Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

GM hlásí lepší ekonomické výsledky za druhé čtvrtletí

10 komentářů

že GM rozprodává vše, co má nějakou hodnotu.. tak že ono to zatím ještě tak moc slavné nebude 😉
Časem ano, doufejme 😉
Rozprodava to neprinasi zisky, to je logicke tak jak to dela kazdas automobilka nebo kazdy rozumny colvek :-!
Omyl. GM je v krizi - neprodává proto, že by chtěl, ale proto že musí! A to je sakra rozdíl. GM nemá dostatek financí, proto prodává své podíly v automobilkách a snad už dokonce střelil i svou finanční divizi (tedy téměř jediné, co fakt mělo cenu a vydělávalo)
Nemaluj zas japonce na zeď, Tome. 😄 Chceš tvrdit, že letos nedochází k ozdravování GM? Vážně ne? Od začátku roku akcie GM vzrostly z 18 dolarů za kus na 38...to jen tak pro zamyšlení.
32, překlep se vloudil, tak se urychleně opravuji. 😉
Cena akcií, to je taková nevyzpytatelná proměnná 😉 OK, pár změn k lepšímu se už udělalo a začíná to nebýt tak špatné.. o růstu cny akcií GM sem slyšel tuhle teorii - cena akcií roste kvůli uvažované alianci GM-Nissan-Renault, v případě aliance tyhle automobilky vzájemně v různých výších nakoupí akcie ostatních dvou partnerů = cena roste, trh očekává že by na tom mohl něco vydělat.. největší zájem na týhle alianci má prej ten maník (nevzpomínám si na jmého), co vlastní kolem 10% akcií - on je to totiž jinak docela úspěšný investor, ale na tomhle kšeftu prodělal kalhoty (akcie od doby jeho nákupu spadli o hodně hodně procent) a navíc teďka vlastní tak nějak "neprodejné kusy papíru".. sem slyšel, že je to právě on, který nejvíce tlači na vznik alinace a že tím sleduje jediný cíl - zbavit se svého podílu v tomhle "problému" a aspoň něco málo z toho vytřískat.. jsou to drby, ale na každém šprochu pravdy trochu 😉
jen jedno slovo: Enron 😉 PS: Proč teda GM prodalo subaru, které je trvale v plusu?
Zatímco pořádný kus práce je ještě před námi, naše schopnost zavírat fabriky a propouštět zaměstnance je unikátní v rámci celého automobilového průmyslu 😒
Uvidíme, jak si GM povede dál. Škrtat a prodávat ziskové části firmy umí každý. Prodej aut GM ale za první pololetí klesl o 2,3% a to nevypadá dobře. Bez brutálních investic do vývoje nových modelů půjde GM brzo do kytek.