Divil jsem se, ze v parametrech chybi, zda se dozadu vejde klasicka rakev nebo ne :-) Sice uz jako nove to vypada zastarale, ale za ty prachy dobré :yes:
Cierny Roomster mi pride ako elegantnejsi pohrebak.
Dacia nie je ziadna krasavica, ale ucel svati prostriedky. A navyse co viac by si chcel tie peniaze?
Tak kvůli těm 700 litrům vezmou čecháčci všechny Daciahauzy útokem. Mě spíše překvapuje, jak dobře vypadá. Ten zadek, to je paráda :yes: . Nevím, myslel jsem si že tohle nebude srovnatelné s Roomsterem (zařazením), ale patrně jsem se spletl. Tohle totiž nabízí mnohem více než Roomster. Větší kufr, místo pro až 7 osob, 700litrů v kufru. Navíc (subjektivně) zezadu a z boku vypadá mnohem lépe. Jsem zvědavý na cenu, protože jestli tohle nebude prodejní hit, tak sním vlastní chodidlo. :-! Napadá Vás stejně jako mě při pohledu na Logany (především teď na fotky tohoto kombi) o co se to všechny ostatní mainstreamové značky vlastně snaží? Myslím jako Ford, VW, Renault, Peugeot, Audi apod. Jak si všichni uměle zvyšují image. Mě to už dost otravuje. Ale tenhle Logan, tohle kombi ve mě vyvolává určitý pocit uklidnění, že stále existují normální lidé, kteří jednoduše vyrábí to, co je třeba. :-!
PROBOHA!!!!! Covece - rict o tomhle vytvoru ze je peknej je podle me HRICH!!! - logan kombi je presne ten duvod proc znacky Ford, VW, Renault, Peugot, Audi apod. tvorej tak jak tvorej !!!!! a zaplat panbuh za ne - protoze bych jinac radsi jezdil se zavrenejma ocima :-( uprimne si radeji koupim neco ojeteho - nez-li za kazdou cenu nove ( s takovymto tragickym designem :- ((( kdyby se dacia vice drzela konceptu - tak budiz - ale opravdu jsem necekal takovouhle hruzu - no rozhodne vam zavidim vasi SKROMNOST :yes: mate to v zivote urcite snazsi >:D
Odpovím Ti diplomaticky ;-) seš dylina. Kup si raději ojetou bouračku z AAAček, fakt Ti závidím Tvoji skromnost. Tam totiž dostaneš záruku toho, že za tu hromadu železa vyplázneš mnohdy balík a pak jen opravuješ a opravuješ a opravuješ. Kdo prodává auto nebo cokoliv použitého tak si pak povětšinou kupuje novou věc a jen siláci jako Ty běží pro výhodnou koupi např. Octavi 1,6 55kW za 120 tisíc z roku 1Ti hodně najetých kilometrů do servisu, na vrakoviště a STK. :yes:
mam pocit ze si to auto nevidel z blizka. Keby si dal MVC napr. vedla ROOMSTERA tak by si pochopil. Nevravim ze je to nadherne auto ale pochop toto nieje BMW a ani sa to na to nehra. su ludia pre ktorych image auta nieje tak dolezity ale beru ho ako nutny doplnok. Radsej investuju do byvania lietania cestovania a neviem kde este. nechcu ojazdeninu lebo nemaju cas ani chut zistovat kto ich chce ako osrat a preto si radsej kupia taketo lacne auto ale NOVE. Chod si kupit ojazdeneho bavoracika a cit sa v tom dolezito alebo bezpecne alebo to nazvy ako chces, bal na to babenky a najdi si milion dovodov preco si spravil super a cit sa viac ako ludia co si kupia "ubohu" daciu. TOTO nieje auto na predvadzanie ale ani sa to na to nehra. je to auto za super cenu pre bezneho cloveka. ked sa ti nelubi ok je to tvoj nazor ale neurazaj ludi.k tej tvoj poznamke ohladom SKROMNOSTI. Ja chcem kupit tiez daciu MCV. Nie koli tomu ze na lepsie auto nemam ale mam male lietadlo co bol moj sen a auto je pre mna ako som pisal fakt nutnost. Preto aj ja tebe zavidim tu tvoju skromnost ze chces radsej ojazdene auto. ale aspon to mas v zivote lahsie ;-)
moc jsem to neočekával, ale mě se líbí! Zejména zadek se fakt povedl, předek je klasika na kterou jsem si již zvykl a ani profil není žádná hrůza. Užitkové vlastnosti super. Docela zajímavá nabídka pro rodiny s více (hodně) dětmi i pro živnostníky. Když uvážim, kolik to bude stát v porovnání s tím, kolik toho tohle auto nabídne :yes: Tohle by měl být hit :yes:
No tak za prvné...od kdy se šířka auta udává se zrcátky? >:D omg...kdyby to tam nebylo připsaný, tak by mohl konkurovat supersportů (v šířce)... za další tohle neni kombi, ale něco jako Mitshubishi Grandis... menší mpv...proto 3řady atd... zadní dvojité dveře jak Transit...no jo...holt praktický! Ale když to podtrhnu, tak to pro mě zůstáva hrozný auto...proč ten design nemohl být hezčí...nemuselo by se to odražet na ceně! Vždycky když ho potkám, tak mě štve, že tohle jezdí po selnicích...nechtěl bych v tom bourat...lidi šetřete aspoň na Fabii, Fiestu atd. nebo si kupte náklaďák, ale neeee tohle... :-(:no:
Šířka bez / s vnějšími zpětnými zrcátky 1 740 / 1 975 to je oficiální údaj Renaultu, takže, když si za Logana stoupne Fabie, tak ta holka není ve zpětnejch ani vidět :D
jsem přesvědčen o tom, že za jinak stejných podmínek dopadnete v tomhle při srážce mnohem líp, než ve fabii či fiestě. je to prostě o pár set kg těžší, airbagy a výztuhy to jistě bude mít taky a bezpečnost není jenom počet hvězd v NCAP, víme?
Airbagy to má přední a boční u vyšší výbavy, výztuhy samozřejmě také, bezpečnosti věnovali (jak jinak) velkou pozornost a Dacia očekává v NCAP 3 hvězdičky.
O tom, že se tento vůz stane trhákem, jistě není sebemenších pochyb. Záď vypadá opravdu uhlazeně a hezky, nepůsobí naroubovaně. Docela jsem se bál zadních nesouměrně dělených zadních dveří, ale tento detail do netradičního celku výborně zapadne. Je to skutečně univerzální a prostorné auto. :yes:
pre zivnostnika, ktory jazdi kratke vzdialenosti a potrebuje velky kufor je to idealne auto. ak bude mat podobne zaujmave ceny ako sucasna dacia, tak to bude hit. dalej: 7 sedadiel - to je sok - pozitivny. pre vacsiu rodinu idealne. slovensko je chudobna krajina - ak tu ma otec rodiny priemerny plat - zenu na materskej a uz maju viac deti - je to idealne riesenie. podla mna ironicke poznamky nemaju miesto. toto je auto pre chudobnejsich ludi. pred 10-15 rokmi mohli snivat akurat o moskvici ci zigulaku - teraz mozu mat nove auto. aj ked to samozrejme nie je ziaden dizajnersky skvost - budem rad ak u nas z ciest zacnu miznut hrdzave skodovky a zigulaky a nahradia ich tieto nove dacie.
Mno, ve Fkodofce nebudou mít radost, myslím že řada lidí si koupí radši Logana MCV za bratru 300 (může to být ale v benzínu klidně i 240, 300 spíš v dieselu) než Hrůstra za 400 s haťapkou.
jo, přesně tohle byla moje první myšlenka po přečtění článku. myslím, že se tohle do potřeb českých chalupářů strefilo mnohem lépe, než jakýkoli vůz kdy v MB vyrobený.
Tak to vypadá na super trhák noc pěkné.Akorát se mi nezdá že ten kufr má 700litrů.Možná je to měřený po okraj sedaček,ale to nevadí.Zajímá mě cena.Tipuji 299 900Kč.Ale myslím si že po 1.roce cena spadne i pod 250 000kč.podívejte na sedana.Dneska koupíš vybaveného logana za 250 000Kč a Když to byla novinka tak by stál stejně vybavený 350 000kč.Proto si myslím že nebude špatné si počkat.A že vypadá zastarale?Mě se nezdá.Hlavně když to srovnáte s Ladou 112,111 atd.Která je za stejné peníze.Toto auto je GOOD :-):yes:
Myslím, že čekat na snížení ceny nebude nutné. Máš nepřesně informace. Cena Logana se za celou dobu prodeje změnila max. o 15 000 Kč. Auto bude levné od začátku prodeje.
Jenomže 227.900,- stojí Arctica s motorem 1,4 a jenom když to vezmeš na úvěr. Když to bereš v hotovosti stojí 232.900,- a s motorem 1,6 252.900,-. Takže v klidu. Za poslední rok se cena Loganu snížila o 15.000,- což je momentálně sleva na vůz.
Dachna nezklamala, čekal jsem pecku a pecka přišla. Sen všech nenáročných motoristů je zde a oproti Dacii sedan to nevypadá vůbec zle. Bazarníci to mohou zabalit. Kdo může koupit bazarovou popelnici, polepenou z několika kusů, s utočeným tachometrem a proprděnou sedačkou od Helmuta, když si může koupit Dacii Logan MCV. Jsem zvědav na cenu, za 350 s klimoškou, 2x bag a chrochtadlem pod kapotou to bude masakr. :yes::yes::yes:
Nejdřív se podívej do nabídek a pak kritizuj. Za 350t ti seženu např. rok starý Focus kombi s dieslem a 25t km na kontě s neskonale lepší výbavou, než si kdy budeš moct do tohodle Logana objednat! Vím to najisto, nedávno jsem kupoval jetý auta a na podobný nabídky jsem narážel na každým druhým rohu... A když se třeba podíváš na ten dost děsnej interiér Logana, je volba jetýho ročního auta (pro mě) jasná...
Tvůj názor respektuji a Tvůj příspěvek má hlavu a patu. Kéž by je to donutilo zlevnit, generují pouze zisk a to i tam, kde by měli sloužit. Až budeme mít všichni peněz jak v záp. EU, potom ať si ty Fkody prodávají za EU peníze. Nyní potřebují občané - motoristé nějaký dostupný a praktický vůz, tím není ani Fabia ani Hrůstr.
Kdo by měl komu sloužit?? Škoda už dávno není státní podnik a už vůbec ne nějaký sociální ústav, aby někomu dávala něco zadarmo nebo jen za cenu materiálu! Je, stejně jako Dacia, podnik, který chce svému majiteli přinášet zisky a zatím se jí to dost daří. Že si to hodně lidí nemůže dovolit, to je věc jiná, ale to samá můžeš říct i o novém Loganu, na toho taky každý nedosáhne. Takže Tvůj příspěvek nějak nechápu...
Až udělají užitkovou N1 to bude mazec, já to klidně klukum koupim. Musim se teda přiznat že jsem na to i čekal, ty feldy už asi déle nevydrží. Musel jsem koupit jedno berlingo, v HDI vyjde na 350tis. Je menší, vyšší pojistka a dražší servis. Je mi celkem jedno jestli to nemá klimu nebo má měkké sedadla nebo jak to vypadá. Služebák je služebák, ne limuzina. A každý kdo má montážní firmu ví jak se ke služebnímu autu zaměstnanec chová a že cokoliv jim dáte za ty 3 roky zničí.
presne to som myslel v prispevku vyssie. pre malu firmu, ktora potrebuje casto prepravit vacsie objekty je to idealne. cloveku nemusi byt luto, ked to sem tam oskrie. logan ma take ceny - ze to clovek moze pocitovat ako bezny predmet spotreby, resp. pre vas vyrobny prostriedok. moj otec takto predtym zodral 2 felcie s kastlou - teraz ma fabiu N1 - ale je to male a drahe - drahy je aj servis a nahradne diely.
Nejlevnější fabia combi HTP neni auto. To nic neuveze. A ostatní jsou už zbytečně drahé. Prostě na trhu neni levné užitkové auto. Možná různé akce na kango nebo berlingo, ale to nic neřeší. Jo a taky si Logan dovedu představit jako taxi- 7 míst je úžasná výhoda při nočním rozvozu z hospod. :yes: A takovej rozvor měl nedávno i Mercedes S..... :yes:
Jo, tohle je trefa... Počítám, že v Casino Royale mu zatím Bond neprožene faldy, ale - to přece ani není jeho ambice. Nemyslím Bonda. Teď je Logan proporčně bez vady. Levné, superpraktické auto. Kufr se povedl... bravo :yes:
ten nejtvrdsi test do sine slavy Logan jeste ceka....pokud za nejakych 6 - 10 let vytesni Zigulika z pozice cikanskeho slagru, pak teprve vstoupi do dejin
tak právě s proporcemi mám docela problém. Předek OK, zvykl jsem si. Zadek vysloveně povedený, ale boční pohled mě děsí. Nevyváženě dloooouhý rozvor a pak kraťoučký zadní převis. To mi fakt nesedí. No a hlavně ten interiér, to je fakt obludnost :no: Na druhou stranu, za tu cenu...
Nevím co všichni máte. U Renaultu mají sedan i combi stejného modelu úplně stejnou palubovku. A myslím že to má takhle 95% značek. Tak proč čekáte že ten interér bude jinačí. Na chlup stejný.
Tak já nekritizoval to, že ta palubka je stejná u kombi i sedanu, ale její vzhled! Neboli jinak řečeno, stejnou kritiku ode mě uslyšíš i na palubku sedanu. Prostě šedý plastový moře bez sebemenší invence, spousta prázdných ploch ;-\ A aby jsem rovnou umlčel různý kritiky, fábka taky u palubky invencí zrovna neoslňuje, ale aspoň si to vynahrazuje přeci jen o dost lepšími materiály a celkovým lepším dojmem kvality. Neboli jinak řečeno: Fábka má tvrdě konzervativní design interiéru, zatímco Logan interiér absolutně nudný, bez nápadu. Toť můj názor...
sice to neni auto pro mne, ale musim rict, ze je to k....a dobra prace. Na nic si to nehraje, je to proste: jsem otrok a slouzim. Stejne ale uz vidim komentare typu: Passat tdi je bozi, ford jezdi lip a skodovka nejlip, hihi. Nicmene: co si budemem namlouvat. Tohle auto zase dela jen to co ma a nic vic. Vic takovejch!
Přepracování sedanu na kombík Loganu vyslověně prospělo - velká hmota se rozložila do délky a vyšel z toho malý velký stěhovák, který se nelekne ničeho - albánského automechanika, sibiřských blát a dokonce ani francouzského řidiče, který notoricky řadí bez spojky. Vzkaz pro žigul: předej veslo a běž odpočívat. Tohle není městská čtyřkolka, která si furt jen leští chromy, tohle je opravdová drsná pracka a i se dvoukolkou nadělá mazec. Potěšilo mě na MCV ledacos, ale dvě věci zvlášť: 1. konstruktéři vyřešili tuhost vzadu, takže se druhá řada sedaček konečně sklápí a nákladní prostor je komplet využitelný (na konceptu byla vzadu za sedačkami pevná stěna) a 2. Renault pustil chlup a nechal polidštit interiér. Z Loganu kombi nebudou omdlívat holky, ale pořádné ženské. Takže GO :yes:
Připomíná mi to Š 1202 STW (seriál sanitka)ještě mi stojí na dvoře a bylo to jediný auto ve kterym odjela naše 5-ti člená kapela malé turné a to vč. bicích a ostatních krámů.
V Dacii odvezu od kočárku, přes kolo, lyže, sáně až po tu rakev a v tom vidím smysl tohohle balkánského korábu.
PS: a vůbec na takové to domácí ježdění ... no nekupte to !?
Ta paralela se stejšnem se přímo nabízí.... Jestli bude kombík v základu pod 300 tisíc, tak se čeští chataři, chalupáři a živnostníci pomějí.... I v normálním Loganu je dost místa, natožpak v tomhle.... vysoká střecha - víc místa na hlavu.... No shrnu to: BRAVO, DACIA! (nikdy jsem si nemyslel, že bych tuhle větu z úst vypustil, leč stalo se právě teď...). Teď už jen N1 verzi nebo přímo oplechovanou dodávkovou... Škodovka tenhle trh opustila, Fabii Praktik nikdo nechtěl.... a ožitokový Roomster alias Flexster (či jaksetobudevlastnějmenovat?) bude asi o dost dražší.....
možná jo,ale už podle fotek..... ;-\ ;-\
Roomster je podle mě teda krasavec proti tomuto.Bude se to prodávat jen kvůli ceně,tak jako obyčejný logan.Roomster se rozhodně kvůli ceně nekupuje..... :-!
Normalni Logan se prodava jedna basen, tohle pujde na dracku asi jeste vic. V Dacii Logan se zrodila nova legenda svetoveho automobiloveho prumyslu. Snad to neprezenu, kdyz reknu, ze tohle je neco jako Ford T, nebo VW Brouk nasi doby, alespon tak to vidim ja. Opravdove lidove auto a to rovnou pro cely svet. Fiat se marne snazil s pocinem Palio, Dacia na to ale zda se jde tou spravnou cestou. Bravo :yes::yes:
Vzhledem k tomu, že k prvnímu milionu to nemá daleko, tak si to myslím. Mimoto zatím se vyrábí pouze v Rumunsku, ale od příštího roku začne i Moskva a začnou se stavět fabriky v Iránu a v Číně. A to uvidíš ten fičák.
Souhlasím s tebou.Těším se,až ho uvidím na živo.Mám rok starý Citroen C3,hodně spokojen,ale čekáme přírůstek do rodiny,tj.,vození kočárku,dětských věcí na chatu atd.,kola která do C3 pracně skládám do Logana vejdou jako nic....... docela vážně o koupi Logana kombi uvažuji.Pravda,něž to bude,kočárek už asi vozit nebudem,ale prostor se vždy hodí.Nepatřím k těm,co proto,aby si zvedali sebevědomí musí mít předražený Golf,atd.Jsem přesvědčen,že 80 až 100 tis. km,tj. to, co ujedu za 4 roky, Logan ujede bez větších potíží jako většina aut,a pak ho prodám a koupím nového.Tak nazdárek.
Někdo tu tvrdil, že Logan je nebezpečný a nabádal ke koupi Fabie. To musel říct jen někdo, kdo tomu absolutně nerozumí. Škoda Fabia byla organizací EuroNCAP testována v roce 2000, Logan v roce 2005. Během těchto šesti let přitom EuroNCAP dvakrát zpřísnila podmíky a to nikoliv nepodstatně. Je tak sporné, zda by Fabia tak dobře uspěla i dnes. Další podstatný rozdíl je pak ještě v jedné věci. Fabia je zařazena do kategorie Superminis, kdežto Logan do kategorie Small Family Cars - tedy o třídu výše. Lze přitom zjednodušeně říci, že při stejném počtu hvědiček je bezpečnější to auto, které EuroNCAP řadí do vyšší kategorie (Peugeot 107 se čtyřmi hvězdičkami prostě nenabídne tolik bezpečí jako Octavia se stejným počtem hvězd). Takže když to shrnu, říct o Fabii že je bezpečnější než Logan může jen naprostý ignorant. Bezpečnost obou vozů je minimálně stejná. Upozorňuji, že Logana nemám a mít nebudu.
Já Logana mám a nedám na něho dopustit. Poprvní, kdy jsem si koupila uto, do kterého se vejde pohodlně 5 dospělých a ještě mají kolem sebe místo a to jde o sedan, natož tenhle model. A když vezmu, že základní cena bude 250 tisíc, paráda!
Chcu ťa vidět až budeš mět víc jak 3 děcka a budeš sa chcet podívat z dědiny někam ven a nový fára pro 7 stojá víc jak 700 000,- a ty šulky na voko pěkný ale jináč zhuntovaný co stojá v bazaroch a mosíš do nich enem sypať za vopravy, s tim jdi do *.
Nás co děláme v kolbence lebo na poli nazajímá ani tak jak to vypadá, ale jak je to veliké a co to stojí!
Ty si kůp co chceš, třeba ferari, to mňa nezajímá, ale ja si kůpim toto.
Toš
sorry ze se do toho micham, ale tyhle reci o objetych sunkach...zrejme mas spatny skusenosti se 120l, ale dobre ti radim, zkus nejaky japonsky auto, nejlip dovezeny z rakouska (to ale musis videt stav pri dovozu) a uvidis ze se jeste nejakych 200tis.km bez problemu POVOZIS v poradny kare a bude te to stat jeste min nez novy Logan. Ale volba je na kazdym :yes:
A proč ty zas automaticky předpokládáš, že všici musej mít víc jak tři děti??? A taky to, že do všech ojetejch aut se musí jenom lít peníze? Ono se musí umět trochu hledat a o ojetých autech to platí dvojnásob! A poslední poznámka: i ten dělník z kolbenky nebo z pole může mít dobrý vkus a může se zajímat o auta, a pak mu opravdu nemusí být jedno, jak vypadá a jezdí to, od čeho má klíčky na botníku...
bol som na testovacej jazde je to super auto idem predavat 3rocnu fabiu kombika nekupite ?
dizajn palubovky sa mi na tych obrazkoch nepozdaval ale ked v tom sedite tak si zvyknete a po jazde som zmenil nazor a interier sa mi celkom pozdával. a citil som sa OK.
motor 1,5 Dci staci na ekonomicku prevadzku tohto korabu ale nie je to ziadny extra zavodny tahun.
Které auto dá záruku 5 let na celek? Je to právě Logan.Od dubna s ním jezdím bez poruch.S novou Fabií jsem byl v té době v servise několikrát!A vzhled.Jako každé jiné auto.Funglovka je funglovka.
Vzhled jako každý jiný auto?? ty jsi asi slepej..
ten desing to je trágedie...hlavně z boku a šikmo zepředu...dodávka hadr...ze zadu ujde, ale ty dělený dveře nejsou zrovna nejprktičtější...
celek je to peklo....a ten interiér škoda mluvit... >:-[]:no:
opět znalci viz první text zde, ONI ZNALCI věděli již při prvních informacích o Loganech své - jaké to bude špatné a neprodejné auto , jak se vyplatí ojetina a hle je kombik a postavte ho vedle ,,SKODOFKY,, V pohodě s loganem jezdím , nemám problémy ....Prognózy ,,znalců,, se nevyplnily..