Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Představujeme Roadlook TV - videomagazín portálu AUTO.CZ

AUTO.CZ má od dnešního dne svůj vlastní videomagazín, ve kterém budeme přinášet cenné informace a přidáme i trochu zábavy.
Zpět na článek
15. 9. 2006 08:39
neregistrovaný "jarda"
16. 9. 2006 10:39
neregistrovaný "Bryan"
16. 9. 2006 10:40
neregistrovaný "Bryan"
15. 9. 2006 09:06
neregistrovaný "ngfuzjt"
15. 9. 2006 09:31
neregistrovaný "marco"
15. 9. 2006 09:56
neregistrovaný "Karel D"
15. 9. 2006 09:35
neregistrovaný "wayzzz"
15. 9. 2006 10:19
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
15. 9. 2006 14:13
neregistrovaný "Michal"
15. 9. 2006 18:51
neregistrovaný "wayzzz"
16. 9. 2006 23:38
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
16. 9. 2006 23:55
neregistrovaný "wayzzz"
17. 9. 2006 11:36
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
17. 9. 2006 16:16
neregistrovaný "wayzzz"
17. 9. 2006 17:37
neregistrovaný "O.J."
6. 10. 2006 16:07
neregistrovaný "Lázňa"
15. 9. 2006 10:43
neregistrovaný "Kowík :D"
15. 9. 2006 22:09
neregistrovaný "Honza"
15. 9. 2006 10:49
neregistrovaný "RS"
15. 9. 2006 15:15
neregistrovaný "RS"
15. 9. 2006 11:29
neregistrovaný "Martin"
15. 9. 2006 11:39
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
15. 9. 2006 13:26
neregistrovaný "Martin"
15. 9. 2006 18:44
neregistrovaný "Martin"
17. 9. 2006 00:51
neregistrovaný "skejpa"
17. 9. 2006 11:38
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
23. 9. 2006 09:43
neregistrovaný "Cob"
15. 9. 2006 11:58
neregistrovaný "Mirek"
17. 9. 2006 17:21
neregistrovaný "mini"
15. 9. 2006 11:29
neregistrovaný "raceman"
15. 9. 2006 11:32
neregistrovaný "Tibby"
15. 9. 2006 22:10
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2006 14:05
neregistrovaný "pepek"
15. 9. 2006 14:21
neregistrovaný "Khotchka"
15. 9. 2006 14:51
neregistrovaný "mastič"
15. 9. 2006 20:01
neregistrovaný "radim"
15. 9. 2006 20:04
neregistrovaný "SKAJA"
17. 9. 2006 00:54
neregistrovaný "skejpa"
15. 9. 2006 20:37
16. 9. 2006 23:19
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
15. 9. 2006 21:01
neregistrovaný "domiko"
15. 9. 2006 22:14
neregistrovaný "ZZ"
16. 9. 2006 09:48
neregistrovaný "Gordon"
16. 9. 2006 11:58
neregistrovaný "tommx"
16. 9. 2006 12:23
neregistrovaný "Filip"
16. 9. 2006 23:26
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
17. 9. 2006 11:09
17. 9. 2006 15:00
neregistrovaný "Filip"
17. 9. 2006 18:14
17. 9. 2006 18:48
neregistrovaný "Filip"
17. 9. 2006 22:31
20. 9. 2006 09:15
neregistrovaný "Salim"
20. 9. 2006 21:45
22. 9. 2006 04:15
neregistrovaný "Mike"
1. 10. 2006 18:27
17. 9. 2006 20:33
neregistrovaný "Gabrosh"
16. 9. 2006 13:00
neregistrovaný "elektron"
16. 9. 2006 19:16
neregistrovaný "Rider008"
16. 9. 2006 21:02
neregistrovaný "T-PK"
16. 9. 2006 23:18
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
17. 9. 2006 12:00
neregistrovaný "jed"
17. 9. 2006 12:42
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
18. 9. 2006 04:22
neregistrovaný "jed"
18. 9. 2006 22:02
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
30. 9. 2006 14:06
neregistrovaný "démon"
3. 10. 2006 14:26
neregistrovaný "raceman"
16. 9. 2006 22:56
neregistrovaný "Ondřej Bobal (AUTO.CZ)"
17. 9. 2006 01:00
neregistrovaný "skejpa"
17. 9. 2006 14:10
neregistrovaný "kubec"
17. 9. 2006 19:00
neregistrovaný "Tom"
17. 9. 2006 21:44
neregistrovaný "Agnus"
18. 9. 2006 12:41
neregistrovaný "anonym"
18. 9. 2006 17:09
neregistrovaný "XXX"
18. 9. 2006 22:03
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
19. 9. 2006 09:11
neregistrovaný "fire.tiger"
19. 9. 2006 14:00
neregistrovaný "Robert"
19. 9. 2006 14:13
neregistrovaný "vlado"
19. 9. 2006 22:59
neregistrovaný "Rajšík"
19. 9. 2006 23:29
neregistrovaný "anonym"
19. 9. 2006 23:30
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2006 19:30
neregistrovaný "Pepa"
20. 9. 2006 21:39
neregistrovaný "evzen"
21. 9. 2006 16:20
neregistrovaný "777"
21. 9. 2006 16:53
neregistrovaný "Tonik"
22. 9. 2006 14:04
neregistrovaný "Sonja"
23. 9. 2006 09:39
neregistrovaný "Cob"
23. 9. 2006 16:15
neregistrovaný "nervus"
23. 9. 2006 19:12
neregistrovaný "palo"
26. 9. 2006 16:15
neregistrovaný "DDDDD"
26. 9. 2006 22:35
neregistrovaný "Skarab320i"
29. 9. 2006 08:56
neregistrovaný "Lektor"
29. 9. 2006 09:03
neregistrovaný "Lektor"
3. 10. 2006 14:13
neregistrovaný "raceman"
29. 9. 2006 18:32
neregistrovaný "Tom"
30. 9. 2006 10:54
neregistrovaný "Ahoj"
30. 9. 2006 20:50
neregistrovaný "HK-racer"
2. 10. 2006 00:44
neregistrovaný "Peto"
3. 10. 2006 14:02
neregistrovaný "Marián"
10. 10. 2006 08:19
neregistrovaný "Andy"
23. 10. 2006 14:37
neregistrovaný "Cobra"
13. 11. 2006 11:18
anonym
13. 2. 2007 22:44
anonym
13. 2. 2007 23:01
anonym
23. 2. 2007 00:04
anonym
5. 5. 2007 00:00
anonym
17. 11. 2020 13:05
neregistrovaný "jarda"
15. 9. 2006 08:39
joo
Tak to jste me mile prekvapili, videa vypadaji vazne zajimave, jak pbsahove, tak kvalitou zpracovani. Odvedli jste velky kus prace.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Bryan"
16. 9. 2006 10:39
Re: joo
neregistrovaný "Bryan"
16. 9. 2006 10:40
Re: joo
Je to proste supeeeeeeeerrrrr......pradicka .vyborny napad :-) ;-)
neregistrovaný "ngfuzjt"
15. 9. 2006 09:06
paráda
paráda
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marco"
15. 9. 2006 09:31
žeby první vlaštovka
Tímto směrem by jste se měli ubírat informace o autech i podcast se dají najít dnes už všude. Proložit to videem to je novinka a rozhodně jste první motoristický server pokud vím co někdo nabízí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Karel D"
15. 9. 2006 09:56
Re: žeby první vlaštovka
Tak to víš blbě, já vím minimálně o jednom, co už to nějakou dobu dělá...
neregistrovaný "wayzzz"
15. 9. 2006 09:35
bez titulku
No musim uznat, ze to vypada fakt profesionalne :yes: Taky ta grafika je moc povedena! Muzu se jenom zeptat, jestli si to tocite nejak sami nebo vam to dela externe nejaka firma? A je to toceny v Praze nebo ve Zline? ;-)
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
15. 9. 2006 10:19
Re: bez titulku
Je to točeno většinou ve Zlíně (někdy Praha), máme super kameramana a střihače v jedné osobě (stříhá se na čtyřprocesorovém Apple Power Mac G5 + profi software Final Cat Studio a Motion, nakoupená technika a softy přesáhly zatím půl milionu. A to budeme ještě kupovat další techniku
neregistrovaný "Michal"
15. 9. 2006 14:13
Re: bez titulku
:-) HMMM no jo no Power MAC G5 :-! :-) tak to jo... úplně bomba pořad !!! jen tak dál.. je to super.. jen bych chtěl dodat že by někdy jste mohli dát anketu na web jaké auto chcete vidět někdy příště ;-)
neregistrovaný "wayzzz"
15. 9. 2006 18:51
Re: bez titulku
Já jsem si myslel, že to bude Zlín- připomínalo mi to jedno nákupní centrum a taky ta "dálnice"- není to Gorbačovka do Slušovic?:-) Toho kameramana pochvalte, je fakt šikovný :yes: A moderátoři jsou taky sympatičtí ;-)
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
16. 9. 2006 23:38
Re: bez titulku
Je to cesta na Slušovice. S každým dalším videem se ovšem posouváme o kousek dál, abychom netočili stále na stejném místě, takže nakonec možná skončíme někde v Alpách nebo u moře :-) Některá auta se samozřejmě točí v okolí Prahy.
neregistrovaný "wayzzz"
16. 9. 2006 23:55
Re: bez titulku
Ale to klidně dál točte na té samé cestě... Všichni se na to stejně dívají kvůli těm autům :-) Teď nám otevřou obchvat Otrokovic, tak tam to třeba budou taky pěkné záběry...
Jenom bych měl takový návrh- možná by bylo zajímavé, kdybyste se občas oblékli do montérek a ukázali nám to auto zespodu- třeba nějakou technickou lahůdku na něm... To je jenom takový nápad;-) Tak hlavně ať vám to vydrží. Držím palce!!:-)
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
17. 9. 2006 11:36
Re: bez titulku
Tak největší výhoda té cesty je, že tam není velký provoz a můžete bezpečně natáčet. Montérky určitě časem budou ;-)
neregistrovaný "wayzzz"
17. 9. 2006 16:16
Re: bez titulku
Tak na ty montérky se těším;-) Jenom by mě zajímala taková maličkost... proč moderátor (myslím, že se jmenuje Tom) vždycky říká, že zdraví příznivce čtyř kol a přitom na prstech ukazuje trojku? To je záměr? >:D
neregistrovaný "O.J."
17. 9. 2006 17:37
Re: bez titulku
>:D >:-[]
neregistrovaný "Lázňa"
6. 10. 2006 16:07
Re: bez titulku
>:D perfektní. Velikánská pochvala. Na váš server sem vůbec nekoukal a teď sem tady každý den a čekám kdy bude další roadlook ;-) Jen tak dál. :yes:
neregistrovaný "Kowík :D"
15. 9. 2006 10:43
Nááááářez
Tak to je super - moc mě to potěšilo. Pustil jsem si Breru a fakt jsem se smál (v dobrém) Sqele podané informace :-) Dííík. PS: Doufám že do těhle for nebude přispívat GTI :-(
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Honza"
15. 9. 2006 22:09
Re: Nááááářez
Zdravím Kowíka, jenom jsem chtěl vyjádřit OBROVSKÝ souhlas s tím PS-kem! Jsem rád že nejsem sám komu vadí jeden chytrolín co se snaží udělat vlastní recenzi pod každým článkem ve fóru! Měj se
17. 9. 2006 11:22
Re: Nááááářez
Honzo, zapomněl jsi v tom ajfru na téma diskuze... Brera, Alfa... tvůj masturbační sen... ;-) :yes:
17. 9. 2006 11:19
Re: Nááááářez
Tak doufej, Kowíku... a poctivě hledej >:-[] :yes:
neregistrovaný "RS"
15. 9. 2006 10:49
bez titulku
Čekal jsem leccos, pokusy většinou nebývají příliš kvalitní, ale jsem velmi mile překvapen!! Skouknul jsem S-Max a je to zpracováno profesionálně. :yes: Jen si budu muset trochu zvyknout na Liborův hlas ;-) AUTO.CZ :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS"
15. 9. 2006 15:15
Re: bez titulku
Už jsem viděl všechny tři, a za Breru spekám až na zem :yes: Víko kufru mě fakticky rozesmálo >:D :yes: .... abych nebyl jenom pozitivní, tak bych lehouce ubral "cool" dojmu ala pořady pro mladé na ČT ;-)
neregistrovaný "Martin"
15. 9. 2006 11:29
metro...
Proč tam místo nagelovanýho metrosexuála v tričku o dvě čísla menším není nějaká pohledná, inteligentní a dobře artikulující slečna...? 8-s
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
15. 9. 2006 11:39
Re: metro...
Teď nevím na koho a na co přesně narážíte...Zkuste být konkrétnější. díky
neregistrovaný "Martin"
15. 9. 2006 13:26
Re: metro...
Na toho pána v zeleném tričku na hlavním (otvíracím) obrázku k TV. Ale beru zpět: teď jsem si pustil začátek corvetty a musím říct, že mě profesionalita zpracování překvapila. Grafika je famózní, akorát moderátor má takový divný hlas (sorry L. Z. ;-), ale našlápnuto máte s "TV" dobře. Ve srovnání s ostatními weby (autorevue.cz a autoweb.cz) je to někde úplně jinde. Takře resumé: pochavala!!!
neregistrovaný "Martin"
15. 9. 2006 18:44
Re: metro...
Ještě poznámka: metrouše beru zpět, je to docela pohodovej moderátor-uvaděč. Kouknul jsem na video Brery, neni to špatný, ale stále to pro mě není pádný důvod, proč nekouknout raději na webu na Autosalon Primy, který je dělaný -- a to si přiznejme -- mnohem lépe. Na druhou stranu, jak jsem řekl, mezi weby jsou to velmi profesionálně dělané videoklipy.
p.s. design stránky Auto.cz je možná krokem zpět, předchozí byl lepší. Můj názor.
neregistrovaný "skejpa"
17. 9. 2006 00:51
Re: metro...
takze za prve bych se chtel zastat tech dvou komentatoru. rozumej tomu (teda aspon neplacaj takovy blbosti jako zbynek na prime) a hlavne je v tom i humor. dalsi vec co se mi libi je ze maj takovyho toho ducha pro radost z rizeni. narozdil od primi kdyz z komara delaj velblouda a jejich 300 kilovej testovaci pilot lita s audi RS4 do hnoje a pak se trapne omlouva...

a za druhe: tenhle web je mnohem lepsi. nekdy kdyz se treba zapomenu podivat (jednou za ctyri dny max >:D ) tak aspon prehledne vidim co se delo + F1 + testy... proste tento web je dle meho nazoru modernejsi.

takze chvalim a tesim se na dalsi videotesty nebo jak tomu rikate. jinak bych chtel este pozadat o vice zaberu treba jako "zaber na tachometr v Z06 pri akceleraci" nebo rychla jizda a do toho prostrihavany otacky + rychlost :-) protoze kdyz se to toci dobre z auta je to tak trochu jako kdysme tam byli s vama v aute...
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
17. 9. 2006 11:38
Re: metro...
Ok, díky za tipy.
neregistrovaný "Cob"
23. 9. 2006 09:43
Re: metro...
Za pravdu bych dal s tím, že je nová grafika ne uplně, co bych očekával (o uspořádání a struktuře stránek nemluvím).
neregistrovaný "Mirek"
15. 9. 2006 11:58
Re: metro...
Ach jo, někomu se prostě člověk nezavděčí :-( A fakt strašně moc žeru výraz "metrosexuál". Mně autor je sympatický, ale zjevně tady s tím bude mít pár borců problém. Neznám ženu, která by byla současně krásná a autům rozuměla tak, jak jim rozumíte vy v redakci. Ženský jsou fajn, nechť mi tedy prominou, já na tomhle serveru chci kvalitní informace o autech, ne módní přehlídku.
neregistrovaný "mini"
17. 9. 2006 17:21
Re: metro...
ty si ale chytrej...chtěl bych vidět tebe! :no:
neregistrovaný "raceman"
15. 9. 2006 11:29
S U P E R B :)
Dobra prace panove! Z vaseho RoadLooku jsem uprimne receno nadseny. Zabery i obsah v pohode a decentni humor me pobavil :-) Nejaky musky se asi najdou, ale to se snad usadi casem :-) Tesim se na dalsi kousky. Bravo redakce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibby"
15. 9. 2006 11:32
Mno..
Co říct? Začínáte. A stejně se to minimálně kvalitou obsahu i provedení vyrovná tuzemským i zahraničním televizním pořadům s nesrovnatelně vyšším rozpočtem! Nelze než smeknout pomyslný klobouk a mnout si ruce, protože od Vás máme opět něco navíc a to v setsakra dobrém hávu! :yes: Zpracování videa s Brerou...pánové, to nemá chybu! Ale jelikož jsem to já, tak si musím rýpnout. Jenže do čeho? Obsah, za jedna. Provedení, za jedna. Prezentace, za jedna. Hmm..už vím. Corvetta.. "..to jsou moderní technologie.." Ha! Leaf Springs! A lidi brblou na torzku v novém CTRku! >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2006 22:10
Re: Mno..
;-) :yes: Já u toho videa na Breru chápal Libora, jak nemohl najít otevírání kufru a s úsměvem na rtu vzpomínal na to samé u 159.. Stejně jako jsem souhlasně pokyvoval hlavou při ovládání klimatizace :-)
neregistrovaný "pepek"
15. 9. 2006 14:05
DOBRÁ ZMĚNA ALE...
to sladění barev mi nejde do hlavy.. to předchozí bylo lepší.. teď se ta stránka po stránce designu odpálkovala tak do roku 2000 možná dál.... :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Khotchka"
15. 9. 2006 14:21
Sqela prace!
To se hodne povedlo. Kameraman, popis, decentni humor...Uz se tesim na dalsi auta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mastič"
15. 9. 2006 14:51
fakt čumím
ty videa sou fakt bombastický, vtipně podaný informace, co víc si přát
snad Tom by nám mohl ještě zazpívat
;-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "radim"
15. 9. 2006 20:01
Re: fakt čumím
pokude se bavis o vtipnosti na urovni sestnactileteho cloveka, pak nelze, nez souhlasit...
neregistrovaný "SKAJA"
15. 9. 2006 20:04
Design
Super, líbí se mi, akorát bych celý blok zarovnal na střed, při větším rozlišení obrazovky je to celé nalepené vlevo a na pravé straně je škaredý šedý pás. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skejpa"
17. 9. 2006 00:54
Re: Design
ano ano - stranky sou perfektni jen ze kdyz mam rozliseni 1280x1024 tak to mam nalepene vlevo a vpravo je hnusne sedej pas...
15. 9. 2006 20:37
VELKÁ POCHVALA
Oba hoši válej. Válí celej tým, kamera, střih, muzika, melíry, prsteny (příště nahradit dokonalým chronografem), slova, věty, atmosféra... Něco vám napíšu. Strašně moc jste dokázali. BRAVO :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
16. 9. 2006 23:19
Re: VELKÁ POCHVALA
Chronograf bude a prsteny zmizí.
17. 9. 2006 10:42
Re: VELKÁ POCHVALA
;-) Bravo :-) :yes:
neregistrovaný "domiko"
15. 9. 2006 21:01
bez titulku
Kdy bude další video moc se těším :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2006 22:14
Hohohoooooooo
Tak pánové z redakce... :yes: Inspirace TopGearem je patrná... OVŠEM!!! Že mi to připomíná právě nejlíp zpracovaný pořad je JEN pochvala, ne? ;-) Takže GRATULACE :yes: Kamera, střih :yes: Chtělo by to zapracovat na muzice. Tréma z toho ještě trochu čiší, ale na začátky je to báječné. Ruku na srdce, kdo z nás by tam před kameru vlezl a ještě by kvedlal šaltpákou, co? Všem Vám za to velké dík a poklona :yes: Držím palce do budoucna a velmi se těším na další testy. Už teď jste překonali všechny české televizní videomagazíny. Laťka je nasazeno hooodně vysoko.. tak GL :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gordon"
16. 9. 2006 09:48
bez titulku
Je to perfektní, také mi nezbývá nic jiného, než vás pochválit! Jen tak dál. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tommx"
16. 9. 2006 11:58
velka pochvala
ja musim smeknout, super napad, pekne zpracovane...jen tak dal!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Filip"
16. 9. 2006 12:23
Originalni???
Nevim co si o tom mam myslet. Uvodni stranka se mi jevi jako neprehledna. Ale chtel bych spis mluvit k videim. To jste umelci. Jak dlouho jste koukali na Top Gear, nez jste to natocili? Nebo jste si ho pousteli primo u nataceni? Neprijde mi tam nic noveho. Je to absolutne okopirovane. A to se mi nelibi. Nedokazete tam dat nejakej svuj napad. Takze ja ve videu nevidim nic noveho. Snad jen muziku, ale ja se bavim o obrazu. Jo, pravda, nemate letiste...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
16. 9. 2006 23:26
Re: Originalni???
Bohužel jsem neviděl žádné video Alfy Brera nebo Corvette Z06 na Top Gearu, takže nemůžu soudit, zda jsme něco okopírovali. Top Gear je samozřejmě špičkový pořad, ale naše scénáře podle něj nevznikají. Pokud máte nějaký originální nápad, velmi rádi si jej vyslechneme. Díky.
17. 9. 2006 11:09
Re: Originalni???
Pokud to nahoře nepsal Filip Renč... nemá cenu na to ani reagovat. Vždyť, než oteklý oči od sledování TG, v ruce angličáka... a mezi nohama pemprsky... P.S. Možná, že když to příště celý odcouváte, ocení to Filip Oscarem... ;-) :yes:
neregistrovaný "Filip"
17. 9. 2006 15:00
Re: Originalni???
Ja nemyslim primo video Z06 nebo Brery. Ale ty uhly pohledu, vsechny ty strihy. A tobe GTI se radsi ani vyjadrovat nechci. Uz jenom kvuli tomu, ze jsi nemusel nic psat, protoze, diky bohu, nejsem Renc. S tebou se bavit nechci. Mozna az udela tvoje milovana Skoda nejaky poradny auto a s pohanenou zadni napravou.
A kdyz si mluvil o tech oteklych ocich... Divil bych se kdybys je nemel ty. Podle tvejch prispevku cely dny vysedavas na auto.cz abys prispel nejakym nevyznamnym prispevkem. A porad tim samym zpusobem. Anglicaky nesbiram, pemprsky nenosim. Staci ti to k tve spokojenosti? Ted muzes dal v klidu zase vysedavat a nechat si otekat oci.
17. 9. 2006 18:14
Re: Originalni???
>:D Dalo to fušku, co? Klasickej, nerozkoukanej bejček. Kritizovat cizí práci... poukázáním na další cizí práci... tedy už vím, že nejsi Filip Renč... ale je vidět, že nedržíš ani ruchové mikrofony u TG.... zkus tedy někdy něco udělat... a předstoupit s tím před lačné oči vlků... pokud se ti to povede, smeknu. Máš možnost... vypiš tu "Svět podle Filipa"... uveřejni tu video - "Filipův drift", vím, nechceš... opravdu nechceš Filipe? P.S. Ty nemiluješ Škodu? Pak nejsi hrdý Čech.
neregistrovaný "Filip"
17. 9. 2006 18:48
Re: Originalni???
Muzes mi, prosim, vysvetlit, co myslis tim bejckem? A kdyby sis vsiml poradne, ja nekritizuji. Pouze poukazuju na to, ze mi to dost pripomina Top Gear. Napsal jsem svuj nazor. Copak se tady smi pouze chvalit prace auto.cz, jak to s oblibou delas ty? Snad ne proto, aby ses jim zase o trochu vic dostal do prizne. Ono to obcas potrebuje trochu kritiky, vis? Nikdy neni nic dokonaly. Snad ani ty, ale myslim, ze to by sis nedokazal priznat.
A nezminoval jsem se o tom, ze to je spatny video. To jsem nerekl. Me se libi. Ale jak jsem uvedl vyse, tak jsem jen rekl, ze mi to pripomina jak okopirovany z Top Gearu.
PS: Ne nemiluju, jediny co muzu je znamyho 130RS presne podle originalu. A hrdy Cech nejsem, uz jenom kvuli tomu, ze tenhle stat nemam rad. Spokojeny?
17. 9. 2006 22:31
Re: Originalni???
Někteří lidé, Filipe jsou schopni na svět nahlížet dvojí barvou... černou a... černou... Tak i když tvůj milovaný TG je nepochybně v barvách, je jen na tobě, abys svět barev a zkrze ně i barevný svět pojal do světa svého... osvítil jím své myšlénky, postoje a soudy... a teprve pak bys měl zkusit napsat pár slov... P.S. Velmi cením, žes zbrzdil svůj počáteční kritický pohled... jen si ho přečti ještě jednou... už teď se za něj lehce zastydíš... Tedy, měl bys, Filipe. To Česko do sebe přetav... začni Svatou Ludmilou, třeba... a zejtra, můžeš-li, běž na Václavák pohlédnout to očí Svatému Václavovi... pokud se mu nezachvěje kopí... máš ještě naději...
neregistrovaný "Salim"
20. 9. 2006 09:15
Re: Originalni???
Jdi k doktorovi, GTI :no:
20. 9. 2006 21:45
Re: Originalni???
Pozdravuj v Bohnicích, Salime :no:
neregistrovaný "Mike"
22. 9. 2006 04:15
Re: Originalni???
GTi je metrosexulni bejcek :no:
1. 10. 2006 18:27
Re: Originalni???
Kdyby. Nevím, co je metrosexuál, dlouhu už jsem metrem nejel, ale úchylnej jsem tím správným směrem, to si piš ;-) Ten bejček... no, spíš bejk... :-) :yes:
neregistrovaný "Gabrosh"
17. 9. 2006 20:33
Re: Originalni???
Ahoj! Vzpominam si, kdyz jsem mel doma 33.6 modem, vytocil jsem tenkrat Telecom a ejhle, kdesi v tom pro me tenkrat neznamem prostoru vybehl na obrazovku meho Pentia nejaky server auto.cz... Od te doby ho vice ci mene ctu pravidelne a dnesni videa? Rikam redaktori Bravo! Podobnost s TG? Ano. Ale jen v tom dobrem... Vzdyt se podivejte, jak od sebe navzajem kopiruji Top Gear a Fifth Gear... Kazdy si k tomu neco prida a pro nas divaky z tohoto "konkurencniho boje" plynou jen stale kvalitnejsi obrazky... U me dobry, stahovat budu pravidelne...
neregistrovaný "elektron"
16. 9. 2006 13:00
niekedy je menej viac
Chlapy chcel by som vam pogratulovat je to fakt moc dobre, ale.Pride mi ze ked su zabery iduceho auta chcelo by to mensiu hlasitost hudby v pozadi, lebo myslim ze vacsina z nas si rada vychutna lahodny zvuk motora a cvakajuce zmeny prevodov...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rider008"
16. 9. 2006 19:16
Tento ,,magazin" ma podla mna buducnost
Titulok hovori sam za seba. Bol by som rad kebyze sa v testoch objavi napr. Mitsubishi Lancer Evolution IX , alebo nejaka stara Cobra, alebo Mustang, Camaro, Chevrolet. Nezabudajte aj na tych starych krasavcov ; )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "T-PK"
16. 9. 2006 21:02
Chybky pořadu..Moderator z okolí Zlína?
A co takhle udávat ještě spotřebu během testu a takové ty základní hodnoty.. Jo a ten moderátor co spíše kecá než jezdí,není někde z okolí Zlína? Je mi povědomý... :-|
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
16. 9. 2006 23:18
Re: Chybky pořadu..Moderator z okolí Zlína?
Takové ty základní hodnoty se pokusíme přidat, ostatně jak zde správně mnoho z vás poznamenalo, začínáme a věřím, že máme prostor na zlepšení. Moderátor co kecá, protože kdyby nekecal, je tam zbytečný, skutečně pochází z okolí Zlína.
neregistrovaný "jed"
17. 9. 2006 12:00
Re: Chybky pořadu..Moderator z okolí Zlína?
Chybí tam toho víc. Například jen zmínka o tom, že ta "úžasná" Brera váží suchá tragických 1470 kilo. Porsche Carrera S s motorem 3,8 litru je o 50 kg lehčí, Alfa GT se šestiválcem 3,2 má 1410 a s 2,0 JTS 1320 - což je nárůst cca o 1,5 metráku. Novinka s motorem vycházejícím z Opel 2,2 Ecotec s ní moc nejede a při jen trochu svižnější jízdě si vezme 12 - 15 l/100 km. O tom že Alfa teď přebírá bloky Opel tam vůbec není zmínka, přitom je to spolu s obezitou a ztrátou typických zvuků Alfa motorů největší proměna, kvůli které ji zavrhli „alfisti“ a také důvod, proč se bude kvůli napravení pověsti kdysi sportovní značky vyrábět studie 8C Competizione. Není tam nic ani o ledabylém zpracování interiéru, na jehož sedačku kývající se v rozmezí 5 cm (nekecám, při každém šlápnutí na brzdu se člověk zhoupne) pohodlně posadí jen řidiči do cca 185 cm vzrůstu (jinak budou mít hlavu naraženou ve střeše) a největším unikátem této „italské milenky“: volantem vyoseným 5 cm vlevo! To je holt daň za ušetření nákladů – použití palubní desky ze 159, která má širší interiér. Auto.cz si to zřejmě nechce moc rozházet s importérem, který testovací auta půjčuje a zadává inzerci, ze které média žijí. Ale možná taky ne. Takové věci se blbě zjišťují, když „testéři“ řídí v pantoflích a neví, jak se správně drží volant. Nechci tu za každou cenu kritizovat, ale jak se říká – příklady táhnou. Až bude někdo ze čtenářů auto.cz držet volant jak pánové z Roadlook a potká srnku nebo písek vysypaný z náklaďáku v zatáčce, budiž je mu štěstí přáno…
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
17. 9. 2006 12:42
Re: Chybky pořadu..Moderator z okolí Zlína?
K technickým parametrům ve videích jsem se vyjadřoval výše. Ad. pantofle - bylo 40 stupňů ve stínu a "pantofle" mi seděly na noze natolik pevně, že mi nebránily v bezpečném řízení vozu. Ad. držení volantu - když hovoříte na kameru, většinou těžko uhlídáte ukázkové držení volantu a postoj za volantem. Při vší úctě k vašim řidičským chopnostem, o kterých nevím zhola nic, stejně jako vy o mých, mně prosím neříkejte, jak se řídí automobil. Je mnoho lidí, od kterých se budu rád učit, ale za těch pět let, co dělám tuhle práci a ty stovky projetých vozů mě myslím dostačně kvalifikují k tomu, abych se mohl posadit za volant a nechat se snímat kamerou. Hezký den.
neregistrovaný "jed"
18. 9. 2006 04:22
Re: Chybky pořadu..Moderator z okolí Zlína?
Asi si nerozumíme. Nepsal jsem ani slovo o řidičských „chopnostech“, které samozřejmě nemohu (a ani bych si netroufl) hodnotit, když jsme spolu nikdy nejeli v autě, jen o držení volantu a pantoflích. Nicméně když už jste toto téma otevřel, právě situace kdy se člověk nesoustředí na řízení (třeba mluví do kamery ;-) ), odhalí jeho zlozvyky. Ale dost, nebudu vykopávat „válečnou sekeru“. Jen si pořád nemohu představit jak bych v pantoflích dával meziplyn, který k té sportovní jízdě, o které má tučná Brera být, tak nějak patří. Hezký den i Vám.
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
18. 9. 2006 22:02
Re: Chybky pořadu..Moderator z okolí Zlína?
Tak v tomto vás mohu uklidnit ;-) Když přišlo na sportovní jízdu, pantofle putovaly do kufru a z kufru na nohy sportovní obuv.
neregistrovaný "démon"
30. 9. 2006 14:06
Re: Chybky pořadu..Moderator z okolí Zlína?
to že umíš točit volantem a šlapat na pedály nikdo nezpochybnuje ale to že si naprostej blb vidí všichni... Ty zhovadivolsti co sebe během testů vypouštíš máš ve scénáři nebo to vymejšlíš sám? Koukni občas na Motorvision nebo Top gear abys viděl jak se dělaj testy...
1. 10. 2006 18:25
Re: Chybky pořadu..Moderator z okolí Zlína?
A ty se občas podívej do sebe... ale pozor, to co uvidíš by ti mohlo zkazit žaludek :no: Konopnej provaz. Dva metry. To je tvá naděje.
neregistrovaný "raceman"
3. 10. 2006 14:26
Re: Chybky pořadu..Moderator z okolí Zlína?
Ty se asi taky držíš hesla "Podle sebe soudím tebe!" Jinak doporučení o kouknutí na Motorvision NEBO TopGear beru jako radu schizofrenika. O odlišněji pojatých motoristických pořadech už fakt nevím. Snad jen TG a Motorevue na ČT. Co si z toho má jako ten chudák moderátor vzít za ponaučení? Ale zkus poslat do redakce nějaký scénář. Určitě to bude super a udělají to podle tebe, aby nevypadali jako blbci ;-)
neregistrovaný "Ondřej Bobal (AUTO.CZ)"
16. 9. 2006 22:56
DEKUJEME ZA PŘÍSPĚVKY
Díky všem za příspěvky a pochvaly (čtenářům i obchodním partnerům), ať již byly telefonické, přišli e-mailem nebo v diskuzi. Bohužel není možné na všechny dotazy z diskuze odpovídat jednotlivě, to bychom nic jiného nedělali:-)

Reakce na Roadlook TV jsou velmi pozitivní - to nás těší a dává motivaci do dalších dílů. Z připomínek si vezmeme ponaučení -
jedná se o první díly, doufám, že do budoucna to ještě vypilujeme. Co nás asi nejvíce svazuje je relativné krátká doba na přípravu pořadu, která je omezena termínem zapůjčení auta - a do toho ještě počasí, ale to by vám spíše povykládali kolegové z redakce a TV týmu. Takže všem příznivcům 4 kol, ještě jednou dík!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "skejpa"
17. 9. 2006 01:00
Re: DEKUJEME ZA PŘÍSPĚVKY
ste fakt super. este par dilu a vypilujete i ty maly mouchy a co pak ? nechteli by ste nabidnout sve dily treba nejaky televizi ? myslim si ze kdyz uvidej kvalitni zpracovani mohlo by to projit, z toho by kapli penize na pujceni aut a vseho kolem a este by se to vic proflaklo. ale je to jen napad... :-)))
17. 9. 2006 11:02
Re: DEKUJEME ZA PŘÍSPĚVKY
:yes: P.S. To, co jste předvedli je vynikající... tak žádné výmluvy na počasí... ostatně my tu máme na diskuzní příspěvek taky jen 15 vteřin ;-) Upřímně píši, že jste mě dostali do kolen. Držím palce a těším se...
neregistrovaný "kubec"
17. 9. 2006 14:10
dufam ze to nezacne fungovat na systeme ZAPLAT a uvidis
je to vazne uzasne co sa vam podarilo... gratulujem toto chybalo na slovensko ceskom webe... Ale bojim sa aby ste to nezacali ponukat sposobom: posli SMS v cene XX CK a mozes stiahnut...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
17. 9. 2006 19:00
ABSOLUTORIUM!
Pánové, obrovská pochvala, super, prostě na jedna s hvězdičkou. Super udělané, vtipné, výstižné, nádherné záběry třeba z kokpitu. Tohle jsem u nás ještě neviděl. Jen pokračujte, držím palce a těším se na Vaše testy. Myslím, že auto.cz udělalo HODNĚ veliký krok dopředu. Tom
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Agnus"
17. 9. 2006 21:44
Super ! Prosím pokračujte !
Vynikající, myslím, že jste to chytli za spravny konec. Vaše recenze mě baví víc než na tv prima a asi 1000x víc než na ČT.
Moderátoři jsou OK, nenechte se rozházet závistivci a notorickými kritizátory :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
18. 9. 2006 12:41
Re: Super ! Prosím pokračujte !
Amen >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "XXX"
18. 9. 2006 17:09
XXX
S novou rubrikou jsem velmi spokojen,ale chtělo by to zase něco nového!!!Chtěl bych se taky zeptat,jestli chystáte test vozu Porsche 911 Turbo
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
18. 9. 2006 22:03
Re: XXX
Ano, snažíme se vůz na test získat.
neregistrovaný "fire.tiger"
19. 9. 2006 09:11
Parada
Tak tohle nema chybu :-) fakt super . dobra prace .
I ten humor je fajn :-)
Jedna otazka : Jak casto budou pribyvat nove videa ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Robert"
19. 9. 2006 14:00
Je to super!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vlado"
19. 9. 2006 14:13
bez titulku
je to supr. Jen tak dál...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rajšík"
19. 9. 2006 22:59
Nejlepší v Česku
Tak tohle jsem opravdu nečekal. Pořad je opravdu super, dobří moderátoři, super kamera a střih. Kam se na něj hrabe Prima s Autosalonem (pekna břečka), trochu se dá srovnávat Auto moto revue. Hlavně nic neměnit. :yes
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
19. 9. 2006 23:29
bez titulku
super jen by tam mohlo byt vic technickych parametru.Tom
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
19. 9. 2006 23:30
super jen by tam mohlo byt vic technickych parametru o motor
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepa"
20. 9. 2006 19:30
bez titulku
Chci test fordu mustang-nejlépe ale saleen...... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "evzen"
20. 9. 2006 21:39
Jak casto ?
Je to bomba.fakt bombicka..
jen by me zajimalo, jak casto budou vychazet nove videa ?
Roadlook TV je excelentni ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "777"
21. 9. 2006 16:20
777
Dobrý den,je to skvělé,kdy bude ale další????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tonik"
21. 9. 2006 16:53
Velmi dobre!
Blahopreji k vybornemu zpracovani.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sonja"
22. 9. 2006 14:04
JSTE PROFÍCI... :-)
Zdravím všechny v redakci ;-) Musím uznat, že váš Roadlook TV je skvělý nápad a co víc - skvěle zrealizovaný! Oba moderátoři jsou sympaťáci >:-[]. Pochvala patří celému týmu a samozřejmě taky redakci portálu Auto.cz... >:D Těším se na další videa... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cob"
23. 9. 2006 09:39
Základní techn. údaje
"Naším cílem nebylo vytvořit auto pořad, ve kterém vás moderátor zasype hromadou nesrozumitelných dat"

- No, budiž, ale alespoň základní údaje, jako zrychlení, krouťák, spotřeba, cena apod., by se tam objevit mohly...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nervus"
23. 9. 2006 16:15
Nedočkavec
Pořad je moc fajn, zpracování na výbornou :yes: , držim palce do budoucna, btw kdy bude nové číslo?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "palo"
23. 9. 2006 19:12
dalsie?
chcel by som sa spytat kedy budu dalsie diely..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DDDDD"
26. 9. 2006 16:15
dddd
Dobrý den,chtěl bych se poptat,kdy bude nová reportáž???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skarab320i"
26. 9. 2006 22:35
1 s hvězdou
Tvůrci těchto videií by měli přehlížet ty kecy těch rádoby kritiků. TopGear sleduju a nevidím nic okopírované... a i kdyby bylo, tak mi to nevadí. Jsme v CZ!! Jen tak dál hošani. Chce to nějaké BMW!!! >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lektor"
29. 9. 2006 08:56
S
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lektor"
29. 9. 2006 09:03
Přiblblej amaterskej moderátor....
Váš projekt je výbornej až na výše již zmiňovaného radoby Moderatorka... Je škoda že to háže stín na odbornej program Vašeho projektu!!Jinak přeji hodně zdaru...
P.S: NAUČTE JEJ MLUVIT NEBO JEJ KOPNĚTE....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "raceman"
3. 10. 2006 14:13
Re: Přiblblej amaterskej moderátor....
V první řadě by ses sám mohl naučit mluvit alespoň trochu spisovně, když už chceš někoho tak vehementně kritizovat. Nevím, pod kterým mostem jsi studoval náš mateřský jazyk, ale pro tvou informaci je správně česky přiblblý a amatérský, nikoliv ...blblej a ...materskej. Tím nechci obhajovat případné moderátorské nedostatky (kterých nebude zase tak moc). Lepší bude, když se natočíš sám u nějakého auta a pošleš svůj fantastický výkon k posouzení. Potom můžeš kopat...Jinak sama logika tvé věty ... Je škoda že to háže stín na odbornej program Vašeho projektu!! ...je poněkud Bohnická.
neregistrovaný "Tom"
29. 9. 2006 18:32
Souhlasim...
Tak to naprosto souhlasim :-) ...je to z me stranky vazne slabe, mel bych se nad sebou konecne zamyslet... budu se holt muset zlepsit :-)...a uprimne dekuji vsem za objektivni kritiku. Ted uz to snad bude jen lepsi ;-) ...zdravi Tom Malar
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ahoj"
30. 9. 2006 10:54
někde jinde
Co to takhle vysílat i někde v televizi vyadá to moc dobře. Třeba na Karveval TV nebo tak něco určitě je to lepší než ta srágora na Primě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HK-racer"
30. 9. 2006 20:50
Hurá!!
Jsem rád, že už i v naší zemi neomezených možností je možný vidět silniční test nějakýho superauta a ne furt něco ve stylu "supernízká spotřeba fabie Tdi". Jasně,všichni víme, že TopGear je úplně někde jinde,ale tady se už konečně chlapící z auto.cz o něco pokusili,což je třeba ocenit ve velkym! Co kdyby se s nima spojila Prima a trochu poupravila svůj Autosalon??? trochu lepší čas a prezentovaný auta a konkurence by protáhla nos!!! Až si to uvědomí,jak svělej nápad to je,tak já se hlásim na místo moderátora vedle Jitky Čvančarový, OK? ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peto"
2. 10. 2006 00:44
Perfect
Klobuk dole. Som velmi prijemn prekvapeny. Recenzie su na lepsej urovni ako u beznych komercnych televiznych stanic. Okrem vystizneho, trefneho a miestami aj vtipneho opisu sa mi velmi pacia zabery kamerou najme u brery, niektore zabery boli na urovni reklamneho filmu (co je velky kompliment :) ). Prijemne ma prekvapili aj moderatori. Nech sa vam dari, a zelam stastnu ruku pri vybere auta :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marián"
3. 10. 2006 14:02
kdy bude dalsi?
Uz dlouho marne cekam na dalsi videjko, dockam se?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andy"
10. 10. 2006 08:19
Pochvala
Díky moc za tenhle projekt, uchopili jste ho velice zdařile. Obsahově i stylově je to na vysoké úrovni, že pořady na komerční televizi podobného formátu, vypadají jako by je produkovala banda amatérů. Každý Váš díl si udržuje zavedený rytmus a přece přináší něco nového. Jen tak dál - jste borci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cobra"
23. 10. 2006 14:37
Jóóóóó Paráda
Jo pokračujte a hlavně naplno dejte tam testy Pagani zonda F,Lamborghini Murcielago LP640 a Ferrari Enzo to bude maso ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 11. 2006 11:18
Jóóóóó Paráda
hello man it's skodaman
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 2. 2007 22:44
fanoušek
miluju vaše stránky,navštěvuji je každý den,je to tady super,jste skvelí že jste tady zavedli Road look TV,výborný,chválím. :yes: :yes: :yes: ,váš 100 %ní fanoušek,jen tak dál hoši. :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 2. 2007 23:01
design
jenom bych chtěl ještě podotknout,že většina návštěvníků tohoto webu sem nechodí kvůli designu a úpravy stránek,ale kvůli videím a kvůli informacím kterých je tu hafo,já jsem spokojen na 100 %,nemám žádné připomínky,chtěl bych se zeptat,jak často se budou přidávat nová videa???po jaké době???zatim čaues,jste skvělí hoši,moderátoři jsou fak cool a celý váš web je proste nej. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 2. 2007 00:04
fanoušek
no,píšu už po nějaké době,opět stálá otázka,kdy sem konečně přibyde nějaké nové video?Ještě jen taková malá rada na závěr::když takhle děláte ta videa s těmi testovanými auty,co sem občas dát něco reálnějšího.Mám na mysli třeba úplně normální auto pro běžný všení den?Ne všichni kteří navštěvují vaše stránky mají zbytečné 3 miliony třeba na korvetu nebo drahé Maserati.Nic proti ale bylo by zajímavější dát do Road Look TV přibližovadlo pro běžný provo,nebo když už teda chcete testovat něco pro ty lepší,tak tam aspoň hoďte víc ameriky.Něco jako Hummer nebo Dodge,nebo že by nějaký ten pěkný Chrysler???No nic,to je můj názor,jinak nic proti,je to tu na druhou stranu dost cool.Zdar a držim palce vašemu blogu. :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 5. 2007 00:00
nová videa
zajímalo by mě,za jak dlouho sem hodláte dát zase nějaké video do Road look TV,je tu mrtvo a už docela dlouho to tu ázne,tak s tim něco dělejte nebo sem přestanu chodit. :no:
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2020 13:05
Televize
No, my od doby, co jsme si pořídili novou digitální tv ze stránek https://www.nej.cz/…italni-televize/ budeme doufat, že i tento pořad RoadlookTV tam naladíme. Viděli jsme pár teaserů na youtube a tak se moc těšíme všichni doma na to, zda nám to také bude fungovat na té tv :-)
Rozbalit vlákno
0