Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C5 2.2 HDI Biturbo za 811.000,-Kč

Nový dvěma turbodmychadly přeplňovaný čtyřválec 2,2 HDI (125 kW) se měl prodávat za 961 tisíc, ale Citroën i na něj aplikoval plošnou slevu 150 tisíc korun.
Zpět na článek
14. 8. 2006 07:21
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 07:29
neregistrovaný "Paja"
14. 8. 2006 08:00
neregistrovaný "M3"
14. 8. 2006 08:55
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 10:41
neregistrovaný "misoo"
14. 8. 2006 08:56
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 09:33
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 12:38
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 14:43
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 08:13
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 09:42
neregistrovaný "RRAAFF"
14. 8. 2006 09:57
neregistrovaný "Hooonza"
14. 8. 2006 12:40
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 08:35
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 08:39
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 09:46
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 10:00
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 10:45
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 10:27
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 10:44
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 10:52
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 11:05
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:15
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 11:20
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:30
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 11:37
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:28
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 12:40
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 19:17
neregistrovaný "The"
14. 8. 2006 10:47
neregistrovaný "mates"
14. 8. 2006 11:20
neregistrovaný "milic"
14. 8. 2006 11:28
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:38
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:42
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:48
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 19:18
neregistrovaný "The"
14. 8. 2006 19:20
neregistrovaný "The"
14. 8. 2006 10:46
neregistrovaný "misoo"
14. 8. 2006 10:59
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 11:00
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:21
neregistrovaný "misoo"
14. 8. 2006 11:26
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 13:29
neregistrovaný "misoo"
14. 8. 2006 11:23
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:28
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:32
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:36
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:41
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:55
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:58
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:02
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:15
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:20
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:23
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:24
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:38
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:40
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:46
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:48
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:10
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 13:37
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:47
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 13:51
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:53
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 13:58
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:07
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:11
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:53
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:25
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:30
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:32
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:24
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:37
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:39
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:49
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:50
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 12:10
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:14
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:40
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:48
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 12:03
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:02
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:11
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:11
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:15
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:21
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:30
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:04
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:07
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:07
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:10
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:16
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:07
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:11
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:12
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:16
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:17
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "empi"
14. 8. 2006 12:55
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:16
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:17
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:26
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:29
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:37
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:46
neregistrovaný "mišo"
14. 8. 2006 12:34
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:36
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:37
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:41
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:38
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:43
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:56
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 13:08
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 13:09
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 13:32
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:59
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:10
neregistrovaný "milic"
14. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:17
neregistrovaný "milic"
14. 8. 2006 12:23
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:37
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:44
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:54
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:57
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:59
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:41
neregistrovaný "mišo"
14. 8. 2006 21:44
neregistrovaný "GTR"
14. 8. 2006 13:00
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:04
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 13:52
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:59
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:02
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:07
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:14
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:38
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:41
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:50
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:54
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:05
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:12
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:17
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:25
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:45
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:58
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:01
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 16:29
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:42
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 16:43
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 17:01
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 17:10
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 17:16
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:22
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:47
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:57
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:06
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:11
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:15
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:19
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:34
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:35
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:41
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:48
neregistrovaný "mates"
14. 8. 2006 15:58
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:51
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:59
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 16:27
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:34
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 17:03
neregistrovaný "Paja"
14. 8. 2006 17:15
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:53
neregistrovaný "mišo"
23. 8. 2006 11:51
neregistrovaný "Emmel"
14. 8. 2006 13:59
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:04
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:07
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:08
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:12
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:14
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:16
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:19
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:22
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:26
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:30
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:36
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:38
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:43
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 16:50
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:40
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:44
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:47
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:49
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:58
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:59
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:07
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:20
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 13:07
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 13:15
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 13:33
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 13:53
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:36
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 13:53
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:45
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 13:59
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:07
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 14:10
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:11
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 14:32
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:47
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 15:11
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 15:38
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:44
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 14:48
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:52
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 14:54
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:10
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 15:19
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:21
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:26
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 15:35
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:56
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:57
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:27
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:34
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:37
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:51
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 15:56
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:04
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 16:23
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:26
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:29
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 16:42
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:53
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 17:08
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 17:08
neregistrovaný "Paja"
14. 8. 2006 16:08
neregistrovaný "mišo"
14. 8. 2006 14:52
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:54
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 15:02
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:24
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:29
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:33
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 16:21
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:48
neregistrovaný "Jacobs"
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 07:21
TOYOTA RAV 4
má ze stejného objemu výkon 130 kW. A bez biturba >:D >:D
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Paja"
14. 8. 2006 07:29
Re: TOYOTA RAV 4
Ano a rozsah vyuzitelnych otacek 2000-3500, oproti 1500-4500 u motoru PSA/Ford. Zkuste si nekdy promyslet, co znamena pri bezne jizde vykon a tocivy moment...vyhnete se trapasum... ;-)
neregistrovaný "M3"
14. 8. 2006 08:00
Re: TOYOTA RAV 4
To sou Ty benzinaci, koukaj jenom na kone, protoze kroutak neznaj, to my ropaci koukame zase hlavne na kroutak :-)
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 08:55
Re: TOYOTA RAV 4
Ropák s nickem M3 :no:
neregistrovaný "misoo"
14. 8. 2006 10:41
Re: TOYOTA RAV 4
>:D
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 08:56
Re: TOYOTA RAV 4
Ale no tak. Zkuste si zjistit fakta a pak něco pište. Navíc RAV4 má 400 Nm >:D bez biturba >:D
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 09:33
Re: TOYOTA RAV 4
A kolik to má na 1000/ot.? HDI tam točí 280 Nm! Chlubit se absencí druhého turba je asi jako vískat štěstím nad pleškou. Ale když se někdo dokáže rozplývat nad LySinou, určitě to svede i u RAVky 8-s
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 12:38
Re: TOYOTA RAV 4
Tady nejde o žádné chlubení. Jen konstatování, že 125 kW a 370 Nm z 2,2 biturba není až tak velké umění. Např. i Škoda nabízí stejný výkon a o něco menší krouťák z dvoulitru a bez biturba. Toť vše.
neregistrovaný "Paja"
14. 8. 2006 14:43
Re: TOYOTA RAV 4
Nikdo se nebavi o spickovych hodnotach, ale o prubehu vykonu a tociveho momentu a tam je PSA o kategorii lepsi...Nestaci precist si z tabulek pouze jedno cislo... ;-)
neregistrovaný "LS"
15. 8. 2006 08:13
Re: TOYOTA RAV 4
O kategorii lepší ??? O kategorii ??? Tady asi nemá cenu vést debatu :no:
neregistrovaný "RRAAFF"
14. 8. 2006 09:42
Re: TOYOTA RAV 4
A?
neregistrovaný "Hooonza"
14. 8. 2006 09:57
Re: TOYOTA RAV 4
Až na to, že registrové plnění jako v případě 2.2 HDI dokáže zajistit mnohem širší optimum a lepší plnění v nízkých otáčkách motoru. Důvodů, proč má "jenom" 370 Nm může být více. Ať už je to absence převodovek schopných přenášet ten moment, otáčky relativně malé turbíny nebo konkurence z vlastních řad v podobě 2.7 HDI se 440 Nm.
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 12:40
Re: TOYOTA RAV 4
Nespekuluji nad důvody proč to nemá. Fakt je ten, že to nemá. Toť vše.
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 08:35
A přece se točí!ú
Kdysi bys za tuhle větu zahořel jasným plamenem... dneska se vesele točí turbo a hvízdot na volnoběhu ti zaručí sílu v pravdě titánskou. PSA a diesel zkrátka patří k sobě a dnes už se naštěstí hranice nestaví, jen se překonávají. Tak až vám páni redaktoři Citroën půjčí C5 k testu, dávejte pozor na namrzlou vozovku, protože tam je krouťák spíš pro zlost. Ono to dřív než cca v listopadu nepřijde ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 08:39
370Nm
Hmmm, to je hooodně slušná nabídka. Perfektní moderní motor za úchvatnou cenu. Citroën "si hraje" i s výběhovou C5, za což :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 09:46
ZAKROUTÍ TI KRKEM
Píšu to tu neustále... Za posledních 10 let se nafta velmi vžila do osobních aut... dokobnce pro běžného spotřebitele překonala benzín, zejména tedy ve spotřebě... A dnes? dnes již nafta začíná šlapat i na paty ostrejm benzíňákům... jistě, kroutící moment přes 350... to je taková malá raketa... Při běžném provozu nemá benzín při akceleraci vlastně šanci... nafťák v C5 sejme kdekoho ani nemusí podřazovat. Jo, pravda je, že ve formuli jedna to ještě nafťák nikomu nenatírá... to je ovšem argument z těch zoufalých... argumentujou tak zejména ti, kteří to v dlouhým táhlým od nafťáka dostali i s pozdravem... P.S. C5... je... jaksi... designově... velmi odvážné auto :-) no, naštěstí to vyvažuje tenhle výbornej motor.
Rozbalit vlákno
128
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 10:00
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 10:45
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
:-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 10:27
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Nebyl jsi to náhodou ty, kdo tu každému majiteli dieselu přisuzoval kámoše na bagru?
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 10:44
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Myslíš naftovej kovboj? Jistě, znám takové. Ty určitě také. A znám i jiné, nevím ovšem, zda je znáš i ty.
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 10:52
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ne, neznám nikoho, kdo přetankovává do nádrže z bagru, ty vážně ano?
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:05
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Znám mnoho "kanystrovejch kovbojů" kteří by na tenhle systém dodnes nenechali dopustit... Mimochodem, viděl už jsi vůbec někdy bagr >:D
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 11:15
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Já se tě ptal, jestli znáš někoho, kdo přetankovává do nádrže z bagru... Kanystrovej kovboj je zase co? Neumíš vážně odpovědět na jednoduše formulovanou otázku? A ano, bagr jsem už viděl. Bagr, buldozer, nebo i nakladač a jinou techniku s podobným zaměřením. Co to má společného s mou otázkou, která je zopakovaná v první větě tohoto příspěvku???
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:20
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Nerad bych tu působil v roli tvého zpovědníka... nedávej mi naivní otázky... na které víš, že nedostaneš odpověď. P.S. Jo, je fajn, žes viděl už bagr >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 11:30
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Aha, mé otázky jsou naivní... Možná to bude tím, že se ptám na věci, které publikuješ ty, viď?
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:37
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Už jen tahle věta je obtížně uchopitelná... Jak ptám? Na co se chceš ptát? Možná se snažíš o nějakej jihočeskej bonmot, ale pochop... když napíšu - kanystrovej kovboj - tak mimo tebe tu každej ví o co jde... i když musím se přiznat, že tu časem žasnu kdo všechno si troufne napsat pohled na motoristickej svět. Na druhé straně je cenné přečíst si tu pohled oblizovače vejloh prodejen aut (Myslím Yaroukha)... vždyť i to může člověku rozšířit obzor. Jinak tu velmi cením příspěvky, z nichž je znát, že je píše znalý a zkušený šofér... Ty si čtu i dvakrát. Z jakého pohledu píšeš ty? Vejlohář? Zelenáč? Zajetej nebo vylágrovanej >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 11:56
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Jak ptám? Tak že se tě táži ve větách jednoduchých a ty stejně nechápeš. Těžkej víkend? Proč sem taháš Yaroukha?? Proč mi píšeš něco o příspěvcích? Já se tě ptal, zda znáš někoho, kdo přečerpává z bagru (ok, nebo i z jiného hospodářského / stavebního stroje) naftu do svého osobního vozu? Dřív jsi tu psal texty v duchu, že každý kdo má diesel tak činí. Nyní diesely opěvuješ, jak je to nejlepší volba pro běžného uživatele. To shledávám jako rozpor mezi tvými názorovými stanovisky... ne však poprvé.. stálost tvých názorů kolísá, jak Vltava na pražské kaskádě po každém větším dešti.
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:22
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
A co jako s tím budeš dělat? Ty ses tu pasoval do postavení kladeče otázek? Můj názor na naftu se vyvíjí s rozvojem dieslových motorů... to je přirozené. Vedle toho tu stále existují kanystroví kovbojové, to holt zase nevíš ty. Pokud chceš psát o nějakém názorovém betonu... pak čti příspěvky od ZZ... to není ani řídkej beton... to je francouzskolexální polévka. Dobrou chuť >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 12:28
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Co s čím budu dělat? Spíš by jsi měl dělat něco sám se sebou, ne? Tak starej a tak blbej ;-\ 8-s
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:40
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Copak já, ale jak seš blbej ty... 8-s >:-[] :no:
neregistrovaný "The"
14. 8. 2006 19:17
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
prosimte zalez zpatky pod sutrak. sleduju par dni ty tvoje upoceny vystoupeni a je mi z tebe blbe (a tvejm rodicum nejspis do breku). cim si auto.cz zaslouzilo takovyho zjeba jako ses ty?
neregistrovaný "mates"
14. 8. 2006 10:47
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Znamy gymnasta se kotrmelcu neboji ;-\
neregistrovaný "milic"
14. 8. 2006 11:20
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Není to spíš atlet ? Poslední dobou si tu pořád dává sprint 110 m přepážek.
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:28
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
>:D :yes: Pozor... abys matesovi nepřipomněj jeho zoufalou názorovou minulost ve vztahu k Jaguaru >:-[] je na to moc háklivý >:-[]
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:38
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
J*E*B*K*O
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:42
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Koukám, že děláš do grafiky... sprejař?
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:48
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
ne, ty J*E*B*K*O
neregistrovaný "The"
14. 8. 2006 19:18
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
>:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "The"
14. 8. 2006 19:20
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
GTI zkus mu napsat, ze je kýčař nebo zase nejakou tu tvoji pitomost o skole zivota >:D >:D
neregistrovaný "misoo"
14. 8. 2006 10:46
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
pekne povedane : "velmi odvazne auto", ja by som si servitky az tak nebral... je to hnus... uz aby tu bol novy model a zapadol do novej peknouckej rodinky citroenakov... i ked rodinku casto vidame na are, psychiatrii a podobne... ;-)
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 10:59
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
No no 8-s :no:
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:00
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
:-) souhlas... Nechtěl jsem tu ZZ rozplakat >:D ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:16
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Proc hnus- proste je lide a jsou lide kterym se libi! To mne se nelibi Passat ale netvrdim ze je to hnus. Proste jsou lide s jinym nazorem a respektuji je a neurazim jejich vyber slovy ze je to hnus
neregistrovaný "misoo"
14. 8. 2006 11:21
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
ak sa ta to dotklo, tak prepac, nemyslel som to v zlom. pre mna je to jedno z najskaredsich aut, cize hnus... ak niekto povie na moje auto ze je to hnus, tak to berem, prenho je to hnus, jeho vec, neberem to ako urazku... ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:26
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
jde o to ze slovo hnus ma velmi peorativni vyznam- proc nepouzit slovo mne se to nelibi. Taky se mi nelibi ale proste nechci o necem tvrdit ze je to hnus protoze to urazi lidi co si ho koupili- zni to jako kdyby nemeli vkus- pricemz ho maji jen odlisny nez ja- nekomu se libi baroko nekomu funkcionalismus.
neregistrovaný "misoo"
14. 8. 2006 13:29
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
boooze, neviem co tu rozoberate, clovek sa trochu necha uniest (ja pri slove citroen stale mam rozbusku na emociach), trochu nieco presvihne a uz je tu z toho diskusia... >:D uznavam, po vychladnuti sa mi slovo hnus zda trochu tvrde, ale vtedy sa mi to zdalo ok... vzdy pisem to co ma napadne, nerozmyslam ci by to mohlo niekoho urazit, alebo niekomu sposobit vymenu plienok, ako sa tu casto spomina... co na srdci, to na jazyku ako sa hovori... sorry, fakt ! ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:23
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Misoo má nepochybně na mysli... jistou... vyjímečnost některých partií C5... například zadních lamp :-) ... napsal to ostře... ale pozor... není důležité, co se ti líbí nebo nelíbí... důležité je úsilí o objektivní hodnocení toho kterého auta... To, že se ti líbí, nevypovídá o ničem. Misoo provedl hodnotící soud. Možná se ti nelíbí :-) leč... je to soud.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:28
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
GTI- Misoo umi mluvit sam za sebe- tak ho nech at se i sam vyjadri- jinak znovu zduraznuji nic proti jeho nazoru- kazdy ma pravo na svuj nazor- ale reaguji na zpusob jeho prezentace
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:32
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Vím, vím... jsou tu i ostří hoši... ale mě šlo trochu o něco jiného. O vztah mezi subjektivním soudem (líbí nelíbí) a objektivizací při hodnocení...
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:36
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Nikdo neni objektivni- vsichni mame subjektivni nazory ( tzv. jsme necim ovlivneni). Tobe se treba libi passat mne ne a je to subjektivni nazor- ale pripoustim nejsem odbornik na estetiku- nikdy jsem umeni nestudoval ( pokud se nepocita kresleni na ZS)
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:41
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
:-) No, právě já akcentuji, že vůbec tady nejde o to, zda se komu líbí co či nelíbí, nýbrž jde o to, zda třeba ten Apoštol je designově náročný či nikoliv. A to tedy apoštol je velmi... a bez ohledu, zda se ti líbí, či nelíbí.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:55
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Nevim nedokazu posoudit jestli je designove narocny- nemam na to vzdelani proto se do takovych soudu nepoustim.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 11:58
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
GTI taky ne a pouští se...tak jen směle do toho, Jacobsi >:D
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:02
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ja jsem realista a vim kde jsou hranice mych moznosti a navic demokrat takze podle mne ma kazdy pravo na nazor pokud ho rika korektne
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:15
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Koukám, Alessio, že vám už na zvláštní školu zavedli internet, tak bravo >:D
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:20
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Neni tohle zbytecne?
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:23
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Zeptej se Alessia, to on začal o mě tvrdit, že nemám vzdělání a troufám si... tak já jen reaguji.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:24
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ale pockej ty mas UMPRUM aby jsi mohl kvalifikovane a objektivne kritizovat vytvarne umeni?
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:38
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ptáš se proč, aby až ti napíši, že ano, ses omluvil, či, pokud ne, ses jako smál, že nemohu hodnitit? Jacobsi... svět slov je svět o jejich skládání. Něčí skládání se ti líbí víc. Nehledej tu UMPRUM... to není cesta do ráje.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:40
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
každý má právo na svůj subjektivní názor! :yes: PS: ale nesmí ho hlásat jako objektivní axiomy ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:46
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Podepisuji
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:48
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Pokud by jsi mel umeleckou skolu ano omluvil bych se ti nebot budes o designu vedet vic nez ja a budes mit pravo prohlasovat co je a neni designove narocne a co ne.
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:02
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
To je milé a upřímné. Ale, popravdě - tu iluzi o zázracích vzdělání... tu nepřeceňuj.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 13:10
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Neprecenuji ale alespon ti to umelecke vzdelani dava pravo hrat si na odbornika coz ani ty ani ja nemuzeme- proto bychom nemeli hlubokomyslne hodnotit design a jeho nadcasovost, nebo hloubku- to muzou odbornici nebo cas.
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:37
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Velmi se mýlíš... právo hodnotit ti dávaj tvé oči. Popíral bys jinak smysluplnost diskuzí zde...
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 13:47
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Samozrejme- v tom smylu to se mi libi vic a to min, ale ne prohlasovat ze jedno je designove narocne a druhe je designovy brak- kdyz to prezenu. To je jedine o co mi tady jde. proste reknes to se mi libi- to je podle mne v poradku. Ale jekamile rekne ze to te naprosto hruzostrasny, kycovity design tak to uz v poradku neni- pokud pred to nedas podle mne.
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:51
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
To si musíš zde dávat před každý příspěvek... nebo se domníváš, že tu někdo prezentuje názory všehomíra? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 13:53
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
jeden takový tady píše...počkej, jak se jen jmenuje.... ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 13:58
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ne ale ohledne odborne diskuse nad designem by to bylo vhodne- nechapej mne prosim spatne- nejde mi o nazor ale o jeho prezentaci- ani jeden z nas nema pravo hazet tady odborne terminy- ani jeden z nas na to nema mandat, vzdelani a pravo. Jde mi jen o to ze staci rict libi se mi nebo nelibi- a ne diskutovat odborne nad designem. Hodnotit jestli je povrchni, nebo hluboky- jsme laici tak si tady nehrajme na odborniky
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:07
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Mám na to zásadně jiný pohled... Mě nezajímá vůbec co se ti líbí či nelíbí, mě zajímá tvé hodnocení. To je ten rozdílný přístup.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:11
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Nemam pravo to hodnotit z odborneho hlediska neb nejsem na tuto oblast odbornik. Muzu rict pouze toto auto se mi nelibi- ale nemuzu mluvit o hlubokem designu nebo tak neco. Ja v klidu priznam- ano nevim co to hluboky design je.
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:53
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ale já tě chápu. Narozdíl od tebe zase já považuji hodnocení líbí/nelíbí za příliš jednoduché, povrchní... až naivní. Nic mi to nedá, přečíst si, že Jacobsovi se nelíbí C5... musíš umět najít tu správnou balanci, resp. ji hledat... jinak bys nám tu zdrcnul diskuze jen do dvou slov.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:25
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
jaké máš jako právník umělecké vzdělání? Na takové soudy, aby byly fundované,by jsi musel být prof.Ing.arch a ani potom by to nebyla záruka,chápeš?
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:30
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Takze na to taky nemas vzdelani- tak proc posuzujes jestli je Passat designove narocny a C5 ne?
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:31
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
já nic neposuzuju,kde? Já říkám subjektivní,osobní názor,na ten mám snad právo,ne? PS: kde čteš, že něco posuzuji????
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:32
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
To bylo na GTI! ;-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:35
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
:*) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:22
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
jo, teď je akce - spojujeme zvláštní školy s Bohnicemi po netu. byli jste v Bohnicích první, my to ale doháníme. Mokrej hadr máš? >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:24
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Mám >:D
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:37
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
tebe ide max o tvoje traaapne EGO
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:39
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Trapné ego - >:-[] >:-[] tak to se ti povedlo dokonale >:-[] Zajímavé... jak vadí myšlénkově mírně posunutý svět... jsi jak myška... která vystrčila hlavu z díry a překvapilo jí slunce... vždyť ve tmě si byla tolik jistá... altraxi. ;-)
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:49
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
si J*E*B*K*O
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:50
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
a btw, posunuty si , o tom neni poxyb 8-s ty J*E*B*K*O
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:10
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Naštěstí ne tvým směrem. Koukám, že tě naučili nadávat. To se tu netrpí, tady píší lidé s mozkem, altraxi :no:
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 13:14
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
tak nexpapm preco este trpia teba... >:D a daaaaaavno uz tu neplati ze tu pisu ludia s mozgom. TO by ta sem NIKDY nepustili ty J*E*B*K*O ... ...kedysi , ked ty si este nemal ponatie o tom ze existuje nejake auto.cz , tak sem naozaj prispievali ludia s mozgom ... btw. to neni nadavka , to je tvoj status dusevnej choroby ty J*E*B*K*0 >:-[]
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:40
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Mne?
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:48
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
ne, J*E*B*K*O* gti
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:56
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Tak to mi spadl kamen ze srdce
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 11:57
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ziadny stres :-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:03
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ok ;-)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:02
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
pokud jsi schopný akceptovat nečí názo budeš se muset vyrovnat i s jeho slovním obsahem a jediné co ti zbude je vytvořit si vlastní názor :-). Jojo život je o naslouchání že :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:11
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
:-) Nezapomeň tu pak ovšem ten vlastní názor prezentovat... o to tu jde.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:11
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Jiste ale muzu proti tomu protestovat a vyjadrit s formou prezentace jeho nazoru nesouhlas
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:15
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
To jistě mužes, ale jeho tím nezměníš :-) nebuďme mentoři k ostatním,ale k sobě !!!
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:21
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Jiste ale tohle k ostatnim nedelam tak proc by meli ostatni delat ke mne ne?
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:30
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Nechápeš můj přispěvek, ty jsi teď v pozici mentora který říka něco o vhodnosti slova "hnus". Mám pocit že na diskuzi jde o obsah příspěvku, ne z jakých slov je složen. Ty jsi pochopil co chce slovem "hnus" říct ne?
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 11:57
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
GTI, to, že sám jezdíš diesela je sice pěkné, ale...benzín je benzín. Využitelný rozsah otáček je pořád o hodně větší a jízda je jemnější,tichá,bez vibrací. Shodou okolností jsem o víkendu měl tu čest s jedním moderním dieselem a musím říct...opravdu JE to poznat. A to neustálé řazení (ve městě), to není nic příjemného. Abych ale řekl B, když jsem řekl A: s tím dieselem bych se na výlet do paříže vydal radši než s benzínem. na dálnici to prostě žere míň a jede to pěkně (což benzín taky, ale s mnohem větší spotřebou).
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:04
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
taky jezdim dieslem a pred mesim jsem o tom nechtel slyset. Benzin je porad lepsi ale ta nafta ma neco do sebe:-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:05
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
ale jistě :-)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:05
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
voni hezky ze :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:07
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
>:D
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:07
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
>:D
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:10
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ja sedi vevnit tak mne to netrapi- a navic bylo to moc dobra koupe abych se kvuli tomu stavel na zadni. Voni hezky- Jihlavanka ( udajne) ;-)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:16
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ale ty většinou sedíš uvnitř né?
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:22
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Jo vevnitr ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:07
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Kdes koupil, že jezdím naftu? Myslíš s odkazem na horní příspěvek?.. No, tak to musíš bejt ovšem přesvědčenej, že ji mám v 911cce :-) Jinak jsi to napsal dobře... Paříž uděláš s průměrem 150 v naftě za 7,5 - 8,5, podle mottorizace a v benzínu s obdobným průměrem za 12 - 18 litrů... a to je sakra znát na europeněžence ;-) Ještě jsme tu nikdy myslím neprobírali různý způsob ovládání benzínu a nafty. Je známé, že křížení jde trochu ztuha... s naftou se člověk musí naučit jezdit, zejména pokud má zažité benínové návyky, tj. vytáčení do červeného pole a neustále podřazování při potřebe akcelerovat při předjíždění. Můžem to tu někdy podrobně rozebrat. Odhaduji, že na "přestup" z benzínu na naftu je zapotřebí tak 5tisíc km.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:11
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
GTI, já přece neříkám,že nafta je něco špatného! je to alternativa a když najezdíš tolik km, tak ti to rozhodně schvaluju. PS:140 tempo dálnice 7,8 s legacy ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:12
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Neverim- tolik delam s naftou!
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:13
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Mě nic neschvaluj, ale já nahoře píši o průmeru 150... to znamená, že musíš valit stále kolem 180... jinak to neudržíš... 7,8 to vypiješ :-) ;-) tak 14... a to ti fandím.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:16
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
při tempo 150 to žralo 8l...ale čím víc, tím víc, to je jasné...proto taky beru za výbornou věc hybrida, který tu spotřebu radikálně sráží. PS: se nečerti,FAKT ti to schvaluju, myslím to upř...teda...vážně ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:17
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Aha :-)
neregistrovaný "empi"
14. 8. 2006 12:51
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Hybrid ti radikalne srazi spotrebu ve meste, na dalnici si vsak vezme vic nez naftak.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:55
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
o něco..jasně. Já dálnice nejezdím (párkrát měsíčně) a 85% jezdím v praze.
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:14
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
A jsi si opravdu jistý že mluvís o průměrné dálniční rychlosti? Nebo raději využiješ radu "přítele na telefonu"?
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 12:16
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:17
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
140 tempomat je 140 tempomat (bodový systém :-( )
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:26
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
tak to pak tedy pardón, ale věřit opravdu nemohu. Byl jsem totiž vlastníkem tohoto vozu. Motorizace 2.0R a rozhodně jsem tedy při takových rychlostech jezdil za víc. Ale jinak pravda úžasné auto.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:29
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
za prvé...je to 2,5,za druhé tempomat docela hodně spotřebu snižuje,za třetí nebylo plné auto. A jestli mi nevěříte, prosím, nemusíte. Ale vězte, že nemám potřebu tady cokoliv plácat.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:31
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ja netvrdim ze je to nemozne ja jen konstatuji ze teto spotreby moc nedosahuji- mivam okolo 8- ale i to je slusne.
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:35
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
2,5 to není současný modelový rok?
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:37
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
MY05...ten dvoulitr možná má s autem o něco víc práce a v kopcích žere hodně, co já vím. 2.0R je jediný motor od Subaru, se kterým jsem nejel ;-) . ale 140 tempo,naposled příbram - praha za 7,8 (a tam jsou kopce jako svińa, po madarské dálnici by to bylo za 7,6,možná :-)
neregistrovaný "mišo"
14. 8. 2006 15:46
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
alessio - tempomat spotrebu neznizuje, ale naopak zvysuje.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:34
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Proc jsi ho prodaval- mne se Lagacy libi a v s tim motorem to mohlo byt prijemne a pohodove svezeni?
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:36
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Protože jak vy pořád tady vyčítate GTI, koupil jsem si "pořádné" auto :-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:37
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Podle mne to je poradne auto ;-)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:41
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
není špatné, ale jsou i leší :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:38
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
2.0R tos ho měl půl roku? neby myslíš starší dvoulitr cca. 92 kW?
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:43
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
nene měl jsem ho přesně 4 měsíce a už ho má můj otec :-) PS: měl jsem sedana :-) takže bez přepažky :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:56
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
no jo, co bys čekal od dvoulitru...to třílitr H6, o je jiné svezeníčko ;-)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 13:08
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Mě už teď benzínem neoslovíš :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 13:09
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
a jéje...no rozumím, hodně žere...ale Davide,neříkej mi, že pohoda z cestování je na stejné úrovni jako s benzínem...zase tak moc mě nehoupej (co jsi pořídil?)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 13:32
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
No o spotřebu ani tak nejde, tedy ne v první řadě ale kdo zkusil 3.0TDI nechce jinak :-) takže asi už víš co mám :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:59
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
a zkusil jsi benzín 3.0 v BMW? ;-)
neregistrovaný "milic"
14. 8. 2006 12:10
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Nejde jen o hluk a vibrace uvnitř, to už se s výjimkou malých aut daří zvládat. Manželka odjíždí do práce a probouzí mě každý den tím, že pod oknem startuje turbodiesel. :-) A není to žádná plečka, tři roky staré auto.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:13
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Manzelka ma benzin a jezdi do prace po mne takze pohoda:-). Ale ma nemecky diesel ne? To TDi je strasne hlucne
neregistrovaný "milic"
14. 8. 2006 12:17
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Jo, má v autě tdi. Já mám naftu taky a nejspíš budím sousedy. Což mi ovšem vůbec nevadí. >:D Myslím ale, že i common-raily jsou, zvláště v zimě, při startu hlučné.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:23
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Nevim mam naftu moc kratce a zatim si sousedi nestezovali :-!
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:37
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
vždyť ty máš přece Legacy 2,5 ne? >:-[]
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:44
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
Ja ne! Jak jsi na to prisel?
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 12:54
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
vím byla to mejlka :-( promiň to bylo na Alessia
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:57
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
už ses radoval, jak jsi mě nachytal,co? >:-[]
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:59
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
no proto ;-)
neregistrovaný "mišo"
14. 8. 2006 15:41
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
GTI ma benzinak, nie diesel.
neregistrovaný "GTR"
14. 8. 2006 21:44
Re: ZAKROUTÍ TI KRKEM
porovnávej ale jablka s jablkami a ne s hruškami. nafta pořád prd jede a bez filtru pevnejch částic je to jen pojízdná dýmovnice! porovnej 1,4TDI 59kw s 1,4TSI 125 kw. co z toho je rychlejší,no?
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:00
PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Jo, brácho, znáš to sám – koupíš si jezevčíka a za půl roku šmajdáš haxnama. Nebo, dostaneš dogu k Ježíšku a už na velikonoce máš baga jako bobr. Je to známá věc, podoba pána a psa se sbližuje. Ale nebuď si bez psa moc jistej. U aut je to podobný. Kolik já už viděl čelistí á la Trabant. Ještě, že šofér si vybírá auto. Kdyby to bylo naopak, mám obavu, že by tu bylo přeBROUKováno… samej hovnivál a žádnej ranař. Takže, jedna dobrá informace – podle nosa poznáš kosa. Jednoho znám, má cépětku. Citróna. Jo, tak na ty bacha, u extrémních aut, čekej i extrémní dojmy z majitelů.. - rádoby elegán, tesil kalhoty s pukem a záložkou, pod nima hnědý mokasíny a mezi tím světle hnědý ponožky na gumičku. Tvídový sako z polystyrénu a zlatý hodinky. Teda zlatý… v barvě zlata, ale bez puncu. V saku sedává i za volantem… koneckonců nemačkavý provedení mu prej nahrazuje boční airbag. Ekolog, miluje k snídani kukuřičný lupena s jogurtem, prostě žádnej dravec, žádnej kanibal. Tak tenhle houpavej kovboj, s plenama nízku u pasu, a s poměrně širokým, teplejším úsměvem, nakonec, musím upřímně napsat, má jeden dobrej rys… na silnicích jezdí slušně. Volant uchopuje jemným podhmatem oběma rukama na spodní části věnce a ani za nic by ho nikdo nepřesvědčil, že driftováním nemyslíš vyšťourávání zbytků poledního pajšlu na smetaně z těch patnácti vykotlanejch zubů, co se na tebe jima usmíval, když jsi ho ve svým Lambu říznul v dlouhým táhlým. Jo, abych nezapomněl, když na něho v šeru koukám, zdá se mi, že se mu začíná dělat zaječí pysk. Jo, jo koupil toho citróna po faceliftu… jeho věc.
Rozbalit vlákno
81
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 13:04
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
ješiši to je ale * ! ;-\
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:52
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Zkus napsat něco humorného třeba k Subaru. Přiznávám ovšem, že můžeme mít každý jinou představu o tom, co je humorné :-) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 13:59
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
TOHLE JE PODLE TEBE HUMORNÉ??? GTI, nějak ses změnil...
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:02
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Nezměnil. No jistě, Alessio, že humorné. Jestli ses nesmál u pajšlu na smetaně, tak se nech někým zlochtat... ten smích... to mám na mysli. ;-) Prosím tě, sedni si a napiš fórek o... Passatu... Jen tak, abys mi dokázal, že Pitbull na druhou nebyl o smíchu, a že ty to umíš lépe, jinak, řekněme dokonale... :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:07
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
piš si Jardu s bertoňákem...ale proč urážet majitele C5? to není vtipné, to je řekl bych velmi jemně nevkusné
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:14
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Amen
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:38
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Tys dospěl k závěru, že urážím majitele C5? kam na tyhle nesmysly do sebe chodíš? ;-\ Alessio... mimochodem... četls´Tři muže ve člunu, nebo něco, co tě snad sejme - cokoliv od Donalda E. Westlaka?
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:41
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
ano, k takovému závěru jsem po přečtení dospěl: "čekej i extrémní dojmy z majitelů.. - rádoby elegán, tesil kalhoty s pukem a záložkou, pod nima hnědý mokasíny a mezi tím světle hnědý ponožky na gumičku. Tvídový sako z polystyrénu a zlatý hodinky. Teda zlatý…"
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:50
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Chápu... tohle tě uráží... :-) No... jednou bych tě chtěl potkat >:-[] ;-) Nějak postrádám intelekt v tvém postoji... Připadáš mi (nezlob se) trochu dnes tupý... P.S. Ano... beru na vědomí, že ta pasáž te uráží >:D bože, kde já se to dnes motám? Mateřská školka hadr.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:54
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
je to celé psané zákeřnou slinou...možná jí máš ještě z té mateřské školky, to neumím posoudit. PS: nezlobím se, tys dneska trochu přestřelil, každý děláme chyby
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:05
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Jákou zákeřnou slinou? Blázníš? Nebyl jsi dopoledne na Draculovi? Jaké chyby... Pitbull na druhou je první a já doufám, že bude mít pokračování... které napíšeš ty... rukou lehkou jako vánek... bez chyb, aby se nikdo nemohl urážet a všichni jsme se báječně pobavili... Co?
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:12
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
nebudu pokračovat v takových příspěvcích, to po mě nechtěj. ty myslíš, že kdybych napsal třeba o majitelích S40, že "jsou rádoby elegáni, tesil kalhoty s pukem a záložkou, pod nima hnědý mokasíny a mezi tím světle hnědý ponožky na gumičku. Tvídový sako z polystyrénu a zlatý hodinky. Teda zlatý…" tak by to bylo ok? na tohle mi odpověz, to mě hrozně zajímá
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:17
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
On tu někdo píše shrnující sondu o majitelích C5 či S60? >:D Ponoř se do toho ještě jednou... snad najdeš svůj ztracený smysl pro humor. Ale hlavně mi ukaž svým humorným příspěvkem o Passatu ty, jak se to má psát. To je nejlepší řešení.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:25
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
proč bych to dělal? tak mi odpověz...to co jsem si vypučil od tebe a dal to na kterékoliv majitele aut...bylo by to vtipné?
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:45
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
No, opisovat cizí texty, to jaksi... asi... vtipné moc nebude... Já bych spíš čekal nějaký pozitivní příklad - že napíšeš ten správný humorný příspěvek o Passatu, abych jako pochopil, jak se dělá kvalitní humor na úrovni Alessiova mozku. Co?
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:58
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
kvalitní humor? to byl pokus o kvalitní humor? >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 16:01
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Ty přece umíš kvalitní humor, ne já. Ty mě kritizuješ, ty víš určitě, jak na to. Tak já stále jen čekám ne tan kvalitní humor od Alessia.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:29
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
kvaliní humor? Já říkal, že ho umím? jisté ale je, že ten tvůj poslední zoufalý pokus kvalitní rozhodně není a humor už vůbec ne >:-[]
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 16:42
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
A tomu ty se směješ? Ty nepovažuješ můj text za humorný a vyvolává to u tebe záchvat smíchu? :-) Alessio... snaž se... ale na tom správném gardu...
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:43
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
tragikomix je velice vtipný, nemyslíš? :-) ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 17:01
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Nerozumím... komix jaksi není mé téma. To je tak pro negramotné, lehce retardované jedince. Takové omalovánky pro některé dospělé. Zdůrazňuji - některé.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 17:10
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
ty neznáš tragikomixe?
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 17:16
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Tragikomixe neznám.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:22
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
To je beznadejne Alessio- bohuzel- je to stejne trapne jako kdyz Gross mluvil uprimne k narodu
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:47
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Ale ale.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:57
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Tak vis neni to vysoka na kterou jsi zvykly ze ano- ona totiz vysoka neni to co byvalo- MarxLen uz se neuci, neprisaha se na soc. ustavu ....
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:06
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
A co jako tím chceš říct?
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:11
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Ze proti tobe jsme materska skolka vsichni- nemame tolik zazitku a zkusenosti takze nas muzes za ni povazovat, nicmene nektere ty zazitky nejsou takove aby na nas udelaly dojem, abychom chteli o ne byt bohatsi a pak to nebudeme nektera moudra brat
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:15
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Ale zde teď snad není diskuze o vědeckém komunismu, nýbrž o humoru v textech, v příspěvcích. Pitbull není žádné moudro, to je bohapustá sranda... Počkej co napíše humorného Alessio...
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:19
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Mne to tedy jako sranda neprijde a uz vubec ne k popukani
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:34
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
No, přiznám se, že nemám ambice rozesmát úplně každého... to snad chápeš... tu bych tu nebyl... to bych byl v nebi :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:35
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
ty jsi rozesmál sám sebe...a to je málo
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:41
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
A kdes dospěl k tomuhle závěru? Možná když mrkneš na diskuzi, jedna dvě reakce jsdou pozitivní, což je pozitivní... :-) ovšem není moc reakcí negatívních... a to je to důležité... chválit... to se mezi chlapama moc nenosí... Důležité je, že se to nelíbí jen tobě a jacobsovi... :-)
neregistrovaný "mates"
14. 8. 2006 15:48
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Nenapadlo te nekdy, ze treba ostatni uz povazuji za zbytecne ti psat, ze se jim to nelibilo?
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:58
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
A tebe to u tvých příspěvků napadlo? Myslím tím ty tvé horoucí texty s kolegou ZZ.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:51
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
no ale nejen ja a Allesio ale i Perun, ZZ, Altrax
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:59
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Jo, zejména altrax :-) jste dobrá parta. :yes: Taková inspirativní. :-) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:27
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
jo aha...proto ti tady většina lidí píše, že je to hrozné...ta mlčící většina si říká "hmm,ten GTI, to je ale švihák" >:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 16:34
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Řešíš opravdu zajímavé věci...
neregistrovaný "Paja"
14. 8. 2006 17:03
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Do podobnych diskuzi se neminim michat, ale proc je humorna skazka o ZZ? To jako, ze se humor pomeruje tim, kdo se vice do ZZ naveze? Pak mas primat (ne opa).
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 17:15
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Ale to přece není o ZZ. Kdes to koupil? Já tu pod článek pustím text, který věnuji ZZ, nikoli že je o ZZ, v tom je snad rozdíl. a věnovaljsem mu jej za jeho neutuchající starost o nick GTI. :-) A ta je opravdu intenzívní.
neregistrovaný "mišo"
14. 8. 2006 15:53
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
GTI, ze Westlejka palec hore :yes:
neregistrovaný "Emmel"
23. 8. 2006 11:51
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Forek o Passatu? Proč, je to k uzoufání nudné auto... nezaujume, nezklame, nepotěší, nepřekvapí... nepobaví ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 13:59
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
nejvic bych se nasmal u prohlaseni "VW vyrabi mnohem lepsi auta nez Subaru" >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:04
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
No, teď jsi přesně vyjádřil, co tě rozesměje... dokonale >:-[] Mám jinou představu o humoru ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:07
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Nemuzu si pomoct ale musel jsem si zaryt- Alessio promin ze jsem odpovedel za tebe- ale proste ....
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:08
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
No ja mám asi jinou představu o autech :-) protože já si opravdu myslím ze koncern VW děla lepší auta než subaru !!!!
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:12
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Ja ale nepsal o koncernu- jinak bych psal VW vs Fuji Heavy .... . Ja pisi o jedne konkretni znacce.
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:14
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
I tak si myslim že VW vede, sice už to není tak markantní ale u mě ano.
PS: srovnaváme jinou filozofii !!!!!
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:16
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Jako jarni vanek je lepsi nez Legacy?
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:19
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Záleží z jakého úhlu pohledu se na to podíváš. Jízdní vlastnosti, nebo pohodlí?
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:22
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Jizdni vlastnosti
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:26
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
tak to máme pravě ten problém. Nemůžeš přece srovnávat AWD vs HALDEX :-(
Jináč motorově vede VW, nevím jaké jsi měl možnosti se povozit, ale od VW jsem jel skoro se vším a subu jsem se vozil s IMP a vlastnil jsem Legacy. Je pravda že jsem nejezdil s tím třílitrem ale motor mě nijak neuchvátil.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:30
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Proc nemuzu porovnavat jizdni vlastnosti? Z meho subjektivniho hlediska lip jelo s Legacy nez s Jarnim Vankem- to je vse. Nic vic nic min. Ale podotykam ze je to pouze muj subjektivni nazor ktery nikomu nenutim
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:36
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Ok ja to respektuji a AWD byl jeden z důvodu proč jsem si to koupil, ale pohodlí bere za své :-( no a teď jsem udělal kompromis, plnohodnotná čtyřkolka, pohodlí a super motor :-) Audi A6 Avant S-Line :-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:38
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
A mas s adaptivnim podvozkem nebo jen s tim sportovnim? S tim sportovnim mi to prijde nekrestansky tvrde ;-\
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:43
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
na měchách, stalo to sice hodně ale je to užas. Prostě auto mejch snů. A vím o čem GTI mluví, pochopil jsem. Nenechal jsem si namontovat přepážku. Vím vyhodil jsem skoro 600tis, ale stálo to za to. Byla zase docela fajn sleva :-) opravdu můžu doporučit
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:50
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
>:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:40
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
no vidíš...to je cenově trochu jinde než legacy 2.0R,ne? Srovnávej se srovnatelným, s E-klasse nebo s GS (pokud netrváš na tom kombíku)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:44
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
porovnaval jsem to s Passatem, jen jsem říkal jakou variantu jsem zvolil já.
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:47
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Tak to fakt nechapu co ti na vanku prislo lepsi nez u Legacy?
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:49
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Ti říkám to pohodlí, motor, design, ale musím uznat že jsem koupil Legacy :-) už ze zmíněných důvodů
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 14:58
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
design? Inu, proti gustu...
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:59
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Ok to je přesně ono, mám rád vdolky a ty holky
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:07
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Taky jsem na holky ale bohuzel uz jsem zenaty :-!
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:20
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
hihi i já ale zas taková tragédie to není :-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 13:07
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
hodne slabe :no:
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 13:15
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
je to klasicky J*E*B*K*O
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 13:33
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
>:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:53
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
:-)
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 13:36
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
:yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:53
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
:-)
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 13:45
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Škoda, měl jsem Tě za jinýho kanóna. Už ne. A navíc ten "Ctrl+C" sis mohl odpustit. Kdo soudí, sám souzen bude. S tím ale určitě počítáš.
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 13:59
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
Sázím pade na to, že máš C5 ;-) :-) hele... to je přece logické repete... Co v tom hledáš za kanonádu? :-) jde přece o humornej testík... a "zaječí pysk" je poměrně povedené finále... I když, Perune... o tom, co je textové finále... můžem mít rozdílnou představu. P.S. Hele... mrkni na sebe takhle v podvečer do zrcadla... ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 14:07
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
J*E*B*K*O 8-s
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:10
Re: PITBULL NA DRUHOU (věnováno ZZ)
hele a co to znamená "J*E*B*K*O"? To je nějaký novotvar? Nebo gramatická hrubka a má to být podpis JABLKO?
neregistrovaný "Perun"
14. 8. 2006 14:11
Re: O pade lehčí (věnováno GTI)
Prohráls, ale zase tak daleko nejsi ;-)
Jinak hodnocení povedenosti vlastních příspěvků.. inu, každý dle svého gusta, ale... jistě chápeš. Zrcadlo mi každý ráno říká "Nu pagadi", ale večer se tam už radši nedívám..
P.S. mailem ti pošlu číslo účtu a VS. Každá koruna dobrá, žeano >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:32
Re: O pade lehčí (věnováno GTI)
Cha cha... Nic nehodnotím... jen vím, zda to má hlavu a patu... jinakl bych to ani nevypustil. No, hele, přeci jen mrkni... ony ty předky... u Citroenu... ;-)
neregistrovaný "altrax"
14. 8. 2006 15:47
Re: O pade lehčí (věnováno GTI)
ty vies * a este ho aj ostatnym natieras na ksixt J*E*B*K*O 8-s
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 15:11
Re: O pade lehčí (věnováno GTI)
No, když je tenhle "příspěvek" věnován mně, tak bych tě asi poprosil, abys to nějak vysvětlil. Přeci bys nechtěl, abych to nechápal, když sis s tím dal tolik práce... Alessiovi píšeš, že je to "humorné". Třeba pro mě budeš mít jiné vysvětlení.
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:38
Re: O pade lehčí (věnováno GTI)
Věnoval jsem ti tenhle příspěvek, jako poděkování za starost, co máš s s nickem GTI, za tvá slova, ZZ, nahoře... prostě, mám tě tak trochu svým způsobem rád, a chtěl jsem ti věnovat humorný příspěvek, aby ses také trochu zasmál... (přece ti nevěnuji horor), neb se mi zdá, žes zredukoval svůj pobyt zde na krátkověté výkřiky... no, a chtěl jsem tě trochu rozptýlit. To je dobrá motivace, nemyslíš?
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 14:44
Super diskuze nafta vs benzín
jen prosím porovnávejme porovnatelné, tedy turbonafta vs. turbobenzín a ne atmosferické benzíny s HDI, TDI, či jak všelijak se jmenují... ;-)
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 14:48
Re: Super diskuze nafta vs benzín
Jistě... důležité je porovnávat, to, co valíš na silnici... co je ti platné, že C5 v naftě přeletí 911 krát 911ka... když ji nemáš... Ale toho Citróna má kde kdo... Tak proto, při silničním provozu je králem kopce (bohužel pro benzin) vetšinou už nafta... Je to těžké, bolestné poznání... ale pokud jezdíš benzínem, víš, jak s tebou nafťák cvičí.
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 14:52
Re: Super diskuze nafta vs benzín
...myslel jsem obecné parametry. Jinam mám benzína a moc nafťáků mě teda v kopci nepředjelo ;-)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:54
Re: Super diskuze nafta vs benzín
Opravdu ne? A není tam jen místo na jednou auto? >:-[] Žertuju ale buď trochu objektivní :-)
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 15:10
Re: Super diskuze nafta vs benzín
...tak na motor MB 400CDI nemám, to je fakt, ale jinak poho :-)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:19
Re: Super diskuze nafta vs benzín
nene stačí i 3,0TDI a jsi druhej :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:21
Re: Super diskuze nafta vs benzín
fakt? stačí atmosféra benzín nad 3.0 nebo turbo benzín a 3.0TDI nemá šanci...takové R32 by ti nakopalo zadní část těla :-)
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 15:26
Re: Super diskuze nafta vs benzín
jj, přesně tak
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:35
Re: Super diskuze nafta vs benzín
jo a jeste tedy parametry R32 250HP/320 krouťák a 3,0TDI 233HP/500 krouťák tak nevím jak by to bylo :-) rozdíl není velikej :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:56
Re: Super diskuze nafta vs benzín
a váha? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:57
Re: Super diskuze nafta vs benzín
ps 500 krouťák? já myslel že 450
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:27
Re: Super diskuze nafta vs benzín
R32 není uplně standardní motor, ber normální třílitr a nemáš šanci. Mužeme to zkusit, když si seženeš benála
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:34
Re: Super diskuze nafta vs benzín
BMW 3.0? ;-) WRX 2,5T? ;-)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:37
Re: Super diskuze nafta vs benzín
No dobře zase extrém :-) WRX :-) ale to bawko by mě zajímalo, máš ho? Můžeme to zkusit?
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 15:51
Re: Super diskuze nafta vs benzín
nějaký nápad, kde se dá dobře zkoušet? I bych se přidal...
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:56
Re: Super diskuze nafta vs benzín
proč extrém? 3.0TDI je nejsilnější diesel (myslím) u koncernu, takže proč jej nesrovnávat s nejsilnějšími benzíny?
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 16:04
Re: Super diskuze nafta vs benzín
nejsilnější je myslím 4.2TDI, ale to je šumák, WRX není WRX STi :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:23
Re: Super diskuze nafta vs benzín
4.2 je benzín, nejsilnější je 3.0 TDI 233koní/450NM...zase taková sláva to není, věřím, že R32 by to rozcupoval ;-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:26
Re: Super diskuze nafta vs benzín
ps: taky bych možná tipoval, že 3,2FSI bude rychlejší než 3.0TDI...na stovku vítězí, v maximálce taky. pojede za víc, jistě, ale bude to zážitek a ne turbokamna
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 16:29
Re: Super diskuze nafta vs benzín
je to i TDI, ale dává se jen do A8. Je to osmiválec, 240kW.
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 16:42
Re: Super diskuze nafta vs benzín
mluvíme o A6,ne?
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 16:53
Re: Super diskuze nafta vs benzín
někde zaznělo nejsilnější koncernový dehťák...
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 17:08
Re: Super diskuze nafta vs benzín
jooo,aha,pardon. myslel jsem koncernový dehťák pro A6, kterou srovnáváme s benzíny, pardon
neregistrovaný "Paja"
14. 8. 2006 17:08
Re: Super diskuze nafta vs benzín
Nejsilnejsi je osmivalec 4,0 tdi, tedy pokud jsme u koncernu VW a nebereme koncici V10 tdi. Tusim, ze prave osmivalec byl prvni v koncernu se systemem common rail.
neregistrovaný "mišo"
14. 8. 2006 16:08
Re: Super diskuze nafta vs benzín
na nedavnom tuning zraze som sa viezol ako spolujazdec v audi a6 2,7 biturbo, uprava na 310 ps. ver tomu, ze by tvoje 3,0 tdi tato kara zadupala do zeme ;-)
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 14:52
Re: Super diskuze nafta vs benzín
GTI ještě mám jeden sen a myslím že ty podobný :-) představ si situaci:
Lahvově zelený XJ12, padnoucí oblek,klobouk, doutník :-)

To mužu :-)
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 14:54
Re: Super diskuze nafta vs benzín
To by mi taky doktor nezakázal >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 15:02
Re: Super diskuze nafta vs benzín
:-) Hele, ten doutník, klobouk i ten oblek bych schrastil... to XJ12 nechám na tobě... pak to rozjedem ;-) :yes: P.S. Ano...dokonalej elegán... :yes:
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:24
Re: Super diskuze nafta vs benzín
Zatim mohu pouze tou A6 :-) ale to neni ono :-( Je pravda ze na XJ12 musíš být někde jinde, to není auto pro rodinu :-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 15:29
Re: Super diskuze nafta vs benzín
Ona hlavne uz se nedela ze :-(
neregistrovaný "David"
14. 8. 2006 15:33
Re: Super diskuze nafta vs benzín
to preci nemusí být nutně nové auto ne? nebo to může být AJ-V8 4.2 400 HP :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 16:21
Re: Super diskuze nafta vs benzín
:-) :yes:
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 14:48
Re: Super diskuze nafta vs benzín
Problem je ze jeste jsme se k motorum ani nedostali :-!