Novinky
Ono neni divu, ze se fixlwagnu nevraceji zakaznici. Kdo tu hruzu jednou vyzkousel, tak logicky nema zajem na opakovani toho hororu a jde priste radeji do nejake poradne znacky :yes: :-!
za 1) Pro priste doporucuji nejaky originalnejsi nick, za 2) taky nejaky rozumnejsi prispevek, za 3) vyzkousel jsem dvakrat a zadny horor se nekonal, prave naopak.
Naopak? Opak hororu? Hmm... Komedie mi k VW taky sedí 😄
Opak hororu?... To asi nebude komedie. Spíše fraška. Opakem komedie bude... tragedie. Hergot, fraška, fraška... to ti musí být hodně povědomej výraz, co? >😒] Myslím v souvislosti s tvou láskou. Tedy, auto-láskou. 😉
Možná by nebylo od věci, kdyby sis vzal do ruky slovník a nalistoval, co znamená slovo "opak" resp. "antonymum". Horor vs. tragedie ... >😁 To se ti, starej, fakt nepovedlo >😒] :no: Ale souhlasím, že VW je i tragedie. Chápu, že tě to pomátlo... 😄
To ty, Zajíčku, ty lapeš po dechu. Já na to abych věděl, co je opak hororu nepotřebuji slovník, jako ty >😒]
Vždyť je to tak prosté. Koupí to tam mladej (koupí mu to rodiče, protože si to vyprosil), furt má v * váhu vzduchu, nepomáhá mu ani hustohustý čipování od bro nigga, tak to pak se svěšeným ocasem prodá na kovošrotu. Když pak začne vydělávat sám, tak už chce kvalitku a skočí pro Camry nebo Lexe 😉 A jen vzpomíná, jak byl v mládí pitomej >😒]
Hmm, po pravde ani sa nedivim. Sice nemam original VW, len nove auto z koncernu VW a bohuzial zatial mam pocit, ze nemam byt preco verny v buducnosti danej znacke, resp. ani koncernu vobec (nejde len o auto samotne /aj ked to ma v nespokojnosti 50%-nu rolu/, ale aj o servisy, pristup k zakaznikovi, etc...). A najhorsie na tom je to, ze im je to asi jedno 😊. Napr. vcera som dostal od nich obalku s dotaznikom ako som spokojny s ich servisnou sietou - avsak nijako sa tam neda napisat, ci naznacit, ze mi odmietli niektore opravy ze to neurobia lebo sa to nevyplati, ci je vysledok neisty, nezaujima ich ako casto tam s ich vyrobkom musim jazdit...
"Postazoval" som sa a je mi lepsie 😁
"Postazoval" som sa a je mi lepsie 😁
Na AMT nema nikdo! Me zprasi auto na servisu, ja se s nima pohadam a za 5 minut mi volaji z dotaznikem o spokojenosti 😒 Nebo mi vrati auto, odpoledne mi volaji, jestli bych jim nefaxnul prvni stranku ze servisky a po dalsich 3 dnech hledani ji najdou u sebe 😒 A to neni zdaleka vse. Maji auto 3 tydny na servisu a nezjisti, ze je treba udelat garancku, vrati ti auto s prasklou zarovkou..... AMT proste jede! :no:
A uz to nejak dopadlo? Uz sem psals zkusenosti? Ja nejak nemam v posledni dobe cas sledovat diskuse a nerad bych o to prisel. PS: jsem neregistrovany, protoze nejaky dobrak mi prezdivku ukradl a z auto.cz mi na mail zatim nikdo neodpovedel...
Leze to z tebe jak z chlupatý deky. Když tak založ blog a vrhni tam své splíny. Můžem tam k tomu připojovat své zkušenosti... Takhle to opakovaně vypadá, že si buďto neumíš zjednat (se "z", ne se "s") pořádek, nebo se tu snad chceš dělat zajímavým... Obojí mi tak nějak k tobě nepasuje. P.S. Prodej to a vlez jinam. Koneckonců... lehce do sportovna vybavenej MB-E by ti nechal podle mého rychle zapomenout... Na ty zkušenosti o nichž píšeš (nedávno na Carautu byl příspěvek na celou stranu o jedné anabázi s X-Type, asi něco jako tvá zkušenost) bych pelášil na hony daleko.
Nemam duvod se delat zajimavym! Pisu to tu jak se mi dari z nich neco dostat. Ucelene to dam nekdy na blog. Ted to moc nestiham. Kazdopadne si myslim, ze i z tech uryvku je videt, jaci jsou to borci. Nevim, jak si chces zjednavat poradek v pripade, ze jsi odkazan na jedinou firmu v CR a neni tam jediny (opravdu jediny) kompetentni clovek, ktery by mel pravomoc ti nejak pomoci 😒 Neni to o autu, to se samozrejme muze rozbit a nemam s tim nejmensi problem, jde o naprostou neschopnost a diletantismus servisu. Mimochodem zprasili mi X-Type i S-Type, takze to skutecne neni o modelu 😉 A posledni, rozhodne se nejedna o nejake spliny a rozhodne to dotahnu do konce. A uplne posledni, kvuli debilite jednoho dealera (byt jedineho v CZ) nezavrhnu svoji srdecni zalezitost!!!
Verný značke budem, keď budem super-spokojný s autom, servisom, aj prístupom ku mne ako ku zákazníkovi. Ak sa mi auto kazí a servis mi neodstráni chybu promptne a dokonale, nahlodá to moju dôveru voči značke. Ak musím kvôli drobným závadám každý druhý týždeň chodiť do servisu, tiež mi to dvihne maximálne adrenalín a nie náladu. VW má prvotriedny image (zatiaľ), ale už nie prvotriednu kvalitu. Známy si kúpil Touareg. Za prvé dva mesiace bol v servise 5x, elektronika a hydraulika, to boli dve zakliate miesta toho auta. Po necelom roku to vzdal a Touareg vymenil za X5 a je to o niečom úplne inom. Tak neviem či to bola náhoda, ale myslím, že asi nie. Nemci sú tak žhaví mať vo svojich autách vždy to najnovšie a najúžasnejšie, že do nich bez hanby montujú úplne surové, neodskúšané a nevyladené veci, ktoré, samozrejme zrovna nelámu rekordy v spoľahlivosti.
Jo toho golfa by jsme si mohly koupit,kdyby se tady ujala moci vláda z počátku 90 tých let,styl ala divoký západ(ods). >😁
To the airport !!! 😉 >😁