Seat Leon FR (125 kW) je právě v poločase desetitisícového testu spotřeby paliva. Devět posádek bez potíží absolvovalo trasu Praha-Hradec Králové-Mohelnice-Brno-Praha a další, včetně té naší, se na stejnou trasu ještě chystají.
někdo studuje tabulky spolehlivosti. Výbornej testík... copaři, zaklínači dokonalejch strojů, koušou do mečů... podle jejich tabulek by měl Leon absolvovat už šestou návštevu servisu a jeden kompletní výbrus... No, naštěstí tu nejsou jenom teoretici silnic... P.S. Držím palce... ta spotřeba je parádní :yes:
... :-) bysme konecne mohli pokecat o samote co? Sem asi nikdo neprijde... Sem psala davymu o to svezeni... na to jeho Evo furt musim myslet. Nechces jit konecne na toho panaka? Mam takovou malou novinku, ale to tady nemuzu rikat... asi byses divil.
... taky nemusis vsechno zkazit mari... tak zas takova novinka to neni ... teda je, ale ne to, co ty myslis...(nejsem totiz uplne standardni vzorek zenske populace heheh)
:-) No... prolít´ jsem to v diáři od loňskýho prosince... a nad pár drifty tam visí ještě malej otazník :-) leč... Martino... my dva víme... že to největší překvapení nás ještě čeká... tak ho neuspěchejme.
>:D ten výbrus >:D ... to sedí... :yes: PS: já bych řekl, že obecně nejlepší na "economy run" jsou samotní výrobci... :-):-) Aneb papír v katalogu snese všechno... :-);-):yes:
vyborne - Seat najel 5000km bez poruchy - to se musi oslavit :yes: rek bych ze toto musi zvladnout 99,99 % aut, tak bych moc nejasal...i kdyz pred dvema mesicema jsem byl na sluzebce v Nemecku s novou O2 s 2tis najeto a motor se pri 2,5tis ot. tak trepal, ze jsem se bal ze me to vyhodi ze silnice 8-s Jinak se starou Octavii 130HP, jsem dokazal jet za 4,3l, ale to je utrpeni, radsi pridam 4l/100km a jsem vysmatej s mym V6 :-):yes:
všechno jde. Není to vůbec špatnej výsledek.. Na PD >:-[]
Asi před měsícem jsem zajel trasu Praha (včetně) - Neratovice za 2,9 l/100, zpátky to bylo za 3,4 l/100. Jó, z Labské nížiny do kopečka a s častým pohledem na hodinky. JENŽE, to jsem opravdu nejel standardně. Sice žádný loudání, ale tempomat na 85 a vyřazování kde to jen šlo :-( Takže jediná radost byla sledování zvyšujícího se dojezdu. Normální a běžná jízda je zkrátka o něčem jiném. Španělskej lev si vede dobře, ale... v reálu tak o litr víc i s bodovým systémem za zadkem.
Na tu haldu kilowatů to je ale moc prima. :yes:
Pokud jedeš z kopce se zařazenou rychlostí a sundáš nohu z plynu... je spotřeba sice nula... ale po pětistech metrech ti to zastaví... :-) tak proto musíš dát neutrál a plachtit...
Opravdu? ;-) Že by PP tu kulatou a hezkou nulu předstíral? Přelepím mu displej izolepou, pacholkovi :-!
Ale je pravda, že pod cca 1500 ot/min už nedobržďuju, takže si docela klidně umím představit, že si to soudruzi okolo tisícovky pohlídali, aby na volnoběžných otáčkách nedošlo k něčemu velice.. velice nepříjemnému. Ruměnec na tváři a pobavenej výraz těch kolem.. komu se to nestalo? >:-[]
Já spíš postrádám smysl toho, že to má ukázat nějakou spotřebu, když si to střídaj, motor pořád běží, pěkně zahřátej... Do reálnejch podmínek to má daleko.
Jsem v sobotu na D1 potkal jednoho polepenyho Seata. Rikal jsem si, co blbne? Jel tak 100-110km/h, brzda provozu... a von jel na spotrebu... uz vydim za par mesicu onanisticky clanky o uzasny spotrebe koncernovejch je*bek za normalniho provozu...
Zajímavé ;-) >:-[]
Vždycky jsem obdivoval promyšlený marketing VW Group. Na plotně jim bublá hrnec s pikantním sósem z polopravd, okořeněný výrazným aroma sebechvály a nad hrnečkem, tam se to hezky mlží :-!
Podobně to umí už jen modrý ovál. Generálního tam nedávno museli resuscitovat z článku v SM, kde bylo srovnání mezi Jumperem a Transitem natolik jednoznačnou záležitostí pro C (bravo :yes: ), že si osobně stěžoval. Není divu, protože vysolili takových peněz za image, že jim taková rána před uvedením kamapně moc nepomůže. U koncernu VW je to stejný... jde jen o peníze.. zabalený do balíčku z image. Uf, to je svět ;-\
A ty se domníváš, že Citroen pojímá výrobu aut jako humanitární pomoc... :-) Všichni, Perune, všichni jsou stejní... a plus mínus stejně dobří... jde jen o to, co se ti líbí...
O tom ani potom. Kdyby seděla v dozorčí radě Matka Tereza, tahaly by dvoukoláky s logem ozubeného soukolí děti z Mozambiku v Adidaskách a s N70 za pasem.. >:-[]
Ale drobné nuance tam jsou, to mi věř.
Taky mi trochu uniká smysl tohohle počinu. Jak už tu někdo psal. Potkal jsem to auto v sobotu na cestě z Prahy do HK. Myslím, že ta vesnice kousek za "dálnicí" D11 se jmenuje Vlkov pod Oškobrhem. Ta vesnice je na kopci a dál se jede pá km po krásný šíroký silnici z kopce. Najednou jsem dojel kolonu jedoucí tak 75 - 80 km/h. Když ho všichni předjeli, zjistil jsem, že brzdou provozu není nějaká stará avie nebo něco takovýho, ale úplně novej Seat. Jen jsem čekal, kdy řidič otevře za jízdy dveře a začne se odrážet levačkou. ;-) Jak již řekl GTI, kdo chce jezdit, musí mít na benzín. Kdo na něj nemá musí jezdit vlakem. Tak asi tak.
spotřeba mě vůbec nepřekvapuje, s Xarou Picasso 1.6HDi jezdím běžně 4.2l/100km a to není žádný economy run. S Fabia 1.2HTP jsem schopný zajet Brno - Mladá Boleslav za 4.5l/100km za 3,5hod (ne po dálnici).
A jede s tím "skoro" sportovním autem někdo sportovně??? To je test nanic! Jezděte s tím tak, jak by jezdil normální člověk, který si koupí 170k auto a přidejte k tomu pořádný městský cyklus a pak testujte! Takhle jen oblbujete lidi! :no:8-s