Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Thalia 2007: další vydání dostupného sedanu

Tříprostorový Renault se stal hitem v mnoha zemích s rozvíjející se kupní silou obyvatel. Od roku 1999 jich vzniklo více než půl milionu a za několik týdnů se v Paříži představí jeho další modelový rok s několika vylepšeními.
Zpět na článek
5. 9. 2006 10:45
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 10:53
neregistrovaný "F40"
5. 9. 2006 10:54
neregistrovaný "Tomas_2002"
5. 9. 2006 17:52
neregistrovaný "Mirek"
6. 9. 2006 21:22
neregistrovaný "Mike"
5. 9. 2006 12:46
neregistrovaný "blue.sun"
6. 9. 2006 21:23
neregistrovaný "Mike"
4. 3. 2007 19:36
neregistrovaný "ciseau"
6. 9. 2006 21:44
neregistrovaný "IT"
5. 9. 2006 11:15
neregistrovaný "Mates"
5. 9. 2006 11:25
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2006 11:26
neregistrovaný "ciello"
5. 9. 2006 12:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 9. 2006 12:34
neregistrovaný "ciello"
5. 9. 2006 15:30
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 18:52
neregistrovaný "don Pedro"
17. 10. 2006 17:19
anonym
5. 9. 2006 14:40
neregistrovaný "anonym"
5. 9. 2006 11:19
neregistrovaný "wlken"
5. 9. 2006 11:39
neregistrovaný "Honzimus"
5. 9. 2006 12:14
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 15:32
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 18:22
neregistrovaný "Golman"
5. 9. 2006 11:39
neregistrovaný "prase"
5. 9. 2006 18:29
neregistrovaný "OZZY"
6. 9. 2006 21:44
neregistrovaný "Mike"
5. 9. 2006 12:13
neregistrovaný "Al Bundy"
5. 9. 2006 12:30
neregistrovaný "Kryšot"
5. 9. 2006 14:00
neregistrovaný "Baca z Liptova"
5. 9. 2006 18:31
neregistrovaný "OZZY"
5. 9. 2006 23:50
neregistrovaný "Ghostyx"
5. 9. 2006 13:44
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 15:35
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 14:44
neregistrovaný "anonym"
5. 9. 2006 15:38
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 17:22
neregistrovaný "anonym"
6. 9. 2006 22:27
neregistrovaný "Mike"
5. 9. 2006 15:42
neregistrovaný "Al Bundy"
5. 9. 2006 16:06
neregistrovaný "prase"
6. 9. 2006 22:23
neregistrovaný "Mike"
28. 10. 2006 08:15
neregistrovaný "Torque"
5. 9. 2006 13:02
neregistrovaný "Homer"
5. 9. 2006 13:50
neregistrovaný "kus"
5. 9. 2006 14:06
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 18:45
neregistrovaný "rudla"
5. 9. 2006 21:12
neregistrovaný "RS"
6. 9. 2006 21:46
neregistrovaný "IT"
5. 9. 2006 15:22
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2006 15:40
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 16:24
neregistrovaný "kilvap"
5. 9. 2006 16:52
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2006 16:54
neregistrovaný "misoo"
6. 9. 2006 11:35
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 18:56
neregistrovaný "don Pedro"
6. 9. 2006 09:34
neregistrovaný "prase"
6. 9. 2006 09:35
neregistrovaný "prase"
8. 9. 2006 11:04
neregistrovaný "Erik"
9. 9. 2006 22:11
neregistrovaný "matchball"
22. 11. 2006 09:11
neregistrovaný "Maxim"
22. 11. 2006 13:55
neregistrovaný "Donie"
5. 4. 2007 14:33
neregistrovaný "Petr z Prahy"
5. 4. 2007 14:35
neregistrovaný "Petr z Prahy"
2. 12. 2007 17:03
anonym
9. 1. 2007 22:44
neregistrovaný "Lojza"
31. 1. 2007 20:22
anonym
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 10:45
omg
Ještě pár modelových řad, a bude z toho pěkný sporťák >:D 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "F40"
5. 9. 2006 10:53
bez titulku
Naprosto ideání auto pro českýho člověka chalupáře. Auto za dostupnou cenu, přejede polňačku a navíc má baťoh..ehm vlastně kufr. Co z toho že vypadá tak jak vypadá. Za dvě kila máš auto se zárukou dva roky + 12let na rez. Škodovka by si měla vzít příklad a nevyrábět pičoviny typu roomster..
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tomas_2002"
5. 9. 2006 10:54
Re: bez titulku
:yes: naprosty souhlas. Jen ty ceny ND a servisu by mohly byt nizsi. Anebo muj plat vyssi. :-)
neregistrovaný "Mirek"
5. 9. 2006 17:52
Re: bez titulku
Tomasi, nejsi nahodou prodejcem Skodovky?? Loajalni zamestnanec tady da za pravdu chaluparovi, ze Roomster je "pičovina" a cela Skodovka by si mela z Renaultu vzit priklad. No fakt dobry. Jen to ne, boze. Jeste ze nas nekoupil Renault, ale VW. Proti tomu, ze Thalia je prakticka a proti vyse uvedenym prednostem nemam ani slovo, ale vazeny pane, my, co mame auta radi, chceme, aby se nam i libila. A nezlobte se na me, koukam na ten prakticky pocin uz dlouha leta (toto je myslim facelift cislo 3) a na chut jsem ji neprisel. Clio je v pohode, ale tohle??
neregistrovaný "Mike"
6. 9. 2006 21:22
Re: bez titulku
Už jsi viděl Fabii Sedan? Ta se ti líbí víc než Thalia???
neregistrovaný "blue.sun"
5. 9. 2006 12:46
Re: bez titulku
Je sice hezký, že auto má půl kubíku kufr, ale využitelnost je oproti Roomsteru poněkud horší. Sám mám sedana a naložit kufr tak, aby se plně využil objem, je nemožné. Vstupní otvor je prostě malý. Výklopné zádi se nemůže nic rovnat.
neregistrovaný "Mike"
6. 9. 2006 21:23
Re: bez titulku
Za cenu Roomstera ale můžeš mít Thalie dvě! :-)
neregistrovaný "ciseau"
4. 3. 2007 19:36
Re: bez titulku
Jsem majitelem vozu thalia již skoro 5 let a můžu říci, že v té době stálo tohle auto ve výbavě asi srovnatelné peníze jako škoda fábia combi, rozhodnutí proč koupi thálii bylo rychlé, zkuste složit kočár do fábie a pak do thálie na šířku a máte jasno, vstupní prostor je dostatečně široký. A ještě jsem do kufru přidal skládací ohrádku pro synka, dvě velké tašky a nějaký drobnosti, tzn. využitelnost kufru v mém případě 99% procent. A jelikož jezdíme velmi dlouhé trasy, tak máme v této době 170000 km. bez jediného problému!!! A to jsem měl při kopi vozu strach z jeho spolehlivosti...Již nemám. :yes: :-) ;-)
neregistrovaný "IT"
6. 9. 2006 21:44
Re: bez titulku
Co je na Roomstreu za "pičovonu"? Škoda si může vyrábět co chce a ty si kup auto s logen *a na *,jako každý renault vč. značkového servisu. >:-[]
neregistrovaný "Mates"
5. 9. 2006 11:15
bez titulku
No at se na mě nikdo nezlobí,ale to auto je naprosto hrozný,takhle sprasit Clio :-(
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2006 11:25
Re: bez titulku
Prosim, pridej si k nicku jeste neco, aby mezi nama nedochazelo k zamene. Dik;-)
neregistrovaný "ciello"
5. 9. 2006 11:26
Re: bez titulku
no.. ono Clio.. taky není žádnej krasavec.. ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 9. 2006 12:15
Re: bez titulku
Leda že by se nástupce jmenoval Ciello >:-[] >:-[] Nebo radši Ciella? >:D
neregistrovaný "ciello"
5. 9. 2006 12:34
Re: bez titulku
tak nevím, jestli by to byla výhra... >:D >:D
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 15:30
Re: bez titulku
To už raději ten Renault Clitoris >:D >:D >:D
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 18:52
Re: bez titulku
Bravo :yes: k tomu kosočtverečnému či kosodélníkovému (nebo co to vlastně je)logu se tahleta C část hodí tak nějak automaticky >:D
anonym
17. 10. 2006 17:19
Re: bez titulku
daj si to registrovat, tento nazov ma buducnost
neregistrovaný "anonym"
5. 9. 2006 14:40
Re: bez titulku
Pocuj ciello neviem ci hovoris o novom alebo o starsom cliu ale obe boli krajsie ako konkurencia, sa pozri na novu 207ku to je co za kreatura. Stare auto s este pretiahnutejsimi svetlometmi s nejakou jeblinou cez cely predok auta >:D .
neregistrovaný "wlken"
5. 9. 2006 11:19
bez titulku
A kolik modelových řad si budeme muset počkat na trošku vyvážené proporce? To že byly Renaulty slušně řečeno podivné odjakživa je známo,ale Thalia mi přijde jako opravdu ošklivé auto,možná jsem slepý a nerozumím designu,ale to už se mi možná líbí víc Logan než tohle... ;-\
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Honzimus"
5. 9. 2006 11:39
Re: bez titulku
Možná se líbí víc Logan, ale antikorozní ochranu má lepší Thalia :-)
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 12:14
Re: bez titulku
Logan je zase hloubkově napuštěn proti dřevomorce... a teď si vyber >:-[]
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 15:32
Re: bez titulku
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Golman"
5. 9. 2006 18:22
Re: bez titulku
>:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "prase"
5. 9. 2006 11:39
Re: bez titulku
Ale v interiéru, zejména přístrojovkou z facelitfu clia, je to daleko povedenější a útulnější než logan
neregistrovaný "OZZY"
5. 9. 2006 18:29
Re: bez titulku
A prosimtě ktéré že to auto má vlastně vyvážené proporce podle tebe ?
neregistrovaný "Mike"
6. 9. 2006 21:44
Re: bez titulku
Teď nemluvím konkrétně o Thalii, ale o Renaultu obecně. Posledních pár let má hodně odvážnej design zaměřenej hlavně na mladý a ne na důchodce, takže chápu, že ti přijde dost "podivnej". :-)
neregistrovaný "Al Bundy"
5. 9. 2006 12:13
bez titulku
Tak tomuto hybridu veru žiadny facelift nemôže pomôcť. 8-s Pri "vývoji" tohoto zlepenca išlo evidentne len o nízke výrobné náklady (tuším ešte dokonca aj zadné dvere sú totožné s Cliom). Proporcie sú niekde úplne v *. ;-\ Veď oni dobre vedia, prečo je to predajné len v zaostalých krajinách, kde rozhoduje na 99% cena, a kopa ľudí sa zmieri s tým, že ich auto je hnusné (len keď je hlavne lacné). Súhlasím, že pomer cena/kufor je naozaj skvelý, a podvozok má dokonca anti-tuning (oproti štandardnému Cliu trošku zvýšené nápravy, hlavne tá predná >:-[] ), takže ešte tak na tie poľné cesty okolo chalupy, povedzme celkom O.K., ale pred vlastným domom by som veru túto oštaru zaparkovanú mať rozhodne nechcel. Myslím, že každý automobilový fanda mi dá za pravdu, že auto by malo aj nejako vyzerať. ;-)
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Kryšot"
5. 9. 2006 12:30
Re: bez titulku
Určitě bych si thalii nekoupil, ale také bych nikdy nekoupil fabii sedan. Stejně hnusné auto za neuvěřitelně nehoráznou cenu.
neregistrovaný "Baca z Liptova"
5. 9. 2006 14:00
Re: bez titulku
Myslim si ze ta Thalia je predsa len o cosi krajsia,aspon tymi svetlami a o interieri ani nevravim.
neregistrovaný "OZZY"
5. 9. 2006 18:31
Re: bez titulku
Musím připustit, že ten, kdo vymyslel a hlavně schválil výrobu Š Fabie sedan zaslouží okamžité propuštění a zákaz činnosti do konce života.!!! :no:
neregistrovaný "Ghostyx"
5. 9. 2006 23:50
Re: bez titulku
Souhlas OZZY... :yes: :yes:
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 13:44
Re: bez titulku
Řekl bych, že s Cliem to má společné uplně všechno, akorát tam páni inženýři doslova přilepili batoh. Konec konců, když otevřete přední dveře Thalie a na oplastovaní prahu vás vítá palcové písmo "CLIO" tak něco není v pořádku ;-)
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 15:35
Re: bez titulku
S tím přilepením je to trefné. Sebral si mi to z úst :yes: Thalia je splácanina a žádný facelift jí nepomůže i když ten přední nárazník je teda hezčí než ten starý.
neregistrovaný "anonym"
5. 9. 2006 14:44
Re: bez titulku
A nenapadlo ta ze auta si kupuju aj ludia ktory absolutne nemaju vztah k autam a je im jedno ako to vyzera len nech ich to odvezie z bodu A do bodu B a nech to nestoji vela, a na design a na to ci su dvere s clia alebo s megana seru.
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 15:38
Re: bez titulku
To nevadí, že nemáš vzteh k autům. Ale lidi mají rádi hezké věci. Je jedno jestli je to nábytek, vysavač nebo auto. Podceňuješ význam designu.
neregistrovaný "anonym"
5. 9. 2006 17:22
Re: bez titulku
Dasty ja praveze mam vztah k designu a povazujem ho za velmi dolezity mam Alfa Romeo to nieje prave u ludi najuznavanejsia znacka zevraj sama porucha a vecne servisovanie bla bla bla, ale poznam ludi co si na tom vobec nezakladaju nezeby sa im nepacili pekne veci ale nestoji mu to zato aby si priplatil.
neregistrovaný "Mike"
6. 9. 2006 22:27
Re: bez titulku
Ale taky určitě dokážeš pochopit, že se každýmu líbí něco jinýho. Jinak by totiž všichni měli stejnej nábytek, vysavač i auto. :-)
neregistrovaný "Al Bundy"
5. 9. 2006 15:42
Re: bez titulku
Ale jasné, že napadlo, ale myslím, že ľudia, čo sa tu bavia o designe áut, medzi nich patriť asi nebudú. ;-) A ja osobne, keď už niečo kupujem, dám za to kopu prachov a budem v tom pár rokov jazdiť a pozerať sa na to každý deň, tak rozhodne chcem, aby to nevyzeralo takto odporne >:-[] To už dám radšej o pár tisíc naviac, nech mi ten pohľad každé ráno nepokazí náladu ;-)
neregistrovaný "prase"
5. 9. 2006 16:06
Re: bez titulku
Pár tisíc navíc, u auta pro rodinu tak asi jednou tolik, aby tedy vypadalo nějak k světu, ale to halt nemůže každý, říci si 300 nebo 600 tis. vždyť je to fuk..., hlavně že je to hezký...
neregistrovaný "Mike"
6. 9. 2006 22:23
Re: bez titulku
Než na Thalii začneš nadávat, tak by asi bylo dobrý srovnat si jí s ostatníma autama stejný cenový kategorie... Ono když srovnáváš Thalii a A8, tak opravdu Thalia nestojí za nic, ale když jí srovnáš s autama stejný cenový kategorie, tak zjistíš, že na trhu nic lepšího není!
neregistrovaný "Torque"
28. 10. 2006 08:15
Re: bez titulku
No moj zlaty, ty si este evidentne v thalii nesedel, ma podvozok modifikovany od meganu classic a ma dost tvrde pruzenie... Thaliu sme mali dva roky, auto sa mi nepacilo ale jazdne vlastnosti na svoju triedu celkom slusne... fabia sedan si moze lizat... a mimochodom, kazdy diel na tom aute sa vyrobi vylucne na renault thaliu... a jedine co maju teraz clio a thalia spolocne je len znacka renault
neregistrovaný "Homer"
5. 9. 2006 13:02
O chlup hezčí než logan
Ale toť vše. Přístrojovka je naopak povedená. Logan je fakt hnusný a odporný NĚCO (nevím co, ale auto ne)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "kus"
5. 9. 2006 13:50
Re: O chlup hezčí než logan
je to prast jako uhod :-)
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 14:06
Re: O chlup hezčí než logan
Až bude Thalie vypadat jako Megane, bude Logan II vypadat jako Thalie :-) Jo evoluci nezastavíš >:-[]
neregistrovaný "rudla"
5. 9. 2006 18:45
Re: O chlup hezčí než logan
Prečo sa stále navážate do Logana? Oproti thalii je to omnoho krajšie auto. Možno že interiér je krajší, ale keď si zoberiem koľko generácii má thalia za sebou a koľko Logan, tak je jasné, že sa zlepšuje a podľa mňa sa bude zlepšovať aj Logan a o pár rokov sa Dacia dostane na úroveň automobilky škoda. Len jej treba dať čas.
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 21:12
Re: O chlup hezčí než logan
btw: kolik má za sebou Thalie generaci? :-) Máš namysli Thalia 1, Thalia 2 s novymi zadnimi lampami a Thalia 3 s novym prednim naraznikem? >:-[]
neregistrovaný "IT"
6. 9. 2006 21:46
Re: O chlup hezčí než logan
*,to má 3 generace už tato zrůda? >:-[]
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2006 15:22
ANKETA : benzin za 40,-
sorry za OT, ale neda mi nezareagovat na anketu, ktora sa nachadza niekde v lavom tmavozltom stlpci...
u nas benzin uz davno prekrocil 40,-/l a platy mame priemerne nizsie... (po prepocitani czk/skk) takze mozte byt radi ze mate taky lacny benzin !! ludia aj tak stale jazdia a budu jazdit aj keby stal benzin 100,- ;-\
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 15:40
Re: ANKETA : benzin za 40,-
Neber si to osobně, ale Slovensko je na tom ekonomicky mnohem, mnohem hůř než my. To, že u vás stojí benzín 40 Sk je sice nemilé, ale nic to nezabrání lidem v Česku řvát, že benzín je drahý :-!
neregistrovaný "kilvap"
5. 9. 2006 16:24
Re: otazka
pestovat ovce je taky maly forik, alebo je to v cesku bezne pouzivany slovny zvrat?
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2006 16:52
Re: otazka
a nehovorim ze slovenska ekonomika na tom lepsie ?? skor naopak... preto hovorim, ze aj keby stal u vas benzin 40,- tak to mate stale realne lacnejsie ako my... to, ze ludia budu stale jazdit nema nic spolocne s ekonomikou, a ludia budu nadavat na drahy benzin aj ked by stal 20,- ale to je o inom... len som chcel povedat, ze ste na tom bratia moji o dost lepsie ako my... ne ze by ta cena benzinu nejako trhala zily mne osobne, ale je to naprd... u nas trochu na vacsi prd... ;-)
neregistrovaný "misoo"
5. 9. 2006 16:54
Re: otazka
druhe slovo nemalo byt "nehovorim", ale "hovorim"... sorry preklep... ;-\
neregistrovaný "Dasty"
6. 9. 2006 11:35
Re: otazka
:yes: Ale nebojte se braťa Slováci. Vy nás brzy předběhnete. Až u nás začne vládnout Tupolánek a zavede rovnou daň, tak to tady půjde všechno do sraček :-( U vás ji myslím mají naopak rušit ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 18:56
Uffff to je tedy inovace!!!
Kosočtverec vzadu??? Já bych jej tedy hledal vždy spíše vepředu, vzádu pak něco trochen jiného. Ále co, ti Frantíci byli, jsou a budou vždycky takový trochen jiní, extravagantní ...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "prase"
6. 9. 2006 09:34
Re: Uffff to je tedy inovace!!!
...a to je dobře, protože z těch německejch studenejch čumáků, by sme se tu za chvíli unudily k smrti...
neregistrovaný "prase"
6. 9. 2006 09:35
Re: Uffff to je tedy inovace!!!
unudili
neregistrovaný "Erik"
8. 9. 2006 11:04
Re: Uffff to je tedy inovace!!!
Suhlasim nemecke auta su studene a nevyrazne. Fabia z vnutra vyzera ako prazdny vyklad..... Navyse netreba zabudnut na to ze Renault pri vyvoji motorov nie je ziadne Bcko.... navyse Thalia ma ovela lepsiu spotrebu ako Fabia....Nevravim ze je to pekne auto ale jej uzitkova hodnota je vzhladom na cenu perfektna....
neregistrovaný "matchball"
9. 9. 2006 22:11
Re: Uffff to je tedy inovace!!!
Vlastním Thaliu piaty rok a som s ňou veľmi spokojný.Aj ked nie je krásavec,motoricky je perfektná,nedám na ňu dopustiť.Fabia má k nej veľmi daleko.Veľkou výhodou je veľký batožinový priestor,porovnateľný s ktorýmkoľvek sedanom strednej triedy.
anonym
25. 9. 2006 21:45
NEUVĚŘITELNÉ Je čím dál hnusnější!!!
pořád jsem nepochopil kde má to auto čumák.. v předu nebo v zadu? A ty budíky.. hmm.. podlep z papíru no comment
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Maxim"
22. 11. 2006 09:11
????
Je pravda, že Thalia není krasavec. Ale tak mi poraďte: Mám dvě děti, manželku na mateřské, nekradu, a tak nemám zrovna moc peněz. Pro práci potřebuju auto, co mi ve městě moc nevezme a občas potřebuju naložit rodinku. Které auto mi nabídnete?
1. ve stejné cenové relaci (nebo raděj levnější) a
2. požadavcích na malou spotřebu ve městě
3. a zároveň jakýsi prostor,
než je Thalia diesel? :-(
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Donie"
22. 11. 2006 13:55
Re: ????
Kazdy tu ma vela reci okolo dizajnu, avsak pre bezneho cloveka, ktory ma hlbsie do vacku a ma rodinu, je Thalia idealnym riesenim. Osobne som si ju tiez kupil a nemam s tym ziadny problem. Sice to nebola laska na prvy pohlad, avsak dost rychle som si na nu zvykol a nedam na nu dopustit. Vela ludi mi vravelo aby som si radsej doniesol nieco ojazdene zo zapadu, ale na tie rady som sa vykaslal. Je rozdiel mat nove auto, ktore ma 2 roky zaruku a zabehnut si ho ako kupit ojazdene kde mozes podla stavu pomalicky vrazat peniaze do oprav. O skrytych zavadach, ktore sa mozu vyskytnut ani nehovorim. Za tie peniaze mozes este kupit Daciu Logan, avsak interier vozidla mi pride este horsi ako na Thalii. Najlepsie urobis ked prides k predajcovi Renaultu a urobis si na Thalii skusobnu jazdu.
neregistrovaný "Petr z Prahy"
5. 4. 2007 14:33
Re: ????
Řešil jsem to samé bohužel jsem si mohl dovolit jen ojeté auto do 150 000kč. Takže jsem vybíral a vybíral až jsem nakonec skončil u toho že chci auto od roku 2000 ,optimálně s klimou za minimálně 80tis.kč vzhledem k nabídce ojetých vozů... Do finále mi tedy postoupil fabia,focus,octávia a thalia... fabii jsem škrtnul hned to je za tyhle prachy propadák, octávka to prohrála výbavou a stavem vozidla (vzhledem k tomu že strop byl 150tis.kč) a srovnatelnými cenami dílů, focus no chtěl jsem ho no, ale přeci jenom kombík je pro mě zatím zbytečný a hatchback za ty prachy nemá cenu (i když rozdíl v kufru je cca 30litrů), po srovnání průměrných cen dílů, poviného ručení a spotřeby a hlavně výbavy to thálka vyhrála... Jo jo mám ted 1.5dci, s klimou, ABS, dvěma airbagy, mlhovkami, tažným zař., před.ok.v el.,radio cd s ovl.na volantu, imobilizér,defenda,central, servo, nast.volant a sedadlo řidiče apod. A to za cenu 140tis.kč, najeto 70 000km, vyrobeno 11/2003 což je nádhera + serv.knížka poctivá (ověřeno)... Poviné ručení za 4200 a jezdím si to za pět litrů a natluču * když je potřeba skoro všemu i když řadit se s tou 1.5kou musí jedna hned za dva,v klidu na tři a pak už je to jedno... Holt sportovec to není ,ale pružný je až to hezké není...Super ,ale dost chválení, pár věcí co mi vadí --- nízká hrana do kufru (sedan ,že)a nečalounění víka (ale to už mám a hluk zezadu se fakt o trochu snížil i když on tam předtím skoro žádný nebyl), ale tři mrtvoly se do něj vejdou ,tak co řešit že.., je to úzké auto takže dva tělnatí se občas v zatáčce sebe dotknou a na zadních sedačkách je místa pro dospělé relativně hodně málo (pokud jsou tlustí a dlouzí tak potřebují po sto kilometrech pustit na vzduch srovnat klouby), to jsou asi nejzásadnější věci co bych mazlovi vytknul.. + bych měl drobné výhrady k proudění vzduchu předním okénkem na řidiče či spolujezdce (jak to fouká vzádu netuším), pak mě trochu štve že když si ostříkate přední sklo ,tak pak kapalina stéká po zrcátku a boku (a to dost a mnohem více než u aut s kterými jsem doposud jezdil, respektive pokud je to při jízdě , tak si musím zavřít okénko, jinak to kape dovnitř) a oranžové "staré" osvícení budíků a tlačítek, ale to je všechno nevím o ničem jiném co by mi vadilo nebo nějakém nedostatku... Mám Natálku přes rok a krom dolití vody do ostřikovačů a výměny žárovky lev.tlum.světla, jsem s ní doposud neměl jediný problém a šlape jak hodinky... Takže pro "normálního,klidného" řidiče můžu jen doporučit... za ty peníze,hafo muziky.... jo a ještě p.s. vymáčknul jsme z ní na rovině 166km/h,ale to už mi toho motoru bylo líto ,stejně jako po dálnici jezdím těch stotřicet což je pro ní tak akorát, respektive vhodný strop...
Takže kdo není závodník a hledá za adekvátní peníze, relativně hodně muziky a umí se trochu uskrovnit, popř. jezdí s manželkou a dvěma malými dětmi do 12let a nemímí to využívat jako stěhovák, tak můžu jen doporučit...
neregistrovaný "Petr z Prahy"
5. 4. 2007 14:35
Re: ????
Jo a ještě jedna věc ten design se mi ze začátku také moc nelíbil, ale čím déle jí mám tím více ji miluji a v podstatě už ted když se na ní podívám tak nai nevím co s emi na nítenkrát nelíbilo ba naopak když jdu po tom parkovišti tak mě zaujme pokud teda vedle nestojí nové bávo či medák...
anonym
2. 12. 2007 17:03
Re: ????
aj ja mám Natálku a mám ten istý pocit
neregistrovaný "Lojza"
9. 1. 2007 22:44
Dyzajnéři
Tak koukám, že se to zde hemží samým "dyzajnérem" a estétem. Chlapci, nechtělo by to věnovat se rozumné diskuzi???
Rozbalit vlákno
0
anonym
31. 1. 2007 20:22
*
proste odporne
Rozbalit vlákno
0