Ja bych se momentalne priklanel k tomuhle stroji, ma vse a nemusim se o nej bat ze mi ho slohnou, vypada navenek nenapadne a vevnitr je to OK. Na nasich 50, 90, a 130 to bude bohate stacit, pri tehle rychlostech to pojede za 9 l a muzu u toho s posadkou septat, cool.
Určitě Passat. Nabídne zřejmě víc místa a hlavně lepší design. Rozdíl ve výbavě nepoznáš, leda že bys jezdil S-klasse. P.S.: Na 50, 90, 130 nepotřebuješ 3,5. Jenže Honda jiný motor nenabízí, to je pech co? ;-)
"V metle, dýzlu a na hlínách"... To by stál tak o půl mega méně... Jo je mezi nimi rozdíl třídy. Musel bych se ale studem propadnout, kdybych chtěl tuhle Hondu postavit vedle E-klasse nebo BMW 5.. Přeci jen má k tomu Passatu blíže než k oněm němcům...
To nevadí. Ber to tak, že říct o někom, že je z ústavu, protože by dal přednost Hondě před BMW nebo MB, může jenom idiot. Zjisti si světové prodeje Legendu a představ si (kdybys měl pravdu), kolik těch cvoků na světě je. /// Pořád jsi ale nenapsal, v čem přesně je E-Klasse nebo 5-er lepší. Zmoh ses jenom na univerzální blábol, že "má jméno". Jestli teda to "jméno" je to jediný, co má BMW a MB navíc, tak je to od Hondy slušnej počin, tenhle Legend. Nemyslíš? :yes:
o BMW 5 by som pochyboval ale Legend je urcite lepsi ako MB E. A Hondu si nekupujes kvoli imagu (a divil by si sa aky ma Honda vysoky image medzi par percentami ludi, ja by som povedal, ze to je kultova znacka). A kupujes si nieco ine, nieco co na cestach nebude tak casto vidiet (prave kvoli takym ludom s nazormi ako mas ty).
Me by ten moturek docela lakal, dobra vykonova rezerva a tichy chod, ale tezko rict dokud se tim clovek neprojede. Ale vime oba kolik se rocne u nas ztrati Passatu.
Jo to víme. Satelitní vyhledávání to řeší.. P.S.: K tomu tichému chodu - nepoznáš rozdíl mezi A6, Legend, E-klasse nebo BMW 5. Věř že opravdu ne. Samozřejmě, pokud porovnáváš benzínové verze ;-)
Nevim, holt ses spis na ty nemecky vozy, ja bych spis vybiral dle ceny/komfortu a bezpeci. Renome znacky me nebere, vsechno je to plechovy s pakety od Bosche, Helly, atd.
Ja myslim, ze maj namireno nekde tesne pod 5 BMW, ci E klasse, pokud se to da srovnavat. Cena rozhoduje vzdy a ted se zda, ze je vice nez prizniva, ze by obdoba bestselleru Civic?
No ja si to myslim taky. No a Civic prece taky prekvapil a to celosvetove.Tak to Honde prej, pokud Te neplati Vlkohradsti. My mame doma taky vsichni koncernovy vozy.
:-) Velkohradští mě neplatí. Jinak k těm koncernovým vozům :yes:;-) Hondě úspěch přeji, ale ta cena mi nedává smysl, stejně tak důvod, proč oživili Legend po tolika letech...
Ty Paule ty si fakt divnej, predpokladam, ze si *vozis ve favorite a uspokojujes se tim, ze skoda je v koncernu VW. A jedine, co podle tebe stoji za zminku jsou nemci (kdyby to bylo z vlastni zkusenosti, tak bych se omluvil, ale predpokladam, ze tak soudis jen podle reci dalsich takovych nadsencu jak jsi ty sam). Ale to ti nikdo nemuze zazlivat, takovych lidi bylo kopec i v usa. Japonci byli neco mene. Tak japonci vytvorili lexus, infinity, acuru,... a uz neni lepsich aut. staci zmenit znacku ve znaku, zajistit image.... a vsechno najednou jde. kdyby prislo s timhle autem BMW, tak bys na nem nenasel ani chybicku,..... ale co setri si na passata z 97 a hodnoceni aut nech na lidi, kteri alespon neco vedi o autech...
mne po tobe neni nic, ale sme na foru, tak reaguji na prispevky dalsich.... a tvoje mi bohuzel nedovoli nezareagovat. jak vubec nekdo muze porovnavat auto jako je honda legend s autem ktere nema v zakladu ani loketni operku. >:-[] >:-[]
Ty nepoznáš? Smola.. Ja som jazdil v predchadzajuceh generacii Legendu, aj Lexusu a proti minulim generaciam A6 a BMW5 (v Mercedese E som nesiel) bol akustickych komfort minimalne o pol triedy lepsi.. Co sa tyka povodnej otazky tak samozrejme Honda. :yes:
Měl jsem možnost s Audi A6, Legendem a prakticky s většinou modelové řady automobilky Mercedes, BMW jen trojková řada. Legend jen jako spolujezdec. Nebyl mezi nimi nějaký výrazný rozdíl. Jako vrchol vyšší střední třídy osobně považuji E-klasse, a to jak po designové stránce tak po stránce technické. Ve třídě luxusních limuzín potom S-klasse.. Nechci odsuzovat novou Hondu, ale myslím, že je kolem ní zbytečně moc velký humbuk...
Ty budes vazne technickej natvrdlik. Nevim, zda dokazes pobrat to, co tu Honda tlaci do aut. Potlaceni hluku pomoci vysilani "protihluku" o stejnem kmitoctu tak, aby se vlny vzajemne vyrusily. Takze pokud to bude v praxi fungovat stejne jako v teorii (a ja jsem presvedcenej ze bude, protoze jinak by to do seriovky nepustili), pak tu mame novou dimenzi komfortu v aute co se hluku tyka. Takze nejaky tvoje dementni blaboly typu, ze nepoznas rozdil, si muzes strcit za klobouk. Jo pokud mas usi zdevastovany od chrochtani sveho oblibeneho preziteho TDI, potom asi rozdil nepoznas.
Ty motorovej experte. Na 50,90 a 130 ti staci cokoli. Idealni je 1,2 HTP.
btw. Rozdil ve vybave pozna kazdy kdo aspon trosku vnima. Cetls vubec co Honda vsechno ma ? Veci, o kterych si Passat muze nechat jen zdat.
Hm,když nějaký rok nazad šlohli jednomu podnikateli od nás bílého Civica(kupoval to s tím,že se bílý japonec asi nekrade),tak bych si nebyl moc jistý.Rusko,Ukrajina a Balkán jsou velké a nenasytné ;-)
21 stoleti. Technicky finesy, o kterych se jinde zatim jen septem mluvi, Honda zavadi v praxi :yes::yes: a bez priplatku :yes::yes: >:D >:D:yes::yes: Tady nejde nez BRAVO HONDA :yes::yes:
Musim pravdu povedat ze spociatku som sa zlakol toho jej konzervativneho dizajnu ale ako sa na nu lepsie pozeram tak sa mi zacina pacit ;-). Technicky je to velmi vyspele auto a pohon 4x4 mu bude slusat :yes:. Takze po dlhsom mrknuti a precitani si jej technickych finesov nemozem povedat nic ine len Honda :yes: go :-)
Celkom fajn dizajn,len by mohli v prednej maske dať preč tú strednú chrómovú lištu - príliš chrómu príliš upriamuje pozornosť na masku a opticky to z niektorých uhlov robí taký "zobák". Vnútro perfektné, všimnite si aký úzky je stredný panel a tým je daný pomerne veľký priestor pre nohy vodiča (na šírku) - nemá ich zasunuté do takého tunela ako v eu sedanoch. :yes:
180cm a boří hlavu do stropníého čalounění... Co to je 180cm?? Víc měří i moje žena.. :-) Pětistupňový automat, jo, možná tak kdysi, k tomu velký výběr motorů... >:D Přidám-li k tomu nevyvážený vzhled a uspořádání interiéru, zevnějšek jak od Sangyongu, vyjde mi z toho přeplácaná limuzína, něco ve stylu Daewoo Chairman... Tohle bude v Evropě hůře řečeno propadák... Největší slabinou interiéru se mi krom ergonomie jeví grafika displeje na středovém panelu...8-sJsem zvědav, jak bude vypadat v reálu..
No, v praxi člověk zjistí, že vícestupňové automaty jsou spíš módní záležitostí. Teoreticky by byly potřeba k motorům s ne úplně sqělým průběhem točivého momentu, ale já mám automat u turbodieselu a i tam ten pětikvalt úplně stačí. U V6 /3,5 litru o potřebě více stupňů dost pochybuji. Koneckonců, Bugatti Royal měl kvalty tři a prý se rozjížděl na dvojku a jezdil na dvojku.
Jenyku, tohle nemyslíš vážně. Tohle jsi napsal, abys omluvil automat u Hondy... Neříkám, že je nutný sedmikvalt jak u MB, ale alespoň oněch šest °... V tomhle je dál i naše O2..
Nějaký argument na podporu svého tvrzení? Trochu to působí dojmem, že ctěný kolega je čtenář- teoretik, křísnutý rádoby snobem. Nu, až doroste, udělá si řidičák, pár aut vyzkouší a pochopí. Také mu dojde, že automaticky volit stejně, jako tisíce ostatních je bez dalšího posouzení výraz poměrně ...slabé individuality (stádnosti). Ende.
Vetsi pocet rychlostnich stupnu je vynucenej mensim spektrem vyuzitelnych otacek. (Diesly maji obvykle vic, protoze motor je nepruzny, kamiony s mezi° kolem 25ti.). Myslim si, ze pokud jsou ty prevody tezsi a pruzny 300k motor s nima zrejme nema problem, tak mensi pocet rychlosti nevidim jako handicap. Spis jde asi o rychlost a plynulost toho automatu.
Ohava Passat, suverénně nejprodávanější vůz střední třídy... Jo, závist je hrozná věc, že jo? ;-) Ne, sorry, všechny ty tisícovky co maj Passata jsou slepí, jen Ty si geniální.. >:D
Ja bych treba do Passata nikdy nesel, jenom proto, ze tim jezdi kadej. Posledni generace uz tak skareda neni, ale zustava furt celkem nudna. Predchozi bylo designovy waterloo.
Za AWD :yes: ,za design :-| ,za motor :yes: ,za místo vzadu nahoře :no: ,za výbavu v základu(!!!) :yes::yes: ,za cenu :yes: . jen mi někdo vysvětlete...pokud chci limuzínu z japonska, co mi zabrání připlatit si za GS? No jo...prachy,na ty jsem zapoměl :-) . Takže v mých očích :yes:
proc ma blinkry v zrcatku jak mercedes a vw? nemaji japici vlastni napady? novy lexus jezdi z zraloci ploutvi jak bmw, ls je skopirovana od sklasse :-(to se mi daleko vic libi americane ti si svojemu designu zustali verni, japonci kopiruji evropu kde se jen da :no:
Tak tak, celé to automi pripadá akoby okopírované EU limuzíny, predné svetlá niečo medzi Pheatonom a Golfom, interiér MB... No neviem, predchádzajúca verzia mala aspoň svoju tvár toto keby nemalo zna a mal by som tipovať čo to je tak by som stavil nato že je to niečo z Kórejskej prípadne čínskej produkcie... Pozor, nedegredujem týmto kvalitu a techniku, hodnotím len design. :-(
nevím, každopádně je to jedno. kdyby Honda byla evropská, nikoho ani nenapadne jí za to kritizovat. někteří lidé jsou svými názory a postoji ještě v minulém režimu, zdá se ;-\
ked nekopirovali mali hrozitansky design a nikto to v europe nepredaval. Tak logicky (na jap. sposob) zacali kopirovat to co sa europanom paci aby to tam islo na odbyt.
Aj ked toto skor v usa ako v eu.
Musím říct, že se mi tohle auto docela líbí. Cena není špatná. Technika zajisté kvalitní. Mám jedinou výhradu k interiéru - ty plastové výstupy klimatizace výrazně postrádají tenké chromové lemování, bez něj to vypadá dost fušérsky.
ja to auto moc neznam, ale myslim, ze Honda (stejne jako mnoho jinych mainstreamovych vyrobcu) se s Legend snazi dostat nekam...kam proste nepatri ;-\ ...a podle toho to take dopadne ;-)
NO PROSTE NEMA...stejne jako u VW to podle mne prosvihli s Phaetonem... ;-) Historii ma dneska kde kdo a navic to neni rozhodujici (AUDI, Lexus), ty "pokro.." no proste technologie :-) , ja tedy Hondu zrovna jako vizionare nevidim. No a premiova Honda? No tak to uz se mi snad jevi jako premiovejsi (snad bych mel napsat spise exotictejsi :-) ) to Subaru, protoze ma nejakou cilenejsi image (4x4) ALE HLAVNE...ja nenapsal, ze Honda nema na to delat premiovy sedan...ja jen naznacil, ze si ho "nikdo" nekoupi. >:-[] P.S.: US trh je mi (zatim) zcela ale opravdu zcela ukradeny nebot predpokladam, ze ja i ty si budeme vybirat auto v CR. :yes:;-)
a proto mi je ukradený jakýkoliv trh...já se rozhoduju podle sebe a ne jako ovce ve stádu. ;-) . marko tady před pár týdny napsal docela pěkné pojednání na téma "prémiovka"...doporučuji přečíst :yes:
Podrz si tu iluzi, ze se rozhodujes podle sebe, co nejdele ;-) Kazda znacka ma prece svoje "stado" :-) Markovy info ocenuji, ale hledat neco par tydnu zpet nebudu, o premiovkach vim dost a nazor mam pomerne vyprofilovany. Takze premiovkam (skutecnym) zdar! :yes:
jistěže, ale to, že se při koupi 99% věcí nekoukám na to, jak se to prodává v evropě, ale na to, zda to potřebuji a jak mi to vyhovuje...za tím si stojím!!!
ještě s tebou na závěr budu souhlasit: Honda jako taková není prémiová značka,na tom se shodneme. Její legend má ale prémiové parametry a proto bude zajímavé sledovat ho a jistě bude příjemné se v něm i svézt.
Neřekl bych- jakkoliv nejsem fanda japonských vozů- preferuji Anglii a Švédsko- tak tahla Honda se mi moc líbí a kdybych teď neměl nový kočár možná bych do ní i šel ;-)
Ja preferuji cisla, vykony, exaktne porovnatelne hodnoty. To je vzdy konecny argument. ANO, chovam sympatie k svedskemu designu...nova S80 je krasna, image anglickeho Land Roveru je nedostizna.... ALE nakonec kolem proleti A6, MB E ci BMW 5 a je jasno...paralelou k LR je to Q7, ML a X5...nyni dokonce nova...extra bestie :yes: Presednu z auta do auta a ....bohuzel...nenemecke alternativy nemaji zadnou sanci. ;-\ A pritom Nemecko pro mne neznamena nic nez kvalitni techniku. ;-):yes:
a ja si celou dobu myslel, ze RR je taky LR :-) ...ale vazne...samozrejme, ze myslim RRS, to je konkurent pro rychla SUV...bohuzel vsak plati vse co jsem psal vyse :-|;-) V RRS musis mit diesel V8 abys mel jakous takous sanci souperit s nemeckymi V6 a to je velky problem.
Myslis nemecke naftaky V6? Mam pro tebe novinku RR ma ted naprosto novy naftak 3,6 TDV8 takze v tom problem neni a pokud jde 2,7TDV6 tak bych rekl ze to je nedoceneny motor
mam vaznou obavu, ze vim o Land Roverech MNOHEM vic nez ty ;-) Vzdyt jsem psal, ze potrebujes V8 diesel abys mel aspon sanci proti V6 napr u BMW...mrkni na dynamicke parametry toho TDV8 (rozumej V6 s privarenymi dvema valci navic :-) ) a pochopis, ze to neni zadna raketa ( v RR uz vubec ne vzhledem k vaze). Pravda, do RRS prijde zrejme az pristi rok, takze jizdni parametry nezname a urcite budou lepsi vzhledem k nizsi vaze, ale na X5 3.0d to stacit jiste nebude a s ML 320CDI resp. Q7 3.OTDI bude mit tezkou praci ;-) Samozrejme za uplne jinou cenu! Chapu, ze vetsine ctitelu LR je to jedno...opravdu jim rozumim...ale JA nakonec vzdy sahnu pro technicky vyspelejsim aute. P.S.: 2.7TDV6 je nedoceneny mozna v Peugeotu kam ho taky montuji >:-[] , ale v RRS ma tezkou praci a myslim, ze na zivotnosti mu to neprida...jo je celkem tichy, ale proti ML.... ;-)
A potrebuji i V8 proti V6 u Touaregu? nebo Q7 3,0 TDi? to si delas normalne srandu. A kdyz se v RR tak vyznas tak ti a) urcite doslo ze porad pisi o RR ne o RRS ( coz je podle mne z hlediska automobilky prumerne auto- ale porad lepsi ne 99% ostatni produkce vsech SUV ( s vyjimkou X5- nelibi se mi ale uznavam ji)), b) tak urcite vis ze V8 nevychazi z V6, c)ta V6 je i 407, d) pokud delas pro AMT tak se ti omlouvam, a vzkazuji servisakum- ne k vam si auto servisovat nedam
a)RR neni konkurence X5,Q7,ML snad GL od MB b)V8 VYCHAZI z TDV6!!! c) proboha vzdyt jsem psal, ze se dava do Pazoutu :-O >:D d)nedelam v AMT a zaverem...Touareg sem neplet (do premiovek) a Land Rover je VYROBCE, ktery vyrabi nekolik Rover Sport a Range Rover...chapes...značka RR neexistuje...tak to snad zaverem 8-s
s tou 407 tam jsem chtel dat smajlik ale pak jsem na to zapomel. Podle mne RR, RRS, X5, Q7 nebo XC90 miri na stejnou cilovou skupinu takze jsou to konkurenti. Dale porad tvrdim ze 2,7V6 je vynikajici motor ktery se muze v klidu postavit 3,0TDi nebo 3,0d. A jako tresinka na vrchol- porad si myslim ze novy V8 nevychazi z ze stareho 3,0TD6 z RR ( puvodne BMW )
Nezlobte se na mě, ale to je trošku úlet, porovnávat Legend s LS ;-\ Vždyť to je úplně jiná kategorie... Nebo mi chcete tvrdit,že Legend patří do kategorie A8,BMW 7, MB S klasse???
Podle mého názoru - vnějšími rozměry, výbavou, úrovní techniky i výkonem ano. Jistě, Legendu chybí osmiválec. Ovšem většinu ostatních parametrů třídy luxusních limuzín plní s přehledem i při vědomí, že hranice mezi třídami nejsou exaktně stanoveny a často jsou velmi mlhavé, což ještě komplikují crossovery. Proto jej považuji za konkurenta Lexuse LS, kterého mj. výrazně převyšuje výbavou.
Můžeme ocitovat i škodovku, která řadí Octavii do střední. Legend podle mého názoru natolik převyšuje parametry vyšší střední, že se dostal mezi luxusní limuzíny, ač jen na tzv. "spodní okraj třídy".
Rozhodně není mým přáním rozdmýchávat spor. Ony škatulky jsou totiž definovány tak mlhavě, že by byl prakticky neřešitelný. Zde hraje příliš velkou roli subjektivní pohled. Zároveň by ale bez nich byla orientace v současné automobilové produkci velmi obtížná.
Me to psat nemusite. Vsadim se, ze vzhledem k historii nekolika poslednich diskusi, stopro vite jak jsem to myslel. S tema skatulkama mate pravdu. Dnesni autotrh se neda jednoznacne rozskatulkovat. Jednou je mimo delka, jindy rozpeti vykonu, jindy design karoserie a jindy zas neco jineho. Coz je jen dobre. Teda ne pro skatulkare >:D >:D
je například o milimetr užší než BMW 5. Opravdu nevidím (kromě délky) důvod řadit legend do segmentu luxusních limuzín. Co se týče výbavy, maáte pravdu, nabízí bezkonkurenční základní výbavu, ale pevně věřím, že až na výjimky lze BMW5,M-B E nebo A6 těmito doplňky vybavit. U Lexusu GS je to trochu jinak, ale po započtení obou paketů se už tak bohatá výbava dostane velmi vysoko. PS: u Škody jde o slovíčkaření, protože čistě češtinářsky vzato nižší střední třída je pořád střední (stejně jako vyšší střední).
S vnějšími rozměry máte pravdu. Ovšem já k Vámi uvedeným faktům přidám ještě subjektivní pocit z jízdního komfortu, precizního ovládání, nadprůměrně zpracovaného interiéru a také ovladatelnosti. A především ticha na palubě... Doporučuji přímé srovnání např. s Jaguarem XJ, o jehož zařazení mezi limuzíny nejvyšší třídy nikdo nepochybuje.
s jaguárem XJ jsem měl tu čest pouze staticky, takže nemohu soudit. To opravdu legend nechává ve Vámi zmiňovaných parametrech za sebou BMW5,i třeba GS?
v hlučnosti také? Tak to tu máme opravu tiché auto! Pokud si mohu dovolit navrhnout, zestujte i hladiny hluku (zejména u limuzín) a pružné zrychlení 80-120 na optimální převodový stupeň(to je dle mého názoru VELMi důležitý ůdaj, mnohokráte důležitější než 0-100) děkuji. PS: test tohoto auta vám velmi závidím :-)
Například v TopGearu ho testovali společně s BMW 5 a Audi A6, myslím si, že v Anglii mají jiný pohled, kam tohle auto zařadit... No jiné země, jiné mravy...
Ja by som na to išiel takto. Skús prísť so svojím Passatom na parkovisko pred obchodné centrum a ja prídem s Hondou Legend. Začneme sa pýtať bežných ľudí, ktoré sa im viac páči a budeme sledovať za ktorým sa viac ľudí otočí. A stav sa že to vyhraje s veľkou prevahou Legend. Na takých čo tu kritizujú dizajn tejto Hondy Legen sa mi najviac páči to, že keby presne to auto malo na kapote VW a vzadu Passat, tak tu vyskakujú od radosti aké krásne auto VW vyrába a aký to bude HIT. Spamätajte sa VW-geňáci. Ja hodnotím dizajn ako podarený, a za najväčšiu slabinu tejto Hondy na EU trhoch vidím slabú ponuku motorov a chýbajúci diesel. Ale uvidíme, možno ponuku esšte obohatia, pretože myslím že Honda už dokázala že Turbodiesle robiť vie.
P.S Nemám Hondu ani VW.
jezdim z alfa, ale designem se mi urcite vic libi passat (hlavne kombi) jak tato honda, ktera je nejaky hybrid mezi evropskymi auty. Passat ma aspon svuj diskutabilni design, honda je asijska nuda
Nuda, pozri sa lepšie jo. A je to vyšia trieda ako Passat a v takej triede sa výstrelky netolerujú. Stačí pozrieť na dnešné BMW, ktoré sa predáva len a jedine kvôli značke. Desing Bmw je totiž nie len podľa mňa dosť mimo (hnusný).Ináč dúfam že Alfu nemáš v servise, pretože vraj Alfičky toho veľa nevydržia aj keď majú údajne pekný dizajn, ale čo z toho keď sú vkuse v servise a nikto okrem mechanika ho nevidí. Pravdu povediac Alfa sa ma čo od Hondy učiť. Ale keď sa to tak vezme, dizajn je vec vkusu a nemá cenu sa tu naťahovať. Každému sa páči niečo iné....
si můžeme s klidným svědomím říct, že Legend na to má... Je to skvělá alternativa k zavedeným značkám. Jediné na co bude narážet jsou předsudky, že v téhle třídě se nosí BMW, Audi a MB. To by byl ale hodně fádní svět jehož hranice by ohraničila tato trojka. V Legendu bylo vždy solidní svezení. Škoda jenom, že Honda u předchozích Legendů (a vlastně u všech svých výrobků té doby) si nedala trochu víc práce s korozní ochranou karosérií. První Legendy už ani neexistují, druhá generace je většinou ve stavu "perníkové chaloupky" a ta minulá ji bude co nevidět následovat. Doufejme že se z toho u Hondy poučili a kromě špičkové techniky nabídnou i odpovídající kvalitu...Překvapuje mě málo místa nad hlavou vzadu. To je teda problém. Na druhou stranu-proti minulé generaci narostl výkon o téměř 70kW :yes: U nás na nějaký výraznější úspěch nevěřím, ale v EU možná prorazí. Celkový dojem: 2
mary, co to meleš? Mrkni se ještě jednou a asi si ty brýle opravdu nasaď!!!! Mám legenda 2G coupé z roku 92! a okoukávaj mě předchozí BMW5 v jakým to mám stavu a jestli si viděl (jakože já taky) nějakýho legenda-perníkovou chaloupku tak by to chtělo vyfackovat majitele! Já na 14 let starým legendu nemám kromě lemů ani trochu koroze jinde a podvozek je jak novej, že když sem byl v servisu a sundávali oktávii z roku 99 a ze spodu byla jak liška >:D , tak se mě ptali a nevěřícně koukali z jakýho že je legend roku. Jinak nic proti tobě. A to že si neviděl nikdy v životě 1G legend tak to je jenom tvoje prohra, protože se jich hold u nás v postkomančově neprodalo. Ale mrkněte třeba do toho rodiště BMW a koncernu faušit - tam je legendů dost a všech generací. Srovnávejte vždy třídu, obsah motoru a případně roky! Neházejte legenda na úroveň passatu proboha! A když jsme u passata tak 3.2FSI v AT (5 rychl.) jede stejně rychle i pružně jako můj legend 2G (4 rychl. AT) se svými 14 lety. Spotřeba by reálně mohla být u VW o litr níže v kombinaci. Tady jsem chtěl říci, že motor, podvozek i image i všechno je v novém legendu někde úplně jinde. V legendu nejezdí nějaký béčka co kupujou ojetý starý báva a myslej jaký to nemaj auto a image... >:D A přitom jsou to *, veksláci a drogový dealeři...atd. Jinak přeju ať se i dobře prodává a on se doufám bude...už jen v kvůli výměně vozového parku v ČR!!! To je ostuda. Samej starej žebrák jako by češi neměli na pořádný auto. Co se týče designu nového Legenda tak jsem měl konečně možnost se s ním seznámit osobně. Kromě tý metalízy je to naživo fakt krásný auto který bych se nebál postavit vedle mých oblíbených BMW 5 a dokonce se mi líbí mnohem více než současná pětka. Pořádný kola a nemá chybu! Mějte se a nehádejte se :-)
Můj dojem z vozu je celkem kladný, ale jsem poněkud na rozpacích z výše uvedených příspěvků do diskuse. Srovnáváte tady Hondu Legend s Passatem, MB třídy E a BMW 5 , ale měli by jste si uvědomit, že výše zmíněná trojce zastupuje vyšší střední třídu, Legend svou velikostí a osazeným motorem spadá spíše do kategorie luxusní nejvyšší třídy. Takže definujme konkurenci: VW Phaeton, MB třídy S a BWM 7. Jak říká reklama na Sprite „image je na nic“ a pro mě je jedinou renomovanou značkou „Value of money“. Konkrétně: Legend 3.5 V6 (217 kW) cena 1.499.000 Kč, Phaeton 3.2 V6 (177 kW) cena 2.092.000 Kč, MB třídy S 350 (200 kW) cena 2.177.000 Kč a konečně BMW 730i (190 kW) cena 1.998.400 Kč. Takže tady jasně vítězí Legend. Nejsem nějakým zastáncem Hondy a odpůrcem německé trojky, ale co se týče renomé značky, popularita a dobrý zvuk německých automobilek není zdaleka celosvětovou záležitostí. V roce 2003 se v USA prodalo 414 718 Hondy Accord, čímž se zde tento model stal neprodávanějším neamerickým modelem. Prodejnost Accordu v USA zhruba odpovídá prodejům Mercedesu třídy C a BMW třídy 3 v Evropě. V USA jsou však prodeje Mercedesu a BMW zanedbatelné. Podle mě je design Legendu povedený, technologie špičková, palubní deska poněkud (americky) přeplácaná. Málo místa nad hlavou na zadních sedadlech a pouze jeden nabízený motor jsou dost výrazné nedostatky. Jinak si ale myslím, že tohle auto si svou klientelu najde bez ohledu na zaujatost některých zarytých příznivců německých aut.
Nesouhlasim ohledne zarazeni- myslim ze Legend stoji na urovni A6,E-klasse,5-řady,S80,GS,9-5 nebo S-type. Mozna ji trochu prerusta ale ne tolik aby jsi ji mohl radit o tridu vys- stejne je podle mne na tom S40( ne v te same tride- myslim presahem) nebo popularni Octavia
Takže chce říct, že Legend se svými 4965 mm délky má blíž k Passatu s 4703 mm než k Phaetonu s 5055 mm :no: Ale jinak maš pravdu, že je Legend tak na hraně mezi vyšší střední a luxusní limuzínou. Pokud budu hnidopich, pak luxusní limuzína je auto na 5000 mm. V Hondě udělali chybu, že to auto nenatáhli o těch 45 mm :-)
Ja nikde nerikam, ze Legend je spatny, jen si myslim, ze nepatri do vyssi tridy jako MB-S ci Audi A8 - schazi mu k tomu totiz zakladni predpoklad - delka minimalne 5m - a taky nenabizi 8-valec. Delkou A6 jsem chtel pouze ukazat, ze Legend je spis automobil vyssi stredni, ikdyz na jejim hornim okraji, podobne jako napr. Octavie v nizsi stredni.
nesouhlasím, legend je konkurent E-klasse,A6,S80,9-5,BMW5,GS. Jen že má o pár cenťáků víc neznamená, že soupeří s vyšší třídou. Sama honda ho na tiskovce zařadila do vyšší střední, takže tahle debata je asi bezpředmětná.
Precti si muj prispevek jeste jednou a zjistis, ze Legend radim do vyssi stredni. A reagoval jsem jen Dastyho, ktery se ho snazil procpat do vyssi tridy.
No s tou výškou bych to neviděl. Jsem 184cm vysoký-no žádnej žebrák a vzadu se mi sedělo ***aaa dobře tak už přestaňte žvatlat nesmysly a táhněte si koupit A6 nebo co chcete! Ono to stejně z Vašich příspěvků vypadá, že jezdíte v nějaký .......... no napíšu to >:D MRDCE!
Popravde myslim ze se na tebe ve Stuttgartu chystaji kdyz stavis Passat na uroven E-Klasse ve vyssi stredni. Podle mne je pro Passat konkurentem Mondeo, Accord a jina mainstremova stredni auto
best "value for money" ti ale muze nabidnout jedine rychla pesi chuze s obcasnym kotrmelcem na prokrveni mozku :-) ROZHODNE ne zadna Honda (omluva sekackam na travu :-) ) No a kupcum "Holy Trinity" ta value for money zas tak na srdci nelezi, ze? Jo a statistika neni tvou silnou strankou...porovnavas co se ti zrovna hodi :no:
bud nechapu ja nebo jsi nepochopil ty :-O ...myslim, ze kupci BMW ve vyssi stredni je celkem jedno jestli musi oproti Honde priplatit za standardni kuzi 70k... :-!
proč? Proč si potom nekoupí AM? Kupci BMW taky umí počítat. BMW je výborná značka,prémiovka každým coulem, ale to neznamená, že neřeší cenovou politiku...nebo myslíš,že ne?
Vim, ze hodnota "value for money" nezohlednuje neco jako je napr. image ;-) Automobilove (a technicky a vubec celkove) vyspely jedinec je jiste schopen posoudit VSECHNY (i konstrukcni a historicke a ....) vyhody dane znacky a typu oproti konkurenci, ale u drtive vetsiny kupcu znamena value for money tu nejnizsi moznou cenu za co nejvyssi viditelnou vybavu ;-\ Z teto reality vychazim. Proto si myslim, ze pro kupce premiovek neni tato hodnota rozhodujici. Nechci je timto snizovat, jsem jednim z nich, ale i podle sebe vim, ze presna konstrukce zaveseni zadni napravy je mi ukradena, zajima me pocit pri rizeni ;-) A navic u premiovek resp. "Holy Trinity" jsou ceny velmi podobne, jo to Honda bude asi nekde jinde, ale i se svou value for money :-)
ty supermegaextrademagogu :-) no jasne, ze beru...ve smyslu aktivniho odpruzeni, adaptivnich svetlometu...to ano, ale pocet a typ svaru na kastli nezkoumam, jaksi predpokladam, ze napr. u BMW jich bude vic, kdyz pouzivaji silnejsi plechy ;-) Mne prave rozesmalo, zes to napsal tak jaks´ to napsal, ale v pohode ;-):yes:
Jsem spíše zastáncem evropských automobilek (trochu mě "štve" japonská technická i techologická převaha nejen v automobilovém průmyslu ;-) ), ale dokud se Japonci nenaučí dělat srozumitelné ovládání svých přístrojů, aut a jiných výrobků (hlavně elektronika), tak "miliarda" funkcí (i když třeba velmi zajímavých) bude k ničemu, protože většina lidí se je nikdy nenaučí vyhledat a spustit... Normální člověk (ne autofil) hledá jednoduchost a přehlednost. K čemu jedenáctisměrný ovladač??? Na ovládání stačí 4 tlačítka: 4-směrný ovladač, menu, enter a exit....
ve složitosti ovládání drží korunu zatím BMW i-Drive... A ještě dlouho bude. Jinak souhlas. Takové věci během jízdy nepotřebuješ. Určitě se ale objeví nějaký plutokrat- který si tím bude krátit chvíli při čekání na zelenou :-)
>:-[] Zdravim, ja jsem velky zastance nemeckych auto a zaroven prodavam luxusni auta v USA, doma v garazi zasadne mame nemecke auta/ BMW 540, Audi S4/ Musim ale priznat ze pokazde jak nasednu do nejakeho japonckeho luxusu jako napr lexus gs nebo acura a infinity tak jsem pokazde velice prekvapen az zaskocen kvalitou a jizdni kulturou, ktera podlehe meho nazoru je lepsi nez nemecke auto ale to az do doby kdy zacnete vyuzivat maximalni performance daneho vozu. To znamena kazdodenni jezdeni bez vyrazneho durazu na rychlost japonec. Jezdeni na hranic limitu jednoznacne nemecke auto . Japonec neprekonatelny luxus German neprekonatelny performance.
Odpružení je klasické. To ale není problémem. Při správném vyladění se může klasický podvozek komfortem blížit vzduchovému pérování. Už předchozí Legend měl velice harmonické vyladění...
Casy na okruhu:
Audi A6 3.2 quattro 1:28/////
BMW 530i 1:27/////
Honda Legend 1:34 - ma moc mäkky podvozok, ale system pohonu je velmi dobry... Zdroj: Fifth Gear - 9x10 - 3.7.06
Dost dulezity udaj - v teto tride. Na prstech jedny ruky spocitame, kolik techto aut (mimo novinarske niceni) se bude prohanet po okruhu. A kdyz uz srovnani, tak pokud mozno objektivni. Honda se netaji tim, ze s sebou vlaci par set kg navic. A kdyz do jejich souperu za tucny priplatek, ktery vyzene cenu do astronomickych vysin, dotlacis srovnatelnou vybavu - ktera i tak nebude uplne srovnatelna, pak se tech 6 sec na A6 zcela jiste smaze.
Hlavně vy chytráci, v tom fifth gearu sou pěkný *, protože proti Legendu postavily BMW se sport packetem a A6 byla přitvrzená..... takže upravená auta proti sériovce, vážně bych chtěl vidět kdyby na to dali "Aerodynamic packet ( prodava se v USA, obdoba Sport Packetu)" jak by o 300-400kg lehčí německý předražený kraksny byly rychlejší.
No zpět k Legendu, je to auto plné technologických pokroků........ nebudem tady polemizovat jak je to auto technicky vyslělé a jak se vysmívá němcům a jejich "dodělej si sám". Jako největší mínusy vidim pro Evropany spotřebu, hmotnost a hlavně ten diesel, ale prezident hondy říkal o V6 dieselu tak uvidím jestli si najde cestu i sem, kyby jo tak se maj němci co bát ( pokud bude přinejmenším stejně dobrý jak 2.2 I-CTDI).
Taky se mi líbjej postojě zarytejch VW a těch, pro které jsou německá auta modlou, lidi proberte se copak je normální si doplácet za elektrikcké stahování okýnek, tempomat u vozů za 1.5 mega +...... mraky dalších věcí??? tohle je výsměch....
Napřed bys musel provést sociologickou studii mezi pracháčema, co tu valej BMW, MB, AUDI... proč ceněj tahle auta... pokud posuzuješ svět aut podle toho, jestli si na zadní elektriku v autě musíš připlatit 5 tisíc... nejsi rozhodně ani perspektivním pasákem premiovek v Evropě, ale nepochybně o tebe nebudou jevit zájem ani i Hondy... tedy myslím ve vztahu k Legendu. Zásadní problém Legendu je zde přesně stejný jako Phaetonu... Diamantovej kovboj totiž nebude kupovat auto z produkce na níž jezdí i jeho zahradník... jinak, na to, že kupuješ v průměru o 400 kilo kovu v Legendu navíc... má dobrou cenu... ale cena... to je to poslední, co diamantovýho kovboje zajímá.
Ne jde o to, že ty "prémiovky" si lidi kupujou aby ukázali že "na to maj" kupuje si to každej rychlokvaška, pasák, vietnamec, blonďatý k**vy,cikáni, ukrajinci ( v případě těch posledních 2ou né nové vozy) prostě lidi co ukazujou všem = já jsem milionář. Co znám pár lidí co hluboko do kapsy nemaj tak nějakejma autama to rozhodně nedávaj najevo.
O peníze taky nemám nějakou větší nouzi ( pro mé potřeby ) ale prostě z precedencu bych si tuhle německou trojku nevybral, to raději Infinity, lexus, acuru, za těmahle značkama se lidi ohlídnou, když uviděj MB,BMW,Audi tak si řeknou: hmmm hezký. A to je všechno, je to prostě v očích takovej stereotyp.
Neshazuju tady kvalitu MB, BMW,Audi sám jsem se v několika modelech svezl/řídil ale mě ty němci prostě nevoněj. Jediné luxusní auto kdybych si měl vybrat mezi němci je Mergl CLS, ale strohé korejsky vypadající BMW? to ne.
zajímavej názor.. tvrdíš tu, že u auta nejde o image.. ale koupil by sis auto za kterým se lidi otočej.. divný ne..?!? ;-\ nějak mi to nejde do hlavy.. jo a na okraj.. věř, že okruh tvejch známejch není měrnej vzorek.. ;-)
Jasně že 8 lidí neni měřitelnej okruh, ale taky to má něco do sebe. Ano mluvim o Image v Evropě, v ČR je jasný ža každej bude civět na MB,BMW,AUDI, protože jsme tady vlivem bývalého režimu trošku jinde.
Já si teda k člověku jak GTI napsal diamantovej kovboj představuju spíš auta jako Bentley,Aston Martin a podobně. To nejsou takový tuctovky jako německá trojka.
>:D >:D ..co? Jakože například ten Bentley nebo Aston je adekvátní konkurent k Legendu..? >:D >:D a né k rádoby autům jako je BMW nebo MB s Audi? >:D >:D
Ciello: trošku neumíš číst, nepsal sem nikde, že bentley atd je konkurence pro legend to ani náhodou jen jsem napsal, že diamantovýho kovboje si představuju JA OSOBNE v tehlech autech.
Představa Legendu,jak zaujímá důležité místo na evropském trhu mi spíš připadá jen jako zbožné přání hondy,kterému ani oni sami reálně nevěří.V evropě jsou prostě klasické zaběhlé značky a nevěřím tomu,že se mezi ně legend ve větším protlačí.Hlavní důvod bych viděl hlavně v tom,že hondu evropané neberou jako výrobce luxusního sedanu.Absenci V8 v nabídce bych neviděl jako tak velký problém jako absenci dieslu.Sám jsem měl vždy jap. auta a hondu beru jako vyloženě srdcovou záležitost,ale legend mi nic moc neříká.Motor vypadá dobře,5ti stupnový automat asi postačí,vzhledem k většímu použitelnému rozsahu otáček benzínového motoru (ale 6speed by vypadal lépe ;-) )Hlučnost vypadá na špičkové úrovni a aktivní podvozek taky fajn,ale v autě dané kategorie možná trochu zbytečnost (moc lidí s tim asi nebude jezdit závody do vrchu).Cena vypadá dobře,ale podle mě je to jediná věc která může reálně hondě přitahnout nějaké zákazníky a myslím,že i honda si je toho dobře vědoma.
zvláštní velice podobný vuz taky honda jsem viděl loni v letě v číně v xi-anu
napadlo mne to , mam ho zachyceny nahodou na kameře - ze předu pomalu nepoznate rozdil
to byla Acura RL ;-) v Cine (a take treba v severni Americe) se Legend prodava pod nazvem Acura RL.. od Legendu se lisi jen mirne, nekterymi prvky vybavy, predni maskou... [odkaz] Mimochodem Legend ziskal v Japonsku titul Auto roku 2004-2005 a zaroven cenu Most Advanced Technology :yes:
ne ne je to Honda ale nejakej cinskej Accord nasel sjem to na netu trochu me to na tom videu zmatlo ale jista podobnost tam je
nejsem nejakej car profik tak me nekamenujte :-)
ok, tak to temer jiste byl cinska Honda Accord [odkaz] ..tenhle model v Evrope neni, v severni Americe se prodava jako Honda Accord a v Japonsku se jako Honda Inspire.. Zajimave je, ze Honda zvolila pro Cinu podobnou znackovou politiku jako v USA (stejne rozdeleni modelu pod sportovne-luxusni znacku Acura a materskou znacku Honda).
Tak do tohohle pekáče by mě nikdo nedostal ani párem volů. Na to mám své zdraví moc rád. Takhle pomalé a hlavně nestabilní auto, aby člověk pohledal. Je stavěné tak na rychlost do 130km/h, pak se stává silně nejistým. Absolutně se nemůže vyrovnat A6-ce a i O2 proti tomuhle mutantovi působí jako vůz F1 >:-[]:yes:
Když píšeš,že do tohohle pekáče by tě nikdo nedostal ani párem volů,tak by mě zajímalo,kde bereš tu jistotu o nestabilitě auta a o pomalosti.A nebo už si byl u dealera a dealer měl něco silnějšího než pár volů,že ses svez. (myslim dealera jako hondu)
Nestabilní ? Dneska jsem se v tom svezl. A ten systm pohonu kol je prostě vynikající. Takovou jízdu zatáčkami vozem této kategorie jsem se ještě nesetkal !