Subaru představí turbodieselový boxer až v Ženevě. My už máme fotografie!
Oficiálně automobilka uvádí pouze fakt, že půjde o čtyřválec se systémem common-rail, který vyniká mimo jiné velmi nízkou úrovní vibrací. Turbodmychadlo je připevněno k bloku motoru zespodu, což přispívá k dalšímu snížení těžiště motoru. Subaru se také, zatím bez uvedení hodnot, chlubí „velmi nízkou úrovní emisí“. Premiéru motoru plánuje automobilka v Ženevě příští rok.
Na oficiálně zveřejněných fotografiích je také vidět použití rozvodového řetězu, který používá Subaru zatím výhradně u zážehového třílitru H6.
Podle informací, které jsme získali, bude v Ženevě představen pouze motor, bez zástavby v konkrétním modelu. President Fuji Heavy Industries Kyoji Takenaka už dříve řekl, že prvním modelem, do kterého bude turbodiesel montován, bude Legacy a to ještě během roku 2007. Následovat bude uvedení v modelu Foerster. Zákulisní informace se zatím shodují na tom, že motor by měl mít obsah 2.2 litru a spekuluje se o výkonu přibližně 125 kW
V roce 2005 se v Evropě prodalo 62.049 vozů Subaru, v roce 2010 by automobilka chtěla prodat 100.000 aut, z toho polovinu turbodieselů.