Technika
0
Deset tisíc kilometrů... to tu kdejakej žralok najezdí s odřenejma ušima za rok. Navíc, podle zaklínačů tabulek spolehlivosti měl Leon kleknout po ujetí třiceti kilometrů. No... asi to bude v reálui tak, jak čteme v článku a ne jak si tabulkáři čarují. Těch 3,9 je nebeskej výsledek, při tom rychlostním průměru. Celkem 4,7... velký obdiv. :yes: P.S. Seaťáci, máte dobré káry. Držte se jich. BRAVO SEAT, BRAVO NAFTA 8-s fakt? jo... fakt :yes: :yes:
O ničem! Prostě nesmysl už od začátku. Ale novináři dostali důvod o něčem psát... a taky se svést... tak proč by nepsali... 8-s >😒]
O ničem, reklamní tah, který sice těžko zvedne prodejnost seatů u nás, ale takovéto nebo podobné akce čas od času dělá každá automobilka, možná pro větší zviditelnění a poukázání na klady svých produktů. I když mně osobně se seat celkem líbí a je v porovnání se stejnou výbavou u VW nebo ŠKODOVKY snad i trochu cenově dostupnější.
průměr 75 km/hod? Ti co mají v autě "počítadlo", tak se můžou sami podívat, jaký mají průměr. Stačí to před cestou vynulovat. 75 km/hod už je docela slušné a při spotřebe 4l/100 i úsporné. Zbytečný test? Nemyslím, mi ten test ukázal, že když s tímhle autem pojedu a nebudu zrovna spěchat, tak ušetřím a kdyby se náhodou vedle mě objevil nějaký nagelovaný frajírek, který by si chtěl zazávodit, tak podřadím, šlápnu na pedál a ukážu mu záda :yes:
nagelovaný frajírci maj v 99% na ojetýho, patnáct let starýho hulící bramboráka, na nich si snad nechceš honit triko 😄
Test má simulovat skutečnost. Poruchovost po tak málo km? To by byla mimořádná ostuda. A spotřeba? No ujde, jasan, tyhle motory si člověk ale pěkně mastně zaplatí, takže tato spotřeba není zadarmo. Když nalítáš ročně míň, jak 15 kolíků, tak se takovej motor nevyplatí koupit. A spotřeba? U auta, který během testu ani nevychladlo? To mně dojímá. Asi i tak by byla slušná, ale nejsme tupci, abychom si to neuměli propočítát. Loser test :no: 8-s :-! :no:
Test má simulovat skutečnost. Poruchovost po tak málo km? To by byla mimořádná ostuda. A spotřeba? No ujde, jasan, tyhle motory si člověk ale pěkně mastně zaplatí, takže tato spotřeba není zadarmo. Když nalítáš ročně míň, jak 15 kolíků, tak se takovej motor nevyplatí koupit. A spotřeba? U auta, který během testu ani nevychladlo? To mně dojímá. Asi i tak by byla slušná, ale nejsme tupci, abychom si to neuměli propočítát. Loser test :no: 8-s :-! :no:
vychladnout nemusí, nové auto má spotřebu vyšší než zajeté, alespoň tak to bylo u mého. Takže si dovedu představit, že s tím budu jezdit v reálu kolem 4 litrů a nebo taky za 8 - prostě podle nálady a jak mi trasa umožní. Podle mě tahle Economy run je jenom opakem toho, kdyby se jelo třeba na rychlost. Nikde přece není napsáno, že odteď budou všechny Leony jezdit se spotřebou 4l. Přijde mi ten test daleko rozumnější a daleko reálnější, než takový, kde diesel jezdí přes 500 km/hod.
Víš o nějakém autě, které počítadlo nemá? 😉 Jak moc jezdíš, SiRe? Já hodně a moje průměrná rychlost se v podstatě neustále pohybuje okolo 70 km/hod, +/- 5 km. JENŽE, dálniční tempo se nedá udržovat neustále a i jízda po dálnici na konci ukáže například průměrných 115 km/hod vzhledem k nechutné koncentraci vícenápravových oblud a úseků s omezenou rychlostí. Město (anomálie typu Prahy a dalších velkých měst se zácpami, popojížděním a studenými starty) dokáže naopak spotřebu dostat mimořádně nízko (projet obcí na okresce pádesátikilometrovou rychlostí znamena alespoň u mě aktuální spotřebu okolo 3 - 3,5 l/100 km). Jenže tam nenaženeš rychlostní průměr. Takže jediný způsob, jak toho dosáhnout a hezy to nacpat na motoristický server je: Dobře naplánovat trasu na okresní silnice, kde nejsou momentálně uzavírky a jiná dopravní omezení, jet v době, kdy je provoz a tím riziko nechtěného setkání s kombajnem jen minimální a samozřejmě jet v době, kdy je také počet případných svědků devadesátikilometrové rychlosti na dálnici jen minimální. A dálnice tam být musí, žeano >😒]
Takže prima, ale jízda ustálenou rychlostí s ohřátým motorem a bez zbytečných prostojů prostě u moderního turbodieselu NEMŮŽE přesáhnout hodnotu pěti litrů "na sto" ani omylem. Takže výsledek se dá (vzhledem k podmínkám) nazvat jen a pouze za standardní. Ovšem za to, že se během testování vůz nezastavil kvůli poruše, za to skládám Seatu hlubokou poklonu >😒] :yes:
Takže prima, ale jízda ustálenou rychlostí s ohřátým motorem a bez zbytečných prostojů prostě u moderního turbodieselu NEMŮŽE přesáhnout hodnotu pěti litrů "na sto" ani omylem. Takže výsledek se dá (vzhledem k podmínkám) nazvat jen a pouze za standardní. Ovšem za to, že se během testování vůz nezastavil kvůli poruše, za to skládám Seatu hlubokou poklonu >😒] :yes:
jezdím docela často a trasa Brno - Split se dá ujet s dieselem za 4,5l/100km a průměrem kolem 100 km/hod. Trasu Brno - Ostrava mívám tak 64 km/hod. Co se týče sypání a rozsypávání Seatů po pár kilometrech, to je neskutečná hovadina a může tomu věřit fakt jen blbec. Proč by se to nové auto zastavovalo kvůli poruše? To si vážně myslíte, že když vyjede Seat z linky, tak nedojede dál než do autosalónu? Vážně tomu věříš? I když teď si vzpomínám, že když mi bylo pět, tak jsem taky věřil na Ježíška. Tohle auto má super výkon a skvělou spotřebu a já mám GPS a když někam jedu, takse taky snažím dobře si naplánovat trasu 😉
Někdy je asi vážně lepší použít mozek s procesorem, než svůj, žeano? 😉 Chtěl jsem lehce ironizovat fascinované uznání spolehlivosti vozu, který se během cestu neporouchal. Nezpochybňuji přece kvalitu, šmarjá.... Takový test BY MĚLO vydržet každé auto. Logan i Maybach.
A navíc, Ježíšek existuje. Viděl jsem ho, když mi bylo asi sedm. Na komíně! :-!
A navíc, Ježíšek existuje. Viděl jsem ho, když mi bylo asi sedm. Na komíně! :-!
Beru že u tak výkonného dieselu je to skvělý výsledek, ale zase čerpali Diesel V-Power a myslim že to trochu sníží spotřebu, aspoň u benzínu tomu tak je. :-! ale jinak v poho
nejvíc mě dojala věta, že dokázal svou spolehlivost 8-s No ukažte mi nový auto, který neujede 10k km... To by museli mít pech na blbej kus nebo to někde prohnat otevřeným kanálem a zapomenout tam kolo... 😉
no ten seat ma prekvapil peknym vykonom 125kW a nizkou spotrebou 4.7 L to je fakt super noale aj tak neholdujem seatom ved maju len dve auta na ktore sa da pozriet a to Leon a Altea :yes: Ibiza a Cordoba to su mutanti 8-s a este ked zhladnem tabulku poruchovanosti tak... :no:
Ty nový VW motory maj si výkon vyhnanej ke hvězdám, ale za jakou cenu. Litr woleje na 1.000 km. To je standardní oil spotřeba. Týká se to hlavně TDI 4-válců 1,9 a 2,0. Kdo nevěří, ať se zeptá ve značkovym servisu. A ten S-hell co se tam leje... 950,- za litr. A to se vyplatí.
taky pravda
ja teda neviem, podla mojho nazoru je najekonomickejsia prevadzka ( a asi aj najekologickejsia) maloobjemoveho benzinu na LPG. napriklad taka P206 1,4 16V...das na lyn a jazdis mozno ani nie za 2 SK/kilometer. a olej to fakt nezere >😒]