Jestli toužíš po duchaplnosti, tak čti - nejsi originální. Nepiš nesmysly, za co mají fandové Octavii. Octavia je nižší střední třída... konkurent Mazda 3 (tam ovšem není čemu konkurovat) Corolla sedan, Megane sedan atd... Octavia je tedy ve svém segmentu (sedany, resp. liftbacky v nižší střední) dokonalou královnou, a co víc, byť vnitřními rozměry je to klasická nižší střední, velikostí karoserie lehce atakuje střední třídu. Takže, já nevím, kam patříš ty, vipere... ale bezpečně vím, tak jako každž, kam patří Octvia - na vrchol své třídy. Spolu s Golfem. :yes:
Tak pozor GTI!!! Mazda 3 sedan jest nejdokonaleji provedeným kóskem v nižší střední, a abys mi dokázal opak, tož to se musíš hodně ale opravdu hodně snažit - ne ale zde, raději pod Mazdou 3HH. Tady tohle (rozumněj Dodge) je jiná liga. Liga pro ty co nepotřebujou nic moc nikomu říkat nebo nedejbóže snad dokonce vysvětlovat. Liga těch co daj volume doprava, za oučelem maximálního požitku z Purple Haze, a jedou vstříc svým lepším příštím s prominutím srouc na vše vůkol. Tenhle zamračenej svalovec, ten není jenom jako, ten je prostě tady a teď. Ten nevstoupí tiše škvírkou ve dveřích a zašeptá o 10litrů naturalu. On vstoupí rázně a středem a pěkně nahlas si řekne o plnou nádrž toho nejfajnovějšího pití (byť by to měly být jeho poslední prachy). A jěště k Oktávce: co ty vidíš jako její přednost, tj. nížestřední vnitřek a kasle derouc se někam víš, já vidím jako snad její největší zápor. OI byla v tomto směru až tragická, OII se to snaží jakžtakž napravovat. Aneb když Oktávku, tak combi, nejlépe ve verzi Scout. Tady je to ale o Dodge. A to je, jak je v článku trefně napsáno, alternativa. Alternativa ke všem. Ukaž mi někoho takovýho jinýho! Neukážeš. A proč? No prostě proto že není!!! A tož BRAVO DODGE (nejen) AVENGER :yes::yes::yes: Tož tak.
Já si teda myslím, že ty jsi snad placenej redakcí za vyvolávání flame, aby se zvyšovala návštěvnost. Jak jsi to myslel, s tím že není čemu konkurovat u Mazdy 3? Jako že na ní Oktávka v žádným ohledu nemá? Tak to jo, to beru, Mazda je hezčí, jízdní vlastnosti lepší, spolehlivá (mimochodem, byl jsem minulý tejden svědkem, jak nový Octavii odešlo po 2500 km turbo...), nepotkáš ji na každým rohu, vstřícnej servis, lepší záruky, příjemnější diesel. Jediný, co má Oktávka lepší, je obrovskej kufr, ale to fakt každej nepotřebuje...
aha vrchol hlavně ty motory co? :no::no::no::no: navíc za ty prachy stračšní upřednostnuji lexus is je sice o 5cm delši ale nadhera cenově jako RS byť lepší a je to lexus :yes::yes:
Ted jsem měl možnost jet s cadilacem, myslím že to byl CTS. Dost mě to zklamalo, interier byl uplná hrúza. Moje mondeo se aspon netváří jako premiovka. Motor byl 2,6 benzin a opět nic moc i když to byl manual. To auto se mi zvenku moc líbilo, ted už bych za forda neměnil. Jo a mám 2,5 V6 a podle slov majitele mám i nižší spotřebu, a to teda šetřit neumim. Takže myslim že amíci mají v evropě co dohánět.
Ted jsi mel možnost jet a už nevíč co to byl za typ? Domníváš se? No tak to už je chlape skleroza, idealni cas nevstivit doktora a řekni mu že ten pan co ti pořád schovává věci se jmenuje alzhajmr:-) no radeji si to napis :-))) :yes:
Já si to fakt nepamatuju, nevyznám se v tom jejich značení. Ale nebyl to ten nejlevnější, ani ten nejdražší. Myslím že to byl CTS, ale jistý si nejsem. >:D Po svezení už to bylo stejně jedno, nekoupil bych to.
Hm aha. To je zkušenost jak ráno po flámu....měla dvě nohy a dvě... ale vlastně se mi nelíbila a jméno rozhodně nevím. >:D Mondeo si klidně nech. Motor no comment. CTSku by, pravda, víc slušelo V6 3,6 a automat. Jenže ty si jel očividně tou základní verzí, co mezi lidi násilně nacpal Charouz při Mountfield akci. ps: tebou kritizovaný manuál dodává BMW!
Já manual nekritizuju, naopak. Tu vyšší spotřebu bych chápal s automatem. A to že byl ten motor na to auto slabej je fakt, možná proto i tolik bere. Víš já mám tak nějak zažito že cadillac je něco jako americký mercedes. A to mi tak teda rozhodně nepřipadalo. Jinak netvrdim že mondeo je lepší, zvenku se mi víc líbí ten cadi. Ale ten interier mě zklamal. Třeba 300M se mi líbí víc a to je to už dědek. A nevim o lepším motoru do mondea než V6. Ty jo?
A jestli má cadi v základu kůži a větrané sedačky, ano tak to byla základní verze. A nebylo to v CR, takže moutfield vypadává. Než jsem koupil toho forda hodně jsem přemýšlel o 300C v kombiku. Je opravdu krásný, pro ford nakonec rozhodla cena a to že je to prakticky moje pracovní auto. Ale příště.... jen u cadiho bych čekal že bude ještě lepší. a to nebyl.
po "amerických muscle cars" začíná vznikat segment "evropské muscle cars",přicházející z USA...a mě se to moc libí :yes::yes:;-) to je aspoň nová voda na evropský trh :-)
Design mi prijde jako nevyvazeny, auto je rozmerove male, ale vsechno na nem je rozmerove velke (svetla maska kola narazniky) :-) Mno zatim podle fotek :no: , ale kdo vi...
No tak nevím nevím. Oktávka a velikosti střední? U mě doma v garáži stojí Mondeo o kterém si myslím, že patří do střední třídy a v porovnání s Oktávijí je to nebe a dudy. Mám 188cm a když se posadím na zadní sedačky MOndea mám před kolený ještě asi 7cm místa (a to sedím za místem řidiče se kterého jsem právě vylezl) no ale když to stejné udělám v Oktávii - no nevim nevim. Já bych jí nechal v té nižší střední.
Je to změna a já to jako fans aut vítám, aspoň bude ten náš autopark rozmanitější. Jinak dobrá expanze amerických vozů na evropský trh. Těším se na nějaký testík :-)
Todle auto mi připadá z hlediska designu průměr. Když zveřejnili první fotky Caliberu, tak to vypadalo mnohem líp-teď se ten samej design snaží beze změny aplikovat na úpně jiný auto.
A mimochodem v létě jsem měl příležitost prohlédnout si Caliber a v porovnání s fotkama, který jsem si prohlížel na netu jsem byl docela zklamán.
Jdi se svézt, to auto je zvenku zvláštní, uvnitř ošklivý, má malej kufr, ale móc pohodlný a ani se přehnaně nenaklání. Jezdí se v tom moc příjemně a na těch pár much při jízdě rychle zapomeneš. Kde jinde koupíš auto pohodlné jako SUV za cenu nižší střední ;-) .
Preco sa tu vsetky auta porovnavaju so Skodou alebo s VW ??? Oktavka sa na Dodge nechyta ani kvalitou, ani designom, ani pocitom z jazdy. Viem ze ludia radi porovnavaju, ale toto je o niecom uplne inom. Podobne sa smejem ked vidim ako sa tu kazde druhe auto porovnava z Golfom, dokonca sa zaviedol pojem Golf-trieda. Nic take ako Golf-trieda neexistuje.
čoveče ty jsi asi nikdy neviděl dodge naživo, když tvrdíš, že se na něj oktávka nechytá kvalitou. Takhle už mě chlapče louho něko nepobavil >:D >:-[] no jako fór ale dobrý >:-[] Jinak proč tady porovnáváte tohle Dodge s Oktávkou?? Ty auta jsou každé pro uplně jinou klientelu a spolu nemají společného vůbec nic. Jinak Avenger se mi jednoznačně líbí. Je to takovej osvalenej americkej chasník s ostře řezanejma rysama a velkejma vočima. Je to prostě bejček, texaskej kovboj, kterej má svůj sty za kterej se rozhodně nemusí stydět. Je stavěnej po americku, takže na měkký plasty v interiéru si nehraje, zrovna tak jako na nějakou extra kvalitu. O tomhle dodge není. Je stejně originální jako Caliber a zřejmě bude i stejně mizerně zpracovanej. Ale jak říkám, mě se Avenger stejně jako jeho desperádové z Bandy Dodge líběj. Přeju mu good luck a spokojené zákazníky :yes::yes:;-)
Já nevím, mě zas připadá tahle poslední americká móda obrovských pontonů s výrazně vytaženými blatníky a prosklením velikosti obrněného vozu nepatřičná, je to příklad designerské devalvace proporcí, stejně jako dnes už star nestačí být jen star, ale musí být mega nebo hyper star, hamburger je málo, je třeba double burger apod. Za chvíli ta auta budou tak svalnatá, že místo oken zůstanou jen průzory a v Evropě bude hypergigahitem staré dobré ótéčko. :no:
Konečně dělaj amíci slušný auta i pro evropskej trh >:D . Ve státech jsem s Dodge-m jezdil a je to docela dobrý auto, bez větších problémů, holt si musíš zvyknout, že amíci dělaj několik kategorií aut a Dodge patří do těch vysloveně "užitkovejch", kde se chce "co nejvíc muziky za co nemíň peněz". Problém je v to, že amíci si pod pojmem "muzika" představujo něco jinýho než evropani. Chtěj prostě káru, která je odveze, nenechá je "ve štychu", nebudou ji muset 3-4 roky po nákupu vůbec opravovat a vůbec neřešej, jestli má palubku z toho či onoho. Když si na to myšlení zvykneš, tak se začneš koukat i na auta jinak ;-) .
No jo, ale jako Evropan si na něco takovýho zvykat nechci a ani nemusím. Mám auto, co mě taky odveze, (zatím ;-) ) mě nenechalo ve štychu a palubku má moc povedenou. No a dokonce se dá za volantem začít i dost zábavy, když se zrovna chce... :-) Ale jinak zrovna tendle Dodge se mi designově hodně líbí. Jen to chce pořádný dělo, aby to svůj zlej výraz taky dokázalo realizovat... ;-)
Asi tak jak píše Bárt,auto je to moc pěkný , ale jestli bude stejně mizerně zpracovaný jako Caliber tak se evropská a asijská konkurence nemá čeho bát. Tak laciný interiér nemá snad ani Dacia Logan. Takové opěrky hlavy jako má Caliber měl i můj starý Favorit z roku 1990.