Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

3,0 TDI
neregistrovaný "xganga"
| 22. 7. 2006 01:38
Klidně bych se vsadil o cokoliv, že zrovna motor 3,0 TDI bude u nás nejžádanější. Oproti 2,7 TDI o trošku větší cena, která je ovšem vyvážena o 40 kW silnějším motorem.
3,0 TDI
neregistrovaný "P@J@"
| 22. 7. 2006 08:37
TDI...to jsou mi panečku motory...ten výkon, ty krouťáky, ta spotřeba!!! Člověk by si ho i koupil...pokud by to bylo jenom na papíru. Jakmile nastartuješ, tak se hned díváš do zrcátka, abys náhodou tomu traktoru nevjel do cesty. ALe chyba lávky, kámo, ten líbivej zvuk jde zpod tvojí kapoty. Klapot a čoud z vejfuku byly důvodu, proč jsem si před čtvrt rokem neobjednal do audiny diesel...nehledejte v tom nic iracionálního...pro mě je benzín benzín a diesel traktor...
3,0 TDI
neregistrovaný "vašek"
| 22. 7. 2006 10:01
Můj známý na to má a koupil si Audi A6 3.0TDI - po najetí 50000km motor takříkajíc umřel.Naštěstí to bylo v záruce.
3,0 TDI
neregistrovaný "anonym"
| 22. 7. 2006 12:57
hm ... tipuju ze tomu nalozil plnej knedlik hned jak to nakop ... to se pak ale nemuze divit, ze ten motor odrovnal
3,0 TDI
neregistrovaný "Yaroukh"
| 22. 7. 2006 13:44
libi se mi, jak jsi bez zavahani dokazal s jistotou urcit pricinu zavady; vzhlizim k tobe s obdivem
3,0 TDI
neregistrovaný "anonym"
| 22. 7. 2006 14:13
nerikam, ze to tak musi na 100% byt, ale vim, ze spousta lidi si takhle * motor a neni to problem jen dieselu, ale i benzinu ... treba takove M3 ma pro jistotu elektronicky omezene otacky v zavislosti na teplote motoru?
3,0 TDI
neregistrovaný "anonym"
| 22. 7. 2006 10:18
Nafta patří do traktorů.
3,0 TDI
neregistrovaný "HDI"
| 22. 7. 2006 10:44
Zase další zakomplexovaní, co nemaj na pořádnej diesel...
3,0 TDI
neregistrovaný "Alessio"
| 22. 7. 2006 10:49
>:D víkendový vtipálek. Diesel je náhražka velkého benzínového turbomotoru >:-[]
3,0 TDI
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 22. 7. 2006 11:04
Hele ty ftipálku.. >:D >:D
3,0 TDI
neregistrovaný "Alessio"
| 22. 7. 2006 11:53
prej že nestíháš,jo? >:-[]
3,0 TDI
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 22. 7. 2006 12:41
vůbec... >:D >:D koukej to sesmolit ať to mam z krku ;-)
3,0 TDI
neregistrovaný "Alessio"
| 22. 7. 2006 12:56
sesmolit...dyť sem ti to už poslal, je to vpodstatě to původní, jen s těma tvejma hlodama >:D
3,0 TDI
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 22. 7. 2006 13:38
Aha.. Tak proč sis neušetřil práci >:D >:D
3,0 TDI
neregistrovaný "P@J@"
| 22. 7. 2006 13:51
Děti, nehádejte se.... >:D

Já jsem si místo dieselu radši připlatil a koupil pořádnej benzin...Proč? Chci taky někdy od svýho auta víc než jen přepravit z místa A do B...chci slyšet MOTOR,když mám chuť...a ne Zetor...chci mít možnost ho vytočit vysoko s tím, že tam podá ten největší výkon a samozřejmě nechci, aby za mnou byl obrovskej oblak dýmu.... Naftu děkuji, nechci...btw jediná nafta, co mě oslovila bylo BMW 535d...ovšem jen do svezení s BMW 540i... :-)
3,0 TDI
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 22. 7. 2006 14:53
My se za A nehádáme a za B se nebavíme o autech >:-[]
3,0 TDI
neregistrovaný "Johny.Rico"
| 22. 7. 2006 15:47
Tak to nám pověz co to máš za káru frajere.
3,0 TDI
neregistrovaný "sr"
| 23. 7. 2006 08:47
osobně vlastním benzínovou Fábii HTP. Já vím, tři válec, žádná výhra. Ale stála mě 350 tisíc a protože nepatřím k těm, co by si za tyhle prachy pořídili ojetého Jaguára se 4 litovým šestiválcem, tak jsem spokojený. Teď jsem na služebce a jezdím s dieselovým Citroenem C4. Motor je tichý, chod je perfektní a hlavně ta spotřeba. Jezdím za 4 litry na 100 km. Až se tomu nechce věřit :-) to je panečku motor. Samozřejmě chápu, že ty porovnáváš bazarová auta a tak ti starý bazarový diesel přijde jako traktor. Ale u nových aut to tak není, tam jsou diesely pěkně nadupané ;-)
3,0 TDI
neregistrovaný "P@J@"
| 23. 7. 2006 10:07
užij si tu fábii... :-) ...nic víc k tomu neřeknu
3,0 TDI
neregistrovaný "pedro"
| 22. 7. 2006 11:32
si myslím,že ty si mal tú česť s nejakým talianským dieslom a nevieš čo je to poriadny diesel...nova doba kamarat tak si potom daj pozor ked budeš na dialnici,aby si sa neplietol do cesty tým traktorom...
3,0 TDI
neregistrovaný "anonym"
| 22. 7. 2006 13:36
Zatím se předjetí nebojím. 350 koní má asi málokterý uhlák. Ale v podzemním parkovišti při vjezdu kteréhokoliv dieselového tchoře bych přišel o uši.
3,0 TDI
neregistrovaný "pedro"
| 22. 7. 2006 15:06
v súčasnosti má skoro každé auto diesel v ponuke motorou.Väčšina má viac ako 90PS a maximálnu rýchlosť niekde okolo 175km/H čím sa približujú benzínom ,ale s minimálne o 2 litre mešou spotrebou.a píšeš o 350konoch máš 350konové benzínové auto?????
3,0 TDI
neregistrovaný "anonym"
| 22. 7. 2006 22:28
Ano, mám.
3,0 TDI
neregistrovaný "Myšák"
| 23. 8. 2006 20:23
Kecáš, na to se vydělává a neztrácí se čas břidkými kidy vo ničem >:-[]
3,0 TDI
neregistrovaný "sr"
| 23. 7. 2006 08:52
350 koní má asi málokterý benzín ;-) a až potkáš 350-ti koňového diesela, tak tě jeho kroutící moment nechá s tvým 350-ti koňovým benzínem za sebou :-) a až ho o pár minut později doženeš a pumpě, aby jsi nabral plnou, tak on tam natankuje polovinu toho, co ty :yes:
3,0 TDI
neregistrovaný "mari"
| 22. 7. 2006 10:53
Diesel má stále svůj limit. A ten ještě dlouho nebude moct překročit. Ani jako šestiválec. Když mu v nízkých otáčkách (cca 1200) naložíš- zaklepe jak Zetor Crystal. Pověry o delší životnosti jsou už pasé. Nástup elektroniky, variabilních turbodmychadel, supervýkonných čerpadel se projevil negativně i na životnosti a spolehlivosti. Diesely mají za sebou hektický vývoj, a dalo by se říct- že předběhli sami sebe... Benzín stále může být racionální volbou i pro ty, kteří hledí na náklady. Náklady nejsou jenom spotřeba. Obojí může být dobrá volba
3,0 TDI
neregistrovaný "anonym"
| 24. 7. 2006 10:55
Pravdu díš... :-!
3,0 TDI
neregistrovaný "pedro"
| 22. 7. 2006 11:31
prečo potom dieslove "traktory" porážajú benzín už aj na 24hodinovkách????????
3,0 TDI
neregistrovaný "Alessio"
| 22. 7. 2006 11:40
prečo? Protože jsou zvýhodněny pravidly a je to marketing jak řemen ;-)
3,0 TDI
neregistrovaný "pedro"
| 22. 7. 2006 15:10
hm takže marketing?podplatili všetky tými ,aby ich nechali vyhrať? >:-[] myslím ,že to bude tým ,že sa vyrovnajú výkon benzínom a naopak spotreba je výraznejšie nižšia a tým aj menej zástavok rovná sa výhra ,len nevidím ten marketing...ako ked spravili TDI s dostatočným výkonom a konkurencieschopé vozidlo ešte to neznamena ,že ide len o mareting...ale o ukážku dokonalosti týchto dieslov....
3,0 TDI
neregistrovaný "Alessio"
| 22. 7. 2006 15:24
jsi dost mimo... :-)
3,0 TDI
neregistrovaný "jerevan"
| 22. 7. 2006 21:00
tak preco si nesadnes do svojho traktoru a nedas si nejaku tu 24 hodinovu jazdu nech nemusime citat voloviny co trepes ?? :no:
3,0 TDI
neregistrovaný "anonym"
| 22. 7. 2006 21:49
>:D >:D >:D >:D >:D >:D jsi zábavný.....jak píšu níže...je to jenom reklama a reklama a zase reklama...jenom místo billboadrů si udělali speciálního diesela, kterej má s těma v normálních autech společnýho asi tolik, co normální benzíňák s tím, co dávaj do F1... Když se dá dost peněz do vývoje, tak je holt možný ledascos...jenom by mě zajímalo, jestli ty Audiny taky tak čadily...to by pak lidi na LeMans z toho závodu moc neviděli... :-)
3,0 TDI
neregistrovaný "P@J@"
| 22. 7. 2006 21:59
zapomněl jsem se podepsat...sorry :*)
3,0 TDI
neregistrovaný "Baron"
| 24. 7. 2006 10:05
Pokial si dobre pamatam, tak benzinove Corvetty mali o 6 zastavok v boxoch menej. ;-)
3,0 TDI
neregistrovaný "Skyline"
| 24. 7. 2006 13:15
Boze pedro, kdyz o necem vis hovwno, tak o tom nepis. Pokud si to dobre pamatuju, byl limit pro ropaky o 37% vyssi, nez pro benziny (tj. ropaky muzou mit o 37% vetsi objem) a - jake prekvapeni - od letosniho roku se ropakum povolila variabilni geometrie lopatek turba. Audi nemuselo uplacet ostatni, Audi stacilo uplatit FIA a nechat prepsat pravidla tak, aby jim to vyhovovalo. A protoze jsou jediny tovarni tym, FIA jeste rada couvla. Ropak se stejnymi limity, jako benzin by daleko nedojel a nejake kecy o dokonalosti jsou tak leda k smichu.
3,0 TDI
neregistrovaný "P@J@"
| 22. 7. 2006 13:55
diesely byly na LeMans jenom jako reklama...velká drahá reklama...myslim, že s dostatečnejma nákladama by s trochou nadsázky příšti rok mohlo vyhrát auto na bioplyn nebo řepnej olej...všechno je jen otázka nákladů a jestli se to vyplatí...podívej se, jak je TDI předražený...ale když přece vyhrálo LeMans, tak si o spousta "šťastlivců" koupí...sqělej marketing...
3,0 TDI
neregistrovaný "Johny.Rico"
| 22. 7. 2006 15:45
Vy jste ale mimo chlapečci. To jsou Commonraily, ne PD. Tak se uklidněte. Nikdo z vás tu v tom nejel, ani v žádném autě s 3.0 TDI, tak tady neplácejte hovadiny ok? Vím o čem mluvím a ten motor má úžasný zvuk. Ne jak traktor. No prostě tady tomu někdo vůbec nerozumí a rozumuje. Ach jo.
3,0 TDI
neregistrovaný "P@J@"
| 22. 7. 2006 19:20
jel jsem v Q7 3.0 TDI....nazor proti nazoru....nekomu se to treba muzu libit....nekdo posloucha treba Bilou orchidej....chuť je chuť - kráva si líže vocas...je fakt, že asi jde o nároky toho, kdo ten motor posuzuje...mě přišel línej a s děsnym zvukem...ikdyž v mnohem těší Q7, koupil jsem jí, ale s 4,2 a je to lahoda...žádnej megadravec, ale pěkný poježděníčko...
3,0 TDI
neregistrovaný "anonym"
| 22. 7. 2006 22:36
Přesně tak.Diesel 3,0 je na Q7 slabý, nedá se ani svižně předjíždět.
3,0 TDI
neregistrovaný "BMWest"
| 23. 7. 2006 07:28
No AUDI Q7? NO! Proč si radši nepořídít Touarega, ten je alespoň terénní a ne jen na počest quattra nafouknutá A6 s velmi příznivou cenou Kč/Kg.
3,0 TDI
neregistrovaný "Láďa"
| 23. 7. 2006 09:47
No tenhle segment aut neni skoro vůbec teréní. Sou to jen nafouklý, zvýšený kombiky s pohonem na všechny 4... Když chce někdo teréňáka v týhle třídě, tak si koupí Granda nebo G.
3,0 TDI
neregistrovaný "P@J@"
| 23. 7. 2006 10:06
Scháněl jsem velký auto pro rodinu, kam můžu dát hodně bagáže, bude to mít pohon na všechna kola a aby mělo taky nějakou image, protože ho občas používám i na služební cesty.... V létě s nim moc nenajezdim, ale těším se na plýskanice....to bude teprve ono....zatim se mi zdá Q7 jako správná volba
BTW někdo mě tu napad, že srovnávám bazarová auta...nic proti prodeji z druhé ruky, ale od té doby, co vymysleli v bankách spotřebitelský úvěry, tak nevidím důvod chodit do bazaru...
3,0 TDI
neregistrovaný "Bárt"
| 23. 7. 2006 16:35
Jeden ti dám: měl jsem k dispozici 300t na auto. Něco novýho za to? To bych si vůči mýmu současnýmu autu (Punto) nepolepšil, spíš naopak :no: Tak jsem to vrazil do dva roky starýho Focuse v dieslu, co má na kontě 60t km, dostal jsem k němu 3 roky záruku a jsem celkem vysmátej. Zítra si ho jdu vyzvednout... >:D
3,0 TDI
neregistrovaný "P@J@"
| 23. 7. 2006 17:09
hm...pokud kupuješ cash, tak jo...ale to mi přijde nelogický...dneska ti banka(zvlášť na firemní účet s přiměřenym obratem) udělá spotřebitelskej úvěr přímo na míru a jsou peníze skutečně skoro zadarmo...pak bys moh mít i novýho focuse a dosáhnul bys na to i s lehce podprůměrnym platem bez toho, aby ses šel pást... Mně třeba dali na firemní účet úvěry na několik firemních aut za skvělejch podmínek a k tomu ještě na mojí osobní káru jako takovej bonus... Dneska se vyplatí přemýšlet o novym autu, ať máš jakejkoliv plat...znám člověka, co má na úvěr Lamborghini...je to jako si koupit barák....to auto skoro neztrácí na ceně
3,0 TDI
neregistrovaný "Bárt"
| 23. 7. 2006 17:20
Platba cash má ale i svá kouzla - zvlášť když kupuješ v bazaru, tak ti za platbu hotovostí dávaj celkem slušný výhody (alespoň tady v Německu) - já dostal slevu 6.000, sadu nových zimáků k tomu a inspekční prohlídku při 60t "zadara", a to vše díky platbě v hotovosti >:-[]
3,0 TDI
neregistrovaný "2,7 RS"
| 23. 7. 2006 20:45
P@j@, je to jen drobnost, ale není to náhodou tak, že by ze spotřebitelského úvěru měly být financovány výhradně nepodnikatelské aktivity? Takže bych se více než divil, že by ti "banka udělala spotřebitelskej úvěr přímo na míru na firemní účet s přiměřeným obratem..." - zřejmě se spíše jednalo o jiný produkt než spotřebitelský úvěr... Nebo je to ještě jinak?
3,0 TDI
neregistrovaný "P@J@"
| 23. 7. 2006 22:45
pokud jsem se nepřesně vyjádřil, tak se omlouvám, ale domnívám se že se skutečně jedná o spotřebitelský úvěr, popř. o nějakou obdobu, ale i bance tomu tak říkají. Mám s KB uzařenou rámcovou dohodu ohledně všech finančních služeb, za rok se tam obrátí docela dost peněz, takže není problém si vzít peníze na cokoli a za excelentních podmínek...máte-li firmu, která expanduje, tak vřele doporučuji...
3,0 TDI
neregistrovaný "2,7 RS"
| 24. 7. 2006 08:01
Ono v občasnkém zákoníku je spotřebitel definován takto: "Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti." I charakter a podmínky spotřebitelského úvěru obecně jsou jiné než úvěry, které banky nabízejí podnikatelské sféře - ale to už bychom zabíhali trochu moc mimo téma auto.cz, takže bych to takto nechal... ;-)
3,0 TDI
neregistrovaný "Johny.Rico"
| 23. 7. 2006 11:55
No jestli sis koupil Q7 se 4.2, tak to jo teda :yes: , to se ani nedivím, že ti to přijde "slabé" s dieselem.
3,0 TDI
neregistrovaný "Charger"
| 22. 7. 2006 20:24
ale blbost- moderní dieselový šestiválec skoro nerozeznáš od toho benzínového a někdyx je diesel vhodnější než benzín.. ;-)
3,0 TDI
neregistrovaný "jerevan"
| 22. 7. 2006 21:02
hej,ked mas stuple v usiach a dostatocne tmave okuliare tak nerozoznas >:D
3,0 TDI
neregistrovaný "Charger"
| 22. 7. 2006 22:43
blbost..
3,0 TDI
neregistrovaný "anonym"
| 22. 7. 2006 21:52
to slovo SKORO si podtrhni....ještě si dobře pamatuju na dobu, co mi leckdo říkal, že má v autě poloklimatizaci a že je to SKORO tak dobrý jako normální klima....byla to samozřejmě jen normální ventilace, kterou "schopnej" výrobce(VW) jinak nazval...
3,0 TDI
neregistrovaný "P@J@"
| 22. 7. 2006 22:00
to jsem taky ja...
3,0 TDI
neregistrovaný "BMWest"
| 23. 7. 2006 07:31
Zapni si cookies pro tento server a budeš mít po problémech.
3,0 TDI
neregistrovaný "Charger"
| 22. 7. 2006 22:52
Dnešní nejmodernější dieselové šesti a osmiválce jdou rozeznat od benzínových verzí tak možná na volnoběh za studena...pak už ne!
3,0 TDI
neregistrovaný "Láa"
| 23. 7. 2006 09:49
Ty si asi nikdy neslyšel vytočenej bynzínovej motor... Jezdim v 2.8V6 a 4.7V8 a v životě bych naftu nechtěl. Maximálně až bude palivo za 50 Kč, tak bych si pořídil nějakýho malýho ropáka na popojíždění...
3,0 TDI
neregistrovaný "Ian van Kohl"
| 23. 7. 2006 21:58
aby slyšeli, když se ty nafty nedaj ani pořádně vytočit. Nafťáky do dodávek, tam jsou ideální. Celkem dost jezdím s Transitem a tam si naftu nemůžu vynachválit. Nicméně jako majitel vysokotáčkové Hondy(točí do 8000) si nemůžu pomoct.
3,0 TDI
neregistrovaný "murka"
| 24. 7. 2006 09:40
Nemám osobně nic proti TDI, ale benzín je holt benzín. Subjektivně v TDI cítím "větší" potah odspodu ale když srovnám papírové zrychlení tak mi vychází benzín lépe i když ten potah od nízkých otáček není tak cítit. Máme Passat 4motion 103kW, V70 2,4i 125kW a XC90 D5 136kW. A hlavně nad 4tis ot. nemá cenu naftu vytáčet, to už se pak za autem vytvoří krásnej černej mráček vhledem k absenci filtru pevných částic. Už se těším až vyměním V70 za XC70 s Turbo benzínem.. to je teprve to pravé, samozřejmě že spotřeba je o něco málo větsší.. :-)
hybrid
neregistrovaný "jazdec"
| 22. 7. 2006 11:24
no ropaky sa daju nahradit benzinovym hybridom.. sppaja to v sebe vyhody oboch..
hybrid
neregistrovaný "Alessio"
| 22. 7. 2006 11:41
:yes:
hybrid
neregistrovaný "Charger"
| 22. 7. 2006 20:27
8-s
common- rail
neregistrovaný "pedro"
| 22. 7. 2006 11:37
neni ten trojliter už common -rail??
common- rail
neregistrovaný "bingo"
| 22. 7. 2006 13:50
Ano, ale prupovidka s traktorem je tak popularni, ze se tady s ni i tak spousta lidi ztrapnuje ;-)
common- rail
neregistrovaný "pedro"
| 22. 7. 2006 15:13
asi tak už sú dávno za nami tie časy ked človek nerozoznal zvuk traktora od osobného auta...a nech si hovorí kto chce čo chce TDička sú vynikajúce aj ked pomerne hlučné...
common- rail
neregistrovaný "Johny.Rico"
| 22. 7. 2006 15:47
Přesně!!! :yes:
common- rail
neregistrovaný "P@J@"
| 22. 7. 2006 13:56
viděl jsem, slyšel jsem, jel jsem...sice v jinym modelu(Q7)...a vybral si jinej motor, benzinovej...
OT: lotus elise vs porsche vs ferrari...
neregistrovaný "bbleach"
| 22. 7. 2006 12:28
[odkaz]%20exige]
OT: lotus elise vs porsche vs ferrari...
neregistrovaný "Yaroukh"
| 22. 7. 2006 13:53
'vafix to me bere! 8)) jenom jsem tam nejak nezaregistroval toho Opela (jestli teda nebyl mezi tema temer-stojicima, ktery s eobcas mihli na krajnici :-) ... :yes: :yes: :yes:
OT: lotus elise vs porsche vs ferrari...
neregistrovaný "bingo"
| 22. 7. 2006 13:54
:yes: :yes:
OT: lotus elise vs porsche vs ferrari...
neregistrovaný "Lo"
| 22. 7. 2006 14:22
Hm, akorát že jde evidentně o jízdy normálních smrtelníků po okruhu ve svých vozech. Takže to nevypovídá o autech ale o schopnostech řidičů, tj. není to relevantní srovnání vozů...
OT: lotus elise vs porsche vs ferrari...
neregistrovaný "Yaroukh"
| 22. 7. 2006 16:21
no a?
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "P@J@"
| 22. 7. 2006 22:04
Uveďte žebříček 3 podle vás nejošklivějších aut...(nehledě na technické kvality, praktičnost, image značky popř. na cenu....atd atd atd)

1) FIAT MULTIPLA!!!!
2) NISSAN MICRA
3) ŠKODA ROOMSTER
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "anonym"
| 22. 7. 2006 22:34
Fiat Multipla určitě, a potom většina korejců - Kia,Hyundai
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "Charger"
| 22. 7. 2006 22:47
Peugeot 307, Peugeot 407, Peugeot 207...Multipla sdamozřejmě...a nesmím zapomenout na Ssang Yongy! >:-[]
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "Ricardo"
| 22. 7. 2006 22:57
:yes: >:-[]
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 23. 7. 2006 00:30
Už se to tu dávno řešilo, dokonce redakce udělala takové víkendové téma.. Když si to vyhledáš, tak si docela počteš. Každopádně s tvým výběrem nesouhlasím. Každopádně Ssang Yong Rodius a Kia Opirus.
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "Alessio"
| 23. 7. 2006 01:05
hej! Co máš proti S-typu? >:-[]
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 23. 7. 2006 10:22
Hele nepruď.. Forester to taky zrovna nevyhrál. >:-[] >:-[] >:-[]
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "Alessio"
| 24. 7. 2006 00:29
ty....ty....ty.....mondeáku! >:-[] >:-[] >:-[]
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "Alessio"
| 24. 7. 2006 00:37
(příručka pro automobilové nadávky, část první: Mondeák - je podle Alessiova slovníku naučného jedinec s krajně divným vkusem, protože kupuje techniku Jaguáru v kabátu Fordu; jedinec takto nazván upadá do dlouhé křeče, doprovázené hlasitými výkřiky po princezně touhy nebo passátních větrech, takže je někdy druhotným jevem plynatost. Jedince je možné uzdravit pouze povozením v kvalitním autě, kterým jezdí sám ó velký autor slovníku (redakce Alessiova slovníku naučného zraví matese,jednoho z mála odvážných krotitelů šelem)) :-) A jestli mě ještě budeš prudit Foresterem, tak zažadim neutrál a rozjezdim tě na kaši (redakce zdraví šviháka) >:-[]
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "ZZ"
| 24. 7. 2006 08:36
švihák jezdí zásadně na P, ale to je jedno >:D >:D :yes:
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "Alessio"
| 24. 7. 2006 11:49
no jo...nechci se o***t...mě stačí neutrál >:-[]
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
neregistrovaný "P@J@"
| 23. 7. 2006 10:52
mne prijde porad ten Roomster ošklivější než všichni korejci dohromady...těšil jsem se, že třeba ve skutečnosti bue hezčí, ale chyba lávky...
OT: VW Tiguan - pravděpodobná finální podoba!!!
neregistrovaný "Tom"
| 22. 7. 2006 22:23
[odkaz]%2Bvjet%2Bh1j…
OT: video Mazda MX-5 roadster coupe
neregistrovaný "Tom"
| 22. 7. 2006 22:27
Měl sem strach, ale docela se povedla [odkaz]
OT: video Mazda MX-5 roadster coupe
neregistrovaný "sr"
| 23. 7. 2006 09:01
reklama pěná, už se těším, až jednou někdy v budoucnu japonci vyhrají nějaký automobilový závod, a nemusí to být ani F1 :-)
OT: video Mazda MX-5 roadster coupe
neregistrovaný "ZZ"
| 24. 7. 2006 08:37
Jo, jo! Taky mě to mile překvapilo :yes: Totální bomba je nezmenšený objem kufru. V tom jsou asi první, co? :yes:
OT: video Mazda MX-5 roadster coupe
neregistrovaný "Tom"
| 24. 7. 2006 11:10
To netušim, možná jo.. kařdopádně se s tím dokázali úspěšně poprat a auto nezmrvili :yes:
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "Tom"
| 22. 7. 2006 22:29
[odkaz] japoncí těžce bezkonkurenčně kralují.. a králem japonců je opět Toyota! Toyota ruleZZ, again and again :yes: Mazda bravo :yes:
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "Tead"
| 22. 7. 2006 23:05
To,že je Daihatsu před Škodou a dokonce oba dva před MB už pro mně ukazuje věrohodnost tohohle žebříčku :no:
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "sr"
| 23. 7. 2006 09:05
tenhlle žebříček je o spokojenostii zákazníka, to znamená o tom, co zákazník od auta čeká a co dostane. Uvedu příklad: koupím si Daihatsu nic moc od něj nečekám a to auto jezdí, tak jsem spokojený. Koupím si BMW a čekám od toho hodně a když se náhodou pokazí nějaká maličkost, tak jsem zklamaný a nebudu tak spokojený (protože jsem náročný), jako Franta od vedle, který má Daihatsu a pořád na něm něco opravuje, ale protože ho to baví a dal za to 10 krát méně, tak je holt spokojený.
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "Tom"
| 23. 7. 2006 11:22
jj, tenhle žebříček je založen subjektivním hodnocení.. přesně jak píšeš - očekání se významně liší, proto také nemá cenu porovnávat třeba BMW a Daihatsu.. ale třeba spokojenost u BMW, Audi a MB porovnávat lze (stejně tak jako VW, Peugeot, Škodu apod.)
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "Tead"
| 23. 7. 2006 13:35
já vim,že to tak je;-)ale myslim,že to moc nevypovídá o těch autech :yes:
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "pepa"
| 23. 7. 2006 00:52
kdyz se podivas na ten subjektivni zebricek spokojenosti ridicu zblizka tak zjisti ze mezi 1-20 mistem je 5% rozdil!! o nejakem kralovani je nesmyslne mluvit. Nato jak ti v asijskych servicech lezou do z... jen abys byl spokojeny je ten vysledek dost slaby.
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "Alessio"
| 23. 7. 2006 01:06
...tož, tady je těžké nedat palec :yes:
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "pepa"
| 23. 7. 2006 01:51
toyota vola celosvetove 500 000 aut do dilny protoze jim muze zajizdy vybouchnout airbag. Jen tento tyden jeto 3!!! rueckruf od toyoty, za cely rok predbehla uz i fiat z 90 let. Zacatkem roku se v japonsku 2 lide zabili potom co jim odesel za jizdy volant
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 23. 7. 2006 10:24
Jen estli jim, těm japoncům, dala Toyota i návod, že se toho volantu jen nedrží, ale musí se s ním otáčet.. >:-[]
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "Tom"
| 23. 7. 2006 11:17
>:D >:-[] :yes: Máš naprostou pravdu! Jednou sem viděl doslovný překlad japonského návodu na mikrovlnku - fakt síla >:-[] ;-)
OT: Výsledky JD Power v Německu
neregistrovaný "anonym"
| 24. 7. 2006 12:50
Já viděl něco podobného pro Amíky -taky síla >:D >:-[]
ODPOCET DPH JE UCHYLARNA!
neregistrovaný "dodo"
| 23. 7. 2006 19:35
co tam vozi brambory??? :no: :no: :no:
ODPOCET DPH JE UCHYLARNA!
neregistrovaný "Alessio"
| 23. 7. 2006 20:29
a kdyby jo? :-)
ODPOCET DPH JE UCHYLARNA!
neregistrovaný "Láďa"
| 23. 7. 2006 20:59
Proč ne, ale mě by ta přepážka a začerněný vokna docela jebaly.
ODPOCET DPH JE UCHYLARNA!
neregistrovaný "P@J@"
| 23. 7. 2006 22:49
mám v autě přepážku namontovanou, štvala by mě, ovšem -DPH...to se vyplatí, zvlášť u drahejch aut.... btw uznávám, že to je kravina dělat to i na všecky kombíky a SUVčka, jako je i můj případ. Ale byl bych blbej, kdybych toho nevyužil, když máme zákony na ....
ODPOCET DPH JE UCHYLARNA!
neregistrovaný "ZZ"
| 24. 7. 2006 08:41
Tak to máš s jebáním asi celkem problém, ne? :-)
3.0 TDI v 2.7 TDI
neregistrovaný "Pepe"
| 24. 7. 2006 02:25
No ja bych radsi 2.7 Ta ma rozhodne lepsi zvuk nez 3.0 TDI.
odbornici na naftu
neregistrovaný "ace of spade"
| 24. 7. 2006 08:48
pani , vidim,ze su tu ludia,ktori maju hlboko zakorenene bujare predstavy o dieseloch. mam nove BMW330 xdt - ten "traktor" robi 100km/h za necelych 7 sekund - o krutiacom momente radsej nebudem ani hovorit...a zvuk? tazko niekoho poucovat,ked takmer vsetci jazdite na bazarovych autach...
ale inac 3.0 TDI pre Q7 je fakt malo :-)
odbornici na naftu
neregistrovaný "miso05"
| 24. 7. 2006 10:53
Potvrdzujem - identickeho bavora mam uz pol roka v garazi. Mnam! A to som bol doteraz zaryty benzinak ;-)
KUP SI UŠI
neregistrovaný "GTI"
| 24. 7. 2006 10:51
Opět ty staré písně... na falešnou notu. Nafta urazila za posledních deset let obrovskej - obrovskej- kus cesty. Ve středních otáčkách nemáš, jako benzinovej kovboj šanci... nafťák s tabou zamává, jak s šátkem na rozloučenou. Ovšem... ten neskutečnej tah benzínu od 2 až do 6 tisíc... ten ti nafta nenabídne. A chceš to vůbec zažít? a stojí ti to za to jezdit stejně dravě benzín za cca jednou tolik v nákladech na palivo? Tohle si musíš prostě rozmyslet. V premiovém segmentu a s automatem tě nafta vrchovatě uspokojí. Ten konkrétní AUTDI třílitr v naftě... no, když se posadíš za volant... tak možná ani nepoznáš, že jedeš naftu... to mi věř. Tenhle dokonalej ALLROAD bude v třílitru a naftě brát kolem 8... takže, pokud bys mu chtěl se***vat s benzínem... počítej, že pod 15 se nedostaneš. :yes:
KUP SI UŠI
neregistrovaný "Alessio"
| 24. 7. 2006 11:48
tak, já mám zase zakořeněnou představu, že pokud ročně nenajezdíš víc jak 15 000km, tak se ti nafta naopak nevyplatí....není to tak?
KUP SI UŠI
neregistrovaný "GTI"
| 24. 7. 2006 12:16
Není. Tedy, ročně pod 15... to jde? :-) Ono - tohle hledisko, ovšem v gardu - cena nafťáka se ti vrací až po ujetí 50 tisíc (nikoliv po ročním průběhu) bere do úvahy to, že nafta byla (je?) dražší při pořízení vozu. jenže 99% toho je na leasing a nehraje to žádnou roli... Palivo ovšem na leasing není...
KUP SI UŠI
neregistrovaný "Alessio"
| 24. 7. 2006 12:23
taky servis je dražší a poruchy turbosoustrojí jsou docela běžné
KUP SI UŠI
neregistrovaný "GTI"
| 24. 7. 2006 12:35
Jo? Asi nevíš, že nafta má stejnej interval servisu jako benzín... i 30tisíc... O poruchách... snad nebudeme psát... nebo ty máš nějaké tabulky poruchovosti turbonafty? :-) to je logika, vpodstatě píšeš - nekupuj naftu, srvis je drahej a turbo poruchové... Alessio... než něco napíšeš... uvažuj a uvědom si, že bychom tu neměli plácat do větru. Nafta, když už... je možná trochu těžší než obdobně výkonnej benzíňák. lůžeme diskutovat o možných problémech v mínus padesáti a o jistém hrubším projevu... ale argumentovat tu nespolehlivostí naftového turba... to snad ne.
KUP SI UŠI
neregistrovaný "Alessio"
| 24. 7. 2006 12:45
tak, servis je snad dražší,ne? Já se ptám, tak mě pouč. jen třeba vím, že známým odešly váhy vzduchu (ale to byly ještě PD). Servisní intervaly jsou stejné? tak to je dobrá zpráva, pro dehtové kovboje :yes:
KUP SI UŠI
neregistrovaný "Coulin"
| 24. 7. 2006 13:03
Jo nafta opravdu urazila obrovskej kus cesty-to má GTI zase po dlloouuhééé době pravdu... :yes: Dnešní nafty fakt dost dobré hustě válcujou benzíny ,ale když řekneš A ,musíš slyšet i B :-! . Dnešní nafty jsou hrozně přetechnizované a proto se sami výroci děsí co bude s takovými motory za 5-7 let... Hlavně jsou neskutečně háklivé na kvalitu nafty :yes: -která právě á nás není zrovna stopro 8-s
KUP SI UŠI
neregistrovaný "P@J@"
| 24. 7. 2006 15:07
"...tak možná ani nepoznáš, že jedeš naftu." Proč všichni zarytí dehťáci pořád opakují;-\"nepoznáš, že to není benzín" popř. "nepoznáš, že to je nafta." ....atd atd atd.... proč, když je diesel tak dobrej, se argumentuje tím, že není poznat že to je nafta...
KUP SI UŠI
| 24. 7. 2006 17:06
Je to proto, že zvukovou dokonalostí je zatím jen benzín. Ten je tak tichý, že ho neslyšíš takřka ani zvenku. Proto to vymezení. Nafta se dlouho potýkala s tvrdým, znatelným chodem... a proto dnes, kdy premiová nafta je velmi tichá... píši to, že bys ani nepoznal, že ti tam něco má chrochtat...
KUP SI UŠI
neregistrovaný "P@J@"
| 24. 7. 2006 17:23
premiový diesel? Co to podle tebe je? Nelíbí se mi rozlišení na mainstream a premii...vysvetli mi prosim tvoje kriteria pro rozliseni...
142 objednavek ?
neregistrovaný "Tom"
| 12. 8. 2006 19:44
To bych rad tech 142 zakazniku videl...Pred uvedenim Q7 na trh Audi tvrdilo, ze ma 350 zavaznych objednavek a za 1-7/2006 prodali jen 39 kousku. Zeby dodaci lhuta byla 10 let ?
Novy Allroad= Zklamání
neregistrovaný "Pepino"
| 23. 9. 2006 14:34
Mam jeste prvni model Allroadu 2,5TDI a mel sem moznost videt noveho Allroada jiz na silnici.Je to celkem zklamani!!!Ocekaval sem podtatne vic napadu a originalitu v designu.Tento novy model postrada osobitost a vyjimecnost.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku