Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 5008: Ceny na českém trhu začínají na 434.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (102)
Nové MPV z dílny Peugeotu přichází na český trh. Standardem je pětimístné provedení se zavazadelníkem o objemu 679 l, za příplatek 16.000,-Kč ale dostanete ke všem verzím šesté a sedmé sedadlo.

Ceny nového Peugeotu 5008 sice nejsou tak agresivně postavené jako u Renaultu Grand Scénic (jehož první první cena je 384.900,-Kč), ale za svých 434.900,-Kč dostanete už velmi dobře vybavený automobil, který nabízí hodně prostoru, jízdní pohodlí a jednu z nejlepších současných šestnáctistovek na trhu.

První výbavou je na českém trhu Confort Pack, která obsahuje přední, boční a hlavové airbagy, stabilizační systém, asistent pro rozjezd do kopce, elektrickou parkovací brzdu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná přední okna, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, manuálně regulovanou klimatizaci, palubní počítač nebo rádio s CD a MP3 přehrávačem, 6 reproduktory a ovládáním pod volantem.

První navigační systém příjde na 22.000,-Kč, metalický lak stojí 12.000,-Kč, perleťový pak 15.000,-Kč. I k základnímu stupni výbavy lze dokoupit sedmimístné provedení za 16.000,-Kč.

Peugeot 5008 - Ceny v ČR - zážehové motory (únor 2010)
Motor1,6 VTi1,6 THP1,6 THP
Převodovka5M6M6A
Zdvihový objem [cm3]159815981598
Válce/ventily4/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]88/6000115/5800115/5800
Nejvyšší toč. moment [Nm/min-1]160/4250240/1400240/1400
Max. rychlost [km/h]187195-
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,29,6-
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]7,37,17,7
Confort Pack [Kč]434.900,---
Premium [Kč]479.900,-519.900,--
Premium Pack [Kč]-579.900,-614.900,-

Výbava Premium je o 45 tisíc dražší, ale dostanete navíc 16palcová kola z lehkých slitin, tempomat, Pack VIDITELNOST 1 (automatické stěrače + automatické světlomety + funkce doprovodného osvětlení), elektrické ovládání všech oken, osvětlení prahů předních i zadních dveří, přenosnou lampičku v zavazadlovém prostoru, výškové nastavení i pro sedadlo spolujezdce, dvouzónovou automatickou klimatizaci + Air Quality System, USB zdířku a několik další prvků výbavy.

Špičková výbava Premium Pack je o 60.000,-Kč dražší než Premium. Za ně dostanete Pack Info Drive zahrnující Head up displej, varování před nedostatečným odstupem od vozidla před vámi (Distance Alert), impulzní ovladače Toggles Switches a indikátor podhuštění pneumatik, dále pak 17palcová kola z lehkých slitin, zadní parkovací asistent, Pack VIDITELNOST 2 (zahrnuje elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko + elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka + diodové osvětlení pro přístup k vozu), skleněnou střechu Cielo s elektricky ovládanou clonou a pod.

Peugeot 5008 - Ceny v ČR - vznětové motory (únor 2010)
Motor1,6 HDi FAP1,6 HDi FAP2,0 HDi FAP2,0 HDi FAP
Převodovka6M6A6M6A
Zdvihový objem [cm3]1560156019971997
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]80/400080/4000110/3750120/3750
Nejvyšší toč. moment [Nm/min-1]240 (260)/1750240/1750340/2000340/2000
Max. rychlost [km/h]183183195190
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,312,59,910,4
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]5,35,15,86,9
Confort Pack [Kč]494.900,----
Premium [Kč]539.900,-559.900,-579.900,-614.900,-
Premium Pack [Kč]--639.900,-674.900,-

Všechny tři motory jsou k dispozici s manuální nebo automatickou (automatizovanou) převodovkou.

Doporučujeme
TEST Peugeot 5008 2,0 HDi – Lev, co dostal hlad (02/2010)
PŘEDSTAVUJEME Peugeot 5008 - Pohodlí a elegance pro rodiny

Ondřej Láník
Diskuze (102)
Avatar - T613
19. 2. 2010 19:37
Re: DOKONALÝ FRANCOUZ
Si děláš srandu ne? Char 1, byl tehdejšími německými tanky nezničitelný. Museli na něj volat Štuky a 88mm děla. I ta S35 byla hodnocena jako jeden z nejlepších tanků vůbec.
Ten Tiger je o pár let mladší což ve válce dělalo strašně hodně.
19. 2. 2010 16:37
Re: DOKONALÝ FRANCOUZ
Ale občas to aj prepísknu...
Ani dizajn, ani jazdné vlastnosti nič moc:[odkaz]

Pozri na konkurenciu:
[odkaz]
19. 2. 2010 16:31
Re: 5008
slabšiu
19. 2. 2010 16:31
Re: 5008
jasne že to nie je tragédia, ale čakal som viac - hlavne v porovnaní s predchádzajúcim modelom mi ten pokrok nepríde ako medzigeneračný. V dizajne snáď, inak nie.
Avatar - pocitac
19. 2. 2010 15:31
Re: Ina znacka
tak bych volil Ford S-max