Jo, tohle je severskej ledoborec... dokonalej klenot. Sice mu absence dalších dveří možná odláká nějaké procento zákazníků... ale, je to tak krásný auto, že bych do něho snad lez´i střešním okénkem... BRAVOLVO :yes:
Věčný boj :-) Když malý auto, tak jen dvoje (troje) dveře :yes:;-) Jinak souhlas, je to krasavec. A s tím místem vzadu bych si hlavu nelámal. Jsou tam jen dvě sedačky, takže místa málo nebude. Stejně v takových autech jezdí pouze dva lidé. A dětskou sedačku na zadní dáš také s přehledem :yes:
Já myslím, že s tím počtem dveří je to trošku sporné... Také preferuji spíše dvoje, ale na druhou stranu hatchback je často druhé auto do rodiny pro manželku, ve kterém pak často vozí i caparty - v takovém případě se určitě zadní dveře hodí... A v čem jiném sakra vozit děti než v bytelný švédský oceli... ;-)
Já s Tebou víceméně souhlasím - když vím, že druhou řadu sedadel budu využívat pravidelně (tím spíš, když se jedná o děti), pak koupím 4D(5D)... Ta gymnastika byl jen fórek, kdy ZZ nahlížel na situaci ze sportovního úhlu - gymnastika měla vyjadřovat ten sport, protože více sportovních zážitků Volvo obvykle nenabídne... ;-)
Jo... A tím pádem nejsportovnější dopravní prostředky asi budou ty, co nemaj žádný dveře - což sedí, protože to jsou mašiny... :-) Jedinej problém téhle logiky vidím v tom, že kdejakej městskej autobus je tak sportovnější než Maserati Quattroporte... >:-[];-)
No ttreba par lidi to odradi, ale spousta lidi zase ceka na 2 dvere a navic u Volva... To zas jiny zakazniky prilaka... Stresnim okenkem tam nepolezes, to ma dvere pres pul auta >:D
Tak to vypadá, že Volvo si opravdu věří, když zákazníkům v téhle třídě nabídne jen 4 sedadla... Mně je to sympatické (kolikrát by v takovém autě skutečně jelo 5 lidí?), ale jsem zvědav, jak tuhle malou ztrátu praktičnosti přijmou potenciální zákazníci - přeci jen je to standardní třída... Každopádně good luck či lépe SKOHL C30! ;-):yes:
Ještě by mě docela zajímalo jaký převodovky se do něj budou dávat..protože na fotkách interierů je automat ;-\ ..ale vim,že to jsou 1.ofic.informace ...jen myslim že to bude zajímat víc lidí
POHÁDKA O SKÁKAJÍCÍ KOČCE: 3. díl - Přešlápnutí na místě
Jaguar Mk VIII je svému předchůdci Mk VIIM velmi podobný a původně byl asi zamýšlený jako jeho vybavenější verze. Na první pohled je lze rozeznat podle neděleného čelního skla u Mk VIII a drobného vykrojení karosérie u zadních kol. Tento vůz byl bohatě chromován - kolem oken, světel a kapoty. Decentní lišty na bocích oddělovaly dva odstíny barev u modelů v dvoubarevném provedení. Na kapotě se objevila typická soška skákajícího Jaguara, která u obou předchůdců chyběla. Z technického hlediska došlo k dalšímu navýšení výkonu použitím nové hlavy válců a dvojitého výfukového potrubí. V interiéru se poprvé objevily výklopné pultíky pro cestující na zadních sedadlech. Na dřevěné obložení bylo použito kvalitnějších materiálů. U modelů s automatickou převodovkou byla vepředu nedělená lavice. Aby továrna dostatečně využila kupního potenciálu úřadů a známých osobností, které často kupovaly Mk VII, vznikla i polosériová řada Mk VIIIB. Zvenku se od Mk VIII nijak neodlišovaly, uvnitř byla přepážka mezi řidičem cestijícími na zadních sedadlech a minibar. Většina z nich se vyrobila v černé barvě a byly dodávány zejména pro vládní účely. Údaje o počtu výrobených kusů nejsou známy. Výroba probíhala přibližně v letech 1957-1962. Podobně vybavený model Jaguar už nikdy nevyráběl. V roce 1960 totiž koupil značku Daimler, která se stala luxusní divizí a vyráběla modely DR450 a DS420. Mk IX byl představen na podzim 1958 v Londýně. Pod stejnou karosérií se ukrývala nová technika z XK150. Motor byl převrtán na objem 3,8 litru a osazen novou hlavou. Bubnové brzdy s posilovačem nahradily na všech kolech nové kotoučové brzdy Dunlop. Přibyl také posilovač řízení a výkonnější topení. V nabídce bylo opět i dvoubarevné provedení. Ze strategického hlediska pouze vyplnil Mark IX období před příchodem zcela nové generace.
Tohle přece není kupé. :-) A to jsem ještě nestrávil, že se něco, co je bezpochyby C50, jmenuje C70. >:D Za ty pěkný a bezpečný auta tedy to marketingové přikrášlování názvů Volvu snad vbrzku odpustím. :yes:
ze špatný perspektivy. Díváte se na C30 a porovnáváte s tím, co dělá konkurence - tedy se standardním hatchbackem tak, jak ho dneska známe. Já ovšem myslím, že Volvo má opět zcela jasno. Podobně jako XC90 definovalo nový rozměr pojmu "rodinný auto" (protože víc než vyhovuje každýmu členu rodiny zvlášť - a tak funguje, i když je rodina dohromady), C30 definuje novou kategorii. Není to "jen" hatchback. Je to univerzální vozidlo městskýho člověka. Dokonalý přibližovadlo na menší vzdálenosti. Nechápejte ho jako rodinný auto. Dívejte se na něj jako auto pro manželku, která vyzvedává děti ze školky a cestou se staví pro nákup. Nepotřebujete pět sedadel. Stačí bezpečný čtyři křesla a rozumnej kufr. Manžel taky nevozí všechny spolupracovníky z kanclu najednou. Ne, vezme do práce kolegu nebo sekretářku. Kolik z těch pětidvéřovejch pětisedadlovejch hatchů jezdí dneska běžně v plným obsazení? Stačí jen chvíli sledovat městskej provoz a máte jasno. Tleskám Volvu za to, že v něm dělaj lidi, kteří u práce myslí, a koukaj se kolem sebe, když zrovna neseděj za rýsovacím prknem. Tak se totiž do světa dostávaj věci, který nám usnadňujou život. BRAVO Volvo!!! :yes:
No, ja mam v aute 4 perfektni anatomy a muzu ti rict, ze uz by se parkrat moznost odvezeni 5 lidi hodila. Na druhou stranu, kvuli tem dvema situacim rocne bych ho za nejaky nudny kombi urcite nevymenil >:-[]
Kdepak, zas takovej machr nejsem. A kdybych uvazoval o LHD sedanu, nebude to Skyline, ale Toyota Chaser Tourer V s 1JZ-GTE. Uz jsem tady psal, ze jezdim Civikem (jo, fakt existuje takovej, co ma z vyroby 4 anatomy :-) ).
Sice mi ten nazev neco rikal, ale musim se priznat, ze sem to auto v zivote nevidel. Ale ten kod uz mi neco rika, neni to nahodou motor, ktery se montoval do Supry Mk.IV ? Ted sem hodil Chasera do googlu a musim uznat, ze to je teda stylovka jak prase, nejmafianstejsi auto, co sem videl >:D(aspon v peknem tuningu). Hlavne ten nizky profil strechy a dlouhatansky kufr (ten je snad delsi nez kufry na starych Jaguarech). Tohle je urcite rovnoceny souper "rodinneho" Skylinu ;-) Jinak Civic je urcite taky super auto :yes:
Neni, Mk.IV mela 2JZ-GTE (jak rikal Monomotronic (viz dfens) v Rychle a zbesile, "dva motory JZ-GTE" >:D ). 1JZ je radovy sestivalec 2.5 s turbem, 280 koni (tj. o pul litru mensi objem, nez 2JZ). Oba motory pak existuji i ve verzi GE, tj. 1JZ-GE a 2JZ-GE, ktere jsou bez turba. Jo, mafianska kara to je, ja Toureru soukrome rikam "BMW-killer", protoze vetsina mistnich majitelu 318i by asi byla hodne prekvapena ;-) Civic super je, proto ho mam. :yes: (pokud by te zajimaly podrobnejsi info o japonskych autech, ktera Evropa nikdy nevidela, tak mrkni sem, je tam i ten Tourer a vsechny podrobne info o nem: [odkaz]
...nemám ten pocit pri pohľade na bočný profil, že by toto autíčko poskytovalo až tak veľkoryso priestor pre hlavy pasažierov na zadných sedadlách...ale inak skvelá práca, to auto je neokukaný originál a to sa vysoko cení...stotožňujem sa s názorom Peytla, a k tomu už takmer niet čo dodať!
podla mna toto je auto pre mladych, hlavne pre slobodnych, vo firme ma nejaky sedan, ale do roboty bude chodit na niecom s cim sa rychlo prepletie cez mesto, z coho ma radost, aj tak ked pojde niekam na akciu, chatu tak ostatni pridu na svojich autach, takze nepotrebuje trepat vsetkych kamaratov