Novinky
0
Forek o Passatu? Proč, je to k uzoufání nudné auto... nezaujume, nezklame, nepotěší, nepřekvapí... nepobaví 😉
Přejít do diskuze
porovnávej ale jablka s jablkami a ne s hruškami. nafta pořád prd jede a bez filtru pevnejch částic je to jen pojízdná dýmovnice! porovnej 1,4TDI 59kw s 1,4TSI 125 kw. co z toho je rychlejší,no?
GTI zkus mu napsat, ze je kýčař nebo zase nejakou tu tvoji pitomost o skole zivota >😁 >😁
prosimte zalez zpatky pod sutrak. sleduju par dni ty tvoje upoceny vystoupeni a je mi z tebe blbe (a tvejm rodicum nejspis do breku). cim si auto.cz zaslouzilo takovyho zjeba jako ses ty?
Ale to přece není o ZZ. Kdes to koupil? Já tu pod článek pustím text, který věnuji ZZ, nikoli že je o ZZ, v tom je snad rozdíl. a věnovaljsem mu jej za jeho neutuchající starost o nick GTI. 😄 A ta je opravdu intenzívní.
Nejsilnejsi je osmivalec 4,0 tdi, tedy pokud jsme u koncernu VW a nebereme koncici V10 tdi. Tusim, ze prave osmivalec byl prvni v koncernu se systemem common rail.
jooo,aha,pardon. myslel jsem koncernový dehťák pro A6, kterou srovnáváme s benzíny, pardon
Do podobnych diskuzi se neminim michat, ale proc je humorna skazka o ZZ? To jako, ze se humor pomeruje tim, kdo se vice do ZZ naveze? Pak mas primat (ne opa).
Nerozumím... komix jaksi není mé téma. To je tak pro negramotné, lehce retardované jedince. Takové omalovánky pro některé dospělé. Zdůrazňuji - některé.
A tomu ty se směješ? Ty nepovažuješ můj text za humorný a vyvolává to u tebe záchvat smíchu? 😄 Alessio... snaž se... ale na tom správném gardu...
kvaliní humor? Já říkal, že ho umím? jisté ale je, že ten tvůj poslední zoufalý pokus kvalitní rozhodně není a humor už vůbec ne >😒]
jo aha...proto ti tady většina lidí píše, že je to hrozné...ta mlčící většina si říká "hmm,ten GTI, to je ale švihák" >😁 >😁 >😁
ps: taky bych možná tipoval, že 3,2FSI bude rychlejší než 3.0TDI...na stovku vítězí, v maximálce taky. pojede za víc, jistě, ale bude to zážitek a ne turbokamna
4.2 je benzín, nejsilnější je 3.0 TDI 233koní/450NM...zase taková sláva to není, věřím, že R32 by to rozcupoval 😉
na nedavnom tuning zraze som sa viezol ako spolujazdec v audi a6 2,7 biturbo, uprava na 310 ps. ver tomu, ze by tvoje 3,0 tdi tato kara zadupala do zeme 😉
Ty přece umíš kvalitní humor, ne já. Ty mě kritizuješ, ty víš určitě, jak na to. Tak já stále jen čekám ne tan kvalitní humor od Alessia.
A tebe to u tvých příspěvků napadlo? Myslím tím ty tvé horoucí texty s kolegou ZZ.
proč extrém? 3.0TDI je nejsilnější diesel (myslím) u koncernu, takže proč jej nesrovnávat s nejsilnějšími benzíny?
Nenapadlo te nekdy, ze treba ostatni uz povazuji za zbytecne ti psat, ze se jim to nelibilo?
No, opisovat cizí texty, to jaksi... asi... vtipné moc nebude... Já bych spíš čekal nějaký pozitivní příklad - že napíšeš ten správný humorný příspěvek o Passatu, abych jako pochopil, jak se dělá kvalitní humor na úrovni Alessiova mozku. Co?
A kdes dospěl k tomuhle závěru? Možná když mrkneš na diskuzi, jedna dvě reakce jsdou pozitivní, což je pozitivní... 😄 ovšem není moc reakcí negatívních... a to je to důležité... chválit... to se mezi chlapama moc nenosí... Důležité je, že se to nelíbí jen tobě a jacobsovi... 😄
Věnoval jsem ti tenhle příspěvek, jako poděkování za starost, co máš s s nickem GTI, za tvá slova, ZZ, nahoře... prostě, mám tě tak trochu svým způsobem rád, a chtěl jsem ti věnovat humorný příspěvek, aby ses také trochu zasmál... (přece ti nevěnuji horor), neb se mi zdá, žes zredukoval svůj pobyt zde na krátkověté výkřiky... no, a chtěl jsem tě trochu rozptýlit. To je dobrá motivace, nemyslíš?
No dobře zase extrém 😄 WRX 😄 ale to bawko by mě zajímalo, máš ho? Můžeme to zkusit?
jo a jeste tedy parametry R32 250HP/320 krouťák a 3,0TDI 233HP/500 krouťák tak nevím jak by to bylo 😄 rozdíl není velikej 😄
No, přiznám se, že nemám ambice rozesmát úplně každého... to snad chápeš... tu bych tu nebyl... to bych byl v nebi 😄
R32 není uplně standardní motor, ber normální třílitr a nemáš šanci. Mužeme to zkusit, když si seženeš benála
proč bych to dělal? tak mi odpověz...to co jsem si vypučil od tebe a dal to na kterékoliv majitele aut...bylo by to vtipné?
Zatim mohu pouze tou A6 😄 ale to neni ono 😒 Je pravda ze na XJ12 musíš být někde jinde, to není auto pro rodinu 😄
To je beznadejne Alessio- bohuzel- je to stejne trapne jako kdyz Gross mluvil uprimne k narodu
fakt? stačí atmosféra benzín nad 3.0 nebo turbo benzín a 3.0TDI nemá šanci...takové R32 by ti nakopalo zadní část těla 😄
On tu někdo píše shrnující sondu o majitelích C5 či S60? >😁 Ponoř se do toho ještě jednou... snad najdeš svůj ztracený smysl pro humor. Ale hlavně mi ukaž svým humorným příspěvkem o Passatu ty, jak se to má psát. To je nejlepší řešení.
Ale zde teď snad není diskuze o vědeckém komunismu, nýbrž o humoru v textech, v příspěvcích. Pitbull není žádné moudro, to je bohapustá sranda... Počkej co napíše humorného Alessio...
nebudu pokračovat v takových příspěvcích, to po mě nechtěj. ty myslíš, že kdybych napsal třeba o majitelích S40, že "jsou rádoby elegáni, tesil kalhoty s pukem a záložkou, pod nima hnědý mokasíny a mezi tím světle hnědý ponožky na gumičku. Tvídový sako z polystyrénu a zlatý hodinky. Teda zlatý…" tak by to bylo ok? na tohle mi odpověz, to mě hrozně zajímá
No, když je tenhle "příspěvek" věnován mně, tak bych tě asi poprosil, abys to nějak vysvětlil. Přeci bys nechtěl, abych to nechápal, když sis s tím dal tolik práce... Alessiovi píšeš, že je to "humorné". Třeba pro mě budeš mít jiné vysvětlení.
Ze proti tobe jsme materska skolka vsichni- nemame tolik zazitku a zkusenosti takze nas muzes za ni povazovat, nicmene nektere ty zazitky nejsou takove aby na nas udelaly dojem, abychom chteli o ne byt bohatsi a pak to nebudeme nektera moudra brat
Jákou zákeřnou slinou? Blázníš? Nebyl jsi dopoledne na Draculovi? Jaké chyby... Pitbull na druhou je první a já doufám, že bude mít pokračování... které napíšeš ty... rukou lehkou jako vánek... bez chyb, aby se nikdo nemohl urážet a všichni jsme se báječně pobavili... Co?
😄 Hele, ten doutník, klobouk i ten oblek bych schrastil... to XJ12 nechám na tobě... pak to rozjedem 😉 :yes: P.S. Ano...dokonalej elegán... :yes:
Tak vis neni to vysoka na kterou jsi zvykly ze ano- ona totiz vysoka neni to co byvalo- MarxLen uz se neuci, neprisaha se na soc. ustavu ....
Opravdu ne? A není tam jen místo na jednou auto? >😒] Žertuju ale buď trochu objektivní 😄
je to celé psané zákeřnou slinou...možná jí máš ještě z té mateřské školky, to neumím posoudit. PS: nezlobím se, tys dneska trochu přestřelil, každý děláme chyby
Ale já tě chápu. Narozdíl od tebe zase já považuji hodnocení líbí/nelíbí za příliš jednoduché, povrchní... až naivní. Nic mi to nedá, přečíst si, že Jacobsovi se nelíbí C5... musíš umět najít tu správnou balanci, resp. ji hledat... jinak bys nám tu zdrcnul diskuze jen do dvou slov.
GTI ještě mám jeden sen a myslím že ty podobný 😄 představ si situaci😒br />
Lahvově zelený XJ12, padnoucí oblek,klobouk, doutník 😄
To mužu 😄
To mužu 😄
...myslel jsem obecné parametry. Jinam mám benzína a moc nafťáků mě teda v kopci nepředjelo 😉
Chápu... tohle tě uráží... 😄 No... jednou bych tě chtěl potkat >😒] 😉 Nějak postrádám intelekt v tvém postoji... Připadáš mi (nezlob se) trochu dnes tupý... P.S. Ano... beru na vědomí, že ta pasáž te uráží >😁 bože, kde já se to dnes motám? Mateřská školka hadr.
Ti říkám to pohodlí, motor, design, ale musím uznat že jsem koupil Legacy 😄 už ze zmíněných důvodů
Jistě... důležité je porovnávat, to, co valíš na silnici... co je ti platné, že C5 v naftě přeletí 911 krát 911ka... když ji nemáš... Ale toho Citróna má kde kdo... Tak proto, při silničním provozu je králem kopce (bohužel pro benzin) vetšinou už nafta... Je to těžké, bolestné poznání... ale pokud jezdíš benzínem, víš, jak s tebou nafťák cvičí.
jen prosím porovnávejme porovnatelné, tedy turbonafta vs. turbobenzín a ne atmosferické benzíny s HDI, TDI, či jak všelijak se jmenují... 😉
na měchách, stalo to sice hodně ale je to užas. Prostě auto mejch snů. A vím o čem GTI mluví, pochopil jsem. Nenechal jsem si namontovat přepážku. Vím vyhodil jsem skoro 600tis, ale stálo to za to. Byla zase docela fajn sleva 😄 opravdu můžu doporučit
Nikdo se nebavi o spickovych hodnotach, ale o prubehu vykonu a tociveho momentu a tam je PSA o kategorii lepsi...Nestaci precist si z tabulek pouze jedno cislo... 😉
ano, k takovému závěru jsem po přečtení dospěl: "čekej i extrémní dojmy z majitelů.. - rádoby elegán, tesil kalhoty s pukem a záložkou, pod nima hnědý mokasíny a mezi tím světle hnědý ponožky na gumičku. Tvídový sako z polystyrénu a zlatý hodinky. Teda zlatý…"
no vidíš...to je cenově trochu jinde než legacy 2.0R,ne? Srovnávej se srovnatelným, s E-klasse nebo s GS (pokud netrváš na tom kombíku)
Tys dospěl k závěru, že urážím majitele C5? kam na tyhle nesmysly do sebe chodíš? ;-\ Alessio... mimochodem... četls´Tři muže ve člunu, nebo něco, co tě snad sejme - cokoliv od Donalda E. Westlaka?
A mas s adaptivnim podvozkem nebo jen s tim sportovnim? S tim sportovnim mi to prijde nekrestansky tvrde ;-\
Ok ja to respektuji a AWD byl jeden z důvodu proč jsem si to koupil, ale pohodlí bere za své 😒 no a teď jsem udělal kompromis, plnohodnotná čtyřkolka, pohodlí a super motor 😄 Audi A6 Avant S-Line 😄
Cha cha... Nic nehodnotím... jen vím, zda to má hlavu a patu... jinakl bych to ani nevypustil. No, hele, přeci jen mrkni... ony ty předky... u Citroenu... 😉
Proc nemuzu porovnavat jizdni vlastnosti? Z meho subjektivniho hlediska lip jelo s Legacy nez s Jarnim Vankem- to je vse. Nic vic nic min. Ale podotykam ze je to pouze muj subjektivni nazor ktery nikomu nenutim
tak to máme pravě ten problém. Nemůžeš přece srovnávat AWD vs HALDEX 😒
Jináč motorově vede VW, nevím jaké jsi měl možnosti se povozit, ale od VW jsem jel skoro se vším a subu jsem se vozil s IMP a vlastnil jsem Legacy. Je pravda že jsem nejezdil s tím třílitrem ale motor mě nijak neuchvátil.
Jináč motorově vede VW, nevím jaké jsi měl možnosti se povozit, ale od VW jsem jel skoro se vším a subu jsem se vozil s IMP a vlastnil jsem Legacy. Je pravda že jsem nejezdil s tím třílitrem ale motor mě nijak neuchvátil.
I tak si myslim že VW vede, sice už to není tak markantní ale u mě ano.
PS: srovnaváme jinou filozofii !!!!!
PS: srovnaváme jinou filozofii !!!!!
Ja ale nepsal o koncernu- jinak bych psal VW vs Fuji Heavy .... . Ja pisi o jedne konkretni znacce.
Prohráls, ale zase tak daleko nejsi 😉
Jinak hodnocení povedenosti vlastních příspěvků.. inu, každý dle svého gusta, ale... jistě chápeš. Zrcadlo mi každý ráno říká "Nu pagadi", ale večer se tam už radši nedívám..
P.S. mailem ti pošlu číslo účtu a VS. Každá koruna dobrá, žeano >😁
Jinak hodnocení povedenosti vlastních příspěvků.. inu, každý dle svého gusta, ale... jistě chápeš. Zrcadlo mi každý ráno říká "Nu pagadi", ale večer se tam už radši nedívám..
P.S. mailem ti pošlu číslo účtu a VS. Každá koruna dobrá, žeano >😁
Nemam pravo to hodnotit z odborneho hlediska neb nejsem na tuto oblast odbornik. Muzu rict pouze toto auto se mi nelibi- ale nemuzu mluvit o hlubokem designu nebo tak neco. Ja v klidu priznam- ano nevim co to hluboky design je.
hele a co to znamená "J*E*B*K*O"? To je nějaký novotvar? Nebo gramatická hrubka a má to být podpis JABLKO?
No ja mám asi jinou představu o autech 😄 protože já si opravdu myslím ze koncern VW děla lepší auta než subaru !!!!
piš si Jardu s bertoňákem...ale proč urážet majitele C5? to není vtipné, to je řekl bych velmi jemně nevkusné
Mám na to zásadně jiný pohled... Mě nezajímá vůbec co se ti líbí či nelíbí, mě zajímá tvé hodnocení. To je ten rozdílný přístup.
Nemuzu si pomoct ale musel jsem si zaryt- Alessio promin ze jsem odpovedel za tebe- ale proste ....
No, teď jsi přesně vyjádřil, co tě rozesměje... dokonale >😒] Mám jinou představu o humoru 😉
Nezměnil. No jistě, Alessio, že humorné. Jestli ses nesmál u pajšlu na smetaně, tak se nech někým zlochtat... ten smích... to mám na mysli. 😉 Prosím tě, sedni si a napiš fórek o... Passatu... Jen tak, abys mi dokázal, že Pitbull na druhou nebyl o smíchu, a že ty to umíš lépe, jinak, řekněme dokonale... 😄
Sázím pade na to, že máš C5 😉 😄 hele... to je přece logické repete... Co v tom hledáš za kanonádu? 😄 jde přece o humornej testík... a "zaječí pysk" je poměrně povedené finále... I když, Perune... o tom, co je textové finále... můžem mít rozdílnou představu. P.S. Hele... mrkni na sebe takhle v podvečer do zrcadla... 😉 😄 :yes:
nejvic bych se nasmal u prohlaseni "VW vyrabi mnohem lepsi auta nez Subaru" >😒] >😒] >😒]
Ne ale ohledne odborne diskuse nad designem by to bylo vhodne- nechapej mne prosim spatne- nejde mi o nazor ale o jeho prezentaci- ani jeden z nas nema pravo hazet tady odborne terminy- ani jeden z nas na to nema mandat, vzdelani a pravo. Jde mi jen o to ze staci rict libi se mi nebo nelibi- a ne diskutovat odborne nad designem. Hodnotit jestli je povrchni, nebo hluboky- jsme laici tak si tady nehrajme na odborniky
Zkus napsat něco humorného třeba k Subaru. Přiznávám ovšem, že můžeme mít každý jinou představu o tom, co je humorné 😄 😉
To si musíš zde dávat před každý příspěvek... nebo se domníváš, že tu někdo prezentuje názory všehomíra? 😉
Samozrejme- v tom smylu to se mi libi vic a to min, ale ne prohlasovat ze jedno je designove narocne a druhe je designovy brak- kdyz to prezenu. To je jedine o co mi tady jde. proste reknes to se mi libi- to je podle mne v poradku. Ale jekamile rekne ze to te naprosto hruzostrasny, kycovity design tak to uz v poradku neni- pokud pred to nedas podle mne.
Škoda, měl jsem Tě za jinýho kanóna. Už ne. A navíc ten "Ctrl+C" sis mohl odpustit. Kdo soudí, sám souzen bude. S tím ale určitě počítáš.
Velmi se mýlíš... právo hodnotit ti dávaj tvé oči. Popíral bys jinak smysluplnost diskuzí zde...
No o spotřebu ani tak nejde, tedy ne v první řadě ale kdo zkusil 3.0TDI nechce jinak 😄 takže asi už víš co mám 😄
boooze, neviem co tu rozoberate, clovek sa trochu necha uniest (ja pri slove citroen stale mam rozbusku na emociach), trochu nieco presvihne a uz je tu z toho diskusia... >😁 uznavam, po vychladnuti sa mi slovo hnus zda trochu tvrde, ale vtedy sa mi to zdalo ok... vzdy pisem to co ma napadne, nerozmyslam ci by to mohlo niekoho urazit, alebo niekomu sposobit vymenu plienok, ako sa tu casto spomina... co na srdci, to na jazyku ako sa hovori... sorry, fakt ! 😉
tak ne😜apm preco este trpia teba... >😁 a daaaaaavno uz tu neplati ze tu pisu ludia s mozgom. TO by ta sem NIKDY nepustili ty J*E*B*K*O ... ...kedysi , ked ty si este nemal ponatie o tom ze existuje nejake auto.cz , tak sem naozaj prispievali ludia s mozgom ... btw. to neni nadavka , to je tvoj status dusevnej choroby ty J*E*B*K*0 >😒]
Neprecenuji ale alespon ti to umelecke vzdelani dava pravo hrat si na odbornika coz ani ty ani ja nemuzeme- proto bychom nemeli hlubokomyslne hodnotit design a jeho nadcasovost, nebo hloubku- to muzou odbornici nebo cas.
a jéje...no rozumím, hodně žere...ale Davide,neříkej mi, že pohoda z cestování je na stejné úrovni jako s benzínem...zase tak moc mě nehoupej (co jsi pořídil?)
To je milé a upřímné. Ale, popravdě - tu iluzi o zázracích vzdělání... tu nepřeceňuj.
Jo, brácho, znáš to sám – koupíš si jezevčíka a za půl roku šmajdáš haxnama. Nebo, dostaneš dogu k Ježíšku a už na velikonoce máš baga jako bobr. Je to známá věc, podoba pána a psa se sbližuje. Ale nebuď si bez psa moc jistej. U aut je to podobný. Kolik já už viděl čelistí á la Trabant. Ještě, že šofér si vybírá auto. Kdyby to bylo naopak, mám obavu, že by tu bylo přeBROUKováno… samej hovnivál a žádnej ranař. Takže, jedna dobrá informace – podle nosa poznáš kosa. Jednoho znám, má cépětku. Citróna. Jo, tak na ty bacha, u extrémních aut, čekej i extrémní dojmy z majitelů.. - rádoby elegán, tesil kalhoty s pukem a záložkou, pod nima hnědý mokasíny a mezi tím světle hnědý ponožky na gumičku. Tvídový sako z polystyrénu a zlatý hodinky. Teda zlatý… v barvě zlata, ale bez puncu. V saku sedává i za volantem… koneckonců nemačkavý provedení mu prej nahrazuje boční airbag. Ekolog, miluje k snídani kukuřičný lupena s jogurtem, prostě žádnej dravec, žádnej kanibal. Tak tenhle houpavej kovboj, s plenama nízku u pasu, a s poměrně širokým, teplejším úsměvem, nakonec, musím upřímně napsat, má jeden dobrej rys… na silnicích jezdí slušně. Volant uchopuje jemným podhmatem oběma rukama na spodní části věnce a ani za nic by ho nikdo nepřesvědčil, že driftováním nemyslíš vyšťourávání zbytků poledního pajšlu na smetaně z těch patnácti vykotlanejch zubů, co se na tebe jima usmíval, když jsi ho ve svým Lambu říznul v dlouhým táhlým. Jo, abych nezapomněl, když na něho v šeru koukám, zdá se mi, že se mu začíná dělat zaječí pysk. Jo, jo koupil toho citróna po faceliftu… jeho věc.
Hybrid ti radikalne srazi spotrebu ve meste, na dalnici si vsak vezme vic nez naftak.
Pokud by jsi mel umeleckou skolu ano omluvil bych se ti nebot budes o designu vedet vic nez ja a budes mit pravo prohlasovat co je a neni designove narocne a co ne.
nene měl jsem ho přesně 4 měsíce a už ho má můj otec 😄 PS: měl jsem sedana 😄 takže bez přepažky 😄
každý má právo na svůj subjektivní názor! :yes: PS: ale nesmí ho hlásat jako objektivní axiomy 😉
Tady nejde o žádné chlubení. Jen konstatování, že 125 kW a 370 Nm z 2,2 biturba není až tak velké umění. Např. i Škoda nabízí stejný výkon a o něco menší krouťák z dvoulitru a bez biturba. Toť vše.
Ptáš se proč, aby až ti napíši, že ano, ses omluvil, či, pokud ne, ses jako smál, že nemohu hodnitit? Jacobsi... svět slov je svět o jejich skládání. Něčí skládání se ti líbí víc. Nehledej tu UMPRUM... to není cesta do ráje.
MY05...ten dvoulitr možná má s autem o něco víc práce a v kopcích žere hodně, co já vím. 2.0R je jediný motor od Subaru, se kterým jsem nejel 😉 . ale 140 tempo,naposled příbram - praha za 7,8 (a tam jsou kopce jako svińa, po madarské dálnici by to bylo za 7,6,možná 😄
Proc jsi ho prodaval- mne se Lagacy libi a v s tim motorem to mohlo byt prijemne a pohodove svezeni?
Ja netvrdim ze je to nemozne ja jen konstatuji ze teto spotreby moc nedosahuji- mivam okolo 8- ale i to je slusne.
já nic neposuzuju,kde? Já říkám subjektivní,osobní názor,na ten mám snad právo,ne? PS: kde čteš, že něco posuzuji????
Nechápeš můj přispěvek, ty jsi teď v pozici mentora který říka něco o vhodnosti slova "hnus". Mám pocit že na diskuzi jde o obsah příspěvku, ne z jakých slov je složen. Ty jsi pochopil co chce slovem "hnus" říct ne?
Takze na to taky nemas vzdelani- tak proc posuzujes jestli je Passat designove narocny a C5 ne?
za prvé...je to 2,5,za druhé tempomat docela hodně spotřebu snižuje,za třetí nebylo plné auto. A jestli mi nevěříte, prosím, nemusíte. Ale vězte, že nemám potřebu tady cokoliv plácat.
Co s čím budu dělat? Spíš by jsi měl dělat něco sám se sebou, ne? Tak starej a tak blbej ;-\ 8-s
tak to pak tedy pardón, ale věřit opravdu nemohu. Byl jsem totiž vlastníkem tohoto vozu. Motorizace 2.0R a rozhodně jsem tedy při takových rychlostech jezdil za víc. Ale jinak pravda úžasné auto.
jaké máš jako právník umělecké vzdělání? Na takové soudy, aby byly fundované,by jsi musel být prof.Ing.arch a ani potom by to nebyla záruka,chápeš?
Ale pockej ty mas UMPRUM aby jsi mohl kvalifikovane a objektivne kritizovat vytvarne umeni?
Zeptej se Alessia, to on začal o mě tvrdit, že nemám vzdělání a troufám si... tak já jen reaguji.
jo, teď je akce - spojujeme zvláštní školy s Bohnicemi po netu. byli jste v Bohnicích první, my to ale doháníme. Mokrej hadr máš? >😁
A co jako s tím budeš dělat? Ty ses tu pasoval do postavení kladeče otázek? Můj názor na naftu se vyvíjí s rozvojem dieslových motorů... to je přirozené. Vedle toho tu stále existují kanystroví kovbojové, to holt zase nevíš ty. Pokud chceš psát o nějakém názorovém betonu... pak čti příspěvky od ZZ... to není ani řídkej beton... to je francouzskolexální polévka. Dobrou chuť >😒]
Jo, má v autě tdi. Já mám naftu taky a nejspíš budím sousedy. Což mi ovšem vůbec nevadí. >😁 Myslím ale, že i common-raily jsou, zvláště v zimě, při startu hlučné.
při tempo 150 to žralo 8l...ale čím víc, tím víc, to je jasné...proto taky beru za výbornou věc hybrida, který tu spotřebu radikálně sráží. PS: se nečerti,FAKT ti to schvaluju, myslím to upř...teda...vážně 😉 :yes:
To jistě mužes, ale jeho tím nezměníš 😄 nebuďme mentoři k ostatním,ale k sobě !!!
A jsi si opravdu jistý že mluvís o průměrné dálniční rychlosti? Nebo raději využiješ radu "přítele na telefonu"?
Manzelka ma benzin a jezdi do prace po mne takze pohoda😄. Ale ma nemecky diesel ne? To TDi je strasne hlucne
Mě nic neschvaluj, ale já nahoře píši o průmeru 150... to znamená, že musíš valit stále kolem 180... jinak to neudržíš... 7,8 to vypiješ 😄 😉 tak 14... a to ti fandím.
Jiste ale muzu proti tomu protestovat a vyjadrit s formou prezentace jeho nazoru nesouhlas
GTI, já přece neříkám,že nafta je něco špatného! je to alternativa a když najezdíš tolik km, tak ti to rozhodně schvaluju. PS:140 tempo dálnice 7,8 s legacy 😉
Ja sedi vevnit tak mne to netrapi- a navic bylo to moc dobra koupe abych se kvuli tomu stavel na zadni. Voni hezky- Jihlavanka ( udajne) 😉
Nejde jen o hluk a vibrace uvnitř, to už se s výjimkou malých aut daří zvládat. Manželka odjíždí do práce a probouzí mě každý den tím, že pod oknem startuje turbodiesel. 😄 A není to žádná plečka, tři roky staré auto.
Naštěstí ne tvým směrem. Koukám, že tě naučili nadávat. To se tu netrpí, tady píší lidé s mozkem, altraxi :no:
Kdes koupil, že jezdím naftu? Myslíš s odkazem na horní příspěvek?.. No, tak to musíš bejt ovšem přesvědčenej, že ji mám v 911cce 😄 Jinak jsi to napsal dobře... Paříž uděláš s průměrem 150 v naftě za 7,5 - 8,5, podle mottorizace a v benzínu s obdobným průměrem za 12 - 18 litrů... a to je sakra znát na europeněžence 😉 Ještě jsme tu nikdy myslím neprobírali různý způsob ovládání benzínu a nafty. Je známé, že křížení jde trochu ztuha... s naftou se člověk musí naučit jezdit, zejména pokud má zažité benínové návyky, tj. vytáčení do červeného pole a neustále podřazování při potřebe akcelerovat při předjíždění. Můžem to tu někdy podrobně rozebrat. Odhaduji, že na "přestup" z benzínu na naftu je zapotřebí tak 5tisíc km.
taky jezdim dieslem a pred mesim jsem o tom nechtel slyset. Benzin je porad lepsi ale ta nafta ma neco do sebe😄
Ja jsem realista a vim kde jsou hranice mych moznosti a navic demokrat takze podle mne ma kazdy pravo na nazor pokud ho rika korektne
pokud jsi schopný akceptovat nečí názo budeš se muset vyrovnat i s jeho slovním obsahem a jediné co ti zbude je vytvořit si vlastní názor 😄. Jojo život je o naslouchání že 😄
GTI, to, že sám jezdíš diesela je sice pěkné, ale...benzín je benzín. Využitelný rozsah otáček je pořád o hodně větší a jízda je jemnější,tichá,bez vibrací. Shodou okolností jsem o víkendu měl tu čest s jedním moderním dieselem a musím říct...opravdu JE to poznat. A to neustálé řazení (ve městě), to není nic příjemného. Abych ale řekl B, když jsem řekl A: s tím dieselem bych se na výlet do paříže vydal radši než s benzínem. na dálnici to prostě žere míň a jede to pěkně (což benzín taky, ale s mnohem větší spotřebou).
Jak ptám? Tak že se tě táži ve větách jednoduchých a ty stejně nechápeš. Těžkej víkend? Proč sem taháš Yaroukha?? Proč mi píšeš něco o příspěvcích? Já se tě ptal, zda znáš někoho, kdo přečerpává z bagru (ok, nebo i z jiného hospodářského / stavebního stroje) naftu do svého osobního vozu? Dřív jsi tu psal texty v duchu, že každý kdo má diesel tak činí. Nyní diesely opěvuješ, jak je to nejlepší volba pro běžného uživatele. To shledávám jako rozpor mezi tvými názorovými stanovisky... ne však poprvé.. stálost tvých názorů kolísá, jak Vltava na pražské kaskádě po každém větším dešti.
Nevim nedokazu posoudit jestli je designove narocny- nemam na to vzdelani proto se do takovych soudu nepoustim.
😄 No, právě já akcentuji, že vůbec tady nejde o to, zda se komu líbí co či nelíbí, nýbrž jde o to, zda třeba ten Apoštol je designově náročný či nikoliv. A to tedy apoštol je velmi... a bez ohledu, zda se ti líbí, či nelíbí.
Trapné ego - >😒] >😒] tak to se ti povedlo dokonale >😒] Zajímavé... jak vadí myšlénkově mírně posunutý svět... jsi jak myška... která vystrčila hlavu z díry a překvapilo jí slunce... vždyť ve tmě si byla tolik jistá... altraxi. 😉
Už jen tahle věta je obtížně uchopitelná... Jak ptám? Na co se chceš ptát? Možná se snažíš o nějakej jihočeskej bonmot, ale pochop... když napíšu - kanystrovej kovboj - tak mimo tebe tu každej ví o co jde... i když musím se přiznat, že tu časem žasnu kdo všechno si troufne napsat pohled na motoristickej svět. Na druhé straně je cenné přečíst si tu pohled oblizovače vejloh prodejen aut (Myslím Yaroukha)... vždyť i to může člověku rozšířit obzor. Jinak tu velmi cením příspěvky, z nichž je znát, že je píše znalý a zkušený šofér... Ty si čtu i dvakrát. Z jakého pohledu píšeš ty? Vejlohář? Zelenáč? Zajetej nebo vylágrovanej >😁 😉 :yes:
Nikdo neni objektivni- vsichni mame subjektivni nazory ( tzv. jsme necim ovlivneni). Tobe se treba libi passat mne ne a je to subjektivni nazor- ale pripoustim nejsem odbornik na estetiku- nikdy jsem umeni nestudoval ( pokud se nepocita kresleni na ZS)
Vím, vím... jsou tu i ostří hoši... ale mě šlo trochu o něco jiného. O vztah mezi subjektivním soudem (líbí nelíbí) a objektivizací při hodnocení...
Aha, mé otázky jsou naivní... Možná to bude tím, že se ptám na věci, které publikuješ ty, viď?
GTI- Misoo umi mluvit sam za sebe- tak ho nech at se i sam vyjadri- jinak znovu zduraznuji nic proti jeho nazoru- kazdy ma pravo na svuj nazor- ale reaguji na zpusob jeho prezentace
>😁 :yes: Pozor... abys matesovi nepřipomněj jeho zoufalou názorovou minulost ve vztahu k Jaguaru >😒] je na to moc háklivý >😒]
jde o to ze slovo hnus ma velmi peorativni vyznam- proc nepouzit slovo mne se to nelibi. Taky se mi nelibi ale proste nechci o necem tvrdit ze je to hnus protoze to urazi lidi co si ho koupili- zni to jako kdyby nemeli vkus- pricemz ho maji jen odlisny nez ja- nekomu se libi baroko nekomu funkcionalismus.
Misoo má nepochybně na mysli... jistou... vyjímečnost některých partií C5... například zadních lamp 😄 ... napsal to ostře... ale pozor... není důležité, co se ti líbí nebo nelíbí... důležité je úsilí o objektivní hodnocení toho kterého auta... To, že se ti líbí, nevypovídá o ničem. Misoo provedl hodnotící soud. Možná se ti nelíbí 😄 leč... je to soud.
ak sa ta to dotklo, tak prepac, nemyslel som to v zlom. pre mna je to jedno z najskaredsich aut, cize hnus... ak niekto povie na moje auto ze je to hnus, tak to berem, prenho je to hnus, jeho vec, neberem to ako urazku... 😉
Nerad bych tu působil v roli tvého zpovědníka... nedávej mi naivní otázky... na které víš, že nedostaneš odpověď. P.S. Jo, je fajn, žes viděl už bagr >😁 :yes:
Proc hnus- proste je lide a jsou lide kterym se libi! To mne se nelibi Passat ale netvrdim ze je to hnus. Proste jsou lide s jinym nazorem a respektuji je a neurazim jejich vyber slovy ze je to hnus
Já se tě ptal, jestli znáš někoho, kdo přetankovává do nádrže z bagru... Kanystrovej kovboj je zase co? Neumíš vážně odpovědět na jednoduše formulovanou otázku? A ano, bagr jsem už viděl. Bagr, buldozer, nebo i nakladač a jinou techniku s podobným zaměřením. Co to má společného s mou otázkou, která je zopakovaná v první větě tohoto příspěvku???
Znám mnoho "kanystrovejch kovbojů" kteří by na tenhle systém dodnes nenechali dopustit... Mimochodem, viděl už jsi vůbec někdy bagr >😁
pekne povedane : "velmi odvazne auto", ja by som si servitky az tak nebral... je to hnus... uz aby tu bol novy model a zapadol do novej peknouckej rodinky citroenakov... i ked rodinku casto vidame na are, psychiatrii a podobne... 😉
Myslíš naftovej kovboj? Jistě, znám takové. Ty určitě také. A znám i jiné, nevím ovšem, zda je znáš i ty.
Nebyl jsi to náhodou ty, kdo tu každému majiteli dieselu přisuzoval kámoše na bagru?
Až na to, že registrové plnění jako v případě 2.2 HDI dokáže zajistit mnohem širší optimum a lepší plnění v nízkých otáčkách motoru. Důvodů, proč má "jenom" 370 Nm může být více. Ať už je to absence převodovek schopných přenášet ten moment, otáčky relativně malé turbíny nebo konkurence z vlastních řad v podobě 2.7 HDI se 440 Nm.
Píšu to tu neustále... Za posledních 10 let se nafta velmi vžila do osobních aut... dokobnce pro běžného spotřebitele překonala benzín, zejména tedy ve spotřebě... A dnes? dnes již nafta začíná šlapat i na paty ostrejm benzíňákům... jistě, kroutící moment přes 350... to je taková malá raketa... Při běžném provozu nemá benzín při akceleraci vlastně šanci... nafťák v C5 sejme kdekoho ani nemusí podřazovat. Jo, pravda je, že ve formuli jedna to ještě nafťák nikomu nenatírá... to je ovšem argument z těch zoufalých... argumentujou tak zejména ti, kteří to v dlouhým táhlým od nafťáka dostali i s pozdravem... P.S. C5... je... jaksi... designově... velmi odvážné auto 😄 no, naštěstí to vyvažuje tenhle výbornej motor.
A kolik to má na 1000/ot.? HDI tam točí 280 Nm! Chlubit se absencí druhého turba je asi jako vískat štěstím nad pleškou. Ale když se někdo dokáže rozplývat nad LySinou, určitě to svede i u RAVky 8-s
Ale no tak. Zkuste si zjistit fakta a pak něco pište. Navíc RAV4 má 400 Nm >😁 bez biturba >😁
Hmmm, to je hooodně slušná nabídka. Perfektní moderní motor za úchvatnou cenu. Citroën "si hraje" i s výběhovou C5, za což :yes: :yes: 😉
Kdysi bys za tuhle větu zahořel jasným plamenem... dneska se vesele točí turbo a hvízdot na volnoběhu ti zaručí sílu v pravdě titánskou. PSA a diesel zkrátka patří k sobě a dnes už se naštěstí hranice nestaví, jen se překonávají. Tak až vám páni redaktoři Citroën půjčí C5 k testu, dávejte pozor na namrzlou vozovku, protože tam je krouťák spíš pro zlost. Ono to dřív než cca v listopadu nepřijde 😉
To sou Ty benzinaci, koukaj jenom na kone, protoze kroutak neznaj, to my ropaci koukame zase hlavne na kroutak 😄
Ano a rozsah vyuzitelnych otacek 2000-3500, oproti 1500-4500 u motoru PSA/Ford. Zkuste si nekdy promyslet, co znamena pri bezne jizde vykon a tocivy moment...vyhnete se trapasum... 😉