Novinky
0
:yes: Konečne predaj dostane pod kontrolu priamo výrobca. Bude to určite zlepšenie kvality služieb! Super - BMW - super!!! :yes: :yes: :yes:
0
:yes: :yes: Jo, je dobre, ze uz to nebude mit "pod palcem" Autec
0
Jasně, konečně!!!!!!!!!! :yes: :yes: :yes:
0
Výrobca dostane pod kontrolu import, nie predaj. Ten je cez nazávislú predajnú sieť. A pochybujem že BMW otvorí vlasné dílerstvo. Takže žiadna podstatná zmena m8
0
Vzhledem k tomu, jak to tady resil Autec, tak zmena velmi podstatna.
0
Súhlas, navyše predajcovia budú kontrolovaný importérom, čo je BMW, a ten rozhodne komu dá licenciu a komu nie. :yes:
Je třeba být co nejblíže těm východoevropským snobům >😁
Tesne predtym ako BMW vstupilo ku nam na SR, dealer BMW kupil importera. 8-s
Ono to tak celkom nebolo. 😉 BA firma bola zaroven importerom aj predajcom (AWT Bavaria - dealer, AWT Slovakia - importer). Kosicania kupili dealersku cast a importerska ukoncila cinnost. To uz ale bezalo vyberove konanie na miesta vo firme BMW Vermögensverwaltungs GmbH a AWT Bavaria docasne zastupvala ulohy importera. Inak z noveho SK importera som jemne sklamany, a to este ani nezacal posobit... ;-\ Ale snad presvedci pracou... 😄 😉
Aha. Lebo su to nasi "susedia" robi(la) tam kopa nasich byvalych ludi a ti hned dobehli ku nam : ze kosicania kupili importera !!! A chceli prist naspat ku nam. 😄
😄 ...a bol dovod? Alebo iba viac-menej panicka reakcia....?
Kopu ludi prepustili. Vedenie aj male "mysi". Info od tych prepustenych a na nete boli volne miesta. 😉
Dost divna strategia ;-\ Mal som pocit, ze AWT dost slusne slape. Ak uz chceli robit vymeny tak mali postupne.... Ale vsak, zas sme na SK, ze?! Okamzite ako tu niekto nieco ziska, musi okamzite demonstrovat svoju moc...(...a co tam po rozume!) ;-\ 😉
No, tak to jsou čísla... červen 2006... MALÉ VOZY - Punto 103, Fiesta 121, POLO 171 :yes: Clio 207, Yaris 210. NIŽŠÍ STŘEDNÍ - Corolla 76, Astra 119, Focus 128, GOLF 140 :yes: STŘEDNÍ - IS 2 (slovy: DVA >😒] , Avensis 15, 159ka 18, Mondeo 42, APOŠTOL 176 (slovy: jednostosedmdesátšest) >😒] :yes: :yes: :yes: BRAVO VW-PORSCHE :yes: P.S. Nepočítám do toho kovboje v N1... proč taky. Pokud tě však zajímá, kolik Apoštolů se prodalo včetně N1... dej si pauzu, aby to s tebou nešlehlo o zem... tedy pokud nehledáš prodeje Lexus IS... to už asi ležíš na ARU >😁 :yes:
Jaku souvislost to má s clánkem o BMW.
Ale N1 jsou taky auta a pak to vypada trochu jinak. Nepocitas kovboje jen proto, ze vlcaci jsou neschopni a neumi auta v N1 nabydnout?😄
Ynovace...nabydnout? >😁
Specham, ale abych ti to zezadu NATVRDO v dlouhym tahlym nandal (na trojku), na to jeste mam! Tak me neser >😒]
Apoštol jede v N1 jak namydlenej... V tom to nevězí. Nepočítám je proto, že to zkresluje. Motivace u N1 je v 99% skrzevá peníze... takže... naopak... velmi cením toho, kdo koupí třeba Mondeo combi bez přepážky snů... Jinak to můžem sečíst... a Apoštol vyskočí ještě výš. Focus pak nadskočí nad Golfa. Ovšem číslo měsíce je Lexus - dva kousky IS >😁 Jo,jo, to je ta dokonalost za 800,- 😄 :yes:
Pořád lepší Lexe v Lexovi nepotkat, no ne? Nedávno jsem tu něco psal o řidičích stříbrných TDI Octavií v ČR. Tak bych nechtěl dopadnout. :-!
Vcera dalnice a silnice mezi Ovou a Brnem, silnice tempomat na 100km/h a nikdo nepredjizdel, rozumne rozestupy, zadne lepeni se...Dalnice tempomat 140km/h (promeruje tachometr...) a byl jsem az na dve auta nejrychlejsi. Cesta, ktera je vzdy lemovana nejakou tou nehodou, vcera naprosto cista...
Nejel jsi vlakem? >😁
Přesně tak! :yes: Navíc IS není konkurence pro vozy typu Mondeo..
Jistě... já ho tam uvedl jen jako "číslo měsíce" ve střední třídě... Mrkni na prodeje A4, BMW3... je to obdobné... IS si tu koupili za měsíc dva lidi 😄 Přitom má výbornou cenu... a stejně nemotivuje...
No ked uz mas tie narodeniny 😉 >😒] : SR Male : Fabia 1125 Logan 152 P206 185 Polo 145 C3 142 Nizsia stredna - OII 400 Golf Jetta 185 (N1 dalsich 29) P307 120 Stredna Apostol M1 176 (N1 dalsich 49) ostatnych nemusim pisat konkurenciu u nas nema druha v poradi je Vectra so 43 kuskami, tvoj oblubeny Lexus IS 5. 😉
chcelo by to statistiku kto si tie auta kupil a na ake ucely, lebo v malych autach vyhrala toyota yaris podla tvojho odkazu a to si myslim ze su auta ktore si ludia kupia pre seba domov a nie do firmy, urcite vacsina tych tvojich vysnivanych passatov si ludia kupili do firmy a nie pre seba domov, inak klasicky sa navazas do lexusu, neviem preco, asi ti lezi v zaludku, no proste sa nepredava, u nas je lexus len taka bokovka, dnes rano som videl na parkovisku zozadu vw auto, pozeram to je asi passat, ale nebol, bola to yetta, este ze mala velky napis na dverach, tu sa moc dizajneri nepretrhli, zpredu golf zozadu passat, keby tam stal IS tak kazdy vie ze je to IS a nic ine, ked je tych IS tak malo aspon si jedinecny a nepomylis si auto na parkovisku
Mýlíš se - do firem se Apoštol kupuje v úpravě N1... a tuhle kategorii jsem záměrně vypustil. A mýlíš se i v tom, že IS považuješ za jedinečný... IS je tu málo vidět... ale o jedinečnosti se v tomto případě mluvit rozhodně nedá. Nesrovnávej designové vyznění Passata IS... srovnávej ho s BMW3... tam ano, tam ať jich vidíš kolik chceš, stále se jedná o vyjímečné auto... mimochodem, umíš si představit, kdyby tu jezdilo tolik IS jako bavoráků... Úděsná estetická představa... co? A nezapomeň - jen dva lidé v červnu tu koupili IS... to je velmi výmluvné...
Výmluvné to je... každý to ale vidíme jinak 😄
Bohužel problém Lexu není problém designového, nedoceněného skvostu. Problém je, že prostě tady v Evropě to BMW a MB a AUDI holt pro naše "voči" umí líp. A tohle není o vnímání, to je fakt... jinak je tu přelexováno... vždyť ta cena 900... to je velmi přitažlivé... jenže zase - pro koho? 😄 To, že má výbornou cenu zajímá jen toho, kdo na Lexe nemá... ten, kdo na něho má, si koupí právě toho bavoráka... tedy mimo těch dvou nadšenců v červnu >😁
Já říkal, že to každý vidíme jinak... A ten tvůj "fakt" >😁 >😁 ten je opravdu jen tvůj 😄
to by se ti to psalo, kdybys měl exaktní důkaz o tom, jak se tu my, zaslepenci v Evropě, bráníme zuby nehty v bavorákách tomuhle skvostu... >😁 Nemám žádný svůj fakt. To faktem je. Tvým, mým, všech. Ale... představ si... opravdu... kdyby tu jezdilo tolik lexů jako třeba těch bavoráků... to je představa, co? Tehdy se projeví ta dokonalost toho BMW.
Lexus IS & GS maji imho dva problemy
1. Omezena nabidka variant. Vice karosarskych variant, vice motorizaci ho diskvalifikuje ze souteze. Koneckoncu i spokojeny "Toyotar" jen velmi tezko muze prechazet na Lexika.
2. V Evrope a potazmo u nas postrada historii. Pro takoveho novacka na trhu je tezsi ziskat zakaznika na "trial"
BTW Skvele odhlucneny Lexus mi prijde jako idealni vuz do dnesni doby poznamenane novym silnicnim zakonem. Nastavit tempomat na predpisovou rychlost. Do Levinsona zasunout CD napr. D. Brubecka nebo P. Barber a je vymalovano :yes:
1. Omezena nabidka variant. Vice karosarskych variant, vice motorizaci ho diskvalifikuje ze souteze. Koneckoncu i spokojeny "Toyotar" jen velmi tezko muze prechazet na Lexika.
2. V Evrope a potazmo u nas postrada historii. Pro takoveho novacka na trhu je tezsi ziskat zakaznika na "trial"
BTW Skvele odhlucneny Lexus mi prijde jako idealni vuz do dnesni doby poznamenane novym silnicnim zakonem. Nastavit tempomat na predpisovou rychlost. Do Levinsona zasunout CD napr. D. Brubecka nebo P. Barber a je vymalovano :yes:
do firem se Apoštol kupuje v úpravě N1... a tuhle kategorii jsem záměrně vypustil /// neustale me prekvapuje jak malo toho vis. ty auta se zdaleka nenakupuji jen v N1. aut tu mame opravdu spousty (oktavky a passaty), takze to i dela nejaky to procento z letosnich prodeju, a v N1 neni ani jeden. Kdyby se opravdu odstranili firemni nakupy tak by ta statistika vypadala pravdepodobne dost odlisne ..existuje vubec nejaka takova statistika?
Souhlasim. Nakup do firmy a nakup N1 jsou dve ruzne veci, ktere se nemusi prekryvat a zvlast u vetsich firem, ktere umi koupit pet deset passatu, proste N1 nefunguje. Osobne bych si tipnul, ze kdo kupuje za svoje penize si Passata spis nekoupi. Bud ma penez akorat a radsi pujde niz (Oktavka) nebo jich ma dost a koupi neco mene asexualniho pro radost.
Jestli muzu rict neco k prodejum a IS, tak bych rekl, ze koupe auta (v meritku velkych cisel) neni podle me zadnym meritkem racionality. Jestli se IS kupuje nemusi to byt spatne auto, jestli se nejlepe kupuje Passat, nemusi to byt objektivne nejlepsi koupe ve tride. Fakt je ten, ze VW se raduje, protoze jim muze bejt uplne jedno jeslti si Passata koupej lidi protoze jsou blby nebo chytry, staci kdyz jich je hodne.
A ke stribrne oktavce TDI bych rekl, ze to muze byt naopak vyborna volba. Auto me odveze stejne jako v cerne barve a existuje spousta zhavejch kovboju, ktery ho ode mne za par let koupi. Jo, a uzasny IS v prekrasne (dopln si tu spravnou) barve budu prodavat hluboko pod hodnotou. Takovy je realita.
Jestli muzu rict neco k prodejum a IS, tak bych rekl, ze koupe auta (v meritku velkych cisel) neni podle me zadnym meritkem racionality. Jestli se IS kupuje nemusi to byt spatne auto, jestli se nejlepe kupuje Passat, nemusi to byt objektivne nejlepsi koupe ve tride. Fakt je ten, ze VW se raduje, protoze jim muze bejt uplne jedno jeslti si Passata koupej lidi protoze jsou blby nebo chytry, staci kdyz jich je hodne.
A ke stribrne oktavce TDI bych rekl, ze to muze byt naopak vyborna volba. Auto me odveze stejne jako v cerne barve a existuje spousta zhavejch kovboju, ktery ho ode mne za par let koupi. Jo, a uzasny IS v prekrasne (dopln si tu spravnou) barve budu prodavat hluboko pod hodnotou. Takovy je realita.