Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: nový Jaguar S-Type

31 komentářů

Nelibi se mi to, neni to nijak zvlast elegantni ani hezky, nepusobi to kompaktne. Prijde mi, ze trochu zariskovali (hlavne predni partie sou pomerne odvazny) a obavam se, ze to nebude dira do sveta. Spis dira do zeme...
To ani ne, žádná holota, ale bez střechy jezdit prej nebude😄 Ale ta nafta!!! Ta mě děsně trápí😃)!!!!
díky za info, generále! takže mist hejma to měl bez extras? 😄
GTI
😄 :yes:
;-\ ;-\ ;-\
je tto hnus proti ssankjonovi >😁 :😉 😐 😉 :-! >😒] :no:
Nechtěl ani wind shield, stejně prej nebude jezdit bez střechy. Akorát se mu líbí jak to auto vypadá😃) No mně se sice nelíbí, ale líbí se mi takový přístup...
GTI
😄 :yes: :yes: Tak je to jasné - EOSUPERSTAR 😄 :yes:
Složitý je až dost. Prodali jsme tři kousky a u všech jsme střechu už opravovali😄 Nejlepší je, že v dílenském manuálu ti nakreslí u vodících lišt na každé straně čtyři šrouby s tím, že druhý z leva v žádném případě nesmíš povolit, jinak to nikdy nikdo nedá dohromady. Řekneš si fajn, dám si na to pozor, příjdeš k autu a zjistíš, že tam těch šroubů je osm😃) A teď který je ten osudový???😄 Taková loterie za tři kila. Btw pan Hejma si u nás jeden objednal......v naftě.....
GTI
A nebyl bych sám... 😉 Hele, cabrio... to není ani tak o zrychlení jako o životě... myslím, že za čas se potvrdí až neskutečné - že totiž EOS je jedničkou své kategorie. Ostatně také má nejsložitejší mechanismus střechy. Pokud děláš do estetiky, víš proč.
Ty bys řekl, jo? 😊) A o čem ten článek asi je? Píšou, že na tomhle autě bude záviset osud automobilky a ty si pak napíšeš, že podle tebe na něm bude záviset další osud Jaguaru. Opravdu moc chytrej člověk 😊 Ještě že ti to tak myslí.
Ke vší smůle nemá Eos z vedlejšího testu zrychlení 0-100Km/h za 6,6s... 😉 To by mel GTI jiste radost >😁
free
Teď si nejsem jistý , ale někde jsem četl o přípravě SUV a měla bý to být spolupráce s Landym .... ale kdoví co jsem zas slyšel ;-\
Jaguar, to je pro me skutecne "auto pro gentlemany", proto to rozhodne neni pro me 😉 a bohuzel pro Jaguar to uz neni skoro pro nikoho ;-\ proste to chce trosku zmenit smer, drzim Jagu :yes:
Jaguár už nikdy pravým jaguárem nebude. Na * celá značka :no: :no: Ale je to škoda a veliká. 😒
Avatar - R32
R32
čo máš proti XC90? 8-s
Mě to zas připomíná zepředu Alfu Romeo GTV 😄
>😁 >😁 prej XC90.... >😁 i ideálný základ... >😁 >😁 jinak s tou první polovinou naprosto souhlasím..! (první polovinou věty..) - to rozhodně by bolo načom stavať... 😉
S tim marketingem souhlas.
No jo, ale zatim to balancuje spis na ty tradicionalisty, coz je skoda.
Bárt
Tak u mě tedy X-Type nikdy moc nezabodoval. A úplně se u mě zabil, když jsem, myslím, že to bylo v Brně, do něj sednul a vzadu okna na kličky :no: 8-s A to to nebyla základní verze!! Celkově mi k sobě nepasuje ta kombinace Jag + kombi v dieslu. Doba si to možná žádá, ale v tomdle směru jsem tradicionalista a pravý Jagy pro mě zůstanou jen dva - XJ(R) a XK(R)!!!
Bárt
Jen jestli není na těch fotkách spíš nějakej facelift pro poslední roky života? Když by testovali jen nový podvozek, proč by schovávali předek??? Tož nechám se překvapit, ve Frankfurtu 2007 určitě chybět nebudu! 😉
Alespoň to nemusím psát také😉 Každopádně podoby s B pro mě není "mínusem", jednoznačně LÍBÍ, ale počkejme na sériovku.
Avatar - R32
R32
Jagu zaspal dobu, ako východisko - model ktorý by ho vrátil do čiernych čísel vidím bohužiaľ jedine SUV. Rozhodne by bolo načom staviať X90 by bol ideálny základ... V USA by šlo auto na dračku aj keď vlak s luxusnámi SUV je už dávno preč... ;-\
mrnil
jo jo...zvlaste cumak jako by mu z oka vypadl
Vetsina X-Typu se prodava s nahonem 4x4. Coz tomu autu velmi prospiva. Na tema X-Type bylo popsano tolik papiru, ze az hanba. Problem nr.1 byl a je marketing, a to obecne napric celym Jagem ;-\
GTI
No, právě... Jaguar musí vybalancovat tu lávku mezi tradicionalisty a aktuálními drsňáky...
Jojo, X-Type byl hezkej pokus a je skoda, ze nevysel. Problem podle me byl, ze "pokus o to zaujmout mladší generaci" by mel vypadat trochu mlade. Vsechny Jaguary bohuzel pusobi, ze jsou stvoreny pro duchodce. Kazdy, kdo do Jaguara sedne, vypada hned o 10 let starsi. A to je obrovsky problem, protoze kazdy chce vypadat mladeji, nez ve skutecnosti je (viz. 60ti leti majitele Ferrari, Zond, Lamb atd.). Jaguar ma obrovskou zavodni historii a mel by z toho aspon trochu tezit. Kdyby mel X-Type pohon zadnich kol, modernejsi interier a trochu mladsi design, myslim, ze by nemel takovy problem. Osobne by mi k Jaguaru sedela spis image BMW, ale uz ted citim, jak jsem proti sobe postval vsechny tradicionalisty. Jo, Jaguar by melo byt auto pro gentlemany, auto s charakterem, auto s atmosferou anglickeho venkova 19. stoleti - to je nazor vetsiny, ale podle toho pak prodejni vysledky vypadaji.
Hezkej, ale trochu mi připomíná Bentleye 😉
GTI
Ten úvodní snímek známe všichni... pohled do těchto očí, nám lehce zatahuje tanga... silné téma. No, Jaguar se dere nocí a čeká na úsvit. S-Type je nepochybně velikost, důstojná Jaguara... řekl bych, že na tom, jestli se "S" povede, bude záviset další osud Jaguaru. Klasik sedlá ovšem jedině dlouhána... to je echt Jag. X-Type byl pokus o to zaujmout mladší generaci. Je hezkej, ale to je pro Jaguar málo, s tím se jaksi počítá. Takže... vyhlížejme nové "S" s velkou nadějí...
Marko
S-Type na prvom obrazku je starsieho data. Prilis to pripomina concept R-D6 a nadvazuje to na retro design terajsieho auta. Novy S-Type by mal byt podstatne stihlejsi (so zvazujucou sa strechou v style coupe) a jediny prvok odkazujuci na studiu R-D6 by mali byt iba tie predne svetla. Aha...a vystavna premiera je pripravena uz na Frankfurt 2007 s predajom od spominaneho zaciatku r. 2008.