Ekonomika
Ale občas to aj prepísknu...
Ani dizajn, ani jazdné vlastnosti nič moc😒odkaz]
Pozri na konkurenciu😒br /> [odkaz]
Ani dizajn, ani jazdné vlastnosti nič moc😒odkaz]
Pozri na konkurenciu😒br /> [odkaz]
jasne že to nie je tragédia, ale čakal som viac - hlavne v porovnaní s predchádzajúcim modelom mi ten pokrok nepríde ako medzigeneračný. V dizajne snáď, inak nie.
S tím mondeem.
Žádní prachatí nejsme, tak sme brali starší 2006 září. 2,0TDCi 96kW. Hnedka se tam cosi zesralo, ale když sme dovezli do servisu nevěděli co tomu je. Zkusili váhu vzduchu nic. Nakonec, že výměna turba cca 27 tis. Nakonec to byla jakási kravina s nakláněním lopatek. oprava (výměna)1600,-. Samostatný díl neprodejný. Pasoval z Feliny.
Žádní prachatí nejsme, tak sme brali starší 2006 září. 2,0TDCi 96kW. Hnedka se tam cosi zesralo, ale když sme dovezli do servisu nevěděli co tomu je. Zkusili váhu vzduchu nic. Nakonec, že výměna turba cca 27 tis. Nakonec to byla jakási kravina s nakláněním lopatek. oprava (výměna)1600,-. Samostatný díl neprodejný. Pasoval z Feliny.
V podstate nechcem ziadne francuzske auto, nielen PSA. Neznamena to, ze vsetky francuzske auta su zle, znamena to len, ze ja osobne im neverim.
Skodu som uz tiez mal (Octavia, 1.9 TDI), mozete trikrat hadat, preco som si namiesto nej musel kupit nove auto, nestastny Peugeot. To bolo auto, ktoremu stacilo dolievat len naftu, inak nic.
Bavime sa ale o rodinnom aute, ktore zvladne male stahovanie pri kazdej navsteve rodiny.
Skodu som uz tiez mal (Octavia, 1.9 TDI), mozete trikrat hadat, preco som si namiesto nej musel kupit nove auto, nestastny Peugeot. To bolo auto, ktoremu stacilo dolievat len naftu, inak nic.
Bavime sa ale o rodinnom aute, ktore zvladne male stahovanie pri kazdej navsteve rodiny.
Klid, během velmi krátké doby tu zveřejním blog se srovnávačkou skoro celého segmentu B, včetně nové C3... taková tragédie to rozhodně není 😄
To bude maso 😉
To bude maso 😉
ale kde odvádí daně? >😒]
Stejně mi ale Rafale přijde hezčí. Ti Frantíci jakoby i u té bojové techniky nezapomínali na dizajn - Leclerc, fregaty LaFayette :yes:
Stejně mi ale Rafale přijde hezčí. Ti Frantíci jakoby i u té bojové techniky nezapomínali na dizajn - Leclerc, fregaty LaFayette :yes:
Dík za názor. Hmm, asi ani ja som necakal, ze C3 bude na vrchole vo vsetkých aspektoch, ale s tými nedostatkami, osobitne co do komfortu jazdy som prekvapený. Miesto vzadu by ma az tak netrápilo, celkovo som ale cakal lepsí prvý dojem, najma vzhladom na ocakávania a napríklad i nadsené Perunove slová. Ale myslím, ze pokles ceny po urcitom case hodnotenie moze ovpyvnit. A akú jedna-stvorku si isiel - slabsiu alebo bavorácku?
Já nemám rád škodovky. Samozřejmě že to že znám nějakýho člověka co s tím má problémy neznamená že se všechny škodovky porouchávaj.
Já mám nejradši koncern PSA.
Já mám nejradši koncern PSA.
No s Mondeem zkušenosti nemám, já mám jen Fusiona. Třeba ty Mondea vyrábějí pečlivěji.
To že znáte jednoho člověka, který měl jeden problém se Škodovkou není nutně důvod se Škodovkám vyhýbat. Na druhou stranu, já znám dva lidi kterým se u Škodovky rychle vybíjela baterka kvůli špatné izolaci drátů. Nevím kolik se dá na takovém drátu ušetřit, ale stejně se divím že to té automobilce stálo za to.
Já mám jasno, moje příští auto bude Škodovka. Slíbil jsem to u Charouze při pokusu o reklamaci 😉
To že znáte jednoho člověka, který měl jeden problém se Škodovkou není nutně důvod se Škodovkám vyhýbat. Na druhou stranu, já znám dva lidi kterým se u Škodovky rychle vybíjela baterka kvůli špatné izolaci drátů. Nevím kolik se dá na takovém drátu ušetřit, ale stejně se divím že to té automobilce stálo za to.
Já mám jasno, moje příští auto bude Škodovka. Slíbil jsem to u Charouze při pokusu o reklamaci 😉
Já Škodu moc nedoporučuju vzhledem k tomu že znám 2 lidi co maj Fabii.Jeden měl po převodovce 3 rok co jí měl a druhý co vim tak neměl zatím poruchu.
S tím Fordem mám známýho co má Mondeo a je s ním spokojenej tak nevim.
(To ale ladmax měl problémy s Peugeotem ne Citroënem a na blbej kus můžeš narazit u každý značky)
S tím Fordem mám známýho co má Mondeo a je s ním spokojenej tak nevim.
(To ale ladmax měl problémy s Peugeotem ne Citroënem a na blbej kus můžeš narazit u každý značky)
Hej, previezol som sa s benzínom 1.4, ale len krátko. Pravdu povediac, nijak zvlášť ma to auto neoslovilo, pri jazde po našich "kvalitných" bratislavských cestách som cítil ich nerovnosti viac ako som čakal, rovnako to registrovali moje uši. Motor samotný tichý, aj keď by som čakal trochu živší prejav, ale bol ešte surový, nabehaných nejakých 400 km.
Kabína auta vpredu fajn, sedadlá sú vyššie ako by som čakal, ale inak pohodlíčko aj všetko pekne v dosahu. Akurát skrinka pred spolujazdcom je niekde v keli pod predným sklom, treba sa tam hodne naťahovať. Vpredu to znamená nadpriemer miesta na nohy, je to skoro až plytvanie. Pretože vzadu je to bieda, nie je tam ani o milimeter viac miesta ako v staršom modeli. Za seba si sadnem s problémami, kolená fest opieram o operadlo pred sebou - v tejto disciplíne je C3 slabý jak čaj. Kufor je veľkostne primeraný, krátky, ale vysoký, no ale ten vysoký prah si už mohli odpustiť, tenje až príliš.
Veľké čelné sklo ma neoslovilo, nič na tom nevidím, hneď na začiatku som si zatiahol roletu do normálnej polohy - zbytočne vyhodené peniaze.
Suma sumárum z dizajnu som bol nadšený, po praktických stránkach sklamanie. Auto pre dvoch na jazdenie do divadla a na nákupy, nič viac. S lepším motorom aj na dlhšie trasy, ale to určite nebude jeho primárne určenie.
Celkovo nič výnimočné, predaje môže zdvihnúť dobrá cena. Ale fakt nič moc, v tejto triede by som asi radšej siahol inam, aj keď neviem presne kam.
Kabína auta vpredu fajn, sedadlá sú vyššie ako by som čakal, ale inak pohodlíčko aj všetko pekne v dosahu. Akurát skrinka pred spolujazdcom je niekde v keli pod predným sklom, treba sa tam hodne naťahovať. Vpredu to znamená nadpriemer miesta na nohy, je to skoro až plytvanie. Pretože vzadu je to bieda, nie je tam ani o milimeter viac miesta ako v staršom modeli. Za seba si sadnem s problémami, kolená fest opieram o operadlo pred sebou - v tejto disciplíne je C3 slabý jak čaj. Kufor je veľkostne primeraný, krátky, ale vysoký, no ale ten vysoký prah si už mohli odpustiť, tenje až príliš.
Veľké čelné sklo ma neoslovilo, nič na tom nevidím, hneď na začiatku som si zatiahol roletu do normálnej polohy - zbytočne vyhodené peniaze.
Suma sumárum z dizajnu som bol nadšený, po praktických stránkach sklamanie. Auto pre dvoch na jazdenie do divadla a na nákupy, nič viac. S lepším motorom aj na dlhšie trasy, ale to určite nebude jeho primárne určenie.
Celkovo nič výnimočné, predaje môže zdvihnúť dobrá cena. Ale fakt nič moc, v tejto triede by som asi radšej siahol inam, aj keď neviem presne kam.
Na Forda pozor, na toho jsem si zase naběhnul já.
Co se týče té C5, myslím že landmax už o PSA nechce ani slyšet.
Co třeba Superb?
Co se týče té C5, myslím že landmax už o PSA nechce ani slyšet.
Co třeba Superb?
Chceš komfort nebo jízdní vlastnosti, benzín nebo diesel? Do kolika peněz?
Na komfort bych bral jednoznačně Citroën C5.
Jestli naftu tak 2.0HDi. Obě výkonové verze spolehlivé. Já bych vzal spíš 2.0HDi 165k.
Když benzín tak 1.6THP. Ale u něj nevim jak to je se spolehlivostí. (Někdo mluví o problémech tak nevim čemu věřit)
Jestli chceš jízdní vlastnosti tak Ford Mondeo.
Jestli naftu tak 2.0TDCi (140k)
Když benzín tak 2.0 duratec (145k)
Na komfort bych bral jednoznačně Citroën C5.
Jestli naftu tak 2.0HDi. Obě výkonové verze spolehlivé. Já bych vzal spíš 2.0HDi 165k.
Když benzín tak 1.6THP. Ale u něj nevim jak to je se spolehlivostí. (Někdo mluví o problémech tak nevim čemu věřit)
Jestli chceš jízdní vlastnosti tak Ford Mondeo.
Jestli naftu tak 2.0TDCi (140k)
Když benzín tak 2.0 duratec (145k)
Mám osobní zkušenost se 3 Francouzi a všechny jsou pozitivní.
Jak už tu někdo psal, musíš narazit na auto - taková auta jsou všude. VW, Mercedes, Volvo, BMW - stává se to u všech.
Je mi jasné, že když se tohle člověku stane, už k autu téže značky ztrácí důvěru, ale není třeba to zase přehánět...
Jak už tu někdo psal, musíš narazit na auto - taková auta jsou všude. VW, Mercedes, Volvo, BMW - stává se to u všech.
Je mi jasné, že když se tohle člověku stane, už k autu téže značky ztrácí důvěru, ale není třeba to zase přehánět...
Tak ono výhodou je i to, že stále stíháš ovládat auto jednou rukou - což v případě multimediálních volantů ne vždy jde.
Zkušenosti s tím mám také (má 407), s ostatním ne - takže srovnávám z pouze teoretického hlediska 😉
Zkušenosti s tím mám také (má 407), s ostatním ne - takže srovnávám z pouze teoretického hlediska 😉
problémy ti nastanou u každého auta, záleží jak dlouho si ho chceš nechat a kolik s ním najedeš 😉 Osobně bych vybíral mezi: Renault Grand Scenic, Peugeot 5008, Ford S-max.
309 byl nezmar, pozink kastle + komúrkový diesel bez turba, hrozně rád jsme v tom autě jezdil 😉
stať sa to mne, tiež asi zniem ak "starý zatrpknutý blázon" 😉
tvoj kus bol zjavne extrémne nepodarený, alebo proste posadnutý nejaký zlým duchom. Ináč si opakujúcu sa poruchu pri jednej súčiastke po niekolkých výmenách fakt neviem vysvetliť.
držím palce s ďalším výberom, snáď už to bude ok :yes:
tvoj kus bol zjavne extrémne nepodarený, alebo proste posadnutý nejaký zlým duchom. Ináč si opakujúcu sa poruchu pri jednej súčiastke po niekolkých výmenách fakt neviem vysvetliť.
držím palce s ďalším výberom, snáď už to bude ok :yes:
Z vlastní zkušenosti Renault Laguna... jenže ta vlastní zkušenost je jen o jednom autě. Pokud bych měl vybrat, věřil bych Mazdě 6 v benzínu... možná ten Accord... možná Subaru Legacy... BMW 3, MB-C...
souhlasím s tím, jak jsi to napsal... i když hodně té elektroniky bylo od subdodavatelů, třeba z Německa, ale i tak si to Francouzi měli ohlídat, myslím, že se dost změnilo u faceliftů... ale to opět platí pro všechny auta :yes: já měl 307 SW po faceliftu, téměř v plné výbavě s navigací, to auto na mě i mluvilo a poslouchalo mé mluvené příkazy 😄 a na 160 tisících km jsem měl jedinou závadu – začala blbnout páčka blinkrů ...
Mimochodom, neviete niekto z vlastnej skusenosti odporucit nejaku KVALITNU znacku? Kde sice bude riziko, ze problemy nastanu, ale nie istota?
Mam na mysli nieco z kategorie kombi alebo MPV strednej triedy, nieco ako Honda Accord Tourer, alebo Ford S-MAX.
Mam na mysli nieco z kategorie kombi alebo MPV strednej triedy, nieco ako Honda Accord Tourer, alebo Ford S-MAX.
Jedna závada (oprava) = 7 návštev v servisu. Tak to potom chápu. Já to znám jinak, zavolám, domluvím se, dovezu auto, vezmu náhradní, za x dní zavolám, dojedu a vezmu opravené svoje.
Auto se buď sere, nebo nesere. A je jedno co máš za značku. Ale uznávám že velkou roli hraje servis.
Auto se buď sere, nebo nesere. A je jedno co máš za značku. Ale uznávám že velkou roli hraje servis.
Skor vymienali, pretoze nevedeli, co s tym v skutocnosti je. Popritom vznikol zase iny problem (namatkou - pokazila sa klucka na zadnych dverach, ake trivialne, najma ked sa ta ista vymenena pokazila o mesiac zas - asi neviem otvarat dvere) a zase iny (zase namatkou - packa smerovacov nefunguje).
Prepac, uz zniem ako stary zatrpknuty blazon, ze? Asi preto, ze som si myslel, ze za cca 640 tisic penazi dostanem auto, ktore bude vozit mna, nie ja jeho (do servisu).
Prepac, uz zniem ako stary zatrpknuty blazon, ze? Asi preto, ze som si myslel, ze za cca 640 tisic penazi dostanem auto, ktore bude vozit mna, nie ja jeho (do servisu).
kam bys zařadil Eurofighter Typhoon? Německá, nebo britská stíhačka? (Fiatisty a Seaťáky jsem ignoroval ať to máš jednodušší) 😉
Sam by som tomu radsej neveril. Pocital si s tym, ze ked mas napr. problem s olejom, ktory unika niktoneviekam, musis😒br />
- prist s problemom do Peugeotu - navsteva 1
- zapecatia ti vicko olejovej nadrze, takze o tyzden prides na kontrolu - navsteva 2
- auto nechas v servise, prides o tyzden - navsteva 3
- po dalsom tyzdni zistis, ze v servise asi nic neurobili, pretoze problem trva, takze prides zas - navsteva 4
- prides si po nahradne auto - navsteva 5
- vratis nahradne auto, zoberies "opravene" vlastne - navsteva 6
- o tyzden sa vratis, pretoze ... dalej to nema cenu pisat.
To je len cast motanice okolo jedneho problemu z viacerych. Znie to ako bajka? Mal si uz take auto, vies presne ako to chodi?
- prist s problemom do Peugeotu - navsteva 1
- zapecatia ti vicko olejovej nadrze, takze o tyzden prides na kontrolu - navsteva 2
- auto nechas v servise, prides o tyzden - navsteva 3
- po dalsom tyzdni zistis, ze v servise asi nic neurobili, pretoze problem trva, takze prides zas - navsteva 4
- prides si po nahradne auto - navsteva 5
- vratis nahradne auto, zoberies "opravene" vlastne - navsteva 6
- o tyzden sa vratis, pretoze ... dalej to nema cenu pisat.
To je len cast motanice okolo jedneho problemu z viacerych. Znie to ako bajka? Mal si uz take auto, vies presne ako to chodi?
bez toho že by som to zlahčoval, ale určitý podiel na tom verím bude mať aj servis, kde fanaticky vymieňali a vymieňali, miesto aby poruchu našli a odstránili, mýlim sa? 😉
ano, generace 307/Megane, Laguna 2 byly nacpané novou elektronikou, to je ale neomlouvá! Měly to líp otestovat, vyladit, co já vím. Takže za tu pověst co dnes mají, si můžou z velké části sami. Mechanicky jsou ty auta relativně ok, +/- jako ostatní, holt elektronické hračičky nezvládli, minimálně v prvních letech výroby. A to říkám jako spokejený majitel Megana 2 tesně před F/L.
Ale i tady to samozřejmě bylo hodně individuální. Znám několik lidí, který jezdí Megana 2 a vesměs to není žádná katastrofa, občas nějaká drobnost, ale žádné čekání na odtahovku obden a pod.
Tchán měl třeba C4 z prvního roku výroby, a kromě spáleného motorku ventilátoru klimatizace za skoro 5 let žádná jiná porucha.
Ale i tady to samozřejmě bylo hodně individuální. Znám několik lidí, který jezdí Megana 2 a vesměs to není žádná katastrofa, občas nějaká drobnost, ale žádné čekání na odtahovku obden a pod.
Tchán měl třeba C4 z prvního roku výroby, a kromě spáleného motorku ventilátoru klimatizace za skoro 5 let žádná jiná porucha.
"desítky návštěv v servisu" .. to už jsi přehnal. že jsi měl s autem problémy, to bych ti ještě věřil, ale tohle spíš ukazuje na bajku, která se předává z generace na generaci.
Peugeot 307 Break, kupeny novy pred styrmi rokmi od oficialneho predajcu Peugeot. Kupoval som ho ako sukromna osoba, nie je to teda sluzobne auto.
Prvykrat v servise hned v prvom tyzdni po prebrani, dalsi kolotoc nema cenu rozpisovat. Pocet navstev v servise je pocitany radovo na desiatky, pocet menenych dielov tiez.
Bud mali monteri v Peugeote zly den, alebo je to proste systemovy problem Peugeotu - na zaklade informacii majitelov Peugeotov, ktore som mal moznost pocut a vidiet, verim druhej variante.
Ktorej vy?
Prvykrat v servise hned v prvom tyzdni po prebrani, dalsi kolotoc nema cenu rozpisovat. Pocet navstev v servise je pocitany radovo na desiatky, pocet menenych dielov tiez.
Bud mali monteri v Peugeote zly den, alebo je to proste systemovy problem Peugeotu - na zaklade informacii majitelov Peugeotov, ktore som mal moznost pocut a vidiet, verim druhej variante.
Ktorej vy?
Airbus není ani historicky, ani majetkově francouzská značka. Má ve Francii pouze sídlo. Nic víc, nic méně.
které se může přestěhovat během tří minut třeba na Bahamy, a pak to bude špičkové bahamské letadlo plné špičkové bahamské technologie >😒]
Někteří lidi mají zkrátka problém pochopit, že to je skutečně EVROPSKÉ letadlo, nikoliv německé, francouzské, britské nebo španělské.
Někteří lidi mají zkrátka problém pochopit, že to je skutečně EVROPSKÉ letadlo, nikoliv německé, francouzské, britské nebo španělské.
P309, to jsi byl v té době king 😉
na vedlejší ulici ji jeden soused pořád má. A jezdí a jezdí a jezdí
na vedlejší ulici ji jeden soused pořád má. A jezdí a jezdí a jezdí
Taky vedle, stejně jako Perun 😄
Už jen to jak napsal "Nastastie maju nove Peugeoty aj dost lacny dizajn, takze snad uz ani ten nezakryje ich pochybnu technicku uroven" .
Toho pasuju na něco takovéhoto
[odkaz]
Dovoz, super stav, nebourané, na tachometru 50 tis a rok výroby 1993-čili stejně starý jako McLaren F1... No nekupte to, když je to tak levný.
A s velkou pravděpodobností čekající v houští na to, až bude synovi majitele 18
:no:
Už jen to jak napsal "Nastastie maju nove Peugeoty aj dost lacny dizajn, takze snad uz ani ten nezakryje ich pochybnu technicku uroven" .
Toho pasuju na něco takovéhoto
[odkaz]
Dovoz, super stav, nebourané, na tachometru 50 tis a rok výroby 1993-čili stejně starý jako McLaren F1... No nekupte to, když je to tak levný.
A s velkou pravděpodobností čekající v houští na to, až bude synovi majitele 18
:no:
já Favorita nikdy neměl, vlastně nikdy žádnou škodovku, takže nemůžu soudit >😁 Favoritům jsem mával z P 309, když jsem je předjížděl 😉
Líbí se mi, jak se tady snažíte do roztrhání "klávasnice" dokázat něco co není pravda. AirBus má sídlo v Francii, podléhá Francouzským zákonům, ve Francii platí daně ... a tak je to Francouzská společnost. Stejně zarputile se nás tady snažíte přesvědčovat o nekvalitně Francouzských aut. :no: :-!
no když jsem v 89 prvně jel ve Favoritu, zvyklý na "Užovku 120L", připadal mi jako nejlepší auto na světě >😒]
k té Škodě jsem to napsal níže
Mercure - musíš se vyjádřovat exaktne. Bavíme se tedy o DOBRÉM nebo o ÚSPĚŠNÉM letadle? >😒] Mercure sice asi nespadá ani do jedné kategorie (myslím, že jich bylo kapánek víc než 10, ale ne o moc), ale asi je posledním francouzským dopravním letadlem.
Mercure - musíš se vyjádřovat exaktne. Bavíme se tedy o DOBRÉM nebo o ÚSPĚŠNÉM letadle? >😒] Mercure sice asi nespadá ani do jedné kategorie (myslím, že jich bylo kapánek víc než 10, ale ne o moc), ale asi je posledním francouzským dopravním letadlem.
ano máš pravdu, ale AIRBUS je také historicky Francouzská značka - byla založena v roce 1970 😉 Tj.. KDYŽ FRANCIE UMÍ VYRÁBĚT NEJLEPŠÍ DOPRAVNÍ LETADLA NA SVĚTĚ, TAK DOKÁŽE VYRÁBĚT TAKÉ NEJLEPŠÍ AUTA ... a nějaká přirovnání, místních vtipálků k sýrům, vínům, či dokonce bramborám jsou hodná I. stupni základní školy 😉
bohužel, je to kapánek rozdíl. Škodovku sice můžeme brát historicky jako českou společnost, i když přebírá od mateřského koncernu podvozky, motory a pod.
Airbus nemá žádnou samostatnou historii. Je to jak píše Tatra sdružení bývalých historických společností z několika zemí, které vytvořili velkou nadnárodní společnost (aby mohli konkurovat Boeingu) a její sídlo holt je ve Francii.
Podobně Eurocopter.
Třeba BAE System bych klidně označil za anglickou společnost. Sice skoupila různé zbrojovky od Švédska přes Jižní Afriku až po USA, ale ona je koupila, ne se s nimi spojila v rámci nové entity.
Airbus nemá žádnou samostatnou historii. Je to jak píše Tatra sdružení bývalých historických společností z několika zemí, které vytvořili velkou nadnárodní společnost (aby mohli konkurovat Boeingu) a její sídlo holt je ve Francii.
Podobně Eurocopter.
Třeba BAE System bych klidně označil za anglickou společnost. Sice skoupila různé zbrojovky od Švédska přes Jižní Afriku až po USA, ale ona je koupila, ne se s nimi spojila v rámci nové entity.
307 byla doslova přecpaná elektronikou, ve své době a v této třídě pravděpodobně neměla v tomto směru konkurenta - dnes už je to standard. Mé zkušenosti jsou s autem po faceliftu z roku 2007 a to 307 SW 1,6 HDI 80 KW sloužila bezchybně. Závady, které popisuješ u oné 307, může mít jakékoliv auto jakékoliv značky, stačí se třeba začíst na libovolném fóru o VW Golf a člověk, který věří v kvalitu VW by se divil, jaké tam mají majitelé těchto vozů problémy. 😉
Iste, je to o konkrétnych skúsenostiach. Ked Ti Peugeoty bez poruchy slúzia, nemás dovod sa stazovat. Ja sa profesne stretávam s vadami áut a moj súkromný rebrícek poruchovosti vedie P 307 s dost velkým prehladom. Kazdopádne sa ani nedivím, ze pre Peugeot to bol obchodne celkom úspech, lúbivé tvary, vynikajúci vnútorný priestor a na prvý pocit príjemné dojmy z interiéru presvedcili mnohých, aj mne to auto sadlo. Ale mnohí boli i trpko sklamaní poruchovostou, a to nielen elektronických zariadení, ale i mechanických súcastí. Jeden rekordér mal 307cku za obdobie 1,5 roka od kúpy v servise osemkrát a celková doba, co auto strávilo v servise, bola 8 týzdnov. Nakoniec sa nas.al, predcasne splatil leasing a kúpil si Kiu.
Zatial to nie je také horúce, druhé auto slúzi, predpokladám kúpu niekedy koncom roka, vtedy si zase spravím Tour de autosalóny.
A Ty?
A Ty?
řekl bych, že Škoda je aspoň historicky české auto. Airbus je francouzský jen podle francouzské sekretářky >😁
A Mercure .. jestli 10 vyrobených letadel znamená úspěch, tak to bylo úspěšné letadlo :-!
A Mercure .. jestli 10 vyrobených letadel znamená úspěch, tak to bylo úspěšné letadlo :-!
Airbus se vyrábí v Toulouse, Hamburku a ve Španělském Seville. Tedy u bývalé Aerospatiele, německé DASA a španělské CASA.
Mezitím je kapku rozdíl. Airbus byl založen na základě dohody TŘÍ STÁTŮ (VB, Francie a Německa)! Německo a Francie měla zhruba po 40% (dohromady 80😖, VB měla 20%.
Airbus je prostě nadnárodní společnost, i kdyby jste se pos..
Chlapci nepleťe si pojmy z průjmy
Airbus je prostě nadnárodní společnost, i kdyby jste se pos..
Chlapci nepleťe si pojmy z průjmy
Máš asi jiné zkušenosti, já jezdím v Peugeotech tak 15 let a musím konstatovat jediné, jsou to velmi povedená a spolehlivá auta a to včetně 307. 307 byla (nejen) pro Peugeot celkem revolučním modelem a tak se u prvních ročníků vyskytly určité problémy (ale kdo je teď nemá), ale jinak 307 velmi spolehlivé auto, potvrzují mi to i mé zkušenosti, s 307 jsem najel 160 tisíc km, jediná závada, vadná páčka blinkrů ... Přístrojová deska je, dle mého subjektivního dojmu lépe zpracovaná a také působí hodnotněji než u Glofu IV nebo V. Peugeot vždycky dělal pěkné interiéry.
Cítas, alebo len scanujes? Ja nepísem, ze interiérom je 308 pred Golfom, ale naopak (aj ked rozdiel je nevelký).
A 307 porázala Golf leda tak v priestrannosti interiéru. 307ckou sa Peugeot teda rozhodne chválit nemoze, je to jeden z najporuchovejsích Peugeotov a jedno z najporuchovejsích áut vobec.
A 307 porázala Golf leda tak v priestrannosti interiéru. 307ckou sa Peugeot teda rozhodne chválit nemoze, je to jeden z najporuchovejsích Peugeotov a jedno z najporuchovejsích áut vobec.
No jestli ma sidlo ve Francii tak je to francouzska spolecnost... Skoda taky neni nemecka automobilka...
Musím sa pridat. I ked moj názor na produkty Peugeotu nie je úplne pozitívny, po skúsenostiach s novými modelmi uznávam, ze isli co do kvality interiéru velmi nahor a prvý pocit z interiéru - ako vieme - zancne ovplyvnuje kupujúceho. Ci uz je to 308cka (z hladiska kvality interiéru pre mna dvojka v triede po Golfe), alebo 4007 (velmi prekvapila, osobitne v drahsom prevedení), interiéry sa splhajú na spicku triedy. A táo 5008 vyzerá aspon na fotkách na dalsí krok vpred.
AIRBUS sídlí ve Francii, Airbusy se vyrábějí ve francii a je to Francouzský podnik – ARIBURS je naprostá špička v technologiích, kterou disponují Francouzi a stejnou technologii mají také koncern PSA a Renault. :yes:
byl jsi rychlejší než já. Přesně, Airbus je asi tak francouzské letadlo jako Škodovka české auto.
K tomu poslednímu žabáckému dopravnímu letadlu - když pominu bizjety Dassault, napadl mě ještě Mercure (tuším taky od Dassaultu), ten byl možná mladší než Caravelle ne? Nebo myslíš jen skutečně DOBRÁ letadla? >😒]
K tomu poslednímu žabáckému dopravnímu letadlu - když pominu bizjety Dassault, napadl mě ještě Mercure (tuším taky od Dassaultu), ten byl možná mladší než Caravelle ne? Nebo myslíš jen skutečně DOBRÁ letadla? >😒]
Airbus není francouzský, ale nadnárodní podnik. Vlastní ho z 20% britský BAE Systems a z 80 nadnárodní koncern EADS. A EADS vlastní Francie z pouhé 1/4. Tedy ze stejného procenta jako Němci 😉
Posledním dobrým FRANCOUZSKÝM dopravním letadlem byla Aerospatiale Caravelle >😒]
[odkaz]
Posledním dobrým FRANCOUZSKÝM dopravním letadlem byla Aerospatiale Caravelle >😒]
[odkaz]
ja netvrdím, že nie sú funkčné. Ja píšem o pocite z ovládania - to je trochu rozdiel.
Ovládanie autorádia pod volantom mám aj v Scenicu, a je perfektné, vec zvyku.
Ovládanie autorádia pod volantom mám aj v Scenicu, a je perfektné, vec zvyku.
Informačně velmi hodnotný příspěvek.. Co takhle být trochu konkrétnější?
Jezdíš dvanáctiletým Boxerem? Nebo půlroční 607čkou? Nebo ujíždíš na něčem úplně jiném...
Jezdíš dvanáctiletým Boxerem? Nebo půlroční 607čkou? Nebo ujíždíš na něčem úplně jiném...
Naopak!!!Páčky pod volantem PSA systém je jedno z nejpohodlnějších a nejdostupnějších funkcí ovládání autorádia, tempomatu, počítač, apod.Po zkušenostech z 307my a 407my na to nedám dopustit.Opustit tento sytém by bylo pro PSA chybou. Naprosto automaticky ,,hmatem" bez nutosti zrakového kontaktu navolíš co potřebuješ. Lepší může být jen ovládání hlasem.
S tou dokonalostí bych byl trochu.. opatrnější.
5008 je každopádně špičkové MPV, které sice slušně kanibalizuje na Grand C4P, ale peníze jdou nakonec do stejné pokladny.. VW koncern o téhle geniální strategii může psát romány 😉
Každopádně na výbornou hodnotím kvalitu interiéru, použité technologie a ergonomii řidiče - ten si to na třídu MPV opravdu užívá.. :yes:
5008 je každopádně špičkové MPV, které sice slušně kanibalizuje na Grand C4P, ale peníze jdou nakonec do stejné pokladny.. VW koncern o téhle geniální strategii může psát romány 😉
Každopádně na výbornou hodnotím kvalitu interiéru, použité technologie a ergonomii řidiče - ten si to na třídu MPV opravdu užívá.. :yes:
Ako aktualny majitel Peugeotu by som dalsie auto tejto znacky nekupil ani nahodou, jedine za predpokladu, ze sa masochisticky vyzivam v castych navstevach autoservisu, priebeznemu doplnaniu oleja a skoradostnym usmevom ostatnych vodicov.
Nastastie maju nove Peugeoty aj dost lacny dizajn, takze snad uz ani ten nezakryje ich pochybnu technicku uroven.
Nastastie maju nove Peugeoty aj dost lacny dizajn, takze snad uz ani ten nezakryje ich pochybnu technicku uroven.
Francouzi prostě MPV umějí a tohle je perfektní rodinné auto. Letecká přístrojovka asi navazuje na Francouzskou tradici v leteckém průmyslu – nevětší výrobce dopravních letadel v Evropě – Airbus 😄 Jestli Francouzi dělají něco nejlépe v Evropě tak jsou to právě auta a dopravní letadla :yes: 😄
Cena není nejnižší, ale Peugeot se moc nepodbízí cenou, je to první MPV pro Peugeot v této kategorii (samozřejmě ne pro PSA) tak uvidíme, zatím se mi velmi líbí a je pro mne velkou konkurencí pro Picasso
No neviem, príde mi to hodne podobné ak Grand C4 Picasso. Až na ten pocit za volantom, interiér je pekný, ale "letecká" palubka obopínajúca vodiča mi v MPV príde trochu scestná, ten pocit priestoru mi tam proste chýba.
Sklamaním pre mňa boli páčky pod volantom, nijak dobre nevyzerajú, navyše šli dosť ťažko a tvrdo.
Sklamaním pre mňa boli páčky pod volantom, nijak dobre nevyzerajú, navyše šli dosť ťažko a tvrdo.
Tak skús pozrieť na tie autá z pohľadu priestoru, praktickosti, očami ostatných členov posádky atď... Je tam rozdiel triedy a tiež crossover voči MPV.
Ten Tiger je o pár let mladší což ve válce dělalo strašně hodně.