Nový dvěma turbodmychadly přeplňovaný čtyřválec 2,2 HDI (125 kW) se měl prodávat za 961 tisíc, ale Citroën i na něj aplikoval plošnou slevu 150 tisíc korun.
Ano a rozsah vyuzitelnych otacek 2000-3500, oproti 1500-4500 u motoru PSA/Ford. Zkuste si nekdy promyslet, co znamena pri bezne jizde vykon a tocivy moment...vyhnete se trapasum... ;-)
A kolik to má na 1000/ot.? HDI tam točí 280 Nm! Chlubit se absencí druhého turba je asi jako vískat štěstím nad pleškou. Ale když se někdo dokáže rozplývat nad LySinou, určitě to svede i u RAVky 8-s
Tady nejde o žádné chlubení. Jen konstatování, že 125 kW a 370 Nm z 2,2 biturba není až tak velké umění. Např. i Škoda nabízí stejný výkon a o něco menší krouťák z dvoulitru a bez biturba. Toť vše.
Nikdo se nebavi o spickovych hodnotach, ale o prubehu vykonu a tociveho momentu a tam je PSA o kategorii lepsi...Nestaci precist si z tabulek pouze jedno cislo... ;-)
Až na to, že registrové plnění jako v případě 2.2 HDI dokáže zajistit mnohem širší optimum a lepší plnění v nízkých otáčkách motoru. Důvodů, proč má "jenom" 370 Nm může být více. Ať už je to absence převodovek schopných přenášet ten moment, otáčky relativně malé turbíny nebo konkurence z vlastních řad v podobě 2.7 HDI se 440 Nm.
Kdysi bys za tuhle větu zahořel jasným plamenem... dneska se vesele točí turbo a hvízdot na volnoběhu ti zaručí sílu v pravdě titánskou. PSA a diesel zkrátka patří k sobě a dnes už se naštěstí hranice nestaví, jen se překonávají. Tak až vám páni redaktoři Citroën půjčí C5 k testu, dávejte pozor na namrzlou vozovku, protože tam je krouťák spíš pro zlost. Ono to dřív než cca v listopadu nepřijde ;-)
Píšu to tu neustále... Za posledních 10 let se nafta velmi vžila do osobních aut... dokobnce pro běžného spotřebitele překonala benzín, zejména tedy ve spotřebě... A dnes? dnes již nafta začíná šlapat i na paty ostrejm benzíňákům... jistě, kroutící moment přes 350... to je taková malá raketa... Při běžném provozu nemá benzín při akceleraci vlastně šanci... nafťák v C5 sejme kdekoho ani nemusí podřazovat. Jo, pravda je, že ve formuli jedna to ještě nafťák nikomu nenatírá... to je ovšem argument z těch zoufalých... argumentujou tak zejména ti, kteří to v dlouhým táhlým od nafťáka dostali i s pozdravem... P.S. C5... je... jaksi... designově... velmi odvážné auto :-) no, naštěstí to vyvažuje tenhle výbornej motor.
Já se tě ptal, jestli znáš někoho, kdo přetankovává do nádrže z bagru... Kanystrovej kovboj je zase co? Neumíš vážně odpovědět na jednoduše formulovanou otázku? A ano, bagr jsem už viděl. Bagr, buldozer, nebo i nakladač a jinou techniku s podobným zaměřením. Co to má společného s mou otázkou, která je zopakovaná v první větě tohoto příspěvku???
Nerad bych tu působil v roli tvého zpovědníka... nedávej mi naivní otázky... na které víš, že nedostaneš odpověď. P.S. Jo, je fajn, žes viděl už bagr >:D:yes:
Už jen tahle věta je obtížně uchopitelná... Jak ptám? Na co se chceš ptát? Možná se snažíš o nějakej jihočeskej bonmot, ale pochop... když napíšu - kanystrovej kovboj - tak mimo tebe tu každej ví o co jde... i když musím se přiznat, že tu časem žasnu kdo všechno si troufne napsat pohled na motoristickej svět. Na druhé straně je cenné přečíst si tu pohled oblizovače vejloh prodejen aut (Myslím Yaroukha)... vždyť i to může člověku rozšířit obzor. Jinak tu velmi cením příspěvky, z nichž je znát, že je píše znalý a zkušený šofér... Ty si čtu i dvakrát. Z jakého pohledu píšeš ty? Vejlohář? Zelenáč? Zajetej nebo vylágrovanej >:D;-):yes:
Jak ptám? Tak že se tě táži ve větách jednoduchých a ty stejně nechápeš. Těžkej víkend? Proč sem taháš Yaroukha?? Proč mi píšeš něco o příspěvcích? Já se tě ptal, zda znáš někoho, kdo přečerpává z bagru (ok, nebo i z jiného hospodářského / stavebního stroje) naftu do svého osobního vozu? Dřív jsi tu psal texty v duchu, že každý kdo má diesel tak činí. Nyní diesely opěvuješ, jak je to nejlepší volba pro běžného uživatele. To shledávám jako rozpor mezi tvými názorovými stanovisky... ne však poprvé.. stálost tvých názorů kolísá, jak Vltava na pražské kaskádě po každém větším dešti.
A co jako s tím budeš dělat? Ty ses tu pasoval do postavení kladeče otázek? Můj názor na naftu se vyvíjí s rozvojem dieslových motorů... to je přirozené. Vedle toho tu stále existují kanystroví kovbojové, to holt zase nevíš ty. Pokud chceš psát o nějakém názorovém betonu... pak čti příspěvky od ZZ... to není ani řídkej beton... to je francouzskolexální polévka. Dobrou chuť >:-[]
prosimte zalez zpatky pod sutrak. sleduju par dni ty tvoje upoceny vystoupeni a je mi z tebe blbe (a tvejm rodicum nejspis do breku). cim si auto.cz zaslouzilo takovyho zjeba jako ses ty?
pekne povedane : "velmi odvazne auto", ja by som si servitky az tak nebral... je to hnus... uz aby tu bol novy model a zapadol do novej peknouckej rodinky citroenakov... i ked rodinku casto vidame na are, psychiatrii a podobne... ;-)
Proc hnus- proste je lide a jsou lide kterym se libi! To mne se nelibi Passat ale netvrdim ze je to hnus. Proste jsou lide s jinym nazorem a respektuji je a neurazim jejich vyber slovy ze je to hnus
ak sa ta to dotklo, tak prepac, nemyslel som to v zlom. pre mna je to jedno z najskaredsich aut, cize hnus... ak niekto povie na moje auto ze je to hnus, tak to berem, prenho je to hnus, jeho vec, neberem to ako urazku... ;-)
jde o to ze slovo hnus ma velmi peorativni vyznam- proc nepouzit slovo mne se to nelibi. Taky se mi nelibi ale proste nechci o necem tvrdit ze je to hnus protoze to urazi lidi co si ho koupili- zni to jako kdyby nemeli vkus- pricemz ho maji jen odlisny nez ja- nekomu se libi baroko nekomu funkcionalismus.
boooze, neviem co tu rozoberate, clovek sa trochu necha uniest (ja pri slove citroen stale mam rozbusku na emociach), trochu nieco presvihne a uz je tu z toho diskusia... >:D uznavam, po vychladnuti sa mi slovo hnus zda trochu tvrde, ale vtedy sa mi to zdalo ok... vzdy pisem to co ma napadne, nerozmyslam ci by to mohlo niekoho urazit, alebo niekomu sposobit vymenu plienok, ako sa tu casto spomina... co na srdci, to na jazyku ako sa hovori... sorry, fakt ! ;-)
Misoo má nepochybně na mysli... jistou... vyjímečnost některých partií C5... například zadních lamp :-) ... napsal to ostře... ale pozor... není důležité, co se ti líbí nebo nelíbí... důležité je úsilí o objektivní hodnocení toho kterého auta... To, že se ti líbí, nevypovídá o ničem. Misoo provedl hodnotící soud. Možná se ti nelíbí :-) leč... je to soud.
GTI- Misoo umi mluvit sam za sebe- tak ho nech at se i sam vyjadri- jinak znovu zduraznuji nic proti jeho nazoru- kazdy ma pravo na svuj nazor- ale reaguji na zpusob jeho prezentace
Nikdo neni objektivni- vsichni mame subjektivni nazory ( tzv. jsme necim ovlivneni). Tobe se treba libi passat mne ne a je to subjektivni nazor- ale pripoustim nejsem odbornik na estetiku- nikdy jsem umeni nestudoval ( pokud se nepocita kresleni na ZS)
:-) No, právě já akcentuji, že vůbec tady nejde o to, zda se komu líbí co či nelíbí, nýbrž jde o to, zda třeba ten Apoštol je designově náročný či nikoliv. A to tedy apoštol je velmi... a bez ohledu, zda se ti líbí, či nelíbí.
Ptáš se proč, aby až ti napíši, že ano, ses omluvil, či, pokud ne, ses jako smál, že nemohu hodnitit? Jacobsi... svět slov je svět o jejich skládání. Něčí skládání se ti líbí víc. Nehledej tu UMPRUM... to není cesta do ráje.
Pokud by jsi mel umeleckou skolu ano omluvil bych se ti nebot budes o designu vedet vic nez ja a budes mit pravo prohlasovat co je a neni designove narocne a co ne.
Neprecenuji ale alespon ti to umelecke vzdelani dava pravo hrat si na odbornika coz ani ty ani ja nemuzeme- proto bychom nemeli hlubokomyslne hodnotit design a jeho nadcasovost, nebo hloubku- to muzou odbornici nebo cas.
Samozrejme- v tom smylu to se mi libi vic a to min, ale ne prohlasovat ze jedno je designove narocne a druhe je designovy brak- kdyz to prezenu. To je jedine o co mi tady jde. proste reknes to se mi libi- to je podle mne v poradku. Ale jekamile rekne ze to te naprosto hruzostrasny, kycovity design tak to uz v poradku neni- pokud pred to nedas podle mne.
Ne ale ohledne odborne diskuse nad designem by to bylo vhodne- nechapej mne prosim spatne- nejde mi o nazor ale o jeho prezentaci- ani jeden z nas nema pravo hazet tady odborne terminy- ani jeden z nas na to nema mandat, vzdelani a pravo. Jde mi jen o to ze staci rict libi se mi nebo nelibi- a ne diskutovat odborne nad designem. Hodnotit jestli je povrchni, nebo hluboky- jsme laici tak si tady nehrajme na odborniky
Nemam pravo to hodnotit z odborneho hlediska neb nejsem na tuto oblast odbornik. Muzu rict pouze toto auto se mi nelibi- ale nemuzu mluvit o hlubokem designu nebo tak neco. Ja v klidu priznam- ano nevim co to hluboky design je.
Ale já tě chápu. Narozdíl od tebe zase já považuji hodnocení líbí/nelíbí za příliš jednoduché, povrchní... až naivní. Nic mi to nedá, přečíst si, že Jacobsovi se nelíbí C5... musíš umět najít tu správnou balanci, resp. ji hledat... jinak bys nám tu zdrcnul diskuze jen do dvou slov.
Trapné ego - >:-[] >:-[] tak to se ti povedlo dokonale >:-[] Zajímavé... jak vadí myšlénkově mírně posunutý svět... jsi jak myška... která vystrčila hlavu z díry a překvapilo jí slunce... vždyť ve tmě si byla tolik jistá... altraxi. ;-)
tak nexpapm preco este trpia teba... >:D a daaaaaavno uz tu neplati ze tu pisu ludia s mozgom. TO by ta sem NIKDY nepustili ty J*E*B*K*O ... ...kedysi , ked ty si este nemal ponatie o tom ze existuje nejake auto.cz , tak sem naozaj prispievali ludia s mozgom ... btw. to neni nadavka , to je tvoj status dusevnej choroby ty J*E*B*K*0 >:-[]
pokud jsi schopný akceptovat nečí názo budeš se muset vyrovnat i s jeho slovním obsahem a jediné co ti zbude je vytvořit si vlastní názor :-). Jojo život je o naslouchání že :-)
Nechápeš můj přispěvek, ty jsi teď v pozici mentora který říka něco o vhodnosti slova "hnus". Mám pocit že na diskuzi jde o obsah příspěvku, ne z jakých slov je složen. Ty jsi pochopil co chce slovem "hnus" říct ne?
GTI, to, že sám jezdíš diesela je sice pěkné, ale...benzín je benzín. Využitelný rozsah otáček je pořád o hodně větší a jízda je jemnější,tichá,bez vibrací. Shodou okolností jsem o víkendu měl tu čest s jedním moderním dieselem a musím říct...opravdu JE to poznat. A to neustálé řazení (ve městě), to není nic příjemného. Abych ale řekl B, když jsem řekl A: s tím dieselem bych se na výlet do paříže vydal radši než s benzínem. na dálnici to prostě žere míň a jede to pěkně (což benzín taky, ale s mnohem větší spotřebou).
Kdes koupil, že jezdím naftu? Myslíš s odkazem na horní příspěvek?.. No, tak to musíš bejt ovšem přesvědčenej, že ji mám v 911cce :-) Jinak jsi to napsal dobře... Paříž uděláš s průměrem 150 v naftě za 7,5 - 8,5, podle mottorizace a v benzínu s obdobným průměrem za 12 - 18 litrů... a to je sakra znát na europeněžence ;-) Ještě jsme tu nikdy myslím neprobírali různý způsob ovládání benzínu a nafty. Je známé, že křížení jde trochu ztuha... s naftou se člověk musí naučit jezdit, zejména pokud má zažité benínové návyky, tj. vytáčení do červeného pole a neustále podřazování při potřebe akcelerovat při předjíždění. Můžem to tu někdy podrobně rozebrat. Odhaduji, že na "přestup" z benzínu na naftu je zapotřebí tak 5tisíc km.
GTI, já přece neříkám,že nafta je něco špatného! je to alternativa a když najezdíš tolik km, tak ti to rozhodně schvaluju. PS:140 tempo dálnice 7,8 s legacy ;-)
Mě nic neschvaluj, ale já nahoře píši o průmeru 150... to znamená, že musíš valit stále kolem 180... jinak to neudržíš... 7,8 to vypiješ :-);-) tak 14... a to ti fandím.
při tempo 150 to žralo 8l...ale čím víc, tím víc, to je jasné...proto taky beru za výbornou věc hybrida, který tu spotřebu radikálně sráží. PS: se nečerti,FAKT ti to schvaluju, myslím to upř...teda...vážně ;-):yes:
tak to pak tedy pardón, ale věřit opravdu nemohu. Byl jsem totiž vlastníkem tohoto vozu. Motorizace 2.0R a rozhodně jsem tedy při takových rychlostech jezdil za víc. Ale jinak pravda úžasné auto.
za prvé...je to 2,5,za druhé tempomat docela hodně spotřebu snižuje,za třetí nebylo plné auto. A jestli mi nevěříte, prosím, nemusíte. Ale vězte, že nemám potřebu tady cokoliv plácat.
MY05...ten dvoulitr možná má s autem o něco víc práce a v kopcích žere hodně, co já vím. 2.0R je jediný motor od Subaru, se kterým jsem nejel ;-) . ale 140 tempo,naposled příbram - praha za 7,8 (a tam jsou kopce jako svińa, po madarské dálnici by to bylo za 7,6,možná :-)
a jéje...no rozumím, hodně žere...ale Davide,neříkej mi, že pohoda z cestování je na stejné úrovni jako s benzínem...zase tak moc mě nehoupej (co jsi pořídil?)
Nejde jen o hluk a vibrace uvnitř, to už se s výjimkou malých aut daří zvládat. Manželka odjíždí do práce a probouzí mě každý den tím, že pod oknem startuje turbodiesel. :-) A není to žádná plečka, tři roky staré auto.
Jo, má v autě tdi. Já mám naftu taky a nejspíš budím sousedy. Což mi ovšem vůbec nevadí. >:D Myslím ale, že i common-raily jsou, zvláště v zimě, při startu hlučné.
porovnávej ale jablka s jablkami a ne s hruškami. nafta pořád prd jede a bez filtru pevnejch částic je to jen pojízdná dýmovnice! porovnej 1,4TDI 59kw s 1,4TSI 125 kw. co z toho je rychlejší,no?
Jo, brácho, znáš to sám – koupíš si jezevčíka a za půl roku šmajdáš haxnama. Nebo, dostaneš dogu k Ježíšku a už na velikonoce máš baga jako bobr. Je to známá věc, podoba pána a psa se sbližuje. Ale nebuď si bez psa moc jistej. U aut je to podobný. Kolik já už viděl čelistí á la Trabant. Ještě, že šofér si vybírá auto. Kdyby to bylo naopak, mám obavu, že by tu bylo přeBROUKováno… samej hovnivál a žádnej ranař. Takže, jedna dobrá informace – podle nosa poznáš kosa. Jednoho znám, má cépětku. Citróna. Jo, tak na ty bacha, u extrémních aut, čekej i extrémní dojmy z majitelů.. - rádoby elegán, tesil kalhoty s pukem a záložkou, pod nima hnědý mokasíny a mezi tím světle hnědý ponožky na gumičku. Tvídový sako z polystyrénu a zlatý hodinky. Teda zlatý… v barvě zlata, ale bez puncu. V saku sedává i za volantem… koneckonců nemačkavý provedení mu prej nahrazuje boční airbag. Ekolog, miluje k snídani kukuřičný lupena s jogurtem, prostě žádnej dravec, žádnej kanibal. Tak tenhle houpavej kovboj, s plenama nízku u pasu, a s poměrně širokým, teplejším úsměvem, nakonec, musím upřímně napsat, má jeden dobrej rys… na silnicích jezdí slušně. Volant uchopuje jemným podhmatem oběma rukama na spodní části věnce a ani za nic by ho nikdo nepřesvědčil, že driftováním nemyslíš vyšťourávání zbytků poledního pajšlu na smetaně z těch patnácti vykotlanejch zubů, co se na tebe jima usmíval, když jsi ho ve svým Lambu říznul v dlouhým táhlým. Jo, abych nezapomněl, když na něho v šeru koukám, zdá se mi, že se mu začíná dělat zaječí pysk. Jo, jo koupil toho citróna po faceliftu… jeho věc.
Nezměnil. No jistě, Alessio, že humorné. Jestli ses nesmál u pajšlu na smetaně, tak se nech někým zlochtat... ten smích... to mám na mysli. ;-) Prosím tě, sedni si a napiš fórek o... Passatu... Jen tak, abys mi dokázal, že Pitbull na druhou nebyl o smíchu, a že ty to umíš lépe, jinak, řekněme dokonale... :-)
Tys dospěl k závěru, že urážím majitele C5? kam na tyhle nesmysly do sebe chodíš? ;-\ Alessio... mimochodem... četls´Tři muže ve člunu, nebo něco, co tě snad sejme - cokoliv od Donalda E. Westlaka?
ano, k takovému závěru jsem po přečtení dospěl: "čekej i extrémní dojmy z majitelů.. - rádoby elegán, tesil kalhoty s pukem a záložkou, pod nima hnědý mokasíny a mezi tím světle hnědý ponožky na gumičku. Tvídový sako z polystyrénu a zlatý hodinky. Teda zlatý…"
Chápu... tohle tě uráží... :-) No... jednou bych tě chtěl potkat >:-[];-) Nějak postrádám intelekt v tvém postoji... Připadáš mi (nezlob se) trochu dnes tupý... P.S. Ano... beru na vědomí, že ta pasáž te uráží >:D bože, kde já se to dnes motám? Mateřská školka hadr.
je to celé psané zákeřnou slinou...možná jí máš ještě z té mateřské školky, to neumím posoudit. PS: nezlobím se, tys dneska trochu přestřelil, každý děláme chyby
Jákou zákeřnou slinou? Blázníš? Nebyl jsi dopoledne na Draculovi? Jaké chyby... Pitbull na druhou je první a já doufám, že bude mít pokračování... které napíšeš ty... rukou lehkou jako vánek... bez chyb, aby se nikdo nemohl urážet a všichni jsme se báječně pobavili... Co?
nebudu pokračovat v takových příspěvcích, to po mě nechtěj. ty myslíš, že kdybych napsal třeba o majitelích S40, že "jsou rádoby elegáni, tesil kalhoty s pukem a záložkou, pod nima hnědý mokasíny a mezi tím světle hnědý ponožky na gumičku. Tvídový sako z polystyrénu a zlatý hodinky. Teda zlatý…" tak by to bylo ok? na tohle mi odpověz, to mě hrozně zajímá
On tu někdo píše shrnující sondu o majitelích C5 či S60? >:D Ponoř se do toho ještě jednou... snad najdeš svůj ztracený smysl pro humor. Ale hlavně mi ukaž svým humorným příspěvkem o Passatu ty, jak se to má psát. To je nejlepší řešení.
No, opisovat cizí texty, to jaksi... asi... vtipné moc nebude... Já bych spíš čekal nějaký pozitivní příklad - že napíšeš ten správný humorný příspěvek o Passatu, abych jako pochopil, jak se dělá kvalitní humor na úrovni Alessiova mozku. Co?
Nerozumím... komix jaksi není mé téma. To je tak pro negramotné, lehce retardované jedince. Takové omalovánky pro některé dospělé. Zdůrazňuji - některé.
Ze proti tobe jsme materska skolka vsichni- nemame tolik zazitku a zkusenosti takze nas muzes za ni povazovat, nicmene nektere ty zazitky nejsou takove aby na nas udelaly dojem, abychom chteli o ne byt bohatsi a pak to nebudeme nektera moudra brat
Ale zde teď snad není diskuze o vědeckém komunismu, nýbrž o humoru v textech, v příspěvcích. Pitbull není žádné moudro, to je bohapustá sranda... Počkej co napíše humorného Alessio...
A kdes dospěl k tomuhle závěru? Možná když mrkneš na diskuzi, jedna dvě reakce jsdou pozitivní, což je pozitivní... :-) ovšem není moc reakcí negatívních... a to je to důležité... chválit... to se mezi chlapama moc nenosí... Důležité je, že se to nelíbí jen tobě a jacobsovi... :-)
Do podobnych diskuzi se neminim michat, ale proc je humorna skazka o ZZ? To jako, ze se humor pomeruje tim, kdo se vice do ZZ naveze? Pak mas primat (ne opa).
Ale to přece není o ZZ. Kdes to koupil? Já tu pod článek pustím text, který věnuji ZZ, nikoli že je o ZZ, v tom je snad rozdíl. a věnovaljsem mu jej za jeho neutuchající starost o nick GTI. :-) A ta je opravdu intenzívní.
tak to máme pravě ten problém. Nemůžeš přece srovnávat AWD vs HALDEX :-(
Jináč motorově vede VW, nevím jaké jsi měl možnosti se povozit, ale od VW jsem jel skoro se vším a subu jsem se vozil s IMP a vlastnil jsem Legacy. Je pravda že jsem nejezdil s tím třílitrem ale motor mě nijak neuchvátil.
Proc nemuzu porovnavat jizdni vlastnosti? Z meho subjektivniho hlediska lip jelo s Legacy nez s Jarnim Vankem- to je vse. Nic vic nic min. Ale podotykam ze je to pouze muj subjektivni nazor ktery nikomu nenutim
Ok ja to respektuji a AWD byl jeden z důvodu proč jsem si to koupil, ale pohodlí bere za své :-( no a teď jsem udělal kompromis, plnohodnotná čtyřkolka, pohodlí a super motor :-) Audi A6 Avant S-Line :-)
na měchách, stalo to sice hodně ale je to užas. Prostě auto mejch snů. A vím o čem GTI mluví, pochopil jsem. Nenechal jsem si namontovat přepážku. Vím vyhodil jsem skoro 600tis, ale stálo to za to. Byla zase docela fajn sleva :-) opravdu můžu doporučit
Sázím pade na to, že máš C5 ;-):-) hele... to je přece logické repete... Co v tom hledáš za kanonádu? :-) jde přece o humornej testík... a "zaječí pysk" je poměrně povedené finále... I když, Perune... o tom, co je textové finále... můžem mít rozdílnou představu. P.S. Hele... mrkni na sebe takhle v podvečer do zrcadla... ;-):-):yes:
Prohráls, ale zase tak daleko nejsi ;-)
Jinak hodnocení povedenosti vlastních příspěvků.. inu, každý dle svého gusta, ale... jistě chápeš. Zrcadlo mi každý ráno říká "Nu pagadi", ale večer se tam už radši nedívám..
P.S. mailem ti pošlu číslo účtu a VS. Každá koruna dobrá, žeano >:D
Cha cha... Nic nehodnotím... jen vím, zda to má hlavu a patu... jinakl bych to ani nevypustil. No, hele, přeci jen mrkni... ony ty předky... u Citroenu... ;-)
No, když je tenhle "příspěvek" věnován mně, tak bych tě asi poprosil, abys to nějak vysvětlil. Přeci bys nechtěl, abych to nechápal, když sis s tím dal tolik práce... Alessiovi píšeš, že je to "humorné". Třeba pro mě budeš mít jiné vysvětlení.
Věnoval jsem ti tenhle příspěvek, jako poděkování za starost, co máš s s nickem GTI, za tvá slova, ZZ, nahoře... prostě, mám tě tak trochu svým způsobem rád, a chtěl jsem ti věnovat humorný příspěvek, aby ses také trochu zasmál... (přece ti nevěnuji horor), neb se mi zdá, žes zredukoval svůj pobyt zde na krátkověté výkřiky... no, a chtěl jsem tě trochu rozptýlit. To je dobrá motivace, nemyslíš?
Jistě... důležité je porovnávat, to, co valíš na silnici... co je ti platné, že C5 v naftě přeletí 911 krát 911ka... když ji nemáš... Ale toho Citróna má kde kdo... Tak proto, při silničním provozu je králem kopce (bohužel pro benzin) vetšinou už nafta... Je to těžké, bolestné poznání... ale pokud jezdíš benzínem, víš, jak s tebou nafťák cvičí.
ps: taky bych možná tipoval, že 3,2FSI bude rychlejší než 3.0TDI...na stovku vítězí, v maximálce taky. pojede za víc, jistě, ale bude to zážitek a ne turbokamna
Nejsilnejsi je osmivalec 4,0 tdi, tedy pokud jsme u koncernu VW a nebereme koncici V10 tdi. Tusim, ze prave osmivalec byl prvni v koncernu se systemem common rail.
na nedavnom tuning zraze som sa viezol ako spolujazdec v audi a6 2,7 biturbo, uprava na 310 ps. ver tomu, ze by tvoje 3,0 tdi tato kara zadupala do zeme ;-)