Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První jízdní dojmy: Honda Legend

V poněkud netypickém prostředí jsme si poprvé osahali luxusní a technikou nabitou novinku od Hondy s názvem Legend...
Zpět na článek
11. 8. 2006 20:14
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 8. 2006 20:26
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 20:31
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 20:41
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 21:31
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:42
neregistrovaný "Jenyk"
11. 8. 2006 21:46
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:49
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 21:53
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:57
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 22:11
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:13
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 22:17
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 22:18
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:22
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 22:35
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:38
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 22:43
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:48
neregistrovaný "Andrew"
12. 8. 2006 07:12
neregistrovaný "George"
12. 8. 2006 16:16
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 23:53
neregistrovaný "Marek"
12. 8. 2006 14:19
neregistrovaný "D"
11. 8. 2006 21:53
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:04
neregistrovaný "Jarda"
14. 8. 2006 09:31
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 21:43
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 21:49
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:55
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 22:13
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 22:20
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:25
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 22:34
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:56
neregistrovaný "fan"
12. 8. 2006 19:24
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 11:19
neregistrovaný "Raven"
12. 8. 2006 11:55
neregistrovaný "jozef77"
12. 8. 2006 19:00
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 21:25
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:18
neregistrovaný "Raven"
13. 8. 2006 12:21
neregistrovaný "Jarda"
12. 8. 2006 17:55
neregistrovaný "tedwine"
12. 8. 2006 19:10
neregistrovaný "Paul"
13. 8. 2006 12:03
neregistrovaný "Mitak"
13. 8. 2006 12:11
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:15
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:20
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:27
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:46
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:20
neregistrovaný "Raven"
14. 8. 2006 09:36
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 09:32
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 21:43
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 21:45
neregistrovaný "fan"
13. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:02
neregistrovaný "Jarda"
12. 8. 2006 10:44
neregistrovaný "IT"
12. 8. 2006 13:08
neregistrovaný "anonym"
11. 8. 2006 20:29
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 20:39
neregistrovaný "Jarda"
14. 8. 2006 09:41
neregistrovaný "ZZ"
19. 8. 2006 19:59
neregistrovaný "Jarda"
19. 8. 2006 21:16
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2006 20:37
neregistrovaný "Peto"
11. 8. 2006 20:57
neregistrovaný "Lovap"
11. 8. 2006 21:22
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:46
neregistrovaný "Jenyk"
11. 8. 2006 21:51
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:25
neregistrovaný "Jenyk"
11. 8. 2006 22:31
neregistrovaný "Paul"
13. 8. 2006 12:23
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 14:53
neregistrovaný "anonym"
11. 8. 2006 21:51
neregistrovaný "jozef77"
11. 8. 2006 21:55
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:00
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 23:42
neregistrovaný "JayJay"
13. 8. 2006 14:59
neregistrovaný "anonym"
11. 8. 2006 21:46
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 22:01
neregistrovaný "pepa"
11. 8. 2006 22:08
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:12
neregistrovaný "Andrew"
12. 8. 2006 08:27
neregistrovaný "R32"
12. 8. 2006 13:23
neregistrovaný "pepa"
13. 8. 2006 13:09
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 22:13
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:17
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:26
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:49
neregistrovaný "Jarda"
14. 8. 2006 01:10
neregistrovaný "Anndy"
11. 8. 2006 23:04
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 8. 2006 23:44
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 00:03
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 18:24
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 21:27
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 23:03
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 23:39
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 09:07
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 09:13
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:53
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 12:56
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 09:55
neregistrovaný "Jacobs"
12. 8. 2006 18:31
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 20:00
neregistrovaný "Jacobs"
12. 8. 2006 21:05
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 07:05
neregistrovaný "Jacobs"
13. 8. 2006 08:50
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 09:49
neregistrovaný "Jacobs"
13. 8. 2006 13:04
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 13:07
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 13:57
neregistrovaný "Jacobs"
13. 8. 2006 15:16
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 07:59
neregistrovaný "Bruce"
12. 8. 2006 08:36
neregistrovaný "Radek"
13. 8. 2006 19:11
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
13. 8. 2006 19:14
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 19:23
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
13. 8. 2006 19:41
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 20:13
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
19. 8. 2006 20:06
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 20:16
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 20:31
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
13. 8. 2006 20:37
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 20:57
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
13. 8. 2006 21:04
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 21:05
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 07:58
neregistrovaný "Franke"
12. 8. 2006 10:14
neregistrovaný "S"
12. 8. 2006 13:20
neregistrovaný "anonym"
12. 8. 2006 13:25
neregistrovaný "jan"
12. 8. 2006 15:49
neregistrovaný "S"
12. 8. 2006 18:24
neregistrovaný "bingo"
12. 8. 2006 23:06
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 15:16
neregistrovaný "mari"
13. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "Jarda"
21. 8. 2006 12:52
neregistrovaný "Ice"
12. 8. 2006 16:38
neregistrovaný "MK"
12. 8. 2006 16:51
neregistrovaný "MK"
12. 8. 2006 16:43
neregistrovaný "Dasty"
12. 8. 2006 17:30
neregistrovaný "Jacobs"
12. 8. 2006 17:38
neregistrovaný "Dasty"
12. 8. 2006 20:49
neregistrovaný "empi"
12. 8. 2006 21:21
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 21:43
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 23:41
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:26
neregistrovaný "empi"
13. 8. 2006 12:30
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:45
neregistrovaný "empi"
13. 8. 2006 12:53
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 14:21
neregistrovaný "Jacobs"
13. 8. 2006 12:55
neregistrovaný "Jarda"
21. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "Ice"
13. 8. 2006 07:10
neregistrovaný "Jacobs"
12. 8. 2006 21:18
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 09:16
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:56
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 15:21
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 16:24
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 10:54
neregistrovaný "lowkick"
14. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:08
neregistrovaný "lowkick"
14. 8. 2006 12:27
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:42
neregistrovaný "lowkick"
14. 8. 2006 12:59
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 17:32
neregistrovaný "Honýsek"
12. 8. 2006 17:41
neregistrovaný "Dasty"
12. 8. 2006 19:45
neregistrovaný "mari"
12. 8. 2006 18:39
neregistrovaný "rex"
12. 8. 2006 19:12
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 19:39
neregistrovaný "mari"
12. 8. 2006 19:43
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 21:03
neregistrovaný "tedwine"
12. 8. 2006 21:40
neregistrovaný "Paul"
13. 8. 2006 09:00
neregistrovaný "tedwine"
12. 8. 2006 20:40
neregistrovaný "benQ"
12. 8. 2006 21:37
neregistrovaný "Paul"
13. 8. 2006 08:14
neregistrovaný "fan"
13. 8. 2006 13:07
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 15:28
neregistrovaný "Chudas"
13. 8. 2006 22:15
neregistrovaný "bingo"
14. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 08:58
neregistrovaný "ciello"
14. 8. 2006 10:56
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 11:45
neregistrovaný "Chudas"
14. 8. 2006 11:52
neregistrovaný "ciello"
14. 8. 2006 11:59
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "Chudas"
14. 8. 2006 12:17
neregistrovaný "ciello"
14. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "lowkick"
14. 8. 2006 12:17
neregistrovaný "Chudas"
14. 8. 2006 12:24
neregistrovaný "ciello"
14. 8. 2006 12:27
neregistrovaný "Chudas"
14. 8. 2006 11:23
neregistrovaný "donald"
14. 8. 2006 14:30
neregistrovaný "4AM"
14. 8. 2006 15:34
neregistrovaný "Integra"
14. 8. 2006 15:53
neregistrovaný "4AM"
14. 8. 2006 15:55
neregistrovaný "4AM"
14. 8. 2006 16:22
neregistrovaný "Integra"
15. 8. 2006 07:37
neregistrovaný "4AM"
14. 8. 2006 15:10
neregistrovaný "FSI"
14. 8. 2006 15:15
neregistrovaný "Alessio"
19. 8. 2006 20:12
neregistrovaný "Jarda"
14. 8. 2006 15:27
neregistrovaný "donald"
14. 8. 2006 15:39
neregistrovaný "Integra"
14. 8. 2006 17:27
neregistrovaný "benQ"
14. 8. 2006 17:41
neregistrovaný "FSI"
14. 8. 2006 19:00
neregistrovaný "Chudas"
14. 8. 2006 23:40
neregistrovaný "MartinJ"
19. 8. 2006 20:14
neregistrovaný "Jarda"
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 8. 2006 20:14
OT: Ford says Jaguar brand 'Not For Sale' (Maybe)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 20:26
Passat v plne nebo tohle ?
Ja bych se momentalne priklanel k tomuhle stroji, ma vse a nemusim se o nej bat ze mi ho slohnou, vypada navenek nenapadne a vevnitr je to OK. Na nasich 50, 90, a 130 to bude bohate stacit, pri tehle rychlostech to pojede za 9 l a muzu u toho s posadkou septat, cool.
Rozbalit vlákno
56
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 20:31
Re: Passat v plne nebo tohle ?
A navic tam mas veci o kterych si v Passatu muzes nechat jen zdat >:D
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 20:41
Re: Passat v plne nebo tohle ?
:yes:
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:31
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Určitě Passat. Nabídne zřejmě víc místa a hlavně lepší design. Rozdíl ve výbavě nepoznáš, leda že bys jezdil S-klasse. P.S.: Na 50, 90, 130 nepotřebuješ 3,5. Jenže Honda jiný motor nenabízí, to je pech co? ;-)
neregistrovaný "Jenyk"
11. 8. 2006 21:42
Re: Passat v plne nebo tohle ?
V metle, dýzlu a na hlínách, ne? To bych se musel studem propadnout, jen si dovolit tahle dvě auta vůbec porovnávat.
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:46
Re: Passat v plne nebo tohle ?
"V metle, dýzlu a na hlínách"... To by stál tak o půl mega méně... Jo je mezi nimi rozdíl třídy. Musel bych se ale studem propadnout, kdybych chtěl tuhle Hondu postavit vedle E-klasse nebo BMW 5.. Přeci jen má k tomu Passatu blíže než k oněm němcům...
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 21:49
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Eeee... proč?
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:53
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Co to je Honda a co třeba Mercedes-Benz??? Chápeš to, už v článku je náznak o image... Věř, že v téhle třídě se na image hledí ;-)
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 21:57
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Ano, věřím, že ty kupuješ auta podle jména.
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:11
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Vyčerpávající názor... Vymyslels jej sám nebo Ti někdo poradil?
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 22:13
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Vymyslel jsem ho sám :yes: A ty?
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 22:17
Re: Passat v plne nebo tohle ?
>:D :yes:
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:18
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Hm děláš pokroky. ;-)
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 22:22
Re: Passat v plne nebo tohle ?
No... teda dík. Jenom nevím, jestli zrovna ty bys měl hodnotit cizí pokroky >:D
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:35
Re: Passat v plne nebo tohle ?
No tak jestli bys upřednostnil Hondu před MB nebo BMW, tak to bych Tě tipoval na chovance z ústavu...
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 22:38
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Hm... ty diagnostikuješ podle auta... to už jsem někde viděl. Nojo vlastně. Opička. O-*-KA. :yes:
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:43
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Tak teď jsem Tě nepochopil.
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 22:48
Re: Passat v plne nebo tohle ?
To nevadí. Ber to tak, že říct o někom, že je z ústavu, protože by dal přednost Hondě před BMW nebo MB, může jenom idiot. Zjisti si světové prodeje Legendu a představ si (kdybys měl pravdu), kolik těch cvoků na světě je. /// Pořád jsi ale nenapsal, v čem přesně je E-Klasse nebo 5-er lepší. Zmoh ses jenom na univerzální blábol, že "má jméno". Jestli teda to "jméno" je to jediný, co má BMW a MB navíc, tak je to od Hondy slušnej počin, tenhle Legend. Nemyslíš? :yes:
neregistrovaný "George"
12. 8. 2006 07:12
Re: Passat v plne nebo tohle ?
o BMW 5 by som pochyboval ale Legend je urcite lepsi ako MB E. A Hondu si nekupujes kvoli imagu (a divil by si sa aky ma Honda vysoky image medzi par percentami ludi, ja by som povedal, ze to je kultova znacka). A kupujes si nieco ine, nieco co na cestach nebude tak casto vidiet (prave kvoli takym ludom s nazormi ako mas ty).
neregistrovaný "Andrew"
12. 8. 2006 16:16
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Hm, buď jsi mě nepochopil nebo jsi chtěl reagovat na Paula. Předpokládám to druhé.
neregistrovaný "Marek"
11. 8. 2006 23:53
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Jses *!!! :no:
neregistrovaný "D"
12. 8. 2006 14:19
Re: Passat v plne nebo tohle ?
:no:
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 21:53
Re: Passat v plne nebo tohle ?
v mládí ho přivazovali k radiátoru a mlátili japonským nundžakem... ten je objektivní jak Colina při posuzování penalt v českém pokutovém území ;-)
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:04
Re: Passat v plne nebo tohle ?
>:D :yes: >:D
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 09:31
Re: Passat v plne nebo tohle ?
>:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 21:43
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Me by ten moturek docela lakal, dobra vykonova rezerva a tichy chod, ale tezko rict dokud se tim clovek neprojede. Ale vime oba kolik se rocne u nas ztrati Passatu.
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:49
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Jo to víme. Satelitní vyhledávání to řeší.. P.S.: K tomu tichému chodu - nepoznáš rozdíl mezi A6, Legend, E-klasse nebo BMW 5. Věř že opravdu ne. Samozřejmě, pokud porovnáváš benzínové verze ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 21:55
Re: Passat v plne nebo tohle ?
ty jsi je všechny zkoušel, viď, králi teoretiků >:D
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 22:13
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Nevim, holt ses spis na ty nemecky vozy, ja bych spis vybiral dle ceny/komfortu a bezpeci. Renome znacky me nebere, vsechno je to plechovy s pakety od Bosche, Helly, atd.
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:20
Re: Passat v plne nebo tohle ?
A co říkáš na cenovou agresi Hondy? Vadí mi, že jde téměř pod cenu a to v nejvyšším segmentu, kde by se paradoxně na cenu nemělo vůbec hledět..
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 22:25
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Ja myslim, ze maj namireno nekde tesne pod 5 BMW, ci E klasse, pokud se to da srovnavat. Cena rozhoduje vzdy a ted se zda, ze je vice nez prizniva, ze by obdoba bestselleru Civic?
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:34
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Myslím že bestseller nehrozí. V této třídě určitě ne. Ikdyž prodeje budou asi určitě vyšší než u Phaetonu...
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 22:56
Re: Passat v plne nebo tohle ?
No ja si to myslim taky. No a Civic prece taky prekvapil a to celosvetove.Tak to Honde prej, pokud Te neplati Vlkohradsti. My mame doma taky vsichni koncernovy vozy.
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 19:24
Re: Passat v plne nebo tohle ?
:-) Velkohradští mě neplatí. Jinak k těm koncernovým vozům :yes: ;-) Hondě úspěch přeji, ale ta cena mi nedává smysl, stejně tak důvod, proč oživili Legend po tolika letech...
neregistrovaný "Raven"
12. 8. 2006 11:19
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Ty Paule ty si fakt divnej, predpokladam, ze si *vozis ve favorite a uspokojujes se tim, ze skoda je v koncernu VW. A jedine, co podle tebe stoji za zminku jsou nemci (kdyby to bylo z vlastni zkusenosti, tak bych se omluvil, ale predpokladam, ze tak soudis jen podle reci dalsich takovych nadsencu jak jsi ty sam). Ale to ti nikdo nemuze zazlivat, takovych lidi bylo kopec i v usa. Japonci byli neco mene. Tak japonci vytvorili lexus, infinity, acuru,... a uz neni lepsich aut. staci zmenit znacku ve znaku, zajistit image.... a vsechno najednou jde. kdyby prislo s timhle autem BMW, tak bys na nem nenasel ani chybicku,..... ale co setri si na passata z 97 a hodnoceni aut nech na lidi, kteri alespon neco vedi o autech...
neregistrovaný "jozef77"
12. 8. 2006 11:55
Re: Passat v plne nebo tohle ?
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 19:00
Re: Passat v plne nebo tohle ?
No můžes se omluvit. ;-) Nechápu ale jednu věc. Co Ti je po mně? Proč se o mně zajímáš nebo bádáš nad tím co jsem zač??
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 21:25
Re: Passat v plne nebo tohle ?
protože kydáš takové hovadiny, že nám to nedá spát >:-[]
neregistrovaný "Raven"
13. 8. 2006 12:18
Re: Passat v plne nebo tohle ?
mne po tobe neni nic, ale sme na foru, tak reaguji na prispevky dalsich.... a tvoje mi bohuzel nedovoli nezareagovat. jak vubec nekdo muze porovnavat auto jako je honda legend s autem ktere nema v zakladu ani loketni operku. >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:21
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Podle ceho soudis, ze jde pod cenu ???
neregistrovaný "tedwine"
12. 8. 2006 17:55
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Ty nepoznáš? Smola.. Ja som jazdil v predchadzajuceh generacii Legendu, aj Lexusu a proti minulim generaciam A6 a BMW5 (v Mercedese E som nesiel) bol akustickych komfort minimalne o pol triedy lepsi.. Co sa tyka povodnej otazky tak samozrejme Honda. :yes:
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 19:10
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Měl jsem možnost s Audi A6, Legendem a prakticky s většinou modelové řady automobilky Mercedes, BMW jen trojková řada. Legend jen jako spolujezdec. Nebyl mezi nimi nějaký výrazný rozdíl. Jako vrchol vyšší střední třídy osobně považuji E-klasse, a to jak po designové stránce tak po stránce technické. Ve třídě luxusních limuzín potom S-klasse.. Nechci odsuzovat novou Hondu, ale myslím, že je kolem ní zbytečně moc velký humbuk...
neregistrovaný "Mitak"
13. 8. 2006 12:03
Re: Passat v plne nebo tohle ?
E-klasse ??? >:D Nejporuchovější mercedes všech dob, že už o tom ví i laická veřejnost ??? :-) :-) :-)
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:11
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Ty budes vazne technickej natvrdlik. Nevim, zda dokazes pobrat to, co tu Honda tlaci do aut. Potlaceni hluku pomoci vysilani "protihluku" o stejnem kmitoctu tak, aby se vlny vzajemne vyrusily. Takze pokud to bude v praxi fungovat stejne jako v teorii (a ja jsem presvedcenej ze bude, protoze jinak by to do seriovky nepustili), pak tu mame novou dimenzi komfortu v aute co se hluku tyka. Takze nejaky tvoje dementni blaboly typu, ze nepoznas rozdil, si muzes strcit za klobouk. Jo pokud mas usi zdevastovany od chrochtani sveho oblibeneho preziteho TDI, potom asi rozdil nepoznas.
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:15
Re: Passat v plne nebo tohle ?
opice mají od přírody jiné slyšitelné spektum kmitočtů, nesmějme se mu za to ;-) :-!
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:20
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Tenhle ho ma hoooooooodne posunuty
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:27
Re: Passat v plne nebo tohle ?
TAHLE, ne tenhle...Jardo, nekazme češtinu ;-) >:D
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:46
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Sorry >:D myslel jsem jeho ne ji. Sypu si popel na hlavu.
neregistrovaný "Raven"
13. 8. 2006 12:20
Re: Passat v plne nebo tohle ?
:yes: :yes: >:-[] >:-[] presne tak
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 09:36
Re: Passat v plne nebo tohle ?
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Tenhle fór dnes už nikdo nepřekoná >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 09:32
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Banánky zase došly? Vážně to opičko, nepoznáš.. ani to po tobě nikdo nechce... AIR-PORT :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 21:43
Re: Passat v plne nebo tohle ?
>:D Ne, jen opice jako ty nepozná, že nemá třeba odvětrávané sedačky ;-) .K designu nemá cenu dodávat nic...radši tohle než passat, když už ;-)
neregistrovaný "fan"
11. 8. 2006 21:45
Re: Passat v plne nebo tohle ?
:yes: BINGO
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:13
Re: Passat v plne nebo tohle ?
A nejen sedacky. Co "inteligentni" klimacka, co potlaceni hluku, atd atd. >:D
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:02
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Ty motorovej experte. Na 50,90 a 130 ti staci cokoli. Idealni je 1,2 HTP.
btw. Rozdil ve vybave pozna kazdy kdo aspon trosku vnima. Cetls vubec co Honda vsechno ma ? Veci, o kterych si Passat muze nechat jen zdat.
neregistrovaný "IT"
12. 8. 2006 10:44
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Hm,když nějaký rok nazad šlohli jednomu podnikateli od nás bílého Civica(kupoval to s tím,že se bílý japonec asi nekrade),tak bych si nebyl moc jistý.Rusko,Ukrajina a Balkán jsou velké a nenasytné ;-)
neregistrovaný "anonym"
12. 8. 2006 13:08
Re: Passat v plne nebo tohle ?
Pokud to byl Type-R tak se neni cemu divit..
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 20:29
Technologie
21 stoleti. Technicky finesy, o kterych se jinde zatim jen septem mluvi, Honda zavadi v praxi :yes: :yes: a bez priplatku :yes: :yes: >:D >:D :yes: :yes: Tady nejde nez BRAVO HONDA :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 20:39
Re: Technologie
Jo a ta cena - ta tomu da korunu >:D :yes: >:D
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 09:41
Re: Technologie
:yes:
neregistrovaný "Jarda"
19. 8. 2006 19:59
Re: Technologie
Predsedo asi jsme jedini, kteri peji chvalu na technickej pokrok. Neni to divny ? >:D
neregistrovaný "ZZ"
19. 8. 2006 21:16
Re: Technologie
:-) Nejsme jediní a ani to není divný >:D
neregistrovaný "Peto"
11. 8. 2006 20:37
Super Honda
Musim pravdu povedat ze spociatku som sa zlakol toho jej konzervativneho dizajnu ale ako sa na nu lepsie pozeram tak sa mi zacina pacit ;-). Technicky je to velmi vyspele auto a pohon 4x4 mu bude slusat :yes:. Takze po dlhsom mrknuti a precitani si jej technickych finesov nemozem povedat nic ine len Honda :yes: go :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lovap"
11. 8. 2006 20:57
Slušné...
Celkom fajn dizajn,len by mohli v prednej maske dať preč tú strednú chrómovú lištu - príliš chrómu príliš upriamuje pozornosť na masku a opticky to z niektorých uhlov robí taký "zobák". Vnútro perfektné, všimnite si aký úzky je stredný panel a tým je daný pomerne veľký priestor pre nohy vodiča (na šírku) - nemá ich zasunuté do takého tunela ako v eu sedanoch. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:22
Možná tak pro japončíky...
180cm a boří hlavu do stropníého čalounění... Co to je 180cm?? Víc měří i moje žena.. :-) Pětistupňový automat, jo, možná tak kdysi, k tomu velký výběr motorů... >:D Přidám-li k tomu nevyvážený vzhled a uspořádání interiéru, zevnějšek jak od Sangyongu, vyjde mi z toho přeplácaná limuzína, něco ve stylu Daewoo Chairman... Tohle bude v Evropě hůře řečeno propadák... Největší slabinou interiéru se mi krom ergonomie jeví grafika displeje na středovém panelu...8-sJsem zvědav, jak bude vypadat v reálu..
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Jenyk"
11. 8. 2006 21:46
Re: Možná tak pro japončíky...
No, v praxi člověk zjistí, že vícestupňové automaty jsou spíš módní záležitostí. Teoreticky by byly potřeba k motorům s ne úplně sqělým průběhem točivého momentu, ale já mám automat u turbodieselu a i tam ten pětikvalt úplně stačí. U V6 /3,5 litru o potřebě více stupňů dost pochybuji. Koneckonců, Bugatti Royal měl kvalty tři a prý se rozjížděl na dvojku a jezdil na dvojku.
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:51
Re: Možná tak pro japončíky...
Jenyku, tohle nemyslíš vážně. Tohle jsi napsal, abys omluvil automat u Hondy... Neříkám, že je nutný sedmikvalt jak u MB, ale alespoň oněch šest °... V tomhle je dál i naše O2..
neregistrovaný "Jenyk"
11. 8. 2006 22:25
Re: Možná tak pro japončíky...
Nějaký argument na podporu svého tvrzení? Trochu to působí dojmem, že ctěný kolega je čtenář- teoretik, křísnutý rádoby snobem. Nu, až doroste, udělá si řidičák, pár aut vyzkouší a pochopí. Také mu dojde, že automaticky volit stejně, jako tisíce ostatních je bez dalšího posouzení výraz poměrně ...slabé individuality (stádnosti). Ende.
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:31
Re: Možná tak pro japončíky...
Není to tím, že ti co na to maj, prostě ví co chtějí? ;-) Nedávno tu někdo porovnával Civic s A3 >:D
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:23
Re: Možná tak pro japončíky...
Co ma porovnani Civicu a A3 spolecneho s automatem v Honde Legend ???
neregistrovaný "anonym"
13. 8. 2006 14:53
Re: Možná tak pro japončíky...
Vetsi pocet rychlostnich stupnu je vynucenej mensim spektrem vyuzitelnych otacek. (Diesly maji obvykle vic, protoze motor je nepruzny, kamiony s mezi° kolem 25ti.). Myslim si, ze pokud jsou ty prevody tezsi a pruzny 300k motor s nima zrejme nema problem, tak mensi pocet rychlosti nevidim jako handicap. Spis jde asi o rychlost a plynulost toho automatu.
neregistrovaný "jozef77"
11. 8. 2006 21:51
Re: Možná tak pro japončíky...
Daj si uz dole tie okuliare Made in Germany. A voz sa dalej v tej ohave zvanej Passat.
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 21:55
Re: Možná tak pro japončíky...
Ohava Passat, suverénně nejprodávanější vůz střední třídy... Jo, závist je hrozná věc, že jo? ;-) Ne, sorry, všechny ty tisícovky co maj Passata jsou slepí, jen Ty si geniální.. >:D
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 22:00
Re: Možná tak pro japončíky...
Tywoe, proč ty idioti čtou Hospodářský noviny? Blesk má přece mnohem větší náklad.
neregistrovaný "JayJay"
11. 8. 2006 23:42
Re: Možná tak pro japončíky...
:yes: :yes:
neregistrovaný "anonym"
13. 8. 2006 14:59
Re: Možná tak pro japončíky...
Ja bych treba do Passata nikdy nesel, jenom proto, ze tim jezdi kadej. Posledni generace uz tak skareda neni, ale zustava furt celkem nudna. Predchozi bylo designovy waterloo.
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 21:46
bez titulku
Za AWD :yes: ,za design :-| ,za motor :yes: ,za místo vzadu nahoře :no: ,za výbavu v základu(!!!) :yes: :yes: ,za cenu :yes: . jen mi někdo vysvětlete...pokud chci limuzínu z japonska, co mi zabrání připlatit si za GS? No jo...prachy,na ty jsem zapoměl :-) . Takže v mých očích :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepa"
11. 8. 2006 22:01
...
proc ma blinkry v zrcatku jak mercedes a vw? nemaji japici vlastni napady? novy lexus jezdi z zraloci ploutvi jak bmw, ls je skopirovana od sklasse :-(to se mi daleko vic libi americane ti si svojemu designu zustali verni, japonci kopiruji evropu kde se jen da :no:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Paul"
11. 8. 2006 22:08
Re: ...
Bylo to tak vždy a asi i bude. Navíc se prostě nezmůžou..
neregistrovaný "Andrew"
11. 8. 2006 22:12
Re: ...
To kopírování BMW-ploutvičky je fakt hrůza [odkaz] >:-[]
neregistrovaný "R32"
12. 8. 2006 08:27
Re: ...
Tak tak, celé to automi pripadá akoby okopírované EU limuzíny, predné svetlá niečo medzi Pheatonom a Golfom, interiér MB... No neviem, predchádzajúca verzia mala aspoň svoju tvár toto keby nemalo zna a mal by som tipovať čo to je tak by som stavil nato že je to niečo z Kórejskej prípadne čínskej produkcie... Pozor, nedegredujem týmto kvalitu a techniku, hodnotím len design. :-(
neregistrovaný "pepa"
12. 8. 2006 13:23
Re: andrew
MB tam ma antenu, ploutev by tam vzivote nedali.
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 13:09
Re: andrew
Taky to nikdy nebude tak krasny >:D
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 22:13
Re: andrew
blinkry má v zrcátku, protože to je velmi výrazný bezpečnostní prvek - blikání je vidět lépe.
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:17
Re: andrew
Nemela to nahodou Honda driv nez VW ??? >:D
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:26
Re: andrew
nevím, každopádně je to jedno. kdyby Honda byla evropská, nikoho ani nenapadne jí za to kritizovat. někteří lidé jsou svými názory a postoji ještě v minulém režimu, zdá se ;-\
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:49
Re: andrew
To jsou ty "zlaty casy" ??? :no: :no:
neregistrovaný "Anndy"
14. 8. 2006 01:10
Re: andrew
ked nekopirovali mali hrozitansky design a nikto to v europe nepredaval. Tak logicky (na jap. sposob) zacali kopirovat to co sa europanom paci aby to tam islo na odbyt.
Aj ked toto skor v usa ako v eu.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
11. 8. 2006 23:04
Legend G4
Musím říct, že se mi tohle auto docela líbí. Cena není špatná. Technika zajisté kvalitní. Mám jedinou výhradu k interiéru - ty plastové výstupy klimatizace výrazně postrádají tenké chromové lemování, bez něj to vypadá dost fušérsky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lowkick"
11. 8. 2006 23:44
Honda Rumour
...i tato "legenda" skonci jen jako "povidacka" >:-[]
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 00:03
Re: Honda Rumour
myslíš? co vsadíš? >:-[]
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 18:24
Re: Honda Rumour
ja to auto moc neznam, ale myslim, ze Honda (stejne jako mnoho jinych mainstreamovych vyrobcu) se s Legend snazi dostat nekam...kam proste nepatri ;-\ ...a podle toho to take dopadne ;-)
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 21:27
Re: Honda Rumour
jak, nepatří? je to značka s historií, s pokrokovímy technologiemi a s potenciálem. proč podle tebe nemá na to dělat prémiový sedan???? :-O
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 23:03
Re: Honda Rumour
NO PROSTE NEMA...stejne jako u VW to podle mne prosvihli s Phaetonem... ;-) Historii ma dneska kde kdo a navic to neni rozhodujici (AUDI, Lexus), ty "pokro.." no proste technologie :-) , ja tedy Hondu zrovna jako vizionare nevidim. No a premiova Honda? No tak to uz se mi snad jevi jako premiovejsi (snad bych mel napsat spise exotictejsi :-) ) to Subaru, protoze ma nejakou cilenejsi image (4x4) ALE HLAVNE...ja nenapsal, ze Honda nema na to delat premiovy sedan...ja jen naznacil, ze si ho "nikdo" nekoupi. >:-[] P.S.: US trh je mi (zatim) zcela ale opravdu zcela ukradeny nebot predpokladam, ze ja i ty si budeme vybirat auto v CR. :yes: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 23:39
Re: Honda Rumour
a proto mi je ukradený jakýkoliv trh...já se rozhoduju podle sebe a ne jako ovce ve stádu. ;-) . marko tady před pár týdny napsal docela pěkné pojednání na téma "prémiovka"...doporučuji přečíst :yes:
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 09:07
Re: Honda Rumour
Podrz si tu iluzi, ze se rozhodujes podle sebe, co nejdele ;-) Kazda znacka ma prece svoje "stado" :-) Markovy info ocenuji, ale hledat neco par tydnu zpet nebudu, o premiovkach vim dost a nazor mam pomerne vyprofilovany. Takze premiovkam (skutecnym) zdar! :yes:
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 09:13
Re: Honda Rumour
jistěže, ale to, že se při koupi 99% věcí nekoukám na to, jak se to prodává v evropě, ale na to, zda to potřebuji a jak mi to vyhovuje...za tím si stojím!!!
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 12:53
Re: Honda Rumour
To je O.K. :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:56
Re: Honda Rumour
ještě s tebou na závěr budu souhlasit: Honda jako taková není prémiová značka,na tom se shodneme. Její legend má ale prémiové parametry a proto bude zajímavé sledovat ho a jistě bude příjemné se v něm i svézt.
neregistrovaný "Jacobs"
12. 8. 2006 09:55
Re: Honda Rumour
Neřekl bych- jakkoliv nejsem fanda japonských vozů- preferuji Anglii a Švédsko- tak tahla Honda se mi moc líbí a kdybych teď neměl nový kočár možná bych do ní i šel ;-)
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 18:31
Re: Honda Rumour
Ja preferuji cisla, vykony, exaktne porovnatelne hodnoty. To je vzdy konecny argument. ANO, chovam sympatie k svedskemu designu...nova S80 je krasna, image anglickeho Land Roveru je nedostizna.... ALE nakonec kolem proleti A6, MB E ci BMW 5 a je jasno...paralelou k LR je to Q7, ML a X5...nyni dokonce nova...extra bestie :yes: Presednu z auta do auta a ....bohuzel...nenemecke alternativy nemaji zadnou sanci. ;-\ A pritom Nemecko pro mne neznamena nic nez kvalitni techniku. ;-) :yes:
neregistrovaný "Jacobs"
12. 8. 2006 20:00
Re: Honda Rumour
Jenze by jsi nemel porovnavat Q7 nebo X5 s LR ale s RR a tam uz to je jiny salek caje:-)
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 21:05
Re: Honda Rumour
a ja si celou dobu myslel, ze RR je taky LR :-) ...ale vazne...samozrejme, ze myslim RRS, to je konkurent pro rychla SUV...bohuzel vsak plati vse co jsem psal vyse :-| ;-) V RRS musis mit diesel V8 abys mel jakous takous sanci souperit s nemeckymi V6 a to je velky problem.
neregistrovaný "Jacobs"
13. 8. 2006 07:05
Re: Honda Rumour
Myslis nemecke naftaky V6? Mam pro tebe novinku RR ma ted naprosto novy naftak 3,6 TDV8 takze v tom problem neni a pokud jde 2,7TDV6 tak bych rekl ze to je nedoceneny motor
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 08:50
Re: Honda Rumour
mam vaznou obavu, ze vim o Land Roverech MNOHEM vic nez ty ;-) Vzdyt jsem psal, ze potrebujes V8 diesel abys mel aspon sanci proti V6 napr u BMW...mrkni na dynamicke parametry toho TDV8 (rozumej V6 s privarenymi dvema valci navic :-) ) a pochopis, ze to neni zadna raketa ( v RR uz vubec ne vzhledem k vaze). Pravda, do RRS prijde zrejme az pristi rok, takze jizdni parametry nezname a urcite budou lepsi vzhledem k nizsi vaze, ale na X5 3.0d to stacit jiste nebude a s ML 320CDI resp. Q7 3.OTDI bude mit tezkou praci ;-) Samozrejme za uplne jinou cenu! Chapu, ze vetsine ctitelu LR je to jedno...opravdu jim rozumim...ale JA nakonec vzdy sahnu pro technicky vyspelejsim aute. P.S.: 2.7TDV6 je nedoceneny mozna v Peugeotu kam ho taky montuji >:-[] , ale v RRS ma tezkou praci a myslim, ze na zivotnosti mu to neprida...jo je celkem tichy, ale proti ML.... ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
13. 8. 2006 09:49
Re: Honda Rumour
A potrebuji i V8 proti V6 u Touaregu? nebo Q7 3,0 TDi? to si delas normalne srandu. A kdyz se v RR tak vyznas tak ti a) urcite doslo ze porad pisi o RR ne o RRS ( coz je podle mne z hlediska automobilky prumerne auto- ale porad lepsi ne 99% ostatni produkce vsech SUV ( s vyjimkou X5- nelibi se mi ale uznavam ji)), b) tak urcite vis ze V8 nevychazi z V6, c)ta V6 je i 407, d) pokud delas pro AMT tak se ti omlouvam, a vzkazuji servisakum- ne k vam si auto servisovat nedam
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 13:04
Re: Honda Rumour
a)RR neni konkurence X5,Q7,ML snad GL od MB b)V8 VYCHAZI z TDV6!!! c) proboha vzdyt jsem psal, ze se dava do Pazoutu :-O >:D d)nedelam v AMT a zaverem...Touareg sem neplet (do premiovek) a Land Rover je VYROBCE, ktery vyrabi nekolik Rover Sport a Range Rover...chapes...značka RR neexistuje...tak to snad zaverem 8-s
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 13:07
Re: Honda Rumour
tak se mi nejak zasotkoval prispevek 8-s...melo tam byt "nekolik modelu a mezi nimi i Range Rover Sport a Range Rover"
neregistrovaný "Jacobs"
13. 8. 2006 13:57
Re: Honda Rumour
s tou 407 tam jsem chtel dat smajlik ale pak jsem na to zapomel. Podle mne RR, RRS, X5, Q7 nebo XC90 miri na stejnou cilovou skupinu takze jsou to konkurenti. Dale porad tvrdim ze 2,7V6 je vynikajici motor ktery se muze v klidu postavit 3,0TDi nebo 3,0d. A jako tresinka na vrchol- porad si myslim ze novy V8 nevychazi z ze stareho 3,0TD6 z RR ( puvodne BMW )
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 15:16
Re: Honda Rumour
myslim, ze tady nase vyjasnovani nazoru konci :-| ...alespon z me strany ;-)
neregistrovaný "Bruce"
12. 8. 2006 07:59
Porovnání s Lexusem
Nezlobte se na mě, ale to je trošku úlet, porovnávat Legend s LS ;-\ Vždyť to je úplně jiná kategorie... Nebo mi chcete tvrdit,že Legend patří do kategorie A8,BMW 7, MB S klasse???
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Radek"
12. 8. 2006 08:36
Re: Porovnání s Lexusem
Když s lexusem tak s GS 300 (430 nebo 450h). Navíc současná LS, která se zde prodává má osm let
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
13. 8. 2006 19:11
Re: Porovnání s Lexusem
Podle mého názoru - vnějšími rozměry, výbavou, úrovní techniky i výkonem ano. Jistě, Legendu chybí osmiválec. Ovšem většinu ostatních parametrů třídy luxusních limuzín plní s přehledem i při vědomí, že hranice mezi třídami nejsou exaktně stanoveny a často jsou velmi mlhavé, což ještě komplikují crossovery. Proto jej považuji za konkurenta Lexuse LS, kterého mj. výrazně převyšuje výbavou.
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 19:14
Re: Porovnání s Lexusem
citace ze stánek honda.cz ;-\"Honda Legend jako klasická čtyřdveřová limuzína řadí mezi luxusní vozy vyšší střední třídy. "
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
13. 8. 2006 19:23
Re: Porovnání s Lexusem
Můžeme ocitovat i škodovku, která řadí Octavii do střední. Legend podle mého názoru natolik převyšuje parametry vyšší střední, že se dostal mezi luxusní limuzíny, ač jen na tzv. "spodní okraj třídy".
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 19:41
Re: Porovnání s Lexusem
Tohle tu nekteri "skatulkari" nerozdejchaj >:D >:D
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
13. 8. 2006 20:13
Re: Porovnání s Lexusem
Rozhodně není mým přáním rozdmýchávat spor. Ony škatulky jsou totiž definovány tak mlhavě, že by byl prakticky neřešitelný. Zde hraje příliš velkou roli subjektivní pohled. Zároveň by ale bez nich byla orientace v současné automobilové produkci velmi obtížná.
neregistrovaný "Jarda"
19. 8. 2006 20:06
Re: Porovnání s Lexusem
Me to psat nemusite. Vsadim se, ze vzhledem k historii nekolika poslednich diskusi, stopro vite jak jsem to myslel. S tema skatulkama mate pravdu. Dnesni autotrh se neda jednoznacne rozskatulkovat. Jednou je mimo delka, jindy rozpeti vykonu, jindy design karoserie a jindy zas neco jineho. Coz je jen dobre. Teda ne pro skatulkare >:D >:D
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 20:16
Re: Porovnání s Lexusem
je například o milimetr užší než BMW 5. Opravdu nevidím (kromě délky) důvod řadit legend do segmentu luxusních limuzín. Co se týče výbavy, maáte pravdu, nabízí bezkonkurenční základní výbavu, ale pevně věřím, že až na výjimky lze BMW5,M-B E nebo A6 těmito doplňky vybavit. U Lexusu GS je to trochu jinak, ale po započtení obou paketů se už tak bohatá výbava dostane velmi vysoko. PS: u Škody jde o slovíčkaření, protože čistě češtinářsky vzato nižší střední třída je pořád střední (stejně jako vyšší střední).
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
13. 8. 2006 20:31
Re: Porovnání s Lexusem
S vnějšími rozměry máte pravdu. Ovšem já k Vámi uvedeným faktům přidám ještě subjektivní pocit z jízdního komfortu, precizního ovládání, nadprůměrně zpracovaného interiéru a také ovladatelnosti. A především ticha na palubě... Doporučuji přímé srovnání např. s Jaguarem XJ, o jehož zařazení mezi limuzíny nejvyšší třídy nikdo nepochybuje.
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 20:37
Re: Porovnání s Lexusem
s jaguárem XJ jsem měl tu čest pouze staticky, takže nemohu soudit. To opravdu legend nechává ve Vámi zmiňovaných parametrech za sebou BMW5,i třeba GS?
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
13. 8. 2006 20:57
Re: Porovnání s Lexusem
BMW 5 ne (co se týče ovladatelnosti, v hlučnosti ano), Lexus GS dle mého názoru ano.
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 21:04
Re: Porovnání s Lexusem
v hlučnosti také? Tak to tu máme opravu tiché auto! Pokud si mohu dovolit navrhnout, zestujte i hladiny hluku (zejména u limuzín) a pružné zrychlení 80-120 na optimální převodový stupeň(to je dle mého názoru VELMi důležitý ůdaj, mnohokráte důležitější než 0-100) děkuji. PS: test tohoto auta vám velmi závidím :-)
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 21:05
Re: Porovnání s Lexusem
testujte,údaj... :*)
neregistrovaný "Franke"
14. 8. 2006 07:58
Re: Porovnání s Lexusem
Například v TopGearu ho testovali společně s BMW 5 a Audi A6, myslím si, že v Anglii mají jiný pohled, kam tohle auto zařadit... No jiné země, jiné mravy...
neregistrovaný "S"
12. 8. 2006 10:14
Mne sa páči
Ja by som na to išiel takto. Skús prísť so svojím Passatom na parkovisko pred obchodné centrum a ja prídem s Hondou Legend. Začneme sa pýtať bežných ľudí, ktoré sa im viac páči a budeme sledovať za ktorým sa viac ľudí otočí. A stav sa že to vyhraje s veľkou prevahou Legend. Na takých čo tu kritizujú dizajn tejto Hondy Legen sa mi najviac páči to, že keby presne to auto malo na kapote VW a vzadu Passat, tak tu vyskakujú od radosti aké krásne auto VW vyrába a aký to bude HIT. Spamätajte sa VW-geňáci. Ja hodnotím dizajn ako podarený, a za najväčšiu slabinu tejto Hondy na EU trhoch vidím slabú ponuku motorov a chýbajúci diesel. Ale uvidíme, možno ponuku esšte obohatia, pretože myslím že Honda už dokázala že Turbodiesle robiť vie.
P.S Nemám Hondu ani VW.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "anonym"
12. 8. 2006 13:20
Re: Mne sa páči
:yes:
BTW naco diesel, je tam VTEC :-)
neregistrovaný "jan"
12. 8. 2006 13:25
Re: Mne sa páči
jezdim z alfa, ale designem se mi urcite vic libi passat (hlavne kombi) jak tato honda, ktera je nejaky hybrid mezi evropskymi auty. Passat ma aspon svuj diskutabilni design, honda je asijska nuda
neregistrovaný "S"
12. 8. 2006 15:49
Re: Mne sa páči
Nuda, pozri sa lepšie jo. A je to vyšia trieda ako Passat a v takej triede sa výstrelky netolerujú. Stačí pozrieť na dnešné BMW, ktoré sa predáva len a jedine kvôli značke. Desing Bmw je totiž nie len podľa mňa dosť mimo (hnusný).Ináč dúfam že Alfu nemáš v servise, pretože vraj Alfičky toho veľa nevydržia aj keď majú údajne pekný dizajn, ale čo z toho keď sú vkuse v servise a nikto okrem mechanika ho nevidí. Pravdu povediac Alfa sa ma čo od Hondy učiť. Ale keď sa to tak vezme, dizajn je vec vkusu a nemá cenu sa tu naťahovať. Každému sa páči niečo iné....
neregistrovaný "bingo"
12. 8. 2006 18:24
Re: Mne sa páči
Jestli chces diskutovat takhle, tak se bez bodnout ;-) Pozadujes objektivni pristup a pritom sam steles jedno klise na druhy :no:
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 23:06
Re: Mne sa páči
:yes:
neregistrovaný "mari"
12. 8. 2006 15:16
I BEZ RŮŽOVÝCH BRÝLÍ
si můžeme s klidným svědomím říct, že Legend na to má... Je to skvělá alternativa k zavedeným značkám. Jediné na co bude narážet jsou předsudky, že v téhle třídě se nosí BMW, Audi a MB. To by byl ale hodně fádní svět jehož hranice by ohraničila tato trojka. V Legendu bylo vždy solidní svezení. Škoda jenom, že Honda u předchozích Legendů (a vlastně u všech svých výrobků té doby) si nedala trochu víc práce s korozní ochranou karosérií. První Legendy už ani neexistují, druhá generace je většinou ve stavu "perníkové chaloupky" a ta minulá ji bude co nevidět následovat. Doufejme že se z toho u Hondy poučili a kromě špičkové techniky nabídnou i odpovídající kvalitu...Překvapuje mě málo místa nad hlavou vzadu. To je teda problém. Na druhou stranu-proti minulé generaci narostl výkon o téměř 70kW :yes: U nás na nějaký výraznější úspěch nevěřím, ale v EU možná prorazí. Celkový dojem: 2
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:51
Re: I BEZ RŮŽOVÝCH BRÝLÍ
??? Mari jsi to opravdu ty ??? >:D
neregistrovaný "Ice"
21. 8. 2006 12:52
Re: I BEZ RŮŽOVÝCH BRÝLÍ
mary, co to meleš? Mrkni se ještě jednou a asi si ty brýle opravdu nasaď!!!! Mám legenda 2G coupé z roku 92! a okoukávaj mě předchozí BMW5 v jakým to mám stavu a jestli si viděl (jakože já taky) nějakýho legenda-perníkovou chaloupku tak by to chtělo vyfackovat majitele! Já na 14 let starým legendu nemám kromě lemů ani trochu koroze jinde a podvozek je jak novej, že když sem byl v servisu a sundávali oktávii z roku 99 a ze spodu byla jak liška >:D , tak se mě ptali a nevěřícně koukali z jakýho že je legend roku. Jinak nic proti tobě. A to že si neviděl nikdy v životě 1G legend tak to je jenom tvoje prohra, protože se jich hold u nás v postkomančově neprodalo. Ale mrkněte třeba do toho rodiště BMW a koncernu faušit - tam je legendů dost a všech generací. Srovnávejte vždy třídu, obsah motoru a případně roky! Neházejte legenda na úroveň passatu proboha! A když jsme u passata tak 3.2FSI v AT (5 rychl.) jede stejně rychle i pružně jako můj legend 2G (4 rychl. AT) se svými 14 lety. Spotřeba by reálně mohla být u VW o litr níže v kombinaci. Tady jsem chtěl říci, že motor, podvozek i image i všechno je v novém legendu někde úplně jinde. V legendu nejezdí nějaký béčka co kupujou ojetý starý báva a myslej jaký to nemaj auto a image... >:D A přitom jsou to *, veksláci a drogový dealeři...atd. Jinak přeju ať se i dobře prodává a on se doufám bude...už jen v kvůli výměně vozového parku v ČR!!! To je ostuda. Samej starej žebrák jako by češi neměli na pořádný auto. Co se týče designu nového Legenda tak jsem měl konečně možnost se s ním seznámit osobně. Kromě tý metalízy je to naživo fakt krásný auto který bych se nebál postavit vedle mých oblíbených BMW 5 a dokonce se mi líbí mnohem více než současná pětka. Pořádný kola a nemá chybu! Mějte se a nehádejte se :-)
neregistrovaný "MK"
12. 8. 2006 16:38
Porsche PANAMERA
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MK"
12. 8. 2006 16:51
Re: Porsche PANAMERA
[odkaz]%20Things/Spy…
neregistrovaný "Dasty"
12. 8. 2006 16:43
Nesrovnávejte nesrovnatelné!
Můj dojem z vozu je celkem kladný, ale jsem poněkud na rozpacích z výše uvedených příspěvků do diskuse. Srovnáváte tady Hondu Legend s Passatem, MB třídy E a BMW 5 , ale měli by jste si uvědomit, že výše zmíněná trojce zastupuje vyšší střední třídu, Legend svou velikostí a osazeným motorem spadá spíše do kategorie luxusní nejvyšší třídy. Takže definujme konkurenci: VW Phaeton, MB třídy S a BWM 7. Jak říká reklama na Sprite „image je na nic“ a pro mě je jedinou renomovanou značkou „Value of money“. Konkrétně: Legend 3.5 V6 (217 kW) cena 1.499.000 Kč, Phaeton 3.2 V6 (177 kW) cena 2.092.000 Kč, MB třídy S 350 (200 kW) cena 2.177.000 Kč a konečně BMW 730i (190 kW) cena 1.998.400 Kč. Takže tady jasně vítězí Legend. Nejsem nějakým zastáncem Hondy a odpůrcem německé trojky, ale co se týče renomé značky, popularita a dobrý zvuk německých automobilek není zdaleka celosvětovou záležitostí. V roce 2003 se v USA prodalo 414 718 Hondy Accord, čímž se zde tento model stal neprodávanějším neamerickým modelem. Prodejnost Accordu v USA zhruba odpovídá prodejům Mercedesu třídy C a BMW třídy 3 v Evropě. V USA jsou však prodeje Mercedesu a BMW zanedbatelné. Podle mě je design Legendu povedený, technologie špičková, palubní deska poněkud (americky) přeplácaná. Málo místa nad hlavou na zadních sedadlech a pouze jeden nabízený motor jsou dost výrazné nedostatky. Jinak si ale myslím, že tohle auto si svou klientelu najde bez ohledu na zaujatost některých zarytých příznivců německých aut.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Jacobs"
12. 8. 2006 17:30
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
Nesouhlasim ohledne zarazeni- myslim ze Legend stoji na urovni A6,E-klasse,5-řady,S80,GS,9-5 nebo S-type. Mozna ji trochu prerusta ale ne tolik aby jsi ji mohl radit o tridu vys- stejne je podle mne na tom S40( ne v te same tride- myslim presahem) nebo popularni Octavia
neregistrovaný "Dasty"
12. 8. 2006 17:38
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
Takže chce říct, že Legend se svými 4965 mm délky má blíž k Passatu s 4703 mm než k Phaetonu s 5055 mm :no: Ale jinak maš pravdu, že je Legend tak na hraně mezi vyšší střední a luxusní limuzínou. Pokud budu hnidopich, pak luxusní limuzína je auto na 5000 mm. V Hondě udělali chybu, že to auto nenatáhli o těch 45 mm :-)
neregistrovaný "empi"
12. 8. 2006 20:49
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
Ale treba takova A6 ma 4916mm a dozadu se vleze i clovek s vyskou nad 180cm.
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 21:21
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
:yes:
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 21:43
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
:-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
12. 8. 2006 23:41
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
jestli tohle je jediný argument proti Hondě Legend....musím se smát...asi takhle >:D ;-)
neregistrovaný "empi"
13. 8. 2006 12:26
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
Ja nikde nerikam, ze Legend je spatny, jen si myslim, ze nepatri do vyssi tridy jako MB-S ci Audi A8 - schazi mu k tomu totiz zakladni predpoklad - delka minimalne 5m - a taky nenabizi 8-valec. Delkou A6 jsem chtel pouze ukazat, ze Legend je spis automobil vyssi stredni, ikdyz na jejim hornim okraji, podobne jako napr. Octavie v nizsi stredni.
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:30
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
nesouhlasím, legend je konkurent E-klasse,A6,S80,9-5,BMW5,GS. Jen že má o pár cenťáků víc neznamená, že soupeří s vyšší třídou. Sama honda ho na tiskovce zařadila do vyšší střední, takže tahle debata je asi bezpředmětná.
neregistrovaný "empi"
13. 8. 2006 12:45
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
Precti si muj prispevek jeste jednou a zjistis, ze Legend radim do vyssi stredni. A reagoval jsem jen Dastyho, ktery se ho snazil procpat do vyssi tridy.
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 12:53
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
jo, tak potom ok ;-) . legend je rozhodně zajímavá alternativa.
neregistrovaný "Jacobs"
13. 8. 2006 14:21
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
Jsem rad ze se mnou tady nekdo souhlasi :-!
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:55
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
To je v teto tride hoooodne dulezity >:D >:D vzhledem k faktu, ze z 99,9% jedini, kdo s touto vyskou v zadu jezdi, jsou motoristicti novinari >:D >:D
neregistrovaný "Ice"
21. 8. 2006 13:02
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
No s tou výškou bych to neviděl. Jsem 184cm vysoký-no žádnej žebrák a vzadu se mi sedělo ***aaa dobře tak už přestaňte žvatlat nesmysly a táhněte si koupit A6 nebo co chcete! Ono to stejně z Vašich příspěvků vypadá, že jezdíte v nějaký .......... no napíšu to >:D MRDCE!
neregistrovaný "Jacobs"
13. 8. 2006 07:10
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
Popravde myslim ze se na tebe ve Stuttgartu chystaji kdyz stavis Passat na uroven E-Klasse ve vyssi stredni. Podle mne je pro Passat konkurentem Mondeo, Accord a jina mainstremova stredni auto
neregistrovaný "lowkick"
12. 8. 2006 21:18
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
best "value for money" ti ale muze nabidnout jedine rychla pesi chuze s obcasnym kotrmelcem na prokrveni mozku :-) ROZHODNE ne zadna Honda (omluva sekackam na travu :-) ) No a kupcum "Holy Trinity" ta value for money zas tak na srdci nelezi, ze? Jo a statistika neni tvou silnou strankou...porovnavas co se ti zrovna hodi :no:
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 09:16
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
jistěže neleží...oni si rádi kupují věci předražené a špatné, proto jsou úspěšní v byznyse >:D ;-)
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 12:56
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
>:D :yes: >:D
neregistrovaný "lowkick"
13. 8. 2006 15:21
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
bud nechapu ja nebo jsi nepochopil ty :-O ...myslim, ze kupci BMW ve vyssi stredni je celkem jedno jestli musi oproti Honde priplatit za standardni kuzi 70k... :-!
neregistrovaný "Alessio"
13. 8. 2006 16:24
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
proč? Proč si potom nekoupí AM? Kupci BMW taky umí počítat. BMW je výborná značka,prémiovka každým coulem, ale to neznamená, že neřeší cenovou politiku...nebo myslíš,že ne?
neregistrovaný "lowkick"
14. 8. 2006 10:54
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
Vim, ze hodnota "value for money" nezohlednuje neco jako je napr. image ;-) Automobilove (a technicky a vubec celkove) vyspely jedinec je jiste schopen posoudit VSECHNY (i konstrukcni a historicke a ....) vyhody dane znacky a typu oproti konkurenci, ale u drtive vetsiny kupcu znamena value for money tu nejnizsi moznou cenu za co nejvyssi viditelnou vybavu ;-\ Z teto reality vychazim. Proto si myslim, ze pro kupce premiovek neni tato hodnota rozhodujici. Nechci je timto snizovat, jsem jednim z nich, ale i podle sebe vim, ze presna konstrukce zaveseni zadni napravy je mi ukradena, zajima me pocit pri rizeni ;-) A navic u premiovek resp. "Holy Trinity" jsou ceny velmi podobne, jo to Honda bude asi nekde jinde, ale i se svou value for money :-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 11:16
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
já do toho value počítám i technologie, proto se možná v pohledu rozcházíme
neregistrovaný "lowkick"
14. 8. 2006 12:08
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
ty demagogu :-) uz nemam cas ;-)
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:27
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
počkej,jak demagog? :-O . ty technoligie nebereš na zřetel?
neregistrovaný "lowkick"
14. 8. 2006 12:42
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
ty supermegaextrademagogu :-) no jasne, ze beru...ve smyslu aktivniho odpruzeni, adaptivnich svetlometu...to ano, ale pocet a typ svaru na kastli nezkoumam, jaksi predpokladam, ze napr. u BMW jich bude vic, kdyz pouzivaji silnejsi plechy ;-) Mne prave rozesmalo, zes to napsal tak jaks´ to napsal, ale v pohode ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 12:59
Re: Nesrovnávejte nesrovnatelné!
já myslím pre-safe,aktivní potlačování hluku....bla bla bla ;-)
neregistrovaný "Honýsek"
12. 8. 2006 17:32
Jednoduchost ovládání
Jsem spíše zastáncem evropských automobilek (trochu mě "štve" japonská technická i techologická převaha nejen v automobilovém průmyslu ;-) ), ale dokud se Japonci nenaučí dělat srozumitelné ovládání svých přístrojů, aut a jiných výrobků (hlavně elektronika), tak "miliarda" funkcí (i když třeba velmi zajímavých) bude k ničemu, protože většina lidí se je nikdy nenaučí vyhledat a spustit... Normální člověk (ne autofil) hledá jednoduchost a přehlednost. K čemu jedenáctisměrný ovladač??? Na ovládání stačí 4 tlačítka: 4-směrný ovladač, menu, enter a exit....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Dasty"
12. 8. 2006 17:41
Re: Jednoduchost ovládání
No, na tom bohužel něco bude :-!
neregistrovaný "mari"
12. 8. 2006 19:45
Re: Jednoduchost ovládání
ve složitosti ovládání drží korunu zatím BMW i-Drive... A ještě dlouho bude. Jinak souhlas. Takové věci během jízdy nepotřebuješ. Určitě se ale objeví nějaký plutokrat- který si tím bude krátit chvíli při čekání na zelenou :-)
neregistrovaný "rex"
12. 8. 2006 18:39
japonec vs nemec
>:-[] Zdravim, ja jsem velky zastance nemeckych auto a zaroven prodavam luxusni auta v USA, doma v garazi zasadne mame nemecke auta/ BMW 540, Audi S4/ Musim ale priznat ze pokazde jak nasednu do nejakeho japonckeho luxusu jako napr lexus gs nebo acura a infinity tak jsem pokazde velice prekvapen az zaskocen kvalitou a jizdni kulturou, ktera podlehe meho nazoru je lepsi nez nemecke auto ale to az do doby kdy zacnete vyuzivat maximalni performance daneho vozu. To znamena kazdodenni jezdeni bez vyrazneho durazu na rychlost japonec. Jezdeni na hranic limitu jednoznacne nemecke auto . Japonec neprekonatelny luxus German neprekonatelny performance.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 19:12
Dotaz...
Nevíte někdo, jaký typ odpružení má nový Legend?? Doufám, že pneumatické po vzoru E-klasse... :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mari"
12. 8. 2006 19:39
Re: Dotaz...
Odpružení je klasické. To ale není problémem. Při správném vyladění se může klasický podvozek komfortem blížit vzduchovému pérování. Už předchozí Legend měl velice harmonické vyladění...
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 19:43
Re: Dotaz...
:yes: No, jsem zvědav.
neregistrovaný "tedwine"
12. 8. 2006 21:03
Re: Dotaz...
tak tak. divaj na BMW7 ktore ma len priplatkovo pneum. pruz. a aj to len na zadnej naprave a v komforte pruzenia je na spici.. :yes: :yes:
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 21:40
Re: Dotaz...
No jo ale BMW je BMW ;-)
neregistrovaný "tedwine"
13. 8. 2006 09:00
Re: Dotaz...
pravda ;-)
neregistrovaný "benQ"
12. 8. 2006 20:40
Legend vs A6 vs 530i
Casy na okruhu:
Audi A6 3.2 quattro 1:28/////
BMW 530i 1:27/////
Honda Legend 1:34 - ma moc mäkky podvozok, ale system pohonu je velmi dobry... Zdroj: Fifth Gear - 9x10 - 3.7.06
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Paul"
12. 8. 2006 21:37
Re: Legend vs A6 vs 530i
:yes:
neregistrovaný "fan"
13. 8. 2006 08:14
Re: Legend vs A6 vs 530i
Kdo bude s Legendem zavodit? Pro me je to business class. Navic tady mame novy silnicni zakon...
neregistrovaný "Jarda"
13. 8. 2006 13:07
Re: Legend vs A6 vs 530i
Dost dulezity udaj - v teto tride. Na prstech jedny ruky spocitame, kolik techto aut (mimo novinarske niceni) se bude prohanet po okruhu. A kdyz uz srovnani, tak pokud mozno objektivni. Honda se netaji tim, ze s sebou vlaci par set kg navic. A kdyz do jejich souperu za tucny priplatek, ktery vyzene cenu do astronomickych vysin, dotlacis srovnatelnou vybavu - ktera i tak nebude uplne srovnatelna, pak se tech 6 sec na A6 zcela jiste smaze.
neregistrovaný "Chudas"
13. 8. 2006 15:28
Re: Legend vs A6 vs 530i
Hlavně vy chytráci, v tom fifth gearu sou pěkný *, protože proti Legendu postavily BMW se sport packetem a A6 byla přitvrzená..... takže upravená auta proti sériovce, vážně bych chtěl vidět kdyby na to dali "Aerodynamic packet ( prodava se v USA, obdoba Sport Packetu)" jak by o 300-400kg lehčí německý předražený kraksny byly rychlejší.

No zpět k Legendu, je to auto plné technologických pokroků........ nebudem tady polemizovat jak je to auto technicky vyslělé a jak se vysmívá němcům a jejich "dodělej si sám". Jako největší mínusy vidim pro Evropany spotřebu, hmotnost a hlavně ten diesel, ale prezident hondy říkal o V6 dieselu tak uvidím jestli si najde cestu i sem, kyby jo tak se maj němci co bát ( pokud bude přinejmenším stejně dobrý jak 2.2 I-CTDI).

Taky se mi líbjej postojě zarytejch VW a těch, pro které jsou německá auta modlou, lidi proberte se copak je normální si doplácet za elektrikcké stahování okýnek, tempomat u vozů za 1.5 mega +...... mraky dalších věcí??? tohle je výsměch....
neregistrovaný "bingo"
13. 8. 2006 22:15
Re: Legend vs A6 vs 530i
Souhlasim, taky si myslim, ze je treba Hondu podporit urazkou souperu. Jsou to kraksny .....taaaak a hned je to lepsi, ze jo? :-)
neregistrovaný "LS"
14. 8. 2006 12:35
Re: Legend vs A6 vs 530i
Urážek netřeba. Stačí rovné podmínky.
neregistrovaný "ciello"
14. 8. 2006 08:58
Re: Legend vs A6 vs 530i
myslím, že se německá produkce tady v Evropě Legendu moc nebojí... ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 10:56
Re: Legend vs A6 vs 530i
Napřed bys musel provést sociologickou studii mezi pracháčema, co tu valej BMW, MB, AUDI... proč ceněj tahle auta... pokud posuzuješ svět aut podle toho, jestli si na zadní elektriku v autě musíš připlatit 5 tisíc... nejsi rozhodně ani perspektivním pasákem premiovek v Evropě, ale nepochybně o tebe nebudou jevit zájem ani i Hondy... tedy myslím ve vztahu k Legendu. Zásadní problém Legendu je zde přesně stejný jako Phaetonu... Diamantovej kovboj totiž nebude kupovat auto z produkce na níž jezdí i jeho zahradník... jinak, na to, že kupuješ v průměru o 400 kilo kovu v Legendu navíc... má dobrou cenu... ale cena... to je to poslední, co diamantovýho kovboje zajímá.
neregistrovaný "Chudas"
14. 8. 2006 11:45
Re: Legend vs A6 vs 530i
Ne jde o to, že ty "prémiovky" si lidi kupujou aby ukázali že "na to maj" kupuje si to každej rychlokvaška, pasák, vietnamec, blonďatý k**vy,cikáni, ukrajinci ( v případě těch posledních 2ou né nové vozy) prostě lidi co ukazujou všem = já jsem milionář. Co znám pár lidí co hluboko do kapsy nemaj tak nějakejma autama to rozhodně nedávaj najevo.

O peníze taky nemám nějakou větší nouzi ( pro mé potřeby ) ale prostě z precedencu bych si tuhle německou trojku nevybral, to raději Infinity, lexus, acuru, za těmahle značkama se lidi ohlídnou, když uviděj MB,BMW,Audi tak si řeknou: hmmm hezký. A to je všechno, je to prostě v očích takovej stereotyp.

Neshazuju tady kvalitu MB, BMW,Audi sám jsem se v několika modelech svezl/řídil ale mě ty němci prostě nevoněj. Jediné luxusní auto kdybych si měl vybrat mezi němci je Mergl CLS, ale strohé korejsky vypadající BMW? to ne.
neregistrovaný "ciello"
14. 8. 2006 11:52
Re: Legend vs A6 vs 530i
zajímavej názor.. tvrdíš tu, že u auta nejde o image.. ale koupil by sis auto za kterým se lidi otočej.. divný ne..?!? ;-\ nějak mi to nejde do hlavy.. jo a na okraj.. věř, že okruh tvejch známejch není měrnej vzorek.. ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
14. 8. 2006 11:59
Re: Legend vs A6 vs 530i
Taky nechapu
neregistrovaný "Chudas"
14. 8. 2006 12:13
Re: Legend vs A6 vs 530i
Jasně že 8 lidí neni měřitelnej okruh, ale taky to má něco do sebe. Ano mluvim o Image v Evropě, v ČR je jasný ža každej bude civět na MB,BMW,AUDI, protože jsme tady vlivem bývalého režimu trošku jinde.

Já si teda k člověku jak GTI napsal diamantovej kovboj představuju spíš auta jako Bentley,Aston Martin a podobně. To nejsou takový tuctovky jako německá trojka.
neregistrovaný "ciello"
14. 8. 2006 12:17
Re: Legend vs A6 vs 530i
>:D >:D ..co? Jakože například ten Bentley nebo Aston je adekvátní konkurent k Legendu..? >:D >:D a né k rádoby autům jako je BMW nebo MB s Audi? >:D >:D
neregistrovaný "lowkick"
14. 8. 2006 12:13
Re: Legend vs A6 vs 530i
jemu jde o to, aby se otaceli za JEHO autem...i kdyby to byl Trabi >:D
neregistrovaný "Chudas"
14. 8. 2006 12:17
Re: Legend vs A6 vs 530i
Jasně ted si to přesně trefil.
neregistrovaný "ciello"
14. 8. 2006 12:24
Re: Legend vs A6 vs 530i
ale trabi je taky německá produkce... >:D :yes:
neregistrovaný "Chudas"
14. 8. 2006 12:27
Re: Legend vs A6 vs 530i
Ciello: trošku neumíš číst, nepsal sem nikde, že bentley atd je konkurence pro legend to ani náhodou jen jsem napsal, že diamantovýho kovboje si představuju JA OSOBNE v tehlech autech.
neregistrovaný "donald"
14. 8. 2006 11:23
bez titulku
Představa Legendu,jak zaujímá důležité místo na evropském trhu mi spíš připadá jen jako zbožné přání hondy,kterému ani oni sami reálně nevěří.V evropě jsou prostě klasické zaběhlé značky a nevěřím tomu,že se mezi ně legend ve větším protlačí.Hlavní důvod bych viděl hlavně v tom,že hondu evropané neberou jako výrobce luxusního sedanu.Absenci V8 v nabídce bych neviděl jako tak velký problém jako absenci dieslu.Sám jsem měl vždy jap. auta a hondu beru jako vyloženě srdcovou záležitost,ale legend mi nic moc neříká.Motor vypadá dobře,5ti stupnový automat asi postačí,vzhledem k většímu použitelnému rozsahu otáček benzínového motoru (ale 6speed by vypadal lépe ;-) )Hlučnost vypadá na špičkové úrovni a aktivní podvozek taky fajn,ale v autě dané kategorie možná trochu zbytečnost (moc lidí s tim asi nebude jezdit závody do vrchu).Cena vypadá dobře,ale podle mě je to jediná věc která může reálně hondě přitahnout nějaké zákazníky a myslím,že i honda si je toho dobře vědoma.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "4AM"
14. 8. 2006 14:30
čína
zvláštní velice podobný vuz taky honda jsem viděl loni v letě v číně v xi-anu
napadlo mne to , mam ho zachyceny nahodou na kameře - ze předu pomalu nepoznate rozdil
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Integra"
14. 8. 2006 15:34
Re: ACURA RL
to byla Acura RL ;-) v Cine (a take treba v severni Americe) se Legend prodava pod nazvem Acura RL.. od Legendu se lisi jen mirne, nekterymi prvky vybavy, predni maskou... [odkaz] Mimochodem Legend ziskal v Japonsku titul Auto roku 2004-2005 a zaroven cenu Most Advanced Technology
:yes:
neregistrovaný "4AM"
14. 8. 2006 15:53
Re: ACURA RL
ne ne je to Honda ale nejakej cinskej Accord nasel sjem to na netu trochu me to na tom videu zmatlo ale jista podobnost tam je
nejsem nejakej car profik tak me nekamenujte :-)
neregistrovaný "4AM"
14. 8. 2006 15:55
Re: ACURA RL
jo ja zapomel
neregistrovaný "Integra"
14. 8. 2006 16:22
Re: ACURA RL
ok, tak to temer jiste byl cinska Honda Accord [odkaz] ..tenhle model v Evrope neni, v severni Americe se prodava jako Honda Accord a v Japonsku se jako Honda Inspire.. Zajimave je, ze Honda zvolila pro Cinu podobnou znackovou politiku jako v USA (stejne rozdeleni modelu pod sportovne-luxusni znacku Acura a materskou znacku Honda).
neregistrovaný "4AM"
15. 8. 2006 07:37
Re: ACURA RL
jo to je přesně ono ja to viděl jen ze předu tak mi to na tom videu přišlo podobný .dik
neregistrovaný "FSI"
14. 8. 2006 15:10
SILNÁ NEJISTOTA
Tak do tohohle pekáče by mě nikdo nedostal ani párem volů. Na to mám své zdraví moc rád. Takhle pomalé a hlavně nestabilní auto, aby člověk pohledal. Je stavěné tak na rychlost do 130km/h, pak se stává silně nejistým. Absolutně se nemůže vyrovnat A6-ce a i O2 proti tomuhle mutantovi působí jako vůz F1 >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Alessio"
14. 8. 2006 15:15
Re: SILNÁ NEJISTOTA
to musel bejt kvalitní matroš! >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
19. 8. 2006 20:12
Re: SILNÁ NEJISTOTA
>:D >:D >:D
neregistrovaný "donald"
14. 8. 2006 15:27
Re: SILNÁ NEJISTOTA
Když píšeš,že do tohohle pekáče by tě nikdo nedostal ani párem volů,tak by mě zajímalo,kde bereš tu jistotu o nestabilitě auta a o pomalosti.A nebo už si byl u dealera a dealer měl něco silnějšího než pár volů,že ses svez. (myslim dealera jako hondu)
neregistrovaný "Integra"
14. 8. 2006 15:39
Re: SILNÁ NEJISTOTA
???? clovece, to myslis vazne? :no: Pry nestabilni? Co jsi vypil? ;-)
neregistrovaný "benQ"
14. 8. 2006 17:27
Re: SILNÁ NEJISTOTA
neviem na com ficis ale chcem to tiez! >:D
neregistrovaný "FSI"
14. 8. 2006 17:41
Re: SILNÁ NEJISTOTA
Sweet weed pánové, hulíme a pohodička >:D >:D
neregistrovaný "Chudas"
14. 8. 2006 19:00
Re: SILNÁ NEJISTOTA
Už jen podle nicku FSI, je jasný co ten člověk je zač. Holt to nemá VW místo H.
neregistrovaný "MartinJ"
14. 8. 2006 23:40
Re: SILNÁ NEJISTOTA
Nestabilní ? Dneska jsem se v tom svezl. A ten systm pohonu kol je prostě vynikající. Takovou jízdu zatáčkami vozem této kategorie jsem se ještě nesetkal !
neregistrovaný "Jarda"
19. 8. 2006 20:14
Re: SILNÁ NEJISTOTA
Zhulenej prospektovej teoretiku - mas vubec papiry na auto ????