Kvalita českého jazyka p.GTI koresponduje s kvalitou produkce VW.
Bravo. Konečně jsem se dočkal. Konečně jsi odhodil masku a jseš svůj. Díky. Tvůj IQ potenciál odpovídá všemu, co obdivuješ ve vepříně. Abys pochopil GTI. Mám na mysli Tvého Vežíše Wrista.Určitě máš doma oltář ze skeletu nejlepšího automobilu na světě-totiž z PRASSATA.
Ani nechci domyslét Tvé desatero a už vůbec ne, co produkuješ na toaletě.
No nic, vrána k vráně sedá že.
Ještě jednou mockrát děkuji GTI.VWamen.
Nesmysl, ty s tim nekdy jel ? Na video se vykasli, DSG mam a toto jsem u ni nikdy neregistroval, a bylo tady toho o tom i jinde jiz popsano dost. Podrazeni je bleskove, rychlejsi nez dokaze zcela bezny ridic, o tom nepochybuj.
A ta poznamka vyse o tom "že konvenční automat vždycky bude řadit líp v aut. režimu. než DSG", to je jiz zcela mimo misu >:D
Nez o necem tady zacnete tak zasvecene "mlit", zkuste si nekdy overit ona tvrzeni, nejlepe napr. zkusebni jizdou s DSGckem... Chapu, ze nekdo nemuze prijmout porazku Tiptronicu, jako klasicke HDM prevodovky..
A ty jsi s tim jel? Videl jsem video z novy oktavky (na idnesu myslim) a kdyz to DSG neceka, trva podrazeni pred zatackou i 3-4s, to uz je ale "trochu" pozde, jelikoz vetsina souteznich ridicu by uz byla davno v pangejtu...
A proč bys něco muset vysvetlovat? Takový rozdíl v tom není, abys musel něco vysvětlovat. Prostě to bude automat a kdo se bude chtít vyřádit v manuálním režimu, ten bude čumět
Jezisi, ty taky misto burtu zeres sojovy maso, co? :-( Nejdriv si 3x presedni, zamysli se, klidne si to napis nejdriv na papir a pak zametej, ty pedagogu :no::no:
Jestli to tak má být nevyřešíme.. každopádně je to nevyhnutelný proces, dělaj to tak i ostatní, ale Toyota je opět o něco dále ;-) Třeba VW se teďka stává montážním závodem čínských "polotovarů", tak nevim nevim, jak teď bude GTIčko budovat Evropu >:-[] >:-[] >:-[];-)
Jé, Micinka objevila ameriku ;-) .. to je přeci stará známá věc.. navrhnou to v Německu, dají do toho motory z Polska, převodovky snad z JAR a další díly z Thajska a pak to smontují v Anglii.. vítej v globální vesnici :-!;-)
Patří také k dobrým mravům opravit kolegu, pochybí-li. Vidlička není vyjmenované slovo po V, ani nemá předponu vy. Tudíž vidlička je s měkkým i. ;-) Jinak :yes:
umět používat vydličku a nůž... současně. My, co máme od spojky ubroušený levý kopyto... sice můžem uctívat "ručábo"... ale popravdě přiznám... že tři kilometry s automatem (s dobrým automatem) daj okamžitě na spojku zapomenout. Jistě... DSG a PORSCHE bude dokonalá harmonie. Pokud to tam budeš chtít vrážet pazourou... Porsche ti to dovolí... garantuju ti, že to dělat nebudeš. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Díky za odkaz, nááádhera... :yes::yes::yes::-) Jo jo, necelá tuna a k tomu 210 koní, stovka pod šest sekund - to bylo v '73 jak z říše snů... :-) Oni jich původně měli vyrobit jen 500 (kvůli závodům), ale ještě než skončil autosalon v '72 v Paříži, kde tuhle RS představili, byla celá série rozebraná... :yes: Tak přihodili další sérii 500 aut (původně se báli o odbyt >:D ) - a po ní se také zaprášilo... :-) Nakonec jich vyrobili asi 1600 (někde se uvádí 1800?) a dneska by člověk musel pomalu prodat střechu nad hlavou, aby sehnal nějaký originální kousek (na trhu je také dost přestaveb "obyčejnějších" 911 na RS)... Myslím, že ty tohle všechno víš :-), jen jsem to sem napsal pro případ, že by to někoho zajímalo... ;-) Takže díky za ten odkaz, můj nick je jen takové malé vzdání holdu tomuhle nádhernému kusu auta a části automobilové historie... :yes::yes:
no tak pro Americky trh je to uz dnes nutnost. Drtiva vetsina Amiku s manualem jezdit neumi a nikdy se to ani nenauci. Ale ja osobne bych v Porsche automat nechtel. Ikdyz od Porsche bude DSG opravdu uz na urovni...
Předběhl jsi mě ;-) zrovna sem se chystal napsat to samé. "Porsche had hoped to complete work on its sequential manual gearbox in time for this summer’s introduction of the 997-based 911 Turbo, but that car initially arrives with a Tiptronic automatic or a six-speed manual." Prostě nedokázali DSG včas vyvinout a odzkoušet ;-\ ale jsem přesvědčený, že DSG v podání Porsche bude bomba :yes:
V americe auto bez automatu skoro neprodáš.... Ani Porsche (tím spíš, že na něj mají dost často lidé, kteří moc technickýho nadání nemají (no jo, všichni nemůžou bejt Češi) ;-):-):yes:
To to trvalo! Bylo šokující zjistit, že nová 997 má starou 5 stupnovou automatiku..Bylo jasný, že se čekalo na DSG, ale trochu se to protáhlo.
Taky bych polemizoval s tím, co je v článku, totiž že pro Turbo dostal přednost osvědčený Tiptronic - naopak - chtěli tam už dávat DSG, ale ještě se to nestihlo. Ihned po přichodu DSG půjde pětistupňový Tiptronic do propadliště dějit, kam patří
Tak kámo takovouhle partičku nadšenců bych taky chtěl potkat cestou do práce. Anebo ještě lépe, jak jsi sám napsal, nebyl bych vůbec proti, kdyby mi jedna z těch čtyřkolejch krasavic každé ráno zazpívala před domem.... :-)
Myslím, že tento krok se dal od Porsche očekávat - proč nemít v jedněch z nejlepších aut jednu z nejlepších převodovek... ;-) Já bych sice levý pedál ve sporťáku postrádat nechtěl, ale je jasné, že svou klientelu si bezesporu najde... A teď si dovolím odbočit a popsat svůj včerejší zážitek, kdy jsem v centru Prahy viděl nádhernou neplánovanou "přehlídku" 6 Porschí - zřejmě se jednalo o společnou jízdu pár členů nějakého francouzského Porsche klubu (všechna auta měla francouzskou SPZ), kteří právě zaparkovaly svoje káry před jedním hotelem - a to hezky vedle sebe zadkem do ulice... Já stál na protějším chodníku (v očích jiskry a cejtil jsem se tak na 8 roků :-) ) a neplánovaně se tak zpozdil o dobrých patnáct minut, protože jsem se prostě nemohl odtrhnout - uznejte sami, že tyhle skvosty za to stály... ;-):yes: A sice - 996 C2, 993 C4S, 993 C2, 993 Turbo, 986 Boxster S a na závěr 911 z 80.let (řekl bych, že to byla 911 SC, ale nedostal jsem se k ní dost blízko)... Když majitel přeparkovával 993 C2, zvuk toho vzduchem chlazeného boxeru byl pro mé uši i na zpátečku dokonalým koncertem - bylo by hezké jednou slyšet odrážet se od stěn garáže ten samý zvuk, když levačkou otočím klíčkem ve svém autě... :-):yes: