Společnost Porsche Inter Auto CZ rozšiřuje nabídku modelů Porsche na českém trhu o základní model Cayman s šestiválcem 2.7 litru. Stojí nejméně milion a půl.
za tu cenu bych měl i lepší auta >:-[] abych byl přesněší tak např. Subaru Impreza WRX Sti nebo Mitsubishi Lancer Evo VIII :yes:
Porsche :no:
To je můj osobní názor a nikomu ho nevnucuji ;-)
Porsche není jenom auto, je to pojem. Když máš Porsche, máš prestiž. Tohle auto zná kde kdo. Řekni nějaké kočeně, že máš Porsche a hned bude vědět, co máš. Řekni ji, že máš Imprezzu a budeš jí muset vysvětlit, co že to je. ;-)
Nejsem si jisty, jestli jsi vsemi temito vozy jel. Ja ano a ver mi, ze Subaru a Mitsi miri nekam trosku jinam a i zazitek z interieru ci pocit z jizdy jsou velmi rozdilne. Nekdy mam na tech internetovych diskusich pocit, ze kdyby dali vsem tem mladikum 10 mega na auto, tak si koupi devet imprez a budou si myslet, ze to vyresili... :-)
No, nejake bezhlave vynaseni Fabie RS jsem na ceskych forech nevidel uz dlouho, to se tu nenosi. Na koncernova auta se z principu nadava. Ceska fora jsou extremne projaponska, kdyz to clovek cte, tak by myslel, ze nejprodavanejsi znacka u nas je Honda, pak Subaru, pak dlouho nic, pak Toyota no a zbytek uz jsou jen nejake ty bavoraky, vyhradne M3. No a pak se kouknes z okna a zjistit, ze je to trosku jiny a ze ty prispevky pisou studenti s ojetym kadettem. No nic.
Zalezi na tom, cemu rikas "dlouho". V porovnani s dobou, co je Fobie RS na trhu byla doba, po kterou to byl supersport na urovni Ferrari (ale spis jeste lepsi) sakra dlouha. Pravdou je, ze ted se to zlepsilo, ale to je spis tim, ze ted je ubersportauto Octavia. Narazis-li na Hondu, Subaru a Toyotu, pak me napada tak muj nic, Alessio a Tom. Nikdo z nas ojeteho kadetta nema a minimalne ja a Tom nejsme ani studenti. Toz tak.
Za tuhle cenu mit krasny novy Porsche neni vubec spatny!Co jsem cetl testy,tak to byla jen sama chvala.
Jinak auta jako Impreza WRX,nebo Mitsu EVO miluju,ale tohle je zase jina kategorie ;-)
pětikvalt nestačí? A kolikatikvalt je dostačující? 6ti, 7mi...? Dobrý motor (rozuměj fakt dobrý) si vystačí s 5tikaltem... Ale jestliže máš motor jehož využitelné otáčky sotva přesahují rozsah dvou tisíc, tak potřebuješ mlátit pákou jak na Pinballu... Takový motor by pak užil i desetikvalt ;-):-)
ale tak beru to tak šestka k těm autům patří, přeci jen Porsche má prezentovat prestiž, technický pokrok a navíc, když ten stupeň navíc má za příplatek ? Jinak uznávám, že dobrej motor se s tim určitě popere a nemyslim to jako hanění Porsche :-) . PS: šestku má dnes Audi TT, 350 Z atd. proto mi to přijde škoda
tak dobře no. Já se nechci Caymanu nějak zvlášť zastávat, stejně tenhle základní model bude spíš ceníkovým bojovníkem, ale vůbec celkově se mi ty hysterie kolem počtu rychlostí zdají přehnané...
nevim, ze by se sportovnost, ci hightech merilo poctem prevodovych stupnu. Verim, ze pokud jich ma zakladni Cayman 5, tak staci...To, ze sestku pouziva "kde kdo" neznamena, ze je patentem ke slusnym vykonum.
Podle tehle logiky "staci" i 4, vsak V8 si s tim poradi. Jsou i takove osmivalce, kterym staci 3. Opravdu je tohle uvazovani spravne? Vidim ten petikvalt jako celkem retro a k Porsche mi sedi asi jako vubec ;-\
6ti a vícekvalty jsou proto, aby se dalo jet relativně rychle a motor nebyl v otáčkách a nebyly problémy s odhlučněním v interiéru. Já mám pětikvalt, když jedu kolem 250 tak tam mám cca 6,5tis a užívám si ten zvuk ;-)
Tak to je posledni modelovy rok ze- vychazel jsem z toho ze budou v top stavu. A navic z toho modeloveho roku se daji sehnat i za 5000euro- ale tyhle jsou proste britska klasika tak jsem si nemohl pomoct :-!
Ja i vecer :-) . Znas to leopardi tanga, zlatou nausnici+ retez a jdu vyndat mriz z Estatu abych mohl machrovat pred diskoskou. Ne vazne Jaguara mam a Volvo jsem mel.
FJF ;-):-) >:D A to volvíčko, jak jsi byl spokojen?? Ostatně neláká tě osmihrnek v nové S80?? Já pošilhávám po C30. Pokud to bude k mání okolo 600-650 tisíc, jdu do něj. Ještě jsem zvědav, jak bude vypadat na živo.
Lakalo mne S80 v 3,2AWD ale zivot sel jinou cestou. Diesel v britskem voze- zprvu sok, opovrzeni a odmitani, pak nadseni a nakonec koupe. Manzelce bych chtel na podzim koupit S40 ( ale nic moc tak 1,8- to ji staci- chtel bych se vejit do 850). Ta C30 zatim vypada bozsky ale mam obavu ze ta ty tvoje penize to bude holota ;-\
Takhle 1,6 s klima asi za to mit budes ( proste to bude nepatrne levnejsi nez A3 ), ale jestli chces muzu cinknout memu byvalemu ( a i budoucimu) prodejci a polozit mu par otazek
je to dobrá cena za značku. Horší je to už s cenou za produkt... Lepší bude přihodit pár zlaťáků a koupit Cayman S. Nebo rovnou 911. Když už... Stejně Porsche nikdy neaspirovalo na VW (lidový vůz)...
U nas si myslim tato varianta tahnout prilis nebude, ale na zapad od nas to bude pro kluky do 30-ti urcite lakave (nebo po par letech pro jejich manzelky).
Tak to je jasny, ale ja myslel konkretne ty auta, ktery jsem zminil. Porsche, jakykoliv, je pro me spanelska vesnice. Nevim proc, ale je to tak. A TT? TT je pekne auto pro peknou babu do mesta. Tak ho vnimam.
o TT mám asi takové míňení, jako o Mini. Masírka. Co se týká Porsche, tak ta značka mi celkem něco říká- hlavně typ 911. Boxster, ani Cayman pro mě nemají ten správný náboj. Jsou výkonné, ale chybí tomu takové to mystično... 911 byla nejlepší ještě vzduchem chlazená. Asi bych si v této třídě nevybral. Ani Z4 coupé mě moc netankuje. Hergot, mě se vlastně asi nelíbí nic... >:D >:D
1,5 mio za Porsche? Jo, tak to je cena jako hrom... Počkat, moment, nemělo by to být tak, že první, o čem se budeme při článku o kupé od Porsche bavit, je především kára samotná? Jsem si vědom toho, že síla tohoto Porsche je především v perfektním vyvážení a dokonalé souhře všeho, co dělá z jízdy ten pravý požitek - cit a plynulost řízení, vynikající brzdy, čitelný podvozek, přesná převodovka, vynikající zvuk... Za to všechno - :yes: Jenže je tu jedno velké ale - a tím je výkon... Porsche by zkrátka nemělo být auto, které bude za ostatními výkonem zaostávat - 245 koní již dnes nabídne kdekterý HH za poloviční cenu, o konkurenčních kupé ani nemluvě... Již o Caymanu S novináři psali, že jeho podvozek by s přehledem snesl více než 295 koní - proč tedy jít ještě o padesát koní níž? Proč proboha chce Porsche tak moc konkurovat cenou? Nehledě na to, že aby to auto nebylo úplné holátko, cenou se ještě více přiblíží Caymanu S - a pak už základní Cayman opravdu trochu ztrácí smysl... Kdo si ho vlastně koupí? Ten, kdo nemá o 300 tisíc víc na Cayman S? Ne, takovou klientelu by dle mého taková legenda, jakou Porsche je, vyhledávat neměla - při vší úctě a vědomí si nesporných kvalit Caymanu...
Já myslím, že ten rozdíl je v tom, že v polovině 70.let, kdy 924 přišla na trh, na tom Porsche finančně nebylo právě nejlépe - proto přišla spolupráce s VW a využití jeho komponentů pro model 924... Údajně právě 924 zachránila Porsche před krachem... Dnes je Porsche v přesně opačné finanční situaci ( :-) ) a i když chápu, že nic netrvá věčně, mám prostě dojem, že Porsche by nemělo mít potřebu až tak silně konkurovat cenou, nýbrž by se mělo snažit udržet dojem exkluzivity a výjimečnosti - ale je to jen můj názor, u Porsche to prostě vidí jinak a nezbývá než jim popřát, aby toto rozhodnutí bylo správné... ;-):yes:
Celý je to o kšeftu. Klientelou bude na západě odrostlejší zlatá mládež anebo ženský. Samozřejmě, pokud bych se rozhodl pořídit si porsche, raději přihodím 300t a jdu do silnější verze S. Ale na druhou stranu bych ho neodsuzoval. Za tyhle peníze půjdou na dračku. :-!
To je docela zajímavý. V podstatě mít ty neskutečný peníze, tak toho Veyrona mám bez čekání hned. Co Jacobsi, jdem do něj?? vemem ho napůl a coby správný teplákový kovbojové s najkama na kopytech vyrazíme na štvanici anebo do žlutejch masírovat před diskošku ;-) >:D Ale co mě docela překvapuje je ten cenovej rozptyl - 1.135.000,-€ až 1.450.000,-€, tomu nějak nerozumím. ;-\
neumim si představit co za příplatky v hodnotě přes 300 tisíc € může ještě Veyron mít. Myslel jsem že tohle auto je jaksi kompletní a zákazník si pouze vybírá barvy a materiály. :-O
Asi to budou ty materialy+ calouneni- treba karbon+ plus nejaka extra kuze. Jinak nevim- je fakt za ta nejlevnejsi ( zadarmo je trocho jeta 100 km) Jinak tam taky maji par Enzo, SLR a tak - proste bezny auta :-!
Mne to je celkem jedno ja jsem mobilni a mam i odvoz- jestli nekdë v dejvicich Ok jestli na Vaclavaku - no problem apod- ja se prizpusobim- jen po mne nechtejte abych myslel- MAM DOVOLENOU :-!
Hele jacobsi můj mejl je pierro@email.cz, tak pošli na sebe spojení a já už nějakou knajpu vyberu. Mám zapátrat po nějaký lepší anebo nevadí i obyč. podnik???
mas ho v hlavicke kdyz na mne prispivas- jak bych rekl nekde kde maji dobre pivo a nebudu tam v monterkach ( obleku) vypadat zase jak uplnej trotl. Jo a nekde abych vecer jeste nemusel volat benga na sundani boticky. PS Vejde se vubec boticka na 18"?
jacobsi mám obavu že vejde... 8-s Hospu vymyslim. Z práce půjdu taky, takže s těma monterkama budem asi dva. no něco vymyslim. Hele kámo, jakej máš názor na Rovery?? Já už to tu jednou řešil s Matesem. Mě se ty auta moc moc líbily. Před dvěma týdny jsem se byl na jednoho Rovera 75 podívat ale byl po bouračce tak z koupě sešlo. Nikdy nepřestanu smutnit nad krachem téhle značky. Rover byl pro mne takovým lidovějším Jaguarem. Ty auta měly charisma, styl a obrovské kouzlo... Podobně mě brala třeba Lancia Lybra. Jenže ta je italka.. a tam bych byl opatrnější.
Muj otec ho mel - skvele auto, skvele motory, vzhled jen trosku horsi kvalita zpracovani. Po pravde radeji bych koupil ojeteho X-Type- ja bych rekl ze to je socJag ( Ahoj Mates ;-) )- rekl bych dobry kvalitni auto- jediny minus je ze tady v CR je strasne maly vyber ale kdyz kouknes na ty stranky s Minim a zadas tam X-Type tak jich tam budes mit spoustu za cenu kolem 12 000 Euro a to neni zla cena
Říká se, že Cayman je dnes nejovládatelnější a nezábavnější PORSCHE. Jistě by ses dokonale vyřádil i v 911cce... jenže, na to bys musel přihodit ještě neskutečnej meloun... Takže vědět, že máš za humny dělo děl za cenu... na kterou se... hergot... vydělat dá... ne?.. to je inspirace století. Někdo nahoře tu proti Caymanovi staví nějakou protézu... no, tak... stavět může... kdo se ovšem už jednou po světě trochu rozhlédl... a tedy se tak trochu orientuje... ví, kam maj jeho kroky směřovat... Cayman za mega a půl... jdu na dvojitou skotskou... sakra... že by mě u Porsche přemluvili?... P.S. Porsche za tři vejplaty guvernéra ČNB... to je pro mne zpráva roku :yes: BRAVO PORSCHE :yes::yes::yes:
Za tri vyplaty asi ne ale necely rok urcite ;-) . Mne osobne Cayman neimponuje- ale uznavam ze to asi bude pro Porsche solidni prodejni uspech. Mimochodem co je tedy pro tebe jeho konkurence?