Novinky
0
Touareg, Né X5 JEDINĚ!!!
Přejít do diskuze
Názor na facelift je jistě subjektivní, já je prostě nemám rád. K tvému záměru koupit touarega jen malou radu, rozhodně ber model se vzduchovým podvozkem, proti klasice je to sto a jedna v každém ohledu, u nás třeba i na D1 neocenitelné. 😄 😉
Hm, pokud myslíš ten "kvalitní" názor Honzy Koubka 😒, pak se jdi raději nějakým SUV svézt, možná pak sám pochopíš, že přestože se někdo psaním o autech živí, neznamená to, bohužel, záruku neblábolení. K tomu poznámka, vždycky když někde čtu o "upovídaném řízení" a podobné plky ve spojení se současnými BMW musím se smát, je to prostě klišé, opisované stále dokola a dávno neplatí a vzhledem k souč. používaným konstrukčním řešením řízení (např. akt. řízení BMW) platit ani nemůže. BMW se do řízení pochopitelně neplete přenos výkonu na cestu, jenže tahle výhoda oproti předokolkám se teď vykládá jako komunikativní řízení, byť to s tím nemá až tak moc společného. Jako dlouholetý zákazník BMW o tom vím své, a přestože je to už dlouho co jsem měl E30 320ci BEZ posilovače řízení, vím co to zpětná vazba a "upovídanost" řízení je. Pokud pak někde čtu od nějakého Jendy o komunikativním řízení u dvoutunové čtyřkolky (X5), je pro mě názor podobného "odborníka" tak maximálně "směroplatný". Ale ke kvalitám Touaregu, těžko zobecňovat špatný dobrý, je třeba porovnávat určitý model s konkrétní motorizací a výbavou. Mám projeta (důkladně) všechna relevantní SUV, která trh nabízí, a přestože srdcem u BMW, můžu např. s klidem prohlásit, že cenou porovnatelný Touareg V6 TDI se vzduchovým podvozkem je lepší SUV než X5 3,0d a není problém to podložit argumenty. Takto jsem schopen a ochoten diskutovat při porovnávání aut já, obecné proklamace o značkách mě nezajímají. 😉
ja som zase na testovacom polygone (byvaly tankodrom) skusal BMW X5 4,4 V8. mala trosku limity v nizkom podvozku, ale inak s prehladom takisto vysla hocikde (rovnako blato, piesok atd. atd.) absolutne nebol problem, do kopca, z kopca, bol som milo prekvapeny. a ten teren by som hodnotil ako stredny, rozhodne nie polna cesta. len dve negativne veci by som poznamenal : spotreba 35 litrov a karoseria sa krutila ako paragraf... taketo auta niesu o jazdach do terenu, je to o tom, ze vyjdes bez retazi v zime k lyziarskej zjazdovke, nezapadnes po ceste na chatu, ale do seriozneho terenu nie...niezeby nezvladol, ale nieje na to stavany a bola by ho skoda.
Nevidím nic špatného na facelitu, někdy prospěje, někdy méně - názory na to jsou ovšem subjektivní. Důležité je, že facelit doprovázejí technické novinky. Hodlám si koupit SUV (z druhé ruky, přirozeně, chtěl bych, aby cena nepřekročila 1 milion Kč) a po delším váhání jsem zvolil právě Touarega. Jednak se mi fakt líbí, jednak splňuje mé požadavky na bezpečnost a komfort. Žiju v zahraničí a cesta do Čech mi trvá 9-10 hodin, s tímto autem to bude daleko příjemnější jak pro mě, tak pro manželku a malé děcko. A navíc, cesty na hory už nebude doprovázet takový stres, že někde zapadnu...
Touareg omládl... Nové oči mu moc prospěly, to nepopřem. Jinak obecně souhlas - liftiny ksichtu (u aut i u lidí) jsou jen snahou oddálit neoddálitelné...
To jsou mi věci. Principiálně a nikdy... jsem tu nepsal o svém aktuálním vozidle. Považoval bych to za velmi... jaksi... nedomyšlené... Pravda je, že se tu čas od času dočtu s čím jezdím, naposledy mě jeden kolega přesvědčoval, že jezdím určitě v Loganu... tak jsem mu odpověděl - možná... 😄 P.S. Jo, na jaře jsem kupoval novou káru, to souhlasí.
Dinare ,nemám potřebu ti vyvracet tvůj názor. VW T zažívá boom jako ostatně všechny tyto vozy , je to prostě zrovna moda ,ale co se kvalit týče ? Mrkni na ten odkaz tam tomáš od novináře který je nazaujatý 😄
Je to jak kdy...Passata po faceliftu pěkně sprasili, 307, 157, 147, Felicie, na druhou stranu...X5 po faceliftu vypadá mnohem celistvěji, jako by ji tak od začátku chtěli, podobně se povedla Octavie, Mondeo v Titanium X... ona je taky otázka, jestli facelift dělá stejný tým jako návrh původního auta, a co chce faceliftem automobilka jako že světu sdělit..
GTI od teba by som čakal viac... Terénne vlastnostu Q7 sa s Touaregom nedajú porovnávať, Q7 totiž nemá uzávierku diferenciálu ako má Trg, Q7 keď to zjednoduším je obyčajné quatro. Q7 je pre konzumných amíkov kdežto Trg boduje po celok svete. Arabi ho uznávajú rovnako ako Range. :yes:
Len dúfam že tem príspevok tam nepísal nejaký novinár lebo by mal byť okamžite bez práce. Touareg dáva informácii viac než dosť (asi je treba vedieť čítať) a čo sa týka jazdných vlastností v teréne mám skúsenosť na testovacej trati kde to Touareg hravo prešiel a to nemal ani prídavnú uzávierku zad. diferenciálu či odpojiteľné stabilizátory (všetko doplnková výbava), mal akurát pneu do terénu. Stúpanie, klesanie, brod, bočný náklon, piesok, blato, skríženie... všetko hravo zvládol, na Touareg nedám dopustiť, je to auto vhodné aj do terénu a za tým si budem stáť. Druhá vec je kto s autom za 2 mega pôjde do terénu...
Nekdy na jare (nevim presne, mozna jeste driv a treba uz ma jine auto) to tady v zapalu boje vypustil, a pak se kvuli toho ukrutne pohadal se ZZ. Taky bylo docela zajimave, ze ten prispevek, resp. vetev, ve ktere byl, z diskuze zmizla.
Já prostě nemám rád auta po faceliftu, obecně. Nějak se v tom ztrácí původní záměry designéra, jsou to takové mezitypy, příprava na look nového modelu. Tady se sice moc nezměnilo, ale Volkswágne, opravdu je nutné tu chromovou masku narvat na kažý model??? :no:
Čerte, to jsou zas hesla, "stylovka do terénu, paráda do města", a co když chci prostě velké SUV v jeho plném významu. Tady je touareg pro kohokoliv těžký soupeř. V kategorii je plno, s tím souhlas, ale z toho jak se touareg prodává je celkem jasné, že tvůj vývod o jeho zbytečnosti je nesmyslný. Ve skutečnosti je to tak, že VW dvakrát zkusil nakouknout z mainstreamu do premiovek, s phaetonem se mu to povedlo co do produktu, vyhořel v prodejích (nepřekonal nedostatek image), s touaregem to byla trefa jak co do kvalit auta, tak se VW povedlo přesvědčit i trh, že v tomto segmentu jde o rovnocenného soupeře prémiových značek. 😉
no ale to je nápad, retro GTI MkI, docela by byla ta pravá chvíle...retro zažívá boom a dnešní sochaři by si s jeho tvary určitě poradili, ani si nepamatuju, kdys naposledy něco řek a já z toho měl radost, takže za retro nápad :yes:
Ano, jde to americkou cestou, kdy i 80ti letá babička má papíry a jí se musí vše přizpůsobit.Adaptibilní tempomat, satelitní kontrola dodržování předpisů atd... Proto jsem si koupil motorku.Tam ještě cítíš adrenalin..
Proboha,nevěřím,že jsem napsal kdysy! Kdysi samozřejmě kdysi!! Když můj syn spoléhá na opravu ve Wordu dostává facáka, a já napíšu kdysy - to je konec..
😄 Dobrej čas :yes: Máš pravdu, vše to směřuje k dokonalé bezpečnosti provozu, na úkor toho nejkrásnějšího dobrodružství - rvát se s nocí ve svý drsný káře... co má kličky na spouštění oken a trojku tam dostaneš jen s meziplynem 😉 :yes:
Mám pocit,že dnešní auta už nejsou moc o radosti z jízdy,moc nabitý elektronikou a jsou strašně těžký.. Kdysy (asi v r.1980) jsem jel Š1100MB z Prahy do Č.Lípy za 56 min. Ten čas nejde překonat. Asi už mám rozum, nebo je hustá doprava..
😄 To je správné... také jsem stále kluk... Do důchodu až ve 100 a rovnou do rakve 😄 :yes: Velmi tě chápu...
Kdysi,když jsem přešel z žigulíka na Escorta turbo (myslím cca 150 koní)tak jsem se z toho udělal.Od tý doby jsem prohnal ladasco,ale jde mi jen o ty emoce.Sednout do káry a buď ti sedí,nebo ne.Je mi 45 a možná bych měl volit už něco usedlého (Touareg),ale já zůstávám pakem..
Jo, to je možné... tá fádnost není fádností, to je program, styl VW... věř, že ví přesně jak to nadávkovat. Produkt světovejch es...(a tím VW nepochybně je) to není maximum čeho, jsou schopni, to je maximum toho, co chtěj... v tom je jejich síla. Narozdíl od low-endovejch značek, které dělaj jen to své maximum... 😉 Dobře je tohle vidět v premiovém, resp. lux segmentu... tam si uvědomíš to dávkování klasy... přesně tak, jako VW dokonale dávkuje ten mainstream.
Nemám problém s emocema... já je kdysi cejtil i v Oltcitovi... Emoce... to je jen šálení nad prospektama... V autě, pokud to pereš, není na emoce čas... tam jde o chladnej kalkul.
Byl jsem si zajezdit s Toyotou FJ Cruiser - to je emotivní kára postavená na osvědčeném podvozku LC 120.Možná příliš nápadná,ale cítíš emoce...
Čtu to tu docela dlouho,ale nepíšu.Mám pocit,že je to tu jako u fotbalu: jeden má rád Spartu a druhý Baník a klubismus někdy jde proti rozumu.Obecně si myslím,že design se přelévá jako vlny,někdy je progresivní ten,jindy onen.Touaregu se nedá nic vytknout,jel jsem s V10 a je to zajímavý zážitek,ale design mi přijde trošku fádní...
Poměrně dobrou káru. Ty to tu dlouho nečteš... vždy píši do těchto odpovědí, že to zde není o technickém průkazu... nýbrž o myšlénkách. Do roku 1989 jsem jezdil s auty, s nimiž jsem jezdit nechtěl (s výjimkou Š 110R coupe), po roce 1989 jezdím jen s vozy, s nimiž jezdit chci 😉 Mám přesně takovou káru, jakým stylem píšu... fakt. Abych tě trochu uklidnil, není to ani GURU sjetej šmirglpapírem 😄 ani zaprášenej Apoštol... ani Touareg s drapákama. :yes: P.S. Jsou tu jiní kolegové, jejichž pobyt zde se odehrává snad jen proto, aby nám sdělovali s čím jezdí... tohle naštěstí není má diagnóza 😄
Tam v tom článku je i dobře nafocené... fascinuje mě, že i po těch třiceti létech vypadá stále výborně. Vlastně pomalu nastane čas na retro GTI I. 😄 Ostatně, stále se vyrábí v Jižní Africe... a má přístrojovku z Fabie.
Myslím, že to auto není zbytečné... segment je poměrně těsně vykrytý, souhlasím, ale já Touarega cítím jsko velmi důstojného konkurenta. Q7... je jiná liga... je to víc silnišní luxus, Touareg má víc terénní porvozek.
a taky tuareg není zrovna zázrak 😃)) 😉 Opravdu bych se prvním GTi rád projel jistě to musí být chu´tovka pro každého fandy rychlých kol.
No auto je to hezké,ale mi přijde kapánek zbytečné. Pokud chci stylovku do terenu tak jdu do RR nebo MB G, pokud chci parádu do města M nebo X5 a závodák na dálnici Porsche (vzhledověse mi nelíbí), neříkám že je Tuareg špatné auto, jistě má své kvality ,ale v téhle kategorii je plno. Tuareg je povedenější než Q7 a pokud by měl _Tuareg znak audi jistě by mu to na prodejích pomohlo přeci jen vw a prémiová značka luxusních kočárů nejde dohromady ,ale to je věc marketérů.
Jo, přečteno. souhlas. BMW X5 je dělo... také je to premiovej segment... P.S. Nad tím je hezkej textík o GTI I. 😉 :yes:
To není čumák z Apoštola, Je to aktuální tvář VW. Jede, resp. pojede na ní každý produkt VW... tak jako jistě znáš tvář AUDI :yes: nebo třeba tvář Peugeotu...
Je to opravdu senzace. Nová světla mu konečně otevřela oči. Dnes, s odstupem pár let, musí člověk uznat, že jestli někdo dobře střihnul SUV, byli to BMW s X5 a VW s TOUAREGEM. Touareg disponuje úchvatnou vizuální potencí. Je neokázalý, tvrdý... a vytvořil vlastně originální styl. Auto pro bohaté lidi, kteří ocení jistotu a nenápadnou krásu. Auto, které nepůsobí těžkopádně, nepatřičně. To auto opravdu zraje... Čtu to vybavení a zvedám obočí - dokonalé. Ano, takhle se maj dělat auta. TOUAREG je nepřehlédnutelný a respektovaný vůz. BRAVO TOUAREG, BRAVO DAKAREG, BRAVO TOUARONG :yes:
No nevím, původní model mi přišel hezčí, zvlášt přední část byla hodně vydařená. Tenhle čumák z Passata mi na tom nějak moc nesedí...