Platí...:o) Jestli do pěti let vyjdou na svět alternativy od BMW, M-B, vyhráls.. jestli po pěti letech půjdou prodeje dolů a A R8 nevytvoří nový segment... vyhrál jsem... O co..:o) ?
ja mel na to jednu cestu do nemecka a tu jsem protrpel :-)mozna kdybych mel na to vic casu... to ale nic nemeni na to ze ty plastove pahyhy bych ani za packy neoznacil...nemuzu si pomoct ale system pouzivany japonskyma autama (na leve pacce zapinas svetla, na prave cyklovac na stirace) mi prijde asi nejlepsi, ovsem treba ve felicii jdou zase krasne lehce, jen tak "cvak, tuk" >:D
no neviem.. predna maska je sice agresivna, ale vyzera ako mentalne postihnuta. a ta stredova konzola vyzera ako keby som ju navrhoval ja. neviem, ja mat tie prachy kupil by som nieco co vyzera dospelo
Tak teď nechápu proč? Popisoval jsem hypotetickou situaci, že mám volný (!!) 4M a z toho dám 3,5M za auto a zbytek projezdím někde na okruhu. Nepsal jsem o situaci, že mám 4M celkově... A pokud bych bydlel do nějakých 50km od toho Nürburgringu, tak si můžeš být jistý, že bych tam byl celkem často... >:-[]
Tak to je přesně to, o čem jsem mluvil. Zámek z Fabie mi tak nevadí, protože ho člověk nevidí (krom tý díry...). A že by ten lesklý plast páček z O I byl nějaký estetický zázrak, to se říct nedá. To už se mi designově líbily víc ty páčky, co jsem měl dřív ve svým Puntu I... U tý O I a Fábky nebo Pola to člověk bere, ale u supersportu za 3Mega ;-\ To už tak úplně košer není...
Já nejdřív taky, ale poté, co jsem prvních pár křižovatek blikal jak vánoční stromeček >:D jsem pochopil, jak to funguje a pak to bylo bez problémů a docela se mi ten systém i líbil...
Je fakt že by to mohlo nakopnout BMW a Mercedes. M6 a AMG jsou spíš GT, tohle je trochu jinde. Možná i Lexus, ale ten prý už něco plodí a má to být o třídu výš.
TOHLE AUTO MI PRIPADA NAPROSTO BEZ EMOCI. Urcite je domysleny do detailu. A pokud se budem bavit jen o vzhledu (tohle je jenom muj nazor) tak mi pripada ze je hrozne osklivej z profilu ... prilis vysoka strecha (urcite pro lepsi pohodli pri nastupovani) a dlouhej rozvor (vice mista na nohy). Ted kdyz se na to tak koukam tak mi pripada ze ma taky hrozne dlouhej predni prevys. Celkove mu proste chybi to neco extra co ma mit kazdej autak kterej si rika super-sport
no, ale takhle nejak jsem to prece myslel ;-) proto me tak "nadzvihla" poznamka o fatalnich nedodelcich - to znelo jak kdyby toyota byla cinsky odpad co neumi udelat ani sedadla..i mistr tesar se nekdy utne :-)
Ano. A je to takhle: Když postavíš vedle sebe na hřiště 100 Coroll, budou mít do roka závadu tři. Například. No, a když postavíš vedle sebe 100 Focusů, budou mít závadu... čtyři. Ano. TTT je na předních místech ve spolehlivosti :-) Tyhle tabulky, ty jsou důležité, ovšem je nutno znát také proporce, mezi prvním a padesátým. Fanantici to tu často vykreslují tak, že na tom hřišti stojí vadnejch Focusů, nebo Glofů 96 :-) Tak klid... ;-)
GTI, to tady mám omílat, že bude mít techniku Gallarda a kvalitu Audi, že palubka bude lícovat a čtyřkolka bude mít grip? To tady snad všichni ví... Jo, bude to raketa... Ale GTI, ruku na srdce: Audi RS 4 v kombajnu...to byla trefa. Výkony Porsche a manželce jsi mohl tvrdit, že jsi to koupil kvůli místu v kufru na kočárek..:o) Nebo TT. Stylovka za rozumnou cenu. Ale co je tohle? Za 3 miliony mám superstylovou 911, za 2 Caymana S... proč R8...má to být levnější Lambo? AUDI bude dělat levnější kopii něčeho? To je ten aspekt,který mně zaráží...
GTI, ty me snad donutis projit si vsechny testy na 100tis.km a vypsat ti vsechny problemy ktere mely zapadni auta (ne zavady na elektrice, ale fatalni nedodelky ktere ty auta 2x totalne zastavila, napr. odpalene turba atd.) a to se mi fakt nechce ;-\ ale jestli me hecnes.. ;-) snad se tady nebudem prit o kvalitach toyoty ne ? ja netvrdim ze je neomylna, nejsem fanatik, ovsem realne je na tom lip nez vetsina svetovych znacek, to snad uznas ne ? :-O
Presne, psal jsem uz vyse, ze ta silena "americka tlama" ve predu to auto ponekud zkazila. Samozrejme pro 911 tohle zadna vazna hrozba... Rekneme ze technicky bude urcite spicka, jenze v tomhle segmentu hraje u zakazniku obrovskou roli jeste jedna velicina a sice PRESTIZ. Tu zde ma Audi oproti Porsche tretinovou.
Jsou závady na elektrice a pak jsou fatální nedodělky... Ta sedadla se vysedela po 100 tisících. Chápu, že někdo to najede za 10 let... Ovšem, znám i starší auta a neměla sedadla vysazená. P:S. MB měl v nedávné době znamenatelné potíže s elektronikou... to již je minulostí.
Jakube... kdybys to nebyl ty, napsal bych ti, že je fajn, že pasuješ AUDI někam k Ferrari ;-) Ber to tak, že AUDI představilo novou raketu... Raketu R8... bude to výborné auto. Ve velmi prestižním segmentu. A jen o to jde. Ten model přece má logiku... Copak ty nevnímáš ten neskonale sebevědomej a úspěšnej tah AUDI na to, být regulérním příslušníkem diamantovejch kovbojů? No... a proto ta šíře modelového spektra, včetně téhle rakety. Je to vynikající tah AUDI. Uvidíš, že upevní své postavení na auto-nebi. P.S. Jsou tací, kdož v potu tváře tvoří svůj první naftovej motor (abych byl aktuální :-))... no a pak jsou tací, kteří představují rakety. Jen si vybrat...
doufam ;-) nechapu ze to doposud nezmenili...tento nazor melo 100% lidi ca znam a jelo s Vectrou + vsechny recenze si ryply, jeste ted se mi o tom zda jak v nemecku blikam doprava a doleva jak blazen >:D
neslysel, na druhou stranu si nemyslim ze by se u kazde toyoty menily sedadla kazde dva roky..proste pech, to ma obcas kazde auto..kdybych to mel takto brat tak bych v zivote nekoupil MB E320CDI, ktere se v testu hodilo do "pohotovostniho rezimu" ve kterem nic neslo, rade 7 zase nesly stahovat okynka po 14 dnech...proste toto me nechava absolutne chladnym, vsechny auta jsou dobry, presto chyby se nevyhybaji zadnym..
osobne me od tebe tento postoj trosku prekvapuje, nicmene by mi to taky nevadilo...pokud by to nebyly packy z Vectry...ty jsou k zbliti ;-\ nic horsiho jsem jeste nevidel a doufam ze uz ani neuvidim :-) a co se tyce R8 - ja bych to nebral (prid a profil velice dobry, zad a ty "zebra" mi prijdou tak nejak "divny"), ovsem pokud je za to nekdo ochoten zaplatit ty prachy, at si to uzije az do morku kosti a ma pusu od ucha k uchu kazdy den :yes:;-)
Mám tím na mysli to, že by mi to bylo fuk. Odkazuji na horní příspěvek - zajímá mě funkčnost, vhodnost... a k tomu ty máš nějako připomínku? Vadí ti esteticky ty páčky nebo je to jen v té pocitové rovině, že na nich jezdí i auto z jiného segmentu? Lambo má zámek dveří z Fabie... jak s tímhle naložíš?
Ten půlmilionovej "krůček" k 911 turbo sice láká, ale pokud budu mít těch 3,5M na M6 a ještě mi k tomu bude půl mega volně přebývat, tak nebudu uvažovat a těch půl mega vyčlením na benzín a budu moct jen tak pro radost každý druhý víkend brousit severní smyčku Nürburgringu. Konec konců jedno kolo tě tam stojí 18€, takže i to trochu poleze do peněz >:D;-)
No jo, ale my to víme. A to je ta chybka... Překvapuje mě, že zrovna ty, který tady vždy auta hodnotí do detailů, nekoukáš na to, co máš každý den pod prsty... 8-s
Koukám, že z toho jednoho testu Avensise děláš taky dobrý závěry a budeš tu s ním argumentovat ještě v době, až ropa nebude... ;-) V týdle lajně diskuze musím souhlasit s čertem. U takhle exlusivního auta by se opravdu na viditelných dílech šetřit nemělo. Jestli to má třeba motorek stěračů z Foxe je opravdu jedno, hlavně že fungují, ale viditelné díly by měly být jedinečné! Zrovna včera jsem měl Vánoce - byl jsem v Zuffenhausenu u Porsche na prohlídce závodu a tam jsem viděl (oddělení zpracování kůže), jak se dělaj detaily pro exlusivní auta!! Na přání ti potáhnou třeba i ovladače stahování oken kůží...
Můžou klidně spát.... tohle se elity nedotkne... spíše NSX, Supry, základních 911... vzhledem k podílu Porsche ve VW, trošku ten model nechápu... A taky, je zezadu docela povedený...aůe proč vypadá stejně i zepředu? Konkrétně, příliš velké otvory pod světlomety, maska... tady marketink bohužel zvítězil nad designem... na druhou stranu...díky za každé dobré auto, a možná jednou, až klesnou ceny ojetých R8 pod milion, stane se kultovním...třeba si zahraje i v FaF XIV...:o)
Čerte, to se zdá tobě, že 3 mega je hodně... Ovšem i tak... dostaneš výborný auto... věř tomu. Myslím, že horší zjištění je, si koupit Avensis a po dvou létech zjistit, že máš prosezená sedadla... jako tomu bylo nedávno u stotisícového testu Avensise v Autotipu... P.S. co zbytek... ten bys za tři mega vzal? nemyslím Avensis... :-)
Nikdy by mě nenapadlo studovat páčky od volantu... Ostatně se musím přiznat, že jsem jich už nemálo mačkal... a nikdy jsem se na ně nepodíval... rersp. mi je bylo úplně jedno, jestli mám v Audi páčku z Golfa... nebo v Jaguaru z Mondea... tomuhle jaksi nerozumím... přece jde o to, zda-li se tam ta páčka funkčně uplatní, a pokud ano, zda-li je vkusná... Takže dotaz na závěr - kdybychom nevěděli, že páčka je z Octavie, vadil by nám její tvar, barva či co? Mně ne. A vůbec... je z Octavie... není z Rollsu? ;-)
Neboj, taky mám jiné starosti než přihazovat takové pecky. Navíc nákupní cena je jen první investice z mnoha a mnoha dalších..... A od Logana k M5...dobrej příklad :yes:
M6 je správná volba... :yes::yes::yes: Ale stojí 3,5 mega, to pak láká přidat púl mega a koupit 911 turbo....a pak půl a 430...a pak půl a baby lambo..a pak půl... >:-[] >:-[] >:-[]
Tak se musím přiznat, včera jsem byl v Mostě na autodromu. Setkání sportovních aut bylo velmi pěkné a i normální smrtelník si mohl zblízka prohlédnout káry od Ferrari, Lamba apod. Ale proč to píši? Tohle Audi je rozhodně pěkný, pojede určitě jako ďábel a 90% majitelů stejně jeho potenciál nikdy nevyužije, takže je jedno, jestli je to trochu pomalejší než Lambo nebo Ferrari nebo Porsche. Jenže, je to prostě jenom Audi. Včera jsem měl možnost si do Lamba poprvé v životě sednout. Říkám to na rovinu, božský zážitek!! Osahat si volant, zkusit sedadlo, prostě paráda. Když budu mít tolik penízků, že budu chtít supersport a nebudu rešit pár milionů sem, pár tam. Budu mít na jeho provoz a údržbu, tak určitě si nekoupím Audi. Není špatné, ale je to prostě Audi.
Na tom autodormu se prohánělo nové Audi TT, taky pěkné, ale mezi Corvetami, Astony, Ferrari atd. šedá myš :-)
Gti sám víš že je to nepřípustné!!! Je to jako by sis hrál na diamntového kovboje na sobě oblek od Bosse a místo hodinek na ruce Casia. Jsou věci které se v této třídě neodpouštějí a to je jedna z nich!!!
No když si toho nevšimneš tak to jistě první novinář napíše v recenzi a bude to vědět každej majitel oktavky a bude se tím chlubit :-)) No tohle je segment kde nejde jen o funkčnost ,ale taky jedinečnost !!!! ;-) a pokud už dám za káru 3 mega tak chci to nej!!!
Věř tomnu že si toho nevšimneš. Nikdy. Prostě je budeš používat na to na co se mají požívat.blinkr, stěrače. Jednou tady někdo psal že u jednoho supersportu jsou zámky z feldy. Vzhledem k tomu že ho mám náhodou v garáži šel jsem se podívat. Jenže tu byl problem- nikde žádná felda. Od té doby jsem se k tomu nedostal a je mi to fakt jedno. A jaké má páčky pod volantem? To fakt nevim, fungujou. >:D
Ze to nikdy nezjisti je mozny, ale ne jisty. Oni to muzou videt traba v passatu, az je poveze taxik. Mne proste prijde, ze se setri na viditenym miste a ze se z potencialnich kupcu delaj blbci.
Víš, většina lidí co si kupují takové auto nikdy třeba v octávce nejeli a ani nepojedou takže jim to je UPLNĚ jedno a většinou to nikdy nezjistí. Navíc když u jakéhokoliv supersportu natartuješ je Ti opravdu jedno co mačkáš, dokonce i jestli máš palubku z kůže nebo plastu. To zajímá hlavně lidi co si to nikdy nekoupí. Osobně by mě spíš vadilo mít díly z C2 v C6 protože ten je stavěný na luxus a jedinečnost.
Ale ano, ty packy jsou pouzitelne. Kdyby vzali packy z loganu, budou samozrejme taky pouzitelne. Snad citis, mile GTI, ze by tomu tak byt nemelo. Nebo myslis, ze F430 ma packy z Fiatu Ritmo? A ano, nelibi se mi packy z mondea v jaguaru ani z C2 v C6. Jenze to jsou porad relativni masovky a ne pokus o exkluzivitu. Kdyz se chci cpat do elitniho klubu, tak nemuzu mit golfovou sadu z Lidlu... i kdyz proc ne, vid? Ty hole z hlediska tvaru u funkcnosti taky budou pouzitelny. Jake packy mackam uz tu nekdy bylo, tak si do dohledej.
To ukáže čas... jedno je všk jisté už dnes. Design R8 vpadnul do tohoto segmentu velmi nekompromisně a originálně. Za to zaslouží AUDI velkou pochvalu. :yes:
Když tak se rozepiš... zhodnoť páčky z hlediska tvaru, praktičnosti, použitelnosti... Takhle tu jen vykřikneš... a vypadá to, že AUDI použil nějaké nepoužitelné tyčky... Nebo, že bys také uplatnil svůj originální pohled na svět aut poukázáním na X-Type a páčky z Mondea, či C6 a páčky z C2... P.S. Jaképak páčky, asi mačkáš ty, VDC?
No ty jsi zase odborník ,že? Kdyys pozorně četl a sledoval trošku víc co se děje v automobilovém průmyslu ,ne jen podle článku z blesku tak bys věděl že toto je auto a má i cenovku:-))
Velmi silné téma. AUDI dokázalo nemožné - přišlo do segmentu raketovejch kovbojů s autem, na které, když sa zadíváš... napadne tě - jo, takhle nějak bych to udělal. Předek je až brutálně nekompromisní a záď, včetně nádherné siluety vyvažuje tu drsnost... Já tedy moc chválím :yes: Tahle auta jsou (a musí být) jaksi odtržena od života většiny... ale když už... je R8 jistej kauf.
No a ted tam nacpou to TDI V12 a tím to dokonale pohřběj.... Jinak je to dobrá alternativa k 911, cenu chytře nechali hodně pod sesterským lambem. I s tím V10 to ale nikdy nepřetáhne zákazníky od ferrari, lamba nebo tak. Na to audi prostě nemá. Ale na audi fakt hezký, to jo.
No tak ty si jeden odborník na auta... :no::no::no:
Keby si len trochu vyznal v autopriemysle (viz.Marko),tak by si vedel ze Audi uz ten koncept predstavil-( ako Nuvolari )....
A fakt neviem co chces s TT-ckom... :no:
Moje hodnoceni: Zadek a profil = nadhera, dravost, vcelku originalita.... Ale ten cumak mi moc nesedi. Uz je to jaksi moc velka "tlama", skoda, skoda.... Co ty na to, GTI? ;-)