Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: fotogalerie z výstaviště - Audi R8

Přinášíme fotografie přímo ze stánku audi, kde jsme pořídili fotografie modelu R8
Zpět na článek
anonym
30. 9. 2006 20:43
Re: spánek pánů u Ferrari
Platí...:o) Jestli do pěti let vyjdou na svět alternativy od BMW, M-B, vyhráls.. jestli po pěti letech půjdou prodeje dolů a A R8 nevytvoří nový segment... vyhrál jsem... O co..:o) ?
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 19:58
Re: haha
ja vim, to :-) :yes: je tvuj podpis ;-) :yes:
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 19:57
Re: haha
ja mel na to jednu cestu do nemecka a tu jsem protrpel :-)mozna kdybych mel na to vic casu... to ale nic nemeni na to ze ty plastove pahyhy bych ani za packy neoznacil...nemuzu si pomoct ale system pouzivany japonskyma autama (na leve pacce zapinas svetla, na prave cyklovac na stirace) mi prijde asi nejlepsi, ovsem treba ve felicii jdou zase krasne lehce, jen tak "cvak, tuk" >:D
neregistrovaný "palo"
30. 9. 2006 19:56
hm
no neviem.. predna maska je sice agresivna, ale vyzera ako mentalne postihnuta. a ta stredova konzola vyzera ako keby som ju navrhoval ja. neviem, ja mat tie prachy kupil by som nieco co vyzera dospelo
anonym
30. 9. 2006 19:55
Re: Audi
Tak teď nechápu proč? Popisoval jsem hypotetickou situaci, že mám volný (!!) 4M a z toho dám 3,5M za auto a zbytek projezdím někde na okruhu. Nepsal jsem o situaci, že mám 4M celkově... A pokud bych bydlel do nějakých 50km od toho Nürburgringu, tak si můžeš být jistý, že bych tam byl celkem často... >:-[]
anonym
30. 9. 2006 19:52
Re: haha
Tak to je přesně to, o čem jsem mluvil. Zámek z Fabie mi tak nevadí, protože ho člověk nevidí (krom tý díry...). A že by ten lesklý plast páček z O I byl nějaký estetický zázrak, to se říct nedá. To už se mi designově líbily víc ty páčky, co jsem měl dřív ve svým Puntu I... U tý O I a Fábky nebo Pola to člověk bere, ale u supersportu za 3Mega ;-\ To už tak úplně košer není...
anonym
30. 9. 2006 19:49
Re: haha
Já nejdřív taky, ale poté, co jsem prvních pár křižovatek blikal jak vánoční stromeček >:D jsem pochopil, jak to funguje a pak to bylo bez problémů a docela se mi ten systém i líbil...
neregistrovaný "petrt"
30. 9. 2006 19:39
Re: spánek pánů u Ferrari
Je fakt že by to mohlo nakopnout BMW a Mercedes. M6 a AMG jsou spíš GT, tohle je trochu jinde. Možná i Lexus, ale ten prý už něco plodí a má to být o třídu výš.
neregistrovaný "matchboxer"
30. 9. 2006 19:33
Re: koncept
z nuvolari bol neskor odvodeny lemans ;-)
neregistrovaný "Mick"
30. 9. 2006 19:32
TECHNICKY CHLADNE AUTO
TOHLE AUTO MI PRIPADA NAPROSTO BEZ EMOCI. Urcite je domysleny do detailu. A pokud se budem bavit jen o vzhledu (tohle je jenom muj nazor) tak mi pripada ze je hrozne osklivej z profilu ... prilis vysoka strecha (urcite pro lepsi pohodli pri nastupovani) a dlouhej rozvor (vice mista na nohy). Ted kdyz se na to tak koukam tak mi pripada ze ma taky hrozne dlouhej predni prevys. Celkove mu proste chybi to neco extra co ma mit kazdej autak kterej si rika super-sport
30. 9. 2006 19:31
Re: spánek pánů u Ferrari
Bude to AUDI. O to jde... o nic jiného. Za pět let si řeknem, jak raketa zamávala se segmentem... jo?
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 19:10
Re: haha
no, ale takhle nejak jsem to prece myslel ;-) proto me tak "nadzvihla" poznamka o fatalnich nedodelcich - to znelo jak kdyby toyota byla cinsky odpad co neumi udelat ani sedadla..i mistr tesar se nekdy utne :-)
30. 9. 2006 19:02
Re: haha
Ano. A je to takhle: Když postavíš vedle sebe na hřiště 100 Coroll, budou mít do roka závadu tři. Například. No, a když postavíš vedle sebe 100 Focusů, budou mít závadu... čtyři. Ano. TTT je na předních místech ve spolehlivosti :-) Tyhle tabulky, ty jsou důležité, ovšem je nutno znát také proporce, mezi prvním a padesátým. Fanantici to tu často vykreslují tak, že na tom hřišti stojí vadnejch Focusů, nebo Glofů 96 :-) Tak klid... ;-)
neregistrovaný "Jakub803"
30. 9. 2006 19:00
Re: spánek pánů u Ferrari
GTI, to tady mám omílat, že bude mít techniku Gallarda a kvalitu Audi, že palubka bude lícovat a čtyřkolka bude mít grip? To tady snad všichni ví... Jo, bude to raketa... Ale GTI, ruku na srdce: Audi RS 4 v kombajnu...to byla trefa. Výkony Porsche a manželce jsi mohl tvrdit, že jsi to koupil kvůli místu v kufru na kočárek..:o) Nebo TT. Stylovka za rozumnou cenu. Ale co je tohle? Za 3 miliony mám superstylovou 911, za 2 Caymana S... proč R8...má to být levnější Lambo? AUDI bude dělat levnější kopii něčeho? To je ten aspekt,který mně zaráží...
neregistrovaný "realista"
30. 9. 2006 19:00
zalúbil som sa....
...toto je môj nový sen...asi vymením TT....:O)
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 18:57
Re: haha
GTI, ty me snad donutis projit si vsechny testy na 100tis.km a vypsat ti vsechny problemy ktere mely zapadni auta (ne zavady na elektrice, ale fatalni nedodelky ktere ty auta 2x totalne zastavila, napr. odpalene turba atd.) a to se mi fakt nechce ;-\ ale jestli me hecnes.. ;-) snad se tady nebudem prit o kvalitach toyoty ne ? ja netvrdim ze je neomylna, nejsem fanatik, ovsem realne je na tom lip nez vetsina svetovych znacek, to snad uznas ne ? :-O
neregistrovaný "realista"
30. 9. 2006 18:56
Re: koncept
...no,len by si mal aj ty študovať pozorne...nuvolari je iný koncept...to to je koncept lemans....:o)
neregistrovaný "IHS"
30. 9. 2006 18:47
Re: spánek pánů u Ferrari
Presne, psal jsem uz vyse, ze ta silena "americka tlama" ve predu to auto ponekud zkazila. Samozrejme pro 911 tohle zadna vazna hrozba... Rekneme ze technicky bude urcite spicka, jenze v tomhle segmentu hraje u zakazniku obrovskou roli jeste jedna velicina a sice PRESTIZ. Tu zde ma Audi oproti Porsche tretinovou.
30. 9. 2006 18:47
Re: haha
Jsou závady na elektrice a pak jsou fatální nedodělky... Ta sedadla se vysedela po 100 tisících. Chápu, že někdo to najede za 10 let... Ovšem, znám i starší auta a neměla sedadla vysazená. P:S. MB měl v nedávné době znamenatelné potíže s elektronikou... to již je minulostí.
30. 9. 2006 18:44
Re: haha
:-) Já jí jel... a byl jsem z toho na mrtvici...
30. 9. 2006 18:42
Re: spánek pánů u Ferrari
Jakube... kdybys to nebyl ty, napsal bych ti, že je fajn, že pasuješ AUDI někam k Ferrari ;-) Ber to tak, že AUDI představilo novou raketu... Raketu R8... bude to výborné auto. Ve velmi prestižním segmentu. A jen o to jde. Ten model přece má logiku... Copak ty nevnímáš ten neskonale sebevědomej a úspěšnej tah AUDI na to, být regulérním příslušníkem diamantovejch kovbojů? No... a proto ta šíře modelového spektra, včetně téhle rakety. Je to vynikající tah AUDI. Uvidíš, že upevní své postavení na auto-nebi. P.S. Jsou tací, kdož v potu tváře tvoří svůj první naftovej motor (abych byl aktuální :-))... no a pak jsou tací, kteří představují rakety. Jen si vybrat...
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 18:37
Re: haha
doufam ;-) nechapu ze to doposud nezmenili...tento nazor melo 100% lidi ca znam a jelo s Vectrou + vsechny recenze si ryply, jeste ted se mi o tom zda jak v nemecku blikam doprava a doleva jak blazen >:D
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 18:34
Re: haha
neslysel, na druhou stranu si nemyslim ze by se u kazde toyoty menily sedadla kazde dva roky..proste pech, to ma obcas kazde auto..kdybych to mel takto brat tak bych v zivote nekoupil MB E320CDI, ktere se v testu hodilo do "pohotovostniho rezimu" ve kterem nic neslo, rade 7 zase nesly stahovat okynka po 14 dnech...proste toto me nechava absolutne chladnym, vsechny auta jsou dobry, presto chyby se nevyhybaji zadnym..
30. 9. 2006 18:29
Re: haha
:-) Uznávám, že páčky z Vectry... jsou... jaksi... velmi vyjímečné :-) P.S. Bude to dobrý... :yes:
30. 9. 2006 18:28
Re: haha
Už jsi někdy od někoho slyšel, že po dvou létech měnil sedadlo... Já nikdy. Opravdu.
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 18:27
Re: haha
osobne me od tebe tento postoj trosku prekvapuje, nicmene by mi to taky nevadilo...pokud by to nebyly packy z Vectry...ty jsou k zbliti ;-\ nic horsiho jsem jeste nevidel a doufam ze uz ani neuvidim :-) a co se tyce R8 - ja bych to nebral (prid a profil velice dobry, zad a ty "zebra" mi prijdou tak nejak "divny"), ovsem pokud je za to nekdo ochoten zaplatit ty prachy, at si to uzije az do morku kosti a ma pusu od ucha k uchu kazdy den :yes: ;-)
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 18:21
Re: haha
aby sis nerypl do avensise ;-) podivej se na celkove poradi a najdi si tam VW..meli horsi zavady :-)
neregistrovaný "MK"
30. 9. 2006 17:35
Re: haha
Nie je to nahodou Lamborghini? ;-)
30. 9. 2006 17:30
Re: haha
:-) To je hezké... Porsche je Porsche je Porsche...
30. 9. 2006 17:27
Re: Audi
Bárte, pro pobavení dobrý... pokud ovšem takhle uvažuješ reálně... budeš v životě dost zklamanej ;-)
30. 9. 2006 17:26
Re: haha
Mám tím na mysli to, že by mi to bylo fuk. Odkazuji na horní příspěvek - zajímá mě funkčnost, vhodnost... a k tomu ty máš nějako připomínku? Vadí ti esteticky ty páčky nebo je to jen v té pocitové rovině, že na nich jezdí i auto z jiného segmentu? Lambo má zámek dveří z Fabie... jak s tímhle naložíš?
30. 9. 2006 17:23
Re: Audi
Ten půlmilionovej "krůček" k 911 turbo sice láká, ale pokud budu mít těch 3,5M na M6 a ještě mi k tomu bude půl mega volně přebývat, tak nebudu uvažovat a těch půl mega vyčlením na benzín a budu moct jen tak pro radost každý druhý víkend brousit severní smyčku Nürburgringu. Konec konců jedno kolo tě tam stojí 18€, takže i to trochu poleze do peněz >:D ;-)
30. 9. 2006 17:20
Re: haha
No jo, ale my to víme. A to je ta chybka... Překvapuje mě, že zrovna ty, který tady vždy auta hodnotí do detailů, nekoukáš na to, co máš každý den pod prsty... 8-s
30. 9. 2006 17:18
Re: haha
Koukám, že z toho jednoho testu Avensise děláš taky dobrý závěry a budeš tu s ním argumentovat ještě v době, až ropa nebude... ;-) V týdle lajně diskuze musím souhlasit s čertem. U takhle exlusivního auta by se opravdu na viditelných dílech šetřit nemělo. Jestli to má třeba motorek stěračů z Foxe je opravdu jedno, hlavně že fungují, ale viditelné díly by měly být jedinečné! Zrovna včera jsem měl Vánoce - byl jsem v Zuffenhausenu u Porsche na prohlídce závodu a tam jsem viděl (oddělení zpracování kůže), jak se dělaj detaily pro exlusivní auta!! Na přání ti potáhnou třeba i ovladače stahování oken kůží...
neregistrovaný "Jakub803"
30. 9. 2006 17:09
spánek pánů u Ferrari
Můžou klidně spát.... tohle se elity nedotkne... spíše NSX, Supry, základních 911... vzhledem k podílu Porsche ve VW, trošku ten model nechápu... A taky, je zezadu docela povedený...aůe proč vypadá stejně i zepředu? Konkrétně, příliš velké otvory pod světlomety, maska... tady marketink bohužel zvítězil nad designem... na druhou stranu...díky za každé dobré auto, a možná jednou, až klesnou ceny ojetých R8 pod milion, stane se kultovním...třeba si zahraje i v FaF XIV...:o)
29. 9. 2006 18:38
Re: haha
Čerte, to se zdá tobě, že 3 mega je hodně... Ovšem i tak... dostaneš výborný auto... věř tomu. Myslím, že horší zjištění je, si koupit Avensis a po dvou létech zjistit, že máš prosezená sedadla... jako tomu bylo nedávno u stotisícového testu Avensise v Autotipu... P.S. co zbytek... ten bys za tři mega vzal? nemyslím Avensis... :-)
29. 9. 2006 18:34
Re: haha
Nikdy by mě nenapadlo studovat páčky od volantu... Ostatně se musím přiznat, že jsem jich už nemálo mačkal... a nikdy jsem se na ně nepodíval... rersp. mi je bylo úplně jedno, jestli mám v Audi páčku z Golfa... nebo v Jaguaru z Mondea... tomuhle jaksi nerozumím... přece jde o to, zda-li se tam ta páčka funkčně uplatní, a pokud ano, zda-li je vkusná... Takže dotaz na závěr - kdybychom nevěděli, že páčka je z Octavie, vadil by nám její tvar, barva či co? Mně ne. A vůbec... je z Octavie... není z Rollsu? ;-)
neregistrovaný "maravy"
29. 9. 2006 17:52
Re: dravec
Ajee, doufam, ze ted nebude mit polovina aut cumak z AR159. taky by mohli vymyslet neco novyho.
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 17:39
Re: haha
Je to tak dúležité?
neregistrovaný "matchbox"
29. 9. 2006 17:26
Re: haha
kde si to psal? pls.
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 16:51
Re: Audi
Neboj, taky mám jiné starosti než přihazovat takové pecky. Navíc nákupní cena je jen první investice z mnoha a mnoha dalších..... A od Logana k M5...dobrej příklad :yes:
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 16:49
Re: haha
Já netvrdim že je má, fakt jsem to nezjištoval. A možná ani už nechci. Nic psát nebudu, už jsem to tu jednou psal a nebyl to dobrý nápad.
neregistrovaný "O.J."
29. 9. 2006 16:40
Re: haha
jo...jsem zvedav!!
neregistrovaný "VDC"
29. 9. 2006 16:37
Re: Audi
To znam... >:D sice v jinejch relacich :-) ale tohle je klasicky uvazovani jak dojit od logana k M5. >:D
neregistrovaný "O.J."
29. 9. 2006 16:37
Re: Audi
>:D >:-[] >:-[]
neregistrovaný "VDC"
29. 9. 2006 16:35
Re: haha
A co to je? Skutecne by me zajimalo, jaky auto za bura muze mit zamky z felicie!? Aspon naznac... ;-)
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 16:25
Re: haha
To jsem psal já, ale bez zaregistování...skleroza v mém věku... 8-s
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 16:16
Re: Audi
M6 je správná volba... :yes: :yes: :yes: Ale stojí 3,5 mega, to pak láká přidat púl mega a koupit 911 turbo....a pak půl a 430...a pak půl a baby lambo..a pak půl... >:-[] >:-[] >:-[]
anonym
29. 9. 2006 16:08
Re: haha
Já ho platil mín, ale v r. 2OOO stálo skoro 5mega v základu. Měl jsem štěstí na dobrý kup, jinak bych na něj neměl ani ve snu.
neregistrovaný "VDC"
29. 9. 2006 15:24
Re: Audi
To je pravda. M6.
neregistrovaný "O.J."
29. 9. 2006 15:19
Re: Audi
neporovnavaj to s Ferrarim(cena bude niekde inde ;-) )
...Co by si bral? M6,nejaky ten AMG Merc z drahsich alebo R8 ?
Jasná volba :-!
neregistrovaný "pawelno"
29. 9. 2006 14:55
Audi
Tak se musím přiznat, včera jsem byl v Mostě na autodromu. Setkání sportovních aut bylo velmi pěkné a i normální smrtelník si mohl zblízka prohlédnout káry od Ferrari, Lamba apod. Ale proč to píši? Tohle Audi je rozhodně pěkný, pojede určitě jako ďábel a 90% majitelů stejně jeho potenciál nikdy nevyužije, takže je jedno, jestli je to trochu pomalejší než Lambo nebo Ferrari nebo Porsche. Jenže, je to prostě jenom Audi. Včera jsem měl možnost si do Lamba poprvé v životě sednout. Říkám to na rovinu, božský zážitek!! Osahat si volant, zkusit sedadlo, prostě paráda. Když budu mít tolik penízků, že budu chtít supersport a nebudu rešit pár milionů sem, pár tam. Budu mít na jeho provoz a údržbu, tak určitě si nekoupím Audi. Není špatné, ale je to prostě Audi.
Na tom autodormu se prohánělo nové Audi TT, taky pěkné, ale mezi Corvetami, Astony, Ferrari atd. šedá myš :-)
neregistrovaný "čert"
29. 9. 2006 13:58
Re: haha
Gti sám víš že je to nepřípustné!!! Je to jako by sis hrál na diamntového kovboje na sobě oblek od Bosse a místo hodinek na ruce Casia. Jsou věci které se v této třídě neodpouštějí a to je jedna z nich!!!
neregistrovaný "čert"
29. 9. 2006 13:50
Re: haha
No když si toho nevšimneš tak to jistě první novinář napíše v recenzi a bude to vědět každej majitel oktavky a bude se tím chlubit :-)) No tohle je segment kde nejde jen o funkčnost ,ale taky jedinečnost !!!! ;-) a pokud už dám za káru 3 mega tak chci to nej!!!
neregistrovaný "VDC"
29. 9. 2006 13:43
Re: haha
Pri vsi ucte - asi to ovsem nebude sportak za tri mega a vice, ze? >:-[]
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 12:26
Re: haha
Věř tomnu že si toho nevšimneš. Nikdy. Prostě je budeš používat na to na co se mají požívat.blinkr, stěrače. Jednou tady někdo psal že u jednoho supersportu jsou zámky z feldy. Vzhledem k tomu že ho mám náhodou v garáži šel jsem se podívat. Jenže tu byl problem- nikde žádná felda. Od té doby jsem se k tomu nedostal a je mi to fakt jedno. A jaké má páčky pod volantem? To fakt nevim, fungujou. >:D
neregistrovaný "VDC"
29. 9. 2006 12:16
Re: haha
Ze to nikdy nezjisti je mozny, ale ne jisty. Oni to muzou videt traba v passatu, az je poveze taxik. Mne proste prijde, ze se setri na viditenym miste a ze se z potencialnich kupcu delaj blbci.
neregistrovaný "VDC"
29. 9. 2006 12:13
Re: haha
Ech, kdyz bude modelka 90-60-90 a bude mit chlupy v podpazdi, tak to asi taky nebude uplne ono. ;-)
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 12:12
Re: haha
Víš, většina lidí co si kupují takové auto nikdy třeba v octávce nejeli a ani nepojedou takže jim to je UPLNĚ jedno a většinou to nikdy nezjistí. Navíc když u jakéhokoliv supersportu natartuješ je Ti opravdu jedno co mačkáš, dokonce i jestli máš palubku z kůže nebo plastu. To zajímá hlavně lidi co si to nikdy nekoupí. Osobně by mě spíš vadilo mít díly z C2 v C6 protože ten je stavěný na luxus a jedinečnost.
neregistrovaný "knour"
29. 9. 2006 12:07
Re: haha
hnidopisstvo, skus nieco najst k veci, trebars ku keramickym kotucom brzd,
ale je jassne, packy na okna robia auto, ech
neregistrovaný "VDC"
29. 9. 2006 11:42
Re: haha
Ale ano, ty packy jsou pouzitelne. Kdyby vzali packy z loganu, budou samozrejme taky pouzitelne. Snad citis, mile GTI, ze by tomu tak byt nemelo. Nebo myslis, ze F430 ma packy z Fiatu Ritmo? A ano, nelibi se mi packy z mondea v jaguaru ani z C2 v C6. Jenze to jsou porad relativni masovky a ne pokus o exkluzivitu. Kdyz se chci cpat do elitniho klubu, tak nemuzu mit golfovou sadu z Lidlu... i kdyz proc ne, vid? Ty hole z hlediska tvaru u funkcnosti taky budou pouzitelny. Jake packy mackam uz tu nekdy bylo, tak si do dohledej.
29. 9. 2006 11:31
Re: RAKETA 8
To ukáže čas... jedno je všk jisté už dnes. Design R8 vpadnul do tohoto segmentu velmi nekompromisně a originálně. Za to zaslouží AUDI velkou pochvalu. :yes:
29. 9. 2006 11:28
Re: haha
Když tak se rozepiš... zhodnoť páčky z hlediska tvaru, praktičnosti, použitelnosti... Takhle tu jen vykřikneš... a vypadá to, že AUDI použil nějaké nepoužitelné tyčky... Nebo, že bys také uplatnil svůj originální pohled na svět aut poukázáním na X-Type a páčky z Mondea, či C6 a páčky z C2... P.S. Jaképak páčky, asi mačkáš ty, VDC?
neregistrovaný "čert"
29. 9. 2006 10:57
Re: koncept
No ty jsi zase odborník ,že? Kdyys pozorně četl a sledoval trošku víc co se děje v automobilovém průmyslu ,ne jen podle článku z blesku tak bys věděl že toto je auto a má i cenovku:-))
neregistrovaný "čert"
29. 9. 2006 10:55
Re: RAKETA 8
Ne hondu S 2000 mam jako pozadí nad postelí mám skutečnou ikonu a to Hondu NSX:-))) No snad i tato audi bude někdy ikonou:-)
neregistrovaný "knour"
29. 9. 2006 10:54
och
krasa, lokomotiva bez sucitu,
cisty funkcionalizmus,
nic pre ufnukancov
neregistrovaný "VDC"
29. 9. 2006 09:55
haha
A jeje, odkudpak jsou ty packy pod volantem? Ze by Octavia 1? >:-[] No, co taky cekat od vwerrari. :no:
29. 9. 2006 08:13
Re: RAKETA 8
U tebě mě to nepřekvapuje. Trochu na sobě zapracuj. Nebo snad máš nad postelí plakát Hondy 2000? >:-[]
neregistrovaný "anonymak"
29. 9. 2006 00:15
Re: RAKETA 8
si predstav mna nenapadlo ze takto nejako by som to urobil 8-s alebo sam seba oslovujes v tretej osobe ? ;-\
28. 9. 2006 22:35
RAKETA 8
Velmi silné téma. AUDI dokázalo nemožné - přišlo do segmentu raketovejch kovbojů s autem, na které, když sa zadíváš... napadne tě - jo, takhle nějak bych to udělal. Předek je až brutálně nekompromisní a záď, včetně nádherné siluety vyvažuje tu drsnost... Já tedy moc chválím :yes: Tahle auta jsou (a musí být) jaksi odtržena od života většiny... ale když už... je R8 jistej kauf.
neregistrovaný "petrt"
28. 9. 2006 21:52
Disel
No a ted tam nacpou to TDI V12 a tím to dokonale pohřběj.... Jinak je to dobrá alternativa k 911, cenu chytře nechali hodně pod sesterským lambem. I s tím V10 to ale nikdy nepřetáhne zákazníky od ferrari, lamba nebo tak. Na to audi prostě nemá. Ale na audi fakt hezký, to jo.
anonym
28. 9. 2006 21:40
Re: Juuuu
aha no diki, ale ja som myslel skor nieco kde ich bude vacsi pocet ako 4
neregistrovaný "matchboxer"
28. 9. 2006 21:07
Re: koncept
No tak ty si jeden odborník na auta... :no: :no: :no:
Keby si len trochu vyznal v autopriemysle (viz.Marko),tak by si vedel ze Audi uz ten koncept predstavil-( ako Nuvolari )....
A fakt neviem co chces s TT-ckom... :no:
neregistrovaný "Q7"
28. 9. 2006 21:03
Re: Juuuu
[odkaz]
anonym
28. 9. 2006 20:52
Re: koncept
ziadny koncept,auto bude...
anonym
28. 9. 2006 20:26
pol
:-! :-) ;-) :-| ;-\ :-( :'-( :-O :*) >:D :-! 8-s >:-[] :no: :yes: :-) ;-)
neregistrovaný "AA-jako anti audi"
28. 9. 2006 19:55
koncept
je to hezký ale je to jenom koncept, serie nikdy nevyjde, co by potom dělali s TT :no:
Avatar - ManInBlack
28. 9. 2006 19:52
Smutek
Prosím o minutu ticha za rozřízlou Audi R8. Měla krátký, zato však chudý život. A zároveň jsem pro trest smrti tomu, co jí to udělal. >:D
neregistrovaný "Lukz"
28. 9. 2006 19:48
Juuuu
Nadhera, konecne som sa zamiloval :*)

A keby ste niekto dali link na wallpapery tejto krasky, bol by som veeelmi vdacny >:D
neregistrovaný "IHS"
28. 9. 2006 18:47
dravec
Moje hodnoceni: Zadek a profil = nadhera, dravost, vcelku originalita.... Ale ten cumak mi moc nesedi. Uz je to jaksi moc velka "tlama", skoda, skoda.... Co ty na to, GTI? ;-)
neregistrovaný "Gertůda"
28. 9. 2006 18:08
detaily...
Všechny detaily toho auta jsou krásný, ale jako celek to nefunguje...
neregistrovaný "TOM"
28. 9. 2006 17:57
MASAKR !!!!!!
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "hezky"
28. 9. 2006 16:46
stahovani oken
moc se mi to libi jen to stahovani oken je stejny jako ve všech koncernovejch karach což v takovim dělu zamrzí