Novinky
0
... žádné fotky nevidím 😊
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu… >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
...som fakt zvedavy na ten zvuk 😉
Bude to hnusně chrochtat jako každý disel, ani u subaru s tím nic neudělají.
Dost pitomej názor od majitele nicku petrt, copak by tomu asi řekl Petr T.?
Toho neznám, ale ještě řekni že to tak nebude. U subaru jsou určitě motoráři šikulové/na rozdíl od desingerů >😒]/ ale zázraky dělat neumí ani tam. Disel zůstane dislem, tedy ekonomickou volbou. Nikdo si ho nebude kupovat pro jeho zvuk a tichý chod.
To taky nikdo neříká. Já jen nesnáším ty řeči o tom "hnusném" "chrochtání".
Jestli si jel nějakým common rail dieselem nejnovější generace, tak ani nechrochtaj a už vůbe ne hnusně. (Toyota 2,2D4D, Renault 2,0dCi, PSA 2,2HDI biturbo, Mercedes 2,2CDI biturbo).
Prosím nevztahuj zvuk koncernových TDIček na ostatní diesely.
Jestli si jel nějakým common rail dieselem nejnovější generace, tak ani nechrochtaj a už vůbe ne hnusně. (Toyota 2,2D4D, Renault 2,0dCi, PSA 2,2HDI biturbo, Mercedes 2,2CDI biturbo).
Prosím nevztahuj zvuk koncernových TDIček na ostatní diesely.
Znám osobně ten dci, zkušenost v nové laguně. Chrochtá taky. O TDI radši ani mluvit nebudu. Nijak nepopírám že disel nemusim, mám ho vlastně jen v dodávkách. Do osobáku bych si ho nikdy nekoupil, nafta mi prostě smrdí. Vim že je milion argumentu pro disel, ale ani to mě v mém názoru nepřesvědčí. Neni nad 6ti a více válce... a to že při provozu proti stejně výkonému benzinu ušetříš je taky hodně relativní.
To jsem psal já, sorry.
Neberu Ti právo na názor, ale už i na stránkách amerických výrobců se přiznává 40% úspora paliva srovnatelných dieselů oproti benzínu. Čím větší auto a motor, tím větší rozdíl, tento rozdíl se jakž takž dá setřít za cenu velkých investic pouze hybridním soustrojím.
Jo to jo, na palivu ušetříš. Ale já mám ve firmě 2x TDI(transporter) a jednou HDI(berlibgo)a nemůžu říct že by to byla teda zrovna levná auta na údržbu. Hlavně TDI. V laguně 2,O jsem o motoru vlastně ani nevěděl, a spotřeba do 9l. Je mi jasné že do SUV a velkém MPV je disel lepší, ale to nemám.
Souhlas. Dieselům, zvlášť TDIčkům musíš dít co je třeba, jinak servisní náklady narůstají. Takže nic nešidit, naftu, oleje atd. Potom ovšem nemáš problém (jako já, který o motoru nevím). Já ovšem měním fitry a olej dříve než je doporučeno, nejedu na doraz. Ideálné podmínky provozu neexistují, zvlášť ne v ČR. Tak je lepší přitlačit, zkrátit lhůty, do nafty přidávat aditiva a potom se Ti to vrátí, to na 100%.
Dobře, to beru. Ale to už jsou další náklady a zbytečné starosti navíc. Na to abych si hrál má v garáži jinou hračku, ne dodávky ani mé pracovní auto. Mimochodem, tři měsíce používám jako pracovní V6 od fordu. Čekal jsem spotřebu po Praze tak 13l ale jsem málokdy přes 10. Stejný jak dvoulitr Zafira pilotovaná mou ženou.A to úsporně opravdu jezdit neumím, jezdil jsem za 10l i s feldou. Ale kdo chce disel, at ho má. Já ho nechci.
Postupne by se melo spise zacit uvazovat o ukonceni vyroby benzinovych motoru, ktere svou vetsi mernou spotrebou zbytecne drancuji tencici se zasoby ropy. nebo alespon na ne uvalit vyraznou ekologickou dan.
No tak já bych to nehrotil. Něco zakazovat, to už jsme tu dost dlouho měli a neosvědčilo se to... A ekologická daň?? No nevim, myslím, že benzíňáci už jsou potrestaní tím, že musí platit vyšší spotřebu dražšího benzínu.
Miluju tyhlety ekobláboly....zjisti si kolik surovin a energie spotřebuje vývoj těch tvejch ekodiselu. Ani benzin ani nafta nejsou cesta, ale nic jiného ted neni.
a mas to v hlave v poradku ? ... co takove to znecistovani zivotniho prostredi? proc by mely mit miniauta diesel? A vis o tom ze z ropy se ziskava benzin i nafta zaroven? Jsou to 2 frakce ropy benzin a petrolej takze kdyz chces vyrobit naftu vzdycky vyrobis i nejaky ten benzin - co s nim ? Vsechno vylejt ? 😊 Budoucnost je ze se benzin i nafta budou redit (alkohol) a nahrazovat
Kdyby na diesel byly uplatněny stejné ekologické limity jako na benzíny, musela by se jich většina zakázat podobně jako v některých amerických státech. Ani filtry pevných částic všechno neřeší. Snad až aplikace kyseliny močové sníží emise na přijatelnou úroveň. Takže diesely sice spálí méně paliva, ale vyprodukují více znečištění, což si lze snadno ověřit při jízdě za "uhlákem".
Myslím si,že motorářům od Subaru nebude zvukový projev lhostejný.
Subaru plánuje navýšit prodej v nějakém horizontu z 60000 aut v Evropě na 100000, 50% má být diesel. Prostor pro navýšení prodeje benzínů je vyčerpán, v praxi přejde řada majitelů Subaru z benzínu do dieselu a Subaru získá díky dieselu řadu nových zákazníků, kteří by rádi Subaru měli, ale benzínové motory je odrazují. Subaru prodává v kategoriích, kde nafty prostě musí být v nabídce.
Viz Lexus IS, v ČR 50% prodaných v dieselu a v Evropě 70%.
Viz Lexus IS, v ČR 50% prodaných v dieselu a v Evropě 70%.
Dnes je to poměrně jednoduché. Benzín a už i nafta tě krásně povozí. Benzín je stále králem. Ovšem pozor, pokud se domníváš, že v jednašestce benzín udělá krále i z tebe, velmi se mýlíš. Benzínový samet žádá adekvátní modelovou a benzínovou odpověď - tedy chce to tak třílitr... pak ano, pak jsi králem silnic. Nafta... má stále problém v menším (malém) spektru využitelných otáček. Tohle samozřejmě platí pro ostré jezdce. Ovšem - nafta kraluje na silnici... v dlouhejch táhlejch. Tam už dnes benzíňákům padá brada (Tedy, pokud nevalí toho třílitra). Problém je v tom, že běžnej auťák v naftě nedá běžnému benziňáku již šanci, prakticky si s ním hraje jako kočka s myší. Kruté, ale pravdivé. P.S. Subaru... logická cesta. Nebo snad se domníváš, že nabídka Tribecy bez silné nafty je životaschopná? Není. My, nesubáráci, my to chápem. Fandům Subaru, těch je mi líto. Vždyť pokud se tu profilovali, pak zejména tím, že jsou něco extra... něco benzínově-extra 😄 Tak si na to počkáme tak dva, tři roky... kam se Subaruboys nechaj zanést... v tomto naftovém proudu... Pozor, hoši, abyste se nakonec neutopili na lžíci nafty 😉 :yes:
Nemůžu říct že by jsi neměl pravdu. To že se dnes dieselové rachtání stává nutností u jakékoliv automobilky přiznám i já jako zarputilý SUBARISTA a jsem ochoten priznat že by jsem si i v budoucnu místo svého OUTBACKA koupil např nového OUTBACKA v Dieselu. Chápu ale i kolegy kteří to nemohou překousnout, ale i tak pánové sice to bude diesel ale pořád něco extra!!! Boxer v dieselu (jediná konstrukce to´hoto tipu na světě) vyvýjený společně s PORSCHE to už je něco ne. Apropo zvuku také jsem se dočetl že porche bude ladit i výfukové potrubí k tomuto novému dieselu což by mělo zaručit i patřičnou zvukovou kulisu!!!
A ještě by jsem měl jednu připomínku k porovnávání benzin Vs Diesel. Taky si rád přečtu různé testy a názory, ale stále mne zaráží jak se porovnávají jablka s hruškama což už v 1. třídě řikali že není ono. Jestliže chci porovnávat diesela který se řadí na špičku dnešní konstrukce musím ho porovnávat se stejně špičkovým benzínem. Tzn. 2,0 TDI, ctdi atd porvávejte s 2,0 T, TFSI atd. nebo 2,0 D Vs 2,0 FSI potom nemají diesely nejmenší šanci. (např 2,0 TDI 170 HP oproti 2,0 T (SUBARU) 285 HP) Komu potom bude v kopci padat brada!!! Stačí se jen zamyslet a porovnávat porvnavatelné!!!
A ještě by jsem měl jednu připomínku k porovnávání benzin Vs Diesel. Taky si rád přečtu různé testy a názory, ale stále mne zaráží jak se porovnávají jablka s hruškama což už v 1. třídě řikali že není ono. Jestliže chci porovnávat diesela který se řadí na špičku dnešní konstrukce musím ho porovnávat se stejně špičkovým benzínem. Tzn. 2,0 TDI, ctdi atd porvávejte s 2,0 T, TFSI atd. nebo 2,0 D Vs 2,0 FSI potom nemají diesely nejmenší šanci. (např 2,0 TDI 170 HP oproti 2,0 T (SUBARU) 285 HP) Komu potom bude v kopci padat brada!!! Stačí se jen zamyslet a porovnávat porvnavatelné!!!
Me treba nafta nepohorsuje, ikdyz by se mi urcite nelibilo kdyby mi impreza nekde kolem 4000 otacek zvadla kdyz benzin taha do 7000. Do vetsich a tezsich aut a pro ty co maji auto hlavne na dopravu z mista na misto urcite bude nafta vhodnejsi. To co dela subaru subaru je permanentni ctyrkolka, symetricke rozlozeni hmotnosti a nizke teziste diky boxeru a to zustane zachovano
Jako subarista bych si pohrál jako kočka s myší s tebou a v benzínu, stačilo by dojet do první zatáčky. Subaru není je benzin a 4x4, je to prostě domyšlené auto, kam by tě tvoje těžká předokolka s dieslem táhla někam do příkopy, tam bych tě líznul vnitřní stranou... a můžeš mít krouťák jaký cheš, třeba ti pak pomůže vyškrábat se ven.
Hm, měl jsem tu možnost vykoušet 2,5 turbo na 500 km. Musím přiznat, že mě chytl za srdce. Ideální na naše špatné cesty, slušný výkon, pro některé to byl šok, když je předjížděl "ten nevzhledný kombík", jak v mercedecesech, tak SUV-viz. Murano a X3. Tichý a pružný motor, stálý pohon na 4, 230 PS, to vše si řeklo o 11,5 l, nevím, jestli bych sáhnul po dieselu. U všech kdo s ním jeli získal obdiv, při rozjezdu i padala brada. Subaru rulez!
Tech 11,5 l to snad nemyslíš vážně?Tos musel jezdit s hodne lehkou nohou.
60 % okresky, 40 % dálnice (140 km/h. až 😉 ). Tankoval jsem po 300 km - 35 l naturalu 95...Auto melo najeto 1800 km. Taky me to prekvapilo. A to jsem obcas zkousel i dynamiku, takze to nebyla "lehka noha"...Prodejce mi potvrdil, ze se s tim jezdi od 10 do 12 l. Mimo extremy. Nadrz je pak na cca 550 km.Fakt to bylo ale super svezeni.
Takze, Subaru sa nikdy nepozeralo na spotrebu a design, to nie su dovody, kvoli ktorym maju celosvetove uznanie a uspechy... Cize diesel od nich bude zase len nieco sportove, s dobrym zvukom vyrazajucim z vyladenych zvodov vyfuku a rezonatora(ktore subaru s boxerom nema dobry zvuk?) a ta spotreba teda bude asi tak na urovni porovnatelneho benzinaku... Rozhodne zabudnite na 5litrov a podobne... Neviem uz kto tu napisal, nieco v tom zmysle, ze to robia kvoli tribece... Tak to je dobra krepost... Subaru zacalo s vyvyjat tento motor davno pre tym, nez studia 3Bky vznikla... tribeca ma nazov od luxusnejsej casti New Yorku (TRIangle BElow CAnnal) a preto je tak aj koncipovana ako konkurent pre Escallade a podobne... Cize nafta sa im tam akosi nehodi... Ale tento motor je pre nich klucovy hlavne tu v europe, pretoze jeho bezni majtelia zvyknuti na TDIcka budu mat zase pocit super zatahu v nizkych otackach ako su zvyknuti... Mozno by si aj kupili benzinovy boxer, lenze aby zazili taky zatah tak by museli vediet s nim aj jazdit a nebat sa spotreby..