Mňo, Ford asi bude v prd.li hlouběji, než si je ochoten přiz
Vrcholný model Lincolnu bez osmiválce.. bože, chtěli by si hrát na luxusní značku a jejich vrcholný model ani nedostane V8.. nebo že by se jednalo o další zoufalý pokus o degradaci Lincolnu (jako značky) pod úroveň Volva?
P=i*V*n/2*p*1000 [kW] Že nevíte co to je? Je to vzoreček na výpočet efektivního výkonu motoru. Rozdíl mezi Amíky a námi Evropany je v tom, že Amíci umí pracovat akorát z objemem (V) a počtem válců (i), kdežto my chytří Evropané čarujeme s plnícím tlakem (p). Ropná krize se blíží a tak amíci jednoduše amputovali dva válce >:D >:-[] Víte proč jsou v Kalifornii tak přísné emisní normy? Protože jednoho rána roku 1970 se obyvatelé Los Angeles probudili a zjistili, že nemůžou už dýchat. Bez nad sázky. Viděl jsem o tom takový dokument BBC. Ono ve městě po kterém se prohání tísíce Cadillac De Ville se spotřebou 20/100km se dýchá opravdu blbě. Američané si totiž nevidí ani na špičku nosu a řeší problémy až se vyskytnou. Do té doby si je nepřipuštějí protože bůh ameriku miluje. 4.4 V8 nebude? Neva. 230kW stejně na tak velký motor není žádný zázrak. Co se týče toho designu, tak přesto že ameriky nemusím, tohle nevypadá zase tak zle. Až teda na tu přístrojovku obšitou džínama, která světší o tradičním americkém nevkusu a absenci smyslu pro cit. 3.5 V6 dobrý, ale jeden motor je trošku málo, ne? Možná by si měli poradit od kolegů z Vlkohradu a plácnout tam ještě jejích koncernový V10 TDI. Možná se amící jednou zbaví svých předsudků proti "hlučným a kouřícím" dieselům a všimnou si jaký pokrok Evropa a Japonsko s nimi udělala >:-[]:no:
Ty chytráku ten 4.4 V8 má "jenom" 230kW protože narozdíl od všech těch "íbr osmiválců" plní ULEV 2. Což jsou ty nejpřísnější emisní limity..... ono 4.4litr a co2/g má 250+- což je 4.4 litr opravdu :yes:
+ jsem zapomněl, že ten motor opravdu NENI VELKEJ, je to jeden z nejkompaktnějších 8mí válců na trhu, proto se volvu ho podařilo umístit napříč.... == i zlepšení bezpečnosti.
Asi tak. A nevím, jak souvisí fakt, že 4.4 má jen 230kW s jeho emisemi. Zvyšování výkonu a tedy i účinnosti jde přece naopak ruku v ruce se snižováním emisí.
je těžké čarovat s tím co je, když toho moc není... V8 je téhle třídě americké marketingové zaklínadlo, ford bude muset přesvědčovat zákazníky i sebe, že je to takto vpořádku
To neni pravda! Ale popisovat tvorbu skodlivin ve spal. mot. tady nebudu, ale kdyz se o to budes zajimat zjistis ze je to otazka kompromisu SPOTREBA vs. EMISE