Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen chce v USA více věrných klientů

Libor Zezulka
Diskuze (64)
Volkswagen chce více než zdvojnásobit počet zákazníků, kteří zůstávají věrní značce VW.

Podle údajů J.D. Power nemá Volkswagen ve Spojených státech amerických příliš věrné zákazníky. Zatímco většina konkurenčních značek vítá ve svých showroomech asi polovinu zákazníků znovu a znovu, značce Volkswagen zůstává věrných necelých 30 procent klientů. To se německé automobilce pochopitelně nelíbí a hodlá s tím něco dělat. Není divu, vždyť jedna ze základních marketingových pouček říká, že je mnohem levnější a jednodušší udržet stávajícího zákazníka, než získat nového.

Volkswagen má velké plány a hodlá počet věrných klientů zdvojnásobit. Americký analytik Gordon Wangers považuje cíl Volkswagenu za obdivuhodný, ale poněkud nereálný. Vozy značky Volkswagen si v USA kupují především mladí lidé, kteří se příliš neohlíží na značku, ale rozhodují se na základě momentální nálady a módních trendů. Mladí Američané zkrátka kupují cool věci, co bude zítra, je příliš nezajímá. Volkswagen bude v boji o větší počet loajálních klientů spoléhat především na modely Jetta, Passat a Beetle.

Libor Zezulka
Diskuze (64)
6. 10. 2006 09:55
Re: Neni divu
jen si to přečti ještě jednou. Až to pochopíš, pochopíš i to, že dávat do protikladu horor a komedii může jen neználek tvého kailbru, skautíku >:D
6. 10. 2006 07:00
Verný značke
Verný značke budem, keď budem super-spokojný s autom, servisom, aj prístupom ku mne ako ku zákazníkovi. Ak sa mi auto kazí a servis mi neodstráni chybu promptne a dokonale, nahlodá to moju dôveru voči značke. Ak musím kvôli drobným závadám každý druhý týždeň chodiť do servisu, tiež mi to dvihne maximálne adrenalín a nie náladu. VW má prvotriedny image (zatiaľ), ale už nie prvotriednu kvalitu. Známy si kúpil Touareg. Za prvé dva mesiace bol v servise 5x, elektronika a hydraulika, to boli dve zakliate miesta toho auta. Po necelom roku to vzdal a Touareg vymenil za X5 a je to o niečom úplne inom. Tak neviem či to bola náhoda, ale myslím, že asi nie. Nemci sú tak žhaví mať vo svojich autách vždy to najnovšie a najúžasnejšie, že do nich bez hanby montujú úplne surové, neodskúšané a nevyladené veci, ktoré, samozrejme zrovna nelámu rekordy v spoľahlivosti.
5. 10. 2006 20:02
Re: COOL
:-) ;-) :yes:
5. 10. 2006 18:09
Re: Neni divu
To ty, Zajíčku, ty lapeš po dechu. Já na to abych věděl, co je opak hororu nepotřebuji slovník, jako ty >:-[]
5. 10. 2006 18:06
Re: ani sa nedivim
Držím palce. :yes: