Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW Group otevřela vlastní prodejní organizace v Česku a na Slovensku

BMW Group otevřela vlastní prodejní organizace v Česku a na Slovensku

BMW Group otevřela vlastní prodejní organizace v Česku a na Slovensku Zdroj: acz

Diskuze (55)
Očekáván je nadprůměrný růst odbytu v celé střední a východní Evropě.

BMW Group je počínaje 1. červencem 2006 v Česku a na Slovensku zastoupena vlastními prodejními organizacemi. Tímto podnik postupně realizuje svou strategii převzetí odpovědnost ve všech státech Evropské unie ve střední a východní Evropě. Vedle funkce dovozu automobilů tímto BMW Group zodpovídá v těchto zemích také za operativní úkoly jako řízení obchodních provozů na místě včetně marketingu a poprodejního servisu.

V Praze a v Bratislavě byly založeny vlastní kanceláře s 10 až 15 zaměstnanci. Pražská kancelář bude vedena panem Georgem Bucherem, který pracuje pro BMW AG již 26 let. Tato národní kancelář bude podporována centrální organizační jednotkou v Mnichově, která převezme tvorbu cenové, výrobní a marketingová strategie, plánování obchodní sítě nebo finanční řízení. Tato jednotka zaměstnává asi 50 pracovníků. Bude se starat také o zastoupení BMW Group ve Slovinsku, jehož činnost bude zahájena 1.ledna 2007. Bulharsko a Rumunsko budou následovat svým vstupem do EU.

V Česku bylo v minulém roce dodáno zákazníkům 1.847 automobilů, na Slovensku to bylo 1.130 vozidel. Celkový objem prodeje regionu Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Bulharsko a Rumunsko dnes činí téměř 10.000 automobilů ročně.

Startem svých aktivit v Česku a na Slovensku je organizace BMW Group přímo zastoupena ve 37 zemích světa. V těchto zemích automobilka prodá 97% produkce. O asi 120 dalších zemí se starají národní importéři. Realizují 3% celkového prodeje BMW Group.

Vstoupit do diskuze (55)