Na německém trhu se v těchto dnech objevuje inovovaný Focus modelového roku 2007. Změn není mnoho a převážně se týkají nově uspořádaných výbav, akčních a zvýhodněných nabídek.
Ač mi srdce krvácí, musím napsat, že focus bohužel ztrácí formu, aspoň tedy "doma" v Německu. Meziroční pokles prodejů o těžko uvěřitelných 50 procent :-(:-O
Když je něco fokusní, tak je to prostě dokonalé. Radikální řezy typu Golf VI dříve nejsou potřeba. Ford to umí napoprvé. VIVAT FORD FOCUS PS: ten kombík vypadá docela dobře ;-)
Focus jede, hlavně v Titaniu, pak je to to pravé. V základu má nepovedený přední nárazník, opticky auto zužuje a sesouvá mezi kola. Ten z verze Titanium inspirovaný RS je podstatně lepší. Tak ještě nějaký moderní benzinový dvoulitr a focus bude dokonalost nižší střední. :yes:
Mozna mi neco unika, ale Titanimum ma prece naraznik jako vsechny FoFo, jen s lakovanymi listami. Z clanku zadna zmena nevyplyva. A s tim dvoulitrem bych to taky nevidel nijak tragicky :-)
Ten 2.0 ma zena ve svem aute (kombi) a neni spatny. Je fakt, ze kdyz je clovek zvykly na vetsi vykon, tak se mu zda ze zacatku trochu mdly. Urcite by mu sluselo o 10 koniku vic a hlvane 6°prevodovka. Ted jsme s tim byli na dovolene a v D na dalnici mi ta 6 proste chybela. Teda nejen tam, ale tam to bylo vyrazne.
Jasně nemůžeš po něm, vzhledem k jeho konstrukčnímu stáří, chtít aby soupeřil se souč. špičkou, proto říkám, ford by měl už ukázat nový dvoulitr, focus by si ho zasloužil. Nejspíš se s ním vytasí v novém mondeu a focus mr.08 ho už bude mít.
a zase nuda (už vidím Oválomily rudnout). Neupírám FF dotaženost za volantem, ale úroveň zpracování obou mnou zkoušených Etalónů ( ;-) ) mě opravdu nepřesvědčila, stejně jako zoufalý design bez emocí (ok, neplatí pro ST >:-[] ). Na základních 15" kolech, která jsou pohříchu vidět na ulicích nejvíc už slovo nuda přestává být úplně postačující. Hm, ještě si vzpomínám na identický puch rozpáleného interiéru... že by přemíra ftalátů?
Tak domě, Oválové >:-[]:no:
Nuda!
Perun nám chtěl jen možná říci, že se mu zdá, že ten focus je nudný, Věřím ale tomu, že pokud by byl odvážný jak si Perun přeje, stejně by si ho nekoupil, poněvadž by mu určitě zase něco vadilo. Zkrátka má doma něco jiného a vše ostatní je nudné, slabé, drahé, ...
Uměl, jó to bych uměl. U kombi 1,6 jsem musel vyvinout zvýšené úsilí, abych vůbec ty páté dveře zavřel. Třikrát se mi otevřely, než jsem se opatrně rozhlédl a pořádně s nimi třísknul. A bylo po problémech. Za jízdy se mi asi za tuto drobnou brutalitku chtěl pomstít kryt zavazadlového prostoru, který k autorádiu s průměrnýcm přednesem dodával rytmický doprovod.. tam tam tamtadám.. Levé zadní dveře jsem také musel mírně přemlouvat, protože s těmi se mi už bouchat nechtělo a tak jsem jen až do jejich dovření musel držet ruku na klice. Levné plasty ve výplni dveří, které na dotek vrzaly. Jinak stanard. U pětidvéřového TDCI (tedy HDI, žeano >:-[] ) mi zase něco nepříjemně cvakalo ve dveřích řidiče. Nic, co bych nepřežil, ale příjemné to nebylo. Překvapil mě nepřesný a tuhý chod v kulise řadící páky, benzín na tom byl lépe - kupodivu.. Jinak příjemná jízda, jen ta nuda... Dneska už nekoupíš auto s mizernými jízdními vlastnostmi. Jsou jen dobrá a ještě o trošku lepší.
NEPŘESNÝ CHOD V KULISE ŘADÍCÍ PÁKY???8-s V posledních cca 4 letech mám možnost si vyzkoušet prakticky všechny modely aut uváděných na evropský trh. Za tu dobu jsem zkusil určitě přes deset různých aut od Fordu, jedna z věcí, které měly společné, bylo naprosto precizní řazení. V tomto považuju Ford za No: 1 mezi evropskými vozy, ty jsi měl buď extrémní smůlu na kus nebo sis nevšimnul, žes mezitím přesedl do Peugeotu. :-O
Vždyť říkám, že mě to překvapilo.. O extrémní smůle neuvažuju, je to jen stroj, jako všechna auta, a dělají ho lidi. V Lipsku jsem FF prolezl důkladně a úroveň zpracování byla imponující. Stejně jako u jiných, včetně francouzských zástupců. Ale tam se ty auta snad rozebraly a daly dohromady zpátky ještě jednou. Kupodivu S80 na tom nebyl právě nejlépe a to mě upřímně vyděsilo. P.S. Peugeot má opravdu horší chod řadící páky, úroveň zpracování interiéru ale, stejně jako materiály jsou alespoň ve mnou zkoušených vozech jinde. A myslím to vážně. Němec neněmec. :-|
A nebudou ty problemy o kterych pises, spis klasickym problemem predvadecek a taky problemem servisu daneho dealera, ktery se o svoje predvadecky nestara?
Vzhledem k tomu, jak dobře toho dealera znám, tak vím své. Šéf je srdcař a nefláká se. Ale v tomto případě nelze než souhlasit, protože většina dealerů na svoje demo auta .... píp ;-)
mozem vrelo odporucit sportove struny eibach (pro kit -3cm), ktore su sucastou oficialneho prislusenstva pre focus. bez straty zaruky vam ich namontuju v akomkolvek servise fordu ! auto je ovela stabilnejsie, nenaklana sa a strata komfortu neni nijak velka. :yes:
Pozor, on je vyřazen jen u C-maxe, u Focusu zůstane. C-max se s ním vůbec neprodával, přece jen je výkon posazen výše a u C-maxe je spíše potřeba v nižších a středních otáčkách (u 1.8 ideální) a hlavně krouťák než výkon (nejvíce se C-max prodává s TDCi). U focusu zůstane, ale tam se stejně prodává jen u 3D a 5D, combi jsou převážně TDCi. Navíc, co si budeme namlouvat, pokud mají lidé volbu 1.6 a dražší 1.6 (i když s vyšším výkonem, nižší spotřebou), volí levnější verzi. ;-)
Málokdy se stane, aby předchozí model péřeválcoval nástupce... Ford se zalekl sám sebe... v tom je problém Focusu II. Málo espritu, o novátorství se nedá hovořit vůbec... nechápu to... Technicky ovšem netřeba zoufat... získáš vynikající vůz... akorát holt... stylovej v něm buděš těžko... a pokud ještě vsadíš na kartu zahrádkáře a pořídíš combi... no, tak k tomu se raději ani nebudu vyjadřovat... Neboť když už tedy Focus... pak s opticky vyváženou zádí... tedy Hatchback. Fucus je dvojka segmentu... a to není rozhodně málo. :yes:
:-) Není jedničkou... na jedničku má podvozek... celkové vyvážené vlastnosti donesly na vrchol ovšem GURU V. To je tahoun třídy. Vizuálně... jiné patro. Kdo to nevidí... vidí opravdu málo. :yes:
Nevím přesně co máš teď na mysli... ale přesně vím, jaká kategorie lidí kupuje Golfa a jaká Focus II. Takže vizualita Golfu je opravdu trochu jinde... Je znamenaná v čase, je originální, je nezaměnitelná, je ve všech aspktech dokonalá... snad jen spodní část nárazníku... ta černá část může trochu udivovat... zejména toho, kdo neví nic o praktičnosti, o obrubníkách a o ježdění. jaku ukázku dokonalosti v nižší střední dávám - celou přední partii Golvu, světla, jejich kompozice smerem k víku motoru... je to jedna velká báseň pro oči. Navíc - posez Golfu na silnici, zejména při zadním pohledu... to je opravdu zvládnutá věc.
To preto ze si este na novu generaciu golfa nedospel. Nic si z toho nerob. Majitelia passatov B5 este nedospeli na B6. Takze je to bezny jav. Viem o com hovorim - predavam ich. Focus sa moze pochvalit jednou vecou a tou je bezkonkurencna cena. Limit. serie stoja ako korejce a podvozkom sa ich nebojim prirovnat golfom.
>:-[]:yes: Programově se tu spíš menstruuje >:-[] Naposledy vytek´v pátek... tak mu dávám tak 5 dní (to je jeho obvyklá perioda) pak myslím zase vyteče... ;-)
Vím, vím... tedy věřím, že nikoliv v gardu "rovný rovného si hledá" nýbrž v pochopení jeho hustoty mozkomíšního moku :-) Proto ovšem já pochopení nemám. P.S. Vysvětli mu, co je liftback, prosím tě... ;-)
Nevkladej do me marne nadeje. Bylo to pochopeni ve stylu vrana v vrane seda. O jeho obsah hlavy obavy nemam a vysvetlovat mu nic nebudu. Je uz na to velkej. Chapu proc napsal liftback. Ne ze bych s tim uplne souhlasil, ale rozumim, co ho k tomu vedlo. Taky chapu hatchback jako ostre useknutou zad a ne postupne ustupujici. U Focusu me vsak chybi ten naznak kufru, abych se s jeho klasifikaci jako liftback ztotoznil.
Večer mrkni do kroniky Rychlejš šípú - Existují pojmy Hatchback - tedy krátká záď s víkem, které zvedá i sklo. Z nich jsou odvozené HotHatche... tedy naduplé Hatchbacky. Tříprostorová karoserie, sedan... má zadní víko, ovšem pevné sklo. Liftback pak je odvozenina sedanu... tedy siluetou sedan... ovšem zvedá se víko včetně zadního skla... (Octavia). Napadá mě, jestli sis to nepopletl s Bertoňákovo obráceným kabrioletem... :-)
Vidim jen ja ten vizualni problem s prednim naraznikem u seriove verze? Oni udelaji drobny facelift a na spodni tretina predniho narazniku zapomenou, vzdyt by pak FF vypadal uplne jinak! Nebo je to kvuli prodejnosti Sport paketu? V cervene barve z predniho pohledu FF nyni konkuruje SUV...alespon vsak zmizelo "Stalinovo sede oboci" nad vetraci mrizkou v narazniku (jeste lepe nad pozici mlhovek).
Pardon, znam vice vyrobcu, jenz lakovani puvodne cernych plastu vydava za drobny facelift...Jen chci napsat, ze kdyz uz tu strikaci pistoli meli v ruce...Zrejme se bude opravdu cekat na vytazeni Iosis-looku..
Vím, je to věc názorů, ale tenhle Focus se po stránce designu nepovedl. Měl jsem chvíli původního focuse a to byla jiná liga. Odvaha, šmrnc, šarm - prostě něco. A tohle??? Když kolem toho jdu po parkovišti, vypadá jak deset let starý model auta z asie... Jinak podvozek super, řazení za 1, jen by to chtělo trochu lepší techniku. Tam jim VW dává s FSI a DSG na hřbet.
konec rozjímaní, pánové :-) . Jasná designová jednička je pouze jedna: Astra :yes: . Vše ostatní se odehrává o patro níž... Souhlasím s názorem GTI, že Focus 2 je po tvarové stránce velmi, velmi mdlé auto... První generace zabrala šponu a stala se celeosvětově oblíbená. Focus 2 není cizelací jedničky, ale úpadkem kreativity. Každopádně nikoho neuráží ani nenadchne. Je to taková umírněná klasika... Co se týká Golfu- netřeba to opakovat po tisícéprvní: Nepřijde-li výrazná změna, je na nejlepší cestě vlastnímu hrobu. Takže zatím tady drží prapor Astra: ostrá a chladná, přítulná i hravá, temná i světlá, navždy však věrná... :-):yes:
Astra mi nic neříká, tak jsem se šel přesvědčit do tabulek jak je to se zbytkem národa. A věz, že se v tomhle státě dle Tvé logiky moc lidí ráno nesprchuje, protože ta Astra je tak bombastická, že má oproti loňsku pokles prodejů 33% a třeba ten Golg co je na cestě do vlastního hrobu narostl o 15%.... >:D
jsem v klidu Tomme :-) . To bys pak mohl v klidu říct, že Fabia je asi desetkrát hezčí a lepší než P 207... Rohlíků se asi taky prodá víc než kaviáru, ale těžko to bude tím že by ta většina měla lepší vkus... Takže do tabulek a grafů si můžeš značit své životní mezníky, ale jejich hodnota pro hledisko estekiky je nula podtržená...
Škodovku ber prosím úplně mimo, to zde nemá cenu hodnotit. Ale v případě srovnání Astry, Golfu a Focuse už srovnávat můžeme. Zatím co je rohlík desettisíkrát levnější než kaviár, Astra je zpravidla levnější než její konkurenti a kde nic tu nic. To buď znamená, že ten její super design není zas až tak super, nebo že image Opelu je v háji. Obojí je pro Opel špatně... Jinak abych byl zcela upřímný, tak 3D Astra se mi líbí, moc.
tady nejde o to jestli je Astra levnější než Golf nebo Focus (mimochodem, když je porovnáš tak Astra patří spíše k těm dražším...), ale o to že pro co se rozhodne většina ještě automaticky neznamená že to je lepší... To aby zase někoho nenapadlo z prodejních čísel dedukovat hodnotu výrobku... Já říkám že Astra nabízí víc než tato konkurence minimálně po stránce estetické. Tečka. Kam se v nedávné minulosti odebral Opelův image- to je jiná věc. Prodeje to zohledňují...
Nesouhlas v odsudku Golfa, ale chápu jej, pokud je u tebe na piedestalu Astra. Tvary focusu dva se možná měly cizelovat z jedničky směrem k tvarům nové astry, pak by to byl úspěch, F2 šel ale směrem ke golfu, a to bylo špatně, akcentoval z jedničky přesně to co by neměl. Golf hraje totiž designově na úplně jiné struny, jeho předchůdcem je oblá čtyřka ne ostře newedgeový focus jedna.
S tou cestou Focusu souhlasím. Golf je ale typickým příkladem faktu, že sáček s čajem nemůžeš luhovat donekonečna. Golf prostě po tvarové stránce usnul... Mimochodem, o jeho úspěchu už z větší části rozhoduje spíše logo výrobce, než samotné kvality produktu. Věřím že G VI situaci obrátí ve svůj prospěch...
Na Golf VI jsem taky zvědav....auto za kterým se každý ohlédne je pánové CIVIK.Poměr cena výkon je super :-) Velká škoda že je tak malá výrobní kapacita.Rodinné auto se sportovním vzhledem a s výbornou technikou...takže můžete pokračovat v komentovaní té vaší nudy.Z *ovna bič neupleteš ;-)
S Civicem už mám zkušenost, a zodpovědně můžu říct- že krome avantgardy ext/interiéru je to auto ničím nepřekračující zdravý průměr (to není kritika). Přiznám se že Civic se mi líbí jen 4dvéř sedan. HB je opravdu silná káva, a jeho estetickou kvalitu bych raději nekomentoval... ;-) Chtěl strhnout pozornost- to je asi to- co jej dokonale vystihuje...
Zacinas byt pro diskuze neprinosnym ;-) Vetsnina(nebo uplne vsechny?) tvych komentaru se mota kolem Civiku, ostatne ho tusim sam mas. Zkus nekdy jine tema, uz to vypada trochu hloupe. Toyota Tom sem aspon obcas hodi nejake nove info, ale ty tocis furt jen "vyprodano" :no: ... Jinak mimochodem cim vic nekdo nad Civikem verbalne onanuje, tim vic o Civ. ztracim zajem. Takze nedelej Honde medvedi sluzbu.
:-) No to asi těžko :-) Jo mám ho >:D Takže nepotřebuji onanovat..já už s*u*ož*m ;-) A docela mě to jde. ;-) Tvůj zájem či nezájem....hmmmm to je o peněžence víš a ne o kecech či onanováno na netu.Jo a novinkou je , že je stále vyprodáno >:D
PS- jiné téma??Tady je to o autech, takže se do mě nenavážej !!
Že se s dovolením ptám, co je na tom Civiku tak zajímavého, že o něm musíš firt mlít? Byl nezvyklý, teď už je okoukaný, strč si ho do garáže. FoFo II byl ale IMHO slušně ohavný rovnou (aby mne někdo nepodezříval, Fordy docela můžu, Hondy také).
Hele, mne je to celkem fuk, klidne si tady pis, co chces, ale nevim, co tim sledujes. Nikoho tady vykriky "vyprodano" nepresvedcis a jako reklama je to taky blby ....teda hlavne pro tebe.
ten dizaj Civika je hrozný..ukáž sa s tým autom na ulici o 5-6 rokov a budeš smiešny...prečo Honda tak rýchlo mení modely.. >:-[] ? Euuropsky dizajn je niekde uplne inde tieto ufa su tak pre japanov...
Věci subjektivní sem netahejte.Děkuji ;-)
Jinak věkové spektrum lidí co si Civika koupili případně koupí je širší než si myslíte.I důchodci si ho kupujou. :yes: ..a je vyprodáno :yes:
Hele já jsem se jen přidal do diskuze a řekl svůj názor.Ty se do mne bezdůvodně navážíš a hlásáš co nemám psát . Píšu k věci.. o autech , jestli máš problém , ta mě z něj vynech.Děkuji.
Ne, problem nemam ;-) Uzivej Civica :yes:, ale zkus nekdy napsat i o necem jinem :-) , to mel byt puvodni obsah sdeleni. Zadne navazeni v planu nebylo.
Když už srovnáváte, což takhle Dodge Caliber? V Německu bylo na AutoBildu srovnání s Golfem a souboj to byl poměrně vyrovnaný. Caliber je sice více SUV než sporťák kterým řežete zatáčky, ale přesto si myslím že hodně lidí bude mezi těmito vozy vybírat, jako rodinnými auty. Rozměry interiéru (lepší než Octavia II) mě nadchly a furt mě dráždí moderní GEMA motor 1.8 110kW, to vše s klimatizací, 17" koly a rádiem za necelých půl milionu včetně DPH.
Chceme ho koupit jako rodinné auto, už jsem to tady někde pod nějaký článek psal. Původní plán byl už teď mít auto objednané, ale jaksi chybí pár penízků a tak je nákup odložený na jaro ... což ovšem neznamená že o něm nebudu sbírat informace kde se dá >:D
Chci tady reagovat na Perunovu negativní připomínku ohledně dílenského zpracování Focusů. Nezbývá mi než souhlasit a přidat svuj palec :no: Mám známého, který dělal karosáře a vždy se posměšně vyjadřoval o hnijících Focusech. Když jsem byl na exkursi v Autopal Nový Jíčin viděl jsem jakou technologií se dělají světla pro Octavii a jakou pro Focus a zdejši technikové potvrdili, že pro Focus se dělá méně nákladně a v nižší kvalitě. A konečně do třetice: minulý rok proběhla soutěž německého časopisu AutoBild o auto roku, kde byly vozy hodnoceny podle různých kritérií. Jedním z nich byla úroveň zpracování a tady se Focus úplně propadl. Takže v tomto ohledu bych Focus začlenil na úrověň francouzských vozů a byl bych opatrný se zařazováním Focusu na vrchol mainstreamu společně s Golfem jak to dělá GTI.
S levotočivými francouzkými popelnicemi bych Focus nesrovnával...ale na ty kvalitě něco bude...ale neviděl bych to tak brutálně.Každýa uto ma své mouchy.Cenový boj je velký...
Nevidel bych to s tim zpracovani a spolehlivosti tak tragicky. Statisticky podle spolehlivosti je na tom dobre (viz. napr. [odkaz] a co znam lidi s FF, tak jsou spokojeni (kamarad najel 230 a za tu dobu se mu podelal jen nejaky alternator, ci co za par tisic). Ja mam noveho focuse kombi, a kdyz jsem porovnaval a vybiral mezi srovnatelnymi auty, tak zpracovani (myslim i interier atd.) se mi zdalo nekde ve stredu. A ostatni vlastnosti (jizda, bezpecnost, naklady) ho poslali do cela. A jak tu nekdo zminoval reziveni - FF dava zaruku na 12let - nevim, jestli je to standard u vsech, ale rekl bych, ze reziveni uz je snad vychytne.
Jinak je treba znamo, ze slavny VW, ktery delal pro Ford model Galaxy, pridal Fordu taky par sramu na image. Galaxy je v ramci Fordu poruchovejsim modelem a vsechno na nej je nefordovsky drazsi. S novym modelem Galaxy je to jiz jinak.
No tak já bych to viděl asi takhle: naroubovat podvozek a řazení z FF II na karoserii FF I (po faceliftu), sedačky a volant z trojkovýho M-paketu, nějak tam narvat dvoulitrovej diesel od BMW a pokud vepředu zbude místo pro nohy řidiče, byla by to asi geniální jízda v geniální káře >:-[] >:D
Nějak se to rozplývá... nikdo netáhne na branku... ZZ nahoře udělal z Focuse landaulet... a jeden kolega tu do klubu znalejch předhazuje ptáčátko jménem Čivava... Takže aby už bylo jednou pro vždy jasno: Tenhle segment (segment hatchback, nikoliv liftback, ZZ) udělal před třiceti léty Golf. Ještě před ním v tehdejší střední třídě přišel s tímto uspořádání Renault 16 :yes: Dnes v nejprestižnější třídě lidovejch kovbojů tedy svádí tuhé boje tito konkurenti - GOLF, Focus, Astra, Megane, 307, C4, Corolla, Mazda3, Civic. Každé auto v této třídě je samozřejmě výborné... jen je potřeba vědět, kdo udává tón. Je obecně známou tezí, že jedničkou segmentu je GOLF... ano, on jediný totiž dokázal neuvěřitelné - přes třicet let se vyrábí stále jako klasický hatchback - motor vpředu, kufr vzadu, dvouprostorová karoserie. Golf je nejsuverénněji vysochán, neokázale, jistě. V současné generaci má překrásnou příď a vůbec nejlepší posazení na silnici. Vítr, který vnesl do tohoto segmentu Focus ustal rázem... s příchodem Focusu II... souhlasím s kolegy, že jaksi se umírnil "v intencích Golfu", jenže kdo se umí podívat... vidí ten podstatný rozdíl... GOLF má esprit, šťávu. Focus bohužel ne. No... mariho Astra... snad zvedla konečně prapor... a myslím, že ji Opel střihnul výborně. To je přesně ta vizuální konkurtence pro Golf... to je výzva, jak udělat nižší střední s espritem... a jaksi "s jiskrou doby"... ano, Astra je dle mého kára, která nejvíc odráží tuto dobu... Pokud odmyslíme Golfa a postavíme vedle sebe Focus a Astru... myslím, že věc je jasná... Astra má jiskru, tón, gradaci. Focus jen stojí, čeká a neinspiruje. 307... Je neurazitelné auto... vizuálně vlastně nemá chybu, zachytil růst karoserií do výšky, působí až "nefrancouzsky", přesto nevejde do dějin. Do těch může vejít ovšem C4 a zejména záď Meganu... diskutovaná, proklínaná, leč... originální a dotažená (při své nepraktičnosti)... škoda, že celý Megane není tak dotažený, jako jeho záď. Corolla... o ní snad nebudeme psát... je na konci s dechem a očekáváme nástupkyni, ovšem, jestli bude stejně nijaká jako ta stávající, není se čeho obávat. Obávat se naopak musíme čivavy... to je "neřízená střela", doslova. Já u Civica postrádám "obsah", který by ke mně promluvil... Shrnu-li, pak na první místo třídy dávám GOLFA, dvojku bych (za ten esprit a dech doby) pomalu řadil Astru a na třetí místo (aspoň za ten podvozek a motory) dávám Focus... P.S. Vyčkejme nového Stila... mohlo by do hodnocení promluvit. Opravdu?
Motory a zvláště pak podvozek má FF ve své třídě nej. No a Castle? Jednička byla revoluce, jenže ... nechť sen na mne pánové jenž ho mají/řídí nehněvají ... kastle tedy byla sochána pro dámy. Next generation zvážněl, zmužněl, a ano stal se více konzervativní. Juž to není takový ten prvoplánovitě "shock" look, k těmhle tvarům člověk musí dozrát. A nebo ne, no a pak má samosebou jinou možnost volby. Jenže bestseller je holt bestseller. Tož tak.
Ano je jednoduchý, a právě v té jednoduchosti jest skryta jeho síla. První můj dojem na něj byl, proč to nepřiznat, nic moc. Pak jsem ho párkrát obešel kol dokola, sed si dovnitř, poctivě na všechna místa vpředu i vzadu, a nakonec i projel. No a jak píši výše dozrál jsem, pro mne je numero uno v nižší střední, zrovna tak jak je pro tebe ten tvůj GURU.
Čti, čti čti. Každou větu si přečti stokrát. Protože tak dobrej testík o tolik diskutovaném tématu těžko objevíš někde jinde. BRAVO TEXT :yes: Velmi oceňuji záběr textu a myšlénky... včetně estetických pohledů... jistě... větší pozadí :-) ... kopírování Mercedesu... a pak... spása planety... Vše je napsáno opravdu dokonale. Shoda náhod... dnes vycházím zamyšlen z Metropole ve Zličíně a málem zakopnu o okrového GS... už už jsem se chystal na něj zařvat, ať si tu káru aspoň nastartuje, že jsem mu málem vešel do dráhy... jenže, vytrénován četbou auto.cz... pohlédnu na model... a fakt ustrnu... to auto jelo po parkovišti bez jakéhokoliv hluku... opravdu neskutečné... Tak jsem mu zved´palec a šel dál... P.S. BRAVO TEST :yes::yes::yes:
takorka souhlas, az na zaverecne hodnoceni, kdy v casti motor/prevodovka maji byt, dle meho nazoru, same lezate osmicky, a hodnoceni prenosu hluku do interieru z duvodu nerovnosti vozovky si urcite sedmicku nezaslouzi. nevim v cem pan redaktor nameril desitku...
No tak to je mazec! Auto s akcelerací z 0-100 za 5,9 a průměrnou spotřebou 7,9? To fakt nemá obdoby!! MB silně zaspal dobu..Je sice fakt pravda že hybridy jsou do jisté míry mezistupněm mezi alternativními zdroji a ropou, ale tenhle hybrid od Lexe je fakt špičkový..BRAVO LEXUS!!BRAVO TOYOTA!! >:D >:D
Brácho, dobu jsi zaspal tak maximálně ty. ;-) snad nám tu nechceš tvrdit, že ode dneška předsedáš poslaneckýmu klubu zelenejch a bursíkovi nosíš v kastrůlku bambusový klíčky?? Kámo tohle je trochu jiná liga. Tady jseš mezi kovbojema, který nosej kopyta od Armaniho a ne vietnamky ;-) Tohle neni jako tvoje digitálky od casia který maj dvojí pohon. Tohle jsou poctivý Rolexky, který má na pravym zápěstí tvůj pubertální filmovej idol. Je vidět, že jsi ještě hodně nezralý a nezkušený, že slova jako tradice a klasika ti ještě moc neříkají. Takže zaparkuj už to své bburago do garáže pod postelí, vyměň si pemprsku a běž si cucnout kakaa z dudlíku. A pak si nastuduj katalog mercedesu, ať víš, kam si jít pro kočár, kterej tě odveze až na vrcholky dlouhejch táhlejch, o kterejch se ti zdaj mokrý asijský sny ;-) >:-[]
No jenom jsem řekl že zaspal dobu ve vývoji hybridů..A své pemprsky si vyměň sám. Já jsem si svůj mercedes vybral už dávno..Nejsem z těch tlučhubů kteří nedokážou ocenit práci druhých. Mým favoritem je taktéž evropská třída typu MB, BMW, OOOO..Ale to co předvádí Lex se svou technikou, zpracováním a spolehlivostí se prostě musí ocenit.. :yes::yes:
Alime, jasně dělal jsem si jen srandu. neber mě tak docela vážně (s tou pemprskou). Já ji měnim pravidelně ráno, v poledne i na večer. ;-) Lex je technická špička o tom já nepochybuju. Jen myslím že hybridi jsou takové polovičaté řešení ;-)
Jo, je to fakt že tudy cesta nevede. Jak psali v článku, je to prostě mezistupeň mezi alternativními pohony a ropou..A s tím souhlasím. Jinak pemprs mám už taky vyměněný a slintám po MB >:-[] >:-[]
Pane bože, plkat tady o prodejích a tím stavět nejvíce prodávané na piedestal, vidět obsah v šedé nudě a nevidět tragedii, která od velkého třesku jménem Golf I pomalu přichází a graduje - no to snad může jen člověk balancující na hraně - vkusu na jedné straně a porcelánových jelenů na straně druhé. Ba nebál bych se tvrdit, že boty jsou již od daného ostří pěkně zničené a pád do propadliště dějin je nevyhnutelný. mari, to píše jasně, prodeje nevypovídají o kvalitě zhola nic. Don Pedro uvádí, že ve Focusu charizma našel, ano duše tam je, jen ji umět najít, mít pro to oko. Někdo to umí, někdo ne, někdo si auto prohlédne, vyzkouší, udělá si názor sám a někdo se ani nehne ze židle a nechá se opít obehranou písničkou o 30 letech atd. Každý je jiný a každý mé své priority. Dělat ovšem pravdu ze stokráte omílané lži o dotaženosti a posezu je prostě jen snahou zoufalce zamaskovat svoji plytkost a absenci vlastního názoru. Chápu však, že někdo může být svoji nekritickou láskou natolik oslepen, že nevidí přehmaty a mlácení prázdné slámy ve vlastní stáji. Tím ovšem nelze omlouvat snahu za každou cenu pošpinit konkurenci. To se prostě v Marlboro světě nedělá. Holt, když si začne chlap honit triko empétrojkama, tak to přináší někdy komické situace. Mějme pro něho však pochopení, nikdo nejsme dokonalý. PS: A pokud by šlo o pořadí prodejů v EU, pak je golf pouhým třetím vzadu :-)
Postoj k autům obecně vyjadřuje postoj jedince k životu vůbec. Jistě. Fenomem posledních dvou století musí nutně poznamenat postoje jak jedinců tak společnosti jako celku. Na auta je možné nahlížet nezatěžkán znalostmi jejich historie, neposvěcen znalostí techniky a nezatížen hledáním krásna. Pro diskuzi zde je ovšem nejdůležitější pohled, kterej zaujme, nebo bu zaujmout měl chlap, co umí stát rovnejma nohama na zemi, může se za sebe už i ohlédnout a ví, že od jeho vize života ho v budoucnu neodradí aní pár paroubků v ohlávce. Takže jak zaujmout postoj - rozhodně skrzevá srdce... pohlédni do historie modelu hledej "váhu" značky, její ukotvení ve společnosti, najdi hodnotu. Uchop svou současnost a zorientuj se jak geograficky, tak emočně. Najdi ten správný bod odstupu, nadhledu, avšak své místo neotientuj do stínu. Tam kvičí jen slabí. Nezapomeň na lehkou stopu arogance, ironie a obrovskou porci humoru. Vlez do sebe a najdi odpověď co jsi... z hlediska uměleckejch kategorií... jestli máš vkus, jestli rozeznáš od sebe Paula Klee od Andyho Warholy... či jestli tě oslovuje vixlajvantovej ubrus s konvalinkama v umělohmotný vázičce... prostě jde o to, jestli se orientuješ. Pak si odpověz na otázku, jestli jsi schopnej na třístránkovém rozboru napsat, proč Pepek ve Francouzské spojce nejezdil Toyotou Prius a proč Henry Fonda v Tenkrát na západě, namísto žvejkání tabáku to nezkoušel s tik takem, či proč se Hemingway nezabejval lovem komárů. Pokud tohle všechno dokážeš... máš možná vyhráno. Potom pochopíš, co je Golf, Co je Focus i... co je pokus. P.S. Jistě, Manitou... všichni lžou... zde v testech, ve všech periodikách také, lžou si i ty dvacetčtyři milony vlastníků Golfů za 34 let jeho výroby... všichni lžou. Tak až si přestaneš o sobě lhát ty... pokus se napsat něco realističtějšího. Ano... chovat se jak malé dítě a zatracovat Golf... to je také postoj... ovšem rozumný člověk umí najít kvalitu jak ve Focusu, tak v Golfu. To, že Ford nedokázal zúročit legendu jménem ESCORT... to je velká chyba. A tu neodčiní ani tvé touhy, ani tvá přání... Život Manitou... život není o přelétavosti a o povrchu. Život je touha, jistota a věrnost. Každý má šanci to vědět... ale ne každému se podaří to poznat. BRAVO GOLF :yes:
Brácho ty seš takovej kecálista.... ;-) že ty ses nedal na politiku. Napsal jeden obrovskej nesmysl, ale napsals ho nádherně. Doktore, za tohle máš u mě :yes::yes::yes:;-):-) >:D Jdu študovat prospekt ke Golfu ;-)
Které ti potom možná chybějí k bystrému úsudku a jasnému názoru. Hochu, hochu, kam ty na ta svoje moudra a na ty povrchní soudy chodíš ? Jak z rajské udělat svíčkovou tak na to jseš mistr. Jednou plácáš o historii a váze značky a jindy zase vzýváš budoucnoust a moderní směry a trendy. Převlékáš kabát jak je libo a kam vane vítr, tak tam napínáš plachty. Jednou nenecháš na Astře nit suchou a jednou ji tu do nebes vychvaluješ. Přečteš příspěvek a reaguješ na něco, co v něm není ? Kamaráde, takhle to daleko nedotáhneš. Myslím tedy tak, abyses mohl za sebou ohlédnout a říci - nemusel jsem se zaprodat, ba ani ohnout, a přec tak jasná stopa. Pokud ti ovšem vyhovuje Paroubkovo prostředí, soudím tak dle tvé neskromné snahy ke všemu říci svůj názor a vydávat jej za jediný správný, pak to jistě daleko dotáhneš, budeš-li držet dále svůj směr kličkování, lstí a úhybných manévrů. Nikde jsem nepsal o samých lžích. Dokonce i dokážu pochopit, proč si lidi kupují Golfa, možná si i zapomněl, že jsem jej i několikráte pochopil. Nikdo Golf nezatracuje, nikdo v něm ale taky nevidí hvězdu jedinou na nebi autosvěta zářící. Kázat tady Fordu o nevyužití legendy jménem Escort dokáže opravdu jen mistr světa amoleta dětských snů. Tu přelétavost a povrchnost, hmm, to jsi napsal hezky, při tvém pohledu do zrcadla se ani nedivím, je však dobře, žes ho sobě konečně nastavil. Začni žít podle sebe, nevnímej reklamní slogany, žij tady, u nás na zemi a ne někde ve vysněném světě kovbojů a klišé. Tomu podléhají slabí a ti pak se naží naverbovat do svého vysněného světa další. Já to nebudu, To si piš. Já žiju svůj život a nepotřebuju, aby mně někdo obracel na jeho "víru" šedi, nudy, snů a přání. ;-)
Tebou hledaná představa... má jeden velkej háček... bráníš dvojku až trojku segmentu... proti králi, proti Golfu... Překvapivé je, že to nevíš. Zvláštní... tohle nechápu... já si přečíst padesátej test, v němž skončí GURU třetí... nemám s tím sebemenší problém... prostě by nebyl jedničkou... Pamatuješ ty si třeba na souboje Golf II a Opel Kadett? Zažil jsi to, nebo jsi za sebou v tý době ještě tahal kačera na provázku? Nikoho tehdy ani nenapadlo tlačit do toho souboje Escorta... Pár roků před tím kraloval Escort a nikoho by nenapadlo před něho tlačit Fiat 127...Tak se prober z dětskejch umanutejch snů a koukej kolem sebe letí tam auta.
Já nebráním pořadí, to ty tady pořád blekotáš něco o jedničce, králi atd. Možná bys měl popřemýšlet, zda opravdu není v tvém úsudku něco špatně, když vidíš krále v G V jen ty. Přitom je každému jasné, že pořadí nelze dělat jen podle jednoho testu. Ano, Golf se pere v Německu o první pozici s Astrou (což se dá vždycky předpokládat vzhledem k principu domácí trh, domácí značka), v jiných zemích zase vede focus. Psali jsme si už, že prodejnost není vše, záleží i vlastnostech, jízdě, komfortu a vzhledu. V těch jízdních vlastnostech, řízení, řazení a brzdách udává tón v nižší střední právě focus, to najdeš v každém testu. Že pak autor oboduje i vzhled, což nelze vydávat za relevantní údaj a o bod předstihne tu Astra, tu focus tu golf, to není vševypovídající. Prostě si přiznej jeden fakt, i když je focus vypiplanější a po jízdních vlastnostech jeden z nejlepších v nižší střední, ty to prostě nepřiznáš a budeš dál slepě preferovat své oblíbence. Rozumím tomu, jen mi tam chybí racionální důvody, bezbřehá a slepá láska k legendě pro mne není důvod. ;-) Chce to i rozum, ten je v tvém případě zkalen tužbami a nesplněným přáním. ;-) To, že pamatuješ takové staré souboje neznamená, že máš patent na rozum, možná si se v té době někde zasekl. Zkus tu ruční dát dolů ;-)