Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Thalia 2007: další vydání dostupného sedanu

Ondřej Láník
Diskuze (66)
Tříprostorový Renault se stal hitem v mnoha zemích s rozvíjející se kupní silou obyvatel. Od roku 1999 jich vzniklo více než půl milionu a za několik týdnů se v Paříži představí jeho další modelový rok s několika vylepšeními.

Tříprostorový Renault se stal hitem v mnoha zemích s rozvíjející se kupní silou obyvatel. Od roku 1999 jich vzniklo více než půl milionu a za několik týdnů se v Paříži představí jeho další modelový rok s několika vylepšeními.

Renaultův malý sedan, prodávaný na zatím nedospělých trzích pod jménem Thalia, Symbol nebo Clio Classic se v září 2006 dočkal další modelové péče. V zemích střední Evropy, Rusku, Řecku, Turecku, v jihoamerických nebo středoamerických státech se mohou zákazníci těšit na nový přední nárazník s novou maskou a integrovanými mlhovkami. Vzadu přibylo renaultovo logo na víku zavazadlového prostrou, nově tvarovaný je také zadní nárazník. Jako národní standard budou vybrané trhy mít k dispozici lakované ochranné lišty kolem vozu, kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě vozu a kliky dveří v barvě vozu. Nové tvary jsou k dispozici také pro čtrnáctipalcová kola z lehkých slitin nebo kryty kol. V nabídce jsou čtyři nové metalické laky.

Uvnitř byla pozornost zaměřena na zlepšení subjektivně vnímaného pocitu kvality. K dispozici budou za příplatek mj. kůží obšitý věnec volantu a hlavice řadící páky. Výplně dveří a přístrojová deska vychází z modernějšího provedení převzatého z interiérů Clia II. Přístroje před řidičem mají novou grafiku a bílý podklad.

Thalia je vyráběna s řadou motorů, ale na jednotlivé trhy jsou vždy dodávány jen vybrané verze, mj. vzhledem k úrovni emisní předpisů, platných v dané zemi. Motorová paleta se skládá ze zážehových motorů 1,2 16V (55 kW), 1,4 (55 kW) a 1,4 16V (72 kW), vznětové motory jsou zastoupeny jedinou kubaturou 1.5 dCi, ale hned třemi výkony 48 kW, 50 kW a 60 kW. Turbodiesel je nově nabízen i se čtyřstupňovou automatickou převodovkou.

Ondřej Láník
Diskuze (66)