...oteraci o vse netradicni, vzhlizeje k jedine modle a to M5, ktera vypada jako tisice dalsich BMW s M paketem, si dovolim napsat. Tohle se mi libi! To je auto, ktere neni vlkem v rouse berancim, ale pravym bojovnikem, ktery se neboji svaly ukazat. A svedomite pisu...libi se mi!
Ja radsi klasicky Monaro. Tohle uz je na me trochu moc. Ale jiste si u mariho splnhu, kdyz reknu, ze se mi kreace od Holdenu zamlouvaji mhohem vic nez Opely;-)
Pájo, Pájo, nevíš snad, že hodnocení "líbí se mi" je infantilním výkřikem? Tys na sobě asi málo makal, co? Tak nezoufej, začni se učit jazyky a tvrdě na sobě makej >:-[] PS: Taky se mi líbí ;-):yes:
Sorry..az teraz som si vsimol. :-) No...azijsko-pacificky region GM je prerozdeleny nanovo tak, ze Holden bude zodpovedny za vyvoj velkych aut (ktore sa budu na trhoch, kde operuje GM Daewoo predavat pod korejskou znackou), a GM Daewoo za vyvoj malych aut (na trhoch Holdenu predavanych pod australskou znackou). Takze: vyrobky Opel budu v tychto koncinanach vo vsetkych pripadoch v ktorych to je mozne dalej nahradzane uz iba vyrobkami GM Daewoo. Takze: Corsa uz v australii dalej nebude. Barinou uz odteraz bude vzdy male Daewoo Kalos (resp. jeho nastupci). ;-)
Vytknout ne, ale dodat ano. V nabidce Holdenu mezi malymi vozy stale zustava od Opelu Astra a Tigra. Plus ze stredni tridy Vectra, ale tu si tam skoro nikdo nekupuje. Barina a Viva je od Daewoo, takze pomer malych vozu od Opelu a Daewoo je 2:2.
Ano, aj tie ale budu v daslich generaciach nahradzovane vyrobkami GM DAT. Viva a Astra budu nejaku dobu anomaliou, ked bude mat Holden dva kompaktne rady subezne... S prichodom noveho kompaktneho Daewoo uz ale Astra vypadne. Vectra v sucasnej generacii dobehne este 1 1/2 roka a potom uz asi novu gen. v Australli nedostanu (AUS trh je podobny US trhu - na oboch klasicka stredna trieda v EU ponimani nefunguje). A Tigra bude v ponuke, dovtedy, kym ju bude mat aj Opel. To auto ma ale dost velke odbytove problemy (ako cely segment malych C-C), takze u Opelu ho asi nahradi maly roadster. Ten asi do AUS nepride, ale GM DAT chce vyrabat okolo 2010 maly C-C v style sucasnej Tigry...takze to asi nahradi Tigru aj v AUS... ;-)
"Vidlicový osmiválec o objemu 6,0 l, který disponuje výkonem 307 kW (418 koní) při 6000 otáčkách a točivým momentem 550 Nm" tak tohle je nádhera...jem mě zajímají jízdní vlastnosti s tak težškým motorem...a celkově podvozek...ale tohle je vono :yes::yes::yes:
No nevim, nevim... v podstatě se mi tahle australská mrcha nelíbí. Ten předek je dost nevkusnej tuzing. A výkonově?? Nevím pro koho to auto je... asi pro těch 418 klokánků, co si to v austrálii koupí. Jinak auto který nestojí za článek... :-!
Kdyby's nekdy navstivil Australii a nakoukl do zdejsiho sveta aut, zjistil bys, ze tohle auto stoji za 20 samostatnych clanku a spis jeste vic. Commodore bylo vzycky auto s obrovskym charakterem a celej narod ho miloval. A verze od HSV byly jeste dalsi obrovskou kapitolou, hlavne Clubsport R8 ci SV6000. A pro koho to auto je? Pro Australany!
V Australii je takych aut vela. Vsetky auta su tam takej velkosti a tvaru ako Opel Omega, kazde jedno ma na kufri kridlo a odkvapovu ruru namiesto vyfuku. Tak masovy tuning/tuzing som inde na svete nevidel :-)
Takze pre Australcanov je toto auto, bud si isty ze to budu kupovat. Aj ked s tym musia potom jazdit na lavej strane... :-)