Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault se loni propadl do ztráty 3,07 miliardy eur

Francouzskému automobilovému koncernu Renault loni vznikla čistá ztráta 3,07 miliardy eur (přes 80 miliard Kč). K výsledku ale přispěl japonský partner Nissan a podíly společností Volvo a AvtoVAZ. Předloni měl Renault zisk 599 milionů eur.
Zpět na článek
12. 2. 2010 10:03
12. 2. 2010 10:11
12. 2. 2010 12:55
12. 2. 2010 13:52
12. 2. 2010 14:31
12. 2. 2010 15:12
12. 2. 2010 16:17
12. 2. 2010 19:37
12. 2. 2010 20:28
12. 2. 2010 21:02
12. 2. 2010 20:15
12. 2. 2010 20:34
12. 2. 2010 20:44
12. 2. 2010 13:52
12. 2. 2010 14:09
12. 2. 2010 12:17
12. 2. 2010 15:18
12. 2. 2010 16:22
13. 2. 2010 12:25
12. 2. 2010 15:58
12. 2. 2010 16:24
12. 2. 2010 20:32
12. 2. 2010 21:11
13. 2. 2010 14:50
12. 2. 2010 21:18
12. 2. 2010 21:23
12. 2. 2010 21:48
12. 2. 2010 22:00
13. 2. 2010 01:32
neregistrovaný "samantha"
13. 2. 2010 13:15
13. 2. 2010 19:21
13. 2. 2010 21:44
13. 2. 2010 13:17
12. 2. 2010 10:03
mazec...
Mazec. Kolik je to dotace na jednu prodanou Lagunu?
Jás em říkal počkejme... si na další... Bude hůř... (bez šrotovného)
Rozbalit vlákno
15
12. 2. 2010 10:11
Re: mazec...
Čakajú nás ťažké časy. Len kto zadotuje všetky tie vyrobené Bravá a Cromy... >:D
12. 2. 2010 12:55
Re: mazec...
šlo by to někdy reagovat aspoń trochu normálně...
Fiat má oficiálně ztrátu 800 mil. (automobilová sekce výrazně méně), největší ztrátu zcela pochopitelně zaznamenalo Iveco a New Holland + investice do Chrysleru... Nevím co do toho motáš Fiat, který je na tom z tohoto pohledu ještě nejlíp (takový jednooký mezi slepými). Ano doba bude zlá. Pro všechny. Já to Renaultu nepřeji, naopak sem trochu v šoku že vyprodukovali až takovou ztrátu (myslím, si, že Nissan spíš ty hospodářské výsledky momentálě vylepšje,než že by je zhoršoval). Rozhodně yb se and tím neměl nikdo radovat!!! Myslím, že je doba, dky může padnout kdokoliv. I ten, do koho by to možná te´d nikdo neřekl... Stačí jen malá chyba...
12. 2. 2010 13:52
Re: mazec...
Aký príspevok, taká odpoveď... ;-)

Uvádzaná strata nie je zas také číslo, aby šiel renault do kolien, ale ako som napísal nižšie, nie je jedno, kam sa tie peniaze stratili...
12. 2. 2010 14:31
Re: mazec...
No to nevím... Pokud je to tak velké číslo, tak si myslím, že to není vůbec sranda. Ale Renaultu to nepřeji. Moje reakce byla celkem jasná. Pokud Renault prodává auto střední třídy za cenu nižší střední u někoho jiného, pak je potřeba se ptát, jakou částkou tu Lagunu reálně dotuje. Thats all. to, že si to nepochopil a hledáš za tím nějaké skličky, to je tvůj problém. A Renault je (na rozdíl od Fiatu) převážně jen výrobcem aut (byť to neplatí 100%). Tam je přepočet na konkrétní auto (byť imaginární snadný)...
Avatar - ryman
12. 2. 2010 15:12
Re: mazec...
uz se to tu parkrat propiralo.. laguna je za dumpingove ceny pouze v cr a snad si nemyslis ze je cesko nejaky klicovy automobilovy trh v evrope kde se toci miliardy eur :-|
12. 2. 2010 16:17
Re: mazec...
tak tak, ceny v ČR nebrat jako referenční. A když se dívám na prodeje Cromy v ČR, možná by Fiat taky měl uvažovat o nějaké výrazné nabídce.
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 19:37
Re: mazec...
myslím, že by o nižších cenách ve střední a východní Evropě, s ohledem na kupní sílu, měli uvažovat všichni. Renault má u mě za jeho cenovou politiku v ČR :yes:
Avatar - white label
12. 2. 2010 19:58
Re: mazec...
Taková Tomi Tour měla ještě loni před krachem (logicky) taky tak skvělé ceny... :no:
Pokud nechytneš konec v podobě "černého Petra", může se to někomu dočasně zdát i na palec nahoru... 8-s
Většina krachů začíná právě velmi "výhodným výprodejem"...
12. 2. 2010 20:28
Re: mazec...
Tady se shodneme naprosto... :yes:
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 21:02
Re: mazec...
Tak na důvod problémů Tomi Tour mám teda trochu jiný názor. Velký vliv tam zahrála média, a jejich negativní kampaň. Taky bych se zamyslel nad krokem pojišťovny, je dnes trochu smutné, že pojišťovny zásadně nepojišťují riziko. Tak se ptám, na co tedy jsou?
12. 2. 2010 20:15
Re: mazec...
Jemne som to naznačil vyššie...vwolfova reakcia bola dlhá a únavná...
12. 2. 2010 20:34
Re: mazec...
Popravdě? Ty nemáš co naznačovat. Za a) nejsi tak dokonale diskuzně vytříbený aby si tady mohl někomu naznačovat, za b) to co naznačuješ je prostě mimo mísu. Tenhle článek je o Renaultu. O Fiatu už tady byl a tam sme mohli probírat Fiat. A ad Croma. Fiat má nějaké prodejní plány a ty se snaží plnit. Předpokládám, že vzhledem k tomu, že mu stouply v rámci celoevropského a celosvětového prodeje (dokaž opak pokud nesouhlasíš), tak si myslím, že úspěšně, tedy snaží se prodávat za konkurenceschopné ceny, nikoliv pod cenou. Pokud si pamatuji svého času dotoval každou vyrobenou Thesis (podobně jako Audi A8 atd...), vzhledem k tomu, že tot ak dál nešlo, výrobu ukončil a nástrupce připraví spolu s Chryslerem. Zcela logický krok. Dobrou noc a zkus se and tím co sem ti napsal zamyslet.

P.S. U Fiatu vědí (asi na rozdíl od Renaultu), že vyšších prodejů dumpingovou cenou nedosáhnou, že prodeje se zajišťují především kvalitou produktů. Nižší cena ve finále spíše může zákazníka (s nedůvěrou) odradit. Cena musí být konkurenceschopná. :yes:
12. 2. 2010 20:44
Re: mazec...
Popravde - tvoje reakcie sú fakt únavné... :-|
12. 2. 2010 13:52
Re: mazec...
Ta sedla! Jinak podobný výlev má už i u článku o PSA....
Avatar - WinDiesel
12. 2. 2010 14:09
Re: mazec...
Počkej až bude plakat Fiat - a nebude to trvat dlouho.
Avatar - Dinar
12. 2. 2010 10:50
To není ztráta, to jsou investice
Zdejší "pocitac" je vypnutý?? Nejspíš zrovna "investuje" do nového hardwaru. >:D ;-)
Rozbalit vlákno
9
12. 2. 2010 11:36
Re: To není ztráta, to jsou investice
:-)
Strata ostane stratou, bez ohľadu na to, či šli tie peniaze niekam len tak do vzduchu alebo na nový vývoj. Akurát ten druhý prípad je "kapáneček" lepší...
Avatar - white label
12. 2. 2010 17:31
Re: To není ztráta, to jsou investice
>:-[] Tak to jsi mi doslova přečetl myšlenku... ;-) :yes:
Avatar - Ronault.
12. 2. 2010 20:49
Re: To není ztráta, to jsou investice
Jen si nejsem jist, jestli počítač je Renaulťák nevo spíše popletený antiVW ;-)
Avatar - white label
12. 2. 2010 20:54
Re: To není ztráta, to jsou investice
U něj je právě "problém" v tom, že on je "podobojí", takové 2v1..., ale popletený je "dokonale" určitě... 8-s >:-[]
Avatar - Ronault.
13. 2. 2010 14:10
Re: To není ztráta, to jsou investice
Víš jak, mě je ten člověk šumák. Renaulty mám rád, ale v rozumném mezích... Žádné extremisty/exkrementisty jakékoliv značky nemám v oblibě, takže třeba počítač nebo pogo26 mě nějak netěší. Ale třeba s Ádou je aspoň legrace, to se musí nechat >:-[]
Avatar - white label
13. 2. 2010 17:14
Re: To není ztráta, to jsou investice
V tomhle se určitě a jednoznačně shodnem, ale "pogo26" bych zrovna s "počítačem" přímo nesrovnával. S "pogo26" se totiž většinou dá o autech relativně smysluplně diskutovat, ale s "počítačem" se dá "diskutovat" leda tak na úrovni I. stupně ZŠ, což lze snadno zjistit už po přečtení jen několika jeho příspěvků, a to jak přímo od nicku "počítač", tak jeho "sebefanynky samanthy"...
A taky je fakt, že s Adou je občas opravdu sranda, i když dopředu vím, co asi tak napíše, smíchu se přesto často neubráním..., naposledy tady 00:27, ta jeho poslední věta: "To bude překvapení..." ta mě fakt "dostala"..
;-) >:-[]
12. 2. 2010 23:39
Re: To není ztráta, to jsou investice
Počítač je francouzák, v jeho snad prvním příspěvku tady na auto.cz označil francouzská auta za nejlepší a nejkvalitnější na světě >:D
Avatar - white label
12. 2. 2010 23:44
Re: To není ztráta, to jsou investice
Že by se v ranném dětství poněkud přejedl žabích stehýnek... ;-)
>:-[]
12. 2. 2010 23:55
Re: To není ztráta, to jsou investice
Počítač přece jíst nemusí, spíš ho špatně naprogramoval nějakej šílenej Frantík...asi sám Sarkozy >:-[]
Avatar - JGucci
12. 2. 2010 12:17
Dobre jim tak!
Oni u Renaultu vubec radi michají s císly, v Nemecku v registru novych prodanych vozu figurovaly znacky Dacia a Renault samostatne, ale za rok 2009, kdy by jim prvenstvi dovozovych znacek sebrala Skodovka, se radeji spojili, aby mohli i nadale tvrdit, ze oni jsou tím cislem 1 :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
12. 2. 2010 14:10
Re: Dobre jim tak!
No, už to zase mohou rozdělit, po skončení šrotovného padne Škoda na hubu, a nejen v Německu.
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 21:14
Re: Dobre jim tak!
nepřejeme jí to, ale bohužel, může se to stát ... každopádně, facelift fabie jí určitě nezachrání >:D :'-(
Avatar - ryman
12. 2. 2010 15:18
Ado kde jsi?
Asi zrovna odtahujes nejakeho rendlika ;-\ a to ti tady redakce serviruje takove radostne zpravy :-) jen tak na okraj, neni on rendlik polostatni? frantici jsou ti posledni kteri by nechali padnout nebo nedej boze prodat, zvlast napr. nemcum, svoji nejdrazsi (tim nemyslim cenou) automobilku.. toho se opravdu nebojim.. takze tak ;-)
Rozbalit vlákno
2
12. 2. 2010 16:22
Re: Ado kde jsi?
13% podíl státu - takže POLOstátní asi ne, i když vláda se tam snaží přes nějaké čachry získat větší vliv výměnou za výpomoc v čase krize ;-)

A Áda když viděl ten titulek tak ani nic nepsal, rovnou nastartoval TDI a vyrazil do první putyky kde zve celou hospodu na oslavu konce firmy Rendlík a syn >:-[]
Avatar - ryman
13. 2. 2010 12:25
Re: Ado kde jsi?
aha no tak to jsem si tu strihl zase ostudu >:D nicmene padnout ho nenecha tak i tak... ;-) docela me mrzi ze jsem nebyl v te hospode, to musela byt party roku >:D
Avatar - petrumr
12. 2. 2010 15:58
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
12. 2. 2010 16:24
Re: srovnání
a oba rádí stávkují >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
12. 2. 2010 17:19
To nejsou dobré zprávy
To nejsou dobré zprávy, ta ztráta je příliš velká. Ale otevřeně řečeno, není divu. Dělat ošklivá a nekvalitní auta se prostě nevyplácí. Je to logické. Jen jsem doufal, že ztráta bude menší. Takhle se budeme muset připravit na několikaletou agónii jedné staré evropské značky a následně na její pohřeb, pokud tedy vlastníci konečně nepochopí, že už je konečně čas na to, aby byli povoláni němečtí konstruktéři, designéři a krizoví manažeři, jako to mimochodem s úspěchem například udělalo konsorcium KIA/Hyundai. A potom odstěhovat z Francie většinu výroby tam, kde jsou lidé ochotni odvádět relativně kvalitní práci za krátké peníze. V opačném případě bude rendlík čekat osud firmy SIMCA. A to by bylo škoda. Koncern VW by ztratil důvod, vůči komu se vymezovat se svou jen o trochu vyšší kvalitou a čekal by ho následně rovněž postupný pád, protože dlouhodobě bude mít problém se udržet na podobné kvalitativní úrovni, jako již jsou japonské automobilky a kde za chvíli budou automobilky korejské a čínské...
Rozbalit vlákno
18
Avatar - white label
12. 2. 2010 18:09
Re: To nejsou dobré zprávy
I k mé reakci na Dinara najdeš/te "vysvětlení", od nicku "počítač",
v diskusi pod novým Tuaregem, cituji (bez komentáře):
"Investice (Renaultu) spojené s předpokladem vysokých zisků rozhodně nejsou. Takto přemýšlí v koncernu VW a podle toho jsou taky ty auta očesaný. Francouzi chtějí přiměřený zisk a hlavně dělat kvalitní auta pro Francii :-) jsou to patrioti :-! "
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 19:40
Re: To nejsou dobré zprávy
:yes: správně, děkuji za přesný citát :yes: >:D
12. 2. 2010 19:45
Re: To nejsou dobré zprávy
Koukám, že s počítačem si tady ještě užijem >:D
Avatar - white label
12. 2. 2010 19:49
Re: To nejsou dobré zprávy
Už jsem mu doporučil NOD32, ale zřejmě nechce (po tomto článku) tak "riskantně" investovat... :*) >:-[]
12. 2. 2010 19:54
Re: To nejsou dobré zprávy
Musíš mu doporučit francouzskej neboli kvalitní antivir >:-[]
Avatar - white label
12. 2. 2010 20:00
Re: To nejsou dobré zprávy
To je problém, když bude opravdu francouzský, tak tomu zas logicky nemůžeš říkat "antivir"..., na druhou stranu máš aspoň jistotu, že to bude něco "revolučního"... >:-[]
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 21:05
Re: To nejsou dobré zprávy
White Label na to téměř kápnul, jediné co by, z vašeho pohledu, pomohlo, je samozřejmě Německý antivir. Ten by jako jediný, zaslepeně, blokoval pravdu o francouzských, kvalitních, vozech ! ;-)
Avatar - white label
12. 2. 2010 21:15
Re: To nejsou dobré zprávy
Já tam slovo "Německý" nikde nenapsal, ale to, že ty jej tam okamžitě "vidíš" i bez toho, má zcela nezpochybnitelnou výpovědní hodnotu... :*) 8-s >:-[]

P.S. Neblokovanou pravdu máš např. tady v nadpisu... ;-)
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 21:20
Re: To nejsou dobré zprávy
neříkám, žes na to kápnul, ale byl si blízko ... ;-)
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 19:47
Re: To nejsou dobré zprávy
A zde "cituji", jednoho místního odborníka, reakce na 200 tisíc VW v servisu v Brazílii.

To nejsou dobré zprávy, těch špatných aut od VW je příliš mnoho. Dělat ošklivá a nekvalitní auta se prostě nevyplácí. Je to logické. Jen jsem doufal, že těch zmetků bude méně. Takhle se budeme muset připravit na několikaletou agónii jedné staré evropské značky a následně na její pohřeb, pokud tedy vlastníci konečně nepochopí, že už je konečně čas na to, aby byli povoláni francouzští
konstruktéři, designéři a krizoví manažeři, jako to mimochodem s úspěchem například udělalo konsorcium DACIA. A potom odstěhovat z Německa většinu výroby tam, kde jsou lidé ochotni odvádět relativně kvalitní práci za krátké peníze. V opačném případě bude VW čekat osud firmy SIMCA. A to by bylo škoda. Koncern PSA by ztratil důvod, vůči komu se vymezovat se svou jen o trochu vyšší kvalitou a čekal by ho následně rovněž postupný pád, protože dlouhodobě bude mít problém se udržet na podobné kvalitativní úrovni, jako již jsou japonské automobilky a kde za chvíli budou automobilky korejské a čínské...
Avatar - Ada je zase tady
13. 2. 2010 00:12
Re: To nejsou dobré zprávy
Proti takovym zachvatum pomaha omyvat si prirozeni vlaznou vodou, zloutku. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
12. 2. 2010 19:49
Re: To nejsou dobré zprávy
Myslím, že Renault by měl jít cestou Fiatu, tzn. vykašlat se na střední třídu a SUV (Lagunu a Kolose stejně nikdo nekupuje) a soustředit se na malá auta, nižší střední a MPV.

A zároveň doufat, že místní Renaulťáci na auto.cz, začnou Renault konečně kupovat a ne se jen tady za něj bít :-)
12. 2. 2010 20:27
Re: To nejsou dobré zprávy
Renault je v pláne... >:D
Ale Tvoj názor nezdieľam.
12. 2. 2010 20:34
Re: To nejsou dobré zprávy
Částečně je ten problém vyvolán i tím, že se renault abnormálně soustřeďuje na segmenty pro antoušky - MPV, a nikoliv na auta pro šoféry...
12. 2. 2010 20:50
Re: To nejsou dobré zprávy
To si sa opäť raz "blysol". Kam pre tie rozumy chodíš?
A čo teda Roomster, Golf Plus, Touran, Sharan a Multivan? Všetky tieto vozy koncern radí do rodiny MPV. Toľko nezmyslov na kolesách a okrem jedného všetky so značkou VW?
12. 2. 2010 20:52
Re: To nejsou dobré zprávy
Problém Renaultu je hlavne ten, že skúša rôzne novinky, dnes často premenované na "excesy" priamo na zákazníkoch. Nie je globálnym autom, ktoré "nikoho neurazí". Európa ako taká je silne konzervatívna, a s tým cesta Renaultu nie je až tak v súlade.
12. 2. 2010 20:33
Re: To nejsou dobré zprávy
:-) :yes:
Avatar - Ada je zase tady
13. 2. 2010 00:16
Re: To nejsou dobré zprávy
Mas pravdu. Ovsem problem je v tom, ze zdejsi rendlikovci jsou bazarovi kovbojove, kteri kupuji bez ohledu na kvalitu jen to nejlevnejsi zbozi z treti ruky a tim tomu francouzskemu chaosu moc nepomohou.
Avatar - jumper (Modo Team)
12. 2. 2010 17:54
jinak to ani dopadnout nemohlo
To je ale divný..... Když se kouknu na ceny evropských automobilek, tak kdo by to řekl, když to prodávají skoro o polovinu levněji než konkurence, tak ať se nediví, že jsou ve ztrátě....
Snaží se lidem vnutit svoje auta za každou cenu a zkoušejí to na lidi i v masivních reklamních kampaních, které zrovna taky nejsou levný. Někdo měl moc velký oči....
Renault prostě nezíská velkou oblibu jako německý auta a nebo ted už i asijský....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
12. 2. 2010 18:25
Re: jinak to ani dopadnout nemohlo
Ceny kde? V ČR nebo v jiných zemích? Západně od bývalé železné opony jsou renaulty dražší, než škodovky ve stejné třídě. To jen tady zuří boj cenou.
Avatar - Ada je zase tady
13. 2. 2010 00:27
Re: jinak to ani dopadnout nemohlo
Lidi, kteri se uz jednou s touto znackou nechali napalit, nizka cena nepresvedci. Ani kdyby byla jeste nizsi.

Snizene ceny zajimaji predevsim mistni bazarove kovboje, protoze tim dale klesa cena tech rezavych ojetin v bazaru u Franty sejdire. >:D

Myslim proto, ze firma rendlik a syn obchodne zcela spravne sazi predevsim na zcela nove trhy: Indii, Cinu, Afriku, protoze tam stale zije vice jak miliarda lidi, kteri o firme rendlik a syn nikdy nic neslyseli a jeste s temi kreaturami nemaji zadnou negativni zkusenost. Zatim znaji predevsim spolehliva japonska a nemecka auta. To bude prekvapeni.... >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - white label
13. 2. 2010 00:43
Re: jinak to ani dopadnout nemohlo
>:D
Bez ohledu na značku o které tak rád píšeš, jsem se tentokrát opravdu dost vyjímečně zasmál...
Např. "bazarista" Franta Šejdíř je skvělý tip na "umělecké" jméno...a ten "překvapivý" závěr už mě "jen" dorazil... >:-[]
Re: jinak to ani dopadnout nemohlo
Absolutně nejspolehlivější ze všeho jsi ty sám Ádo.
Vidíš článek na Renault, červený hadr a hned těžký útok.
To o něčem svědčí.
Tvé útoky jsou pouhou ubohostí, ničím nepodložené subjektivními bláboly.
Jinak mimochodem když bys náhodou trošičku chtěl číst a rozumět celému článku, rozhodně se v něm najde krom vyčíslené ztráty i pozitivní ne méně důležitá část.
Bohužel navíc článek není přesným překladem originálu, který jsem četl někdy v úterý,takže je mírně zavádějící.

Naštestí mám srovnání s jinými pseudorádoby kvalitními auty, kde Rencek vyjde ještě docela dobře. Počkej pár let a situace na trhu bude odlišná.
Avatar - pocitac
13. 2. 2010 19:35
Re: jinak to ani dopadnout nemohlo
Hezky napsáno :yes: Bohužel, na českém trhu není moc objektivních zdrojů, ze kterých by mohl člověk čerpat objektivní informace ze světa aut... S tou budoucností, konkrétně Renaultu, to vidím stejně. Myslím, že je na co se těšit. :yes:
12. 2. 2010 20:32
3 MILIARDY LAGUN
Jestliže v polovině roku vypustí automobilka informaci, že uvažuje o redukci výroby a současně oznamuje stanovení horní velikostní třídy, která má končit u kompaktu, pak tohle jistě něco věštilo.

Dalším signifikantním jevem jsou soustavné cenové velejemnocity, které jsme v loňském roce prožívali. Ano, tohle závaní jak přehřátej romadůr, prodávat nový ústřední model kompaktní třídy, za cenu vozu o třídu menšího.

Chce se to držet svého kopyta, žádné velesalta, dvojvolanty a twingordini, chce to holt vyrábět malá francouzská auta pro nejširší vrstvy. Jako by si to renault v Rumunsku zkoušel...

Nezbývá než redukovat ty mnohočetné MPV variace (Modus, modus XL, modus XXL, modus XXXL) vybrat ústřední modely a na ty se soustředit. Viděl bych to v rovině - twingo, clio, scenic, mégane.

P.S. Těžké... těžké...
Rozbalit vlákno
3
12. 2. 2010 20:52
Re: 3 MILIARDY LAGUN
ešteže tvoj pohľad nič neznamená
Avatar - Ronault.
13. 2. 2010 14:03
Re: 3 MILIARDY LAGUN
MPV jsou velmi populární i u německých či prémiových značek. Co je vlastně SUV? Do terénu s tím stejně povětšinou nemůžeš, protože světlá výška je nedostačující, náhony 4x4 taky nejsou s uzávěrkami všech diferenciálů...

Popravdě takové X3, Q5 se využívají jako rodinná MPV, které mají jen lepší image... Vlastně splňují totéž, co MPV - vyšší posez, prostornost, bezpečí a variabilitu, jen to může mít i 4x4, ale to mohl mít i první Scénic.

Možná budete nesouhlasit, ale jak se to veme do hloubky, čili důvody ke koupi, tak je to více než jasné.
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 21:11
vloni
Co bylo bylo, vloni není dnes. Je vidět, že celosvětová krize se bohužel nevyhnula ani jednomu z nejlepších výrobců aut v Evropské unii. Je to škoda, ale je mi jasné, že díky nápaditému přístupu, perfektnímu designu a skvělé kvalitě, se tvůrce automobilů opět vyhoupne na špičku Evropského trhu. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
13. 2. 2010 00:38
Re: vloni
Mas pravdu. Skutecny vynalezce automobilu (dnes firma Daimler Benz - [odkaz] jeden z nejlepsich vyrobcu automobilu v Evrope, se opravdu pres veskery perfektni design a skvelou kvalitu neubranil mirnemu poklesu zpusobenemu financni krizi. Zatimco ho ovsem toto male zhoupnuti ve vysledcich jen posili, jine vyrobce, kteri se dodnes nedokazali naucit, jak vyrabet kvalitni a krasna auta a namisto nich patlaji jen jednu nekvalitni kreaturu za druhou, to zlikviduje. Holt zakaznici nejsou blbi a vedi, ze pokud chteji auto na jezdeni, tak kupuji jedine japonska a nemecka auta, ktera jsou kvalitni. Potom je takova ta stredni trida, kde po dobrem uvazeni stoji za to nejake to auto koupit, pokud jde o rodinny vuz, ktery ricne nenajezdi vic jak 20 tis km, no a na samotnem chvostu kvality a krasy jsou vedle sebe francouzske krapky, ktere nikdo, kdo ma vsech pet P pohromade, uz nikdy nekoupi. >:-[]
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 21:18
Toyota
a tak mě napadá, pod článkem o pokažených volkswagnech se píše jenom o Toyotě, nenapíšeme si taky něco o Toyotě tady.... nebo třeba o počasí... ??
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 21:23
Top GEAR
Na chvilku jsem se přepnul na Top Gear, můžete mi kluci vysvětlit, proč tam, na nejsledovanějším televizním pořadu o autech v celé galaxii tvrdí, že AUDI ŘÍDÍ JENOM DEMENTI A BLBEČCI? může na tom být vůbec něco pravdy... a je možné to nějak stáhnout na celý koncern VW nebo je to jen lokální problém?
Rozbalit vlákno
19
Avatar - white label
12. 2. 2010 21:41
Re: Top GEAR
Neboj, je to jen tvůj lokální "mozkový problém". TopGear je taky zábavný pořad, který předpokládá intelekt a nadhled aspoň na úrovni I. stupně zákl. školy, takže to, že ho zrovna ty nejsi schopen pochopit o tobě také něco říká, tobě zjevně ne, ale třeba mě určitě...

P.S. Pro začátek zkus třeba Teletubies..., to snad pochopíš... :*) 8-s >:-[]
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 21:48
Re: Top GEAR
Tak děkuji za vysvětlení, pochopil jsem to tak, že jezdíš tedy zcela určitě v AUDI nebo VW díky >:D >:D kluci ty od VW jsou teda ftipálci >:D >:D Jinak o mě jsi napsal nesprávné informace tak si to prosím oprav.
Avatar - white label
12. 2. 2010 21:54
Re: Top GEAR
Vzhledem k tomu, že žádné z aut se kterými jezdím není Renault, tak mi aspoň nebudeš závidět, když se ti náhodou povede udělat si řidičák...
:*) ;-)
A co si mám opravit, chceš snad říct, že je to s tebou ještě horší...? Nevěřím... :-O ;-\
Avatar - pocitac
12. 2. 2010 22:00
Re: Top GEAR
Jsem naprosto v pořádku, jen s tebou evidentně nesdílím názor, které auto je dobré a které špatné. Ráno už jsi psal trochu rozumněji. Není to věkem? Neměl by sis jít radši lehnout? Měl by sis jednoho Renaulta koupit, třeba nový Megan, je to lepší auto než designově vyčerpaný Golf 6.
Avatar - white label
12. 2. 2010 22:35
Re: Top GEAR
Ty jsi opravdu jak čerstvý absolvent I. st. základky.
Myslíš si opravdu, že se tu zrovna s tebou budu tahat o to jestli je lepší Megan, nebo Golf? Ronault měl pravdu, těžko říct, jestli jsi větší funs Renaultu a "Francie", nebo antifans koncernu VW, ale spíš to druhé...
Víš o tom, že je třeba. taky Focus, Astra, Civik atd.? Já ti rozhodně nemíním (na oplátku) dětinsky cpát jakékoli auto. A na spaní tě taky "vtipně" posílat nebudu, u tebe to totiž určitě jen nedostatkem spánku nebude. Na tyhle "intelektuální" debaty si najdi nějakého podobně zaslepeného antifans, ne náhodou sis tak skvěle rozuměl právě s misiakem... :*) 8-s
12. 2. 2010 23:43
Re: Top GEAR
Když zmiňuješ myšáka, poté co šel do kina, tak už se tu snad neobjevil...asi si opravdu půjčil tu bouchačku >:D
Avatar - white label
12. 2. 2010 23:47
Re: Top GEAR
Na Slovensku se hrají animované filmy i tak pozdě večer? :-O >:-[]
12. 2. 2010 23:53
Re: Top GEAR
To já nevím, třeba šel ráno. Každopádně jsem ho tu od tý doby neviděl :-)
neregistrovaný "samantha"
13. 2. 2010 01:32
Re: Top GEAR
asi ho máš malej a jenom na čůrání, když tě tak čtu, viď_ ? nemám ráda zakomplexovaný chudinky - tak čauky - ty ne!
13. 2. 2010 09:44
Re: Top GEAR
A sakra, tak už i počítače trpí rozdvojenou "osobností" >:D
Avatar - white label
13. 2. 2010 11:18
Re: Top GEAR
Jj, a navíc to vypadá na nějakou formu "hermafrodit"... >:-[]
Možná si to tu někdo jen spletl s "konkurenčním" webem časopisu "Vyrovnaná Žena"... :*) 8-s (viz "Román pro ženy") ;-)
Avatar - white label
13. 2. 2010 11:13
Re: Top GEAR
Osobně chudinky moc nemusím, ale u tebe to tolerovat klidně můžu, tvé problémy jsou totiž navíc zjevně spojeny s omezenou schopností myslet i v souvislostech, takže chápu, že to v životě nemůžeš mít zrovna lehké...
Ale i s tím se zřejmě dá relativně "normálně" žít, tak se drž... :yes:
;-)
Avatar - pocitac
13. 2. 2010 13:15
Re: Top GEAR
pravděpodobně trefa do černého >:D
Avatar - white label
13. 2. 2010 15:50
Re: Top GEAR
No jasně, tohle je přesně ta "úroveň" diskuse ve které jsi konečně "intelektuálně" jako doma, jen ti tu zase chybí nějaký spolužák, se kterým by ses hádal, kdo z vás má větší "velikost"... :*) 8-s
Avatar - pocitac
13. 2. 2010 19:21
Re: Top GEAR
je to přesně tvá úroveň :no: na auto.cz jsi každému už k smíchu >:D ... ty jsi prostě ukázkový případ člověka, který tak škodí pověsti VW. :no:
Avatar - white label
13. 2. 2010 20:26
Re: Top GEAR
...za to ty jsi to tu za ten týden doslova "osvobodil" a tvá nezaujatoast, nadhled a znalosti budí hluboký respekt všech uživatelů auto.cz... :yes: 8-s >:-[] >:D
Avatar - Ronault.
13. 2. 2010 21:44
Re: Top GEAR
Mohl bys prosím na tento server nepsat nic o Renaultech, nezastávat se jich atd.? Děláš jim totiž ostudu a to všem francouzským a italským značkám. Děkuji. Za klub umírněných a rozumných fanoušků všech značek děkuji.
Avatar - pocitac
13. 2. 2010 13:17
Re: Top GEAR
cpeš to tady každému, a už moc dlouho, nikoho to nebaví :no:
Avatar - white label
13. 2. 2010 14:54
Re: Top GEAR
Jsi tu "týden" i s cestou a už to tu chceš dlouhodobě hodnotit...
a navíc "mluvit" za všechny ..., >:-[] ani mě to zrovna u tebe moc nepřekvapuje...
Ale pokud jsem se i za tuto velmi krátkou dobu, příliš často trefil do tvých citlivých míst, tak to mě vážně mrzí... ;-)
14. 2. 2010 21:19
Proč zrovna Renault?
Renault se už dlouho snaží profilovat jako výrobce designově odvážných aut. Bohužel zapoměl na to, že jen design neprodává. Co prodává, to je povědomí o značce - jakou má značka pověst mezi lidmi. Toto je důležité hlavně v době krize. Lidé přestávají experimentovat, snaží se najít v nejisté době nějakou jistotu. Hledají něco, o čem se domnívají, že je to kvalitní, nebo to na ně prostě tak působí. A na této frontě už dlouho investuje VW i japonské a dnes už i trochu korejské značky. Vyrábí nekonfliktní, kvalitně se tvářící auta s předpokladem pomalého snižování hodnoty. Sice nejsou dnes už ani zdaleka nějak výrazně kvalitnější než třeba Renault, ale daří se jim tuto auru kolem sebe neustále šířit. Je to vidět třeba z reklamy na nový Golf, kde je myslím přímo napsáno 35 let staré auto a potom nějaká ohromná cifra najetých kilometrů.
A Renault? Každá nová generace dané řady je úplně jiná než předchozí. Jakoby výrobce chtěl říct: předchozí generace se nám vůbec nepovedla, tato nová je ale něco úplně jiného. Ale to je právě špatně. Každá nová generace potom působí jako zcela nový, nevyzkoušený vůz, experiment. Naproti tomu třeba ten Golf se svým postupným vývojem je pro každého "starý známý".
Navíc, s designovými výstřelky začíná mizet i praktičnost. Je to třeba vidět u nového třídveřového Meganu, kde prakticky chybí zadní boční okna, není z něj dobře vidět, hmota nad koly je přehnaná. Ztrácí se elegance. Za této situace je potom dumpingová cena k ničemu, naopak může uškodit - každý si řekne, že při této ceně musel výrobce něco ošidit. Proto si dnes lidé raději připlatí třeba za VW než by potom neustále jezdili do servisu a po pár letech kazící se auto nemohli prodat. Neříkám že je to skutečnost (znám plno aut od koncernu VW která se neuvěřitelně kazí), ale takhle to prostě většina potenciálních zákazníků bere a proto je Renault tam kde je. ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
14. 2. 2010 22:22
Re: Proč zrovna Renault?
S podstatou toho co píšeš se dlouhodobě ztotožňuji...a neplatí to jen pro "krizová" období...
Avatar - Ronault.
14. 2. 2010 22:33
Re: Proč zrovna Renault?
Velká pravda se v tomto skrývá. Neříkám, že souhlasím s designovými výstřelky, tam by si prostě Renault měl místo najít, ale to "starý známý" by mělo být pro Renault v této chvíli to stěžejní a nemá. Aspoň u nás určitě ne.