Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW X5: oficiální fotky a kompletní informace

Automobilka BMW oficiálně představila novou generaci modelu X5. Přečtěte si podrobné informace o novém SUV, které bude mít svou premiéru v září a utká se s Audi Q7 a Mercedesem třídy M. Celkem 34 fotek a 6 tapet. Aktualizováno!
Zpět na článek
8. 8. 2006 12:57
neregistrovaný "ciello"
9. 8. 2006 15:32
neregistrovaný "davy"
8. 8. 2006 12:59
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 17:20
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 19:10
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 20:18
neregistrovaný "loleQ"
8. 8. 2006 23:50
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 09:45
neregistrovaný "loleQ"
9. 8. 2006 10:18
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 21:47
neregistrovaný "loleQ"
9. 8. 2006 22:30
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 09:17
neregistrovaný "loleQ"
8. 8. 2006 13:00
neregistrovaný "lowkick"
8. 8. 2006 13:01
neregistrovaný "F40"
8. 8. 2006 13:36
neregistrovaný "Charger"
8. 8. 2006 17:20
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "leon"
8. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "Don G."
8. 8. 2006 13:08
neregistrovaný "TECH"
8. 8. 2006 17:22
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 13:04
neregistrovaný "Houska"
8. 8. 2006 17:21
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 13:04
neregistrovaný "sepo"
8. 8. 2006 13:12
neregistrovaný "misoo"
8. 8. 2006 14:07
neregistrovaný "Khotchka"
8. 8. 2006 13:14
neregistrovaný "Petr"
8. 8. 2006 13:16
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
8. 8. 2006 13:21
neregistrovaný "Petr"
8. 8. 2006 13:59
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:20
neregistrovaný "Beaumont"
8. 8. 2006 13:23
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 16:07
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 17:23
neregistrovaný "Jarda"
9. 8. 2006 09:22
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2006 16:17
neregistrovaný "Ghostyx"
8. 8. 2006 13:25
neregistrovaný "masO"
8. 8. 2006 13:58
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:35
neregistrovaný "hanso"
8. 8. 2006 13:44
neregistrovaný "bingo"
8. 8. 2006 13:55
neregistrovaný "Pavel"
8. 8. 2006 16:47
neregistrovaný "hanso"
8. 8. 2006 13:44
neregistrovaný "Charger"
8. 8. 2006 13:45
neregistrovaný "Charger"
11. 8. 2006 15:48
neregistrovaný "Kermit"
8. 8. 2006 13:45
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 14:25
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 8. 2006 14:56
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:17
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:30
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:39
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:47
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:50
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:52
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 16:08
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 20:20
8. 8. 2006 15:55
neregistrovaný "smudliky budliky"
8. 8. 2006 17:50
8. 8. 2006 18:35
neregistrovaný "cooper"
9. 8. 2006 16:26
neregistrovaný "Ghostyx"
8. 8. 2006 15:23
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:37
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 16:50
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 8. 2006 15:25
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:22
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:30
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 15:37
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:43
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 15:52
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 16:41
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 17:40
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 15:40
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 17:25
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 20:08
neregistrovaný "misoo"
8. 8. 2006 13:50
neregistrovaný "Pavel"
8. 8. 2006 17:29
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 13:57
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 14:02
neregistrovaný "O.J."
8. 8. 2006 16:21
neregistrovaný "jakub803"
8. 8. 2006 16:42
neregistrovaný "ciello"
9. 8. 2006 22:09
neregistrovaný "jakub803"
8. 8. 2006 17:30
neregistrovaný "Jarda"
10. 8. 2006 19:03
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 14:02
neregistrovaný "asterix12"
8. 8. 2006 17:31
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:41
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 18:59
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 14:15
neregistrovaný "xt3"
8. 8. 2006 17:32
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 14:32
neregistrovaný "U4"
8. 8. 2006 17:32
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 14:40
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:07
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:19
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:25
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:36
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:44
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:49
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:53
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 16:07
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 18:27
neregistrovaný "TECH"
8. 8. 2006 18:39
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 19:02
8. 8. 2006 19:06
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 19:48
neregistrovaný "TECH"
8. 8. 2006 19:57
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 20:13
8. 8. 2006 22:28
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 21:30
neregistrovaný "tedwine"
8. 8. 2006 18:59
8. 8. 2006 19:00
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 20:14
8. 8. 2006 22:29
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 19:05
neregistrovaný "Jarda"
9. 8. 2006 15:12
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:45
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 15:50
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:59
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 15:55
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 16:00
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 16:08
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 16:24
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 16:35
neregistrovaný "sepo"
8. 8. 2006 16:46
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 16:59
neregistrovaný "sepo"
8. 8. 2006 17:54
8. 8. 2006 16:47
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 17:13
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 18:04
neregistrovaný "Jozki"
8. 8. 2006 17:36
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 18:06
8. 8. 2006 19:00
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 23:04
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 15:31
neregistrovaný "chmemi"
8. 8. 2006 16:48
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 16:02
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 16:05
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 16:10
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 17:04
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 17:21
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 17:55
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 18:02
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 17:52
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 18:31
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 18:47
neregistrovaný "mari"
9. 8. 2006 07:37
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 17:40
neregistrovaný "Jarda"
10. 8. 2006 19:10
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 16:14
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2006 16:29
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 16:41
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2006 16:47
neregistrovaný "Paja"
9. 8. 2006 06:15
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 17:13
neregistrovaný "Elpepe"
8. 8. 2006 17:38
neregistrovaný "ondra"
8. 8. 2006 17:55
neregistrovaný "sepo"
8. 8. 2006 18:26
neregistrovaný "ondra"
8. 8. 2006 18:25
8. 8. 2006 18:36
neregistrovaný "ondra"
8. 8. 2006 18:38
9. 8. 2006 22:23
neregistrovaný "jakub803"
8. 8. 2006 22:59
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:46
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:54
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:07
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:18
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:26
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:34
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:00
neregistrovaný "ondra"
9. 8. 2006 00:09
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 19:20
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 8. 2006 20:23
neregistrovaný "biturbo"
8. 8. 2006 20:50
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 8. 2006 20:47
8. 8. 2006 20:51
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 8. 2006 22:25
neregistrovaný "Charger"
8. 8. 2006 23:46
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2006 15:17
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2006 19:13
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 21:08
neregistrovaný "Ozzy"
8. 8. 2006 23:47
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 8. 2006 23:12
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:16
neregistrovaný "X5 X5 X5"
8. 8. 2006 23:33
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:19
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:21
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:30
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:45
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:47
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:50
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:53
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:55
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:56
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:59
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:02
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:03
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:05
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:06
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:11
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:15
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:27
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:46
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:51
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:57
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:00
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:01
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:04
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:08
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:11
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:13
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:17
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:25
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 10:03
neregistrovaný "loleQ"
9. 8. 2006 11:06
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 22:29
neregistrovaný "loleQ"
9. 8. 2006 22:31
neregistrovaný "loleQ"
8. 8. 2006 23:14
neregistrovaný "jim"
8. 8. 2006 23:31
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:26
neregistrovaný "ondra"
9. 8. 2006 11:05
neregistrovaný "mates"
8. 8. 2006 23:54
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:58
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:12
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 00:14
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:20
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:21
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:24
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:27
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:40
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 10:20
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 16:10
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 00:28
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 00:47
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 07:48
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 10:07
neregistrovaný "taylor"
9. 8. 2006 12:04
neregistrovaný "Umierneny"
9. 8. 2006 16:21
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 16:11
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 08:14
neregistrovaný "xt3"
9. 8. 2006 08:49
neregistrovaný "Paja"
9. 8. 2006 09:50
neregistrovaný "xt3"
9. 8. 2006 10:11
neregistrovaný "Paja"
9. 8. 2006 10:19
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "Paja"
9. 8. 2006 11:14
neregistrovaný "dan"
9. 8. 2006 11:53
neregistrovaný "AliM"
9. 8. 2006 12:01
neregistrovaný "Segal"
9. 8. 2006 12:43
neregistrovaný "honzax"
9. 8. 2006 13:20
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2006 14:04
neregistrovaný "Paja"
9. 8. 2006 15:08
neregistrovaný "pierro"
9. 8. 2006 16:29
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 16:37
neregistrovaný "anonym"
10. 8. 2006 10:19
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 8. 2006 14:51
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
10. 8. 2006 17:51
neregistrovaný "Bony"
10. 8. 2006 19:39
neregistrovaný "čenda fára"
11. 8. 2006 15:57
neregistrovaný "Kermit"
15. 8. 2006 12:12
neregistrovaný "majdo"
25. 8. 2006 09:57
neregistrovaný "milan"
27. 9. 2006 18:18
neregistrovaný "..."
26. 9. 2006 17:15
anonym
10. 4. 2007 21:43
neregistrovaný "iuz"
2. 6. 2007 16:39
anonym
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 12:57
X5
mně se líbí.. takže se dělí o 2-3místo.. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "davy"
9. 8. 2006 15:32
Re: X5
A kdo je na stejnem miste a miste lepsim?
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:59
X5 2
u mě se dělí asi o 421 až 422 místo. Což ovšem není žádný debakl. Clkový dojem: Venek 2, vnitřek 3, šaltpáka 5-
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:20
Re: X5 2
Tys byl vzdycky jinej >:-[]
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 19:10
Re: X5 2
>:-[]
neregistrovaný "loleQ"
8. 8. 2006 20:18
Re: X5 2
Venek 1*, vnitřek1*, šaltpáka 1* >:-[]
No tohle auto je nádhera sama.
Nechcete mi někdo půjčit 3mil. kč a já vám budu splácet 500,-kč měsíčně. >:-[] >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:50
Re: X5 2
no, prodej dítě, obě ledviny (pytlík u těla ti stačí,ne?), jednu plíci,srdce(kup prasečí, ať ti ho tam šoupnou),kus jater...sakra, to by bylo, abys nedal základ na lízačku a ujel s tím na ukrajinu užívat života! (teda než chcípneš nebo tě chytí) >:D Teď vážně: prodej dítě...
neregistrovaný "loleQ"
9. 8. 2006 09:45
Re: X5 2
Moc díky za výbornej tip. >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Puč mi tvoje dítě a bude to O.K.
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 10:18
Re: X5 2
musíš trochu máknout...nářadí máš? >:D
neregistrovaný "loleQ"
9. 8. 2006 21:47
Re: X5 2
No tak dobře jak to vidim budu si muset počkat než se to narodí. No kdybych začal teď tak bude akorát až se začne prodávat.
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 22:30
Re: X5 2
no vidíš...a čím víc, tím líp! jedno dídě na černam trhu i 10 000 euro, tzn. chtělo by to aspoň paterčata a rok zase :-)
neregistrovaný "loleQ"
10. 8. 2006 09:17
Re: X5 2
Nepůjdu pod 50000 euro. :-) ;-)
neregistrovaný "lowkick"
8. 8. 2006 13:00
BMW
...krasne...dalsi dojmy pozdeji...az "si to sedne" :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "F40"
8. 8. 2006 13:01
bez titulku
SUV bych si nikdy nekoupil, ale kdybych musel, tak jedině X5, už jenom pro to, že je to BMW.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Charger"
8. 8. 2006 13:36
Re: bez titulku
přesně :yes:
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:20
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "leon"
8. 8. 2006 13:02
drsnej vzhled
líbí se mi novej brutálnější vzhled čumáku viz úvodní foto článku :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Don G."
8. 8. 2006 13:02
Tak ma vypadat auto....
To sem opravdu necekal nova X5 je uzasna... Bungle je kouzelník !!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TECH"
8. 8. 2006 13:08
Re: Tak ma vypadat auto....
Třeba Vitara je hezčí.... ;-)
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:22
Re: Tak ma vypadat auto....
:yes:
neregistrovaný "Houska"
8. 8. 2006 13:04
bez titulku
BMW musí čelit útok od několika verzí Mercedesa jako od ML, R, GL, a Q7, Tuaregu a to mu asi nevyjde neni na to moc hezký jako to minulý >:-[] >:-[] :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:21
Re: bez titulku
Tech, ktere jsi uvedl, se az tolik bat nemusi.
neregistrovaný "sepo"
8. 8. 2006 13:04
hmm
no bal som sa .. ale mne sa to paci ... som sice zastancom klasickych BMW ale fakt sa mi to paci .... treba videt nazivo .. zatial :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
8. 8. 2006 13:12
hmmm
no suvcka moc nemusim, ale toto by som bral vsetkymi dvadsiatimi !! nadhera !!! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Khotchka"
8. 8. 2006 14:07
Re: hmmm
Jj,taky nevidim smyl...ale kdybych si eml vybrat, tak jednoznacen todle. Cumak 1*...mozna ten zadek mohli o neco dolaldit, ale stejnak nadhera!
neregistrovaný "Petr"
8. 8. 2006 13:14
bez titulku
Celkově to auto vypadá dobře až na zadní světla, která mě připadají dost archaická. Proč tam proboha nedali ledky a trochu se neodvázali, vždyť zezadu nikdo nepozná, že se jedná o novou X5 :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
8. 8. 2006 13:16
Re: bez titulku
Nebojte, LEDky to určitě budou ;-)
neregistrovaný "Petr"
8. 8. 2006 13:21
Re: bez titulku
Podsvícení malými LEDkami ala Passat tomu strašnýmu tvaru světel opravdu nepomůže. Takovej A6 avant zezadu to je jiná...
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:59
Re: bez titulku
Petře... ty to nepoznáš... ;-)
neregistrovaný "Beaumont"
8. 8. 2006 13:20
Že by...?
Že by po dlooouhé době zase jedno docela pěkné BMW? Možná už v Mnichově Bangla nacpali nějakými uklidňujícícmi léky... A nebo ho už (konečně) zavřeli do klícky a tohle auto už navrhoval někdo jiný (?) Tak jako tak to vypadá na jedno z hezčích SUV. Range Rover Sport a Volvo XC90 jsou IMHO stále nej, ale už jen o kousek...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:23
Krasavec
XC90 je úhledný Ikean, Touareg uhlazený elegán, ML švihák lázeňský, nová X5 je inteligentní svalovec (jde to vůbec? >:-[]). Uvidíme jaká bude naživo, rozhodně je fotogenická, což u Bangleho aut není zvykem. Líbí se mi čím dál víc, po 3 coupé, už druhé krásné BMW. :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 16:07
Re: Krasavec
ano, 3 coupé je snesitelné (což v bangleho měřítkách znamená překrásné)...
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:23
Re: Krasavec
:yes:
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2006 09:22
Re: Krasavec
Dinare, tak pod tenhle tvůj vzkaz se podepíšu - PRAVDU DÍŠ! ;-)
neregistrovaný "Ghostyx"
9. 8. 2006 16:17
Re: Krasavec
:yes: :yes:
neregistrovaný "masO"
8. 8. 2006 13:25
ooh mein gott!
..tak to je ovsem narez panove...co vic k tomu rict.. ;-) BMWRAVO (sorry GTI ze sem ti tak zprznil tvoje heslo) ;-) :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:58
Re: ooh mein gott!
;-)
neregistrovaný "hanso"
8. 8. 2006 13:35
nic nove
Mne sa to tiez lubi, akurat sudruhovia exterierovi dizajneri v BMW mali asi par rokov dovolenku, lebo nic moc nove nevymysleli. Laikovi sa mozno zda aj X3 dost podobne ako X5 (odhliadnuc od velkosti), a to nehovorim o porovnani so starou X5.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "bingo"
8. 8. 2006 13:44
Re: nic nove
Kdyz to vypada jako X5, tak je to spatne, protoze to vypada porad stejne. A kdyby to vypadalo jinak, tak je to spatne, protoze to nevypada jako X5. Takhle je to vzdycky a se vsim ;-)
neregistrovaný "Pavel"
8. 8. 2006 13:55
Re: nic nove
Nelze vymýšlet pořád něco převratně nového. Dobré a tradiční automobilky pracují na zlepšení vzhledu a motorizaci aut, nikoliv na převratných novinkách. Až ho uvidíš v reále, zjistíš jakým majestátním dojmem působí, je větší a lepší. X5 tuto třídu odstartovala¨a nenechá si do ni moc mluvit.
neregistrovaný "hanso"
8. 8. 2006 16:47
Re: nic nove
Ano, ved keby som mal dost penazi a chcel by som takyto typ auta, kupim si X5. Ale cakal som aspon nejaku inovaciu vo vonkajsom vzhlade. Ale ktovie, mozno nieco skusali a dopadlo to nedobre :-) Raz darmo, aj PORSCHE 911 je zvonku skoro rovnaky uz x desatroci a stale je to u mna no. 1.
neregistrovaný "Charger"
8. 8. 2006 13:44
Výborně Bangle
Povedené auto :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Charger"
8. 8. 2006 13:45
Re: Výborně Bangle
oproti monstroznímu Q7 a nudnému ML učiněná nádhera
neregistrovaný "Kermit"
11. 8. 2006 15:48
Re: Výborně Bangle
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 13:45
Neue??
Tohle že je NOVÁ generace? Dyť kromě čumáku, je to pořád stejný... 8-s No a ten nesourodý čumák :no: špaténka... Minulá gen. je jedno z nejhezčích SUV, ale nová ji dle fotek nepřekoná...
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 8. 2006 14:25
Re: Neue??
tak tak, tohle je na novou X5 dost slaby
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 14:56
Re: Neue??
Vy dva hoši... zkuste zejtra Dům techniky a mládeže... hledaj prej mladý skautíky do kroužku recitace... Tam je naděje. V hodnocení aut... to je beznadějný. Yaroukhu, jak můžeš na ikonu designu následujících pěti let v SUV napsat, že je to slabý? Slabě je možná tak opečenej buřt ve stánku na Václaváku... ale, jestliže nevidíš ty boční prolisy, ty výkroje blatníků, harmonii zádi, její dokonalou siluetu (na to mrkni)... jestli nevidíš ten dravčí předek, tu potentní přední kapotu... pak se musím ptát, jestli už jsi vůbec kdy viděl nějaký auto... vždyť když pojede kolem tebe X5... jen si to přiznej... ty klekneš do prachu... a uvědomíš si svou nicotnost... a jestli ne... prosím tě můžeš mi tu napsat, co by sis z tohoto segmentu koupil raději?... alespoň tedy od Buraga...
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:17
Re: Neue??
Už jsem ti to psal jednou a zjevně jsi to nepochopil: Jdi s těma svejma moudrama do *. Aplikuj si ty své kraviny na svoje haranty. Jsi už velmi nudnej, vlezlej a otravnej. Respektuj cizí názor. Nemusíš zde neustále ke všemu vypisovat ty svý slaboduchý debility. Možná to ten tvůj pitomej mozek nechápe, ale ten, kdo tu * diskuze, jsi jedině TY :no:
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:30
Re: Neue??
Tak především se zhlubooka nadechni a napij vody... Pak si přečti ty sprostoty, co plodíš. Jsi velmi nevyzrálý a velmi dětinský, ZZ. Až budeš psát názory a né bláboly... rád tě budu číst. Ovšem, hlavně slušně... slušně, ZZ, abys tu z diskuze neudělal svůj ZZapáchající chlív. :no: :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:39
Re: Neue??
Říká ten, kdo tu o druhých lže, zakládá OT flamewar, uráží a diskriminuje. Ne, díky: běž do *!
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:47
Re: Neue??
Ještě chvíli... a už to přejde, ZZajíčku... Kdybych mohl... zazpívám ti ukolébavku... P.S. To "diskriminuje", to je kouzelné >:-[] Jsi přihřátej nebo přehřátej? >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:50
Re: Neue??
To bys nepochopil, ulhanej komoušskej práskači :no:
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:52
Re: Neue??
Dokonale tečeš >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 16:08
Re: Neue??
To víš že jo, lháři.
8. 8. 2006 20:20
Re: Neue??
A dokonale lžeš >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "smudliky budliky"
8. 8. 2006 15:55
Re: Neue??
Nesouhlas.
neregistrovaný "cooper"
8. 8. 2006 18:35
Re: Neue??
Souhlas!!!!Mě se nová X5 taky moc nelíbí. Ale je to jen můj názor.Když vidím na ulici stát současnou X5, podlamují semi kolena, jaká je to nádhera!!! Ale tahle X5 vypadá ze předu hrozně. Snad si časem zvyknu
neregistrovaný "Ghostyx"
9. 8. 2006 16:26
Re: Neue??
Mně se líbí, naopak současná se mi již nelíbí. Již je znát její datum narození... :-) V dnešní konkureci by již neobstála. Naopak tato nová X5 je nádherná a tak jak někteří kritizují tu záď, tak já jí vnímám jako krok správným (rozuměj po dle mého názoru nevydařené zádi v novém Báwu 3 sedan) a tradičním směrem ala BMW... :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:23
Re: Neue??
Chybi mi Loebova Xsara RMC 2005 1:18...
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:37
Re: Neue??
... v SUV...
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 8. 2006 16:50
Re: Neue??
zase takovejch zbytecnejch kecu :no:
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:25
Re: Neue??
Zkontroluj si mail, mas tam spam...
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:22
Re: Neue!!!
Dle fotek bych nesoudil, jiz v serii vypada X5 jako ML po vyjezdu z bran AMG. Ne, nejedna se o krasne RX, tohle je opravdu muzska zalezitost. A vychazet ze tvaru krasneho predchudce je to nejlepsi co mohlo BMW udelat, take to mohlo dopadnout jako posledni vymena generaci u rady 7, nebo-li sok a postupne privykani. Tohle je lepsi a navic se mi libi interier cerpajici spise z rady 3 nez 5 a opetovne pootaceni stredoveho tunelu k ridici, za coz paradoxne muze zrejme Audi a interiery jeho poslednich modelu. Co bude velmi zajimave sledovat, kam se vysplha rucicka vahy ve srovnani s konkurenty. RR Sport je krasny ale 2,5t netto je prilis, daleko k teto vaze nema ani Q7, ja tedy doufam, ze alespon u zakladnich verzi se vejde X5 po 2t.
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 15:30
Re: Neue!!!
Váha pod 2 tuny by při těch rozměrech byla spíš malý zázrak, ale co kdyby.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:37
Re: Neue!!!
Tak jsem si prave zjistil jizdni vykony nove X5 a jsou dosti nevyrazne, kdyz 3.0d twin turbo s 272HP ma 0-100km/h za 8,2s coz nevypada prilis dobre, zakladni vaha podle me tedy u nejlehciho provedeni 2,2-2,3t... ;-\ Konec nejpresvedcivejsiho velkeho SUV z hlediska jizdnich zazitku...
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 15:43
Re: Neue!!!
To je těžký, X5 byla na silnici ve srovnání s konkurencí tak dobrá z velké části hlavně proto, že byla o kus menší. Teď to rozměrově dohnala, přibrala a zákonitě otupí, tzn. pro zážitky s SUV budem muset k X3. Anebo vzduch, takový Touareg na vzduchu je na silnici skoro stejně dobrý jako stará X5.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:52
Re: Neue!!!
Vzduch mozna ano, ale i tak se 2t chovaji lepe nez 2,5t. Ale mas pravdu na dovadeni po okreskach SUV stejne stvoreno nebylo...
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 16:41
Re: Neue!!!
chce to projížďku s Range Roverem Sport. ;-)
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 17:40
Re: Neue!!!
To bych si dal říct, zatím nebyla příležitost.
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:40
Re: Neue!!!
Samozřejmě, uvidíme, jak bude vypadat naživo. Zatím vycházím z toho, co tu vidím a dle toho píši ;-) viz. můj první příspěvek
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:25
Re: Neue!!!
Predsedo neuqapuj se. Zadny BMW neni na fotkach krasny. Skutecnost je vzdycky o 3 levely vys. A tohle je uz na fotkach krasny. Co teprve nazivo :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "misoo"
8. 8. 2006 20:08
Re: Neue!!!
:yes: :yes:
neregistrovaný "Pavel"
8. 8. 2006 13:50
Nádhera!
Je to nádhera! Viděl jsem ho u Mnichova na dálnici a působí impozantně! Chtěl bych ho - na rozdíl od autobusu od Audi.
Pavel
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:29
Re: Nádhera!
To ja tez :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:57
KONEČNĚ KÁRA PRO BEJKA
Minulá generace byla osobitá, ale tak trochu s nohama do x... Koukám, zírám no nového bavoráčka a jsem ... dokonale unesen a omámen. Tak kompaktní... tak milý... tak harmonický... tak jedinečný... a pozor... neokázálý (ma BMW :yes: ) přitom velmi respekt budící. Já v pokoře zvedám všechny palce protože nemám jedinou výtku. Pro mne je to teď teprve ta prává X5ka :yes: BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "O.J."
8. 8. 2006 14:02
Re: KONEČNĚ KÁRA PRO BEJKA
:-) :yes:
8. 8. 2006 17:49
Re: KONEČNĚ KÁRA PRO BEJKA
:yes: ;-)
neregistrovaný "jakub803"
8. 8. 2006 16:21
Re: KONEČNĚ KÁRA PRO BEJKA
Jak pravíš...je krásná...snad ještě aby jezdila tak jak slibuje vzhled... a rád bych se s výbavou moc neodlepil od dvou milionků...pak by měla 5 hvězdiček...ale i tak...jasná volba..!!!
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 16:42
Re: KONEČNĚ KÁRA PRO BEJKA
tohle by mě zajímalo... proč jasná volba..?
neregistrovaný "jakub803"
9. 8. 2006 22:09
Re: KONEČNĚ KÁRA PRO BEJKA
Protože nejlepší technika (podvozek, motor), design v duchu nejlepších tradic BMW, no a konečně i kufr, takže člověk nemusí jezdit na lyže s rakví na střeše...v rámci SUV...manželky fotbalistů asi ML, spořínci XC 90, ale ti kdo chtějí jezdit, potřebují prostor, mají rádi přirozený respekt ale nechtějí budit přehnanou pozornost (Q7)...mají jasno... No, je tady ještě prostor pro excentriky...Range...
8. 8. 2006 17:49
Re: KONEČNĚ KÁRA PRO BEJKA
:yes:
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:30
Re: KONEČNĚ KÁRA PRO BEJKA
Nevim kdy naposled, a zda vubec, jsem neco podobneho udelal, ale zde musim. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
8. 8. 2006 17:51
Re: KONEČNĚ KÁRA PRO BEJKA
;-) :yes:
neregistrovaný "Jarda"
10. 8. 2006 19:03
Re: KONEČNĚ KÁRA PRO BEJKA
Smarjajosef ted jsem na rozpacich. Mam dat :yes: nebo :no: >:D
neregistrovaný "asterix12"
8. 8. 2006 14:02
nadhera
:-) je to nadhera, je tak agresivne!!! pamatam si ked vysla prva X5, nepacila sa mi, pripadali mi iba ako zvysene BMW 5 kombi. ale teraz to vsetko dizajneri zliali dokopy a ja tlieskam!!! holt, toto bangleovmu teamu naozaj vyslo!!! klobuk dole. po dlhsom case po zhliadnuti fotiek SUV som pocitil "skemrani v podbrisku" :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:31
Re: nadhera
:yes:
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 17:41
Re: nadhera
Jsi se dnes nejak rozepsal... >:D
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 18:59
Re: nadhera
Jedna z mala diskusi, kde si vystacim s palcema >:D >:D Slov netreba
neregistrovaný "xt3"
8. 8. 2006 14:15
bez titulku
A co teprv s desetiválcem (z M5 a 6), to bude poježděníčko >:-[] >:-[] >:-[] BMW forever :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:32
Re: bez titulku
To by byl MAZEC >:D :yes:
neregistrovaný "U4"
8. 8. 2006 14:32
zůůůůpááááá
Kua mazec!! Úplně sem si z ní sednul na zadek... Předek mazec, zadek mazec a to mezi tím žádná moc velká změna, což je ovšem pochopitelné... Interiér taky vypadá dost solidně... Vypadá to i na další zjednodušení iDrivu... Akorát ta kvrdlačka "vypadá nějak divně"... Chci ale vííííííc informacíííí... Vííííc, víííc, mnohem vííííc... Bude to určitě solidní tech-paráda... Už podle toho PDC...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:32
Re: zůůůůpááááá
:yes:
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 14:40
Prezentace BMW...
...a tak podruhe za kratkou dobu (BMW rady 3), bude muset dat slevu na skladove vozy diky uniku informaci... Evidentne "zapracoval" nekdo z agentury zajistujici PR materialy, u rady 3 to byl nekdo ze Slovinska, ted to vypada na guys z USA.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:07
ANKETA ANKETA
Tak mě napadá... nebylo by od věci... uspořádat anketu na téma - co paseš v garáži >:D tedy jakou třídu... Bylo by to incognito, nemusel by ses bát, že ti v garáži udělá sťáru patrola technickejch služeb odchytávající zaběhlý psy a vraky... Podle diskuze to tu vypadá, že pod Astona tu jde málo kdo... No, aby nám pak ale redakce nemusela rozšířit možnosti i o segment 1:24 ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:19
Re: ANKETA ANKETA
Nikoho nezajímá, co tě napadá, ty bezcharakterní pokryteckej lháři. Piš laskavě k tématu!
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:25
Re: ANKETA ANKETA
Nikoho tu hlavně nezajímaj tvoje mozkové menstruace, skautíku. K tématu jsem toho dnes napsal dost, tak si to opiš... abys věděl, jak krásné je BMW X5.
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:36
Re: ANKETA ANKETA
Bla bla bla... přesně takhle dělá to tvé bahne, co se pereš pod tlakem :no: Dál netřeba pokračovat, ulhanej pokryteckej šmejde :no:
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:44
Re: ANKETA ANKETA
Já sice za tvá traumata nemohu... ale, jsem starší, vím, že život občas bolí... cítím s tebou ZZ, pokud si potřebuješ ulevit a ostatní ti to tu budou tolerovat... zkus ještě přitvrdit... ať tě tu máme jak pod rentgenem. Tuším, že je to tvá první srpnová mozková menstruace. My to tu o tobě víme... tak nás to nepřekvapuje. Ostátně já sám už jsem byl trochu z tvého klidu nervozní... Až tě to ale přejde, přečti po sobě cos napsal. A vezmi si k tomu kýbl :no:
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 15:49
Re: ANKETA ANKETA
Ten kýbl jsem už 3x naplnil, když jsem četl tvé výplody z přelomu minulého a tohoto týdne. Kdybys náhodou "zapomněl", tak mám na mysli ten tvůj kafemlejN1ek... 8-s
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:53
Re: ANKETA ANKETA
Uvidíš, že se brzy uklidníš. Vem něco na hlavu... gilotina by byla dobrá >:D
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2006 16:07
Re: ANKETA ANKETA
Copak? Vadí ti, že ti předhazuji tvé dobytčí chování?
neregistrovaný "TECH"
8. 8. 2006 18:27
Re: ANKETA ANKETA
2ZZ opravdu tvé sprostoty jsou nemístné nechutné.Nechci se zastávat GTI-ho, to s tím nic nemá, ale pokud mu chceš něco sdělit, tak mu napiš emila.Jinak seš zralej na 7denní BAN :no:
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 18:39
Re: ANKETA ANKETA
ty se do toho nemontuj...když se dva baví tak se do toho rejt nemá. ;-) Teda, jen když je nejhůř ;-)
8. 8. 2006 19:02
Re: ANKETA ANKETA
Kolega nereje, Alessio... kolega napsal svůj názor. Navíc se nebavíme. Musíš najít tu správnou chvíli a napsat to správné slovo... Kolega ti v tomhle dal malou lekci... Co jsem to chtěl... jo... nemontuj se do toho.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 19:06
Re: ANKETA ANKETA
kolega ti přišel vhod, protože tě podpořil. To chápu. nevím, co to meleš o lekcích...my ostatní jsme docela potichu přešli tvoje lhaní a ty tady zase chceš kázat? nechme té debaty...vyřikejte si to se ZZ pěkně sami dva,ok?
neregistrovaný "TECH"
8. 8. 2006 19:48
Re: ANKETA ANKETA
Tak teda PRRRR.Jde o slušnost, nemám zapotřebí tady číst sprostá slova o ničem a napadání za rok,dva,tři staré "prohřešky"(na to mám doma starou).:-)Je zde dobrým zvykem jistá kultůra.Hádat se dá jinde(třeba v motor café) a ne se sprostě štěkat pod články.A když hádky, tak ale musí mít úroveň a k věci..teda pokud možno.Ne sprostá slova!!!
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 19:57
Re: ANKETA ANKETA
rok,dva,tři? stačí týden,dva. :-) jinak máš pravdu :yes:
8. 8. 2006 20:13
Re: ANKETA ANKETA
Kolega mi nepřišel vhod, kolega napsal jen názor na úroveň příspevků. Já si se ZZ nemám co vyříkávat. Zanech laskavě toho osočování, že lžu. Myslím to vážně, Alessio :-! :no:
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 22:28
Re: ANKETA ANKETA
ty to vždycky myslíš vážně,co? tak dobře, čekám na důkazy o tom, že Skyline psal, že má černého accorda a že jezdil po USA v kamionu. O ničem jiném to není. Až nám všem dáš důkazy, můžeš dál kázat o morálce a já osobně si to rád přečtu a uvážím to. Ale takhle... 8-s :-! PS: štastnou cestu, hlavně žádné body dolů!!! To taky myslím vážně ;-)
neregistrovaný "tedwine"
8. 8. 2006 21:30
Re: ANKETA ANKETA
tak tak :yes: :yes:
8. 8. 2006 18:59
Re: ANKETA ANKETA
naBANčit mu :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 19:00
Re: ANKETA ANKETA
GTI...raději mlč ;-)
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 22:29
Re: ANKETA ANKETA
s BANem bych nezačínal. nikdy nevíš... ;-) (to není nic proti tobě,jestlis to špatně pochopil)
neregistrovaný "Jarda"
10. 8. 2006 19:05
Re: ANKETA ANKETA
Komu ??? TECHovi ??? Za co ??? >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2006 15:12
Re: ANKETA ANKETA
TECHu, souhlasím s tebou o slušnosti na diskuzi, ale věz, že vůči dobytkovi typu GTI se jinak nedá. Na hrubý pytel hrubá záplata a že jich na ten pytel právnickejch sraček je potřeba... A propos, začni kázat druhým směrem, ať si osobní urážky schovává do emailu. On je tu hlavním zakládačem témat o druhých přispěvovatelích... Ty jeho pokrytecké arogantní lži se prostě nedají přehlížet. Počkej, až začne lhát o tobě, necháš si to líbit? Takovejm jako je on, se na vojně dávala deka, aby se trochu srovnali. Holt už je jiná doba a i takové nuly jako je on mohou nabourávat kvalitní přínosné diskuze.
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 15:45
Re: ANKETA ANKETA
:-) no, z takové ankety by jsizjistil akorát to, že máme asi nejvyšší životní úroveň na zeměkouli :-) , ale pohled z okna je dostatečně výmluvná anketa... ;-) >:D
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 15:50
Re: ANKETA ANKETA
>:D Víš... bylo by opravdu zajímavé zjistit, kde by byl ten sloupek největší, jestli u minivozů, či u malých vozů... :-) a pak... supersporty... to by mě také zajímalo ;-) Jo,jo, okno... tam je pravda...
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 15:59
Re: ANKETA ANKETA
;-)
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 15:55
Re: ANKETA ANKETA
Pohled z okna po me nechtej... >:D K ankete bych se stejne nemohl pripojit, nebot mam u domu jen kryte stani (kde stejne neparkuji) ;-)
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 16:00
Re: ANKETA ANKETA
;-)
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 16:08
Re: ANKETA ANKETA
hele hele, neutíkej... každý příspěvatel by zakliknul svého mustanga... garáž negaráž... :-)
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 16:24
Re: ANKETA ANKETA
Dobra, dobra...priznam oranzove Murcielago, Saleen S7, 911 GT3 a F50...vic ze mne nedostanete! >:-[]
neregistrovaný "sepo"
8. 8. 2006 16:35
Re: ANKETA ANKETA
... no nic moc ;-\ >:D >:D >:D
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 16:46
Re: ANKETA ANKETA
Jsem chudak, dokonce jsem si vzal bazarovou kovbojku, priznavam! >:-[] >:D
neregistrovaný "sepo"
8. 8. 2006 16:59
Re: ANKETA ANKETA
no hrozne :-) :-) :-)
8. 8. 2006 17:54
Re: ANKETA ANKETA
:-) :yes: to se cení :yes:
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 16:47
Re: ANKETA ANKETA
a po tomto se jako pasuješ kam..??? >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 17:13
Re: ANKETA ANKETA
Prepazkovej a Bazar kovboj...taky Matchbox guy. A propos, ozvi se mi na mejl, nemam tvuj aktual...kvajt impo:tent...
neregistrovaný "Jozki"
8. 8. 2006 18:04
Re: ANKETA ANKETA
Co z toho mas ako N1 ? ;-)
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:36
Re: ANKETA ANKETA
Kdyz uz jsi na to navazal, vetsina "sarejch" pisatelu uz mnohokrat napsala co ukrejva v mastalce. Jediny, kdo od tohoto tematu utika, jsi ty. Takze muzes zacit. Ja uz jsem napsal - ty jeste ne.
8. 8. 2006 18:06
Re: ANKETA ANKETA
Jardo, ty mě bereš... Tisíckrát jsem tu napsal, že kódem na diskuzi není technickej průkaz, nýbrž hlava... resp. to, co je pod ní. Principiálně tvrdím, že mě nezajímá, kdo s čím jezdí (pokud ovšem ta záliba ve sdělování toho s čím jezdí manželka či tatínek přispevatele hraničí s infantilností kolegy, či je to takřka jediný důvod pobytu kolegy zde...tak se elegantně ozvu...) ovšem byl bych rád abys mě necenil podle toho techničáku, nýbrž podle "obsahu" mozkovny. Nedávno mě tu někdo inspiroval k tomu, že mě napadlo, jaké by to bylo, kdybychom tu postupně uveřejňovali "testíky" svejch aktuálních aut :-) To by byla mela. Takže... Jardo... pokud mě čteš (alespoň občas) myslím, že si uděláš dostatečně přesný obrázek o tom, s čím mohu asi tak jezdit... ale prosím... netlač mě... vždyť to není vůbec důležité... P.S. Já snad budu muset připravit načasovanou akci s názvem - "Striptýz GTI" :-) ;-) :yes: aby byl už klid... Sakra, ale to by teprve klid nebyl :-) To by byla mela >:D ;-)
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 19:00
Re: ANKETA ANKETA
ne sarejch, ale starejch
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:04
Re: ANKETA ANKETA
Zajímá, nezajímá, vetšina pase třídu B, i když třeba nechce. PS: a co když pasu na střídačku dvě? Vícenásobné hlasování? No nevím, nevím.
neregistrovaný "chmemi"
8. 8. 2006 15:31
bez titulku
ten čumák je naprosto nádhernej :yes: ale SUV bych nechtěl nikdy >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 16:48
Re: bez titulku
hmmm.. já taky.. :-) NIKDY, nebo NAVŽDY...!!!!! >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 16:02
MOŽNÁ JE TO TÍM,
že jsme si na kladivo Mistra Bangleho již zvykli... nebo je to tím, že jaksi je nová X5 velmi jemně tím kladivem zpracovávaná... ale je nutné konstatovat... že máme před sebou neskonalou krásu. Je to vrchol karosářského umění... v němž chlap nalezne opravdu přesně to, co od auta tohoto kalibru může čekat. Dokonalej rváč... stále koukám na snímky... a nemohu ho na ničem nachytat... přitom u první X5ky jsem se divil, že mi nezavolali, abych jim řekl, kde to chce ještě doladit... tohle ovšem, to je opravdu Bangleův majstrštyk :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 16:05
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
zvenku celkem ok. A co ta perlička: šajtrpáka ve tvaru lžíce na obouvání?
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 16:10
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
Budeš se smát... ale já na to koukal, šel jsem si pro lžíci a zkoušel, jak to padne asi do ruky... No... víš, že nemám automat... já se za jízdy většinou stále s řadičkou mazlím. Tohle asi na mazlení nebude. Nevěřím ovšem, že by udělal BMW špatnej úchop.
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 17:04
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
:-) no, proto to taky je automat-aby to řidič nemusel moc často chytat...
Jak Tě tak čtu, napadla mě jedna věc. Že totiž hlavice a hlavice je rozdíl.. Nejkrásnější hlavice mívalo BMW z přelomu 70-80... Třeba někde najdu odkaz.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 17:21
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
Nejrasnejsi radici paky a kulisy pro ne ma dodnes Ferrari a Lambo...pokud ovsem nemaji prevodovku F1, nebo E-gear
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 17:55
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
No, ty hlavice se ti líbí jenom proto, že víš k čemu patří. Kdyby je měl Fiat Uno- tak by sis na ně ani nevzpomněl... ;-)
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 18:02
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
Kdepak...to je i o materialu...Fiat Uno by v zadnem pripade nemel takovou kvalitu vyberu. Navic je to klasika...
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 17:52
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
tady je to: BMW 633i (1979): [odkaz]
8. 8. 2006 18:13
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
:yes: Hezké... zrychlil jsi mi tep... No... hlavice... i když je efektní kov... tak pokud by to nebylo vyhřívané, není to přívětivé. Své jsem si najezdil v "hlavici z Tuzexu" kterou jsem přendaval z auta do auta :-) Měla dřevěné zakončení, pod tím chromovaná děrovaná trubka zakončená gumovou manžetou. Vrazil jsem to do Škoda 100... a ani jsem nemusel zavírat oči - věděl jsem, že jsem jen krůček od 911ky :-) No, takže dřevo, nebo kůže... která tedy nesmí mít ostré švy (také jsem zažil a nic příjemného).
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 18:31
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
:-) :yes: tak ty hlavice, nejen z Tuzexu, ale v začátcích i z Mototechny jsem zažil taky... Škodovácké origo hlavice měly tvar tlustého knoflíku, tak každý kdo chtěl něco znamenat( :-) ) si tam musel dát něco jiného. Na Žiguli taky. Takže to byly různý zatavený autíčka, později něco ve stylu Golfu I atd. Ten Bavorák... To byla nejkrásnější a nejpříjemnější hlavice jakou jsem kdy zažil... Můžou být od té doby tisíckrát ergonomičtější a luxusnější, ale... král je jen jeden. :-) Hlavic si všímám velice často. Kouknu do auta a hodnotím. Úplně podvědomě mi na ni vždycky sjedou oči. Prostě je to takový "erotický" bod... >:D >:-[] Nedovedu si představit svoje auto s pádlama... To bych vzal kladivo a urazil to. Mám rád, když při řazení páka trochu klade odpor, je to jako by se bránila. Ale jenom lehce... Nevyhovuje mi řazení třeba ve Fabii-kde jde moc jako po másle. Auto musí klást trochu odpor. To platí i o spojce. Mám rád tuhé spojkové pedály... A okamžik sepnutí soustředěný co nejvíce do jednoho místa. Žádné postupné spínání. Kdyby bylo na mě- vymontoval bych nejradši i posilovač řízení >:D :yes: ;-)
8. 8. 2006 18:38
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
:-) Ten bavoráček to tam měl krásné... i ta sedadla - již tehdy výsuvné sedáky, jak koukám. Jo... jestliže je člověk "sluchař" a má i "cit" oceňuje to správné sladění a i tu svou spolupráci s technikou... Pádla mě také neberou... Já když tak o tom přemýšlím, tak většinou mám na volantu jen levačku a pravá odložená loktem na loketní opěře si stále hraje s řadičkou... jen když jedu rychleji... uchopím te "třičtvrtě na tři".
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 18:47
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
S tím bavorákem souhlas.. A teď to překryj nějakým interiérem aktuální sedmy... Vždyť to je úplně bezpohlavní bytost... Je to jako srovnávat McQueena s Marylinem Mansonem...BMW- to byl styl stylu...Ta středová konzola tehdy :yes: :yes: , a teď :no: :no: (místo kokpitu je to dřevěná zásuvka na babiččiny papuče. Panebože... To je úpadek... PS: jo s tím volantem to mám podobně :yes:
8. 8. 2006 18:59
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
:-) :yes:
neregistrovaný "Dinar"
9. 8. 2006 07:37
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
>:D >:D >:D ta hlavice šaltpáky z Tuzexu, já už na to skoro zapoměl, hlavně ta hliníková děrovaná trubka, co se natáhla na hubeňoučkou tyčku škodovácké řadičky, to byl nářez,...jo jo, ten pocit, s tímhle jsi byl už jen krůček od 911. :-)
neregistrovaný "Jarda"
8. 8. 2006 17:40
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
Az na to hoooooooooooooodne prehnany sebevedomi s tim telefonatem - davam opet :yes: :yes: (herdek tohle je hodne podezrely - kde je chyba ??? >:D )
8. 8. 2006 18:14
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
Jardo... dneska ti to moc dobře píše ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Jarda"
10. 8. 2006 19:10
Re: MOŽNÁ JE TO TÍM,
Senkju >:D (mam se radovat nebo litovat) >:D >:D
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2006 16:14
X5:
Interiér velmi povedenej - kombinace černá/hnědá za 1* :yes: Na tu kvedlačku rychlostí jsem docela zvědav, jak se to s ní vlastně kvedlá. Exteriér je no ... řekněmež že s ním mám nejmenší problém ze všech banglovin. Tož tak.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 16:29
Re: Volic prevodovky
Mozna by jste si mohli uvedomit, ze se BMW vyhlo cim dal tim rozsirenejsimu volici pod volantem. Vetsina majitelu nove X5 bude tak jako tak pouzivat automaticky mod, popr. razeni na volantu. Tvar podle mne anatomicky odpovida dlani cloveka, proto i jeji atypicky tvar. A vetsine z nas to muze byt jedno, nebot X5 v nejblizsich mesicich nekoupi ani 5% ctenaru tohoto serveru... ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
8. 8. 2006 16:41
Re: Volic prevodovky
Tož to ja, souhlas s tebou. Já bych si ho nekúpil ani kdybych naň měl. Ale s tou kvedlačkou bych si stejně chtěl vyzkúšat zakvedlat, tak nějak mne to láká, nebo co.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 16:47
Re: Volic prevodovky
...je to jako doma done Pedro, dopredu a dozadu! >:D
8. 8. 2006 18:16
Re: Volic prevodovky
Pajo, myslíš pět procent, nebo pět promile? >:D
neregistrovaný "Paja"
9. 8. 2006 06:15
Re: Volic prevodovky
Jsem optimista...
neregistrovaný "Elpepe"
8. 8. 2006 17:13
je to BMW
Takze dobry, ale SUVckum asi nikdy neporozumim...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ondra"
8. 8. 2006 17:38
bez titulku
nemam rad suv a nemam rad bmw... tak to se pak tahleta prisera tezko hodnoti;-) ale velka je, to je fakt. a designove na svou tridu a bmw taky ujde, ale to vlastne moc pozitivni neni...8-s
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "sepo"
8. 8. 2006 17:55
Re: bez titulku
akoze BMW neni dobre auto ... ;-\ .... ok jak myslis ... a ake auto je teda dobre auto
neregistrovaný "ondra"
8. 8. 2006 18:26
Re: bez titulku
treba vse od lotusu - je to male, design nove generace naprosto nedostizny, a jeste je to levnejsi nez tadhle prerostla potvora. sice s tim clovek neodveze 7 lidi, ale pochybuju, ze s x5 nekdo bude nekdo casto jezdit v plnem poctu. to uz pak je lepsi nejaka krabice, tam aspon naskladas i kufry;-)
8. 8. 2006 18:25
Re: bez titulku
Ondro... nemít rád SUV a BMW zvlášťě... to se jen tak nevidí. Podívej se... auta, to není jako ženský. Tam si vybíráš podle počtu řas, tedy, když máš čas ;-) ale většinou to dopadne tak, že si te spíš vybere ona... ono, obráceně to většinou za nic pak stejně nestojí... u aut... tam, pokud máš auta rád, miluješ všechno, od autobusu pres buldozery až po Picanta... Takže přiznám se, nejsem schopen uchopit estetický postoj, že se ti nelíbí SUV... A to BMW... Ondro... to není o tom, jestli máš, či nemáš rád BMW... to je o tom, že BMW nemůžeš nemít rád... o tom se prostě nediskutuje... vždyť u BMW máš všechno, co chlap od auta může vyžadovat... hergot... Ondro... asi mi to došlo... ;-) Tak jo, mimochodem, kterou automobilku a kterej segment máš rád?
neregistrovaný "ondra"
8. 8. 2006 18:36
Re: bez titulku
tak jeste jednou;-) mam rad lotus - neni to prerostle, design je bezchybny a neni na kazdem rohu. bmw mi prijde moc konzervativni, stejne tak i mercedes a audi a vw a a a a a. je mi lito, ze nemam rad nemecka auta;-) ale zase musim uznat, ze nova 3 se povedla, ale stejne bych do ni proste nesel, proste to neni ono... a tahat spoustu lidi jeste dlouho nebudu muset. kdyz jedes sam, tak na misto spolujezdce i neco ulozis;-);-)
8. 8. 2006 18:38
Re: bez titulku
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "jakub803"
9. 8. 2006 22:23
Re: bez titulku
GTI, většinou jako bys mi mluvil z duše, ale tady jsi trochu ujel...ano BMW má hodně...ale vrchol to není... tam jsou Ferrari, Lamba, Jagy a pro někoho možná Lotusy...BMW je řekl bych nejlepší poslední výškový tábor...ale není to vrchol, splnění snu...už jenom že se jich ročně vyrobí přes milion...trojka je prodávanější než Passat, Mondeo, Mazda 6....I když, jestli tam dají ten desetiválec...těžko bude hledat rovného, těžko...
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 22:59
Re: bez titulku
Tak si kup ***nto a přidej se ke Greenpeace :no: Co je na tom autě příšerného? Že má dobrou paivní bezpečnost? Hlavně tu nepiš jak jsou SUV velká protože to NENÍ pravda!!!
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:46
Re: bez titulku
ne...SUV jsou malá >:D
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:54
Re: bez titulku
Napiš mě příklad velkého (vnějšími rozměry) SUV pro evropský trh - tzn. ne americká a ne Q7.
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:07
Re: bez titulku
tak nechodnmě daleko...X5 je zhruba o 14 cm širší než BMW 5...kteréžto není žádný prcek
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:18
Re: bez titulku
ééé o deset...no, stejně..10 cm...kurňa to je míra jak hrom, ne,chlapi? ;-) >:D
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:26
Re: bez titulku
Ale delší není že? A když tak stejně nepůjde přes 5 metrů. A to už je jedno z největších ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:34
Re: bez titulku
délka mě netrápí...ve městě je mnohem důležitější šířka.
neregistrovaný "ondra"
9. 8. 2006 00:00
Re: bez titulku
no pasivni bezpecnost je vec dobra, ale predstav si, ze jedes ve svem nekolikatunovem suv a >zavinis< celni srazku (napr. pri predjizdeni) treba s oplem speedstrem. samozrejme, ty z toho vyvaznes bez problemu, ale co ten chudak, ktery ma podle me nesrovnatelne unikatnejsi auto nez ty? co kdyz se zabije... 8-s to jen k te tvoji pasivni bezpecnosti.

a jinak je suv proste desne tuctove - hrozna modni vlna, a tem jsem se vzdycky vyhybal... je to stejne priserne jako stare tamagotchi.

a propos, mas pravdu. suv nejsou zas az tak velka - jen se tak tvari. je to takove auto na nic - ani sikovne, ani velike, ani rychle, ani pomale, ale hlavne desne STYLOVE
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:09
Re: bez titulku
No tak především moje zdraví (mé rodiny) je mi přednější než zdraví kohokoliv jiného. Myslím že na tom budeš podobně. A pak nemám několikatunové monstrum ale celkem normální (a nekorejské) vozidlo které má celkovou hmotnost tuším 2050 kg nebo podobně. To je jako spousta jiných aut ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 8. 2006 19:20
Sbohem ML, sbohem!!!
To je ale hezoun, krasavac, nádhera. Je to tak pěknej buclík, hlavně zezadu je překrásnej. Sbohem ML.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "biturbo"
8. 8. 2006 20:23
Re: Sbohem ML, sbohem!!!
Pěkná,ale pokud nebude na vzduchu,zůstanu u Touarega.
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 8. 2006 20:50
Re: Sbohem ML, sbohem!!!
No, toť dobrá otázka, ale myslím že ji hodí na polštář. To by byli blbí fakt. A ty máš tuarega jo? Já zase místo MB S-class zůstanu u sedmičky.
8. 8. 2006 20:47
GTI SE LOUČÍ
Protáhnu si kostru... tak to tu vydržte. Pokud tu bude článek o VW... je nutno psát - BRAVO VW-PORSCHE. Pokud ovšem tu bude článek o TTT, pište, co chcete. Konečně, pokud by tu byl článek s nadpisem - Rekordman mezi Hamburkem a Mnichovem... s rozmázlou fotkou, víte, o kom to je. A pokud tu někdo jásá, že mám prázdniny jako v tý dokonalý knížce... pak jej zklamu... již brzy si tu, brácho, opět přečteš: BRAVO VW-PORSCHE :yes: P.S. Neví někdo, kde se montujou přepážky? Nakonec, hele, když chceš propašovat do ráje pár rákosníků, převlečenejch za krokodýly, tak se přepážka šikne...ne?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 8. 2006 20:51
Re: GTI SE LOUČÍ
Kam jedeš?
neregistrovaný "Charger"
8. 8. 2006 22:25
Re: GTI SE LOUČÍ
:-) pěknou cestu...
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 8. 2006 23:46
Re: GTI SE LOUČÍ
Clovek bude moci na Auto.cz napsat svuj nazor, aniz by se z nej mistni Brouk Pytlik pokousel delat hlupaka? WOW! Ja uz si pomalu ani nedokazu predstavit, jaky to je! Ale nebud na ty dovoleny dlouho - abych si na to nahodou moc nezvyknul.
neregistrovaný "ZZ"
9. 8. 2006 15:17
Re: GTI SE LOUČÍ
:-)
neregistrovaný "Jarda"
10. 8. 2006 19:13
Re: GTI SE LOUČÍ
Uz je to tu. Vy nas ale zasobujete pane Karfik >:D >:D Jak dlouho si te tam nechaj ??? >:D >:D
neregistrovaný "Ozzy"
8. 8. 2006 21:08
Fecelift
to je novej model >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 8. 2006 23:47
Re: Fecelift
:yes:
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:12
SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Už jsou zde opět decentní náznaky bludů o SUV. V posledním týdnu jsem se podunul dál a tak vám tu otevřeně napíšu: ano, jezdím v SUV! A nestydím se za to! Není to sice X5, ale i tak. Chápu že ne každý SUV chce, ale chroničtí odpůrci vycházejí především z faktu že na něj nemají (popř. ho nemají kde před panelákem bezpečně zaparkovat - sousedi se 120 jsou *** a nevynechají příležitost trochu "vylepšit" lak). Proti SUV neexiszuje snad jediný racionální argument. Vnitřní prostornost je velmi solidní. Na silnici jede dobře, stopu drží až překvapivě vytrvale, stálý pohon 4x4 je dokonce výraznou výhodou (to se divíte Greenpeace co?). Nerovnosti? Co to je? Takové slovo řidič SUV nezná. Maximálně to lehulince drcne ;-) A hlavně kdo by boural radši v pětihvězdičkovém 1007 než v nějakém oslidním SUV?
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "X5 X5 X5"
8. 8. 2006 23:16
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Co myslis je BMW X5 aj dost vysoke na svoju dlzku a sirku???
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:33
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
X5 X5 X5 ty pochybuješ o nové X5? I kdyby byla třab 1,60m vysoká, nejde o tu výšku, Jde o hmotu mezi tebou a okolním světem ;-)
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:19
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Ricardo...tak těch proti bych pár viděl :-). ve městě neohrabanější (průjezd centrem je utrpení) a hlavně: není to ani terénák ani auto jen na silnici - z toho plyne: není bůhvíjak dobrý v terénu (zpravidla nemá uzávěrky a je těžký) a není bůhvíjak dobrý na silnici (vysoké těžiště, podvozek nalazen na zlatou střední cestu). Já vidím pro SUV majitele tam, kde třeba přes týden jezdí do práce a na víkend někam na chalupu a s normálním autem by se tam nedostali ; nebo chtějí sedět prostě výš. Abys mě nepodezříval z nějakého antiSUVismu, tak se mi moooc líbí X3,Santa Fe a Forester. Ale koupit si SUV jen tak z plezíru do města...to bych já nikdy neudělal
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:21
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
nebo možná udělal...ale stejně bych (jako 90% majitelů) jezdil z 99% po silnici a obhajoval bych vyšší spotřebu tím, že když budu chtít, vyrazím na Dakar ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:30
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Vyšší spotřeba? Nepatrně. Musíš porovnávat stejnou hnotmostní kategorii s obdobným motorem. Máme do 10 litrů (turbo nikdy nevychládá).
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:45
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
no, na dálnici legacy vs. Outback (a to není typický představitel SUV, je jen přizvednutý o pár cm) je to litr v neprospěch Outbacku. ve městě se to samozřejmě nepozná...i když, SUV bude asi o něco těžší než limuzína,ne?
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:47
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
No tak to se mi nechce věřit. Záleží co za pneu má Legacy a co Outback vysokoprofilové? ne moc huštěné? s výztuhami? - to by mohlo hrát roli, ale nazdvihaným podvozkem to jenóm nebude ;-)
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:50
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
ale bude...aerodynamika je mrcha :-)
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:53
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
No ty to studuješ takže se pouštím na tenký led. Hoď si na střechu kola nebo do kufru mrtvou tchýni a seš na tom podobně >:D
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:55
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
nemáme střešní nosič... >:-[] . My subaráci si údaje o spotřebě říkáme, protože nám nejde do hlavy, že je tak nízká...relativně ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:56
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Tak pak na to málo dupeš. Kolikrát za měsíc navštívíš na otáčkoměru šestku? >:D >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:59
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
šestku? hmmmm...za měsíc? čoveče nevím,. při 5600 řadím. ale omezovač jsem párkrát použil (při nájezdu na dálnici...kamiony valily 130 z kopce a nebyla šance...tak jsem to rval jak to jen šlo :-) )
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:02
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Já dnes třeba mám benzínové auto, tak jsem to udělal hned asi pětkrát. Moje zásada - benzín si vystačí i se třemi kvalty (u Jagu to věděli už v 1954 ;-) )
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:03
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
však já tak dávám 1-3, kdyu je klid a nikam nerazím :-)
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:05
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Ale ukazatel spotřeby je sviňa... ten mě často mírní (když nepořítám okolní provoz)
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:06
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Jenom bych podotknul že 6 je to číslo co se na otáčkoměrech VW zpravidla už píše červenou... >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:11
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
u mě ne...ale někde kolem už to taky začíná (tipuju z hlavy 6500). Holt max. výkon v 5600 a dál už to nemá cenu točit (snad pro ten boxerův zvuk)
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:15
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
No to dotyčné má max power v 5800 tak si můžu přes šest dovolit. Omezovač je tuším 6800 nebo 7000.
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:27
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
No nepodezřívám. A přiznávám že to SUV slouží hlavně jako auto do města. To naše v lehčím terénu jede v pohodě, má i uzávěrku což je na sněhu ok, ale využiješ to málokdy. Hlavní věc je robustnější konstrukce a taky (nepřekvapivě) respekt ostatních řidičů, především Felicií apod. To využiješ kdekoliv.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:46
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
No.takže výhoda je vyšší posaz a psychologie. Já mám rád zadek nízko nad silnicí a radši si střihnu rychle zatáčku bez efektu "metronom" ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:51
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
No v Rakousku si lidi v horáh většinou koupí dvě auta - něco nejlépe německého a SUV. U nás máš většinou jen na jedo. Tak se rozhoduješ a zvažuješ. Vyšší náklony musíš akceptovat. Ale najdi si třeba foto v testu toho dotyčného vozu - to bych se musel rozjet na 3/4 plynu do zatáčky. Takže v principu drží pěkně ikdyž motokárový efekt Mini Cooperu tam není a ani být nemůže.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:57
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
tak obecně fyziku neošálíš a na dálnici(hlavně vítr) nebo při rychlejším manévru (zatáčka) se dostaví kývání...ale to je naprosto normální a já to neodsuzuji. jak říkám...takovej santa je moc pěkné SUV...nebo forester v turbu...mňam ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:00
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Ano kývne, ale neuhne. Teda Tuscon lehce a pomalu uhne, musíš mít ven ze zatáčky místo když to nečekáš. Santa nevím - dost taky záleží na umístění těžiště což nemá třeba s výškou ani světlou výškou zas až takovou souvislost.
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:01
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
>:D no...to je odvážné tvrzení ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:04
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Ale je to tak - už třeba umístění výztuh ve dveřích (není závazně určená výška od silnice), rozložení motoru a jeho příslušenství, konstrukce náprav... potom u samotné stability tuhost náprav, rozchod kol.
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:08
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
nechceš mi snad tvrdit, že některá SUV mají níž těžiště než nějaký sedan,že ne >:D (no...leda by ses vytasil s Foresterem...díky boxeru...hmmmm...možná, ale stejně má o mnoho výš těžiště než napš. impreza s tím samým motorem)
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:11
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
A tak to ano. Ale některá suv mají těžiště jinde (níž) než jiná suv, a rozdíl je to výraznáý. Nízko ho mají třeba Forester (pokud je to SUV), nebo RRSport. Vysoko ho mají jiní (Tuscon nebo Land Cruiser).
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:13
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
forester je SUV...ale jízdními vlastnostmi je to SUVí král :-) Ale stejně, když proti němu postavíš jiné auto, které má sportovní ambice, tak bude mít těžiště stejně výš...holt, světlá výška cca. 20 cm je prostě hodně
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:17
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Napíšu to pod Dona ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:25
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
A ten Forester to je stylová věc v nejryzejším a nejpozitivnějším slova smylsu ;-) >:D
neregistrovaný "loleQ"
9. 8. 2006 10:03
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Příští týden mam domluvenou testovačku s foresterem 2.5xt turbo
uuuuž se těšim.
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 11:06
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
hm...nečekej luxus ale výbornej motor ;-)
neregistrovaný "loleQ"
9. 8. 2006 22:29
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
Jo výbornej motor čekám na 100%. Pro mě je komfort ty krásný sportovní sedadla který mi padnou jak ulitý a suprrrr volant.
!!!Pozor zítra se jdu mrknout do bazáče na !!!!Subaru B9 Tribeca!!!!WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW >:D Tak abych tě neochudil můžeš se mrknout na fotky: www.autovk.cz
Největší sranda je že ta Tribeca je asi kilák od mýho domu a já si to všim až dnes když sem si řek du se mrknout do VKáčka na fára A vona tam stála Tribeca málem mi vypadli VVVOČČI. Fakt mrkni na foto je to krása.(na oficiálních fotkách vypadala příšerně, ale když sem na ni čubrněl přes plot tak Nechtěl sem lízt přes plot protože tam má čokla. Už se TTTĚĚĚŠIM.
neregistrovaný "loleQ"
9. 8. 2006 22:31
Re: SUV, SUV, SUV, auto jak má být!
jO SORRY JEN DOKONČÍM VĚTU.
Fakt mrkni na foto je to krása.(na oficiálních fotkách vypadala příšerně, ale když sem na ni čubrněl přes plot tak TO BYLA SUPERRR NÁDHERA.
neregistrovaný "jim"
8. 8. 2006 23:14
je bavorak aj vyssi???
mas pravdu ak ostane X5 vyska 1 710mm tak bude ovela nizsia ako ML, Touareg, XC 90, Cayenne nebude vyzerat uz ako vam a nie SUV??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:31
Ökologu prmluv!
Milý Ondro! Dokaž že tvůj příspěvek není jen náhodným plácnutím do vody a napiš nějaké argumenty... rád si počtu
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ondra"
9. 8. 2006 00:26
Re: Ökologu prmluv!
počkej, počkej, kdo tu mluvil o ekologii? já doopravdy nejsem příznivcem greenpeace (ale ani odpůrcem) a už vůbec jsem neříkal (kdyžtak mi to v nějakém mém příspěvku najdi), že suv jsou neekonomická, ty zarytý plýtvači energie. já jsem prostě typ člověka, který když vidí dvě kola - jedno závodní bez všech kravinek jako světla, blatníků, pohodlného sedla - a jedno crossové s nějakým přitroublým odpružením, koupím si prostě tu polokarbonovou závodničku. mám k tomu svoje důvody 1) při stejné námaze jedu asi o 30-40% rychleji. 2) cross má každý atd. 3) stejně jezdím jen na silnici. je sice pravda, že už mě policisté párkrát málem pokutovali za nedostatečnou výbavu, ale vždycky jsem to ukecal... :-!
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2006 11:05
Re: Ökologu prmluv!
Ja se teda musim k Onrovi tak trochu pripojit. Me SUV taky nic nerikaji. Taky bych radsi Elise nez X5. Ja kdyz vidim SUV, tak me napadne jen "gazik":-( Nemuzu za to. Stejne tak, i proti Paroubkovo dogmatu, nijak neobdivuji soucasne BMW (vsechny). Jedine co ma moji toleranci je 5.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 23:54
Až se bude psát rok 2006, až se všichni přestěhujem do obrovských měst, až dálnicí zeměkouli opředem, až budem pyšní na všechno co dovedem...pak bude možná pozdě na to chtít se ptát...má SUV v garáži stáááát, je jej! PS : Dědku, HOBLUJ!!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ricardo"
8. 8. 2006 23:58
Re: AŽ
Ale jo, mě taky s*re když ve městě vystoupí nagelovaný týpek z ML - Audi efekt.
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 00:12
Sůvy
SUV jsou jen módní, významem přeceňované, hračky (čehož důkazem jest i tato diskuse, a taky zblbnutí Porsche), některé z mainstreamu, některé z prémiovky, byť technicky (snad většina) a designově (některé) dokonalé - jen se podívejte co jsou v nich většinou za řidiči resp. řidičky - obzvláště pikatní pak jest taková blondýna v lodičkách na jehlových podpatcíh (snad) řídící min. 2tunový kolos od marketu k marketu, tomu pak řikám fakt dobře zas(ou)loužené auto. Trochen dost jiná káva však ale jsou produkty dvou firem: Jeep a Land Rover - takto já si představuji SUV (for men) - přeloženo do češtiny: Sportovní Užitkové Vozidlo (pro chlapy). Tož tak.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:14
Re: Sůvy
chudák holka má vykloubenou čelist a ušoupaný celý tělo a ty tu do ní šiješ...styď se!!! >:-[] >:D
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:20
Re: Sůvy
Já rozeznávám tři druhy SUV - vylepšený kombík který má opravdu jen hladit ego majitele - třeba Korejci. Potom SUV do kterého si sedne Amík a jede do Walmartu pro léky, cestou spáli 5 litrů benzínu a večer si nemusí honit péro. No a nakonec opravdové SUV ve smyslu polidštěný off-road. To je auto ;-) >:D
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:21
Re: Sůvy
pro ostatní: Ricardo vlastní vůz třetí SUV kategorie >:D
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 00:24
Re: Sůvy
Jo to ještě můžeš. Ostatně Ciello takový taky může ne?
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 00:27
Re: Sůvy
héééj! Vypadla ti tam 4 high-tech kategorie...sice zatím one-man show made by Lexus...zato výborná alternativa. tak. Dobrou!
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 00:40
Re: Sůvy
Kerej máš na mysli: RX, GX, nebo LX?
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 10:20
Re: Sůvy
ten co jede jako benzín s lokomotivou v zadku a žere jako ropák :-)
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 16:10
Re: Sůvy
Já palice děravá, že mne to nenapadlo hned, RXh to je.
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 00:28
Re: Sůvy
Tak to spolu vpodtatě souhlasíme aneb polidštěný off-road vyrábějí Jeep a Land Rover. Emerické SUV to jest jiná kapitola, tu bych tady netahal, i když ona asi pravděpodobně může za boom evropských/asijských SUVéček (aneb oni mají a my ne).
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 00:47
Re: Sůvy
Jen tak pro upřesnění: tou skupinou "Amík jede do Walmartu" máš na mysli Full Size SUV (představitelé např. Ford Explorer či GMC Yukon)?
neregistrovaný "Ricardo"
9. 8. 2006 07:48
Re: Sůvy
Přesně ;-)
neregistrovaný "taylor"
9. 8. 2006 10:07
Re: Sůvy
no explorer je este v pohode. ale taky expedition na 23" kolesach. alebo dodge ram 3500...
neregistrovaný "Umierneny"
9. 8. 2006 12:04
Re: Sůvy
Presne, Explorer je len velke SUV ale Expedition alebo to obrovske Infiniti QX56, to su dobre autobusy.. :-)
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 16:21
Re: Sůvy
Jen drobná korekce, Dodge RAM již nepatří k SUV anóbrž do kategori TRUCK, SUV od Dodge jest Nitro, optimální rodinný automobil.
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 16:11
Re: Sůvy
Aha. No tak to nic.
neregistrovaný "xt3"
9. 8. 2006 08:14
bez titulku
Jenom tak zběžně jsem si pročetl diskuzi a koukám, že je to tady jeden zaručenš informovaný znalec vedle druhého.... >:D >:D >:D >:D
Zaujal opravdu "dobře" informovaný Paja: (Ty než sem něco napíšeš, tak si to raději odpusť.... )
například motor 3.0d twin turbo se nebude montovat s výkonem 271HP, ale 285HP (stejně jako do X3 3.0sd)
například únik informací je to opravdu velký, když oficiální čas pro PRESS publikaci byl včera 08/082006 16:00 (takže jestli něco uniká, tak to může být max. Tvoje soudnost ;-) )
a další....
PS. pro informaci (trošku pravdivější, než od Paja a spol) X5 s desetiválcem z M5 a M6 BUDE :yes: :yes: :yes: :yes: ....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Paja"
9. 8. 2006 08:49
Re: Take it easy...
Nez nekoho napadnes, fotky a info jsem mel 060808 v 6.00 SEC, vc. specifikaci motoru, ktere udavaly prave tyto udaje. Mezi neoficialnimi a oficialnimi informaci byva vetsinou vetsi ci mensi diference. Proto, kdyz info mam, pak jej pustim a nic si nepridam. To, ze oficialni prezentaci uspisil unik fotografii stejne jako u rady 3 byla taktez jedna z informaci, ktere jsem mel jiz rano. Nez tedy nekoho napadnes a oznacis za nositele nepravdivych zprav, je lepsi se preptat... ;-) Tak snad priste. :-)
neregistrovaný "xt3"
9. 8. 2006 09:50
Re: Take it easy...
a) snad nečekáš, že do redakcí dostanou press informace přesně v 16:00 (dostanou to prostě normálně dříve, pouze je tam informace o oficiálním čase ;-) , takže poté už je to pouze na redakci....)
b) základní motory v nabídce jsou pouze 3 (4.8i, 3.0si, 3.0d takže o 3.0sd oficiální info ještě není ;-) )
:yes:
neregistrovaný "Paja"
9. 8. 2006 10:11
Re: Take it easy...
Nechapu, proc se do me navazis...stale nechapes, co Ti chci rici. Odnekud jsem informace dostal a jelikoz je to dobre informovany zdroj, tak jsem je i pustil dal a Ty na me po vice jak 24h vystrelis, ze tam jsou nepresnosti...ja z tiskove zpravy BMW necerpal. Navic 3.0 Twin turbo bude. Ano pripoustim nepresnosti se mohou vyskytnout, duvody viz. vyse. ;-) Howgh
neregistrovaný "Alessio"
9. 8. 2006 10:19
Re: Take it easy...
pájo, díky za čerstvé informace....kolegy si nevšímej, bude zástupce BMW a prská, že to uniklo >:D
neregistrovaný "Paja"
9. 8. 2006 12:05
Re: Take it easy...
Diky za podporu... ;-)
neregistrovaný "dan"
9. 8. 2006 11:14
suv
x5 se začíná ztrácet mezi rodinný SUVéčka, z masírky zaprděnej rodinej vůz.. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AliM"
9. 8. 2006 11:53
Pěkný interiér
Konečně z interiéru bmw zmizela ta druhá "boule" nad navigací. Začali u sedmičky a v podstatě ji dali do všech řad. Vidím že konečně od toho ustupují. Škoda že tento výdobytek doby začal rvát mercedes do eska. Tohle řešení v X5 II je elegantní a krásné..Bravo BMW! Jinak jako celek pěkný kousek!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Segal"
9. 8. 2006 12:01
nová X5 - konečně je tu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "honzax"
9. 8. 2006 12:43
XP super car
Tak X5 se zase víc než vydařila, oproti některým dřívějším Chrisovým návrhům je fakt hezčí a agresivnější. Já bych asi taky bral SUV, protože bydlím na dědině a občas je potřeba projet nějakou polňačku nebo brod. Ale při té velikosti a váze asi jedině TDI, protože nemám ropný vrt, abych mohl živit 3,0 l benál. Ale oproti ostatním SUV to má charisma a sportovní náboj, holt BMW je BMW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2006 13:20
bez titulku
vy ste tu sracky pisete tu o tom bmw x5 preto lebo nan nemate tak pisete chujoviny ved si sadnite raz do takeho auta a potom pis ***iny
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
9. 8. 2006 14:04
Re: bez titulku
ta a ted fofrem na sve domovske stranky! Vic jsi toho psat nemusel! :-!
neregistrovaný "pierro"
9. 8. 2006 15:08
Re: bez titulku
blbečku vrať se kam patříš - do *! 8-s
neregistrovaný "don Pedro"
9. 8. 2006 16:29
OT - Jen tak na okraj
Onehdá jsem viděl u jednoho golfového hřiště (fakt nekecám) Lincoln Navigator a vedle něj BMW X5, velmi zajímavé srovnání, jako Bob a Bobek ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2006 16:37
v září do paříže
>:D v září v paříži ;-) ;-) >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 8. 2006 10:19
OPRAVA REDAKCE.
Změnit hodnotu točivého momentu v tabulce výkon§ u pravděpodobného "iesa". 375 je trochu málo. Děkuji. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
10. 8. 2006 14:51
Re: OPRAVA REDAKCE.
Opraveno, je tam 475.
neregistrovaný "Bony"
10. 8. 2006 17:51
X5
Je to neuvěřitelná kárka, jsem rád, že se BMW trošku zmírnilo v tvarování karoserií. A taky že zachovalo celkem klasický design palubních přístrojů - a hlavně! podle foto má nová X5 EKONOMETR!!! Který z nepochopitelných důvodů pomalu mizí z ostatních BMW...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "čenda fára"
10. 8. 2006 19:39
bublina
mam rad bmw. fandim bmw. nemam rad suv. uprimne tohle auto mi podle fotek pripomina rozplizlou bublinu. hodne me zajimam jak to bude vypadat v realnym svete. fandim tomuhle autu uz jen proto ze to je bmw a urcite je krasne udelany. ale za cenu podprumerne vybaveny nove x5 bych radsi bral m3 coupe nebo 335ci - kdyz ne m3. tak preju tem ropnej sejkum, bohatym podnikatelum nebo maminkam ktery vozi deti do skoli krasne svezeni v nove x5. ja snim dal o bmw. ale m3 :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kermit"
11. 8. 2006 15:57
SUPER - BMW - SUPER!!!
:yes: SUPER auto. Truhla (rakev; překlad do CZ)Q7 sa ani neohreje na trhu a už sa nebude predávať a M od MB to má tiež spočítané! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "majdo"
15. 8. 2006 12:12
x5
je to proste král!!!!! :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milan"
25. 8. 2006 09:57
nova X5
To auto nemá žiadne čisté detaily, odmyslite si logo a ladvinky, tak z toho vychodí nejaký nepodarený kórejčan, reklamou sa nedá všetko prevalcovať, tá zaradená spiatočka v dizajneu BMW trvá už dlho
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "..."
27. 9. 2006 18:18
Re: nova X5
Troubo, kazdej korejec a ostatni zdechliny vypadaj, jako X5, nebo ML. Bez debat kupuju novy a nemusim se v nem ani svest! Ale jako u kazdyho BMW pockam rok a dovalim starou X5, nez se odstrani "vrtochy". Hlavne, ze je vetsi.
anonym
26. 9. 2006 17:15
bmw
tto aute je super nevem co sa vam na nom nepaci je to pekne auto uplne nove bmw x5 superrrrrrrrrrrrrrrr :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "iuz"
10. 4. 2007 21:43
i
ludia kolko stoji bmw x5
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 6. 2007 16:39
Bmw X5 4,8is
Super auto >:D
Rozbalit vlákno
0