Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi A6 allroad quattro: 142 objednávek od zákazníků, kteří auto ani neviděli

Odbytový výpadek vozu Audi A6 allroad quattro v českých statistikách registrací znamená zřejmě jen klid před bouří. I když cena základního modelu překračuje 1,5 milionu korun, našlo se 142 rozhodnutých zákazníků, kteří jej objednali i bez svezení...
Zpět na článek
22. 7. 2006 01:38
neregistrovaný "xganga"
22. 7. 2006 08:37
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 10:01
neregistrovaný "vašek"
22. 7. 2006 12:57
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 13:44
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 7. 2006 14:13
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 10:18
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 10:44
neregistrovaný "HDI"
22. 7. 2006 10:49
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 11:04
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 7. 2006 11:53
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 12:41
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 7. 2006 12:56
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 13:38
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 7. 2006 13:51
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 14:53
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 7. 2006 15:47
neregistrovaný "Johny.Rico"
23. 7. 2006 08:47
neregistrovaný "sr"
23. 7. 2006 10:07
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 11:32
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 13:36
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 15:06
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 22:28
neregistrovaný "anonym"
23. 8. 2006 20:23
neregistrovaný "Myšák"
23. 7. 2006 08:52
neregistrovaný "sr"
22. 7. 2006 10:53
neregistrovaný "mari"
24. 7. 2006 10:55
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 11:31
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 11:40
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 15:10
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 15:24
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 21:00
neregistrovaný "jerevan"
22. 7. 2006 21:49
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 21:59
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 10:05
neregistrovaný "Baron"
24. 7. 2006 13:15
neregistrovaný "Skyline"
22. 7. 2006 13:55
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 15:45
neregistrovaný "Johny.Rico"
22. 7. 2006 19:20
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 22:36
neregistrovaný "anonym"
23. 7. 2006 07:28
neregistrovaný "BMWest"
23. 7. 2006 09:47
neregistrovaný "Láďa"
23. 7. 2006 10:06
neregistrovaný "P@J@"
23. 7. 2006 16:35
neregistrovaný "Bárt"
23. 7. 2006 17:09
neregistrovaný "P@J@"
23. 7. 2006 17:20
neregistrovaný "Bárt"
23. 7. 2006 20:45
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 7. 2006 22:45
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 08:01
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 7. 2006 11:55
neregistrovaný "Johny.Rico"
22. 7. 2006 20:24
neregistrovaný "Charger"
22. 7. 2006 21:02
neregistrovaný "jerevan"
22. 7. 2006 22:43
neregistrovaný "Charger"
22. 7. 2006 21:52
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 22:00
neregistrovaný "P@J@"
23. 7. 2006 07:31
neregistrovaný "BMWest"
22. 7. 2006 22:52
neregistrovaný "Charger"
23. 7. 2006 09:49
neregistrovaný "Láa"
23. 7. 2006 21:58
neregistrovaný "Ian van Kohl"
24. 7. 2006 09:40
neregistrovaný "murka"
22. 7. 2006 11:24
neregistrovaný "jazdec"
22. 7. 2006 11:41
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 20:27
neregistrovaný "Charger"
22. 7. 2006 11:37
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 13:50
neregistrovaný "bingo"
22. 7. 2006 15:13
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 15:47
neregistrovaný "Johny.Rico"
22. 7. 2006 13:56
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 12:28
neregistrovaný "bbleach"
22. 7. 2006 13:53
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 7. 2006 13:54
neregistrovaný "bingo"
22. 7. 2006 14:22
neregistrovaný "Lo"
22. 7. 2006 16:21
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 7. 2006 22:04
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 22:34
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 22:47
neregistrovaný "Charger"
22. 7. 2006 22:57
neregistrovaný "Ricardo"
23. 7. 2006 00:30
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 7. 2006 01:05
neregistrovaný "Alessio"
23. 7. 2006 10:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
24. 7. 2006 00:29
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 00:37
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 11:49
neregistrovaný "Alessio"
23. 7. 2006 10:52
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 22:23
neregistrovaný "Tom"
22. 7. 2006 22:27
neregistrovaný "Tom"
23. 7. 2006 09:01
neregistrovaný "sr"
24. 7. 2006 08:37
neregistrovaný "ZZ"
24. 7. 2006 11:10
neregistrovaný "Tom"
22. 7. 2006 22:29
neregistrovaný "Tom"
22. 7. 2006 23:05
neregistrovaný "Tead"
23. 7. 2006 09:05
neregistrovaný "sr"
23. 7. 2006 11:22
neregistrovaný "Tom"
23. 7. 2006 13:35
neregistrovaný "Tead"
23. 7. 2006 00:52
neregistrovaný "pepa"
23. 7. 2006 01:06
neregistrovaný "Alessio"
23. 7. 2006 01:51
neregistrovaný "pepa"
23. 7. 2006 10:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 7. 2006 11:17
neregistrovaný "Tom"
24. 7. 2006 12:50
neregistrovaný "anonym"
23. 7. 2006 19:35
neregistrovaný "dodo"
23. 7. 2006 20:29
neregistrovaný "Alessio"
23. 7. 2006 20:59
neregistrovaný "Láďa"
23. 7. 2006 22:49
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 08:41
neregistrovaný "ZZ"
24. 7. 2006 02:25
neregistrovaný "Pepe"
24. 7. 2006 08:48
neregistrovaný "ace of spade"
24. 7. 2006 10:53
neregistrovaný "miso05"
24. 7. 2006 10:51
neregistrovaný "GTI"
24. 7. 2006 11:48
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 12:16
neregistrovaný "GTI"
24. 7. 2006 12:23
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 12:35
neregistrovaný "GTI"
24. 7. 2006 12:45
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 13:03
neregistrovaný "Coulin"
24. 7. 2006 15:07
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 17:06
24. 7. 2006 17:23
neregistrovaný "P@J@"
12. 8. 2006 19:44
neregistrovaný "Tom"
23. 9. 2006 14:34
neregistrovaný "Pepino"
neregistrovaný "xganga"
22. 7. 2006 01:38
3,0 TDI
Klidně bych se vsadil o cokoliv, že zrovna motor 3,0 TDI bude u nás nejžádanější. Oproti 2,7 TDI o trošku větší cena, která je ovšem vyvážena o 40 kW silnějším motorem.
Rozbalit vlákno
59
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 08:37
Re: 3,0 TDI
TDI...to jsou mi panečku motory...ten výkon, ty krouťáky, ta spotřeba!!! Člověk by si ho i koupil...pokud by to bylo jenom na papíru. Jakmile nastartuješ, tak se hned díváš do zrcátka, abys náhodou tomu traktoru nevjel do cesty. ALe chyba lávky, kámo, ten líbivej zvuk jde zpod tvojí kapoty. Klapot a čoud z vejfuku byly důvodu, proč jsem si před čtvrt rokem neobjednal do audiny diesel...nehledejte v tom nic iracionálního...pro mě je benzín benzín a diesel traktor...
neregistrovaný "vašek"
22. 7. 2006 10:01
Re: 3,0 TDI
Můj známý na to má a koupil si Audi A6 3.0TDI - po najetí 50000km motor takříkajíc umřel.Naštěstí to bylo v záruce.
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 12:57
Re: 3,0 TDI
hm ... tipuju ze tomu nalozil plnej knedlik hned jak to nakop ... to se pak ale nemuze divit, ze ten motor odrovnal
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 7. 2006 13:44
Re: 3,0 TDI
libi se mi, jak jsi bez zavahani dokazal s jistotou urcit pricinu zavady; vzhlizim k tobe s obdivem
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 14:13
Re: 3,0 TDI
nerikam, ze to tak musi na 100% byt, ale vim, ze spousta lidi si takhle * motor a neni to problem jen dieselu, ale i benzinu ... treba takove M3 ma pro jistotu elektronicky omezene otacky v zavislosti na teplote motoru?
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 10:18
Re: 3,0 TDI
Nafta patří do traktorů.
neregistrovaný "HDI"
22. 7. 2006 10:44
Re: 3,0 TDI
Zase další zakomplexovaní, co nemaj na pořádnej diesel...
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 10:49
Re: 3,0 TDI
>:D víkendový vtipálek. Diesel je náhražka velkého benzínového turbomotoru >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 7. 2006 11:04
Re: 3,0 TDI
Hele ty ftipálku.. >:D >:D
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 11:53
Re: 3,0 TDI
prej že nestíháš,jo? >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 7. 2006 12:41
Re: 3,0 TDI
vůbec... >:D >:D koukej to sesmolit ať to mam z krku ;-)
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 12:56
Re: 3,0 TDI
sesmolit...dyť sem ti to už poslal, je to vpodstatě to původní, jen s těma tvejma hlodama >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 7. 2006 13:38
Re: 3,0 TDI
Aha.. Tak proč sis neušetřil práci >:D >:D
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 13:51
Re: 3,0 TDI
Děti, nehádejte se.... >:D

Já jsem si místo dieselu radši připlatil a koupil pořádnej benzin...Proč? Chci taky někdy od svýho auta víc než jen přepravit z místa A do B...chci slyšet MOTOR,když mám chuť...a ne Zetor...chci mít možnost ho vytočit vysoko s tím, že tam podá ten největší výkon a samozřejmě nechci, aby za mnou byl obrovskej oblak dýmu.... Naftu děkuji, nechci...btw jediná nafta, co mě oslovila bylo BMW 535d...ovšem jen do svezení s BMW 540i... :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 7. 2006 14:53
Re: 3,0 TDI
My se za A nehádáme a za B se nebavíme o autech >:-[]
neregistrovaný "Johny.Rico"
22. 7. 2006 15:47
Re: 3,0 TDI
Tak to nám pověz co to máš za káru frajere.
neregistrovaný "sr"
23. 7. 2006 08:47
Re: 3,0 TDI
osobně vlastním benzínovou Fábii HTP. Já vím, tři válec, žádná výhra. Ale stála mě 350 tisíc a protože nepatřím k těm, co by si za tyhle prachy pořídili ojetého Jaguára se 4 litovým šestiválcem, tak jsem spokojený. Teď jsem na služebce a jezdím s dieselovým Citroenem C4. Motor je tichý, chod je perfektní a hlavně ta spotřeba. Jezdím za 4 litry na 100 km. Až se tomu nechce věřit :-) to je panečku motor. Samozřejmě chápu, že ty porovnáváš bazarová auta a tak ti starý bazarový diesel přijde jako traktor. Ale u nových aut to tak není, tam jsou diesely pěkně nadupané ;-)
neregistrovaný "P@J@"
23. 7. 2006 10:07
Re: 3,0 TDI
užij si tu fábii... :-) ...nic víc k tomu neřeknu
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 11:32
Re: 3,0 TDI
si myslím,že ty si mal tú česť s nejakým talianským dieslom a nevieš čo je to poriadny diesel...nova doba kamarat tak si potom daj pozor ked budeš na dialnici,aby si sa neplietol do cesty tým traktorom...
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 13:36
Re: 3,0 TDI
Zatím se předjetí nebojím. 350 koní má asi málokterý uhlák. Ale v podzemním parkovišti při vjezdu kteréhokoliv dieselového tchoře bych přišel o uši.
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 15:06
Re: 3,0 TDI
v súčasnosti má skoro každé auto diesel v ponuke motorou.Väčšina má viac ako 90PS a maximálnu rýchlosť niekde okolo 175km/H čím sa približujú benzínom ,ale s minimálne o 2 litre mešou spotrebou.a píšeš o 350konoch máš 350konové benzínové auto?????
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 22:28
Re: 3,0 TDI
Ano, mám.
neregistrovaný "Myšák"
23. 8. 2006 20:23
Re: 3,0 TDI
Kecáš, na to se vydělává a neztrácí se čas břidkými kidy vo ničem >:-[]
neregistrovaný "sr"
23. 7. 2006 08:52
Re: 3,0 TDI
350 koní má asi málokterý benzín ;-) a až potkáš 350-ti koňového diesela, tak tě jeho kroutící moment nechá s tvým 350-ti koňovým benzínem za sebou :-) a až ho o pár minut později doženeš a pumpě, aby jsi nabral plnou, tak on tam natankuje polovinu toho, co ty :yes:
neregistrovaný "mari"
22. 7. 2006 10:53
Re: 3,0 TDI
Diesel má stále svůj limit. A ten ještě dlouho nebude moct překročit. Ani jako šestiválec. Když mu v nízkých otáčkách (cca 1200) naložíš- zaklepe jak Zetor Crystal. Pověry o delší životnosti jsou už pasé. Nástup elektroniky, variabilních turbodmychadel, supervýkonných čerpadel se projevil negativně i na životnosti a spolehlivosti. Diesely mají za sebou hektický vývoj, a dalo by se říct- že předběhli sami sebe... Benzín stále může být racionální volbou i pro ty, kteří hledí na náklady. Náklady nejsou jenom spotřeba. Obojí může být dobrá volba
neregistrovaný "anonym"
24. 7. 2006 10:55
Re: 3,0 TDI
Pravdu díš... :-!
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 11:31
Re: 3,0 TDI
prečo potom dieslove "traktory" porážajú benzín už aj na 24hodinovkách????????
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 11:40
Re: 3,0 TDI
prečo? Protože jsou zvýhodněny pravidly a je to marketing jak řemen ;-)
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 15:10
Re: 3,0 TDI
hm takže marketing?podplatili všetky tými ,aby ich nechali vyhrať? >:-[] myslím ,že to bude tým ,že sa vyrovnajú výkon benzínom a naopak spotreba je výraznejšie nižšia a tým aj menej zástavok rovná sa výhra ,len nevidím ten marketing...ako ked spravili TDI s dostatočným výkonom a konkurencieschopé vozidlo ešte to neznamena ,že ide len o mareting...ale o ukážku dokonalosti týchto dieslov....
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 15:24
Re: 3,0 TDI
jsi dost mimo... :-)
neregistrovaný "jerevan"
22. 7. 2006 21:00
Re: 3,0 TDI
tak preco si nesadnes do svojho traktoru a nedas si nejaku tu 24 hodinovu jazdu nech nemusime citat voloviny co trepes ?? :no:
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 21:49
Re: 3,0 TDI
>:D >:D >:D >:D >:D >:D jsi zábavný.....jak píšu níže...je to jenom reklama a reklama a zase reklama...jenom místo billboadrů si udělali speciálního diesela, kterej má s těma v normálních autech společnýho asi tolik, co normální benzíňák s tím, co dávaj do F1... Když se dá dost peněz do vývoje, tak je holt možný ledascos...jenom by mě zajímalo, jestli ty Audiny taky tak čadily...to by pak lidi na LeMans z toho závodu moc neviděli... :-)
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 21:59
Re: 3,0 TDI
zapomněl jsem se podepsat...sorry :*)
neregistrovaný "Baron"
24. 7. 2006 10:05
Re: 3,0 TDI
Pokial si dobre pamatam, tak benzinove Corvetty mali o 6 zastavok v boxoch menej. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
24. 7. 2006 13:15
Re: 3,0 TDI
Boze pedro, kdyz o necem vis hovwno, tak o tom nepis. Pokud si to dobre pamatuju, byl limit pro ropaky o 37% vyssi, nez pro benziny (tj. ropaky muzou mit o 37% vetsi objem) a - jake prekvapeni - od letosniho roku se ropakum povolila variabilni geometrie lopatek turba. Audi nemuselo uplacet ostatni, Audi stacilo uplatit FIA a nechat prepsat pravidla tak, aby jim to vyhovovalo. A protoze jsou jediny tovarni tym, FIA jeste rada couvla. Ropak se stejnymi limity, jako benzin by daleko nedojel a nejake kecy o dokonalosti jsou tak leda k smichu.
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 13:55
Re: 3,0 TDI
diesely byly na LeMans jenom jako reklama...velká drahá reklama...myslim, že s dostatečnejma nákladama by s trochou nadsázky příšti rok mohlo vyhrát auto na bioplyn nebo řepnej olej...všechno je jen otázka nákladů a jestli se to vyplatí...podívej se, jak je TDI předražený...ale když přece vyhrálo LeMans, tak si o spousta "šťastlivců" koupí...sqělej marketing...
neregistrovaný "Johny.Rico"
22. 7. 2006 15:45
Re: 3,0 TDI
Vy jste ale mimo chlapečci. To jsou Commonraily, ne PD. Tak se uklidněte. Nikdo z vás tu v tom nejel, ani v žádném autě s 3.0 TDI, tak tady neplácejte hovadiny ok? Vím o čem mluvím a ten motor má úžasný zvuk. Ne jak traktor. No prostě tady tomu někdo vůbec nerozumí a rozumuje. Ach jo.
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 19:20
Re: 3,0 TDI
jel jsem v Q7 3.0 TDI....nazor proti nazoru....nekomu se to treba muzu libit....nekdo posloucha treba Bilou orchidej....chuť je chuť - kráva si líže vocas...je fakt, že asi jde o nároky toho, kdo ten motor posuzuje...mě přišel línej a s děsnym zvukem...ikdyž v mnohem těší Q7, koupil jsem jí, ale s 4,2 a je to lahoda...žádnej megadravec, ale pěkný poježděníčko...
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 22:36
Re: 3,0 TDI
Přesně tak.Diesel 3,0 je na Q7 slabý, nedá se ani svižně předjíždět.
neregistrovaný "BMWest"
23. 7. 2006 07:28
Re: 3,0 TDI
No AUDI Q7? NO! Proč si radši nepořídít Touarega, ten je alespoň terénní a ne jen na počest quattra nafouknutá A6 s velmi příznivou cenou Kč/Kg.
neregistrovaný "Láďa"
23. 7. 2006 09:47
Re: 3,0 TDI
No tenhle segment aut neni skoro vůbec teréní. Sou to jen nafouklý, zvýšený kombiky s pohonem na všechny 4... Když chce někdo teréňáka v týhle třídě, tak si koupí Granda nebo G.
neregistrovaný "P@J@"
23. 7. 2006 10:06
Re: 3,0 TDI
Scháněl jsem velký auto pro rodinu, kam můžu dát hodně bagáže, bude to mít pohon na všechna kola a aby mělo taky nějakou image, protože ho občas používám i na služební cesty.... V létě s nim moc nenajezdim, ale těším se na plýskanice....to bude teprve ono....zatim se mi zdá Q7 jako správná volba
BTW někdo mě tu napad, že srovnávám bazarová auta...nic proti prodeji z druhé ruky, ale od té doby, co vymysleli v bankách spotřebitelský úvěry, tak nevidím důvod chodit do bazaru...
neregistrovaný "Bárt"
23. 7. 2006 16:35
Re: 3,0 TDI
Jeden ti dám: měl jsem k dispozici 300t na auto. Něco novýho za to? To bych si vůči mýmu současnýmu autu (Punto) nepolepšil, spíš naopak :no: Tak jsem to vrazil do dva roky starýho Focuse v dieslu, co má na kontě 60t km, dostal jsem k němu 3 roky záruku a jsem celkem vysmátej. Zítra si ho jdu vyzvednout... >:D
neregistrovaný "P@J@"
23. 7. 2006 17:09
Re: 3,0 TDI
hm...pokud kupuješ cash, tak jo...ale to mi přijde nelogický...dneska ti banka(zvlášť na firemní účet s přiměřenym obratem) udělá spotřebitelskej úvěr přímo na míru a jsou peníze skutečně skoro zadarmo...pak bys moh mít i novýho focuse a dosáhnul bys na to i s lehce podprůměrnym platem bez toho, aby ses šel pást... Mně třeba dali na firemní účet úvěry na několik firemních aut za skvělejch podmínek a k tomu ještě na mojí osobní káru jako takovej bonus... Dneska se vyplatí přemýšlet o novym autu, ať máš jakejkoliv plat...znám člověka, co má na úvěr Lamborghini...je to jako si koupit barák....to auto skoro neztrácí na ceně
neregistrovaný "Bárt"
23. 7. 2006 17:20
Re: 3,0 TDI
Platba cash má ale i svá kouzla - zvlášť když kupuješ v bazaru, tak ti za platbu hotovostí dávaj celkem slušný výhody (alespoň tady v Německu) - já dostal slevu 6.000, sadu nových zimáků k tomu a inspekční prohlídku při 60t "zadara", a to vše díky platbě v hotovosti >:-[]
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 7. 2006 20:45
Re: 3,0 TDI
P@j@, je to jen drobnost, ale není to náhodou tak, že by ze spotřebitelského úvěru měly být financovány výhradně nepodnikatelské aktivity? Takže bych se více než divil, že by ti "banka udělala spotřebitelskej úvěr přímo na míru na firemní účet s přiměřeným obratem..." - zřejmě se spíše jednalo o jiný produkt než spotřebitelský úvěr... Nebo je to ještě jinak?
neregistrovaný "P@J@"
23. 7. 2006 22:45
Re: 3,0 TDI
pokud jsem se nepřesně vyjádřil, tak se omlouvám, ale domnívám se že se skutečně jedná o spotřebitelský úvěr, popř. o nějakou obdobu, ale i bance tomu tak říkají. Mám s KB uzařenou rámcovou dohodu ohledně všech finančních služeb, za rok se tam obrátí docela dost peněz, takže není problém si vzít peníze na cokoli a za excelentních podmínek...máte-li firmu, která expanduje, tak vřele doporučuji...
neregistrovaný "2,7 RS"
24. 7. 2006 08:01
Re: 3,0 TDI
Ono v občasnkém zákoníku je spotřebitel definován takto: "Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti." I charakter a podmínky spotřebitelského úvěru obecně jsou jiné než úvěry, které banky nabízejí podnikatelské sféře - ale to už bychom zabíhali trochu moc mimo téma auto.cz, takže bych to takto nechal... ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
23. 7. 2006 11:55
Re: 3,0 TDI
No jestli sis koupil Q7 se 4.2, tak to jo teda :yes: , to se ani nedivím, že ti to přijde "slabé" s dieselem.
neregistrovaný "Charger"
22. 7. 2006 20:24
Re: 3,0 TDI
ale blbost- moderní dieselový šestiválec skoro nerozeznáš od toho benzínového a někdyx je diesel vhodnější než benzín.. ;-)
neregistrovaný "jerevan"
22. 7. 2006 21:02
Re: 3,0 TDI
hej,ked mas stuple v usiach a dostatocne tmave okuliare tak nerozoznas >:D
neregistrovaný "Charger"
22. 7. 2006 22:43
Re: 3,0 TDI
blbost..
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 21:52
Re: 3,0 TDI
to slovo SKORO si podtrhni....ještě si dobře pamatuju na dobu, co mi leckdo říkal, že má v autě poloklimatizaci a že je to SKORO tak dobrý jako normální klima....byla to samozřejmě jen normální ventilace, kterou "schopnej" výrobce(VW) jinak nazval...
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 22:00
Re: 3,0 TDI
to jsem taky ja...
neregistrovaný "BMWest"
23. 7. 2006 07:31
Re: 3,0 TDI
Zapni si cookies pro tento server a budeš mít po problémech.
neregistrovaný "Charger"
22. 7. 2006 22:52
Re: 3,0 TDI
Dnešní nejmodernější dieselové šesti a osmiválce jdou rozeznat od benzínových verzí tak možná na volnoběh za studena...pak už ne!
neregistrovaný "Láa"
23. 7. 2006 09:49
Re: 3,0 TDI
Ty si asi nikdy neslyšel vytočenej bynzínovej motor... Jezdim v 2.8V6 a 4.7V8 a v životě bych naftu nechtěl. Maximálně až bude palivo za 50 Kč, tak bych si pořídil nějakýho malýho ropáka na popojíždění...
neregistrovaný "Ian van Kohl"
23. 7. 2006 21:58
Re: 3,0 TDI
aby slyšeli, když se ty nafty nedaj ani pořádně vytočit. Nafťáky do dodávek, tam jsou ideální. Celkem dost jezdím s Transitem a tam si naftu nemůžu vynachválit. Nicméně jako majitel vysokotáčkové Hondy(točí do 8000) si nemůžu pomoct.
neregistrovaný "murka"
24. 7. 2006 09:40
Re: 3,0 TDI
Nemám osobně nic proti TDI, ale benzín je holt benzín. Subjektivně v TDI cítím "větší" potah odspodu ale když srovnám papírové zrychlení tak mi vychází benzín lépe i když ten potah od nízkých otáček není tak cítit. Máme Passat 4motion 103kW, V70 2,4i 125kW a XC90 D5 136kW. A hlavně nad 4tis ot. nemá cenu naftu vytáčet, to už se pak za autem vytvoří krásnej černej mráček vhledem k absenci filtru pevných částic. Už se těším až vyměním V70 za XC70 s Turbo benzínem.. to je teprve to pravé, samozřejmě že spotřeba je o něco málo větsší.. :-)
neregistrovaný "jazdec"
22. 7. 2006 11:24
hybrid
no ropaky sa daju nahradit benzinovym hybridom.. sppaja to v sebe vyhody oboch..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alessio"
22. 7. 2006 11:41
Re: hybrid
:yes:
neregistrovaný "Charger"
22. 7. 2006 20:27
Re: hybrid
8-s
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 11:37
common- rail
neni ten trojliter už common -rail??
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "bingo"
22. 7. 2006 13:50
Re: common- rail
Ano, ale prupovidka s traktorem je tak popularni, ze se tady s ni i tak spousta lidi ztrapnuje ;-)
neregistrovaný "pedro"
22. 7. 2006 15:13
Re: common- rail
asi tak už sú dávno za nami tie časy ked človek nerozoznal zvuk traktora od osobného auta...a nech si hovorí kto chce čo chce TDička sú vynikajúce aj ked pomerne hlučné...
neregistrovaný "Johny.Rico"
22. 7. 2006 15:47
Re: common- rail
Přesně!!! :yes:
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 13:56
Re: common- rail
viděl jsem, slyšel jsem, jel jsem...sice v jinym modelu(Q7)...a vybral si jinej motor, benzinovej...
neregistrovaný "bbleach"
22. 7. 2006 12:28
OT: lotus elise vs porsche vs ferrari...
[odkaz]%20exige]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 7. 2006 13:53
Re: OT: lotus elise vs porsche vs ferrari...
'vafix to me bere! 8)) jenom jsem tam nejak nezaregistroval toho Opela (jestli teda nebyl mezi tema temer-stojicima, ktery s eobcas mihli na krajnici :-) ... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "bingo"
22. 7. 2006 13:54
Re: OT: lotus elise vs porsche vs ferrari...
:yes: :yes:
neregistrovaný "Lo"
22. 7. 2006 14:22
Re: OT: lotus elise vs porsche vs ferrari...
Hm, akorát že jde evidentně o jízdy normálních smrtelníků po okruhu ve svých vozech. Takže to nevypovídá o autech ale o schopnostech řidičů, tj. není to relevantní srovnání vozů...
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 7. 2006 16:21
Re: OT: lotus elise vs porsche vs ferrari...
no a?
neregistrovaný "P@J@"
22. 7. 2006 22:04
OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
Uveďte žebříček 3 podle vás nejošklivějších aut...(nehledě na technické kvality, praktičnost, image značky popř. na cenu....atd atd atd)

1) FIAT MULTIPLA!!!!
2) NISSAN MICRA
3) ŠKODA ROOMSTER
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "anonym"
22. 7. 2006 22:34
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
Fiat Multipla určitě, a potom většina korejců - Kia,Hyundai
neregistrovaný "Charger"
22. 7. 2006 22:47
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
Peugeot 307, Peugeot 407, Peugeot 207...Multipla sdamozřejmě...a nesmím zapomenout na Ssang Yongy! >:-[]
neregistrovaný "Ricardo"
22. 7. 2006 22:57
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
:yes: >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 7. 2006 00:30
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
Už se to tu dávno řešilo, dokonce redakce udělala takové víkendové téma.. Když si to vyhledáš, tak si docela počteš. Každopádně s tvým výběrem nesouhlasím. Každopádně Ssang Yong Rodius a Kia Opirus.
neregistrovaný "Alessio"
23. 7. 2006 01:05
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
hej! Co máš proti S-typu? >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 7. 2006 10:22
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
Hele nepruď.. Forester to taky zrovna nevyhrál. >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 00:29
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
ty....ty....ty.....mondeáku! >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 00:37
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
(příručka pro automobilové nadávky, část první: Mondeák - je podle Alessiova slovníku naučného jedinec s krajně divným vkusem, protože kupuje techniku Jaguáru v kabátu Fordu; jedinec takto nazván upadá do dlouhé křeče, doprovázené hlasitými výkřiky po princezně touhy nebo passátních větrech, takže je někdy druhotným jevem plynatost. Jedince je možné uzdravit pouze povozením v kvalitním autě, kterým jezdí sám ó velký autor slovníku (redakce Alessiova slovníku naučného zraví matese,jednoho z mála odvážných krotitelů šelem)) :-) A jestli mě ještě budeš prudit Foresterem, tak zažadim neutrál a rozjezdim tě na kaši (redakce zdraví šviháka) >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
24. 7. 2006 08:36
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
švihák jezdí zásadně na P, ale to je jedno >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 11:49
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
no jo...nechci se o***t...mě stačí neutrál >:-[]
neregistrovaný "P@J@"
23. 7. 2006 10:52
Re: OT: Tři auta, co nikdy neměli spatřit světlo světa
mne prijde porad ten Roomster ošklivější než všichni korejci dohromady...těšil jsem se, že třeba ve skutečnosti bue hezčí, ale chyba lávky...
neregistrovaný "Tom"
22. 7. 2006 22:23
OT: VW Tiguan - pravděpodobná finální podoba!!!
[odkaz]%2Bvjet%2Bh1j…
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
22. 7. 2006 22:27
OT: video Mazda MX-5 roadster coupe
Měl sem strach, ale docela se povedla [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sr"
23. 7. 2006 09:01
Re: OT: video Mazda MX-5 roadster coupe
reklama pěná, už se těším, až jednou někdy v budoucnu japonci vyhrají nějaký automobilový závod, a nemusí to být ani F1 :-)
neregistrovaný "ZZ"
24. 7. 2006 08:37
Re: OT: video Mazda MX-5 roadster coupe
Jo, jo! Taky mě to mile překvapilo :yes: Totální bomba je nezmenšený objem kufru. V tom jsou asi první, co? :yes:
neregistrovaný "Tom"
24. 7. 2006 11:10
Re: OT: video Mazda MX-5 roadster coupe
To netušim, možná jo.. kařdopádně se s tím dokázali úspěšně poprat a auto nezmrvili :yes:
neregistrovaný "Tom"
22. 7. 2006 22:29
OT: Výsledky JD Power v Německu
[odkaz] japoncí těžce bezkonkurenčně kralují.. a králem japonců je opět Toyota! Toyota ruleZZ, again and again :yes: Mazda bravo :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Tead"
22. 7. 2006 23:05
Re: OT: Výsledky JD Power v Německu
To,že je Daihatsu před Škodou a dokonce oba dva před MB už pro mně ukazuje věrohodnost tohohle žebříčku :no:
neregistrovaný "sr"
23. 7. 2006 09:05
Re: OT: Výsledky JD Power v Německu
tenhlle žebříček je o spokojenostii zákazníka, to znamená o tom, co zákazník od auta čeká a co dostane. Uvedu příklad: koupím si Daihatsu nic moc od něj nečekám a to auto jezdí, tak jsem spokojený. Koupím si BMW a čekám od toho hodně a když se náhodou pokazí nějaká maličkost, tak jsem zklamaný a nebudu tak spokojený (protože jsem náročný), jako Franta od vedle, který má Daihatsu a pořád na něm něco opravuje, ale protože ho to baví a dal za to 10 krát méně, tak je holt spokojený.
neregistrovaný "Tom"
23. 7. 2006 11:22
Re: OT: Výsledky JD Power v Německu
jj, tenhle žebříček je založen subjektivním hodnocení.. přesně jak píšeš - očekání se významně liší, proto také nemá cenu porovnávat třeba BMW a Daihatsu.. ale třeba spokojenost u BMW, Audi a MB porovnávat lze (stejně tak jako VW, Peugeot, Škodu apod.)
neregistrovaný "Tead"
23. 7. 2006 13:35
Re: OT: Výsledky JD Power v Německu
já vim,že to tak je;-)ale myslim,že to moc nevypovídá o těch autech :yes:
neregistrovaný "pepa"
23. 7. 2006 00:52
Re: OT: Výsledky JD Power v Německu
kdyz se podivas na ten subjektivni zebricek spokojenosti ridicu zblizka tak zjisti ze mezi 1-20 mistem je 5% rozdil!! o nejakem kralovani je nesmyslne mluvit. Nato jak ti v asijskych servicech lezou do z... jen abys byl spokojeny je ten vysledek dost slaby.
neregistrovaný "Alessio"
23. 7. 2006 01:06
Re: OT: Výsledky JD Power v Německu
...tož, tady je těžké nedat palec :yes:
neregistrovaný "pepa"
23. 7. 2006 01:51
Re: OT: Výsledky JD Power v Německu
toyota vola celosvetove 500 000 aut do dilny protoze jim muze zajizdy vybouchnout airbag. Jen tento tyden jeto 3!!! rueckruf od toyoty, za cely rok predbehla uz i fiat z 90 let. Zacatkem roku se v japonsku 2 lide zabili potom co jim odesel za jizdy volant
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 7. 2006 10:24
Re: OT: Výsledky JD Power v Německu
Jen estli jim, těm japoncům, dala Toyota i návod, že se toho volantu jen nedrží, ale musí se s ním otáčet.. >:-[]
neregistrovaný "Tom"
23. 7. 2006 11:17
Re: OT: Výsledky JD Power v Německu
>:D >:-[] :yes: Máš naprostou pravdu! Jednou sem viděl doslovný překlad japonského návodu na mikrovlnku - fakt síla >:-[] ;-)
neregistrovaný "anonym"
24. 7. 2006 12:50
Re: OT: Výsledky JD Power v Německu
Já viděl něco podobného pro Amíky -taky síla >:D >:-[]
neregistrovaný "dodo"
23. 7. 2006 19:35
ODPOCET DPH JE UCHYLARNA!
co tam vozi brambory??? :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alessio"
23. 7. 2006 20:29
Re: ODPOCET DPH JE UCHYLARNA!
a kdyby jo? :-)
neregistrovaný "Láďa"
23. 7. 2006 20:59
Re: ODPOCET DPH JE UCHYLARNA!
Proč ne, ale mě by ta přepážka a začerněný vokna docela jebaly.
neregistrovaný "P@J@"
23. 7. 2006 22:49
Re: ODPOCET DPH JE UCHYLARNA!
mám v autě přepážku namontovanou, štvala by mě, ovšem -DPH...to se vyplatí, zvlášť u drahejch aut.... btw uznávám, že to je kravina dělat to i na všecky kombíky a SUVčka, jako je i můj případ. Ale byl bych blbej, kdybych toho nevyužil, když máme zákony na ....
neregistrovaný "ZZ"
24. 7. 2006 08:41
Re: ODPOCET DPH JE UCHYLARNA!
Tak to máš s jebáním asi celkem problém, ne? :-)
neregistrovaný "Pepe"
24. 7. 2006 02:25
3.0 TDI v 2.7 TDI
No ja bych radsi 2.7 Ta ma rozhodne lepsi zvuk nez 3.0 TDI.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ace of spade"
24. 7. 2006 08:48
odbornici na naftu
pani , vidim,ze su tu ludia,ktori maju hlboko zakorenene bujare predstavy o dieseloch. mam nove BMW330 xdt - ten "traktor" robi 100km/h za necelych 7 sekund - o krutiacom momente radsej nebudem ani hovorit...a zvuk? tazko niekoho poucovat,ked takmer vsetci jazdite na bazarovych autach...
ale inac 3.0 TDI pre Q7 je fakt malo :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "miso05"
24. 7. 2006 10:53
Re: odbornici na naftu
Potvrdzujem - identickeho bavora mam uz pol roka v garazi. Mnam! A to som bol doteraz zaryty benzinak ;-)
neregistrovaný "GTI"
24. 7. 2006 10:51
KUP SI UŠI
Opět ty staré písně... na falešnou notu. Nafta urazila za posledních deset let obrovskej - obrovskej- kus cesty. Ve středních otáčkách nemáš, jako benzinovej kovboj šanci... nafťák s tabou zamává, jak s šátkem na rozloučenou. Ovšem... ten neskutečnej tah benzínu od 2 až do 6 tisíc... ten ti nafta nenabídne. A chceš to vůbec zažít? a stojí ti to za to jezdit stejně dravě benzín za cca jednou tolik v nákladech na palivo? Tohle si musíš prostě rozmyslet. V premiovém segmentu a s automatem tě nafta vrchovatě uspokojí. Ten konkrétní AUTDI třílitr v naftě... no, když se posadíš za volant... tak možná ani nepoznáš, že jedeš naftu... to mi věř. Tenhle dokonalej ALLROAD bude v třílitru a naftě brát kolem 8... takže, pokud bys mu chtěl se***vat s benzínem... počítej, že pod 15 se nedostaneš. :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 11:48
Re: KUP SI UŠI
tak, já mám zase zakořeněnou představu, že pokud ročně nenajezdíš víc jak 15 000km, tak se ti nafta naopak nevyplatí....není to tak?
neregistrovaný "GTI"
24. 7. 2006 12:16
Re: KUP SI UŠI
Není. Tedy, ročně pod 15... to jde? :-) Ono - tohle hledisko, ovšem v gardu - cena nafťáka se ti vrací až po ujetí 50 tisíc (nikoliv po ročním průběhu) bere do úvahy to, že nafta byla (je?) dražší při pořízení vozu. jenže 99% toho je na leasing a nehraje to žádnou roli... Palivo ovšem na leasing není...
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 12:23
Re: KUP SI UŠI
taky servis je dražší a poruchy turbosoustrojí jsou docela běžné
neregistrovaný "GTI"
24. 7. 2006 12:35
Re: KUP SI UŠI
Jo? Asi nevíš, že nafta má stejnej interval servisu jako benzín... i 30tisíc... O poruchách... snad nebudeme psát... nebo ty máš nějaké tabulky poruchovosti turbonafty? :-) to je logika, vpodstatě píšeš - nekupuj naftu, srvis je drahej a turbo poruchové... Alessio... než něco napíšeš... uvažuj a uvědom si, že bychom tu neměli plácat do větru. Nafta, když už... je možná trochu těžší než obdobně výkonnej benzíňák. lůžeme diskutovat o možných problémech v mínus padesáti a o jistém hrubším projevu... ale argumentovat tu nespolehlivostí naftového turba... to snad ne.
neregistrovaný "Alessio"
24. 7. 2006 12:45
Re: KUP SI UŠI
tak, servis je snad dražší,ne? Já se ptám, tak mě pouč. jen třeba vím, že známým odešly váhy vzduchu (ale to byly ještě PD). Servisní intervaly jsou stejné? tak to je dobrá zpráva, pro dehtové kovboje :yes:
neregistrovaný "Coulin"
24. 7. 2006 13:03
Re: KUP SI UŠI
Jo nafta opravdu urazila obrovskej kus cesty-to má GTI zase po dlloouuhééé době pravdu... :yes: Dnešní nafty fakt dost dobré hustě válcujou benzíny ,ale když řekneš A ,musíš slyšet i B :-! . Dnešní nafty jsou hrozně přetechnizované a proto se sami výroci děsí co bude s takovými motory za 5-7 let... Hlavně jsou neskutečně háklivé na kvalitu nafty :yes: -která právě á nás není zrovna stopro 8-s
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 15:07
Re: KUP SI UŠI
"...tak možná ani nepoznáš, že jedeš naftu." Proč všichni zarytí dehťáci pořád opakují;-\"nepoznáš, že to není benzín" popř. "nepoznáš, že to je nafta." ....atd atd atd.... proč, když je diesel tak dobrej, se argumentuje tím, že není poznat že to je nafta...
24. 7. 2006 17:06
Re: KUP SI UŠI
Je to proto, že zvukovou dokonalostí je zatím jen benzín. Ten je tak tichý, že ho neslyšíš takřka ani zvenku. Proto to vymezení. Nafta se dlouho potýkala s tvrdým, znatelným chodem... a proto dnes, kdy premiová nafta je velmi tichá... píši to, že bys ani nepoznal, že ti tam něco má chrochtat...
neregistrovaný "P@J@"
24. 7. 2006 17:23
Re: KUP SI UŠI
premiový diesel? Co to podle tebe je? Nelíbí se mi rozlišení na mainstream a premii...vysvetli mi prosim tvoje kriteria pro rozliseni...
neregistrovaný "Tom"
12. 8. 2006 19:44
142 objednavek ?
To bych rad tech 142 zakazniku videl...Pred uvedenim Q7 na trh Audi tvrdilo, ze ma 350 zavaznych objednavek a za 1-7/2006 prodali jen 39 kousku. Zeby dodaci lhuta byla 10 let ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepino"
23. 9. 2006 14:34
Novy Allroad= Zklamání
Mam jeste prvni model Allroadu 2,5TDI a mel sem moznost videt noveho Allroada jiz na silnici.Je to celkem zklamani!!!Ocekaval sem podtatne vic napadu a originalitu v designu.Tento novy model postrada osobitost a vyjimecnost.
Rozbalit vlákno
0
Moje.Auto.cz
Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, null given in /data/www/frontend/ext/lib/twig/Twig.php on line 464

Warning: array_key_exists() expects parameter 2 to be array, null given in /data/www/frontend/ext/lib/twig/Twig.php on line 464
data-track-list='{"item": {"elementId":"mojeAuto-1","type":"article","list":"mojeAuto","position":1,"systemId":"moje.auto.cz","versionId":"1606993891","title":"BMW řada 3","url":"https://moje.auto.cz/Petoss/mr-black.html","colset":"0/0/7","premium":false} }' >
BMW řada 3

BMW řada 3

Slovo úvodem (podzimní čtení): Vyrůstal jsem na Škodě Rapid, která byla trochu odladěná a v té době nechávala nové Octavie v prachu za sebou. Za největší skalp považuji Ford Escort Cosword na…
2

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku