Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Váš vůz v testu Auto.cz aneb staňte se členem redakce

31 komentářů

chtěli bychom Vám zapůjčit naši současnou káru. Když zaplatíte štangli salámu a Jardovi jednu Indulonu na puchejře, tak můžete jezdit celej den a fotit a tak. Teď moc netuningujem, protože si taky jednou chceme užít naší káru. Tuning Forever. Bertoňák.
:yes: >😒]
GTI
>😒] :yes:
Můj děda má Škoda 100, test tohoto vozidla v médiích nevidíte, prodejci vám ho nepůjčí, o počtu prodaných kusů nemluvě. Pokud chcete, ozvěte se rychle, protože zub času je neúprosný.. >😒] Jo, to byl trapnej příspěvek. Skvělej nápad, redakce, ať se daří sehnat pořádný skvosty, ať máme nad čím slintat :yes: Já si jdu užít poslední jízdu bez následků.... 😒 Svatý Kryštofe, dej ať..........
>😁 >😁 :yes:
PS: a co půjčovna? 😉
to by ztratilo to kouzlo 😄
jo, nejen kouzlo...bylo by to za prachy >😁
To taky. Já v tom nevidím nic záludného. Od redakce je to férové, že napíše, že zkrátka u nás není kde brát oficiálně a ten kdo by byl ochoten, že může svůj vůz protáhnout. Kdybych měl co, tak bych do toho asi šel.. To že se kluci z redakce těší a svým způsobem to dělají i pro sebe na tom není ani nic zlého, ani nepochopitelného. Kdo by se nesvezl... 😉
já taky neříkám ani čtvrt slova 😉
😄 :yes:
Odlož na chvíli koblížky a mrkni na to nový XKR.. Pár jsem jich nalinkoval pod BMW 3, nebo můžeš přímo 😉
Videl jsem je na Autoblogu; ja bych to auto asi musel videt nazivo - jinak je "ten vrchni porad takovej divnej". BTW zajimalo by me, jestli u Jaguaru premejslej o tom, ze by naskocili do vlaku jmenem Limuziny ala 4dv-kupe. Dle myho nazoru ten vlak mel tahnout prave Jaguar (ten tvar proste patri Jaguaru), ale lepsi prijet ve tretim ctvrtym vagone nez jenom cumet z vokna kam ze to vsichni zase jedou. Uz at nekde leakne to novy S-ko. 😄
Mě se líbí, rozuměj XKR, ale ty mlhovky jsou, no.. jak z Tesca, doufam, že facelift si s nimi poradí... No Marko říkal, že snad nový XJ má být trochu jako CLS.. 😉
GTI
Tak se zase s Jardou hlásíme. Fachčíme stále v naší dvojgaráži, světlo ještě nesvítí, ale nám to neva, protože, jak tvrdí Jarda - jenom ladíme formu. Já sice nevím, co je forma, tak nehodnotím, moje zásada, ele každopádně se chystá velká premiera. Jarda si nechal vod parťáka v depu přečíst článek na auto.cz. Prej je teď možný zapůjčit svý auto k testu. Jarda taky říkal, že už testovali nějakou zmiji. No, my nemáme zmiji, ale pár německejch ovčáků. Sice taky koušou jako mrchy, ale zmiji jsem při akceleraci zatím štěkat neslyšel. Jarda taky ne. Zmije asi neštěkaj. Tak do toho pudem. Vyberem bavlněný tanga, ty dobře v piliňákách táhnou, navoskuju Jardovi bič a koupím dvě štangle uheráku. Na auto.cz budou mrkat. Přeci jenom, klasickej tuning v hybridním pojetí, navíc zpracovanej rukama mistrů... to se nevidí každej den. Akorát máme s Jardou trochu obavu, aby se nám psi při losím testu nezjančili a neudělali s redaktorem letmej kilometr rychlejš, než ta zmije. Víte, my s Jardou jsem si sice už zvykli na úspěchy, nakonec, u nás v ulici nás dost ceněj, ale internet je internet... no, prostě máme obavu, aby nám našeho hybrida neobšlehli při testu kapitáni automobilovýho průmyslu. Víme, že se chystá nový Mondeo a tak bysme s Jardou nechtěli dělat Fordu křeny. Jarda to ale vykoumal. Jarda je dobrej. Sehnal starou plachtu z vojenskýho stanu a tu přehodíme přes multikáru. Jenom vystřihneme dvě díry, jednu pro hlavu redaktora, co bude sedět na kozlíku a druhou pro komín od piliňáků. Psy necháme, jak jsou. Jarda říkal, že prej je pes, jako pes. No, nevím, u nás na pavlači mi sousedi dali jednou ochutnat jednoho na česneku, a ten byl dost jalovej. Jarda ale ví co dělá. Tak, nezapomeňte číst testy na auto.cz. Bude se to jmenovat - Jak piliňáky natrhly gule zmiji. Dobrý, ne? Nevím sice co znamená to "gule", tak nehodnotím, moje zásada, ale tak nějak to dopadne, to vám s Jardou slibujem. Tuning forever. Bertoňák.
😄 >😁 :yes:
GTI
😄 :yes:
Tak tomu rikam britka satira 😲
>😁 >😒] >😒] :yes:
GTI
😄 :yes:
>😁 :yes:
GTI
😄 :yes:
hehe, husty.. jenom k ty multikare - nahodou velmi prakticke auto, obrovsky zavazadlovy prostor, prostorna kabina, sice jenom pro dva, ale to ma dneska kazdej sportak, a navic v souvislosti s bodovym systemem - nedostanes pokutu za prekroceni maximalne povolene rychlosti (leda ze bys jel maximalkou 45 km/h na 30..), vybornej rozhled, prevodovka sice trochu nepresna, ale to moc neva, stejne se to rozjede i na ctyrku :yes:
GTI
😉 :yes:
a co teprve ty deformační zóny >😁 >😁 >😁
Rád Vám zapůjčím k test můj vůz- Trabant 601 Limousine Standart. Má bezchybnej motor: "Pohyblivost silniční dopravy, především ve větších městech, dnes vyžaduje od motorového vozidla dobré zrychlení, které umožní rychlé opuštění křižovatky a co nejvíce zkrátí nebezpečný úkon předjíždění. Během vývoje motoru Trabanta typu P60 se zdvihovým objemem 600 ccm byl proto zvýšen maximální výkon ze 20 na 23 ks při 3900 ot./min., naproti tomu maximální točivý moment vzrostl ze 4,5 na 5,2 kpm při 2750 ot./min. Tím vůz dosahuje bezpečně maximální rychlosti 100 km/h a zrychluje znatelně lépe než s 500 ccm motorem. s motorem P60 potřebujeme k dosažení rychlosti 80 km/h 24 sekund, s motorem P 50/1 případně P 50/2 naproti tomu kolem 30 sekund."
Nesmím zapomenout na různé příslušenství, k vozu dodávané,pokud se odvážíte na delší jízdu, třeba Frýdek-Místek.
1.Hever pro lepší odtržení se při najetí na žvýkačku.
2.Lak na zamaskování fleků při delším stání na sluníčku.
3.Bidlo a plachta pro dosažení větších rychlostí při větru.
4.Ucpávky do uší pro vysoké rychlosti nad 30km/h.
5.Kolečko na šlapání pro spolujezdce-lepší rozjezd do kopce.
6.Antiradar barva- nedostanete pokutu při nedodržení minimální povolené rychlosti...
😁
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :yes: :yes: :yes:
:yes:
Už tenkrát jsem nabízel třílitrový Avantime, napsali že se ozvou, a prd. Mohl to být zajímavý test, ukázal by, že to není jen futuristická krabice, ale příjemně živý kupé. Dyť se o Avantime často píše. Teď už ho nemám. Ať mám cokoli, už s nima nemluvím...
😄
Běžný auto, které jim půjčí import.