Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q7 dostane nový motor 3,6 V6 (206 kW)

Dvanáctiválec TDI pod kapotu Q7 doplní další novinka. Vidlicový motor má sice jen polovinu z dvanácti válců, ale výkon 206 kW při 6200 ot./min a točivý moment 360 Nm mezi 2500 a 5000 ot./min také nejsou k zahození.
Zpět na článek
18. 9. 2006 13:36
neregistrovaný "Hermes"
18. 9. 2006 14:05
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 14:09
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 14:11
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 14:19
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 14:44
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 14:50
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 15:14
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 15:16
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 15:24
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 15:26
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 15:29
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 15:31
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 15:44
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 15:59
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 21:38
neregistrovaný "che"
18. 9. 2006 16:15
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 16:18
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 16:24
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 16:30
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 16:30
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 16:31
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 16:43
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 17:01
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 17:11
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 08:11
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 17:14
neregistrovaný "čert"
18. 9. 2006 18:08
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 18:27
neregistrovaný "čert"
18. 9. 2006 18:45
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 19:15
neregistrovaný "čert"
18. 9. 2006 19:25
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 19:37
neregistrovaný "Galant"
18. 9. 2006 20:00
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 20:05
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 20:17
neregistrovaný "Galant"
18. 9. 2006 20:28
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 22:18
neregistrovaný "Respondent"
18. 9. 2006 23:28
neregistrovaný "Ebe"
19. 9. 2006 06:12
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 9. 2006 07:32
neregistrovaný "Galant"
19. 9. 2006 16:23
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 9. 2006 16:18
neregistrovaný "Esevenoo"
20. 9. 2006 14:08
neregistrovaný "Respondent"
20. 9. 2006 16:35
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 9. 2006 07:41
neregistrovaný "Galant"
19. 9. 2006 16:28
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 9. 2006 16:47
neregistrovaný "Galant"
19. 9. 2006 21:41
neregistrovaný "che"
19. 9. 2006 22:04
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 9. 2006 22:05
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 9. 2006 06:09
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 9. 2006 06:10
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 9. 2006 08:41
neregistrovaný "ciello"
19. 9. 2006 08:49
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 09:06
neregistrovaný "ciello"
19. 9. 2006 09:09
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 09:25
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 10:05
neregistrovaný "ciello"
19. 9. 2006 23:58
neregistrovaný "chuligan"
neregistrovaný "Hermes"
18. 9. 2006 13:36
No nekupte to, když je to tak levný
Teda mít zálusk na takovéhle auto, tak za to hodím na stůl těch 50 000€ + nějakých 10 000€ moc rád! Nemůžu si pomoct, zdá se mi to jako fér nabídka. P.S. hlavně sem někdo napište, že jiná cena ani nejde na to, jakej je to šunt.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 14:05
bez titulku
teda nevim jak jsi svůj příspěvek myslel ale mě se ta cena za tuhle konkrétní motorizaci zdá přiměřená. Jsem zvědav jak to pojede na živo, ale nepochybuju, že tenhle quasimodo bude mít úspěch. Rozhodně je to daleko rozumnější tah, než nabízet v dieselu V12. Takže já tvrdím bravo QUASI, bravo Q7 ;-) :-)
Rozbalit vlákno
57
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 14:09
Re: bez titulku
Cau chlape- zajimeve to podle mne bude v A6 ;-)
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 14:11
Re: bez titulku
pokud nám to do ní taky šoupnou. Jinak přemýšle o služebáku >:D >:-[]
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 14:19
Re: bez titulku
Jo jo uvazuji ve " strednedobem horizontu"
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 14:44
Re: bez titulku
no uvidíš, měby se každopádně tenhle motor v šestce docela zamlouval. a v Quasimodovi by to byla jasná volba ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 14:50
Re: bez titulku
Souhlasim s tim vzdyt taky pisu ze bych o nem uvazoval. Prosim te co na Q7 vidis- vem si radeji Range Rover ;-)
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 15:14
Re: bez titulku
No možná jsem jeden z mála ale mě se tenhle něžnej kolos docela líbí. Jo jasně, pokud bych potřeboval auto využitelný více v terénu (myslím tím lesní a polní cesty)jak na silnici pak si vezmu asi toho Range. Ale pro městskýho SUV kovboje je tohle nářadí, anebo třeba M-Klasse, GL-Klasse, X5, RX 350, Infi FX45, Murano, naprosto ideální auta. Na rozbitý cestě se nezratí, odvezou spoustu nákladu, na silnici docela jedou a pro ty teplákové kovboje s malými pinďoury je to i dobrá hračka k masírování ;-) Ale jak říkám, mě se Quasimodo docela líbí ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 15:16
Re: bez titulku
Zkus Range Rovera nebo pokud ne nej nemas tak Range Rovera Sport a pochopis co to je komfort ve meste i na venkove, na dalnici i polnacce, ve vilove ctvrti i v lese ;-). Mimochodem RR i RRS jsou na silnici take jak dome :yes:
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 15:24
Re: bez titulku
A jezdils je???
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 15:26
Re: bez titulku
RRS ma kolega takze ano a RR jsem jel jen na chvilku ale fakt i po Praze uzasny :yes:
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 15:29
Re: bez titulku
Já měl možnost si dát brno s Range sportem a dám ti za pravdu, to je úžasnej auťák. Jenže na rozdíl od normální verze, tohle bych se i přes pneu nastavitelný podvozek do terénu bál vzít. :-|
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 15:31
Re: bez titulku
Jo je to konkurecne pro ty mestske kovboje ;-)
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 15:44
Re: bez titulku
Jo to jo. Jenže klasickej teplákovej s najkama na kopytech si nekoupí range rovera ani Quasiho. Ten půjde do Touaregu anebo třeba do Land Cruiseru, popř. do tý nový obludy Jeepu Grand cherokee s motorem HEMI 6,1 V8 ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 15:59
Re: bez titulku
nahodou land Cruiser stejne jako Pajero jeste nejsou tak zle- narozdil od Touarega nebo standartniho vozu pro slepe dealery koksu- Cayenne :-!
neregistrovaný "che"
19. 9. 2006 21:38
Re: bez titulku
Ty jseš ale vůl :-O :-O
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 16:15
Re: bez titulku
proč? ;-\
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 16:18
Re: bez titulku
Protoze vetsinou teplakovi kovbojove nemaji vkus? :no:
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 16:24
Re: bez titulku
čoveče pepřák je na teplákovýho dementa dost drahá záležitost. Ale taková pohodička z kámošova bazaru, která má málo najeto a přepážku ještě namontovanou, ve sračkově hnědém interiéru a tmavé šedé metle s lehkým tuningem, to je výzva pro veksláčka... >:-[]
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 16:30
Re: bez titulku
Pro vekslaka ne spis pro reznika nebo zelinare ;-)
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 16:30
Re: bez titulku
nevím co tím myslíš.. :no: ale otázka šla na Pierra... tak jsem se jen nevinně ptal proč..
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 16:31
Re: bez titulku
Sorry
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 16:43
Re: bez titulku
ciello tak ti tedy odpovídám - pár těhle teplákovejch zlatokopů znám a jezdí přesně ve zmíněných autech. (jen ten Jeep je obyč verze ne HEMI) ;-)
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 17:01
Re: bez titulku
hmmm... >:D já se ale ptal PROČ (???) by ses bál vzít Range Sporta na vzduchu do terénu..?!?? ;-\ ;-\ nebo že bych se felil já..?!? :*) no každopádně sem septal na úplně něco jinýho, než jste mi teda obá odpověděli...
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 17:11
Re: bez titulku
Ja jsem netvrdil ze bych ho nevzal do terenu- jen ze do terenu je o neco lepsi Range Rover
neregistrovaný "ciello"
19. 9. 2006 08:11
Re: bez titulku
já vím.. proto jsem se ptal Pierra když napsal: "..Jenže na rozdíl od normální verze, tohle bych se i přes pneu nastavitelný podvozek do terénu bál vzít.."... proč by se jej bál vzít do terénu??
neregistrovaný "čert"
18. 9. 2006 17:14
Re: bez titulku
casto vozis hodne nakladu? kup si dodavku , jinak uz i u audi zjistili ze je to propadak tak se tam snazi nacpat levnejsi motor aby si to koupil aspon nekdo:-) ;-) bravo audi s takovovou budou vysledky tohoto roku jeste horsi nez ty lonske no jak jste si jiste vsichni vsimli koncern vw na tom neni se ziskovosti 2x ruzove oproti tem japonskym vozum ze?
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 18:08
Re: bez titulku
Nj, dodávku. Jenže mám na víc než jen dodávku. Chci třeba víc komfortu, který mi dodávka nikdy nemůže nabídnout. A jaká dodávka má dostatečnou světlou výšku, abych se nemusel bát o její spodek při průjezdu hodně blbou polňačkou? Chlape, Q7 má smysl, který však nalezne jen ten, kdo má o tato auta reálný zájem. ;-) Bohužel, teplákoví kovbojoví si kupují dost krásných věcí, aby s tím machrovali před kavárnou/zeleninou/kolotočem, a tím si jiní lidé, také slabšího inlektu, tvoří svůj názor typu "tohle je kára pro teplákovýho kovboje". Lidi, není Vám to už trapny? ;-)
neregistrovaný "čert"
18. 9. 2006 18:27
Re: bez titulku
no tak pokud chces zustat u audi je lepsi volba A6 alroad ale jinak se tohle auto nemuze stale merit s fenomenem tridy X5, ML,či lexusem nebo volvem.jak casto jezdis pres pole domu? :-|
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 18:45
Re: bez titulku
Každý až každý druhý týden. A nejezdím domů, ale do přírody na chatu. ;-) Jinak allroad je supr auto, a myslím že u mnoha lidí potopí Q7, obzvlášť u těch co nepotřebují 7 míst. Navíc tím, že je má allroad lepší aerodynamiku, tak bude mít i nižší spotřebu; i hmotnostní rozdíl bude hrát svou roli. Mercedes ML, X5 - ano, i to sou skvělá auta, až budu vybírat nástupce SUV tak tihle dva i s allroade jsou horci kandidati. Bohužel, pokud vím, XC90 ani RX400h nemají stavitelný podvozek, navíc Lex má i docela malý kufr ... chápej, pro mně. ;-)
neregistrovaný "čert"
18. 9. 2006 19:15
Re: bez titulku
a co máš ted hezkeho? no na polni cestu staci i auto bez stav. podvozku ne? ale do poradneho terenu bych bral asi land cruisera nebo MB G, jasne ze RR neni od veci :-) tak hodne stastnych km v terenu i na silnici
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 19:25
Re: bez titulku
No teď mám Forda Explorera 98', a ten se tváří že bude ještě sloužit, navíc peníze se musí vydělat, takže jestě mě otázka nového vozu nebude trápit min. 3 roky. Ale stejně, už teď vidím to trauma při rozhodování benzín/diesel >:D. Jinak polní cesta - heh, to sem ji nadhodnotil, to sou prostě 2 koleje od traktoru, a ze středu navíc trčí š***té kameny. Kamarád přijel na navštěvu s Berlingem, a ustřelil si výfuk. A samozřejmě, do pořádného terénu s tebou souhlasím, ale přeci jen nejsou cesty na chatu mými jedinými cestami, proto se zajímám o SUV, ne o off-roady. A na závěr - i tobě. ;-)
neregistrovaný "Galant"
18. 9. 2006 19:37
Re: bez titulku
Chtel jsem se Te zeptat uz minule (nemyslim to vubec spatne, jen me to zajima) - proc sis vybral ameriku - a jeste ke vsemu 4-litr, pokud si vzpominam dobre ? Proc ne neco z evropy nebo klasiku z japonska (Pajero, Land Cruiser) atd. ? Dik :-)
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 20:00
Re: bez titulku
Toto auto jsem volil proto, že mi ho v jisté době "dohodil" můj kamarád, vlastnící autobazar, za cenu, za kterou bych nekoupil ani novou OI combi v základu. Moje předchozí auto bylo Favorit, proto sem byl štastný, že se konečně svezu v něčem, na svou dobu, pořádném :-). V té době jsem se také tolik nezajímal o automobilový průmysl, proto jsem pouze obešel pár brněnských autobazarů, ale nepochodil jsem. Ano, motor je 4-litrový. Kdybych chtěl tenkrát šetřit na každám kilometru, koupím si nový X-trail v naftě, nabízený mi dalším kamarádem za 800 000 Kč. Avšak hned po testovacích jízdách mi bylo jasné, v čem jsou tato dvě SUV odlišná. A já jsem tehdy ještě necestoval tak moc jak dnes, takže sem sáhl po hladovějším Exploreru. A udělal jsem dobře - nadávky některých diskutérů, kteří si myslí že o amerikách ví vše, o neovladatelnosti, přecházím s humorem. ;-) Vím své. (P.S.: Naftová pružnost odspodu, zkombinovaná s výhodami benzínu - prostě výhoda všech amerik s podobnými motory). Jediné vrásky mi tak dělá cena benzínu - stále je utáhnutelná, ale aby nepřišly horší časy ... vím že přijsou ... ale to na ně už snad budu připravený. :-)
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 20:05
Re: bez titulku
Jinak z Evropy byl tenkrát v bazarech jen X5 a ML, a ty byly stále ještě považovány za nová auta, a pod 1 milion jsem je v Brně neviděl. Také jsem přemýšlel o MPV, a jel jsem v Citronu Xara Picasso - ale ta auta jsou opět o něčem jiném - žebřiňák, ten skvělý motor, i design na mě zapůsobil u Expla víc. Také jsem v té době zdědil chatu na Vysočině, kam se Favorit s trochou umu dostal - ale staré Škodovky, to byly skoro převlečené offroady >:D. Silniční auta by si minimálně odřela spodek.
neregistrovaný "Galant"
18. 9. 2006 20:17
Re: bez titulku
diky ;-) A co treba Pajero 3.0 V6 ? A kolik si to tak vezme - realne, znas to takovy ty reci ze 25l atd, ale to jsou jen vystrely :-) Co je realita - normalni cestovani ?
neregistrovaný "Esevenoo"
18. 9. 2006 20:28
Re: bez titulku
No, pokud dodržuji rychlostní limity, tak na okresce i na dálnici (90 a 130) si bere tak 12l (až 15, pokud je naloženo přes cca 500 kg nákladu a pokud klima běží na plno). Pro mnoho lidí je tohle nepřijatelná hodnota - ano, je to vyšší, ale já to utánu. Ale pokud jezdíš relativně dynamicky, tak to může jít až ke 20l - to je ovšem prahová hodnota, vyšší jsem ještě nezjistil. Této také nedosahuji proto, že moje městské jízdy se omezují na vyjetí z města, po Brně jezdím MHD, proč bych nejezdil když se nedá v centru zaparkovat. A samozřejmě, že když na plný plyn, při 6000 ot/min předjižím do kopce kamion, nedivil bych se, kdyby byla 30/100 >:D Ale, kamion je po pár set metrech předjetý a mohu zpátky obnovit 90km/h s 1700 ot/min. ;-) A Pajero jsem v té době nesedlal, takže nemohu porovnat. Říkám - moc jsem nevybíral, dnes, až budu předhozen podobnému "problému". budu určitě porovnávat, hledat, zkoušet, projíždět ... ;-) Takže závěr - norm cestování cca 12l. :-)
neregistrovaný "Respondent"
18. 9. 2006 22:18
Re: bez titulku
No při pořádném sešlápnutí Audi A6 2,5 TDi máš okamžitou přes 40 -50 l/100km. Tak nevykládej takové nesmysly, jakou máš spotřebu(a to je diesel). Mám Nissana Terrano II vagon 2,7 TD a mám průměrno spotebu 11 -12 l v naftě. Takovou spotřebu jakou uvádíš máš snad jedině na volnoběh!!!!!!!! :-!
neregistrovaný "Ebe"
18. 9. 2006 23:28
Re: bez titulku
Moje Subaru Tribeca, H6, 3,0, automat, staly pohon vsech kol ma za cca 15 000 km prumernou spotrebu 13,4 l. Denne jezdim kratke pojizdky po meste. Cesta tam a zpet na chatu po okreskach, mirne nad rychlostni limit bez zurive snahy o uspornou jizdu kolem 10,5 l. V lete pres 3000 km po zahranici (obcas zacpy, pres cele Nemecko po dalnicich cestou zpet do CR 180 km/h - jizda v noci) - prumer za celou cestu 12,6 l. Kdo neveri, nemusi. Nemam duvod si vymyslet. Ale mozna ta nafta v techto autech nakonec az tak vyhodna neni ne?
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 9. 2006 06:12
Re: bez titulku
Voni lidi na internetu strasne kecaj, to mas tezky. Na auto.cz je v prumeru takovej vozovej park jako v Bruneji ci lepsich castech Kalifornie.
neregistrovaný "Galant"
19. 9. 2006 07:32
Re: bez titulku
ono taky jde o vahu - myslim ze nekde psal ze ten explorer moc nevazi, takze proc ne ? Kamos mel starou 605 s 3.0l, tezky jako prase a taky jezdil zhruba za 12-13l. Ja mam dvoulitr a pres 9l jsem jeste nesel a to nejezdim zrovna mirne (dalnice 160, normalne 100-110), samozrejme kdyz se da, nejsem prase :-). Ted jsem se snazil jezdit podle predpisu cca 1000km - a vysledek 7.5l. Kdyz si prectes Automobilrevue - seriozni casopis, tak v testech je vetsinou benzinak jeste min ziznivejsi nez uvadi vyrobce, diesel naopak zere vic. Naproti tomu Autotip...tam zere 1.3 kolem osmi, 2.0 kolem 10-11, vsechno nad kolem 15....tak nevim jak jezdi 8-s
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 9. 2006 16:23
Re: bez titulku
Jo, no testy v časopisech mě nechávají chladným ;-). Abych se např. v jednom dozvěděl, že Touareg stále celkově poráží i nové ML, a v druhém, že na něj nemá ani omylem, to je taky síla. O spotřebě nemluvě, ty už radši ani neporovnávám. Jinak tyo časopisy testují auta, která vypadají že jsou nová = ještě nezaběhnutá - další kravina. Jinak váha ... bez řidiče pod dvě tuny s EU homologací. Na auto to není málo, ale na SUV je to dobrá hodnota.
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 9. 2006 16:18
Re: bez titulku
Hmm, nesmysly ... nevěř když nechceš ... spotřeba při okamžitém sešlápnutí je mimochodem úplně nedůležitá, pokud nejezdíš Brno - Praha pod plným plynem (chudák auto 8-s). S tím Terranem ... hmm ... nevím koik váží Terrano ... a nevím, jestli ten diesel nemusíš příliš vytáčet abys mohl vůbec jet. Motor v Exploreru je navržen tak, že při klidné jizdě dálnice/okreska + limity se motor udržuje v rozmezí 1700 - 2500 ot/min. A opravdu, na základě matematických výpočtů, je průměrná spotřeba při klidné jízdě taková, jak ji uvádím.
neregistrovaný "Respondent"
20. 9. 2006 14:08
Re: bez titulku
S tím sešlápnutím jsem reagoval na tu tvou trochu najivní představu o okamžité spotřebě. Nissan váží 1750 kg a celkem ho honím. Jak po silnici tak po terénu :-) Nissan má síly dost od spodu. Ale Q7 se mi líbí na převážnou jizdu po silnici ideální...Range jsou více do terénu...
neregistrovaný "Esevenoo"
20. 9. 2006 16:35
Re: bez titulku
Heh, okamžitá spotřeba - to jsem napsal s vysokou nadsázkou (nebo spíš podsázkou?) ;-) - v mých podmínkých ji stejně nejsem schopen změřit. Jinak s posláním Q7 souhlasím - auto, vysoké podle potřeby, ale spíše na silnice, s velkým kufrem.
neregistrovaný "Galant"
19. 9. 2006 07:41
Re: bez titulku
diky tobe, az nekdy potkam na krizovatce zas nejaky "mastodont" ;-) , budu si moct rict ze v nej treba sedi spravnej clovek...takovejch vic :yes: Pokud ovsem nepotkam cerne Cayenne ve kterem se "*" osmdesatkou takova "pani Paroubkova" (nic proti ni, rozumnej skoro idealni pomer vyska/vaha 1:1 :-) ), oci na skle, kazdy ji predjizdi...proc kurna nejezdi v P206, to by ji sluselo...snad na to jeji manzel ma, no ne ? 8-s
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 9. 2006 16:28
Re: bez titulku
;-) heh a to je můj cíl - přesvědčit lidi, že kromě několika "teplákových kovbojů" si SUV kupují i obyčejní lidé, kteří prostě ví co chtějí. A jinak k paní Paroubkové - heh to jsem nevěděl, díky, zasmál sem se >:D. No jo a tím se dostáváme k problematice proč poslanci musí jezdit v A8, atd ... ;-) Ale myslím, že jako občané to stejně nevyřešíme ... :-)
neregistrovaný "Galant"
19. 9. 2006 16:47
Re: bez titulku
no, pani Paroubkova to snad nebyla - jen se ji hodne podobala :-)
neregistrovaný "che"
19. 9. 2006 21:41
Re: bez titulku
Nevím jak může * s Fordem diskutovat o Q7, Touaregu či Kájenu a teplákových kovbojích. Ty červenomodré šustky, které nosíš, se do toho tvého Fordu asi sqvěle hodí.
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 9. 2006 22:04
Re: bez titulku
Heh, to si mě překvapil. 1. Jak víš co nosím? >:D 2. Jak víš že jsem *? >:D 3. Proč bych nemohl? Prosím o argument, ne o urážky.
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 9. 2006 22:05
Re: bez titulku
Tím "proč bych nemohl" sem myslel proč bych nemohl diskutovat o top SUV - to jen proto aby si to pochopil - držím palce.
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 9. 2006 06:09
Re: bez titulku
"jste si jiste vsichni vsimli koncern vw na tom neni se ziskovosti 2x ruzove oproti tem japonskym vozum ze?"

Clovece, a vis, ze nahodou docela je? VW nema problemy s vysi zisku, i kdyz se stejne (docela chvalihodne) snazi usetrit. Vetsi zisk ma myslim jen Toyota a Honda. O takovych takrka krachujicich zalezitostech jako Mitsubishi radsi mlcim. Takze ono to neni tak hrozne, jak by to nekteri neobjektivni kritici radi videli... :-)
neregistrovaný "smudliky budliky"
19. 9. 2006 06:10
Re: bez titulku
chvalyhodne
neregistrovaný "ciello"
19. 9. 2006 08:41
Re: bez titulku
:yes: >:D se divím, že jsi na to reagoval... a co vím já, tak zrovna ta Q7 se prodává jako po másle.. a dokonce myslím, že jich je letos prodanejch víc než Touaregů a to se prodává od března..?!? ;-) myslím.. takže prej.. aby si to koupil aspoň někdo... >:D >:D
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 08:49
Re: bez titulku
To jako fakt? I kdyz kdybych si mel vybrat mezi Touaregem a Q7 taky dam prednost 0000 :no:
neregistrovaný "ciello"
19. 9. 2006 09:06
Re: bez titulku
myslím, že letos vede asi ML... A pak je na tom zhruba stejně Q7 a VW... (cca 400ML, a +/- 250 VW/OOOO)... a to Audi by se prodávalo mnohem víc, kdyby to nebyl novej model.. prostě se nedařilo uspokojovat poptávku. A to auto (Q7) není nepovedený. Jen přesně naplňuje současnou představu o SUV. Robustní, vysoký s možností přizvednutí (vzduch) a pohon všech kol... jo a prostorný... nic víc asi člověk nepotřebuje.. jen je velmi těžké... A to cestování v sedmi lidech... není to slast, ale pokud nejsi hromotluk, tak by se to dalo ( na hory) vydržet.. Pro 6 lidí (tzn 3 páry) to je dobrej kočár v zimě na hory...
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 09:09
Re: bez titulku
Kdybych mel uchylku na podobne auta tak bych si vzal jedine RR nebo RRS. Pokud bych potreboval asuto ciste do terenu tak LC nebo Pajero. Nastesti tenhle problem nemam
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 09:25
Re: bez titulku
A nebo XC90
neregistrovaný "ciello"
19. 9. 2006 10:05
Re: bez titulku
no pokud bych chtěl auto čistě do terénu, tak jedině Discovery a pokud podobné tak RRSport. ;-) Land Cruiser OK.. ale Disco je mnohem dál...
Jinak taky novej Freelander bude stát za to.. :yes: :yes: A Q7? Jak říkám.. vyšší osobák (kombík) na vzduchu pro 7 lidí s quattrem.. ;-)
neregistrovaný "chuligan"
19. 9. 2006 23:58
bez titulku
ja som sa vozil q7 4,2 bolo to auto naj. sefa wolskvagenu xixixixiix a to bol zazitok xixixi mam aj foto xexexexe
Rozbalit vlákno
0