Novinky
0
Poslední tři fotky bych na Sharana netipoval.A nelíbí se mi současný trend rozšířených blatníků ala 30tá léta. Je to děs.
To se dá vyjádřit dvěma slovy: domrvenej Passat.
VW opravdu drzi svuj standard, co na tom, ze je nizkej, nemoderni az hnusnej a nespolehlivej, hlavni, ze to ma to logo, to je potom uplne jiny kafe... 8-s :no:
No... tak na tohle reagovat... to chce mistra nad mistry. Jenže, kde ho rychle seženem... no, vlezu na to zatím já. Tak podívej... jsou cvíle, kdy seš si jistej, že to co vidíš je realita. Ovšem nikdo ti ještě asi neřekl, že nemůžeš vnímat realitu, aniž by sis nevymezil pevnej bod. Už jsi někdy viděl duhu?... nemyslím nad barem... myslím na obloze... no, tak víš, že je krásná, ale - velmi nestálá. Což u VW nehrozí... tedy, myslím tu nestálost. Koneckonců, znáš to z fyziky ne... lomy světla... vzduchové klamy... prostě... nejsou pohledy, jako pohledy. Ostatně... hele, je teplo, co teplo, pařák... no... a Lehmann boys... prostě jsou taky jenom lidi... tak klid... uvidíš, bude to dobrý... osobně píši, že to bude výborný... teda až uvidíš padesátýho S-Maxe a uvědomíš si, že formuli jedna jako MPV zrovna pro tebe nikdo dělat nemusí. Dneska teda jako... nenapíšu... to bravo... je vedro... a jsem z toho už zmoženej. To snad chápeš. P.S Vzkaz pro redakci - jsou chvíle, kdy píšu a mám vypnutej monitor... 😉 😄 :yes: No, tak vám pěkně děkuju... to budou svátky 😄
>😒] nebo to tu neudržím. Tak pro ty, co neumí číst - Titulní snímek je produkt pětiletého syna jednoho pracovníka Lehmannboys, a to další... to je záměrná kamufláž. Doufám >😒] :yes:
Taky máš ten pocit že zadní kolo má asi o dva palce menší průměr?
>😒]
>😒]
😉 Uz pred par dnami som to "obdivoval" na GFC.com / To je ponatahovany Passat Variant - v hitparade Lehmanovic oblud este vacsia nebola. Inak, fakt nerozumiem tomu, ako je mozne ze Lehmannovci nemaju kuska sudnosti a schopni vyprodukova a pustit do sveta nieco taketo :no: :no: ;-\
Mas pravdu Marko,
ten natiahnuty passat je totalna somarina >😒]:no: :no: , ono to uz kolovalo minimalne rok do zadu v nemeckych mediach. Ten pretiahnuty caddy je OK, napriklad podla info www.sgaf.de bude mat "vraj" novy sharan napr vzadu posuvne dvere. Som zvedavy ako VW napasuje sharana medzi tourana a T5. Vsak nechajme sa prekvapit, VW sa bude musiet poponahlat, aby mu novy S-max/Galaxy nevytreli kocura... 😄
ten natiahnuty passat je totalna somarina >😒]:no: :no: , ono to uz kolovalo minimalne rok do zadu v nemeckych mediach. Ten pretiahnuty caddy je OK, napriklad podla info www.sgaf.de bude mat "vraj" novy sharan napr vzadu posuvne dvere. Som zvedavy ako VW napasuje sharana medzi tourana a T5. Vsak nechajme sa prekvapit, VW sa bude musiet poponahlat, aby mu novy S-max/Galaxy nevytreli kocura... 😄
Disgusting Design
Modelova ofenziva znacky VW (do r. 2010), tak ako su info dostupne k dnesnemu dnu: /// VW FOX: napriek neuspokojivym predajom zostava zatial zakladom ponuky v EU tak ako je, naviac ide stale o relativne novy model. /// VW FOX PLUS: europska verzia maleho „juhoamerickeho“ vanu Suran [odkaz] by sa tu mohla objavit zaciatkom roka 2007. Ale to pod podmienkou, ze ju u VW pre EU trh schvalia ... (...co ty na to, Jozki?) /// VW POLO: nova generacia pride v r.2008 najprv ako 3dv. a 5dv. hatchback [odkaz] , v lete 2009 ma nasledovat verzia Cabrio [odkaz] /// VW POLO PLUS: male MPV na platforme buduceho modelu Polo by malo nasledovat v roku 2009: [odkaz] /// VW „B-SUV“: tesne po uvedeni novej Skody Yeti by malo nasledovat aj podobne male SUV pod znackou VW, ale s odlisnym designom. Termin: okolo 2010 /// VW NEW BEETLE: dalsia generacia retromodelu sa objavi najskor po roku 2009. VW sa do tejto chvile nedokazal rozhodnut co dalej s retroautom....V novej generacii mozno cakat skor zmenu techniky, nez designu. /// VW GOLF / JETTA: koncom roka 2008 uvidime novy Golf [odkaz] Do dvoch rokov pride aj verzia sedan, znova s menom Jetta. Este predtym, na parizskom autosalone na jesen t.r. sa dockame verzie Golf Variant zo sucasneho modelu [odkaz] /// VW GOLF PLUS: stredne vysoky crossover je v ponuke este stale ako relativna novinka, takze nastupca je v nedohladne. Na buduci rok ale pribudne verzia s nazvom Cross Golf, ktora bude v ponuke volitelne vo verziach 2WD a 4WD s vyzorom „off-roadu“: [odkaz] /// VW SCIROCCO: v prvej polke roka 2008 pride na trh compactne coupe na baze buduceho Golfa s tradicnym menom Scirocco: [odkaz] /// VW EOS: novinka. /// VW „ROADSTER“: schvalovanie seriovej verzie studie Concept-R preslo tazkou cestou. Povodne schvalene auto pre rok 2007 bolo po prichode W: Bernharda k VW z planov vyskrtnute ako prilis nakladny projekt. Aj toto rozhodnutie ale bolo prehodnotene, a novy Roadster [odkaz] mozme ocakavat v horizonte rokov 2008 /09, ale v technicky skromnejsej podobe /// VW TOURAN: nastupca compactneho MPV by sa mal objavit na prelome rokov 2008 /09 [odkaz] /// VW „C-SUV“: seriova verzia compactneho SUV vychadzajuca designom z Conceptu-A, pre kt. sa udajne verejne hlada meno, sa ukaze bud koncom 2007, alebo zaciatkom 2008 /// VW PASSAT: relativne novy model. Zatial nijake zasadne zmeny /// VW „4-DOOR COUPE“: od konca roku 2007 bude v ponuke velke 4dv. coupe [odkaz] ktore by malo vyplnat medzeru medzi Passatom a Phaetonom. /// VW SHARAN: nova generacia pride az na prelome 2008/09 (urcite nie na buduci rok): [odkaz] /// Druha generacia modelu sa ukaze az v 2010. VW sa momentalne stale rozhoduje medzi karoseriou sedan: [odkaz] alebo 5dv. liftbackom: [odkaz] /// VW MULTIVAN: relativne novy model, bez zmien /// VW SEVAN: specialne a iba pre trh USA pripravuje VW spolocne s DCX velke full-size MPV Sevan [odkaz] Design VW sa ma podla slov vedenia znacky odlisovat od „sesterskych“ modelov Chrysler / Dodge /// VW TOUAREG: velke SUV caka za par tyzdnov maly facelift. Udajne by sa mohla objavit aj verzia so skosenou zadnou castou, vybavena iba vykonnymi motormi a namierena proti RR Sport: [odkaz] Oproti tejto spekulacii ale stoji istota, ze v Hannoverskom zavode VW bude na buduci rok spustena vyroba pick-up verzie Touaregu: [odkaz] Auto bude urcene pre EU a juhoamercky trh, o USA trhu sa vraj neuvazuje...
Markozni info :yes: 😉 . A teraz mi povedz v ktorom segmente nebude mat VW zastupcu >😒]
Ten Golf je takový trochu Audi-Golf...
Hlavně je to taková nepovedená fotomontáž... Maska z Audi a na ní pláclej znak VW.
Aky som "mal"...taky som "dal" 😄 Este je takyto: [odkaz]
Podle mýho to bude takové jako na tom druhým snímku, ale s implementací chromové masky jako u ost. modelů.
ja jsem zase slysel, ze by to melo bejt jako to prvni foto, jako audi to moc nevypada, audi ma tu masku vic dosiroka, hranatejsi, tohle je typickej golf look, vyrazne navazujici na soucasnou radu
Nesouhlas, to první je dost špatná montáž. Navíc všechny další modely mají světla se základním tvarem jako Passat, takže nemyslím, že Golf bude vyjímka.
jo, ja usuzuju podle toho, ze jsem tuhle kastli videl i z vice pohledu, velkoformatovy fotky, na fotomontaz to nevypada ani nahodou, pravdepodobne na 90% hodne dobre udelanej 3d model, ale montaz urcite ne, kdyz projedes i ostatni fotky, tak je tam i vic modelu, ktery maj jiny svetla nez passat, ale..tezko rict, nakolik se ty navrhy podobaji budoucim modelum, na druhy strane mas pravdu, ze passat je nejnovejsi model, faceliftovanej touareg bude mit podobny svetla, takze se spis budou drzet novyho vw image, uvidime 😄
Ale ten Pašík 4dv. kupé se mi líbí, aspoň ten předek je :yes: :yes:
Uff. Megalomanie. Jestli má za něco VW mlj respekt, tak je to za modelovou paletu. K tomu 4dv kupé: ten zadek 5dv je celé GS. Golf vypadá nadějně, ale... 😉 Myslím, že kola s úhlem, za který by se nemuseli stydět v DTM, tam fakt nebudou. A co bude s Phaetonem? O tom jsem nenašel zmínku. Jinak, Marko :yes:
PHAETON tam je. Zabudol som tam dat jeho "meno" - ma to byt za troma lomkami za modelom SHARAN. Je to to auto, co vyzera ako Lex GS, resp. pred nim je verzia sedan na takom malom obrazku. Sorry...za vypadnuty nazov modelu... ;-\
Aha, takže místo Phaetonu bude o "třídu" menčí 4 dv sedan-coupé... jasný jasný. :yes:
Neee >😁 Bude aj 4dv coupe o triedu mensie...a bude od 2010 aj novy Paheton. K Phaetonu este raz: Druha generacia modelu sa ukaze az v 2010. VW sa momentalne stale rozhoduje medzi karoseriou sedan: [Odkaz] alebo 5dv. liftbackom: [Odkaz] 😉
Typický Marko! Děkujeme! :yes: Můj názor: Polo :yes: :yes: , Golf Variant :yes: , Sharan :yes: , Touareg Sport :yes: , Passat coupé uvidíme, Golf taky, Pheaton :no: :no:
Teda hodně si mě zaskočil výběrem do top ten 😉
Snad nebude vadit když to rozvedu tady. 1) propadákem myslím auto, které těžce zklamalo předpoklady (hlavně co se týká prodejů samozřejmě). 2) Jaký je tvůj pohled na E a F - tedy v konfrontaci s mým pohledem?
Tady je celá "tabulka". Auta v závorkách by skončila buď těsně druhá, nebo se nedají úplně porovnat, ale spadají do stejné třídy. Protože redakce nenapsala, že se musí jednat o výhradně evropské vozy, najdete i pár asiatů. Ještě upřesním to, že nezařazuji vrcholné a zvláštní verze, protože pak by např. Focus ST asi stál výš než běžný Golf, atd.A: Toyota Aygo (Sceicento - ale nevím, jestli se vyrábí/prodává, P107) /// B: Fiat Grande Punto (VW Polo, Fiat Panda, Peugeot 1007, Mini) /// C: VW Golf (Ford Focus, MB B, Seat Altea) /// 😱 Subaru Legacy Sedan (BMW 3er, Volvo C70, Jaguar X-Type) /// E: MB CLS (Jaguar S-Type, Audi A6) F: Jaguar XJ (Audi A😄 MPV: Malé: Ford C - Max Velké: Nový Ford Galaxy) SUV/Terén: MB GL (Jeep Grand Cherokee, LR RR) /// Sport/GT: AM DB9 (Z4, M6, Murciélago, Saleen S7) ///
Takže A se shodnem, B u mě jasně vítězí Mini Cooper, C je těžká věc - spousta aut a žádný není výrazně lepší, snad ta B-Klasse ale to je podle mě MPV, D když se dlouze zamyslím nakonec stejně skončím u 159, E z fleku vévodí S80 a v F má S-Klasse technologický náskok jedné generace před ostatními.
Ty třídy a zařazení jsem udělal po letmé konzultaci s Markem. Ad. E, F) myslel jsem že tvoje srdce patří mnohem víc Jaguar/Daimler.. 😲
Patří - víceméně. Ale nemám klapky na očích a vidím co vyrábějí ostatní.
Dokonalá informace :yes: A ty odkazy... :yes: :yes: Obrovskej modelovej záběr... přitom je tam sjednocující linie. VW má velké plus v tom, že inovoval tvář a nelezl předek. Máme se na co těšit. A to POLO - :yes:
O Fox Plus nemam ziadne info ;-\ Golf termin sedi ale ziadna z fotografii sa nepodoba na noveho Golfa. Golf Variant by mal mat prednu masku podobnu Jette - viac chromu a "vyraznejsi usmev". Facelift Tourana koncom roku 2006 a verzia Advanture zaciatkom buduceho. Phaeton facelift v polovici roku 2007.
Ta možná podoba Sharanu na týhle stránce je hnus všech hnusů. V německém autobildu a AMS už vyšlo mnoho "možných podob". Tahle je teda bezkonkurenčně nejhnusnější. Rozhodně si však nemyslim, že takhle bude nový VW vypadat. Ale stejně. Sharana jsme měli před 3 lety a po 50 000 odešel motor, klimatizace, převodovka a CD přehrávač. Moc to auto nedoporučuju.
Já bych si dovolil se malinko pozastavit nad významem slova hnus.
Co je to hnus?
Zcela Vážně si myslím, že v souvislosti s tímto výtvorem z dílny VW bychom hnus poněkud urazili.
Ale nenechme se mýlit. Toto není konečná podoba onoho bájného Shar(m)ana. Vlajková loď koncernu VW bude totiž zcela jistě prošpikovaná novými nanotechnologiemi 22 století s futuristickým designem a předrevolučnimi zázraky zcela převratného vývoje vwutomobilizmu.
Já se zeptám jinak. Má vůbec cenu se bavit o autech jmenovaného koncernu jako o designově zdařilých? Nebo vůbec zdařilých?
Jestli ano, v tom případě jsou vlajkovou lodí úplně všechny auta od řady Lupo aliz Fox.
Ale pak to můžou všichni ostatní zabalit a vrhnout se na traktory, protože jejich konkurenční boj s tímto klenotem mezi auty je předem ztracen. Ostatně u těch traktorů aspoň vidím jistou paraleru s rychlostí a designem.
Jen tak dál VW, držím ti palce, jdeš velmi dobrým směrem. Aspoň navždy ztratím ten zbytek dobrého mínění o tvých kárách ovšem z již daleké minulosti.
:no: :no: :no: :no: >😒]
Co je to hnus?
Zcela Vážně si myslím, že v souvislosti s tímto výtvorem z dílny VW bychom hnus poněkud urazili.
Ale nenechme se mýlit. Toto není konečná podoba onoho bájného Shar(m)ana. Vlajková loď koncernu VW bude totiž zcela jistě prošpikovaná novými nanotechnologiemi 22 století s futuristickým designem a předrevolučnimi zázraky zcela převratného vývoje vwutomobilizmu.
Já se zeptám jinak. Má vůbec cenu se bavit o autech jmenovaného koncernu jako o designově zdařilých? Nebo vůbec zdařilých?
Jestli ano, v tom případě jsou vlajkovou lodí úplně všechny auta od řady Lupo aliz Fox.
Ale pak to můžou všichni ostatní zabalit a vrhnout se na traktory, protože jejich konkurenční boj s tímto klenotem mezi auty je předem ztracen. Ostatně u těch traktorů aspoň vidím jistou paraleru s rychlostí a designem.
Jen tak dál VW, držím ti palce, jdeš velmi dobrým směrem. Aspoň navždy ztratím ten zbytek dobrého mínění o tvých kárách ovšem z již daleké minulosti.
:no: :no: :no: :no: >😒]
Ozzy, tlačáš to ze sebe, jak zácpu po třech kilech hořký čokolády. Dnes ses už vyznamenal pod Mercedesem... no vidím, že to bereš hákem napříč celým spektrem... Ale - když už tedy hodláš razanrně kritizovat, zkus to konstruktivně, tedy dej pozitívní příklady. Rád si o tom s tebou pak podiskutuji. P.S. To OZZY, to je po zpěvákovi Black Sabbath?
Naopak GTI. Jde to ze mně lépe než bych si myslel. Zrovna si říkám, že se pomalu ale jistě dostávám do formy ze školních let. ( vždy jsem patřil mezi pisatelskou elitu )
K věci. Nerozumím pojmu vyznamenal u Mercedesu. To auto opravdu dost škaredý na to, yby neslo nějaký titul. natož ten zmiňovaný. Ikdyž nadruhou stranu připouštím, že oproti tř. Q8 vypadá ještě dobře.
Ale zklamu Tě v jedné věci hned. Nemohu ti dát žádný pozitivní příklad. Jednoduše proto, že u VW žádný nevidím. Jestli je pro ortodoxní VW áky moje kritika razantní, budíž. To chápu, když děcku haníš hračku. Myslíte si pánové, že mám, jako náročný zákazník vnímat pozitivně, být blahem a ještě platit velmi draze za lidové auto za to, že šijou stejné kliky napříč všech řad až pom luxusní? jeden příklad za všechny. Jestli nevidíte tu trapnou uniformitu, pak nemůže rozhodně proběhnout diskuse na úrovni, bez emocí. Už jen krátce. Mám bych řekl bohaté zkušenosti s více značkami díky mé dloholeté cestě po západních zemích. Znám mentalitu Seveřanů, středoevropanů i jižanů. Podle vrstev, podle prac. zařazení, soc. poměrů, podle prestižního místa v zaměstnání. O tom to je. Žádná objektivita neexistuje. A jestli jsem někdy někam napsal, že co se němčourům nepodařilo válkou, zmákli ekonomicky. tak za tím si stojím. A kdože jim to vlastně pomohl na nohy? Ještě jinak to vyjádřím. Oni do svých aut naprosto dokolale propisují svoje myšlenky. Rozpínavost,nabubřelost ambice, mindráky a hlavně cíle. a to mě, středoevropana po zkušenostech gistorických víc než děsí. Navíc mám na to školy. Věřte, že být naším sousedem tř.francouz, píšete jinak o autech. A nejen o nich.Hezký den přeje OZZY.
K věci. Nerozumím pojmu vyznamenal u Mercedesu. To auto opravdu dost škaredý na to, yby neslo nějaký titul. natož ten zmiňovaný. Ikdyž nadruhou stranu připouštím, že oproti tř. Q8 vypadá ještě dobře.
Ale zklamu Tě v jedné věci hned. Nemohu ti dát žádný pozitivní příklad. Jednoduše proto, že u VW žádný nevidím. Jestli je pro ortodoxní VW áky moje kritika razantní, budíž. To chápu, když děcku haníš hračku. Myslíte si pánové, že mám, jako náročný zákazník vnímat pozitivně, být blahem a ještě platit velmi draze za lidové auto za to, že šijou stejné kliky napříč všech řad až pom luxusní? jeden příklad za všechny. Jestli nevidíte tu trapnou uniformitu, pak nemůže rozhodně proběhnout diskuse na úrovni, bez emocí. Už jen krátce. Mám bych řekl bohaté zkušenosti s více značkami díky mé dloholeté cestě po západních zemích. Znám mentalitu Seveřanů, středoevropanů i jižanů. Podle vrstev, podle prac. zařazení, soc. poměrů, podle prestižního místa v zaměstnání. O tom to je. Žádná objektivita neexistuje. A jestli jsem někdy někam napsal, že co se němčourům nepodařilo válkou, zmákli ekonomicky. tak za tím si stojím. A kdože jim to vlastně pomohl na nohy? Ještě jinak to vyjádřím. Oni do svých aut naprosto dokolale propisují svoje myšlenky. Rozpínavost,nabubřelost ambice, mindráky a hlavně cíle. a to mě, středoevropana po zkušenostech gistorických víc než děsí. Navíc mám na to školy. Věřte, že být naším sousedem tř.francouz, píšete jinak o autech. A nejen o nich.Hezký den přeje OZZY.
S tím pozitivním příkladem jsem to myslel tak, že uvedeš auta, která ty v daném segmentu považuješ za povedená, tedy nejspíš mimo Koncern VW. P.S. Ptal jsem se tě také, zda tvůj nick je inspirován jménem zpěváka Black Sabbath.
Ano, je pravdou, že B.Sabbath poslouchám jíž více než 25 let a pan O.Ozbourne je dle mého názoru velmi dobrý zpěvák,( když pominu to nutné show )ale kola se točí příliš rychle na to, abych ustrnul jen u tohoto saundu. Dneska OZZY, zítra neogenetický rekombinátor. Je to podstatné?
A na závěr jeden pozitivní příklad. Tak např. ve třídě MPV je to rozhodně auto od Koncernu Renault Espace. Design exteriéru včetně detailů dotažen k dokonalosti,stejně tak interiér, funkčnost, 21 století, pohled do budoucnosti,použité materiály, technologie, poměr cena-výkon atd. Nevidím v tomto segmentu na Evropském trhu srovnatelnou konkurenci. Trochu se mi začínají líbit pokusy z poslední doby od Forda, nebo od Opela. Stejně tak i Peugeot vč. Citroen, popř, Fiat. Sharan od VW je fakt špatná volba. Jezdil jsem s VR 6.(asi 30000) motorově ušlo. To je asi jediný pozitivní příspěvek k tomuto vozu.Mám kamaráda, který si koupil dieslový agregát. po roce ho chtěl vyhodit. Furt nějaká porucha. a to jsme zatím jen u funkčních záležitostí a nebavíme se o vhledu. Vniřní část je přímo tragická, strohá jako všechna koncernová auta. Zatim stačí GTI.Je vedro, jdu se schladit představou jak uháním v Enzu na Cote D´Azzur. Zatím.
A na závěr jeden pozitivní příklad. Tak např. ve třídě MPV je to rozhodně auto od Koncernu Renault Espace. Design exteriéru včetně detailů dotažen k dokonalosti,stejně tak interiér, funkčnost, 21 století, pohled do budoucnosti,použité materiály, technologie, poměr cena-výkon atd. Nevidím v tomto segmentu na Evropském trhu srovnatelnou konkurenci. Trochu se mi začínají líbit pokusy z poslední doby od Forda, nebo od Opela. Stejně tak i Peugeot vč. Citroen, popř, Fiat. Sharan od VW je fakt špatná volba. Jezdil jsem s VR 6.(asi 30000) motorově ušlo. To je asi jediný pozitivní příspěvek k tomuto vozu.Mám kamaráda, který si koupil dieslový agregát. po roce ho chtěl vyhodit. Furt nějaká porucha. a to jsme zatím jen u funkčních záležitostí a nebavíme se o vhledu. Vniřní část je přímo tragická, strohá jako všechna koncernová auta. Zatim stačí GTI.Je vedro, jdu se schladit představou jak uháním v Enzu na Cote D´Azzur. Zatím.
Ozzy je Ozzy :yes: Ovšem OZZY... koukám, že se ti v MPV líbí všechno, mimo VW 😉 To je sice také postoj... ale příznám se, čekal jsem od tebe vyhraněnější výběr... Tak nesuďme podle Lehmannboys a vyčkejme, až VW představí nástupce... pak tu vystřihnem dokanalého "Iron Mana".
Jsem naprosto v klidu. To se VW nepodaří. :no: Spíš bych to viděl na Haničku písničku. >😁 To bude hit jak za mlada.
Já myslím, že jsem se vůbec nezmínil o značce Lancia třeba,
nebo žádnýho japonce či korejce jsem.... A vlstně proč. Pajcéry já nikdy nebral. :no: A jestli Ti chybí mé otevřené hledí, příště zas bude hůř. :yes:
Já myslím, že jsem se vůbec nezmínil o značce Lancia třeba,
nebo žádnýho japonce či korejce jsem.... A vlstně proč. Pajcéry já nikdy nebral. :no: A jestli Ti chybí mé otevřené hledí, příště zas bude hůř. :yes:
Vypadá to jako VW caddy, akorát asi trochu prodloužený. Nejspíš jen testujou podvozek...