Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: Audi představuje motor 1,8 TFSI

Menší verze známého přeplňovaného dvoulitru nabídne výbornou pružnost při velmi nízké spotřebě.
Zpět na článek
29. 9. 2006 13:12
29. 9. 2006 13:37
29. 9. 2006 13:48
29. 9. 2006 13:51
29. 9. 2006 13:56
29. 9. 2006 14:02
29. 9. 2006 14:09
29. 9. 2006 15:31
2. 10. 2006 16:12
neregistrovaný "Jogi"
29. 9. 2006 13:34
neregistrovaný "čert"
29. 9. 2006 23:21
neregistrovaný "Marek"
30. 9. 2006 13:13
anonym
29. 9. 2006 13:47
neregistrovaný "lewko"
29. 9. 2006 13:53
29. 9. 2006 14:20
neregistrovaný "emylak"
29. 9. 2006 14:02
neregistrovaný "Jirik H"
29. 9. 2006 14:14
29. 9. 2006 14:32
29. 9. 2006 14:29
anonym
29. 9. 2006 14:40
neregistrovaný "bingo"
29. 9. 2006 14:21
anonym
29. 9. 2006 17:18
neregistrovaný "Galant"
29. 9. 2006 18:19
anonym
29. 9. 2006 18:49
neregistrovaný "Galant"
29. 9. 2006 14:14
neregistrovaný "Tibby"
29. 9. 2006 14:18
29. 9. 2006 14:53
neregistrovaný "Mike"
29. 9. 2006 16:46
anonym
29. 9. 2006 14:22
anonym
29. 9. 2006 16:50
anonym
2. 10. 2006 16:20
neregistrovaný "Jogi"
29. 9. 2006 17:19
anonym
29. 9. 2006 17:21
anonym
29. 9. 2006 15:19
neregistrovaný "čert"
29. 9. 2006 16:25
neregistrovaný "hoborg"
29. 9. 2006 17:23
anonym
29. 9. 2006 18:21
anonym
1. 10. 2006 17:26
neregistrovaný "hoborg"
29. 9. 2006 16:43
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 17:06
neregistrovaný "čert"
29. 9. 2006 17:27
anonym
29. 9. 2006 17:30
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 17:04
anonym
29. 9. 2006 17:19
neregistrovaný "O.J."
29. 9. 2006 18:42
anonym
29. 9. 2006 18:55
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 21:10
neregistrovaný "Jakub803"
29. 9. 2006 22:20
anonym
30. 9. 2006 11:15
neregistrovaný "Jakub803"
29. 9. 2006 14:59
neregistrovaný "bubu"
29. 9. 2006 16:17
neregistrovaný "Miro"
29. 9. 2006 20:39
neregistrovaný "Hds"
29. 9. 2006 23:56
neregistrovaný "wrx.sti"
29. 9. 2006 22:11
neregistrovaný "tommik"
30. 9. 2006 15:01
2. 10. 2006 11:43
Avatar - misoo
29. 9. 2006 13:12
ehm...
celkom dobre hodnoty v nizkych otackach, ale na to tu mame predsa dieslaky nie ?? ja by som si taky benzinak nekupil ! tocit benzinak len do 4200 ot. sa mi zda blbost... ;-\
Rozbalit vlákno
8
29. 9. 2006 13:37
Re: ehm...
Klid... maximum kroutícího momentu máš v rozmezí 1.500 - 4.200. To je to, o čem se ti v atmosféře ani nezdá. To neznamená, že nemůžeš točit 6 tisíc. Také točíš, ale zázrakem turba (zde chlazeném vodou - bravo :yes: ) máš velký (maximální) kroutící moment ve velmi širokém (a rozhodném) spektru otáček... Podívej se někde na graf krouťáku atmosférického motoru a pak na motor s turbem... Vedle toho dělá VW ještě ten maloobjemovej motor, kde na počátku (do těch 1.500 otáček) pracuje kompresor... a to je opravdu dokonalost. Tohle všechno se samozřejmě setře u velkoobjemové atmosféry... nad tři litry... Ale "zázrak" turba, ta síla motoru rozložená do širokého pole otáček... no to je něco.
Avatar - misoo
29. 9. 2006 13:48
Re: ehm...
samozrejme, vykonu bude dost aj po 4200 ot., motor je to skvely, ALE tu ide o subjektivny pocit. ked mi pekne linearne taha a zrazu povoli, tak to by mna rozhodne nepotesilo... potom by som mal nutkavy pocit viac to netocit... aspon podla krivky ten pokles vyzera dost dramaticky, ono fyzika sa uplne osalit neda, ked "pridali" dole, hore sa muselo automaticky "ubrat". samozrejme, vsetko ukaze realna jazda a dost dolezita bude aj cena. podla mna by mala byt niekde pod ekvivalentom v tdi...
Avatar - misoo
29. 9. 2006 13:51
Re: ehm...
s tou cenou som trochu odbocil a len dodavam, ze predaje by nemuseli byt zle, drvivej vacsine toto vyhovuje a nejazdia vo vysokych otackach.
29. 9. 2006 13:56
Re: ehm...
Problém u turba je jen jeho nástup, tedy to, jak silně "kopne". Třeba ten dvoulitr je v tomhle samet... Nad ty 4.200 pak už nic nepovolí... mrkni kolik máš toho krouťáku k dispozici mimo toto pásmo. Bude (a je) to v pořádku. To "nahoře", jak píšeš máš bez turba někde kolem 3.6 a také točíš až do nebe a nepociťuješ nějaký pokles kroutícího momentu...
Avatar - misoo
29. 9. 2006 14:02
Re: ehm...
nastup turba bude samet jak 2,0 TFSI, spicka v triede, to ja nemusime bavit :yes: , len sa bojim toho konca otacok... nechcem to s nicim porovnavat, len aj tak mam z toho taky pocit... pokial nezazijem, neuverim... >:-[]
29. 9. 2006 14:09
Re: ehm...
:-) Takhle to má každé turbo. Neboj. :yes:
Avatar - misoo
29. 9. 2006 15:31
Re: ehm...
benzinove turba nemam moc osahane, ale co som mal tu cest vo forresterovi 2,5turbo, tak tam to tahalo "jak svina" az po omezovac... ;-)
neregistrovaný "Jogi"
2. 10. 2006 16:12
Re: ehm...
Misoo nejak som Ta nepochopil : diesel tocis cez 4200 otacok ? Ide o to, ze tento motor, poskytuje siroku skalu otacok s maximalnym krutakom a to bez cierneho dymu a rapotania ako traktor. A to je to, co potrebujeme. Pokles krutiaceho momentu nad 4500 otacok maju vsetky motory (aj dieselove) , tam ho tocis, len ked chces vyuzit maximalny vykon. Ja jazdim 99% medzi 2000 - 3500 otackami ...
neregistrovaný "čert"
29. 9. 2006 13:34
motor
No jsem na ten zázrok zvědav a akci :-) třeba golfik s tímto motorem proti civicu dobrej testík ne?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marek"
29. 9. 2006 23:21
Re: motor
Preboha,ako to chces porovnavat..civic ma atmosfericku 1.8 a toto preplnovanu, to su dva rozdielne motory... 8-s
anonym
30. 9. 2006 13:13
Re: motor
No a proč by nemohli udelat takovy srovnavaci test? Motory jsou to rozdilne ale to nehraje roli, dulezite je jake bude kazdodeni pouziti atd, nevim co se ti na tom nelibi tady nejde o zavody ale o pouzitelnost!!!
neregistrovaný "lewko"
29. 9. 2006 13:47
pekne...
Velmi pekny motor....vyzera to tak ze jediny sposob ako zamedzit rozmachu "dymicov" (dieslov) je preplnany benzin... som celkom za, len skoda ze to "bublanie" (ked ti naskoci husia koza) 3.0 a viac Lit. atmosfery uz budeme asi pocut cim dalej tym menej...alebo...v Amerike.... :))
Rozbalit vlákno
2
Avatar - misoo
29. 9. 2006 13:53
Re: pekne...
patrim sice ku skupine zastancov benzinu, ale neodpustim si myslienku : "a neni to skor jeden z poslednych pokusov benzinu este konkurovat dieslakom, ktore nas casom pohltia ?" >:-[]
neregistrovaný "emylak"
29. 9. 2006 14:20
Re: pekne...
nafta smrdi, nevim v cem by ji mel benzin dohanet. To si kazdej kupuje tedka TDI, pac ma spotrebu prej jen 5,5 l/100, to je hezky, ale podivej se na japonsko, kolik tam jezdi naftovej kamen? Nedavno BMW uvedlo diesel, ktery splni japonske emisni limity a je cisty jako benzin! A japonci, ty maj emisni limity nastaveny podle znecisteni, ne podle roparskejch lobby jako v evrope nebo usa. Nafta ma navrch prave kvuli preplnovani, ktery se u benzinu teprv vychytava aby to nezralo.
neregistrovaný "Jirik H"
29. 9. 2006 14:02
Jsem zvědav
Jak to bude spolehlivé a náročné na údržbu? Vůči atmosférám asi drahé a poruchovější. Audi nikdy neumělo otáčky, tak hledá jiné cesty. Uvidíme.
Rozbalit vlákno
2
29. 9. 2006 14:14
Re: Jsem zvědav
Na údržbu? :-) Co to píšeš? Jaké otáčky? Navíc, problém turba, tedy jeho chlazení je tu řešen velmi stylově... Absolutně nechápu, cos svým příspěvkem chtěl říci...
29. 9. 2006 14:32
Re: Jsem zvědav
Audi nevie otacky ? Pozri sa kolko toci RS4. ;-)
29. 9. 2006 14:02
vodou chlazené turbo
BRAVO KKK (Borg Warner), já jenom doufám, že vedení naší společnosti trochu otevře oči a začne více investovat do vývoje, protože chlapci od KKK začínají být nechutně lepší než my ;-) taky děláme vodou chlazené turbo, a teď se pobavíte, ale pro jeho velikost je určené do námořních lodí :-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
29. 9. 2006 14:29
Re: vodou chlazené turbo
>:D hmmmmm.gooooood >:D >:D
neregistrovaný "bingo"
29. 9. 2006 14:40
Re: vodou chlazené turbo
KuKluxKlan ted dela do preplnovani? :-)
29. 9. 2006 14:14
Idealni motor do OII
Rekl bych, ze jde o idealni motor Octavie - 1.8T si zaslouzil nastupce a tenhle vypada, aspon papirove, dobre ... jen jestli se tohoto motoru skodovka nekdy docka.
Rozbalit vlákno
5
29. 9. 2006 14:15
Re: Idealni motor do OII
2.0 T se také dočkala a my s ní... ani to nebylo dlouhé čekání.
anonym
29. 9. 2006 14:21
Re: Idealni motor do OII
>:D >:D
neregistrovaný "Galant"
29. 9. 2006 17:18
Re: Idealni motor do OII
:yes: zrejme jediny motor se kterym bych premyslel o octavii,puvodni 1.8T byl rozhodne vyborny, nepochybuji ze tento bude jeste lepsi :yes: ovsem porad to neni sestivalec :-)
anonym
29. 9. 2006 18:19
Re: Idealni motor do OII
Také to ovšem není tříválec... ;-)
neregistrovaný "Galant"
29. 9. 2006 18:49
Re: Idealni motor do OII
>:D :yes:
neregistrovaný "Tibby"
29. 9. 2006 14:14
Mno..
Nemyslím si, že je to až takový zázrak. Saab dělá své turbomotory s podobným průběhem točivého momentu už roky. Objevení ameriky..
Rozbalit vlákno
3
29. 9. 2006 14:18
Re: Mno..
Nikdo Ameriku neobjevil... to jen AUTO.CZ představuje nový motor od VW... tak jako zase jindy nás seznámí s novým motorem třeba Saabu.
neregistrovaný "Mike"
29. 9. 2006 14:53
Re: Mno..
Tady jde spis o to, pane vztahovacny, ze Audi predstavuje novy motor, jehoz obdoba uz se par let vyrabi...ale treba nam ho tady na serveru taky jednou ukazi
anonym
29. 9. 2006 16:46
Re: Mno..
Nevyrábí, protože Saab nemá přímý vstřik benzinu, ale jen nepřímý (před sací ventily). Ale co se týká průběhu momentu - je na tom Saab mnohem lépe než TFSI 2.0 a to při použití benzinu o.č. 95...
Na druhou stranu je potřeba přiznat, že nástupem GM utrpěly motory Saabů hodně velký políček v oblasti spolehlivosti.
Jako etalon benzinových turbomotorů bych spíš uvedl Fiat - konkrétně Lancii, jejíž motory považuji za nejdotaženější.
anonym
29. 9. 2006 14:22
jan
vykonove to jde, ale problem benzinovych turbo motoru je spotreba..., zkousel jsem 1,4 TSI a mel jsem hruznou spotrebu 13 litru a to jsem to jenom trochu vic mackal.
na druhou stranu je to logicka cesta jit pres nizky objem, turbo a benzin - je to jedina cesta jak se trochu branit dieslu, ale ta bitva je stejne uz prohrana...
Rozbalit vlákno
2
anonym
29. 9. 2006 16:50
Re: jan
Neplatí rozhodně univerzálně - například Delta HF s motorem 2.0 turbo HF 193 koní při 5750/min a 298 Nm při 2500/min mi brala v průměru kolem 10,7 l/100 km a při hodně ostré jízdě se nad 13 l dostala jen výjimečně. Auto přitom vážilo 1365 kg, takže žádný drobeček to nebyl.
neregistrovaný "Jogi"
2. 10. 2006 16:20
Re: jan
Jan : netvrdil by som, ze bitva je prehrata. Diesely vrcia a vypustaju do vzduchu karcinogenny cierny dym. Skor ci neskor na to pridu vsetci ti TDIckari. Len aby sme uz vsetci nemali plne pluca pevnych castic. Benzinovy motor ma stale co povedat. Je tichucky a navyse diesely su tak drahe, ze ak nenajazdis rocne aspon 40 000 Km , vobec sa neoplati nad dieselom uvazovat. Bude Ta stat viac ako benzin ...
29. 9. 2006 14:38
Motor dostanu aj bratia v koncerne
Tento motor bude pouzivat aj Passat a P. Variant od polovice buduceho roku a CC od 2008. Za ten motor :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 9. 2006 14:39
Re: Motor dostanu aj bratia v koncerne
:yes:
29. 9. 2006 14:50
to není Jim Beam
Takhle se mají dělat motory: [odkaz] . Sériová záležitost a podotýkám, že se psal rok 1997. :yes:
Rozbalit vlákno
28
29. 9. 2006 14:58
Re: to není Jim Beam
Jo a aby VW fans neběsnili, v éře brutálních točivých momentů přeplňovaných dieselů je tohle asi jediná cesta, jak malooběmový benzín udržet ve hře. Jinak za 1,4TFSI klobouk dolů
29. 9. 2006 15:03
Re: to není Jim Beam
No proto ;-)
29. 9. 2006 15:02
Re: to není Jim Beam
Sériová záležitost... pro model Type-R... mrkni nahoru, co se sériovou záležitostí - 2.0T od VW udělali u AUDI... U zubaře, tam velmi cením točky jeho vrtačky... u auta pro civilní ježdění volím jinou variantu.
29. 9. 2006 15:13
Re: to není Jim Beam
to se mi jednou stalo, když jsem jel přes Suchý vrch (celkem kopec a serpentiny), ze sem se zasportoval s oktávkou 1,8T (tuším že 150ps). Člověče a v těch vracečkách, kde sem musel jít na dvojku na dost nízké otáčky (kolem 2500) sem Hondu proklínal, oktávka podvozkově nestíhala, ale z výjezdů ze serpentýn, než mi přepnul VTEC, tak mi ujížděla - protože jemu to kolem těhlech otáček už foukalo a já musel čekat na spásných 5000rpm. >:D V tu chvíli sem si slíbil, že příští auto musí mýt minimálně 3litry a 6 válců, jinak na to dlabu >:D
29. 9. 2006 15:21
Re: to není Jim Beam
samozřejmě "..musí mít.." - chyba tisku ;-)
29. 9. 2006 15:23
Re: to není Jim Beam
:-) Výborné rozhodnutí :-) :yes:
anonym
29. 9. 2006 17:19
Re: to není Jim Beam
Ještě bych ty 3 litry a 6 válců zvážil. Konkrétní příklad - by off topic: Lancua Thesis 20v turbo 185 koní versus 3.2 V6 24 v 230 koní (motor Alfa Romeo). Ten turbopětiválec je i přes výkonový handicap 45 koní o víc jak 0,5 s/1 km rychlejší, přitom spotřebuje o téměř 2 l/100 km víc paliva a vykazuje o téměř 2 dB(A) vyšší hladinu vniřního hluku. nemluvě o povinném ručení. V současné době Lancia zcela přestala montovat motor 3.2 s mechanickou převodovkou a nabízí jej pouze s automatem, protože od zveřejnění těchto výsledků byl ten šestiválec neprodejný zboží.
Tím chci říci, že jakýkoliv dogmata nemají smysl a je vždycky lepší prakticky vyzkoušet, zda také fungují...
anonym
29. 9. 2006 17:21
Re: to není Jim Beam
Sorry, ten pětiválec žere o ty 2 l/100 km méně a jede líp, přitom je tišší. Nějak jsem se do toho zamotal. Omlouvám se.
neregistrovaný "čert"
29. 9. 2006 15:19
Re: to není Jim Beam
No Honda ITR je pojem tento motor co predstavil VW je přeci jen slabý odvar oproti téhle mašině!!! No a já myslím ,že každej fanda do aut ocení vysoké otáčky. a snaží se o to každý výrobce ,ale ne každý to umí tak ja honda že? .-)))
29. 9. 2006 15:26
Re: to není Jim Beam
Každý výrobce, který se zítra rozhodne vyrábět motory á la Honda je... bude vyrábět. Když tak tu vypiš, kolik takových se našlo...
neregistrovaný "hoborg"
29. 9. 2006 16:25
Re: to není Jim Beam
teorie ze takovy motor by umeli vyrobit kdekoliv je proste nesmysl. kdyz uz mluvime o VW tak treba od nich nic takoveho rozhodne nehrozi. prinos variabilniho casovani ventilu snad taky nikdo nezpochybnuje, ale u nekterych automobilek ho jeste "neobjevili"..
anonym
29. 9. 2006 17:23
Re: to není Jim Beam
Ano, například Fiat jej měl už v roce 1969 na typu 128 A jako první sériový automobil. Mám pocit, že jste jaksi mimo...
anonym
29. 9. 2006 18:21
Re: to není Jim Beam
:-)
neregistrovaný "hoborg"
1. 10. 2006 17:26
Re: to není Jim Beam
to je hezka historicka zajimavost, ale nijak to neodporuje tomu co jsem napsal. takovou podle me samozrejmost jako variabilni casovani ventilu nektere automobilky proste doted neumi a nedelaji.. teorie ze takovy motor by umel udelat kazdy je tedy nesmysl. chcete mi napriklad tvrdit ze VW nema variabilni casovani ventilu protoze "nechteji"? :]
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 16:43
Re: to není Jim Beam
Jenže motor z ITR je vrchol nabídky, nic lepšího Honda neumí.(jo, vim-legend 3,5 a NSX...ale to je jinde) Tahle foukaná 1,8 je masovka. Dát ji do další Fabie RS tak ten disel nemusí dál vyrábět. Disel je totiž VŽDY ekonomická volba, at si každý říká co chce.
neregistrovaný "čert"
29. 9. 2006 17:06
Re: to není Jim Beam
Ty jsi mi znalec:-))) Co honda S2000 jeji vykon bez turba :-))) No asi toho ještě moc nevíš ,nemám ti to za zlé, turbo přidat do auta umí kde kdo ,ale umět točivý motor se stejným výkonem? Hm to už chce i něco umět:-)))
anonym
29. 9. 2006 17:27
Re: to není Jim Beam
Tak třeba motory JTS mají i lepší průběh momentu než S2000 při podstatně nižší měrné spotřebě paliva. Ale to není nejpodstatnější omyl. Ten mnohem podstatnější je ono dogma o tom, že každý umí k motoru přidat turbo. Opak je pravdou, když srovnám turbomotor z Themy nebo Saaba 9000 řekněme 15 let dozadu a 1.8 Turbo od VW, tak je zcela evidentní, že někdo uměl turbo přidat už před téměř 20 lety a někdo to neuměl ještě nedávno.
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 17:30
Re: to není Jim Beam
Skoro v každém testu S2000 jsem se dočetl že výkon má, ale díky nicmoc kroutáku je s ní docela těžké každodení soužití. Já taky foukané motory moc nemusim, ale uznávám že když to neni V6 nebo R6 tak má turbo své výhody. A 1,8T od VW jsem měl v passatu, moc dobrej motor. Akorát ten zbytek mě dělal problémy.
29. 9. 2006 18:44
Re: to není Jim Beam
Někdo by ti měl vysvětlit, že z každého motoru múžeš vykřesat o desítky koní víc... Takže není třeba jásat nad jednotlivými výsledky. Koneckonců, co dokáže vykřesat výrobce z motoru vidíš nejlépe ve formuli 1... akorát holt ten motor vydrží 50 kol... Takže klid. je úplně jedno (z hlediska Oscarovejch míst) kolik kdo vykřeše z motoru. Důležité je, aby měl ten motor celý komplex vlastností, které mu zajistí slávu, to jest především uživatelskou přívětivost, umírněnou spotřebu, pružnost, logicky posazenoý vrchol točivého momentu (nikoliv v 6ti tisících...) atd.
anonym
29. 9. 2006 17:04
Re: to není Jim Beam
Kdybys jen tušil, jaký 16v motory se stavěly od třicátých let minulého století a že první sériový auto s variabilním časováním ventilů byl Fiat 128 A v roce 1969, asi bys na tento motor pohlížel poněkud střízlivěji. A vzhledem k tomu, že zde je řeč o přeplovaných motorech, mrkni se někdy na rok 1986 a motor Lancie ECV2 s křížovým vyplachováním a systémem dvojitého přeplování převzatého z Delty S4 z roku 1985 (v první verzi dmychadlo Volumex v kombinaci s megaturbodmychadlem KKK K26, později ještě přepracováno na dvojici různých turbodmychadel). Mimochodem základ pro motormanagement toho vozu je stejný jako pozdější systém Weber-Magneti-Marelli s označením IAW4W (základ IAW4 je z roku 1988). Tento systém v poslední variaci P8 z roku 1991 se dnes přednáší na jediném místě v ČR - servisním středisku Bosch - pod názvem: "nejmodernější vstřikovací systémy jiných výrobců"...motormanagement 90 % dnešních aut je proti tomu dětská hračka...
neregistrovaný "O.J."
29. 9. 2006 17:19
Re: to není Jim Beam
teraz ste dostali podpasovku Hondaci >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
anonym
29. 9. 2006 18:42
Re: to není Jim Beam
no a ted se jeste naucit aby se to nekazilo a bude to ok :-) ;-)
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 18:55
Re: to není Jim Beam
Miluju ty kecy o nespolehlivejch Fiatech... To si jeden koupil Saab disel a smál se chudákovi ve Stilu jakej má křáp a traktor. A pak zjistil že má stejný motor...i Opel atd. Fiaty mají dnes jedny z nejuznávanějších motorů pro běžná auta. a i dřív se u Fiatu spíš rozbilo cokoliv jiného než motor.
29. 9. 2006 18:23
Re: to není Jim Beam
Dobrej text :yes:
29. 9. 2006 19:40
Re: to není Jim Beam
nějaké podvědomí mám, renovuji totiž Lanciu Betu Coupé z roku 1975, první auto po fúzi s Fiatem, takže hádej jakej tam je motor - 2,0l twincam. Motor od Lamprediho, jehož kořeny sahají do 50let, jestli se nepletu. Tu Hondu sem uvedl, protože ta jednaosma je těžce návyková - jinak konstrukčně vychází z motoru B16A o objemu 1,6l, první motor od Hondy s technologií VTEC, nejdříve s výkonem 110kW, pak 118kW, ten se začal dělat tuším v r. 1990, takže taky nic nového.
neregistrovaný "Jakub803"
29. 9. 2006 21:10
Re: to není Jim Beam
Máš tam Volumex? je to lakýrka...:o)
anonym
29. 9. 2006 22:20
Re: to není Jim Beam
ten se tam dával až od roku 1981, já mám 1. sérii
neregistrovaný "Jakub803"
30. 9. 2006 11:15
Re: to není Jim Beam
kdysi jsem si hrál s myšlenkou na renovaci... je to neskutečně krásné auto... kamarád ji má, dal ji dohromady šroubek po šroubku... bohužel, tovární antikorozní ochrana nebo kvalita zpracování :o(((
neregistrovaný "bubu"
29. 9. 2006 14:59
1.8 od Vw
Zdar, osobne si myslim ze stary 1.8T od Vw bol jeden z najlepsich motorov tohto koncernu, preto som docela rad, ze vyvoj nezaspal na vavrinoch. Vykonny motor, ktory este patri pod nizsiu povinnu poistku tu chybal. Co sa tyka nafty, zanedlho sa vynori nieco lepsie - v skandidavii a v juznej amerike velmi pouzivany etylalkohol. Vyhoda je, ze prakticky kazdy existujuci benzinovy motor sa da prerobit na toto obnovitelne palivo, ktoreho cena nezavisi na arabskych sejkoch...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Miro"
29. 9. 2006 16:17
1.8 v Dodge Caliber
1.8TFSI bude fajn, len ko niekto spominal, bude sa mat co kazit :-(. Nedavno som na Dodge.sk nasiel zaujimave parametre ich 1.8 ( 168/5200 - 110kW/6500) a 2.0 ( 190Nm/5100 a 115kW/6200) to mozu byt zaujimave motory.Aj honda v paperovych parametroch kapanek zaostava :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hds"
29. 9. 2006 20:39
Ač jsem Honda-pozitivní, tohle hodnotím kladně
Jak výše psal GTI, dobrý motor se pozná nejen podle vymačkaného výkonu, ale spíš podle celkové charakteristiky, kultivovaného průběhu výkonu a vhodnosti pro ten určitý model auta, ve kterém je. Myslím, že přeplňované nízkoobjemové benzíny budou do budoucna jediná konkurence pro stále lepší nafťáky (pokud se samozřejmě nebavíme o třílitrech a výš, ale tam je zase ta spotřeba...). Prostě pokud bych chtěl ušetřit za PHM, jdu do nízkoobjemového atmosferického benzínu, nebo max dvoulitr turbonafta. Pokud bych byl milionář tak bez jakéhokoliv váhání jdu do benzínu 3.0 a výš, kde už to jede i bez turba odspoda :-) Já prostě nechápu tyhle věčné války benzín vs. nafta - já sám mám Hondu s 2.2 VTEC motorem, miluju otáčky, ale taky rád jezdím "v klidném módu", kde ocením i nějaký ten krouťák (a nakonec taky i slušnou spotřebu), a kdy nemám potřebu hodnit se s každou Oktávkou TDi v metle a na hlínách. Každopádně, tenhle motor se mi moc líbí :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wrx.sti"
29. 9. 2006 23:56
Re: Ač jsem Honda-pozitivní, tohle hodnotím kladně
Souhlas...a to nejsem Honda-pozitivní (protože vlastním něco docela jiného,jinak Hondu uznávám).Celý koncern VW "nemusím",ale motor 1.4TSI se jim povedl a tak lze očekávat,že i tento bude OK.
neregistrovaný "tommik"
29. 9. 2006 22:11
A
kdy uz se konecne prestanete otirat o octavii TDI? Kazdej pise, jak se s nima honi, jak v nich jezdej *, kdy uz vam konecne dojde,ze vetsinu tehle aut vlastni normalni lide, kteri potrebuji spolehlive(mam 200t km a jezdim jen na prohlidky, coz povazuji za spolehlive) auto s velkym kufrem,levnym servisem a s nizkou spotrebou? Drive jsem mel Opela 1,8 16V a kdyz jsem do nej nalozil rodinu a vyrazil na kopce, byla spotreba nejmene o 2,5l vyssi. A i v tech Fiatech, SAABech a BMW jezdej *, jen jen jich min, protoze tech aut jezdi taky min...
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2006 15:01
smysl motoru
Tak motor to je dle parametrů zajímavej, i když se musím přiznat, že nějak postrádám jeho smysl v rámci nabídky. Na největších trzích se povinný ručení nepočítá dle objemu, ale dle různých hokus-fokus-formulí. Proč tedy vyvinuli nový motor, který má jen o pár kW míň, než dvoulitr? Ve článku se píše něco o emisích, to si myslím, že stejně mohli upravit ten dvoulitr a byla by to přirozená evoluce, ne? Fakt nevim...
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2006 11:43
Re: smysl motoru
Povinne ruceni mozne ne, ale silnicni dan (u nas ji plati pouze podnikatele, v Evrope je vsak bezne, ze se plati i ze soukromych aut) se prevazne vypocitava prave z objemu motoru a emisni normy, kterou plni.