Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bugatti Veyron 16.4 není nejrychlejší a chce to změnit

Veyron se pokusí získat zpět titul “sériového” rychlíka, ale konkurence je silná a možná až příliš.
Zpět na článek
neregistrovaný "Anonyme"
4. 1. 2007 15:20
drahota
Moc drahé radši to nikdo nekupujte. nebuďte blbí!!! >:D
neregistrovaný "333"
27. 12. 2006 17:22
tomas
bugati je nejrichlejši na svjete a nejhešči
neregistrovaný "martin.."
4. 10. 2006 20:38
Re: reakce pouze na poslední větu
Vsichni jste jen sberatele pohadek .-) A jeste jim verite... >:D
neregistrovaný "Cooper S"
18. 9. 2006 13:05
Re: reakce pouze na poslední větu
Souhlas, posledni test v časopise EVO, pokud jste ho nekdo čet, byli redaktoři odvaření z toho, jak je Veyron hbitý i na okreskách.
By ther way, na dalnici s Veyronem vyblikali dalkovkama Enzo, ktery se muselo uhnout do pomalyho pruhu >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný ":-D"
16. 9. 2006 09:18
Veyron nenech se zahanbit
mas na to :yes:
neregistrovaný "MK"
15. 9. 2006 17:34
Re: blbost
Zavisi od toho, kto v nom sedi a kolko ma v nadrzi. Ak je plna nadrz a velky a tazky vodic, tak len 399.99km/h. >:D
neregistrovaný "Jirka N."
15. 9. 2006 17:19
Re: Nač tolik?
Moulo >:-[]
neregistrovaný "smudliky budliky"
15. 9. 2006 16:53
Re: bez titulku
jo jo, tak presne tyto reakce mohu potvrdit z Mnichova, ale bez blondyny, majitele (ci spise ridice - testera) jsem nevidel.
neregistrovaný "smudliky budliky"
15. 9. 2006 16:51
Re: reakce pouze na poslední větu
Nevsiml jsem si, ze bych v posledni vete psal, ze jsem ho koupil a ze s nim jezdim. Videl jsem ho stat v Mnichove. A lidi zastavovali s autami, aby si ho mohli vyfotit. Videl jsem to pozdvizeni, co to auto budilo. Ale samozrejme co je pro mistni pubertalni borce. Ti uz videli o velke prestavce tolik lepsich aut... :-) No nic, vsichni jsme byli hrozni machri, kdyz jsme byli mali.
neregistrovaný "et"
15. 9. 2006 15:52
blbost
dyť valí 409 :'-(
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
15. 9. 2006 13:14
Nač tolik?
Na které české silnici by se dal využít? Kilopade + průměrný stav vozovky by z auta udělali kopeček šrotu...
neregistrovaný "Pierro"
15. 9. 2006 10:31
bez titulku
Já jsem jednoznačně fandou Veyrona. Dle mého názoru je to nejdokonaleší auto současné produkce. A co navíc, není to na rozdíl od Saleenu anebo Koenigsegu supersportovní bolid, prakticky nepoužitelný na normální silnice a běžné ježdění. Bugatti je dnes tí nejrychlejším a njdražším Gran Tourismem... ;-)
neregistrovaný "Gee Bee"
15. 9. 2006 09:36
Re: reakce pouze na poslední větu
V přímce je prostě nejrychlejší Veyron a i když se možná Saleen dostane na větší maximálku díky menší čelní ploše, bude mu trvat týden, než se na tu rychlost rozjede, a to už Veyron dávno pojede svojí maximálkou, která možná bude o 2 km/h nižší.
neregistrovaný "Gee Bee"
15. 9. 2006 09:32
Re: reakce pouze na poslední větu
Pokud chceš jezdit nad 300 km/h, už je celkem jedno, kolik to váží. Hlavně to potřebuješ protlačit vzduchem a na to potřebuješ co nejmenší odpor a co největší výkon. A když už máš ten výkon, tak zase není problém se dostat rychle na těch 300. Potřebuješ k tomu jenom dost trakce, a tu má spíš čtyřkolka. Takže zase vede Veyron. Četli jste někdo v Carautu letošní test 0-160-0 ? I když většinou o Veyronu píšou dost pohrdavě, v tomto testu všechny ostatní auta prostě zadupal do země (včetně superverzí Caterhamu a Arielu). A to nejen při akceleraci, ale kupodivu i na brzdy. A když jsem četl test toho Saleenu co má být rychlejší (myslím že ve Speedu) bylo tam, že to bylo dost zklamání - že to prostě není taková bomba, jak by čekali. Zato jsem ale nečetl jediný test Veyronu, kde by testující nenapsal, že ho to auto naprosto odvařilo...
neregistrovaný "Coulin"
15. 9. 2006 08:59
Re: reakce pouze na poslední větu
Co to muže mít za krásnej design,když to navrhoval VW,chudák Ettore ,kdyby to viděl... 8-s :no:
neregistrovaný "sr"
15. 9. 2006 08:27
Re: reakce pouze na poslední větu
no já ho viděl v Mullhouse v automobilovém muzeu, kde byla navíc expozice Bugatti, a na zadek jsem z toho moc nepadal. Interiér je nádherný, výkon úžasný, ale designově tam byly daleko krásnější vozy a to i od Bugatti.
neregistrovaný "Speed"
15. 9. 2006 07:20
Bordel za hranicí 400
Tak vám teda nevim, ale auta za hranicí 400 km/h by se měla někam sepisovat, protože pak by se nemohlo stát (jako v tomto článku), že bude označeno chybné auto. Mimochodem Saleen S7 dosáhl oficiálně 417 km/h a Ultimate Aero neoficiálně může jet až 440 km/h.
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 00:16
bez titulku
Chudák Ettore Bugatti, musí se obracet v hrobě, legendární sportovní automobily jsou dnes jen marketingovou obludou koncernu VW :no:
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2006 23:06
Re: reakce pouze na poslední větu
Viděls, koupil, jezdíš. Jasně. :-! Tak se někdy stav, uvidíme co proti němu zmůže rodinná dvojka turbo s přepážkou. MUHEHE >:-[]
neregistrovaný "smudliky budliky"
14. 9. 2006 22:27
Re: Bublinka
Kdy už konečně někteří čtenáři auto.cz pochopí, že Bugatti Veyron není stvořený primárně jako oholená závodní plechovka. Je to luxusní vůz a svým způsobem demonstrace nejvyspělejší možné techniky, až ho uvidíš stát u chodníku, padneš na zadek. Vím, o čem mluvím.
neregistrovaný "P911T"
14. 9. 2006 22:00
Re: Bublinka
Jo,mas recht-ale preci jen,mit tolik money a rozhodovat se mezi nima,tak jdu do Veyrona, 16 cylindru je 16 cylindru... :-O
neregistrovaný "Trophy"
14. 9. 2006 21:55
Re: bez titulku
Longerr chtěl asi jenom něco naznačit??? ;-)
neregistrovaný "MK"
14. 9. 2006 21:45
Re: bez titulku
Co ma spolocne auto s tym, kto v nom jazdi?
neregistrovaný "125S"
14. 9. 2006 21:19
Re: N1
Třeba dosáhne i 420km/h, ale v příručce bude napsáno "Na vlastní nebezpečí". :-)
neregistrovaný "Longerr"
14. 9. 2006 20:27
bez titulku
tak som isiel minuly tyzden po jednej z exkluzivnych ulici v Manchestry a jeden taky 16.4 tam stal a spravil tam celkom velky rozruch, dost ludi si ho fotilo a na druhy den bola foto aj v novinach lebo to auto sa len tak nevidi, tak som obzeral aj ja kym nam vsetkym nevytrela jedna osoba zrak, prisla, usmiala sa, odomkla a odisla. Len tak. Blond slecna s peknou postavou a peknym usmevom, ale potom som si povedal ze to auto uz nechcem ani zadarmo ;-)
neregistrovaný "lock"
14. 9. 2006 19:34
Re: N1
jo jo taky by mě to bavilo >:-[]
neregistrovaný "sepo"
14. 9. 2006 19:18
Re: N1
..ale moze to byt zabavne takto sa hrajkat a nahanat :-)
neregistrovaný "pawelno"
14. 9. 2006 18:48
N1
Tak mě by ani nevadilo, že není nejrychlejší. Ale když to nejde pořídit v N1 na lízačku, tak do toho nejdu. Navíc by mi mohly dětičky poničit to vysouvací křídlo někde u Tesca, až tam půjdu pro nejlevnější zboží ve městě :-)
Nicméně tohle soutěžení o kilometry je nesmyslné, ale pochopitelné. Ale co, ať si hrajou :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
14. 9. 2006 16:57
Bublinka
Kdy už to pochopí, že chtějí-li dosahovat takových rychlostí, tak tomu musí podřídit celý vůz, když sebou veze x kilo kůže, dřeva a plechu navíc, pak může těžko dosahovat rychlosti "závodního" vozu. Prvenství si zaslouží CCX protože tomu víc podřizuje..
neregistrovaný "audis"
14. 9. 2006 16:05
odkaz na CXX
na konci je také na Bugatti. chtělo by to opravu.
neregistrovaný "jerevan"
14. 9. 2006 15:31
Re: CCX
aj moje najoblúbenejšie je CCX :-! >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "RS"
14. 9. 2006 15:28
Podle výrobce
může jet až 500km/h* a je pro děti od tří let ;-) ...... *bez DPH ze skály
neregistrovaný "Leftie"
14. 9. 2006 14:09
Re: CCX
Tiež to prajem viac CCXku ako tomu "mastodontovi" >:D :yes:
neregistrovaný ">{Mesil}<"
14. 9. 2006 14:06
CCX
Moje nejoblíbenější auto je Koenigsegg CCX takže věřím, že vyhraje a bude nejlepší..i když je to směšný... "doufáme, že 9km nám bude stačit" >:D
neregistrovaný "Screepy"
14. 9. 2006 13:31
zajímavé
to sou pro běžný lidi,co řídí auta o běžných výkonech samý důležitý věci,hned bych tu maximálku ozkoušel na nějaký naší okresce :-! ;-)