Tříprostorový Renault se stal hitem v mnoha zemích s rozvíjející se kupní silou obyvatel. Od roku 1999 jich vzniklo více než půl milionu a za několik týdnů se v Paříži představí jeho další modelový rok s několika vylepšeními.
Naprosto ideání auto pro českýho člověka chalupáře. Auto za dostupnou cenu, přejede polňačku a navíc má baťoh..ehm vlastně kufr. Co z toho že vypadá tak jak vypadá. Za dvě kila máš auto se zárukou dva roky + 12let na rez. Škodovka by si měla vzít příklad a nevyrábět pičoviny typu roomster..
Tomasi, nejsi nahodou prodejcem Skodovky?? Loajalni zamestnanec tady da za pravdu chaluparovi, ze Roomster je "pičovina" a cela Skodovka by si mela z Renaultu vzit priklad. No fakt dobry. Jen to ne, boze. Jeste ze nas nekoupil Renault, ale VW. Proti tomu, ze Thalia je prakticka a proti vyse uvedenym prednostem nemam ani slovo, ale vazeny pane, my, co mame auta radi, chceme, aby se nam i libila. A nezlobte se na me, koukam na ten prakticky pocin uz dlouha leta (toto je myslim facelift cislo 3) a na chut jsem ji neprisel. Clio je v pohode, ale tohle??
Je sice hezký, že auto má půl kubíku kufr, ale využitelnost je oproti Roomsteru poněkud horší. Sám mám sedana a naložit kufr tak, aby se plně využil objem, je nemožné. Vstupní otvor je prostě malý. Výklopné zádi se nemůže nic rovnat.
Jsem majitelem vozu thalia již skoro 5 let a můžu říci, že v té době stálo tohle auto ve výbavě asi srovnatelné peníze jako škoda fábia combi, rozhodnutí proč koupi thálii bylo rychlé, zkuste složit kočár do fábie a pak do thálie na šířku a máte jasno, vstupní prostor je dostatečně široký. A ještě jsem do kufru přidal skládací ohrádku pro synka, dvě velké tašky a nějaký drobnosti, tzn. využitelnost kufru v mém případě 99% procent. A jelikož jezdíme velmi dlouhé trasy, tak máme v této době 170000 km. bez jediného problému!!! A to jsem měl při kopi vozu strach z jeho spolehlivosti...Již nemám. :yes::-);-)
Pocuj ciello neviem ci hovoris o novom alebo o starsom cliu ale obe boli krajsie ako konkurencia, sa pozri na novu 207ku to je co za kreatura. Stare auto s este pretiahnutejsimi svetlometmi s nejakou jeblinou cez cely predok auta >:D .
A kolik modelových řad si budeme muset počkat na trošku vyvážené proporce? To že byly Renaulty slušně řečeno podivné odjakživa je známo,ale Thalia mi přijde jako opravdu ošklivé auto,možná jsem slepý a nerozumím designu,ale to už se mi možná líbí víc Logan než tohle... ;-\
Teď nemluvím konkrétně o Thalii, ale o Renaultu obecně. Posledních pár let má hodně odvážnej design zaměřenej hlavně na mladý a ne na důchodce, takže chápu, že ti přijde dost "podivnej". :-)
Tak tomuto hybridu veru žiadny facelift nemôže pomôcť. 8-s Pri "vývoji" tohoto zlepenca išlo evidentne len o nízke výrobné náklady (tuším ešte dokonca aj zadné dvere sú totožné s Cliom). Proporcie sú niekde úplne v *. ;-\ Veď oni dobre vedia, prečo je to predajné len v zaostalých krajinách, kde rozhoduje na 99% cena, a kopa ľudí sa zmieri s tým, že ich auto je hnusné (len keď je hlavne lacné). Súhlasím, že pomer cena/kufor je naozaj skvelý, a podvozok má dokonca anti-tuning (oproti štandardnému Cliu trošku zvýšené nápravy, hlavne tá predná >:-[] ), takže ešte tak na tie poľné cesty okolo chalupy, povedzme celkom O.K., ale pred vlastným domom by som veru túto oštaru zaparkovanú mať rozhodne nechcel. Myslím, že každý automobilový fanda mi dá za pravdu, že auto by malo aj nejako vyzerať. ;-)
Řekl bych, že s Cliem to má společné uplně všechno, akorát tam páni inženýři doslova přilepili batoh. Konec konců, když otevřete přední dveře Thalie a na oplastovaní prahu vás vítá palcové písmo "CLIO" tak něco není v pořádku ;-)
S tím přilepením je to trefné. Sebral si mi to z úst :yes: Thalia je splácanina a žádný facelift jí nepomůže i když ten přední nárazník je teda hezčí než ten starý.
A nenapadlo ta ze auta si kupuju aj ludia ktory absolutne nemaju vztah k autam a je im jedno ako to vyzera len nech ich to odvezie z bodu A do bodu B a nech to nestoji vela, a na design a na to ci su dvere s clia alebo s megana seru.
Dasty ja praveze mam vztah k designu a povazujem ho za velmi dolezity mam Alfa Romeo to nieje prave u ludi najuznavanejsia znacka zevraj sama porucha a vecne servisovanie bla bla bla, ale poznam ludi co si na tom vobec nezakladaju nezeby sa im nepacili pekne veci ale nestoji mu to zato aby si priplatil.
Ale jasné, že napadlo, ale myslím, že ľudia, čo sa tu bavia o designe áut, medzi nich patriť asi nebudú. ;-) A ja osobne, keď už niečo kupujem, dám za to kopu prachov a budem v tom pár rokov jazdiť a pozerať sa na to každý deň, tak rozhodne chcem, aby to nevyzeralo takto odporne >:-[] To už dám radšej o pár tisíc naviac, nech mi ten pohľad každé ráno nepokazí náladu ;-)
Pár tisíc navíc, u auta pro rodinu tak asi jednou tolik, aby tedy vypadalo nějak k světu, ale to halt nemůže každý, říci si 300 nebo 600 tis. vždyť je to fuk..., hlavně že je to hezký...
Než na Thalii začneš nadávat, tak by asi bylo dobrý srovnat si jí s ostatníma autama stejný cenový kategorie... Ono když srovnáváš Thalii a A8, tak opravdu Thalia nestojí za nic, ale když jí srovnáš s autama stejný cenový kategorie, tak zjistíš, že na trhu nic lepšího není!
No moj zlaty, ty si este evidentne v thalii nesedel, ma podvozok modifikovany od meganu classic a ma dost tvrde pruzenie... Thaliu sme mali dva roky, auto sa mi nepacilo ale jazdne vlastnosti na svoju triedu celkom slusne... fabia sedan si moze lizat... a mimochodom, kazdy diel na tom aute sa vyrobi vylucne na renault thaliu... a jedine co maju teraz clio a thalia spolocne je len znacka renault
Prečo sa stále navážate do Logana? Oproti thalii je to omnoho krajšie auto. Možno že interiér je krajší, ale keď si zoberiem koľko generácii má thalia za sebou a koľko Logan, tak je jasné, že sa zlepšuje a podľa mňa sa bude zlepšovať aj Logan a o pár rokov sa Dacia dostane na úroveň automobilky škoda. Len jej treba dať čas.
sorry za OT, ale neda mi nezareagovat na anketu, ktora sa nachadza niekde v lavom tmavozltom stlpci...
u nas benzin uz davno prekrocil 40,-/l a platy mame priemerne nizsie... (po prepocitani czk/skk) takze mozte byt radi ze mate taky lacny benzin !! ludia aj tak stale jazdia a budu jazdit aj keby stal benzin 100,- ;-\
Neber si to osobně, ale Slovensko je na tom ekonomicky mnohem, mnohem hůř než my. To, že u vás stojí benzín 40 Sk je sice nemilé, ale nic to nezabrání lidem v Česku řvát, že benzín je drahý :-!
a nehovorim ze slovenska ekonomika na tom lepsie ?? skor naopak... preto hovorim, ze aj keby stal u vas benzin 40,- tak to mate stale realne lacnejsie ako my... to, ze ludia budu stale jazdit nema nic spolocne s ekonomikou, a ludia budu nadavat na drahy benzin aj ked by stal 20,- ale to je o inom... len som chcel povedat, ze ste na tom bratia moji o dost lepsie ako my... ne ze by ta cena benzinu nejako trhala zily mne osobne, ale je to naprd... u nas trochu na vacsi prd... ;-)
:yes: Ale nebojte se braťa Slováci. Vy nás brzy předběhnete. Až u nás začne vládnout Tupolánek a zavede rovnou daň, tak to tady půjde všechno do sraček :-( U vás ji myslím mají naopak rušit ;-)
Kosočtverec vzadu??? Já bych jej tedy hledal vždy spíše vepředu, vzádu pak něco trochen jiného. Ále co, ti Frantíci byli, jsou a budou vždycky takový trochen jiní, extravagantní ...
Suhlasim nemecke auta su studene a nevyrazne. Fabia z vnutra vyzera ako prazdny vyklad..... Navyse netreba zabudnut na to ze Renault pri vyvoji motorov nie je ziadne Bcko.... navyse Thalia ma ovela lepsiu spotrebu ako Fabia....Nevravim ze je to pekne auto ale jej uzitkova hodnota je vzhladom na cenu perfektna....
Vlastním Thaliu piaty rok a som s ňou veľmi spokojný.Aj ked nie je krásavec,motoricky je perfektná,nedám na ňu dopustiť.Fabia má k nej veľmi daleko.Veľkou výhodou je veľký batožinový priestor,porovnateľný s ktorýmkoľvek sedanom strednej triedy.
Je pravda, že Thalia není krasavec. Ale tak mi poraďte: Mám dvě děti, manželku na mateřské, nekradu, a tak nemám zrovna moc peněz. Pro práci potřebuju auto, co mi ve městě moc nevezme a občas potřebuju naložit rodinku. Které auto mi nabídnete?
1. ve stejné cenové relaci (nebo raděj levnější) a
2. požadavcích na malou spotřebu ve městě
3. a zároveň jakýsi prostor,
než je Thalia diesel? :-(
Kazdy tu ma vela reci okolo dizajnu, avsak pre bezneho cloveka, ktory ma hlbsie do vacku a ma rodinu, je Thalia idealnym riesenim. Osobne som si ju tiez kupil a nemam s tym ziadny problem. Sice to nebola laska na prvy pohlad, avsak dost rychle som si na nu zvykol a nedam na nu dopustit. Vela ludi mi vravelo aby som si radsej doniesol nieco ojazdene zo zapadu, ale na tie rady som sa vykaslal. Je rozdiel mat nove auto, ktore ma 2 roky zaruku a zabehnut si ho ako kupit ojazdene kde mozes podla stavu pomalicky vrazat peniaze do oprav. O skrytych zavadach, ktore sa mozu vyskytnut ani nehovorim. Za tie peniaze mozes este kupit Daciu Logan, avsak interier vozidla mi pride este horsi ako na Thalii. Najlepsie urobis ked prides k predajcovi Renaultu a urobis si na Thalii skusobnu jazdu.
Řešil jsem to samé bohužel jsem si mohl dovolit jen ojeté auto do 150 000kč. Takže jsem vybíral a vybíral až jsem nakonec skončil u toho že chci auto od roku 2000 ,optimálně s klimou za minimálně 80tis.kč vzhledem k nabídce ojetých vozů... Do finále mi tedy postoupil fabia,focus,octávia a thalia... fabii jsem škrtnul hned to je za tyhle prachy propadák, octávka to prohrála výbavou a stavem vozidla (vzhledem k tomu že strop byl 150tis.kč) a srovnatelnými cenami dílů, focus no chtěl jsem ho no, ale přeci jenom kombík je pro mě zatím zbytečný a hatchback za ty prachy nemá cenu (i když rozdíl v kufru je cca 30litrů), po srovnání průměrných cen dílů, poviného ručení a spotřeby a hlavně výbavy to thálka vyhrála... Jo jo mám ted 1.5dci, s klimou, ABS, dvěma airbagy, mlhovkami, tažným zař., před.ok.v el.,radio cd s ovl.na volantu, imobilizér,defenda,central, servo, nast.volant a sedadlo řidiče apod. A to za cenu 140tis.kč, najeto 70 000km, vyrobeno 11/2003 což je nádhera + serv.knížka poctivá (ověřeno)... Poviné ručení za 4200 a jezdím si to za pět litrů a natluču * když je potřeba skoro všemu i když řadit se s tou 1.5kou musí jedna hned za dva,v klidu na tři a pak už je to jedno... Holt sportovec to není ,ale pružný je až to hezké není...Super ,ale dost chválení, pár věcí co mi vadí --- nízká hrana do kufru (sedan ,že)a nečalounění víka (ale to už mám a hluk zezadu se fakt o trochu snížil i když on tam předtím skoro žádný nebyl), ale tři mrtvoly se do něj vejdou ,tak co řešit že.., je to úzké auto takže dva tělnatí se občas v zatáčce sebe dotknou a na zadních sedačkách je místa pro dospělé relativně hodně málo (pokud jsou tlustí a dlouzí tak potřebují po sto kilometrech pustit na vzduch srovnat klouby), to jsou asi nejzásadnější věci co bych mazlovi vytknul.. + bych měl drobné výhrady k proudění vzduchu předním okénkem na řidiče či spolujezdce (jak to fouká vzádu netuším), pak mě trochu štve že když si ostříkate přední sklo ,tak pak kapalina stéká po zrcátku a boku (a to dost a mnohem více než u aut s kterými jsem doposud jezdil, respektive pokud je to při jízdě , tak si musím zavřít okénko, jinak to kape dovnitř) a oranžové "staré" osvícení budíků a tlačítek, ale to je všechno nevím o ničem jiném co by mi vadilo nebo nějakém nedostatku... Mám Natálku přes rok a krom dolití vody do ostřikovačů a výměny žárovky lev.tlum.světla, jsem s ní doposud neměl jediný problém a šlape jak hodinky... Takže pro "normálního,klidného" řidiče můžu jen doporučit... za ty peníze,hafo muziky.... jo a ještě p.s. vymáčknul jsme z ní na rovině 166km/h,ale to už mi toho motoru bylo líto ,stejně jako po dálnici jezdím těch stotřicet což je pro ní tak akorát, respektive vhodný strop...
Takže kdo není závodník a hledá za adekvátní peníze, relativně hodně muziky a umí se trochu uskrovnit, popř. jezdí s manželkou a dvěma malými dětmi do 12let a nemímí to využívat jako stěhovák, tak můžu jen doporučit...
Jo a ještě jedna věc ten design se mi ze začátku také moc nelíbil, ale čím déle jí mám tím více ji miluji a v podstatě už ted když se na ní podívám tak nai nevím co s emi na nítenkrát nelíbilo ba naopak když jdu po tom parkovišti tak mě zaujme pokud teda vedle nestojí nové bávo či medák...