Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Základní model Porsche Cayman v Česku za 1,5 milionu

207 komentářů

za tu cenu bych měl i lepší auta >😒] abych byl přesněší tak např. Subaru Impreza WRX Sti nebo Mitsubishi Lancer Evo VIII :yes:
Porsche :no:
To je můj osobní názor a nikomu ho nevnucuji 😉
Porsche není jenom auto, je to pojem. Když máš Porsche, máš prestiž. Tohle auto zná kde kdo. Řekni nějaké kočeně, že máš Porsche a hned bude vědět, co máš. Řekni ji, že máš Imprezzu a budeš jí muset vysvětlit, co že to je. 😉
samozřejmě Imperzu 😐
vidím, že bych se měl naučit pořádně psát, jeden překlep za druhým. To je tak, když člověk dělá více věcí naráz 😄
Co to je Impreza ? 😲 PS: 😉 😄
Není to nějaká protéza? >😁
>😁
>😁
Nejsem si jisty, jestli jsi vsemi temito vozy jel. Ja ano a ver mi, ze Subaru a Mitsi miri nekam trosku jinam a i zazitek z interieru ci pocit z jizdy jsou velmi rozdilne. Nekdy mam na tech internetovych diskusich pocit, ze kdyby dali vsem tem mladikum 10 mega na auto, tak si koupi devet imprez a budou si myslet, ze to vyresili... 😄
😄 :yes: :yes:
Ve me zase spousta lidi vzbuzuje dojem, ze by si koupili 20 Fabii RS, to Porsche stejne nema zadnej kroutak, woe a nejde cipnout >😁 >😒]
No, nejake bezhlave vynaseni Fabie RS jsem na ceskych forech nevidel uz dlouho, to se tu nenosi. Na koncernova auta se z principu nadava. Ceska fora jsou extremne projaponska, kdyz to clovek cte, tak by myslel, ze nejprodavanejsi znacka u nas je Honda, pak Subaru, pak dlouho nic, pak Toyota no a zbytek uz jsou jen nejake ty bavoraky, vyhradne M3. No a pak se kouknes z okna a zjistit, ze je to trosku jiny a ze ty prispevky pisou studenti s ojetym kadettem. No nic.
Zalezi na tom, cemu rikas "dlouho". V porovnani s dobou, co je Fobie RS na trhu byla doba, po kterou to byl supersport na urovni Ferrari (ale spis jeste lepsi) sakra dlouha. Pravdou je, ze ted se to zlepsilo, ale to je spis tim, ze ted je ubersportauto Octavia. Narazis-li na Hondu, Subaru a Toyotu, pak me napada tak muj nic, Alessio a Tom. Nikdo z nas ojeteho kadetta nema a minimalne ja a Tom nejsme ani studenti. Toz tak.
A něco jako styl Ti nic neříká??Ono v poršáku už se špatně sedí v teplákovce a v kšiltovce.. 😉
[odkaz]
[odkaz]
Za tuhle cenu mit krasny novy Porsche neni vubec spatny!Co jsem cetl testy,tak to byla jen sama chvala.
Jinak auta jako Impreza WRX,nebo Mitsu EVO miluju,ale tohle je zase jina kategorie 😉
Sice si ho nidky nekoupim- ale zda se mi ze dat 1,5 mega za nove porsche je dost dobry kauf.
Cena je hezká za Porsche, ale jen pětikvalt ? Bohužel to bude i holátko a dáš tam pár příplatků a ejhle jsme na 2 mega, pro mě trochu zklamání ;-\
pětikvalt nestačí? A kolikatikvalt je dostačující? 6ti, 7mi...? Dobrý motor (rozuměj fakt dobrý) si vystačí s 5tikaltem... Ale jestliže máš motor jehož využitelné otáčky sotva přesahují rozsah dvou tisíc, tak potřebuješ mlátit pákou jak na Pinballu... Takový motor by pak užil i desetikvalt 😉 😄
ale tak beru to tak šestka k těm autům patří, přeci jen Porsche má prezentovat prestiž, technický pokrok a navíc, když ten stupeň navíc má za příplatek ? Jinak uznávám, že dobrej motor se s tim určitě popere a nemyslim to jako hanění Porsche 😄 . PS: šestku má dnes Audi TT, 350 Z atd. proto mi to přijde škoda
tak dobře no. Já se nechci Caymanu nějak zvlášť zastávat, stejně tenhle základní model bude spíš ceníkovým bojovníkem, ale vůbec celkově se mi ty hysterie kolem počtu rychlostí zdají přehnané...
mari, že ty mluvíš o sedmikvaltu od Medů, anebo snad osmikvalt z Lexu LS460??? 😉
přesně o tom mluvím... 😉
nevim, ze by se sportovnost, ci hightech merilo poctem prevodovych stupnu. Verim, ze pokud jich ma zakladni Cayman 5, tak staci...To, ze sestku pouziva "kde kdo" neznamena, ze je patentem ke slusnym vykonum.
vždyť to píšu... 😉
Podle tehle logiky "staci" i 4, vsak V8 si s tim poradi. Jsou i takove osmivalce, kterym staci 3. Opravdu je tohle uvazovani spravne? Vidim ten petikvalt jako celkem retro a k Porsche mi sedi asi jako vubec ;-\
6ti a vícekvalty jsou proto, aby se dalo jet relativně rychle a motor nebyl v otáčkách a nebyly problémy s odhlučněním v interiéru. Já mám pětikvalt, když jedu kolem 250 tak tam mám cca 6,5tis a užívám si ten zvuk 😉
jasné :yes:
Zdravíčko pánové, mě se tahle nabídka zamlouvá. 1,5 mio za Porsche je dobrá nabídka. 😉
Co ty Mini nasel jsi tam neco co se ti libilo? Ja jsem tam jedem extra 😄
díky kámo, no bohužel jsem měl dost málo času se tím probrat. A ty ses na to kouk?? Cos objevil??? 😄
[odkaz]
[odkaz]
Co ty na to? 😉
Jsou krásný, hlavně ten první má skvostnej interier. Ale taky dost drahý. No každopádně díky moc 😉
Tak to je posledni modelovy rok ze- vychazel jsem z toho ze budou v top stavu. A navic z toho modeloveho roku se daji sehnat i za 5000euro- ale tyhle jsou proste britska klasika tak jsem si nemohl pomoct :-!
No rozhodně by to stálo za úvahu 😄 člověk by nemusel mít starost že se mu kde co vysype. Za 5000 € by to byla ovšem super nabídka! 😉
Jacobsi ty sedláš x-typa??
ne X-Type neni v me garazi 😉
S-type???
Proc si myslis ze mam Jaguara?
Seš prostě klasik... hlavně po ránu >😁 ne já jen žes zmiňoval cosi o britech a švédech. Tak mě to napadlo jako první.
Ja i vecer 😄 . Znas to leopardi tanga, zlatou nausnici+ retez a jdu vyndat mriz z Estatu abych mohl machrovat pred diskoskou. Ne vazne Jaguara mam a Volvo jsem mel.
sakra ale když nemáš X-type, nemáš ani přepážku! Jak potom můžeš bejt přepážkovej kovboj??? no ale tanga to zachránily. 😉 U volva si počkám na C30.
Vsak ja jsem jenom ten falesny jaguari farizej- mne totiz ta prepazka nevadi. Ja mel minulou S80 T6 a bylo to skvele auto
FJF 😉 😄 >😁 A to volvíčko, jak jsi byl spokojen?? Ostatně neláká tě osmihrnek v nové S80?? Já pošilhávám po C30. Pokud to bude k mání okolo 600-650 tisíc, jdu do něj. Ještě jsem zvědav, jak bude vypadat na živo.
Lakalo mne S80 v 3,2AWD ale zivot sel jinou cestou. Diesel v britskem voze- zprvu sok, opovrzeni a odmitani, pak nadseni a nakonec koupe. Manzelce bych chtel na podzim koupit S40 ( ale nic moc tak 1,8- to ji staci- chtel bych se vejit do 850). Ta C30 zatim vypada bozsky ale mam obavu ze ta ty tvoje penize to bude holota ;-\
Pak mi nezbyde, než se zadlužit a jít do leasingu. No uvidíme, jak se conově vycajchrujou kucííí švédský. 😄
Takhle 1,6 s klima asi za to mit budes ( proste to bude nepatrne levnejsi nez A3 ), ale jestli chces muzu cinknout memu byvalemu ( a i budoucimu) prodejci a polozit mu par otazek
schválně zkus se teda pozeptat. Já to auto nemusím mít v plný náloži, i když se švihadlama vepředu a s manuální klimoškou asi taky ne ;-\
Zkusim to do stredy budu vedet vic ok 😉
je to dobrá cena za značku. Horší je to už s cenou za produkt... Lepší bude přihodit pár zlaťáků a koupit Cayman S. Nebo rovnou 911. Když už... Stejně Porsche nikdy neaspirovalo na VW (lidový vůz)...
U nas si myslim tato varianta tahnout prilis nebude, ale na zapad od nas to bude pro kluky do 30-ti urcite lakave (nebo po par letech pro jejich manzelky).
je to možné. Možná to bude dělat konkurenci TT.
Tam nekam bych ho pasoval. Audi TT je navic v nove generace spise dospelejsi, schazi mu jakoby klucici hravost. ja bych sel radeji do Caymana.
😄
To ja radsi do manzelek teh kluku kolem 30😄 Ani Porsche , ani TT mi nic nerikaji ;-\
samozřejmě. XJ12 láká víc než TT... 😉
Tak to je jasny, ale ja myslel konkretne ty auta, ktery jsem zminil. Porsche, jakykoliv, je pro me spanelska vesnice. Nevim proc, ale je to tak. A TT? TT je pekne auto pro peknou babu do mesta. Tak ho vnimam.
o TT mám asi takové míňení, jako o Mini. Masírka. Co se týká Porsche, tak ta značka mi celkem něco říká- hlavně typ 911. Boxster, ani Cayman pro mě nemají ten správný náboj. Jsou výkonné, ale chybí tomu takové to mystično... 911 byla nejlepší ještě vzduchem chlazená. Asi bych si v této třídě nevybral. Ani Z4 coupé mě moc netankuje. Hergot, mě se vlastně asi nelíbí nic... >😁 >😁
pánové, neobjevil se tu včera na skok božský?? 😄
Tak on Elvis prece zije v Argentine? 😉
Nissan 350Z se moc bát nemusí >😁
1,5 mio za Porsche? Jo, tak to je cena jako hrom... Počkat, moment, nemělo by to být tak, že první, o čem se budeme při článku o kupé od Porsche bavit, je především kára samotná? Jsem si vědom toho, že síla tohoto Porsche je především v perfektním vyvážení a dokonalé souhře všeho, co dělá z jízdy ten pravý požitek - cit a plynulost řízení, vynikající brzdy, čitelný podvozek, přesná převodovka, vynikající zvuk... Za to všechno - :yes: Jenže je tu jedno velké ale - a tím je výkon... Porsche by zkrátka nemělo být auto, které bude za ostatními výkonem zaostávat - 245 koní již dnes nabídne kdekterý HH za poloviční cenu, o konkurenčních kupé ani nemluvě... Již o Caymanu S novináři psali, že jeho podvozek by s přehledem snesl více než 295 koní - proč tedy jít ještě o padesát koní níž? Proč proboha chce Porsche tak moc konkurovat cenou? Nehledě na to, že aby to auto nebylo úplné holátko, cenou se ještě více přiblíží Caymanu S - a pak už základní Cayman opravdu trochu ztrácí smysl... Kdo si ho vlastně koupí? Ten, kdo nemá o 300 tisíc víc na Cayman S? Ne, takovou klientelu by dle mého taková legenda, jakou Porsche je, vyhledávat neměla - při vší úctě a vědomí si nesporných kvalit Caymanu...
Co treba historicka nahrada modelu 924 a 944? Porsche se dari a je potreba kout zelezo, dokud je zhave.
Já myslím, že ten rozdíl je v tom, že v polovině 70.let, kdy 924 přišla na trh, na tom Porsche finančně nebylo právě nejlépe - proto přišla spolupráce s VW a využití jeho komponentů pro model 924... Údajně právě 924 zachránila Porsche před krachem... Dnes je Porsche v přesně opačné finanční situaci ( 😄 ) a i když chápu, že nic netrvá věčně, mám prostě dojem, že Porsche by nemělo mít potřebu až tak silně konkurovat cenou, nýbrž by se mělo snažit udržet dojem exkluzivity a výjimečnosti - ale je to jen můj názor, u Porsche to prostě vidí jinak a nezbývá než jim popřát, aby toto rozhodnutí bylo správné... 😉 :yes:
:yes:
😉
Celý je to o kšeftu. Klientelou bude na západě odrostlejší zlatá mládež anebo ženský. Samozřejmě, pokud bych se rozhodl pořídit si porsche, raději přihodím 300t a jdu do silnější verze S. Ale na druhou stranu bych ho neodsuzoval. Za tyhle peníze půjdou na dračku. :-!
Na druhou stranu za tyhla penize bych si radeji vzal tuhle klasiku
[odkaz]%20C%202%20CA…
Tak ta je vymazlená 😉 tomu bych rozumněl, ten rudej interier nemá chybu. Jo 993 je klasik a to nejen po ránu! 😄
Jo, 993 klasika nesporně je - ovšem tohle je 964... 😉
jseš si jistej?? 964 r.v. 1992???
Jo je to 964- kdyz kliknes na dalsi fotky tak tam se ti objevi popis a atak 😉
Tak jsem se na ty fotky kouknul trochu podrobněji a musím přiznat - chlapci máte naprostou pravdu. Sypu si popel na hlavu... 😒 >😁
Mimochodem koukni kolik tam maji na prodej Bugattek- rekl bych ze na to jak se na nej cekalo az moc
To je docela zajímavý. V podstatě mít ty neskutečný peníze, tak toho Veyrona mám bez čekání hned. Co Jacobsi, jdem do něj?? vemem ho napůl a coby správný teplákový kovbojové s najkama na kopytech vyrazíme na štvanici anebo do žlutejch masírovat před diskošku 😉 >😁 Ale co mě docela překvapuje je ten cenovej rozptyl - 1.135.000,-€ až 1.450.000,-€, tomu nějak nerozumím. ;-\
Asi nejaky priplatky- vis jak to u koncernu chodi 😉
neumim si představit co za příplatky v hodnotě přes 300 tisíc € může ještě Veyron mít. Myslel jsem že tohle auto je jaksi kompletní a zákazník si pouze vybírá barvy a materiály. 😲
Asi to budou ty materialy+ calouneni- treba karbon+ plus nejaka extra kuze. Jinak nevim- je fakt za ta nejlevnejsi ( zadarmo je trocho jeta 100 km) Jinak tam taky maji par Enzo, SLR a tak - proste bezny auta :-!
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 U VW? Ty dneska vazne srsis vtipem >😒]
Nevim koukas na ty Bugatti taky?
skoda ze tam nemaju BMW 8-er... 😒
Zcela jistej, i kdyby tam bylo napsáno 1900 nebo 2006... 😉 Jinak 964 se vyráběla až do r.1993...
kombinace ženská-porsche...z toho mi jde mráz po zádech 8-s
:yes:
😉 :yes:
Helejte chlapi, kdo jste z Prahy a okolí, což takhle se někdy někde sejít, ať už s autama anebo v hospodě bez??? 😉
Kdy? Ja muzu pristi tyden a pak zase jedu na dovolenou :-!
No klidně příští týden, auta nebo hospa??
No tezko rict oboje zni moc dobre ja asi auto a pak pro mne dojede manzelka tagem a odveze mne v mym aute ne 😉
jacobsi odkud z Prahy jseš?? A která hospa by se mohla otestovat??
Hauspalka
Tak to bych navrhoval nějakou příjemnou knajpu třepa někde v Dejvicích, co ty na to??
Jo asi bychom se mohli dohodnout 😉
Tak předběžně kterej den?? A taky která hospoda?? Přiznám se že Dejvice moc neznám a na Hanspaulce jsem hrával leda fotbal. Takže navrhni!
streda?
O.K. a kde?? Ostatně dotaz i ostatním - chlapi, kdo zajdete s náma na nějaký to pivko a pohodovej pokec???
Mne to je celkem jedno ja jsem mobilni a mam i odvoz- jestli nekdë v dejvicich Ok jestli na Vaclavaku - no problem apod- ja se prizpusobim- jen po mne nechtejte abych myslel- MAM DOVOLENOU :-!
Hele jacobsi můj mejl je pierro@email.cz, tak pošli na sebe spojení a já už nějakou knajpu vyberu. Mám zapátrat po nějaký lepší anebo nevadí i obyč. podnik???
mas ho v hlavicke kdyz na mne prispivas- jak bych rekl nekde kde maji dobre pivo a nebudu tam v monterkach ( obleku) vypadat zase jak uplnej trotl. Jo a nekde abych vecer jeste nemusel volat benga na sundani boticky. PS Vejde se vubec boticka na 18"?
jacobsi mám obavu že vejde... 8-s Hospu vymyslim. Z práce půjdu taky, takže s těma monterkama budem asi dva. no něco vymyslim. Hele kámo, jakej máš názor na Rovery?? Já už to tu jednou řešil s Matesem. Mě se ty auta moc moc líbily. Před dvěma týdny jsem se byl na jednoho Rovera 75 podívat ale byl po bouračce tak z koupě sešlo. Nikdy nepřestanu smutnit nad krachem téhle značky. Rover byl pro mne takovým lidovějším Jaguarem. Ty auta měly charisma, styl a obrovské kouzlo... Podobně mě brala třeba Lancia Lybra. Jenže ta je italka.. a tam bych byl opatrnější.
Muj otec ho mel - skvele auto, skvele motory, vzhled jen trosku horsi kvalita zpracovani. Po pravde radeji bych koupil ojeteho X-Type- ja bych rekl ze to je socJag ( Ahoj Mates 😉 )- rekl bych dobry kvalitni auto- jediny minus je ze tady v CR je strasne maly vyber ale kdyz kouknes na ty stranky s Minim a zadas tam X-Type tak jich tam budes mit spoustu za cenu kolem 12 000 Euro a to neni zla cena
[odkaz]
kupovali jste toho Rovera tady v čechách???
Myslim ze ano ale nejsem si jisty- ja v te dobe zil mimo CR takze nevim.
jacobsi, poslal jsem ti mejla se spojením na sebe. Kdes pobýval jestli to není tajemství??
Poslal jsem ti odpoved😄
Dík za info. Tak v pondělí brnkni.
Pohoda :-!
jacobsi, pojď skáknout do debatky o Subaru Tribece 😉
Mas tam mail
Říká se, že Cayman je dnes nejovládatelnější a nezábavnější PORSCHE. Jistě by ses dokonale vyřádil i v 911cce... jenže, na to bys musel přihodit ještě neskutečnej meloun... Takže vědět, že máš za humny dělo děl za cenu... na kterou se... hergot... vydělat dá... ne?.. to je inspirace století. Někdo nahoře tu proti Caymanovi staví nějakou protézu... no, tak... stavět může... kdo se ovšem už jednou po světě trochu rozhlédl... a tedy se tak trochu orientuje... ví, kam maj jeho kroky směřovat... Cayman za mega a půl... jdu na dvojitou skotskou... sakra... že by mě u Porsche přemluvili?... P.S. Porsche za tři vejplaty guvernéra ČNB... to je pro mne zpráva roku :yes: BRAVO PORSCHE :yes: :yes: :yes:
Za tri vyplaty asi ne ale necely rok urcite 😉 . Mne osobne Cayman neimponuje- ale uznavam ze to asi bude pro Porsche solidni prodejni uspech. Mimochodem co je tedy pro tebe jeho konkurence?
Jacobsi konkurentů bude víc. Předně BMW Z4, Audi TT, Mercedes SLK, TVR, Nissan ZX 350, Mazda RX8 a Pikant v turbu >😁
Ne mne slo o to ze nechce proti tomu stavet Z350- tak mne zajimalo kdyz ne to tak co
LOTUS EXIGE >😒] >😒] >😁 :yes: 😄
Guvernér... a necelý rok? To se jako domníváš, že nedá dohromady 500 měsíčně? 😄 Člověče... mrkni na to a napiš to tu přesně (já odhaduji), ale započti i roční odměny.
Sakra že já neaspiroval na toho guvernéra.... 😉
Jistě, to je ten správný zákazník Porsche - jenže on by přihodil ještě čtvrtou vejplatu a šel do Caymanu S... 😉
čoveče my jsme si tu hospu taky slibovali už před jakou dobou. Jak na tom jseš??
Hele GTI,možná bych s tim Bravo Porsche ještě počkal.Asi jsem staromodní a musim zamáčknout nostalgickou slzu,ale mám dojem,že tou cenou se Porsche dostane k lidem,kteří by nad Porsche ani neuvažovali a Porsche tim ztratí další kus sví exkluzivity (teda jestli ještě nějaká zbyla).Chápu,že zisk je zisk,ale někdy už to jde až moc daleko.Ještě nám chybí 911tdi,599GTB tdi,DB9 tdi,Murcielago tdi a já se stěhuju do lesů a zanevřu na civilizaci.
ps. Imprezu a Evo bych sem netahal.V podstatě samostatná kategorie aut.
Jo, s 924 to už v sedmdesátých létech zkusili a diamantoví kovbojové to Porschi neodpustili dodnes... Tehdy stála tuším 27 tisíc marek... Marka byla za deset 😄 , ale nedovolili ti tam si pro něho zajet..., i když vejplata byla tak 1500... takže jedině nějakej zelinář. Já tu cenu beru... počítej, že budeš muset tak 100-200 přihodit... a to je již cena, na kterou by se těžko skládal i dvouvchodovej panelák 😄 Nakonec, vždyť kolem této ceny se dá koupit i Boxster...
Tady nejde apriori o tu cenu - jde o to, že kvůli té ceně šli s výkonem na 245 koní... Pro Boxster to takový problém není, neboť u roadsteru nejde primárně o rychlost a výkony... U kupé však jsou požadavky zákazníků přeci jen jiné, navíc Cayman jakožto uzavřená verze stojí více než Boxster (a podle posledních informací bude výkon Boxsteru navýšen na úroveň Caymanu)... Pokud si Boxster může dovolit určité kompromisy ohledně výkonu, pak u Caymanu už prostě tento prostor nevidím...
Souhlasím, že Porsche prostě nemůže v koloně jet na druhém místě... 😄 Já bych klidně sice jel i třetí, ale velmi s tebou musím souhlasit.
😄 :yes: A přesně o tom to je - klidně můžeš jet v Porschi třetí, ovšem s vědomím, že když bys chtěl, klidně jedeš první... 😉
😄 😄 :yes:
sice je to cena, na kterou se vydělat dá, ale mám obavy, že by pak celá moje mzda šla na údržbu a benzín 😉 a proto je to pro mě pořád nedosažitelné a to i přesto, že bych byl schopný na něj za několik let našetřit. Nicméně si dovedu představit, že by to byl dobrý služebák. Není o nic dražší než nějaké BMW nebo Mercedes a určitě bude působit lepším dojmem :yes:
Vsichni tady resite, jestli se na to da vydelat a za kolik vyplat 😄 Ja myslim, ze tento vuz neni otazkou poctu vyplat. Manazer, ktery na to vyplatu ma, pouziva sluzebni sedan ci kombi za 2 mega a jako druhe auto pro zabavu si ho (PODLE MNE) nekoupi. Cayman totiz v drtive vetsine pripadu bude stat v garazi vedle praktickeho SUV, kombi ci sluzebniho sedanu. Tech par singles, kteri si ho koupi na kazdodenni jezdeni, jen potvrdi pravidlo. Vetsinu prodeju tak zastiti opet proklinani podnikatele 😉 Ja si myslim, ze u Porsche opravdu chteji cenove "navazat" na nove TT, protoze chteji plynule prebirat klientelu, ktera uz AUDI "odrostla" 😉 Mne se to auto velmi libi a Porsche pro mne porad znamena Porsche i s sestivalcem 2.7 :yes: :yes:
:yes:
Pro mě taky... :yes: :yes: Cayman podle mě je nejhezčí Porsche, kromě Carrery GT pochopitelně, ale to jsme již někde jinde... 😉
Je to asi tři dny... na silnici mezi Chomutovem a Mostem havarovalo Lambo... 2 mtví... jel jsem včera kolem... skoro příčné 4 čáry (10metrů) na silnici... pak 30 metrů vysekanej pruh lesa... (jsou tam břízy jak lýtko) a na konci vyhořelej koláč země... až se staví dech... kruté. Je tam sice krásná rovinka, jenže silnice je na navážce a tak vytvaří zrádné vlny... Jezděme opatrně.
jen pro úplnost : [odkaz]
:yes: hrozné.
Otres!
[odkaz]
Ta holka mela pekny usmev, a uz je mrtva.
Ano, od pohledu inteligentní kočka. Je jí škoda.
Svodidla tam nejsou... ale ta holka byla krásná.
k řízení auta je potřeba nejenom pedál plynu, ale taky hlava se zdravým rozumem... Mnozí stále ještě nepochopili, že klíčem k usednutí do výkonného auta nejsou jenom peníze...
Jo takovej Leoš Mareš a servisáci u Ferrariho by mohli vyprávět... 😉
😉 když se takový oslov pohřbí sám- dobře mu tak, horší když do toho někoho "zatáhne"...
Plati napric kategoriemi, nejenom pro ridice ss.
ano.
jistě, taky pro řidiče Gestapa (fakt pardon...mě to nedalo...GTI,tohle přejdi mlčením, tohle není dobrý humor,to je můj humor >😁 )
GTI
No, směješ se tomu sám... navíc ti asi nedošlo v jaké niti... patří k dobrým mravům být poměrně vzdělán a vědět, co se sluší a co již je za hranicí...
aha. černý humor ti asi nic neříká,což? Navíc..."nejenom pro řidiče ss..." k tomu přímo vybízí 😉 (a speciálně pro tebe,jak sis jistě všiml,byla závorka 😉 )
GTI
Hm... já to ss také čet.. (super sport...) Černý humor mi říká... velmi náročné téma... budiž ti odpuštěno... :yes:
😉 :yes: PS: polehčující okolnost-zrovna hráli Thunderstruck >😒]
Máš pravdu je to smutné... ale když někdo jezdí jako prase, tak... Chudák ale ta mladá holka. Tyhlety sebevrahy v rychlejch kárách potkávám dnes a denně a co vyvádí na běžné silnici někdy nevěřícně kroutím hlavou. Rychlé auto neznamená jet 200km/h a víc na běžné silnici, ale podle mě rychlé auto je o tom neskutečném zrychlení..., ale vždy musíš být ve střehu a dávat majzla, abys to neustřelil... a nepřekročil rozumnou rychlos, protože pak tě nezachrání ani Lambo za 10 mega.
Nemám osobní zkušenosti, ale z info a fotek na netu a v médiích mi připadá Murcielago jako dost nebezpečné auto. Vozy této značky mi celkově svou stavbou nikdy nepřipadaly moc podobné závodním vozům. Jsou příliš nízké, snaha o extrém v podobě snobismu je až příliš dotažená k dokonalosti. Lambo je hnůj a hnůj zůstane. :no: :no: :no:
co to do * trepes .. nekto sa zabije v Lambu a ty tu tvrdis ze je to plecka .. co si ty za magora .. jaky snobizmus .. ano niekto si ho kupi lambo lebo je to snob .. ale dalsi lebo je to srdcovka ... sak kukni na tu cestu .. taka prasarna na novej ceste .. fuj ... to sa len u nas moze stat .. si redstav ze bude v zime lad a vpalis na takyto hrbol so skodovkov v polovicnej richlosti .. nakopne ti to zadok alebo moc odlahci predok a letis .... alebo ked do toho naprsi .. na novej ceste nemozes ocakavat taketo svinstvo ..ano isiel moc SCHNELLA ... ale to sa na takychto autach da ,, ano prehnal to .. ale aj v obycajnych autach zomieraju ludia a pri mensich rychlostiach .. namiesto toho aby si pluval na cestarov ktory dokazu novu CESTU TAKTO POsRAT ... nakopal by som im * ... :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
.. a este ANO BOL TO ASI *** .. KED IDEM JAK BLAZEN TAK JAZDIM SAM .. KED MAM NEKOHO V AUTE IDEM O DOST POMALSIE ... to je zasada
Ono je klidně možné, že ti lidé (nadržený snob a holka z reklamy na Vitanu) ten let vzduchem, pád na bok a následné vykácení 30 metrů lesa přežili. Až otočíš svoje Lambo na střechu, vzpomeneš si na mne, že dveře vyklápěné elektronikou vzhůru nejsou úplně to pravé !!! >😒]
...a ty jsi trouba. Podívej se na fotky té silnice a zjistíš, že největší prasata jsou silničáři, co tu silnici dělali!
POZOR chlape (chlapečku ?).Myslim,že Lamborghiny neni modla a legenda jen pro mě.To by mě zajímalo,jak z fotek z netu poznaš,že je Murcielago nebezpečný.A docela by mě i zajímaly odkazy na info.,kde ses dozvěděl,že je nebezpečný.Ono rozstřelit káru co má 580HP (LP640 640HP)neni zas takovej problém a na takoví auto už musí bejt i řidič.Můžeš mi napsat,které ze sportovních aut se svou stavbou nejvíce blíží závodním vozům.Prakticky každý auto je zbran,hlavně když ho řídí ***.Hlavně tvoje poslední věta je opravdu vrchol argumentace.Každej řidič je zodpovědnej za svoje chování.Už tě vidim,jak něco rozstřelíš a brečíš policajtovi na rameno,že ty za to nemůžeš,že to auto je nebezpečný.Ty seš fakt kus :no: :no: :no: :no:
Pan Jan Dohnal aka Donald je pro mne typickým příkladem řidičů - pozérů, kteří potřebují auto především k ohromení všech samic v okolí tohoto žlutého italského skvostu. P.S. Bezpečným vozem je pro mne jakékoli Porsche ve výbavě Clubsport. Vše nejlepší, péro i dveře vzhůru !!! >😒]
Pořád čekám na nějaký podpoření tvého tvrzení,že Murcielago je nebezpečný.Na to,že jsem pozér si přišel podle toho,že beru Lamborghiny jako legendu?Jestli ano,tak mám pocit,že těch pozérů tu bude víc.
Myslíš,že jakékoliv Porsche ve výbavě clubsport v rukou ***a není nebezpečné?
Hlavně se neoháněj tím, že "je nás víc". Kolega Sepo dole nedokáže vytvořit souvislou větu a pouze nadavá. Možná sem to trochu přehnal tvrzením "Lambo je hnůj", chápu, že každý jsme jiný a máme i jiný vkus. Legenda to bezesporu je. Důkazu o nebezpečnosti Murcielaga se ode mne nedočkáš, protože jsem v tom autě nejel, narozdíl od 911. Ale faktory jako astronomická šířka, nedostatečný výhled, poloha vleže a výklopná vrata při převrácení jistě v reálném světě pocítíš ... 😄
tak ja sem teda taky pozer; a kdybys takovou "pikslu" mel (bud Mugo nebo Carreru GT, kdyz jsi do tech Porschat), vsadim boty, ze nevydrzis, abys sem-tam neulitl a neslapl tomu na krk - a od toho je jenom krucek udelat si radost tim, ze v tom svezes nekoho, komu to udela radost taky - tim spis, kdyz je to takova princezna ... nikdo me nepresvedci, ze se najde JEDINEJ majitel supersportu(!), kterej se s protahnutim takovy bestie omezi striktne na okruh ... nemusis bejt "namachrovanej blbecek s malym perem", jak se s oblibou rika, abys slapnul vedle
:yes:
Tak s těmihle faktory souhlasim. 😉
ps. S tim hnojem si to opravdu přehnal
ty si niaky *** asi :no:
slysle jsem o vikendu, jak o tom mluvi typek do telefonu - bylo to Gallardo
ale Gallardo ma asi klasicky otvirani; beru z5
Někdo výše dával odkaz na fotky předmětného auta a bylo to Murcielago.
ja si tam nikde jmena nevsiml, a kdyz jsem o tom slysel o vikendu, melo to byt Gallardo; jeste jednou sorry za mystifuckaci
Bylo to Murcielago jak vyšitý, dá se to poznat z fotek, protože jedině tohleto Lambo má 2 velké výfuky v centrálu zádě. Gallardo je má po stranách jako třeba F430, které má ale na každé straně 2 menší výfuky... 😉
jo, uz jsem se opravil, viz vyse; ja si nejdriv ani nevsiml ty galerie a podle vyfuku bych poznal jenom Mugo, ale nevim, jake trubky ma Gallardo ... kdyz jsem je videl in-real, na Gallardo nejak nezbyl cas - vlhnul jsem u Muga 😄
jo, dveře vyklápěné nahoru se můžou nevyplatit akorát v takové zemi, kde se dělají takovéhle silnice. Tu bandu co to dělala a ty ***y, co takové dílo převzali a zaplatili bych nechal zavřít na doživotí.Kulka už bohužel není povolena.
ty silnicari su fakt ***i
inac ked vletis do hentoho trochu vo vedsej r. tak t to vykopne nahocicom ... na tej foto vyzera ze to lambo normalne skocilo a zapichlo predok jak su tie oranzove znacky a potom letelo do lesa 8-s [odkaz]
jenze takove jsou proste podminky u nas - silnice tu jsou naho\/no ... pokud to pri normalni rychlosti autem houpne a jede se dal, a tenhle typek se v tom pri prekroceny maximalce rozsekal, je vina v prvni rade na nem (chapu, ze to je asi nepopularni nazor)
S tím souhlasím... Máš přizpůsobit svoje dovednosti stavu a povaze vozovky a nikoliv si naivně myslet, že mám Lambo Lago a jsem nesestřelitelnej... Takových již tady bylo viz hňup Mareš v nějakem příspěvku výše, který ale na to co umí (rsp. neumí) dopadl ještě dobře...
.. samozrejme je to len jeho vyna .. ale ja narazam na cesty vseobecne .. su plne hrbolov a vymolov .. tak na prerazenie gumy :no:
o tom zadna; taky by me zajimalo, jestli je jenom v Cechach (?a Slovensku?) zvyk delat kanaly uprostred silnice ... je mozny, ze mi to jenom uniklo, ale nikde jinde jsem to nevidel
ne neuniklo ... nikde jinde to neni .. teda mozno v poskomancovskych zemiach ... ale smerom nazapad ne .. ja tomu nerozumiem .. keby ste videli jak vyzera BA oproti tomu je PRAHA ... hladka jak zrkadlo [aj ked aj tam je to vesele] ... cakam ze mi nagarancke vymenia cele hlinikove napravy a stare hodia do kybla .. aj s capmi a tlmicmi :no: :no: :no:
Ta silnice je na návážce cca 50 - 80 metrů... a předpokládá se, že zem si bude sedat prý 10tisíc let... je to velmi specifických cca 3-5 km... na oko registruji, že v některých místech si za cca 15 let silnice sedla asi tak o 2 metry... čas od času se to vyrovnává. Na jednom snímku je pěkně to vlnobití vidět. Je tam jedna vlna a na té se při 200 opravdu skákalo... asi před půl rokem to zase vyrovnali a položili novej koberec... do 150 je to absolutně bezpečné.
... len sa stava a dost casto ze takto vyzeraju cesty aj ked nejsu na nava zce ;-\ ;-\
v navážce? Aha...tak to je jiná věc. Podloží je prostě nestabilní a silnice tam být (?) musí...
GTI
Je to naproti tomu památnému zámku Jezeří... mezi zámkem a silnicí je ten důl, kvůli kterému se má bourat ta vesnice Jiřetín... pod zámkem vedla v 70 létech podkrušnohorská magistrála od Děčína do Chomutova... jenže ten důl se zakous do hor a tak se silnice udělala podél dolu z druhé strany, na už vytěžené lokalitě... je tam i přeložená vlaková trať a pod ni ve svahu, kde se vyboural, silnice - jinudy to nejde vést. Je to opravdu unikátní na tak vysoké navážce... a opravdu mi jeden odborník říkal, že si to tam bude sedat 10tisíc let... Ten důl... to je šílenství... jedeš kolem, krásné Krušné hory máš tak 5 km od sebe a pod tebou jáma 200 metrů... hluboká, a tebe napadne - to přece nemůže vydržet... to musí ujet... také to už i ujelo... sice ne celé pohoří ale obrovské množství země se utrhlo a sjelo dolů... a zámku praskaj zdi... Princ Charles tam byl a žasnul, co je možné...
jjjjj,možná vím! nejmenuje se to tam (ta trať) nějak Ervěnická magistrála??? PS: možná ne, já jsem tam mockrát v životě nebyl...možná se tam zajedu podívat...je tam něco zajímavého, u vás v M.?
GTI
Do vlaků moc nedělám, tohle nevím... No, protože se tam postavily silnice... jede člověk například z Chomutova přes Most, Bílinu po čtyřpruhu až do Ústí... Na druhou stranu jedeš pár kiláků z Chomutova do Ostrova vlnovkama ale už před Ostrovem jsi opět na čtyřpruhu až do Karlových Varů... parádní jízda... tedy pokud nejedeš Lambem... Je to snad jediná výhoda Severních Čech, že tu jsou poměrně slušné a moderní tahy. Známej tu měl známé z USA a odvezl je k tomu dolu... oni ustrnuli a ptali se, jak daleko od dolu bydlí lidé... 500 metrů, řekl... a oni málem omdleli 😄 Chomutov má krásné náměstí, Most... ideální město pro motoristy - samé čtyřproudé silnice s kruháčema... neexistuje zácpa. Teplice... jo... české Benátky... Ústí... řekl bych... zoufalost.
tak to ti závidím, žít v ideálním městě pro motoristy 😉 :yes: . PS: cena nafty srovnatelná s pražskou??? (teda, jestli do prahy jezdíš). Mám pořád vžitý pocit, že u vás na venkově je o hodně levnějc...
GTI
Netvrdím, že žiju v Mostě, ale znám to tam poměrně slušně. Abych se přiznal, ani neznám cenu nafty a benzínu... je to kolem 30. Jinak, jestli něco miluji, pak je to Praha a Český Krumlov. Tedy nikoliv ovšem pro stav silnic 😄 nýbrž... pro stav své duše.
:yes: PS: psal jsi, že jsi z Mostu 😉
GTI
To asi těžko.
ono to je jedno,kolem a kolem 😉
Pry se tam nejaky hobbyracer vytahoval ve 250 km/h ... 😲
GTI
250 bych tam tedy jet nechtěl. Ono je to tam zrádné právě pro ten opravdu perfektní, novej povrch, bohužel na rozhoupaném podloží... Je tam zatáčka, která se dá jet 160 a asi po 300 metrech pak se to stalo... před tou zatáčkou jede z mírného kopce asi kilometr... kde to rozhoupané není... Tak ho to asi namlsalo a za zatáčkou ho zatnul na doraz... Já tam jel jednou 200 a na tom největším skoku jsem s tím měl co dělat... On se ale vyboural ještě před tímto skokem.
Správě to napsal "2.7rs"😒br />
Je to příliš slabý motor.
Před pár dny jsem zkoušel S-ko Cayman a je to tak akorát, samo že silnější by nevadil 😉
A nejen slabý motor (že pětikvalt - to by nemuselo vadit) ale taky zákl.model má horší brzdy !
Prostě dávat 2.5 l. motor do sport.auta nota bene Porsche je úlet..

Jo, a v Sku kvůli jekotu motoru máte dojem, že rychlost je o 5O kmh vyšší >😁 prostě furt závodíte..
Podle mě super kára za relativně příznivou cenu... :-! :yes: :yes:
Tak jsem pěkně nabaštěnej zase zpátky. Co tu nového??
.. pekne auto .. [zadok sa mi az tak nelubi .. ale pekne vazne] ... dobre prachy ... ale ja nejsom typek v riflach a nazehlenej modrej koseli [aj ked drahej] ... ked uz sportove auto za tuto cenu .. tak asi EVO .. alebo IM prezlu ... ale ked chce niekto reprezentatyvne auto na urovni a pritom certovsky richle tak ano .. ale ja nejsom ten taky "uhlazeny" tpek ... ale hodnotim toto auticko kladne :yes:
[odkaz]
Ford je težce v prd.li, ví o tom, veřejně to přiznává a ráčí s tím něco urychleně dělat :yes: Ale přesto: "Ford executives now say the "way forward" plan launched in January -- an initiative that eliminated 4,000 salaried positions and aimed to cut as many as 30,000 factory jobs -- did not go far enough fast enough." /// "Ford executives have promised to present the details of their accelerated "way forward" plan next month, but far bigger changes -- including a possible alliance with another automaker and perhaps even a weakening of the Ford family's control of the company -- may be on the horizon." /// "Many observers believe a deal linking Ford with France's Renault SA and Japan's Nissan Motor Co. makes more sense than the alliance being discussed between GM and Nissan-Renault. Cole said Ford would benefit much more from the global economies of scale such an association could yield than its cross-town competitor. Ford is in a real crisis, an alliance with another automaker is part of the solution." /// Více viz [odkaz]
radsi bych na 100% bral evo nebo imprezu :yes: tohle neee zrychleni nic moc maximalka nic moc a 2.7 L lool kdo by to napajal °;-D
přesně moje řeč :yes:
zase je to Porsche...prostě klasika,ale z úplně jiného těsta než STI...k STI potřebuje byznysmen ještě limuzínu na ježdění do práce a tak...k Porscheti sice taky,ale není to rozhodně takový mazec 😉
Za kolik myslim, ze jezdi sti/evo, mozna budes prekvapenej 😄
(15,3/8,3/10,9) offiko údaje...hmmm...ale v reálu...to se nedá 50/90/130... 😉
GT MY99 s prodrive kitem při normálnim ježdění (okresky 90-100,město,dálnice 130-140,občasná akcelerace při předjíždění) +-12 a když se chceš po okreskách opravdu svezt tak 25+
[odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]