Testy
0
No, GTI, ne, že bych s tebou nesouhlasil, nakonec podle mě se auta přestala dělat s pádem železné opony, ale ruku na srdce, ty bys chtěl to pravý auto s tuhou zadní nápravou bez difu a bez synchronizované převodovky? Ano? Fajn, ale většina lidí, a na to holt výrobci musí slyšet, asi ne.
Přejít do diskuze
takle po ránu v Praze na magistrále nevidím ani jednu Š120, ale zato TDI je tam tak 50% a vzduch jako pekle.......
hybrid přece šetří nižší spotřebou a tím nižší odvedenou spotřební daní! Hybrid není o nic ekologičtější než nehybrid se stejnou spotřebou. Pokud úspora v podobě ušetřené spotřební daně nestačí, zanmená to že je spotřební daň asi přiliš nízká. - což v případě nafty nepochybně je!
jasně, ale odněkud se začít musí...kupuju nové auto = přemýšlím i o hybridu, protože je zvýhodněn...to je dobrá cesta. na tom, že tady jezdí staré vraky můžou právě bohužel spíše ty chudé kraje - a tam si nová auta moc lidí nekupuje... Co naplat ;-\
Četl jsem tu pár názorů o (včetně autora) o finančním zvýhodnění hybridů. Nevím, jestli životnímu prostředí pomůže jízda (řekněme i pětiset zvýhodněných hybridů prodaných u nás) oproti stovkám tisíc starých Škod 105-130 jezdících také na směs benzínu (i technického) a oleje, Trabantů a Wartburgů (technický benzín + olej), Lad a desítkám tisíc 20 a více let starých totálně ojetých vraků dovezených ze "západu"... Pokud se nejdříve nevypořádáme s tímto problémem, myslím, že dříve mě dříve zabijí zplodiny ze Škody 120 než z dieslové Octavie... :-! Nevím, odkud jste Vy ostatní, ale u nás v chudých krajích - Podkrkonoší, je zcela jiný vozový park než v Praze... - bohužel.... 8-s
jen u hybridu mas plnej kufr baterek, ktere maji kratkou vydrz. ta velikost auta ti je na dlouhe cesty naprd, kdyz ho nemuzes poradne nalozit
Můžete mi prosimvás říct, proč mi mažete z přízpěvku i slovo "vole" ???!!! Jiní tu píší mnohem horší slova a je to tam necháte psát a nemažete jo? Dost nespravedlivé, fakt. :no: :no: :no:
no to jsou...ale prodejní výsledky se snad pro automobilku počítají celosvětově,ne? Myslím, že lexe netrápí, že v Horní dolní nemá zastoupení... 😉
To nevypadá. Zatím. Bohužel. Ale design Lexe je jeho nejslabší stránka (hned po prodejních výsledcích)
GTI má pravdu. Japonci chrlí hybridy jak na běžícím pásu, není to revoluce, ale k něčemu lepšímu to určitě spěje. Ale proč proboha musí každý hybrid vypadat jak z designového studia SsangYongu? 8-s Alepsoň, že ten Lexus je světlou vyjímkou :yes:
No jo, kazdy mame to svoje videni, tolerujme si ho. Ale ja hybridum jejich misto na slunci neupiram!Jen si shodne s marim myslim, ze tudy cesta v budoucnu nepovede a v soucasne dobe je to spis tahak na zakazniky a vytvareni noveho segmentu, aby bylo co prodavat. Jestli bude mit Jag hybrid, tak OK, snad to zvedne prodeje. Ja osobne se zatim (nikdy nerikej nikdy) budu koukat vzdy primarne po vice nez 4 valcovem benzinu. Ale nejsem tak ortodoxni, abych se treba zrikal automaticke prevodovky😉
hele von fakt vodesel....pojdme napsat něco hodně hnusnýho o R32 a 911 ano mu to určitě dá nějakou varovnou hlášku na mobil že se má vrátit k compu a vyřítit si to s náma >😒]
Vcera 12:58, to za slusny prispevek nepovazuju. Nicmene styl ma jako GTI, tj. kdyz nema protiargument, zacne placat kraviny mimo misu nebo zesmesnovat ostatni. Ale chapu, ze to zas tak nevnimas, pokud situaci vidis stejne. Uvidime, az bude mit hybrid Jaguar (a ten ho mit bude, jen co da Ford dohromady neco pouzitelneho), co na to reknes 😉
V diskusi o GTI ma jisty prispevatel GTI jen nick, nikoliv auto (aspon to sem jednou napsal, ovsem kdyby zrovna lhal, nijak by me to neprekvapilo).
i když...možná se na něj vykašli...už je fakt zoufalej...za chvíli nebude vědět jestli má v hubě morálku nebo v prd.li polárku 8-s
škoda že nemám čas..ale i tak budu mít krásnej den...zz plís pokračuj, já si to v neděli skouknu 😉
tady ale přece nejde pouze o váhu... Jde o složitost této koncepce. Přece mi nechceš namluvit že rozdíl proti klasice nestojí ani za řeč. Váha elektromotoru a baterií je jenom pouze jedna část. Další je složitý systém řízení a koordinování takového pohonu. Nejedná se rozhodně o nic jednoduchého. Navíc, i při velkém pokroku ve vývoji baterií je to stále pro zákazníka obtěžující součást, protože náklady na jejich výměnu bude hradit on sám... Podle mě je hlavním problémem velká složitost tohoto celého pohonu a návratnost, případně jeho opravdový efekt na životní prostředí je spíše velkou neznámou... Může se stát že kýžený efekt v podstatě nepřinese. Nejde pouze poukazovat na údajnou úsporu paliva a emisí: Abychom objektivně zhodnotili dopad na živ. prostředí-pak musíme sledovat cestu od výroby až po jeho likvidaci. Poté až můžeme říct-ano je to dobrá cesta...
pánové... jedu prohnat to svý stádo. Tak tu držte prapor... Vždyť... nechápu... proč se hybridní ústrojí montují do zoufalejch kastlí... holt s tím bude muset přijít Evropa... pak to teprve pofrčí.
Palivove clanky nemusi pracovat jenom na vodik. Metanolove palivove clanky (cili na biopaliva) jiz bezne pracuji, i kdyz uznavam, ze zatim maji svoje mouchy, nikoliv vsak neprekonatelneho razu.
O oslovení ti nemusím nic psát, vše víš. Pokud pochopíš, že o třetím kolegovi se píše zásadně jen čelem, nikoliv zákeřně bokem, pak nebude zapotřebí abych tě na to upororňoval. Určitě si to vezmi k srdci. Normálně morálně vyspělej jedinec tohle ví a praktikuje. Držím i palec :yes:
K oslovení: nic jiného než alibismus :no: U Legenda jsi toho už napsal mraky, tak, prosímtě, tyhle blitky netahej i sem. Díky! PS: Věřím, že ovládneš svou pohnutku se opakovat :yes:
ZZajíčku (kdybys měl nick Grizzly, píšu Grizzly) připomínám ti zásadu boje - vždy čelem. Tedy nepřiskakuj buzeračně ke kolegovi a chceš-li se vyjádřit, vždy píš adresátovi... Pod Hondou ti to vysvětluji poměrně podrobně... asi máš opravdu zzmršený charekter... nebo hodně dlouhé vedení.
Nevěděl jsem, že existují zvláštní střední školy... P.S. ne gymplu jsme měli magora, kterej se strašně snažil něčím zaujmout, bezdůvodně napadal kolegy a mluvil sprostě... přesně to tady děláš ty... ale, když tě to baví... 😉
Ne ne... on kolega nahoře napsal, že jsem magor... zcela bez jakékoliv souvislosti zde k článku i k diskuzi... tak na to opravdu reaguji na jeho úrovni... pro to - jsi magor.
co k tomu říct...starost o tebe nemám a občasné vyžití na tvůj úkor by mi možná taky trošku chybělo...jo a na kom jinym bych se tady asi měl vybíjet? >😁 na gymplu sme měli třídního * kterej nám vždycky když sme po něm mrdli houbu tak ji namočenou přinesl zpátky...no a přesně to tady děláš ty...ale když tě to baví 😉
A kolik vazi oloveny akumulator? A take ho opravdu pouzivate jen par vterin za jizdu, presto ho s sebou stale vozite a nevadi to. Li-ion baterky jsou lehci nez Ni-Mh Priusu. Shrnuto - navic mate nejakych 20-30 kg, ale ne mrtve vahy ale neceho co aktivne pridava na vykonu. Boze muj - dizl taky vazi bezne o 100kg vice a lidi si ho kupujou, protoze tech 100kg navic jim neco uspori. U hybridu je prirustek vahy nizsi, presto se to stale omila jako obrovska nevyhoda. Lidi neblaznete.
Paul je guma, GTI je ....., no jak to rict, proste GTI, ale mari ma styl a nemyslim si, ze by sel za hranice slusnosti😉
velice rád bych se dozvěděl po kom opakuju? Snad ne po tobě proboha >😁 >😁 Nazval bych tě neštěstím diskuzí na Auto.cz .Vzpamatuje se a začni se chovat normálně.
Ále.. k tomu plakátu.. to je reakce na chytráky mari a GTI, jak tu všichni diskutéři koukají doma na plakáty a pak visí na tyči v metru 😉 Tak já v téhle iluzi o voze postoupil na další metu... Už se s rozvinutým plakátem procházím ulicemi a představuji si, jak řídím auto 😉 Neboj, vyprší se přes dopoledne. Musí... jinak jsem včera nakládal těch 16 steaků zbytečně ;-\
pozrite sa kolko stoji novinka 4L polo 475.000Kc a je to male auto, zvacsite ho na velkost civica a pridajte hybridnu technologiu, aka asi bude potom cena? civic je za 649.000Kc a co emisie? nafta sa neoplati ked malo najazdite lebo mozno skor predate auto ako zacnete setrit oproti benzinu v rovnakej vybave
Dado, poslyš, ty ale řešíš zajímavé věci. Je mi milé, že tě zaměstnávám, ale nedělej si o mně starosti... Naštěstí tu diskuze bude ještě dlouho po mně... to si pak oddychneš, co >😒] :yes: P.S. Hele...tak mě napadlo... zrušili fórum... nejsi ty nejakej zastydlej censor, co? 😉 jinak to s tím nájemným vrahem čekajícím na zakázku ti ani jako bonmot nevyšlo vůbec... ale protože vím, že slovo je obrazem duše... malá rada... vybíjej se na někom jiném. P.S. jsi magor.
Dokupy tihle tri patri za styl mluvy (urazky, kdyz dojdou argumenty (specialitou je GTI, ten tema urazkama rovnou zacina cele thready)), ne za nazory. Kazdopadne bys treba vymyslel lepsi argument proti hybridum, nez co tady predvadel mari (parkrat jsem se fakt od srdce zasmal). No neboj, sanci se projevit urcite dostanes, tema "hybrid" tady rozhodne neni naposled 😉
Jsem rád, že jsi dal dohromady trochu víc, než jen opakování druhého 😉 Příště se ti snad povede tomu dát i trochu víc, než slabý pokus o urážky >😁 PS: Bohužel ty mě už asi ničím nepřekvapíš 😉 Nebo to může být ještě horší?
Jak s plakátem v ruce? No to no tak, jakože snad není tak zle s těmi Foxy, můžu tě jen "uklidnit" tím, že jinak se tam nevyskytují žádné jiné VW. Největší starosti mám při pohledu z okna 😒 😒 😒
hotovo... Musím říct, že mě neustále překvapuješ... Takovou hloupost a nicotu aby člověk pohledal 😄 . K tobě se hodí zejména termín "syndrom vyhoření". Kdo čte ty tvoje intermezza tak mu dojde jak to vypadá... Bojuješ sám se sebou 😄 -což je důkazem toho že nedokážeš vyrobit jedinou myšlenku. Místo toho tady kálíš ty jednověté záchvaty :no: . Ujasni si kde je tvoje místo, co vlastně chceš, co obhajuješ a o co usiluješ... Až budeš mít jasno, přijď a zkus porodit smysluplný příspěvek...
Tak mě to napadlo když sem četl jak si GTI liboval jak mu nějaký jiný kolega tuhle diskuzi pěkně rozbíhá--------co by se asi stalo kdyby celý tohle jeho forum zrušili-------? Co by ten člověk asi celý dny dělal. Myslím že by to mohlo mít vážné následky pro jeho duševní zdraví. Taky mě napadlo že bych takovýho člověka nechtěl ani zaměstnávat ani bejt jeho zaměstnancem. No a jestli je to rentiér nebo nájemný vrah čekající na zakázku tak bych si taky dokázal představit jak volný čas využít líp. I když.....ale nic. je to magor.
Co no tak? 😐 Na tom nábřeží jsem se procházel s plakátem v ruce a představoval si, jaké to je, poskakovat v koloně 😉
Ale no tak.. Ne že by se mi líbil Fox, Panda by byla asi mnohem hezčí, i v té odporné žluté, ale je fajn vidět, že mají asistenční službu, že se ta akce celá takhle rozrůstá. Ano Maserati tam bývá každý rok (tm. červené, model teď nevím).. 😄 Byl si venčit přítulkyni?? >😒] >😒]
Včera jsem na nábřeží potkal dobrou desítku veteránů. Těch Jagů tam bylo dost. Krásné bylo Maserati i britské sporťáčky :yes: Tento krásný dojem totálně zkazily dva odporně žlutí VW Fox 8-s :no: (nějaká asistenční služba)
ZZ 😄 😄 pochopení na tomto fóru je 😄 ovšem pouze nad tvým intelektem 😄 😉 Ty Tvé neuvěřitelně "bystré" poznatky opravdu nežádají nic víc...než 😄 POCHOPENÍ 😄 😄 >😁
>😁 Mari, mari 😄)) že se takhle podsekneš jsem nečekal >😒] No, alespoň pro tebe už teď budu mít větší pochopení 😉
Me si tam klidne pridej taky. V podstate s marim souhlasim. Jen nemam ted cas ho v tom boji podporit😉 Ale s Paulem me dokupy nedavej, prosim >😒]
Nene. Ty se zmiňuješ o 0. sérii. Já mluvím o 103.1/103.2 z let 1970-1974.
ICE3 má 8000 kW, verze pro Španělsko 8800 a zvýšenou rychlost na 350.
ICE1 a 2 mají 4800 kW na lokomotivu.
ICE3 má 8000 kW, verze pro Španělsko 8800 a zvýšenou rychlost na 350.
ICE1 a 2 mají 4800 kW na lokomotivu.
ja som si vyskusal prius 2, stredna trieda rozmermi, motor skoro nepocut, cvt prevodovka, dobre zrychlenie, nezavisla klima,
že si nedovedeš dost dobře představit opožděnou reakci plynu při deceleraci? Je to jednoduché: shodíš nohu z plynu, ale motor to zaznamená až o něco později. A při zrychlování naopak... Nevím jestli to bylo jen u toho jediného, ale s takovou prodlevou jsem se opravdu ještě nesetkal
Netusil jsem, ze sem to sve heslo napises - podle tvych prispevku bych ho ale dal dohromady taky. Kazdopadne diky za objasneni pohnutek pro tve prispevky.
Ale ne, ptej se klidně dneska, nač čekat? Civic Hybrid zcela zjevně a bez výjimek prošel tvým sítem požadavků, tak sebou přestaň šít, oblíkni sváteční montérny a upaluj ho objednat! >😒]
no, laik to rozhodně nepozná...ty budeš koukat na podvozek a na výdechy...laik ne, tomu to je šumafuk
Celý víkend budu asi "mimo" resp. budu trávit čas na Retru.. Na ty tvý mašinky ti založím stránku 😉
hmmm, tak to je jiná akce, než jsem myslel....ale těš se, zítra dostaneš mašiny!!! dám za ně třeba pár vagónků. ať to nevypadá tak "uměle" 😄
Hele draku!! 😄 Před chvílí jsem se vrátil ze startu Retro Prague na noční projížďku Prahou. Takže letos tu máme: XK 120, XK 140, XK 150, C-Type (asi je to replika, nevím), 2x Mark IV, pravděpodobně SS 100!!! (nestihl jsem, ale z dálky bych řekl, že to musel být on) a XJ12 (s1). A ještě kupa dalších aut. Letos by mělo být celkem 71 strojů (vč. několika motorek) Moc jsem toho nevyfotil, nemám na to aparát... Tady jen malá, nekvalitní ochutnávka.. [odkaz]
Palivové články jsou naprosto k ničemu, zejména kvůli zásadnímu problému s výrobou (hlavně chybí vhodný zdroj energie) a distribucí vodíku (bezpečnost). Slepá cesta.
No jo, ale kdo to pozná? Z laiků nikdo ani náhodou a nám modelářům...příjde škoda kazit krásnou 372 😄
moment, herr kamarade....popletl jsi E 03 a ICE3? Mlufil jsem o E 03 a jejích 7000 kW, první vlak pravidelně dosahující 200 km/h na světě - psal se rok 1965
GTI pokud sis nevsiml, tak svet se meni. A meni se cima dal tim rychleji. A pokud ty zmeny nevidis, pak je jasny, proc si tak notujes s Marim. A nemusis hrabat tak hluboko do minulosti. Staci poslednich 50 let..... a pokud budes prirovnavat radicku 911ky s pazourkem, pak nemam slov a vsechny svoje :yes: na toto tema anuluju. S minulou generaci jsem si zalital i s fascinujicim Turbem a i kdyz jsem pazourek v ruce nikdy nemel, dovolim si tvrdit, ze ten pocit je naprosto jinej. Takze se hluboce poklon a 911ce se trikrat omluv. Nahlas.
Myslis Golfa GTI ci snad Polo GTI ??? POspes s odpovedi, neb za par okamziku pribudou dalsi GTI. Neco jako kdyz se nam tu ten jediny GTI naklonoval v jinych diskusich. Bude me mrzet Passat GTI, Touran GTI a nejspis i EOS GTI. Ale na co se tesim ....... na VW Nanuk GTI >😒] >😒] >😒]
Mariho koncert - beru. Jen j epotreba dodat, ze se spoustou falesnej tonu. Nejsmutnejsi na tom ovsem je, ze ty tony mimo sam Mari neslysi a podle toho cela ta muzika vypada :no:
Tuhle vetu si zapamatuj a uschovej. Jsem hodne zvedavej co budes psat o hybridne vypadajicim S-klasse. A ze za par let ci mesicu vyjede - si pis >😁
Mirku Mari ma s prijimanim a vstrebavanim informaci o novych technologiich obrovsky problem. Nedari se mu a nedari. Ale znas to. Prvnacek na zakladni skole tezko pochopi vysokoskolskou latku. Takze sve snazeni upri jinym smerem.
Na skok jsem doma tak jsem projel předchozí diskuze i tuto. Napíšu jen svůj krátký názor. Civic sedan není zrovna auto pro mě ale hybridní verzi vítám. Nejsem fanatickým zastáncem této technologie ale o pozitivním přínosu vstupu Civicu Hybrid snad nelze pochybovat. Je jen dobře že se u nás objevilo druhé hybridní auto. Narozdíl od Priusu má jednu nespornou výhodu - dá se na to dívat a dá se porovnávat s konvenčním motorem. Navíc toto porovnání je mimořádně zajímavé - hybrid vyjde stejně draho jako podobně vybavený VTEC nebo diesel (teď si nejsem jistý který z nich). Už se těším na hybridní Accent. Ne proto že je to Hyundai ale proto, že to bude další z řady hybridů. Nechci aby tady za pár let jezdily jenom hybridy, to se ani skoro určitě nestane, ale byl bych rád kdyby hybrid byl jako alternativa ke klasické dvojici benzín (eventuelně ethanol) a nafta. Záměrně nepíšu o Lexusu, protože to je značka zcela mimo dosah/oblast zájmu běžného zákazníka, a to jak po finanční stránce tak co se týká image. Neznám totiž člověka, který by snil o tom že až vydělá víc peněz tak prodá svou koktávku a koupí si GS460h (nebo jak se to jmenuje). Navíc Lexus je z hlediska prodejnosti v EU značka opravdu okrajového významu, což se IMHO o Toyotě, Hondě a hyundai říct nedá. Takže jen tak dál!
Nestačilo... Bastard má některé detaily jinak než 363. Tedy pokud by si to chtěl opravdu přesně. 😉
jako udělat "výstavku"? proč ne! Ale musíš to vystavit na svejch stránkách, abych se mohl pochlubit všem na fóru >😒] . A musíš mi přeposlat to ICE 3... a ráno to nafotím 😉
jaja...první spoj na světě s pravidelnou rychlostí 200 km/h, desetiminutový výkon okolo 7000 kW...(možná 😄
no, mohu svou poznámku? Když přišly nové technologie do letadel, staří piloti nad tím ohrnovali nos. Dnes se bez těchto nových systémů nedokážeme v letectví obejít. A co auta? Já tedy nepochybuji, že ty všelijaké systémy aktivní ochrany (kamery, radary...) se rozšíří masově a půjdou pořád dál a dál. Radost z jízdy, tak ta asi pomalu vymizí...i když, možná někdo potřebuje jen ten "lokomotivní" zátah elektromotoru ke štěstí. Proč ne. osobně si myslím, že velká většina z nás si bude spokojeně za třicet let jezdit v hybridním autě na biolíh a nikomu to nepřijde. pak zase budeme s příchodem vodíkových prototypů psát články "vodík nám sebere veškerou radost z jízdy"... GTI tu před časem psal, že pro požitek z jízdy nepotřebuji kdovíjaké auto. Má částečně pravdu, jen doplním - s kvalitnějším autem se zážitek každopádně stupňuje. A jestli v rámci hybridních technologií budeme moci koupit kvalitnější auta...proč ne 😉 :yes:
A co teprva DB103/E03. Klasika klasik, designová ikona mezi lokomotivami... Už slyším Kraftwerk - Trans Europe E😜ress.. :yes:
Pokud motor bez špičky, tak raději hybrid než diesel. Však i hybridy se budou dále vyvíjet, existují 8 let, benziny a diesely 100. Ne že bych paušálně odmítal diesely, ty objemnější (1,9 a výš) jsou i silné a kultivované.
No s ohledem na tvé nahlížení na hybridy bys byl spíš překvapen. Zejména stabilitou podvozku a rychlostí v zatáčkách, a to i na výjezdu, variátor má sice ne moc libý zvuk, ale dostane motor na 6000 otáček, ovšem bublání V8 nečekej... Ad 1.8 5D - extrémně opožděná reakce plynu? Při deceleraci si tento jen dost dobře nedokážu představit a při akceleraci? Ne horší než ostatní současná auta s elektronickým plynem, nicméně bohužel tupější než klasické lanko. Nic, na co by sis za pár týdnů nezvykl, pokud bys jezdil pravidelně více současných aut.
jo jsi KING >😁 dík. koukám ale, že je to vyšší dívčí, nastuduju až zejtra až budu mít čistou palici, dnes už bylo všeho dost. :-! hlavně se tu nepoperte (jinak - mezi náma - kopu za japonce (copouny dle GTI)😉 )
konkrétní údaje u Civicu neznám, ovšem například v Priusu váží baterie kolem 40kg. Jestli je to "zanedbatelný" přírustek -no budiž..
to porovnání mělo jenom objasnit úlohu hybridu jakožto spořiče paliva... Diesel to prostě dokáže... Můžeme se mu smát jak vibruje, hlučí atd, ovšem on to umí už dnes a je relativně jednoduchý. Navíc nezapomínejme: stále se ještě může vyvíjet... Ač se nám to líbí nebo ne- musíme s ním počítat jako s největším hráčem blízké budoucnosti
Ale pořád to je príma dekorace PS: dneska by se ti na to asi každej vyprdnul, protože dneska se už dávají jiné kolejnice 😄
1) Průměrná kombinovaná spotřeba činí 25 dkg / 100 km (měřeno TUV, ISO, OSN) 2) Některé motorizace umožňují substituční palivo. Ptej se u svého dealra mravenečníků!!!
že bych mluvil jinak je docela možný 😄 teda jeko vážně 😄 by se mohlo stát že bych byl (třeba) ještě víc kritický... Ten variátorový koncert si dovedu docela výbavně simulovat... 😄 Jinak s novým Civicem už zkušenost mám (1.8 HB): strmé řízení, dobré brzdy, motor jde překvapivě dobře od spodu, ovšem velký problém- extrémně opožděná reakce E-plynu (při akceleraci i deceleraci). Celkový dojem tak 2-. Ten hybrid bude samozřejmě primárně zaměřen na snížení emisí a spotřeby, ovšem nějaký výrazný emotivní zážitek těžko nabídne
Mno, 650 000 sice není mnoho, ale při kupní síle obyvatelstva asi ani není divu, ne? Je tedy fakt, že na internetu se objevuje tolik majitelů EVO, STI, 911, 430, ST, RS, GT, GTI a dalších, že by podle nich jeden soudil, že je na intranetu brunejského sultána, ale realita je jiná. Z 18 hrubého je čistého kolik? 14? Tedy Hybrid by byl tvůj za ...brrr... 4 roky totálního šetření, takže spíš za 8. Kolik lidí v diskuzi o GTI asi má GTI? 😉
proooosííííííííííím! PS: jojo, 101...ve vitríně mám její "design kamarádku" 145 PPS: ICE jsem slyšel jen 1 😐
Ano. Firma JapanOil už má běžně u svých čerpacích stanic i bedny s mravenci. Dokonce více druhů, to podle toho, jakýho mravenečníka válíš... 😉 >😁
Lexus GS450h je asi vyjímka. Tedy vyjímka z hybridů.. Jinak v rámci své třídy je to opět hybrid.. 😉 >😁
Ani ne, jak čtu 3) nebude 4) nemá 5) není >😁 >😒] >😒] >😒] >😒] Tak to je po starostech.. Ještě ti chybí věta "ptejte se příští týden" >😁 >😁 >😒]
Obávám se, že nutně potřebuješ s hybridem svézt, tedy speciálně s Civicem. Možné bys v těch zatáčkách mluvil jinak... Vážně... 😄
Jako benzinoentuziasta bys měl jásat i nad týdnem. Ale nejde jen o to, že bych se na ně připravoval, zas tak moc mi nevadí, od normálních aut se liší míň, než by sis myslel, jen mám prostě klasiku radši. Což takhle se svézt? Zapomínáš, že vyrobit benzin je levnější a ropy je na něj potřeba míň (tuším, nejsem e😜ert na petrochemii), takže nejde jen o konkrétní spotřebu. A podovnávat sametvý hybrid se slabým a pomalým traktorózním dieselem? No nevím 😐
holt život je tragická groteska 😄 . Vsadím se že na ten velocipéd si s povzdechem vzpomenou všichni, kdož chtějí zažívat ty elektrické orgie v serpentinách. To zaujetí v jejich obličeji by pak měli natočit a vysílat hned po těch Postřižinách 😉
Fotony tedy zrovna asi ne, toho se asi hned tak nedočáme, tedy pokud v tomto směru nenastane nějaká revoluce. Nicméně tady jsou ještě stále věci abych tak řek evoluční na kterých se docela dost maká, a snad již i výsledky by se mohly/měly relativně brzy dostavit. Ale to je již debata jiná a poměrně dlouhá a asi vhodná i na jiný server.
Jak píšu níže marimu reminiscenci na Postřižiny, je to chlape tak a my dva či tři, počítám-li i mariho, případně i více člověků s tím nehnem, historie druhu Homo Sapiens jest trvalá evoluce, sem tam urychlena nějakou tou revolucí a opentlena nějakou tou slepou uličkou. Tož tak.
já vím, tvůj aktuální zájem je mít šestiválcovýho boxera za pr*delí 😄. ovšem nic proti. mě by třeba stačila 1.8 140kw celica.
Nejlepší článek, jaký o tom na českém internetu kdy vyšel je zde: [odkaz] (jsem internetový dinosaurus, neumím vkládat linky :no: )
v duchu jsi tedy optimista. Připravuješ se na život s hybridy tím, že díky nim ještě chvíli bude jezdit klasika. 😄 Teoreticky to jde ustát, ovšem prakticky těžko... A propos: Kolik paliva ušetří třeba Prius ve srovnání s Corollou 1.4 D ? 😄 😄 Mám velmi reálné obavy, že kdyby život klasiky byl závislý na míře úspory hybridů- tak jim to prodlouží život tak maximálně o dva dny...
díky :yes: . ještě si to proberu a nejlíp - nakreslím si to 😄 . (asi to platí obecně - variabilní časování ventilů - že je tam vačka natáčející druhou vačku, která šije s ventilama - to chápu.)
Já teda Priuse viděl... 8-s >😁 ... ale přiznám se... že bych nekoupil ani Toledo... 😄 Nevím, jak to vnímáš, ale hybrid jde zcela mimo můj aktuální zájem.
:yes: . Nakonec si diky hybridum budou moci jejich odpurci dele uzivat spalovaky. To jsou paradoxy pane Vanek. 😲 .
Tož jen si ogare spomeň na Postřižiny a na tu krásně smutnou scénu jak se vozka Donutil lúčil se svým koněm a co mu na to Francin řékl. A pak ešče jak byla móda zkracování a bolestné pohledy kadeřníka při onom střihání a následném přivazování vlasů na velocipéd. Dále pak na fascinaci všech okolostojících rádiem. Holt doba se mjéní, máme tu 21. století a pokrok, toho oře splašeného, ni párem volů nezastavíš. Tož tak
>😁 " spláchne, zhasne, plakát ve tmě..." >😁 >😁 . To je ono- nikdo ho tu nemá... A věřím že i kdyby na něj měl- tak si taky nepořídí. Maximálně Yaris nebo Jazz a bude "technologicky soucítit" se svou srdcovou automobilkou. Proto ta vypjatá ruka ke hvězdám...
do roka ne, nemám na nové auto, ale kdybych se rozhodoval mezi priusem a podobně vybaveným třeba toledem >😁 , tak je volba snad jasná, ne?
Nevím jak vypínání válců (to má ovšem nejen HEMI, ale také Honda 3.0 V6, to jen pro doplnění >😁 ), ale Honda uzavření ventilů řeší třífázovým systémem i-VTEC. Jak funguje systém VTEC víš? Při určitých otáčkách dojde poblíž vačkového hřídele k posunu kovového válečku (doteď nepochopím, že se v tom kalupu neusmýkne), který zajede do tělesa druhé vačky a tím aktivuje jiný zdvih a časování ventilu. U motoru hybridu je to stejné, jen tam jsou pro každý válec na jedné hřídeli vačky 3, přičemž ta třetí má kruhový průřez. Geniální a jednoduché zároveň.
Mirku... svět se němění, a asi tak 100tisíc let... je to stále stejné. Jestli máš v ruce pazourek, nebo řadičku 911ky... hlava... a to je ten svět... je takřka stejná... jen vášně... jen vášně...
No ne, v tomhle s tebou musím vážně souhlasit :yes: 😒 . Je to opravdu tak. Do puntíku... Ale možná se špatně díváš na ty, kteří hybridům tleskají. Je velmi příjemné dotknout se díky nim budoucnosti, vidět, jak to všechno pěkně fachá. Je to prostě prima hračka pro milovníky techniky jako takové, tedy zejména té nové... A ty tu vlastně obviňuješ chudáky Hybridy u toho, že pohřbívají stará dobrá auta. Ale to je nesmysl, ty zlikviduje nedostatek paliva. Hybridy naopak život normálních benziňáků prodlouží. Jednak díky nim uslyšíme ještě nějaký čas alespoň trochu příjemný zvuk benziňáků,ale dáky jejich nižší spotřebě budou moci i o něco dále jezdit auta, u nichž si nic jiného než benzinový motor neumíme představit - sporťáky. A to není jen úhel pohledu, to je fakt. 😉
😄 Dokonalé. Ono jde o to, že tu píší... praktici... ti srdcaři, kteří autem žijí od rána do rána. Ti cení tu řadičku v dlani... Ovšem píší tu i plakátový hybriďáci... jo... jasně, jedině hybrid... kouká na něho celou dobu než se vyprázdní... pak spláchne, zhasne, plakát se ponoří do tmy a on... se jde pověsit na tyč v metru. Jsem přesvědčen, že nikdo, kdo tu píše, hybrid nemá. Ačkoliv již zítra ho mít může... Proč si tu takřka nikdo nekoupil Priuse? Proč? P.S. Héééj je tu někdo, kdo uvažuje, že koupí do roka hybrid?
tak by mě zajímalo, jak to vlastně funguje - mám na mysli spalovací motor (asi by chtělo si o tom něco nastudovat). jde mi to uzavírání ventilů a podobně. co já vim, tak z klikový hřídele je řemenem či řetězem poháněnej ventilovej rozvod. tzn - že ventily poslušně běhaj dle otáček motoru. pak tu ovšem nastoupí systémy od hondy a třeba vypínání půlky motoru u americký klasiky HEMI a jak to teda potom jako funguje? to je tam nějaká spojka v rozvodu nebo co? víte to někdo? nebo ty ventily a písty běhaj naprázdno? co ty ztráty třením a tak? ech, no nic, no, nejsem holt strojař...
Hezka lyrika. Nicmene kazdy starec je presvedceny ze s jeho generaci odchazi neco krasneho a jedinecneho (ja si to myslim taky, ale o jinych vecech). Nakonec se ukaze ze to je jenom posetilost starcu. Svet se meni a je to tak dobre.
Asi tomu nebudete verit ale je to opravdu malickost. Motor 15kW ve skutecnosti neni o mnoho tezsi (ani vetsi) nez starter (radove jednotky kg) a baterie moderni konstrukce nejsou o mnoho tezsi nez soucasny oloveny akumulator. Konec koncu v clanku je to jasne napsano. Oproti starsi generaci je novy Civic tezsi o 69kg a to pri soucasnem vyztuzeni konstrukce. Cili, svete div se, hybrid je vysledne tezsi o kilogramu maximalne par desitek kg (v budoucnu pak i mene). Cili uspora znacne prevysi pridavek dany vahou. Konec koncu, proc vas nechava chladnym, ze naftak musi mit vstrikovaci cerpadlo a vysokotlake rozvody paliva, coz samo o sobe take nejakou desitku kilo da. Proste si uz na to vsichni zvykli a berou to za normalni. Ale u hybridu to nejednou objevuji jako neprijatelne.
holt kdo co má rád-ať si koupí... Ostatně je dobře že je ještě možnost volby. Až už jednou nebude- nastane tragédie...
...utíkají... A ta automobilová taky. K mnohým by se hodila ta kouzelná formulka: "byl jsem šťastný, ale nevěděl jsem o tom..." Prožíváme možná poslední část toho nádherného období v němž auta měla opravdovou duši. A mnozí bláhoví fantasté přes neustálé hledění v dalekou budoucnost tohle nevidí. Jejich životem se line zvláštní neklid, proč už zítra nemůžou být dál než pozítří... A vědomě se chtějí připravit o to nejkrásnější, co auto může řidiči nabídnout: souznění se strojem. Jediné senzory které potřebuješ máš sám v sobě... A jestli je nemáš, tak hledáš náhražku- automobilovou nafukovací Máňu s návodem kam co strčit a na jak dlouho 😄 .Ovšem jízda autem (mám na mysli opravdové auto)je požitkem. Copak to není opravdová symfonie pohybů? Plyn, brzda, spojka, řadící páka... A když doslova slyšíš a cítíš jak zabírají vačky, jak i ten poslední šroubek ze sebe vydává maximum. Zamysli se ještě jednou nad tím co tady vzýváš... Auto se zvukem vysavače a bezestupňovou převodovkou, auto které v budoucnu za tebe samo zaparkuje, nakoupí a objedná ti letenky po internetu? Tohle má být tvoje štěstí? Jestli ano tak jsi patrně na špatném Serveru... Vzývají technologie které se zůčastní opravdové automobilové Eutanázie :no: . A oni tomu budou ještě tleskat!! :no: Domácí ranhojiči stojící frontu na Ciankály v očekávání vitamínové tablety... :no:
Z teto diskuze je jiz jasne, ze kriticka hranice v hlavach lidi je jiz prekrocena. Krome nekolika malo pesimistu je o uzitecnosti hybridu presvedceno cim dal vice lidi a to je vlastne rozhodujici. Technicke prinosy jsou jiste, i kdyz muzeme diskutovat zda velke ci mensi. Ted jiz slo jen o zlomeni hranice v hlavach. To se evidentne zdarilo, i kdyz nekdo muze hodnotit vystoupeni skeptiku jako vyhru (nakonec i socialiste vlastne ve volbach vyhrali a kdo si mysli ze prohrali je tulpas). Po dnesni diskuzi nemam o budoucnost hybridu obavy.
Ad 0/ Hybridně vypadají pouze první dvě hybridní auta na světě... Ad 1/ V případě Civicu to platí... Ad 2/ Dojezd lepší, spotřeba a dalších kapalin menší... Ad 3/ Nebude (garance větší než na celý zbytek auta), servisní úkony se od benzinů neliší a servis se tedy neprodlužuje... Ad 4/ Nemá... Ad 5/ Není... Mohl bys tedy být lépe informovaný, když už ses rozhodl přispět. Chceš ještě něco vysvětlit, nebo zodpovědět, Míco? >😒]
Myslim, ze hybridni dizl nema velky smysl, dokud komponenty vyrazne nezlevni. V soucasne situaci by byl hodne drahy, uspory paliva pomerne nevelke a to ze by mel mensi emise by asi za takovou cenu malokoho presvedcilo k nakupu. Nepochybne, az zlevni hybridni komponenty a zdrazi prislusne palivo, hybridni dyzl prijde.
Vrana k vrane seda, znas to - Paul, GTI, mari (uz vim, odkud jde ten prumer 4 urazky na 8 slov >😁 ), proste skoda mluvit.
Lexus GS450h, LS460h, RX350h, Honda Accord Hybrid (V6 260 koni, jen tak pro informaci). Jsem zvedav, jak moc hybridniho toho na techto autech najdes :-!
jedna maličkost... Taková opravdu nepatrná... Jenom že ten "více využívaný startér" bude muset být setsakra větší, těžší a výkonnější o bateriích ani nemluvě... Kolik váží baterie v Priusu nebo v tomto Civicu? Jakou mají kapacitu? opravdu nepodstatná maličkost...
však já neřek proti Xtrailu ani písmeno.. jenže Pathf. se mi líbí a pokud ty tvary aplikují na Xtr tak to může taky být krasavec a o té technice.. nečekáš redukci nebo něco podobnýho v této kategorii, že ne.. no a Terranno oproti Pathfinderovi bylo jen mdlé poskakovadlo.. 😉
Neni v tom zadny pokrok, pokud povazujete zdroje ropy za perspektivni pro pristi stoleti a emise ropnych automobilu za nulove. Neni v tom zadny prinos pokud je pro vas moznost vybrat si nepodstatna a ropna zavislost vas nevzrusuje. Jeste nez napisete ze zavislost na elektrine je stejna tak doporucuji zhodnotit kolik zemi e😜ortuje ropu a jake to zeme jsou a kolik zemi vyrabi elektrinu.
Aha, takze kdyz bude jezdit auto na vodik, taky to neni zadny pokrok, protoze to potvora nebude zadarmo? Jezisi, ty se mi snad zdas a dale potvrzujes muj predchozi prispevek o doslych argumentech...
Ty by ses mel spis naucit cist. Na technickou cast ti odpovedel Mirek a tak nemam potrebu to opakovat. Nevim, v cem bych se mel mirnit, jen jsem nadhodil, ze v jistem pripade lide obvykle prestavaji chvalit nizkou spotrebu a zacinaji zjistovat, ze nektere veci se za uskudlenych par korun koupit uz nedaji. Na rozdil od tebe totiz uz zkusenost mam (ne ovsem s vlastnictvim ropaka) a cim vic takovych mari, kterym nevadi coudici traktor (hlavne, ze to malo zere, ze), tim vic lidi udela zkusenost stejnou. Na tom neni nic na mirneni, to je proste fakt. Ale sam ses tady uz popsal a tak nevim, jestli to ten tvuj kvetak dokaze pochopit.
Ano budoucnost jest jinde - bioE či hybrid je takovej řek bych překlenovák. A o té budoucnosti: něco málo už se tak nějak trochen ví (superkondenzátory vyráběné nanotechnologiemi - neb energie, obzvláště pak v tomto parném jasném létě, je dost - a občas semtam taky někde foukne, jen je tak trochen oříšek jak ji efektivně skladovat) a vo něčem se zas neví - ale přesto se na tom dělá ....... Paždokádně stínat si zde v diskusích navzájem hlavy v boji za či proti hybridům mne připadá, račte mi prominouti při vašem vzdělání, jako malichernost titěrná. Tož tak.
>😁 >😁 >😁 fakt povedený, ale Mari to je jenom zatím dokud ta technologie bude tak drahá... Myslím, že jinak to má budoucnost... Dokonce si myslím, že v dohledné době technologie pokročí tak daleko, že budou takto stavěné i sporťáky (ve zrychlení, maximálce plně srovnatelné s těmi dnešními) jenom ten dnešní lahodný zvuk nadupaných spalovacích motorů se tam asi bude linout z repráků umístěných ve výfuku... 😉
Inspiruješ mě... jo, máme tu postupně hybridní vějíř... a bude zajímavé, jak bude parcelován z hlediska vnímání jednotlivých značek.
Uff. Vy nectete co pisu. Kdyby mel hybrid ROVNE PODMINKY S NAFTOU. Tzn. ROVNE EMISNI LIMITY, ROVNE SPOTREBNI DANE na palivo. Uz jsem to tu psal asi 5x tak doufam, ze s velkymi pismeny to bude pochopitelne i pro ty co ctou kazde 5te slovo.
Opet mimo. Mozna vam unika ze jeden elektromotor (rika se mu starter) jiz v aute mate. Baterku zrovnatak. V dalsim vyvoji budou funkce starteru a aku sjednoceny s hybridni casti. Takze nic navic. Jenom proste vyuzijete vice motor, ktery dnes pouzivate jednu sekundu pri startovani. A kupodivu vam to ani neprijde energeticky nehospodarne, protoze si jiz kazdy zvykl tahat s sebou elmotor, ktery vlastne za jizdy nevyuziva. Stejne tak aku. Tedy nic navic, jen hospodarnejsi vyuzivani.
>😁 >😁 >😁 fakt jsem se pobavil 😉 :yes: . To "čekání" je samozřejmě jenom slovo- které v praxi může trvat třeba 10 let... To není zase tak dlouhá doba. Navíc jsi nepochopil co jsem psal 😄 😄 . Totiž že by bylo dobré schovat oslavné tance na dobu kdy se ukáže že tato technologie je schopna spolehlivě sloužit ve většině světa... A ta doba zatím nenastala, protože žádný dostatečně reprezentativní vzorek neslouží takovou dobu. Já se proboha nebráním pochopit že někdo musí být první...Tak ať si je, co na tom. Ovšem nikdo nevyvrátí to že hybridy toho ještě moc nedokázaly- ostatně ani nemohly...
Naopak kámo, brácha X-TR má a nemůže si ho vynachválit. Co to projede, tak to je opravdu síla. Jasně, karoserie se občas při té námaze kroutí a praskají skla, ale to je tak asi všechno... :yes:
P.S. A nevíte náhodou kolik to má spotřebu mravenců na 100km (stači kombinovaná) - nám se letos na zahrádce jaksi přemnožili, tak bych to toho asi možná šel. A taky se chci zeptat jestli to jede hybridně taky na komáry, bo ezli zaprši tuž jich možna tež bude dost. Tož tak. >😁
Muhehehehe, tož to je super, chlupatá kastle a pohon na mravence ti japonci soufakt vždy o několik mílových kroků napřed >😁 >😁 >😁
Caramba, ztratil se mi příspěvek 8-s . Já nutně klíček nemusím, spokojím se i se startovacím tlačítkem nějaké vysokootáčkové Hondy, tu žádný hybrid ani elektromotor nenahradí, ale osobně mám i tak rád nové technologie. A nemysli si, nejen od Hondy, super je i Prius a RX450h, s nimiž jsem jezdil. Ale v čem je kouzlo Civicu Hybrid oproti Toyotám - je to hi-tech (skoro) pro každého, koupíš auto, které šetří přírodu skoro stejně jako prius a podobně i jede, ale ještě ti zbudou peníze třeba na Fiat Panda. První hybrid, který stojí jako stejně vybavená Jetta s automatem? Tomu říkám pohádka :yes:
Kdyby každý "normální" čekal na to, až se něco nového vyplatí, byli bychom všichni v *ty pakosto. Nebylo by nic. Nemohl bys sedět u PC a ťukat ty svoje nesmysly na net, protože by se čekalo a čekalo. Někdo být první musí a to, že jsou to právě japončíci, je fakt, se kterým se budeš muset smířit. Pokud se nesmíříš, budeš žít v bludech a ten vlak ti ujede zcela. I když se mi zdá, že ti už v oblasti technického pokroku ujel. Vzpamatuj se člověče a zkus nějakou tu technickou vědomost vztřebat.
Jak říkám, patrně tomu rozumíš líp >😁 . I když - budoucnost skutečně čeká jinde, je ještě nikdo přesně neví kde 😉 . Tohle je častý argument hybridoskeptiků, ale zapomínáte všichni na jedno - Hybrid bude pracovat i s biolihem a dalšími palivy z obnovitelných zdrojů, jejichž spotřebu bude opět snižovat. Takže bude patrně IN ještě hodně, hodně let. 😄
Velmi se mýlíš. Mari dnes objektivně utáh´celou diskuzi a celou smečku rafanů. A za to já smeknul. Protože nepochopit v textu myšlénku o světelných rocích... není neznalost... to je hledání nepřítele. A Mari umí... To si piš. On nemusí psát jako ty, že je tu někdo duševně chorej. Protože on bojuje čelem.
máš hodně zjednodušené vnímání světa... Hybrid-ať vznikne tam nebo tam je jenom poslední nadechnutí na smrtelné posteli. Budoucnost (to slovo, kterým se zaklínají) čeká jinde... A všichni to vědí- i japonci. Důvod proč se evropští výrobci budou puštět do hybridů je následující: otevřel se jim potenciální koláč ze kterého chtějí ukrojit. Prodejní strategie- nikoliv cesta do budoucnosti... Pokud by se ukázalo že budou schopni na trhu umístnit několik tisíc parních strojů, tak je vyrobí... SVĚT HYBRIDY NEPOTŘEBUJE- VÝROBCI JEJ POTŘEBUJÍ...
Ne ne... není to v tom, kdo byl první... je to o tom, jestli si můžeš dovolit luxus přehlížení... A já, ti Kingu píšu... že budu poslední, ať už v naftě či benzínu, kterej bude startovat klíčkem... na němž se bude houpat platinovej řetízek... Mám pochopení pro nové technologie, ovšem vím, že je lepší poslouchat Zeppelíny na cédéčku, než mít zamotanou hlavu z holek z naší školky, huštěnejch do hlavy emétrojkou v prstýnku... Prostě, je tu hybrid a to je všechno... Jestli se celej svět překulí do hybrida... jistě, že nebudu chodit pěšky... ale jásot ode mně nečekej... já prostě nevím, nad čím mám jásat... teda akorát se mnou lehce hnulo, když jsem se díval na parametry toho hybriLexe... a viděl dokument, jak to všechno funduje... jenže... já ti něco napíšu... mě tu prostě chybí nějakej kvalitní hybridní nadšenec... člověče... já snad sednu... a napíšu srdceryvnou stroy s názvem - MŮJ HYBRID (tedy nebude to sprosťárna 😉 :yes: Pochop... to máš jako s Imprezou... tady se sní zaklínaj... a v životě s ní nikdo nejel rychleji než 150 Auto... to žádá legendu... příběh... náboj, co tě sejme v srdci. Jinak je to jen o plechu... prostě jde o to... dostat hybrida do našich srdcí... a to, uznej... za pomocí tohodle Mravenečníka... tak nějak nejde a nejde.
😄 :yes: vážím si Tvého nadhledu :yes: Je až zarážející jak se zde někteří "profilují". Nazval bych to opravdovým úpadkem zdravého rozumu a soudnosti...
Docela bych chápal reakce lidí, jako je Mari (nebo přednedávnem GTI) před 6-7 lety. Tehdy po světě jezdily jediná dvě podivná auta - Honda Insight a Toyota Prius, které s sebou vozí ještě elektromotor a baterky. Prej to málo žere, no nevim, a má to baterky, hmmm, to bude něco jako v mobilu, rok a půl a výměna, do toho by šel jen blázen. Roky plynuly, Honda a Toyota počty hybridních modelů mnohonásobně znásobila a počty kupujících se začaly počítat na statisíce. A ejhle, ona to asi nebude taková konina, řekl si Ford a také GM. Ale Evropa má stále navenek jen posměšný úšklebek, ale je trochu pokrytecký, protože se jí na zádech objevily krůpěje potu, že jim ujel vlak. Ve skutečnosti mobilizují síly, aby dokázala odpovědět. PSA zkouší něco jiného - pochybně ekologicky šetrný dieselhybrid a Elita Elit, Evropská germánská extratřída se v hrůze pro jistotu při vývoji hybridu spojuje. To je mi teda hlava nebere, takovýho povyku pro neperspektivní způsob pohonu... >😒] Tak buď tomu nerozumí marketingoví e😜erti největších automobilek světa, nebo Mari a spol. 😉 Ale ono to možná nebude ani tak antipatií vůči hybridům, jako spíše vůči tomu, kde s nimi začali. Udělat hybrida jako první VW nebo BMW, to by byla paráda 8-s
muj stary fiat diesel mel vetsi vykon a mensi spotrebu. muze mi nekdo vysvetlit smysl toho hybridu? ta narocna vyroba neekologicka baterka ho dela stejne "ekologicky" jak diesel z filtrem pevnych castic.
Měl bych zájem 😉 ..tedy o to video, aby jsme si rozuměli. 😉 Dík předem, mail mám v hlavičce. 😄 :yes:
Jo. Tahle diskuze je jeden velkej Mariho koncert :yes: Občas se to povede. Ovšem jen těm, co umí... Já to přečet´a navždy už v sobě ponesu toho "Mravenečníka" >😁 :yes: Ano... někdo má schopnost tvořit nové významy slov >😒] dokonalé. A pak... ta úsměvná snaha Mariho nachytat... no, nepovedlo se... ani palce dolů nezabraly 😄 Mari... dnes jsi tu vítěz... :yes: Ovšem není to vítězství 1:0... je to tak 1000:0 BRAVO :yes:
A taky mají v programu Bursíka >😒] >😒] Nejekologičtější strana je, jak jinak, ČSSD. Proč? Její předseda je Parou-Back >😒] 😉 >😁
Problém těhlech aut je v tom, že i hybridně vypadají.. Tedy tahle čivava je vyjímka, ta tak vypadá i normálně. Není to tak hrozný, ale já bych si ji nekupoval ani v benzín verzi. Spíš jde o to, že ti, co zvažují investici do nového auta a kteří jsou trochu víc naklonění ekologii by si takové auto pořídili IMHO jen při splnění násl. podmínek: 1) pořizovací cena vozidla nepřekročí o víc jak 10% cenu obdobně vybaveného benzínovéh👋dieslového modelu (pokud je hybrid odvozen ze "splaovacích" modelů) se srovnatelnými výkony) /// 2) auto bude mít srovnatelný dojezd a spotřebu oleje, příp. jiných kapalin /// 3) nebude znatelně poruchovější než model ze kterého je odvozen a bude na něj stejně kvalitní a rychlý a dostupný servis s dostatkem náhr. dílů ///
4) vozidlo nebude mít "speciální" požadavky na jeho majitele (třeba aby musel umět řídit el. lokomotivu) >😒] >😒] ///
5) automobil nebude vzheldově "diskriminován" oproti ostatním vozidlům, ať od stejné automobilky, tak od konkurence
Při splnění těchto podmínek je možné, aby se vozidla rozšířila mezi širší motoristickou veřejnost. 😉 Můj názor.
4) vozidlo nebude mít "speciální" požadavky na jeho majitele (třeba aby musel umět řídit el. lokomotivu) >😒] >😒] ///
5) automobil nebude vzheldově "diskriminován" oproti ostatním vozidlům, ať od stejné automobilky, tak od konkurence
Při splnění těchto podmínek je možné, aby se vozidla rozšířila mezi širší motoristickou veřejnost. 😉 Můj názor.
to znáš ne? Tohle platí i v autech... tedy zejména v autech... prostě pochop... jsou znalci, bouráci... se zažitou klasou... prostě sednou do patnáct let staré 911ky... hybrid nehybrid, vrazej tam jedničku a odpálej... Pak jsou vzívači... prostituti své touhy... skáčou od auta k autu... hlavně se musí jednat... o obrázek v barvě a na kříďáku... tak pochop... vyspělost člověka se mimo jiné pozná i podle toho, že když uvidí robobrouka, nezačne hned zatracovat chrousty... A to ti chybí, brácho... to vědomí... ta zkušenost... kloužeš jen po křídovém papíru dokonalejch prospektů... učíš se nazpaměť skloňovat slovo hybrid... a přitom seš rád, když ti na pátek zůstane v peněžence 200 na pár litrů naruralu... Musíš se naučit žít v proporcích... tedy, myslím, ve svých proporcích... hybridy můžeš nechat plavat... tam není tvá parketa... jestli chceš zaujmout... a ty chceš, ne?... pak buď originální a stylovej... třeba v Peugeot Partner... z kterýho uděláš za pár šupů lehkýho vojenskýho vyprošťováka... prostě... nauč se bejt vpředu... na to nepotřebuješ milióny... na to potřebuješ především hlavu a v ní představu. Sežen khaky barvu a vyřazený armádní světla a kanystry... udělej z Partnera svýhzo parťáka... dokonalýho drzka... a budeš král... budou cenit tvou originalitu... takhle jsi jen hybridní strašák do zelí...
To je jednoduché - hlavní trh pro hybridy je americký a japonský a tam mají rádi sedany. Na Evropu proto jen "zbyl" stejný model, zakomponování hybridního ústrojí do konstrukčně zcela odlišného 5D by asi bylo moc drahé. Škoda, v 5D by to bylo velmi "studené" >😁
Já jsem jen zvědav , jestli toho cipa italskýho tvrdě potrestaj.Ale to se asi nestane.Sebral bych mu medaili, to by byl trest. :no:
Tak jinak. Zdiana mám rád. Už proto, že to je vlstně náš ZZ. Jak jsem tu minule odhalil.. Když začlo finále, říkal jsem si, že mi je to jedno kdo vyhraje. Francouzům jsem to přál kvůli Zidanemu, Henrymu i pár dalším.. Italům zas kvůli Gatuzovi, Del Pierovi. Pak to rozhodčí rozsekl tou spornou penaltou - taky bylo vidět, že se ZZ neradoval, když to kopnul.. Budiž. Pak jsem to spíš přál Italům, s tím, že většina francouzů ze současného kádru má již pohár z MS'98. Ke konci když Italové srovnali, tak jsem byl zas neutrální, s tím, že se jede na novo. No a pak přišel ten faul. Musím říct, že mě to hodně rozhodilo, protože asi jako ostatní, bych to v životě od ZZho >😒] nečekal. Tak jsem to zase přál trochu Italům. Ale asi jako ostatním i mě vrtalo hlavou, proč by Zidane dělal takovou klukovinu, když to byl jeho poslední zápas za repre a navíc když budou penalty, kde by určitě měl být... No a včera když ZZ promluvil, tak chápu proč tak učinil. Z článku na sport.cz cituji: "Řekl, že Materazziho slova jdou odečíst z jeho rtů. Podle odborníků, kteří už záznam incidentu studovali, nazval Materazzi Zidana "synem teroristické *". Jestliže tohle opravdu řekl a já nemám důvod tomu nevěřit, pak Zidanův čin chápu. Muselo to pro něj být strašně těžký to zkousnout pak v šatně, když věděl že ho tým potřebuje. Rodina je před vším ostatním.. I pro mě. Takže pro mě je vítězství Italů, ačkoli jinak bych jim to třeba i přál, velké zklamání a rozčarování. Škoda, že rozhodčí to nemohl posoudit jinak. Ten zákrok byl na červenou, bohužel to co za ním stálo bylo aspoň za tři.. 😒
Nějak nestíháš sledovat, komu co píšeš. :no: Ale to u tvého zastárlého květáku? není nic překvapujícího :no:
pokud vím, tak hybrid dosud potřebuje dva zdroje: elektřinu a běžné palivo. Jestliže se bude moci dobíjet i ze zásuvky, tak v konečném důsledku to znamená že část jeho provozu nezaplatíš u benzinky-nýbrž distributorovi energie. A jaký v tom vidíš pokrok? Já teda žádný...
žijeme tady a teď... Diskuze ve stylu "kdyby byl hybrid ekologicky zvýhodněn, kdyby ... je bezpředmětná
když jsem byl malej harant, tak mi otec postavil panel, cca 2x3metry, tétéčko. potom jsem povyrost (stane se) a nějak mě to přestalo bavit, tak to celý sakumprdum levně prodal. to bylo za komančů. doteďka bych si rval vlasy, tyhle věci šly od převratu nahoru a dnes by to mělo možná dvacetinásobnou hodnotu a ještě by mi ruce utrhli. pak mě táhl k letecký modelařině a u tý jsem zůstal. ps: pokud si postavíš pevný kolejiště, tak tě to taky časem asi možná omrzí..
měl jsem na mysli tu pasáž o rakovině v mé rodině... Jinak samozřejmě Tvé výtvory lze opravdu těžko považovat za argumenty-to souhlasí 😄 :yes:
😄 hoď se do klidu 😉 to že nemám křeče nad hybridem ještě neznamená že žiju na jiném světě 😄 . Vizionářských nápadů je plné Technické Muzeum... 😄 Brzy tam přibude další e😜onát...
😄 Jasně, já taky budu o sobotách za úsvitu brázdit silnice v "zakázaném" šestiválci >😒] Na nutná osobní setkání s dalšími humanoidy se ovšem budu teleportovat 😉
Nechat to otevřený byl pochopitelně záměr... 😉 Ale jinak souhlasím s tím, že každý pokus o novou cestu je krokem vpřed - všichni víme, že ropa tu nebude věčně... A i kdyby tu měla být věčně, tak v případě, že by se dala najít řekněme levnější a přitom zároveň ekologičtější alternativa, bylo by správné (nepříliš rád tohle slovo používám, ale v tomto kontextu mně přijde adekvátní) se touto cestou vydat, resp. trh by si tuto cestu vybral pochopitelně sám... Ale ať to dostane trochu patos 😉 - pár kanystrů s benzinem si stejně schovám v garáži, hned vedle 911, která bude v té době za babku... >😒]
jenže onen slavný hybrid přináší to "něco" navíc... Totiž ještě ten další motor, akumulátory atd... I malé dítě pochopí že výroba jednoho motoru je méně energeticky náročná než výroba dvou... K tomu zbytku: tu "laťku" jsi v této diskuzi nastavil Ty- a doporučoval bych se kapku mírnit...
Tak to ty statisíce lidí, co hybridy kupují asi nejsou podle mariho normální. >😁 Mari, seď si dál na tom svém stromě. Jsem fakt rád, že nejsem "normální jako mari" :no: PS: Zatoč si ještě klikou, ať se ti nevybije akumulátor u počítače. >😒]
každý normální 😉 člověk napřed počká jestli se to vyplatilo nebo ne a podle toho se případně zařídí. Ty opěvuješ něco o čem houby víš, a navíc to pokládáš za spásu světa... Aniž by si to vůbec vydobilo místo na slunci... Za deset let si můžem říct: ano, hybridy se ukázaly jako živataschopné. Do té doby můžeš jenom doufat...
Takze ta pasaz: "To je v podstatě jediná výhoda, ovšem v případě že by se celá ta technologie navíc (elektromotor, baterie atd) vyrobila beze spotřeby myteriálu, energií a následných emisí... V podstatě tedy hybrid svým provozem teprve pomaličku splácí to- co spotřeboval pro svůj vznik... Takže výsledek je nula." ------ a odpoved (po druhe, abys to pochopil i ty): vysledek neni nula, protoze i na ten ropak je potreba material, energie a nasledne emise. /// A ted neco k forme tveho prispevku: jestli ses shledl v mistnim odpadu a hodlas psat pouze urazlive prispevky bez dalsiho obsahu, pak bych doporucoval nesoudit ostatni podle sebe. Kazdopadne povazujes-li se za dusevniho impotenta s hlouposti v kvetaku uprostred dutiny lebecni, je to jen a jen tvoje volba.
Jistě, že to ukáže čas, ovšem, jak píši někde nahoře marimu, už jen to že tato cesta otevírá další cesty je správné :yes: A s tou jistotou v závěru 😉 No, taky bych chtěl mít takovou.
doba po otočení klíčku může být i ta ve které se auto rozjede... Málokdo se asi spokojí poze s tím, že po otočení klíčku obživnou kontrolky 😉 😄 . Ve městě jsou výhody hybridu jasné-s tím nemám problém. Mimo město už to tak slavné není... No uvidíme jak se rozjedou prodeje- až bude větší výběr 😄
Když už jsme u toho uctívání... Zajímavé, že to píšeš zrovna ty. Tvé orgie o Oplech jsou lehce zaměnitelné s těmi o VW. :-!
Moje hlava ti práci brát nemůže. Už jen proto, že jako správný předák máš největší řemeslnické zásluhy = každý máme jinou práci. 😉 Vlastně, ty teď už práci díky tomu stroji nemáš >😒] Pokroku se nezříkáš, ale vysmíváš... hm.. ;-\ A cesta to samozřejmě je. Už jen v tom že otevírá další cesty. Kdyby byli všichni jako ty, tak pořád čekáme, kdo z toho stromu sleze jako první :no:
to jsou opravdu nějaké erupce na slunci nebo co? ;-\ doporučoval bych přečíst znovu tu pasáž o materiálu a energii... Na střední část Tvého příspěvku se nedá ničím argumentovat, protože takovou sprostou hovadinu mohl splodit pouze duševně impotentní prvok, který denodenně odrovnává své okolí hloupostí naakumulovanou v květáku uprostřed dutiny lebeční :no:
Já bych neřekl, že se celý holí. Ono jim toho totiž moc neroste 😄 Kde to ale roste, tak to stojí za to 8-s
Zase spatne. Copak ta nafta je snad zadarmo? Mluvis uplne z cesty, argumenty ti dosly a placas s prominutim voloviny.
Rozumim tomu dobre, ze na vyrobu ropaka se zadne materialy ani energie nespotrebovavaji? Tvoje argumentace je uplne mimo, ale to pochopis, az nekdo v rodine dostane rakovinu - podil ropaku na jejim vzniku je pomerne velky vzhledem k pevnym casticim. Na druhou stranu chapu, ze ve videni Pablbka a dalsich dementu je to vlastne dobre, protoze aspon nebude potreba upravovat duchodovy system, proste se ho vetsina nedozije a je po problemu. To ma ale k memu pohledu daleko a proto v mych ocich je podstatne vic majitel GS450h nez "petky" s 330d.
Nemám nic proti pokrokovým technologiím - bez nich bychom tu ještě zapalovali ohně šutrama (pravda, letošní léto by to šlo vcelku bez problémů >😁 )... Hybridy jako takové neodsuzuji - teprve budoucnost však ukáže, jaký byl, je a bude jejich skutečný přínos... Jedno ale vím jistě - dokud to půjde, moje kára bude jezdit výhradně na benzín... :yes: 😄
Drtiva vetsina koupeschopnych v EU nema na vyber. Ja bych si treba podobny hybrid jako je tento koupil, ale ne sedan! Az bude mit auto jake chci, moznost volby mezi naftou a hybridem, pak muzeme srovnavat prodejni cisla. Drive to tezko lze pouzit jako argument. PS. Psal jste ze po otoceni klicku obzivne vysavac. Jenomze po otoceni klicku u hybridu tak maximalne obzivnou kontrolky, ale vsechny motory stoji, coz je mimochodem zasadni vyhoda hybridu. Tuhle jsem stravil hodinu popojizdenim v kolone. Za tu dobu muj stalebezici benzinovy motor spalil nekolik litru paliva. Hybrid by nejspise nespalil ani kapku.
Hlavne se Japonci celi holi 😉 Pro ne jsme jen primitivni chlupate opice, co slintaji nad jejich auty :yes:
Jestli jsi nikdy neslyšel při rozjezdu soupravu ICE 3 (DB 403/406), tak nevíš, co je to sexy zvuk... Mám to nahrané na videu (bohužel jen foťákem), na požádání večer zašlu.
Ještě pro zajímavost - elektrická lokomotiva DB 101 udělá 0-200 za 15 vteřin.
Ještě pro zajímavost - elektrická lokomotiva DB 101 udělá 0-200 za 15 vteřin.
A to opet neni pravda. Palivove clanky maji za emise pouze vodu. Cili ani gram CO, NOx. Hybrid je mezistupen k palivovemu clanku. Ale dokazu si zive predstavit jak za par let pisete odmitave prispevky o nevyzkousenych palivovych clancich a osvedcenem dieselu.
😄 no, pokud by mi Tvá hlava brala práci, tak by se to asi stalo... Jinak se ovšem pokroku nezříkám: Jenom bych byl opatrnější ve stavění slavobrán. Uvědom si že je to tady příliš krátce nato, aby se projevily veškeré vlastnosti takové technologie. Ano někdo s tím začít musí, ale až čas ukáže jestli je to cesta... A to mnozí stále nechtějí pochopit. 😄
Prius, ktery zaznamenal v USA znacny uspech, neni nijak extremne velke auto. Ze by nekdo vymenil extremne velke auto za maly Prius kvuli litru paliva neni pravdepodobne. Vase hodnoceni situace je zkreslujici. Jak jsem psal, uspech nafty v Evrope je dany ovlivnovanim zakonodarcu. Uspech hybridu v USA neni dany velkymi auty, ale rovnymi podminkami nafta-benzin. Jak vypada kalkulace rovnych podminek jasem psal - na bezny naftovy motor + cca 80 tis Kc oproti dnesku + drazsi nafta. Za takovych podminek by si nemala cast lidi vybrala benzinovy hybrid.
😄 Doporučuji mrknout na "Get shorty", na nějž se "Be Cool" snažilo navázat, ovšem byl to už jen slabý odvar... Tam jezdí pro změnu nějakou dodávkou, jež je "Cadillac between mini-vans"... 😉
nároky na emise porostou až tam- kam to dovolí realita. Není možné říci stop: teď už ani gram CO, NOX atd. Automobily jsou tu proto, aby udržely mobilitu lidstva. Emisní limity jsou připravovány odborníky, kteří ví kam se s konkrétním požadavkem dá zajít- s souladu s reálným životem...
Nevšiml jsem si, že by tu někdo bezmezně obdivoval a uctíval :no: To jsou chabé pokusy něco podsouvat. Mimochodem, začátek téhle části posměvačné diskuze vede k tvému příspěvku :no:
Muzeme si povidat o tom, ze jeste par let udrzi diesel krok, ale to jenom za podminky ze totalne zmeni palivo a bude schopen spalovat rostlinny olej. S naftou by dosazeni emisi stejnych jako ma hybridni benzin prislo na obrovske penize. Jenomze pak jiz nebude kam jit. Jiz dalsi generace hybridnich Toyot (cca za rok, dva)bude dobijitelna ze site a zvladne nekolik desitek kilometru jiz jenom na baterky. To pro drtivou vetsinu uzivatelu znamena, ze jejich denni jezdeni po meste jiz bude totalne elektricke.
Mari, ty bys byl přesně ten "předák", který by na přelomu století rozmlátil palicí ten hnusný stroj, protože ti bere práci, že? :no:
ale vůbec ne 😄 😉 . Jenom tady registruju absolutně bezmezný obdiv a uctívání... Chtělo by to kapku zchladit hlavu 😄
pořád se tady někdo zaklíná nástupem hybridů v USA... Jenže to je absolutně jiný svět. Tam jezdí převážně velká auta se spotřebou kolem 15L a když hybrid tomu ušetří 3 litry, tak je to považováno za zázrak... Tady v Evropě umíme auta, která jezdí za polovinu či třetinu toho co v USA. Proto tady nemůže mít Hybrid živnou půdu
ježiši proč? ty taky čučíš na starou teslu a fotíš zrcadlovkou? japonsko má svoje dobré stránky - techologie a produktivitu, tak proč to nevyužít?
výsledek je mnohem víc...to, že diesely jsou na konci svého vývoje je fakt. hybridní technologie jsou velmi mladé a s každou další generací příjdou lehčí, silnější baterie a elektromotory. opravdu jsi nepochopil mojí parafrázi na vlaky?
diesely musí zákonitě také s cenou dolů, a to i s DPF... A navíc je potřeba taky počítat s tím že vývoj Dieselu i Otto nástupem Hybridů nezamrzne. Bude se dále zvyšovat výkon, snižovat emise a spotřeba...
Zapomel jsem jeste rict, ze take nafta by mela stejnou spotebni dan jako benzin a razem by byla o nejakou tu korunu drazsi nez benzin. Cili za rovnych podminek nemam obavu, ze by hybrid nemohl konkurovat. Mohl. Snadno. A take se to jiz v USA deje.
mám takový pocit, že osud si s tebou nehezky zahrál... 😄 Ale máš šanci to ještě napravit: Japonsko není tak daleko. Ovšem ty promrhané roky někde uprostřed Evropy už nikdo nevrátí... 😄 😄
Prave ze vubec ne. Dnes, pokud vememe benzin za zaklad tak naftak je bezne +50 tis Kc (u drazsich i vice). Ted si predstavte ze by naftak mel stejne emisni limity jako benzin. Pak by musel mit DPF (filtr castic) +20tis Kc a nejspise i katalyzator - opet cca 10-20 tis kc. To je jiz cena znacne vyssi nez je dnes diky administrativnim ulevam. Vsadim se, ze hybrid by v pripade rovnych podminek byl levnejsi nez nafta. A to nemluvim o situaci za par let, kdy hybridni cast bude stat asi tolik jako akumulator + starter dnes.
ale ono to nemusí být zrovna špatně, jenže se to nijak zázračně nechová. A to je ten problém... Už se to tady omýlalo několikrát: Reálná spotřeba hybridu nevypadá tak nadějně jako v prospektech. V podstatě se s velkým usilím přibližuje dieselu. Ano jasně -emise... To je v podstatě jediná výhoda, ovšem v případě že by se celá ta technologie navíc (elektromotor, baterie atd) vyrobila beze spotřeby myteriálu, energií a následných emisí... V podstatě tedy hybrid svým provozem teprve pomaličku splácí to- co spotřeboval pro svůj vznik... Takže výsledek je nula.
Presne tak. To podepisuju na 100%. Auto si totiz clovek nevybira primarne podle pohonu. Nejdrive si vyberu auto, ktere mi vyhovuje urcenim, rozmery, dizajnem apod. a pak se divam, jake k nemu vyrobce nabizi pohony. Jsem zvedavy, jak dlouho budeme cekat na hybridni kombi ci MPV schopne spalovat Lih. To je totiz idealni kombinace pro budouci leta.
ta aplikace byla záměrná: aby přiblížila to nekonečno které Tě čeká do okamžiku vstupu do prodejny s jasným cílem... 😄
Vida, napsali jsme stejnou reakci 😃 Podle mne hybrid s dieselem nikdo delat nebude... Lexus uz to rekl oficialne, ostatni tezko rict. honda a Toyota se dieselum branili i v normalnich autech a nebyt silene Evropy, nikdy by je nezacali vyrabet. Mozna az se do hybridu pusti VW, budou naftovy... pokud tou dobou bude jeste nekdo v Evrope nazivu >😁
pro jistotu jsem si ještě jednou přečetl to co jsem napsal 😄 ale nic o tom že po otočení klíčku se nic nestane.... Takže ???. O mýtech tedy nic nevím. Předsudky určité mám-to ano. Zejména tedy nemohu pojmout Hybrid jako plnohodnotnou alternativu. Jistý problém pro Hybridy ovšem existuje: Totiž ten že tak jako já- to vidí i drtivá většina koupěschopných v celé EU...
ale oni to dělají, aby se nám ve městě lépe dýchalo...bez rakoviny, pokud možno. Jinak, hybrid s dieselem časem asi příjde, uvidíme
tak jsi jen navedený, to je dobře 😄 . Já bych hybrid volil, kdyby byl jako alternativa k tomu modelu, co já chci, resp. bych šel do bhybrida určitě, kdybych váhal třeba mezilexem a něcčím jiným, kdyby to bylo nerozhodně, hybrid by zvítězil. mluvíš o realitě: hybridy mají nižší spotřebu. To je realita. nechápu někoho, kdo říká "jak dáte k motoru elektromobil, který šetří část energie, tak je to špatně." sakra proč?
Zeleni chteji znicit automobilisty, pravice jsou zlodeji, a levice jsou hodni panove, kteri se staraji o pracujici a chude. Kde se ty stereotypy berou a proc je proboha tak velka cast lidi stale papouskuje. Kdyz jsme tedy nakousli ty Zelene, tak v jejich programu nenajdete nic o omezovani osobni dopravy auty. Ale najdete tam zcela konkretni podporu pro biopaliva a hybridy, formou danovych ulev. Jynymi slovy nenavideni Zeleni maji v programu levnejsi PHM pokud budou z obnovitelnych zdroju - lih, rostl. olej.
skvělej postřeh, co tu moc lidí nevidí... :yes: Je to asi jak Travolta v tom filmu "Be Cool".. 😄 co to je? to je Cadillac mezi elektrovozidly.. >😁 😉
jsem přesvědčený, že pro hybridy by to ekologické zvýhodnění muselo být setsakra velké- aby jej zákazníci vůbec vzali na vědomí. Navíc: neříkej že kdyby jsi teď šel kupovat auto -že bys volil hybrid 😄 ? Člověk má různé vize a plány, ale když dojde na lámání chleba... 😉 sedne do klasiky 😄 😉
Vas clanek je plny predsudku a mytu. Zacneme treba tim, ze ridic nastoupi, otoci klickem a .. a nestane se vubec nic. Neprobudi se zadny motor. Pokud jsou i vase dalsi znalosti o hybridech stejne kvality, nedivim se, ze pro vas hybrid neni zajimavy. V ceske kotline ma kazda technologie leta zpozdeni a to i diky lidem bez rozhledu, kteri trvaji na tom, co jiz leta znaji a vsechno nove je pro ne spanelska vesnice. Svet je samozrejme jinde. V USA uz snad neni jediny vyrobce, ktery by hybridy nebral vazne a neuvedl na trh alespon jeden hybridni model. Ale do Cech vsechno nove pronika pomalu. Vas prispevek je toho nejlepsim dukazem. Proc v CR nejezdi mnoho hybridu je evidentni. Krome omezeneho rozhledu uzivatelu, je to zejmena sakra omezena nabidka. Zadny evropsky vyrobce je nenabizi. Az bude kazdy model na trhu mit vedle benzinu a nafty take moznost volby hybridniho pohonu, muzeme se o rozsireni hybridu popovidat.
Jo, v Japonsku používají bezkontaktní čipové systémy. Já píši: "začínají používat". 😉 A skutečně to tam již testují :yes:
Kdy už začnou dělat hybridy ve verzi kombi?? Kdo si u nás kupuje sedan v nižší střední? Jó, to v Turecku, tam to pofrčí 😉 Kombík, odpočet dph, nějáký to zmiňovaný zvýhodnění od možnáněkdybudoucí skorovlády a jdu do toho. Takhle si jdu pro ropáka.
ten světelný rok je vzdálenost... 😄 vzdálenost kterou by jsi teoreticky urazil za určitý čas- který ovšem by byl delší než tvůj život... Ty rozumbrado 😉 😄 . Ano všichni lidé nejen v ČR, ale defacto v celé evropě jsou zabednění zpátečníci... Jenom pár vizionářů v tom marastu vidí cestu 😄 😄
v japonsku to dělají tak, že u turniketu přiloží mobil...a z účtu se jim odečte příslušná částka. No, ale nemáme tady kroužek o japonském metru,ne? 😄 . mari mě odcela namíchnul, zatracovat pokrokové technologie jen tak, šmahem.
Ale nechtějí. Chtějí ke korytu 😉 A koryto bude plnější, pokud budou dál kapat peníze z motoristů, dopravců atd.
Ani blbej, ani navedenej. Jen starej. Měj úctu ke stáří. Taky jednoho dne přestaneme stíhat tempo kroku světa a budeme myslet jen sami na sebe. Je asi těžké si představit, že když si tady v metru lidé štípají stále lístky (jak to vlastně v metru funguje???), tak v Japonsku (ano na tom šikmookém ostrově těch odporných malých rejžožroutů) se k ověřování vlastnictví "tramvajenky" začínají používat biometrické kamery 😄 Snad jsem mariho nepřecenil a ví, co je metro 😉
8-s To neříkej ani ze srandy pokud máš rád auta- zelení proastě chtějí jenom zničit automobilisty... ;-\
zelení jsou naše jediná šance, protože ty hovada, co sou tam 15 let potřebují trochu nakopat do zadků
mari, jsi buď blbej nebo navedenej. Kdyby tady bylo to, co je v civilizované evropě zvykem (zvýhodnění systémů využívajících hybridních technologií s cílem zmenšení spotřeby), tak je situace jiná. Tvoje reakce mi připomíná tohle: "vy blázni, nechte ty vaše "lokomotivy" být, sedněte zase na koně, jsou krásní, tak proč se zaobíráte tím těžkým, pomalým šrotem?" jenže bez těch "bláznů" by nebyly TGV ani Maglevy... 😉
No jo, mari.. 😒 Nepochopení skryto za pokusy žertu. Ony ty prodeje v ČR asi Hondu na kolena nepoloží... A v zaprdlé postkomunistické zemi, kde stará populace myslí jaky ty, se není, co divit, že žádné odezva není. Lexus nyní spustil kampaň podporující hybridy, tak uvidíme, co to přinese... PS: Světelný rok se na měření času nepoužívá, astrologu 😉
Nejlepsi podpora hybridu by byla, kdyby meli naftove motory stejne emisni limity jako benzinove a spotrebni dan na naftu byla stejna jako na benzin. Jinymi slovy nejlepsi podpora by byla, kdyby do toho vlada prestala strkat nos a stanovila rovne podminky pro vsechny. Mimochodem podporu hybridum, ale i motorum na lih nebo rostl. olej chteji zavest Zeleni. Ti Zeleni, kterym tu velka cast motoristu nemuze prijit na jmeno. Ostatnim stranam je to sumak.
😄 už to vidím: maník s ostře řezaným obličejem naskočí do Civicu, otočí klíčkem a... a vysavač pod kapotou se probudí 😄 😄 .Kola potřená mýdlovou vodou se krátce protočí a vůz vyrazí s razancí rozzuřeného Mravenečníka do ulic... Opravdu jsem zvědavý jak početná skupina si jej u nás pořídí... Honda odhaduje asi 50 😉 Realitu bych tipoval tak desetkrát menší- uvidíme. Je to zvláštní: toliko vzývaná "spasitelská" technologie zatím nenachází adekvátní odezvu. Teda jako adekvátní počtu promočených spodků v internetových diskuzích. Čím to asi bude? Nejspíš tím že ti- kteří v ní vidí modlu- zatím ještě jezdí jenom na kole. A příštích tak 50 světelných let ještě budou... 😉
Bravo Honda. Nicmene moc nerozumim marketingu. Proc je hybrid v konzervativnim sedanu, zatimco hatchback, ktery vypada jako kosmicka lod, hybrid nema. Kdo asi bude mit vetsi chut poridit si prograsivni technologii. Ten kdo si kupuje hitec model, nebo konzervativni uzivatel sedanu?
já ne...mám 372 ale troufám si tvrdit, že kdybych jí přemaloval, tak tak můžu dát i tabulku 363. Na panel se chystám na podzim..ale něco menšího, cca 3x4m 😄
To je příspěvek, jako kdybch to psal já 😄 Taky mám rád mašinky, panel jsem ještě nezačal a model Esa v HO mám 😄
Jinak auto je to technicky zajímavé!
Jinak auto je to technicky zajímavé!
To máš těžký. Ten hajzlík modrej totiž neudělal žádné gesto, které by se dalo donekonečna ukazovat v TV. ;-\
Honda ukázala, že hybridní technologie může být mnohem dostupnější, než předvedla Toyota. Já jsem milovník klasiky, ale tohle auto...prostě musím uznat, že to má své kouzlo. tedy, pro mě by to mělo kouzlo mnohem větší, kdyby jak spalovací tak elektro motory byly výkonější, ale tím neupírám tomuhle autu velkou dávku odvahy. Víte, mám rád železnice, mašinky (nechtěl by mi někdo pomoct se stavbou panelu? 😉 ) a tak vůbec. A jestli to bude mít ty sexy zvuky, jako když se rozjíždí Eso (lokomotiva 363), tak to beru všema deseti 😄 . ne, to je trochu nadsázka, ale radši sexy zvuk elektromotoru než sexy zvuk ropáku 😉 :yes:
o tom hodně silně pochybuju. Když jezdí po silnici to co jezdí (průměrný stáří našeho vozového parku) a nic se s tím neděje (a to lobby tady je).. tak tohle vidím tak na 50 let.. ;-\
pokud budou pokračovat ve stopách nového Pathfinderu, tak to může být povedenej kousek.. sice technika bude asi adekvátní k ceně, ale je to přece jen malý vůz.. btw. Pathfinder se mi líbí a myslím, že po mdlém Terranu to je pro nisan dobrý auto.. :yes:
Vstřícný krok ze strany vlády by to určitě chtělo. Nejdřív by to ale chtělo tu vládu 😄 Nicméně prosazování takové úlevy bude dosti obtížné. Moc z toho totiž nekápne, jestli vůbec něco. Ani se to nedá pořádně populisticky vytěžit... Přitom by to mělo být zájmem každého poslance, aby tento druh vozů zvýhodnili. A nebo naopak? Menší spotřeba, míň tankování, míň peněz ve státní kešeni vhodných na rozkrádání? Tyto vozy bych zvýhodnil i tím, že bych jim umožnil možnost jízdy v pruzích pro autobusy. Třeba na okně by byla nějaká samolepka, aby se tyto vozy dalo ihned identifikovat a nestávaly se tak předmětem odchytu MP a jiné lůzy v uniformách. Bohužel se obávám, že se s tímto začne něco dít, až zapracuje německá lobby... A ti než začnou hybrid prodávat... ;-\