Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW X3: oficiálně po faceliftu + nové twin turbo

253 komentářů

Jeden se diví, co udělají lakované nárazníky a jiná grafika světel. Předek je podle mne stále zbytečný, ale jiné probarvení zadních světel udělalo obrovský kus práce. Rozhodně změna k lepšímu. :yes:
mne zase spadla sanka ked som cital o tom 3,0 sd motore...tak akoze to bude riadny hukot :yes: tam asi o spotrebu naozaj nejde 😄
...dostalo slusivejsi uces a vyhlazene vrasky, musim rici, ze spy pics zdaleka nevypovedely, co se s trochou laku a par zmenenych detailu da udelat. X3 vypada dospelejsi a sirsi nez drive. Facelift se povedl, snad jen, kdyz byl pouzit tak famozni naftovy trilitr, tak nevim, proc se stale pouziva 2,0d z predchozi generace rady "3" a ne nova 163 konova verze. Jinak :yes:
Kup si to. A před tím skoč mrknout na Sante Fe... v porovnání s BMW X3 vypadá jak práce učnů z druhého ročníku. Je to prostě bavorák. Silueta je dokonalá. Dokonalé jsou i detaily. Ještě to chce mít taky dokonalý konto. Pak to nemá chybu. BRAVO BMW :yes:
nějak se Ti pletou písmenka...chtěl jsi napsat "v porovnání vypadá BMW X3 jak práce..."
Já myslím, že to dává smysl...
O tom bych tu těžko někoho přesvědčil 😄
Mňa napr. áno. Nové Santa Fe vyzerá veľmi elegantne - najmä z boku je to paráda. Nezavrhujem ani X3 - to zasa vyzerá (ako sa na BMW patrí) športovo.
Kvalitou designu jsou ovšem tato auta asi tak pětset let od sebe...
Podľa Teba ...
Podle každého, kdo tomu rozumí.
Keď si myslíš, že si "každý, kto tomu rozumí", tak áno...
aha...hm to by mě zajímalo jak by dopadlo hodnocení SantaFe kdyby bylo z wolfsburgu >😒]
Normálka, nie? - super nadčasový, prudkoelegantný... atď >😁
hele, druhej ročník nech napokoji >😁 😉
Ještě jednou to čtu 😄 ... krouťák... supermarket 😄 sakra... dokonale napsaný... až plesá srdce. P.S. Zdánlivě "suchá" zpráva... se dá napsat tak, že ještě večer si na ní vzpomenu a usměji se... BRAVO MOZEK 😉 :yes:
tak tak, bravo clanok !! :yes:
:yes: :yes:
Nesmysl, nepotřebujete. Tu jste si koupili jenom aby bylo vidět, že máte nadité konto. Ale to už se dávno nenosí, vypadáte jako blbci. Co jste si měli koupit? X3 ve stejné výbavě! A teď ho můžete mít ještě se super motorem! Tak na co čekáte? A svezení bude ještě lepší, protože s sebou nepotáhnete další půl tuny navrch. Mačkat se nebudete, pokud vás teda není 5 a nemáte každý 120kg... Takže v poho.
A jestli nemáte na X3, kupte si SantaFe, vypadá sice možná jako výtvor učňů, ale lepší poměr ceny a SUV jinde nedostanete... :yes:
X5 je celkově daleko lepší než X3 a nevidím důvod kupovat X3 když je vpodstatě ve všem horší a za podobnou cenu. I když vlastně vidím! >😁 Twin Turbo- dost možná nejlepší diesel světa.. :yes:
V čem je X3 horší? Myslíš, že hůř jede, zatáčí, střílí? a 163000 rozdíl mezi X3 a X5 v 3.0d není zrovna málo. Nehledě na to, že na podobné rozpohybování X5 3.Od ti stačí X3 s vynikajícím 2.0d a rozdíl je rázem přes 400tis. Kč... :yes:
V čem?? Komfort jízdy, interiér, jízdní vlastnosti, s X5 se opravdu můžeš vydat do lehčího terénu, zatímco X3 nevyjede ani malý svah..ale to v čem je opravdu horší jsou celkové pocity v autě snad ze všeho.. 😉
kazdopadne x5 vyzera omnoho lepsie a na prvy pohlad i omnoho vacsie.. mat prachy taka x535d musi byt dokonala lahodka
X5 vždycky bylo hodně předražený auto, ale to jak mu X3 šlape cenovkou na paty je až nehorázný. S příchodem konkurence (zejména Touarezi) sice BMXkám 😉 spadl hřebínek, ale i tak nepovažuju X3 za výhodnej kup. Zatímco větší X se vyrábí ve Spartanburgu na americké půdě za dolar v příznivém kurzu, menší z bratrů, ačkoliv se rodí v sousedním Rakousku, kvůli EU paradoXně na ceně nabývá. Na otázku které X je lepší existuje jednoznačná odpověď jen v konkrétním případě, nižší váha X3 jde
ruku v ruce s nižší mírou pohodlí a luxusu, to je zkrátka samozřejmé. Přestože mně osobně Xkový Bawoři veskrze nezajímaj, víc muziky za svoje peníze dostaneš v X5.
DO X5 dáš viac cigariet :-!
>😁 :-!
MichaleH, klid. Oba víme, že Santa Fé je "bavorák chudejch" Ostatně vizáží Santou II. to výrobce více ani najevo dát nemohl... Ale hlavně oba víme, že jak X3, tak X5 jsou životaschopné... a nikoliv jen pro snoby. Každej cenťák hraje uvnitř auta svou roli. Kdyby to tak nebylo, jezdíme tu všichni v Pandách... Osobně mám rád malá auta... to ale neznamená, že neumím ocenit, když si v autě nepomačkám puky od kalhot... a i z tohoto pohledu bude nová X5 přitahovat řadu kupců... Mýlíš se, že bohatí lidé si kupují velká auta, aby to na nich bylo vidět. Kupují si je zejména proto, že je to jejich standard. Pro někoho je standardem Logan, a myslíš, že na něho někdo z tramvaje huláká - koupil sis Logana, aby bylo vidět, že na něho máš? Nehuláká... Tak prosím nehulákej na ty v X5... P.S. Každý v Santa Fé (každý) by rád měnil za X3... obráceně 😄 jsem se s tím ještě nesetkal.
Já bych neměnil
Ha ha... fórek dne 😉
Já jsem vážnější než MPci po 1.7.
Nerozumím ti.
GTI, já mu rozumím. sedí se v něm pohodlněji než v X3 (subjektivně,jistě) a je vevnitř...takový....řeknu to takhle: X3 nemůže být dokonalá, to je práce pro X5. a právě do té mezírky se santa dost dobře trefuje. posaď se a napiš o tom 😉
GTI
Alessio... je parkoviště a na něm Santa... o třista pater vejš na střeše mrakodrapu snů stojí BMW 3... je rozbřesk... o sklo BMW se roztříští první sluneční paprsky... Chápeš, doufám...
jo...majitel viděl cenovku Santy, projel ho, nepoznal rozdíl, viděl vnitřek, cenu...a šel si skočit? >😁
>😁 :yes:
Santa je velkou snahou šikmovokejch hochů se zalíbit evropanům a evropskému vkusu, ale je pravda, že ten kdo se aspoň trošku o auta zajímá, tak tam ještě najde docela dost řekněme "neddodělků"... Viz. např. věčná bolístka korejců, ale i některých japonců jako jsou např. vadnoucí a méně účinné brzdy v porovnání s konkurencí, menší výkony apod. Ale pozor, zbytečně bych je nepodceňoval! Hoši z východu se rychle učí... Viz. Toyota a spol.
A na takovou snůšku nesmyslů jsi přišel kde? >😁 >😁 :no:
to jsem psal já...
Uplna umera tam neni...Santa jde vice po krku japonskym allroadum, i kdyz je cenove trochu prestreleny, naopak k X3 shlizeji prave japonci. Nechme se prekvapit s nastupcem X-Trailu a CR-V...
Vím, vím... já mířím na tu vizuální inspiraci. :yes:
Jasně, to je logické s tou výměnou. Ale okázalost, ta je GTI minulostí. Podívej se, co vysedá z těch X5... To se musíš pousmát. X5 není standard bohatého člověka, to je okázalost. Jinak se na to dívám např. v případě pětkové řady. K těm cenťákům... ruku na srdce, kolikrát jedeš ve čtyřech či pěti lidech?
Jde i o prostor za volantem, nejen o obsazenost vozu. Vystupovat? nějak významně to nesleduji, ale třeba parkuju často v hotelu Marriot... a tam holt zastaví chlápek v X5, vystoupí a jde. Nic vyjímečného... Člověk.
Klid, plesaty "podnikatele" v kozeny bunde nasli novou superstar - Audi Q7. >😒]
Copak je asi tvojí superstar...
prosííííímmmm,vysvětli mi,kdo vysedá z X5....třeba se sobě taky pousměju...😄
Pokud na to máš karelsi, tak se sobě pousmívat nemusíš... :yes:
no,občas se musím pousmát i sobě,aby si okolí nemyslelo,že jsem ješitný a sebestředný náfuka😄ale ještě si mi nevysvětlil kdo z X5 vysedá nebo třeba nasedá😄k.
:yes:
máš recht,správnej názor...

bmw 318i, bmw 325td, bmw 530dA
Pořád budeš nadávat na diesely?? :-! Jo?? tak to se povinně projeď v X3 Twin Turbo. Dieselová raketa!! :yes: A navíc plastika je mimořádně povedená!
Prdlačky s máslem. Motor pro pár vyvolených. Pro běžného motoristu nesmysl... Takže nadávat budu pořád dokud mi třeba v Civicu nenabídnou dieselový motor, který by mělo smysl koupit na rozdíl od mimořádné 1.8 benzín když najedu 20tis km ročně, bude mít podobné vlastnosti, bude stát stejně Kč a jehož vedlejší provozní náklady budou stejné jako u benzínu. Tehdy vyhrávají kamna na plné čáře. (názvy vozů a motorů ve spojení s mou osobou jsou čistě náhodné - nevlastním ani vůz Honda a ani se nerozhoduji o jeho koupi >😁 )
Pro jaké vyvolené? Co to plácáš? Ty snad jezdíš jenom na elektrickejch autíčkách na Matejský pouti? Je to auto kolem dvou mega. 99% je na leasing. Zaplatíš 650 akontaci a zejtra můžeš odjet taky.
Ty si snad myslíš, že to bude masově rozšířený motor, který pošle většinu benzínů a "jednoduchých dieselů" do propadliště dějin? Kolik si viděl třeba 535d? Pár kousků... Tak se zase vrať na zem ty dvoumegovko...
Proč by měl ten motor jiné odkázat do propadliště dějin? Tohle nějak nechápu. Nechápu ani tvůj postoj k tomu, že nechápeš, že si prostě řada lidí může koupit auto za dvě mega. To snad je správné, ne?
Ale to je správné, v pořádku. Ale tento motor prostě není žádný průlom v motorizaci většiny evropy. Může tady někdo psát o dieselových raketách a vyzývat k jeho projetí když jsem odpůrce nafty, ale pokud nebude schopen nahradit pro své výrobní náklady zbytek motorizace, tak je to tlachání. To je jako svézt se v LeMans Audi V12 TDI a tvrdit potom, že není nad diesel. Dokud tento motor nekoupím v běžném autě (a to není ani auto za 2 mega pořád pro většinu lidí), tak mě ho může každý ukazovat a vyzývat jak chce. Není to prostě relevantní alternativa... Možná jsme se jenom nepochopili...
Tak ty to bereš takhle..dobře..tak se povinně projed v 118d a taky poznáš jak dobrý je moderní diesel..
jo, a pak v D-CAT v avensisu, abys poznal, jaký je nejlepší diesel... 😉
😲 >😁 Hádat se nebudu- rozhodně je to jeden z nejlepších dieselů, ale mezi čtyřválci mám jiné favority- x20d- výborný a pak 2,0 dci- například ten v Meganu někde níž.. 😉
Pořád nerozumíš... Je pro mne výhodnější koupit si 118d než 116i? Nebavme se o trojkové řadě a výš. Ty auta si nikdo nekupuje na ježdění do kauflandu...
Vzhledem k zůstatkové hodnotě, kvalitě pohonné jednotky, spotřebě je opravdu výhodnější 118d. Teda pokud najedeš alespon 10tis. ročně..
to je nesmysl...
to je fakt
Asi Si v tom aute nesedel, skúšal som 535d a po ňom sa mi 630i zdala ako trabant, čiže ak skúsiš 535d a potom zo 6-kovej rady iba 645 (robila sa pred 650), resp. 650.
P.S. nie som ropák, ale fakt to bola zaujímavá skúsenosť.
když je to tak jednoduchý tak proč po českejch silnicích jezdí těch 2megovejch aut tak málo??? ono spácet na leasing měsíčně dva "průměrný" platy si může dovolit splácet pouze "vyvolený". Jinak facelift se povedl, oproti přechozí x3 nebe a dudy 😉 :yes:
Co to jako je, ten vyvolený? Těch aut tu jezdí mraky.
Vyvolený je špatný pojem, ale v lidu dobře zažitej. Ty mraky jsou pár tisíc... Daleko větší mraky jsou tu aut do cca. 500tis. koukni na průměrný stáří aut - kolik? 14let? to nesvědčí o tom, že by každej druhej mrsknul na stůl bez mrknutí oka 650tis. a dalších 1,5mega v klidu dosplácel. Tady je kvantum rodin co žijou z 15tis/měs., ale ty to dobře víš...
Jistě, to ale neznamená, že budu dělat z pracháčů nějaký kriminální živly... Rusholme... MichalH těžce ujel. Těžce. To je všechno.
Přečti si můj příspěvek ze 17:16 v této větvia a neplácej pořád ty svoje postřelenecké žvásty... když nechápeš o čem píši... :no:
Už jsme si to snad dole vyjasnili 😉 Večer napiš stokrát větu - Jsem pracháč, platím daně a jezdím v X5... ať ti to přejde do krve 😄 :yes:
zkus to napsat 100krat ty, treba ti tato kombinace zacne lezt krkem 😉 :-!
GTI
Rodrigezi, ty asi nebudeš patřit mezi pracháče co platí daně a jezdí v X5, viď? 😉
Ani neplatim dane ani nejezdim v X5 😄 Uhodl... Sikovny GTI
GTI
Jo, mladej a natěšenej... tak držím palec, ať to jednou vyjde. Věř, že ten bavoráček je dobrej základ 😉
skus si po akontacii 650tis.spocitat ake ti vyjdu mesacne splatkz leasingu >😁...tak a teraz nasadni a jazdi >😁
Když si někdo koupí takové auto, tak se u něj už tak nějak předpokládá že toho najede za rok docela dost.
:yes:
😉
X3 je podstatne lacnejsie ako X5, vybava a vyuzitie auta je iba o nieco malicko nizsia, takze ja osobne dovod pre kupu X5 nevidim. iba ze by som sa chcel pred bezkrkymi kamosmi ukazat ze aj ja na to mam 8-s
X3 melo problem s komfortem jizdy, ale zrejme i tam doslo po vytkach k upravam. Po faceliftu ma oproti stavajici, tedy vybehove rade tu vyhodu, ze pri temer shodnych rozmerech je za nizsi cenu a u nizsich motorizaci se drzi s hmotnosti vyrazne pod 2tuny. Z toho tezi lepsi ovladatelnost, jizdni vykony i nizsi provozni naklady pri pouziti stejnych pohonnych jednotek. Pro inzenyry se stale pripravenym skladacim metrem v kapse ma dokonce triumf v o par litrech vetsim zavazadlovem prostoru.
Tezko srovnavat auto tak stare, jako je X5 s relativne novou X3. Nova X5 bude urcite vetsi a pro lidi, co na to maji a maji taky deti a tudiz spoutu kramu, co vozi treba na lyze, to urcite bude hrat roli.
Jinak mi prijde typicky ceske, ze se tady nalepkuji lidi na zaklade toho, ze si koupi X5. Zdaleka ne kazdy si penize nakradl a ne kazdy se chce jen predvadet, tak prosim nezavidte a radsi udelejte neco proto, abyste si X5 mohli koupit taky. Ja jsem si taky mohl koupit treba petkoveho kombika, ale koupil jsem SUV a vim proc, prestoze jsem se nechtel predvadet (neni to ale X3/X5). Budme radi, ze jsou u nas nejen chudi ale i bohati lide, protoze z jejich dani se plati zivobyti tech mene stastnych (napr. postizenych) nebo i tech, co jsou proste jenom lini na sobe pracovat. Nic ve zlem.
Jane, v ledasčem máš pravdu. Nicméně nesrovnávejme X3 s něčím, co tu ještě není. Jane, většina těch lidí má tohle auto koupené na firmu a Jane kolik z nich si myslíš, že si toto auto zdaňuje ve své mzdě vzhledem k tomu, že ho používá i k soukromým účelům, kolik z nich si myslíš, že vede poctivě soukromé kilometry.... To je taky typicky české, ne? O kolik tak oberou stát na daních při pořizovací ceně toho auta min. 1,5 mega a prům. spotřebě 10 l/100km při nájezdu min 1000 soukromých km měsíčně?.... :no:
Poslední bitva vzplála, co 8-s 8-s 8-s 8-s :no: :no: Na jakých daních myslíš... na těch, kterejma tě ždímou jak mokrej hadr? :no: :no: :no: :no: :no:
Je to od MichalaH trochu spatne podano...mne samotneho rozciluje moznost snizit si danove zatizeni podnikatele ruznymi legalnimi zpusoby a nemoznost udelat to same jako zamestnanec... Zda-li odevzda zivnostnik s mesicnim prijmem napr. 60tkc to same jako zamestnanec s prijmem shodnym??? 😉 Ale to je spise otazka pro nase chlebodarce(cti chlebozrouty)..
Pokud nemáš na to, abys poctivě platil daně, nemáš ani na to, abys jezdil takovým autem, protože potom na to, abys tím mohl jezdit musíš krátit daně. Nepíši, že je to Janův případ.
Kam mě to tlačíš? To ty tu rozvíjíš teorie o tom že lidé v BMW neplatí daně. Tak jak ti na takovýhle nesmysl mám odpovědět. Přesně co zasloužíš. Je to přece přesně stejné, jako s těmi, kdo jezdí v Loganu... a maj ho tedy v podniku. Někteří z nich jsou poctiví, jiní méně. Tak nepaušalizuj.
Chces snad rict, ze pokud jsou dane vysoke, tak mas pravo je neplatit? Ne to nemas, ale to ty vis. Ty se muzes odstehovat nekam, kde jsou dane nizsi, nebo se snazit o to, aby stat dane snizil (a to nejen tim, ze pujdes k volbam). Ale at jsou v zemi, kde zijes, dane takove ci makove a ty nezakonnym zpusobem obchazis jejich placeni, pak jsi normalni zlodej. A na tom neni nic komunistickeho, to je pouze moralni hledisko.
GTI
Ne, to nechci říct. A víš to dobře.
Ty Vaše keci jsou k zblití vážně, to skoro vypadá jako by placený estebák eeee dnes je to něco jiného, ale princip je stejný se neudržel , při posuzování chatu a vyblil tady svoje názory protože mu už měsíc nikdo nedal úplatek, protože se neví na jakou stranus ebude uplácet , dokud nebude jasná vláda 😃) čus ZLODEJI JSOU PRIZIVNICI A PARAZITI tot vše
Máš zajímavé názory. Tu píšeš, že jsou podnikatelé ždímání jak mokrej hadr, tu píšeš že jsou u nás mraky X5. Tak jak to tady je? Když je někdo ždímanej, nemá ani na Logana. Má tak akorát na to aby zaplatil nájem. Nějak pleteš pojmy.
GTI
Nepletu Paule. Ždímanej je tu každej. Stát ždíme jak podnikatele, tak zaměstnance. Nebo se snad domníváš, že plat vysokoškolského profesora je důstojným příjmem? Je, ale tak pro popeláře. A jak známo, tak mj. na míře zdanění podniků zavisí, zda se ekonomika pohne, či, zda bude zahnívat, jako zde. Nenech se mýlit proklamacemi o tom, jak ekonomika vzkvétá. To, jak vzkvétá vidíš nejlépe ve vlastní kapse. A to, jestli tě stát, ždíme, či ne, nesouvisí s tím, zda jezdíš v BMW nebo v Loganu. Celková míra zdanění... to je sice motor politiky polorudejch socialistů, ale hrobník podnikatelů. A víš, kdo to odnáší nejvíc? Zaměstnanci... ti si nemohou koupit ani Logana, ani toho bavoráka.
Vysokoškolský profesor. Má možnost, pokud něco umí, odejít do praxe za mnohem větší peníze.. Nemají se špatně, učí třeba jen 3 dny v týdnu... Proto neodcházejí... Vím co je to ždímaný. Je pravdou, že nejvíce naříkají ti, co jezdí nejlepší káry, ti co ždímají zaměstnance. Jo, vepřové hlavy. Q7, X5 a bohužel i ML.. Hold si léčí mindráky. Zdá se mi, že vidíš v bohatých bohy... Přitom, ti solidní, jsou ti co jim bylo dáno nebo měli třeba jen o trošku větší kapinku štěstí... Jo, ždímanej. To je výraz, který má právo říct zaměstnanec podniku s pásovou výrobou a českým majitelem.. Chce to lepší, tolerantnější pohled..
GTI
To ano. Zejména tedy směrem k těm profesorům... Jestli máš opravdu názor, že jsou královsky zaplaceni, neboť "učí" jen tři dny... tak ani o profesorech, ani o učení a ani o královském platu nevíš nic. Dělník dostane to, na čem se se zaměstnavatelem dohodne, jako ostatně každý zaměstnanec. A pokud se mu mzda nezdá, může (jako ten profesor) odejít jinam. Jenže dělník, ten může dělat cokoliv... a za cokoliv, nemá strop, bere mzdu. Profesor... (bere plat, staovený v předpise), je to učitel... víš ty vůbec, co to je učitel? Mimo lékaře takřka není důležitější profese... Končíme Paule. Diskutuji jen tam, kde je naděje, že se něco přiučím.
OK. Jen bych se nedivil kdybys učil na VŠ. Profesorem se nestaneš ze dne na den. Třeba Tvá slova: "Dokaž, že jseš nenahraditelnej, nabuš svůj dutej pytel vědomostma, uč se jazyky.." A teď tohle. Nepíšeš pravdu, nepíšeš k věci, jen prohazuješ slova. Nechci Tě chytat za slovo ale... Podívej se na rozvrh vysokoškolského profesora... 12 hodin týdně... Znám dobře systém VŠ.. Mimochodem: Nejvíce peněz dostávají profesoři ne od státu, ale např. za citace v zahraničních časopisech, seminářích v zahraničí. A jsou to hezké peníze. Jen musíš něco umět, onanovat nad titulem nestačí...
Je to dneska obrovska rehole, delat vysokoskolskeho profesora. Neni to zdaleka jen o "uceni" - o prednaseni studentum. Je to take o odborne cinnosti, publikovani clanku, atp. Jsou to tvrde pracujici lide, intelektualni elita naroda. A dostavaji za to almuznu. Ja osobne si jich velmi vazim. Mas pravdu, ze mnozi by mohli nastoupit do daleko lepe placenych pozic. Jenze ucit na vysoke skole, to nedelas pro penize. To se dela srdcem. Ti lide miluji svuj obor, miluji sve studenty, kteri maji o ten obor zajem a tesi je predavat vysledky sveho badani dalsim generacim. Obdivuju je a neprenesu pres srdce, kdyz o nich nejaky Paul zacne tvrdit, jak se maji skvele, ze pracuji treba jen 3 dny v tydnu a kdyby neco umeli, mohli by odejit do praxe za mnohem vetsi penize. :no: :no:
asi si na vysoku skolu nechodil podla tvojho rozplyvania ze to robia pre studentov a nie pre peniaze, mozno je par chudobnych ucitelov ktori to robia pre peniaze, ale vacsina berie vela penazi za doucovanie (nedaju studentom skusku a potom im ponuknu doucovanie), maju vselijake ksefty popri tom, casto krat ich zastupuje niekdo na prednaske lebo maju nejaky dolezitejsi kseft a prepustia to zacinajucemu ucitelovi a toto sa stava aj so skuskami, nechodia na cas, kludne pridu o dve hodiny neskor, ale poslu niekoho ineho, ....
takze treba si dat dole ruzove okuliare,
Obdivuješ je, profesoři milují své studenty, dělají práci srdcem >😁 Máš dobrou přezdívku a máš ji právem..
:yes: :yes: :yes:
Pekne receno! 😄 :yes:
Nechapu Vasi reakci na svuj prispevek??? ;-\ Troufam si tvrdit, ze jsem dosti zduraznil slovo nynejsi generaci X5, ta novejsi je pochopitelne postavena podstatne vyse nez X3, tak aby nedochazelo k vnitrni kanibalizaci. Jinak v mem prispevku nenajdete ani stopu po zavisti. Vasi hysterickou reakci beru jako dusledek mozneho stigmatu tech uspesnejsich, kteri neustale v ocich mene uspesnych nosi nalepku zlodeju. A jeste dodatek, kdyz uz si dovolim moralizovat...postizeni lide nemusi byt automaticky mene stastni...verte mi! Nic ve zlem...
Slova o zavisti vubec neplatila na vas, ale na to, co jsem cetl v nekterych jinych prispevcich a taky ve spouste dalsich diskuzi. Je to obecnejsi jev, strefovat se do bohatych.
Naprosto s vami souhlasim, ze bohatsi neznamena stastnejsi. Slovo stastnejsi jsem pouzil ve smyslu nadanejsi a nadani je neco, co clovek ma nezaslouzene, tedy "ma stesti". Stastnejsi byt vubec nemusi.
To, ze se u nas lidi snazi vyhnout danim je normalni reakce na to, ze jakmile vydelate nejake penize, tak se vam je stat snazi sebrat. Chapu, ze stat musi z neceho fungovat, ale celkova mira zdaneni kolem 60 procent je podle mne opravdu legalizovana kradez, ktera podvazuje aktivitu tech schopnejsich jednotlivcu. Nebo vede k obchazeni zakona. Asi by se na to spousta lidi divala jinak, kdyby sice platili 50 procent dani, z toho by ale jen 25 procent odvedli anonymnimu statu jako ted, ovsem dalsich 25 by mohli sami smerovat tam, kde si mysli, ze ty penize neco zmeni a kde by nad nimi meli i urcitou kontrolu - napr. by prispeli skole, kde studuji jejich deti, ta skola by pak cast penez pouzila na stipendia pro mene majetne atd. Nebo treba projekt Adopce na dalku - vdelani pro deti ve tretim svete. Neverim, ze by vetsina techto penez prisla vnivec, lidi nejsou uplni asocialove, vite, kolik dava na charitu treba Bill Gates? Ale takhle ma asi spousta lidi pocit, ze sypou penize statu, ktery je nehospodarne rozhazuje a politici si tak kupuji toho, koho prave potrebuji.
Jane, máš ve spoustě věcí pravdu, ale kam bychom to dotáhli, kdyby každý "věděl lepší" kam ty peníze upíchne sám a dělal všechno pro to, aby je neodvedl rozhazovačnému státu? Morálně možná správné, jinak s tím ale nelze souhlasit.... Jsou jiné možnosti jak LEGÁLNĚ snížit svoji osobní daňovou zátěž...
Myslim, ze mnou navrhovanych 25 procent je hezka castka, o zbytku si rad rozhodnu sam. Ale to nevyresime, bude lepsi psat o autech. Dik za diskuzi.
K posledni vete...ono je problem, ze uz nejde pouze o pocity, jako o vnimaji faktu skutecnosti 😐 . Jsem rad, ze jsme si sve prispevky rozumne vysvetlili...nekdy to konci hure! Jinak vyhybani se danim je nejen u nas, ale i ve svete problem sahajici k prvnim desatkam, ci dalsim odvodum...jsme jednoduse lide se vsemi vadami a nedostatky... Nemistne, zcestne, nekorektni a zbrkle rozhazovani penez ruznych statnich instituci je vsak specialne od nemeckych hranic smerem na vychod naprosto tristni...bohuzel. S takovou se rady X3 a X5 doopravdy rozsirit u nas ani prilis nemohou a bohuzel spousta zapsklych (zrejme i opravnene) lidi bude na jakekoliv "nestandartni" pozitky pohlizet jako na vydoby(i)tky zlodeju...
Viz. RE: Potřebujete X5 😉 můj příspěvek..
Tak jsme se to opět dozvěděli. Grázl, pózer a zloděj jezdí zásadně v X5... ti správní jezdí v Santa-fé. Tak pánové, pokud dnes má školka sanitární den, na tyhle prenatální názory já odmítám už reagovat. Nejlepší bude, když tu zavedem komunismus... každému podle jeho potřeb... jako že bysme tu každej začali potřebovat... Logany a nemuseli se otravovat takovejma hroudama jako je BMW... Bože, 16 let po revoluci a tady to vypadá jako když se ti supi sletěj na Letnou... Tak na závěr větu - Pamatuj, velký prachy dělaj velký starosti. Malý prachy ovšem... dělaj starosti ještě větší. :yes:
Kde jsi to cetl???
Co, kde jsem četl?
Viz. nize...
Uz jsem to videl, myslel jsem, ze stejne jako dalsi kolega ctes mezi mnou psanymi radky neco co tam napsano neni... 😉
Reaguju na ten komunistickej automanifest MichalaH.
Takže potom to beru tak, že potrefená husa se ozvala.... viz. příspěvek k daním... :no:
Nětlač mě někam, kde nejsem.
* vyserte se už na to vy dva
😄 :yes:
Jak jsi tam dostal tu kur.vu aniž by ti to hodilo hvězdičku? >😁 :yes:
Mario je asi slušnej, tak ho "velkej bratr" nesleduje 😄 :yes:
Kdes vyčetl toho grázla a zloděje? A správní v Santa-fé? tos vyčetl kde? Každý do logana? Logana tady ve své malosti zmiňuješ jenom ty... Hroudy BMW? Jsi lhář a podpichovač! V podstatě - komunista sám... :no:
jen si přečti nahoře, co rozvíjíš za teorie. Můj příspěvek je vypíchnutá zkratka. Význam přesně naplňuje. Tvrdíš, že BMW v podniku znamená, že se šulí daně (jako by byl rodíl v tomhle, když někdo jezdí ve Fabii). Přepočítáváš daňové únyky... Tvrdíš, že nikdo nepotřebuje X5, že stačí Santa Fe či X3... Hochu... pozor na tyhle písně :no:
GTI, to sis z toho vykonstruoval ty! BMW v podniku neznamená šulení daně! Co to plácáš? A u těch, kteří to tak dělají, jsou daňové úniky vysoké... >😁 Vyšší než u Fabie, kde nikomu nevadí, že si ji zdaňuje vzhledem k pořizovací hodnotě... Ale zvedni si daňový základ o 15 až 20 tis... Se ti sakra protočí panenky... Kde jsem napsal, že místo X5 stačí Santa Fé? Nech toho!
Jsem rád... že se revoluce nekoná... já už si připravoval granáty 😉 :yes:
Tož mír a basta... :yes:
Jo :yes:
GTI, možná ti to příjde divné, ale já mám prostě jisté předsudky...když vidím vylézt z X5 deset třicetiletejch kluků, tak mám neodbytný pocit, že alespoň pět si na to autíčko vydělalo nečestně. Tím nechci přímo říct, že slušný člověk si na auto za tři mega nevydělá, jen... řekněme, že domácnost má příjem 100tisíc...pak tedy naauto spoří třeba 4 roky? jsou o chlebu a vodě a pak koupí X5? (neber to jako nějaké fňukání nebo náznak proletariátu...pro proletáře mám vzkaz: Proletáři všech zemí, vyližte si pr*el! 😄 )
GTI
No... opatrně... přečti pod "50 GTI" příspěvek - FACHA... je to pod č.45... Domácnost, co má příjem 100 si nemůže nikdy koupit X5... pochop, na továto auta se nešetří... Pokud nemáš podnik, tak ty peníze můžeš zdětit, nebo vyhrát, ale že by někdo šetřil na auto za dvě mega 😄, to jsem ještě neslyšel. Taková auta se jen kupují... Myslím tedy ve slušné společnosti slušnými lidmi. Jinak, samozřejmě, že v jeansech GAS potkáš, jak slušnýho kluka, tak pasáka horkejch nocí... to je jasné... ale to snad nebude řešit BMW, to má řešit někdo úplně jinej.
Kdybych měl rodinný příjem 100 klacků, tak si pro něj běžím jak kdybych měl v prd*eli raketu!!! Leasing, úvěr... Asi vám to něco říká, ne?
Když máš příjem sto klacků... skoro 50 odevzdáš do společný nůše... A se zbytkem to jen tak tak dobrnkáš do další vejplaty... Nežij v bludech.
Si ze mě děláš legraci ne?!?! Žiješ v realitě?!?! Víš vůbec kolik je průměrná mzda v republice?!?! Je to necelejch 20 tis., z toho 2/3 lidí jsou pod touhle hranicí. Ty asi budeš patřit k "horním deseti tisícům" (silně o tom pochybuji) když pro tebe "zbytek" 50 táců je sotva na "dobrnkání" do další výplaty. Ježish to snad musel bejt další vtip, jinak fakt nevím co si o tobě mám myslet...
Michale, dane jsou u nas nesmyslne vysoke a clovek toho moc proti tehle legalizovane kradezi nenadela. Nidivme se pak, ze se te zatezi snazi vyhnout. I mezek se bude snazit shodit naklad, kdyz ho pretizis. Nebo bude prinejmensim slapat neochotne a nakonec ti odvede min prace nez pri snesitelnejsi zatezi. V dobe francouzske revoluce zrusili nedeli, vzdyt to byl prece vymysl te hloupe cirkve, ze, a makalo se sedm dni v tydnu. A co se stalo? Zacal jim chcipat dobytek, co pracoval napr. na poli, protoze takovou zatez nesnesl. Lidi jsou chytrejsi, tak se snazi takove zatezi vyhnout. Nehajim kriminalitu, ale ona ma nekde sve priciny. Viz taky muj pripevek vyse.
Všechny Tvoje příspěvky jsem přečetl a mnusím říct, že fakt dávají smysl! :yes:
... to se nedá číst. Jenom tupec snižuje daně nákupem auta. Legálně, a s větší efektivitou se to řeší nákupem služeb... 😄
GTI
Jirko... to jsou písně naivků... kteří nemají ani podnik... ani tedy toho "bavoráka", tak si představujou, že jako v prosinci si koupíš šestou X5 od roku 1999, protože si přece budeš snižovat základ daně 😄 Ještě jsem neslyšel ani o jednom podnikateli, který si kupoval auto aby si snížil daň. Auto si koupí proto, že to předchozí dosloužilo a on bez auta být nemůže.
...no, já jen, že zírám, jak si lidi představují, vedení podniku...😄
GTI
😄
Protest!! To je cenzura. Už potřetí se tu snažím napsat, že jednoho takovýho znám a ono to prostě neprojde!! Na protest proti tomu jdu spát! Tak a máte to 8-s
GTI
Bárte... piš slušná slova... a projde to 😄 😉
Dyť já jsem psal (skoro) jak Mirek Dušín 😄 Jen tam bylo, že ten zmíněný chlápek šmelí s ojetinami a když má moc zisků, koupí nový auto. A taky tam bylo, že tehdy, když jsem s ním kecal, měl půl roku starýho Passata v maximální výbavě, na kterým měl najeto... (chvíle napětí 😉 ) 1.500 km ;-\ Že ty máš v tý cenzuře prsty, aby to nekazilo pověst Apoštola??? 8-s >😁
>😒] >😒] :yes:
....koukam tak se to tu zas zvrhlo.....mno nic.......co se tyce X3...motor fajn...design nestoji za nic....(muj nazor)
Óoooo, všemocný Markoooo, nemáš nějaké novinky? Kdy, za kolik? Prosím prosím, smutně koukám...
Poslednu spravu o uvedeni 125i mam este z konca minuleho roka, a hovori sa v nej o 2.polovici roku 2006. Takze teraz to vyzera na parizsky autosalon. To ale este neznamena, ze auto bude dostupne hned po vystavnej premiere. Realne uvedenie na trh sa moze natiahnut dokonca az na zaciatok buduceho roka. Presnu informaciu o skladbe motorizacii, vybavach, termine nasadenia na trh, ani cenach je ale dost tazke zohnat. Vplyva na to viacero faktorov a okrem toho su to vo vztahu ku konkurencii jedny z NAJCITLIVEJSICH udajov. Na druhu cast otazky ("za kolko?") ti odpovedat nedokazem vobec. Nedokazem z vyssie uvedeneho dovodu ziskat tento typ informacie.
Tu je dokument od BMW: [odkaz]
Pěkné 😄 :yes:
To je strasne, co ti ludia vsetko pokrcia a vyhodia do kosa, ze?! >😁 To sa potom musi nejaky chudak brodit prstami medzi ohlodanymi karjmi z pizze a zoschnutymi yuvackami, aby to vyniesol na svetlo bozie.... 8-s >😒] >😒] 😉
Šmarjajósef !!! Interaktivní VUML na internetu. To tu ještě nebylo. Pod jakým článkem se dnes vede normální diskuse ?
GTI
>😁 :yes:
GTI
na hlavu postavit... stylovej seš jenom v tomhle... Na silnici... tam je to dokonale rozkastovaný. Jo, co myslíš, že znamenáš na silnici ve východních pokusech o SUV? Nic... nula, kompars. Je tu evropská první liga - BMW X3, X5, MB M, G, a ten dlouhán, ani nevím, jak ho pojmenovali, AUDI Q7, VOLVO XC90, VW Touareg, komplet Land Rover a Cayenne, tvrďák od Porsche. Z lehkejch SUV pak AUDI Allroad, VOLVO XC70, a ALFA Crosswagon. Tohle všechno jsou koně pro ostrý hochy. Karnevalový hry východních snažičů... ty těžko mohou bodovat na kontinentě, kterej je schopnej stvořit ty bohy, co jsem tu vypsal. A když už se tedy celá TTTovárna soustředí a vyrobí luxusní SUV... pak vypadá tak nešťastně... že bys tu musel bejt padlej, aby tě nepřetáhla X5 od BMW. Tahle X3... to je velikostně moc milé auto. Tak akorát. Takže, akorát holt to chce mít kolem mega a půl... a seš králem silnic. Nikdo tě z trůnu už nesundá. P.S. Jestli teda úporně naháníš cop, pak snad jen Infiniti FX... to je velmi osobitej koník či Nissan Murano... jeho chudej brácha. Ale oba víme... že králem silnic jsi jedině v evropským dělu.
Tak teda snažil bych se obzvlášť vypíchnout to XC 90, XC 70 a Land Rovery - to je styl jak má být. 😉 Nevím jak to přesně formulovat, nějak nemůžu najít ty vhodný slova, ale pokud přijede stejnej maník v X5 a v XC90, tak mi přijde, že ten v XC 90 má více stylu - tím ovšem nechci vůbec říct, že je X5 špatná nebo že nemá styl, jen je to prostě BMW, kde se ten styl jaksi předpokládá, tudíž se koupí nedá šlápnout vedle. Jenže kdo vybere XC90 nebo LR, tak ten má v mých očích správné oko (každý to může svým okem vidět jinak). To samé platí i pro příjezd v Allroadu a XC70. Volvo je víc, alespon pro mne 😉
přesně tak. A pokud někdo přijede v Outbackovi, tak už stavím vodu na kafe... :-!
Vnímám to stejně... Manitou... 😉 :yes: Úplně stejně... P.S. Výborně jsi to napsal. :yes:
:yes: :yes: přesně :yes:
No, jak to tak sleduju, zase velmi zajímavá diskuska o všem možném i nemožném 😄 . Facelift X3 se nesporně povedl! Konečně je napadlo i do X3 dát přední světla s těma efektníma prstencovýma parkovačkama, na kterých já tak ujíždím. To byla jedna z věcí, kterou jsem jaksi na "předchozím modelu" nechápal, protože v době jeho vydání už spousta jiných modelů BMW tuto technologii využívala, tak proč ne i X3? Další velmi dobrý tah- nárazníky. Přesně to, co potřebovaly- kombinace barvy karoserie a černý nelakovaný pruh, jako u X5. Komplet černé nárazníky tady odsuzovala spousta lidí (i když mi vůbec nevadily) a ty kompletně lakované se mi zdály dost divné. Zadní světla mi možná přišly trochu zajímavější u X3 bez liftingu, ale zase mooooc chválím světelné proužky (já vůbec jsem na ty bavorácké světla nějak úchylný.... >😁 ). V interiéru je každé zkvalitnění materiálů jen ku prospěchu, protože i u "drsného" SUV musí být jeho majiteli či pouze šoférovi jasné, s kým má tu čest. No a motory........tam už mě žádné technické finesy nemůžou absolutně překvapit.....prostě klasicky špička ve svém oboru! Co se týče rozšířenosti motoru 3,0 sd- těžko říct....ono zákazníci BMW se většinou moc neohlížejí po základní verzi (i když i ta vždy nabízí víc než slušný standard), ale ano, je docela možné, že se tento motor asi nějak masově nerozšíří.......dnes, ale to absolutně neznamená, že se nejedná o průlom v motorizaci Evropy. Nemám ani ty nejmenší obavy, že tato technika zůstane vyhrazena pouze BMW za 2 mega a výš. Průlomové prvky vždy začínaly u prémiových značek a jejich nejvyšších modelů a dnes už jsou třeba i běžným standardem malých vozů všech značek (airbagy, ABS, klima, TDI, litá kola, xenony, navigace,...) a kdo by to ještě před nějakými 10, 15 lety řekl? A dále ke smysluplnosti koupě X5. Jelikož se mě toto rozhodování bohužel netýká, nějak významně jsem je neporovnával. Ani ceny, ani výbavu, dokonce jsem nejel ani v 1 z nich. Ale pokud se prodáva (jako že podle toho, co vidím na cestách se prodává celkem slušně), tak smysl rozhodně má. Pochybuji, že si nějaký alespoň trochu rozumný člověk vybere X5 místo X3 jenom proto, aby ukázal, že na to má. Ono i když už si koupí X3, tak tím dává jasně najevo, že asi nemá zrovna dvakrát problém s tím, co bude zítra jíst a z čeho zaplatí nájem svého bytu 1+1. A pochybuju, že tím, že si koupí X5 by nějak výrazně stoupl na společenském žebříčku nebo by mu někdo záviděl o moc víc, než kdyby měl X3. Řekněme si upřímně, že být v situaci, kdy na ceny vůbec hledět nemusím, brala by většina z nás X5 a ani bychom o tom nějak neuvažovali. Ale je to o tom, že většina z nás je jaksi limitována, takže musíme stejně tak limitovat i naše sny a někteří si pro svůj pocit jakéhosi uspokojení sami nalhávají, že jsou spokojeni s tím, co mají a nic víc by vlastně ani nechtěli. Na jednu stranu je fajn, když si člověk umí vážit toho, co má, to je super, ale je zároveň tragické, pokud alespoň ve svém podvědomí nechce víc (ať už v jakémkoliv směru), protože tím pádem nemá žádnou motivaci snažit se jít vpřed a zůstane stále na jednom místě. A co je úplně nejhorší, že někteří, zdůrazňuji NĚKTEŘÍ takoví lidé pak jen s otevřenou hubou zírají na to, jak je ti druzí (cílevědomí a ambiciózní) nakonec "předjíždějí" a jediné, na co se zmůžou, je po těchto "předjíždějících" plivat oheň, kritizovat je a obviňovat z krádeží a podvodů. Znám to moc dobře z praxe, jak se lidi dívají na úspěšné spoluobčany (tedy bohužel nehovořím o mé osobě.....zatím). A jaký je tedy závěr? No přece úplně jasný- BRAVO BMW, BRAVO X3!!!!! :yes:
hezky napsany. Tohle byla vubec zajimava diskuse, i kdyz tak trochu povolebni. Jsou proste dva druhy lidi. Jedni ktery cekaj ze se o ne nekdo postara a budou mit tzv.jistoty a duchod (i kdyz je to ve skutecnosti vekmi nejiste a stat je za to nemilosrdne obira na kazdem rohliku formou ruznejch dani) a druhy ktery maj tendenci se spis spolehnout sami na sebe... Nekterym z te druhe skupiny se pak podari ze maj prachy, ale vetsinou je to vykoupeny velkou osobni zodpovednosti a tim ze pracujou vic nez zamestanci... Ale muzou si koupit X3 nebo X5 a jsou tu tercem zavisti a nenavisti, protoze v Cechach se uspech neodpousti...
X5 versus X3 vidim tak ze kdyz jsem sam nebo s pritelkou, tak X3 a dve a vice deti X5. Je to fakt dobry a kupodivu i hodne prakticky auto...
:yes:
:yes: :yes: :yes:
Nádhera. Krásne auto a keď som prečítal parametre motora, tak slintám a budem slintať ešte dlho. No, slintať nestačí, musím pouvažovať nad stratégiou získavania peňazí, lebo do tohoto auta sa oplatí ísť. Staršie verzie som vyskúšal asi všetky, je to krásne auto a nádherná radosť z jazdy. Takže, už sa nemôžem dočkať až sa objaví v saloone a hor sa na asfalt a potom aj do bývalého vojenského cvičiska. SUPER-BMW-SUPER!!! :yes: :yes: :yes:
Musím říct, že tohle auto spolu s řadou 1 je to nejhnusnější, co kdy BMW udělalo... !!
Už jen tvá estetické kategorie - "nejhnusnější" tě vyřazuje z možnosti, abych přemýšlel, cos tím chtěl říci...
jo , další zbytečné auto ... když jsem potkal loni na ledovci - Oetztal prodejce BMW tak to chválili a bylo to nejlepší auto na světě ale jen do okamžiku než jsem přiznal že mám subaru. To se začali kroutit a kroutí se dodnes zejména poté co jsem je potkal další den když se jedna z předváděných X5 rozhodla že něco nefunguje jak má a zablokovala jedinou příjezdovou silnici... Není nad elektronikou nacpaný německý srajdy který maj za příplateki volant a sedalo řidiče. ( vím o čem mluvím protože táta má BMW a já měl Audi a přešel jsem ana Subaru a asi se už nikdy k němcům nevrátím)...
Jo,jo, nejlepší je si koupit auto za 700... a na nějaký šunky za dvě mega zapomenout, viď. Jinak si přečti článek, jak auto.cz trénovalo v Krkonoších Xdrive... a pak taky diskuzi pod tím článkem, zejména příspěvek redaktora. Abys pochopil co je BMW.
No jo...ale chápeš ty, co je Subaru? 😉 >😁 😉 :yes:
To si piš, že jo. Je to sice jiná liga než BMW... Taky ovšem pro srdcaře... žádná premiovka, ale z japonské produkce... to snad víme všichni... je to nabídka velmi, velmi důstojná. Tedy... píši o Legacy. Nikoliv o Stelle 😄 😉
...GTI, neustupujte tlaku nějakého Suba. Za BMW je třeba, bít se do posledního dechu. Vždyť to je taky snad poslední evropský dvoustopý samohyb s řetězovým pohonem. Teda snad mimo zemědělské techniky... 😄
Jirko, klid... je první liga... a pak jsou ti, co to umí... a pak ti... co to neumí. Subaru patří k těm co to umí.
... heleďte, já se snažím být nepředpojatý, a pokud to netahá za oči, tak to nechat být. Ale pro duši strojaře, je pohled na destinásobný řetěz v sestupu, něco jako elektronka ve workstationu. Vždyť si ti bavoráci dělají z lidí srandu... 😄
😄 Na srandu, Jirko... tu máme na silnici jiný "děla" >😁 :yes:
...jistě, možná i jiný. Ale těm chybí ten inteligentní pohon a nestydatá cena. Buďte trochu soudný, kůže s mahagonem nemůže přebít, že jako stroj, to je amatérská konstrukce za pár šupů, jen aby bylo co prodávat jako čtyřkolku... 😄
Jirko, toho bych se rozhodně nebál. Auto.cz to nedávno testovalo - mrkni na ten článek, není to pod testy... byl to den BMW v krokonoších. Docela by mě tvůj názor zajímal.
...díky četl jsem. Ale to není podstata problému. Já si taky v případě nouze umím poradit gumičkou a provázkem. Jde o to, že BMW si může tuhle srandu dovolit, protože prodává laikům, které nezajímá, jak to funguje a jak dlouho by to vydrželo, kdyby se to skutečně využívalo. Umíte si představit, že by podobnou transmisi měl třeba DAF a směle tvrdil do očí profíkům, že to je první liga? Ne, beru dvoukolky od BMW, beru motory, ale tohle X drive je prostě úlet... 😄
V diskuzi pod článkem to vysvětluje výborně redaktor...
...na limitu se v zatáčkách dostavuje nedotáčivost, za níž stojí právě pohon X drive. V běžném provozu elektronika rozděluje točivý moment bezchybně, ale hrátky na parkovišti dokáží systém poplést... dál snad nemá cenu citovat. Snad se shodnem, že to je charakteristika běžného auta pro běžné užití. A pokud u toho zůstanem, a nebudem ho tlačit do první ligi čtyřkolek, jen proto, že to je BMW, tak tomu bych už rozuměl víc... 😄 :yes:
...samozřejmě ,,ligy"... 😐
jirko...musím dát :yes:
Hrátky na parkovišti, ty mě opravdu nezajímaj. Zpravidla totiž jezdím rovně... či se lehce vychyluji... 😉 To je jako bys cenil, že VW brouk má dokonalou kastli pro převrácení... že se tedy pěkně koulí... Brouk je legenda...ale kvůli koulení si ho lidi nekupovali...
...zdá se, že se diskuze k X drive, vyčerpala na argumentech. Na Vámi obzvášt oblíbené téma, VW proti zbytku světa, se dneska ukecat nedám. Snad jindy... 😄
Nikoho neukecávám... Co se týká Subaru... tak tam pod tím článkem o 😁rive je to poměrně podrobně popsáno v diskuzi... i ode mně. Jirko... kdyby to bylo tak dokonalé a potřebné... jezdíme na tom všichni... i ti v Loganech. Je to jen manýra ze závodů, z níž si Subaru dělá pomník. to samé umí Audi... Elektronika dokonale uspokojí každého, kdo jezdí autem sem a tam. Raly jezdci... ti ví, co to chce na šotolinu... Přiznám se, že nejezdím ani závody ani na šotolině 😄 Abys mě dobře pochopil... já nekritizuji Subaru - Impreza je auto za 599 tisíc, má 160 😄 koní... všichni víme... co a jak... Hvězdné nebe je BMW... dokonale. A věř, že když vlezeš do X3... budeš neskonale šťastnej.
jistě, kolenní airbagy jsou na prd, protože by jinak byli v Loganovi... tyhle argumenty fakt už radši, GTI,nezkoušej. Ukazují jen na tvou...nevědomost.
Nepíšeme o kolenních airbagách... nýbrž o VÝHODNOSTI permanentu od Subaru proti 😁rive od BMW...
ne, já používám tvoje zbraně...stáčím diskuzi. prostě jsem uvedl příklad takového myšlení. Zeptej se někoho, kdo se v autech opravdu vyzná, který pohon je nejlepší. uslyšíš mnoho slov jako Subaru nebo Audi...ale X-drive, ten hraje druhé, i když výborné housle. pakliže chceš, aby ti do fungování prmanentu mluvila elektronika a upravovala tak jeho parametry za chodu, máš i u Subaru možnost - Active VDC. A o aktivních diferenciálech v STI už radši ani nemluvím. GTI, permanent JE lepší než předokolka, smiř se s tím.
A k čemu je dobré mít v autě nejlepší pohon 4x4? 😉 Nebo ty snad máš pod kapotou dvanáctiválec od Ferrari? 😄 Alessio... permanet ze závodních vozů... to je ideál na závody. Ideál na běžnou jízdu ti předvádí haldex, jakož tedy i systém 😁rive. Tak už klid, prosím tě. P.S. To, že permanent je lepší, než předokolka víme snad všichni.
a k čemu je dobré mít v autě nejlepší brzdy? nejlepší gumy? Nejlepší sedačky? .... jen tak pro srandu králíkům...a necháme toho, mám tě rád,ale mohl bych říct něco škaredého. Howgh
Nemůžeš... protože, aby člověk dokázal využít ten Subaru permanent, musel by umět jezdit jako Loeb, což ani já a vím, že ani ty neumíme. Tak, jako bysme neuměli využít ten dvanáctiválec... P.S. A jestli si myslíš, že si na sněhu zajezdíme jistěji v Subaru... tak se vrať do mateřský... tam by ti to mohli věřit. Loeb jo, to je borec. My ne.
nevěřím, že to myslíš vážně
To nahoře? Jistě. Nepohybuj se v představách, v extrémech... Když ti to ustřelí někde v při 90, skončíš mimo silnici ať jedeš čím jedeš. Čtyřkolku potřebuješ hlavně proto, abys vyjel kopec nad Delvitou a zatáčku z tréninku... obé projíždíš na neposypané silnici čtyřicítkou... Nežij prosím ve filmu... P.S. Také miluji Bullitta 😄
>😁 . Promiň, ale když jsi v tom nejel, neznamená to, že je to na prd...končím hovor na tohle téma, já nepřesvědčím tebe a ty mě. přitom pravdu mám bezpochyby já 😉
Já tě nemám o čem přesvědčovat. Tak to prostě je. Tvé představy jsou představy z filmů.
Odkud čerpáš vědomosti?
Nemyslel si tím doufám, že Haldex je srovnatelnej s 😁rivem, že ne? A to, že by jsi musel jezdit jako Loeb, aby si poznal rozdíl mezi 4WD od Subaru nebo VW si taky myslel ze srandy, že?
Věřím, že jo... >😁 :yes:
Jistě, jen nás popichuje 😉
Píši, že pohon na 4 potřebuješ, abys vyjel nad Delvitou zatáčku čtyřicítkou... prakticky na nic jiného. Nebo ty snad jezdíš šotolinu Praha - Brno? Jedeš většinou mezi 90 - 100. V zimě 60 - 80... a jsi rád, že zvládneš zatáčku nad vsí... to je všechno. Ty přece nemáš čtyřkolku proto, abys lítal pravými dveřmi napřed... tohle vidíš na rally a ve filmech. Tak proto je úplně jedno, jestli jedeš Haldex, 😁rive či permanent.
Odkud čerpáš vědomosti?
Alessio, mam pocit, ze u GTI vobec nejde o vedomosti, ale o bezhranicny obdiv ku vsetkemu nemeckemu.
...sorry, ale tohle jde mimo téma. Zapomeňme na Imprezu, nezkoumejme, jestli je 4x4 nutný k životu. Držme se toho, kdo dal v Evropě naposled do převodů auta řetěz. Já tvrdím, že V.K. za časů Svazarmu do Baghiry. Jenže Vašek měl tolik soudnosti, aby nezastíral, že jde o řešení z nouze. A jen co se našlo trochu času, tak se to překonstruovalo. Berte to tak, jak jsem to napsal o té elektronce ve workstationu. Prostě, kdybych podepsal výkres na takovou ludru v Tatře, tak by mi zavřeli za sabotáž. A odvezli do Tjumenu, aby mi tam šoféři řekli, co jsem zač. Nemluvě o tom, že na Dakaru, by s tím Tatra nedojela ani první etapu. Chápu, že v autech pro amatéry, se to tak nebere, a je mi to volný. Ale vydávat to za první ligu, v konstrukci pohonu čtyřkolek, je přinejmenším neznalost problematiky. A mír, už toho nechme, oba si zřejmě budem stát za svým i nadále, a ostatní to stejně nezajímá... 😄
😄 Pěkně jsi to napsal 😄 Víš... kdyby BMW ovšem dělal technická řešení na úrovni mateřské školky... těžko by mohl obstát. Myslím, že bychom měli zakončit diskuzi úvahou... napříkla😜 Je možné si koupit 4x4 od BMW a je možné si koupit od BMW dvoukolku. Je možné si taktéž koupit 4x4 od Subaru... ale mohl by mi někdo vysvětlit, co ho donutí, si koupit Subaru jako dvoukolku? 😄 😉 :yes:
...klobouk dolů, kam se hrabe Parry Mason. Ale podstata zůstavá stále stejná. Sestup řetězem je amatérské řešení pro amatérské použití. Je mi jedno, kdo je I.liga ve čtyřkolkách, ale X drive to není. Dál nemám ustoupit kam. To bych musel popřít 30 let života... :yes: 😄
😄 Masona si cením 😉 :yes: Jednou se pověsím... na řetězu 😄 P.S. Cením znalosti, Jirko :yes:
ale docela i zajima. Se zajmem jsem si to precetl, i kdyz uz je to nekolikaty opakovani diskuse na stejny tema. Co se 4x4 tyce je tady pevna hradba zastancu Subaru, protoze to funguje bez elektroniky a je to osvedceny. Na druhy strane jsou tu novinky jako je xdrive, proti kterym je opozice protoze je to novy a navic od BMW. V historii bylo spoustu novych veci ktery byly zezacatku odsuzovany a pak nednou polehoucku potichoucku i je i jejich nejvetsi kritici zacali pouzivat. Kudi se hodne xdrive boji, je to videt i na velky snaze posunout moznosti Torsenu, viz Q7 (az 90 procent na jedno kolo atd). Neodsuzoval bych smahem xdrive. Ono casto ta lidova moudrost uplne nefunguje...
nikdo ho neodsuzuje, ba naopak - je to skvělý systém, který ale (i podle redakce) v extrémech nemá konstantní a předvídatelné reakce. To je jedno rok,dva. pak ti tam ale vběhne srna... Ale znova říkám, že X-drive je výborná věc. řadím jí velmi vysoko.
Srna? 😄 Té se neboj... ani v Subaru, ani v BMW... Sakra Alessio... nevyprávěj mi tu pohádky o permenentní Karkulce 😄
ty mi tady zase neříkej, že to co není v loganovi, nepotřebuješ,jo? 😄 . řekni mi, potřebuješ do auta lepší pneumatiky? poznáš rozdíl? 😉
Nepoznám, ty také ne. snad jen na vodě, že se ti to dřív utrhne. Poznáme jen je-li to podhuštěné, že to víc plave. Ze světovejch výrobců (včetně Barum) ti každej dodá jen výbornou gumu. Najdi si tu článek o gumách - někdy minulý rok - tuším jsme to tam dotáhli na 600 příspěvků - rekord. Tos asi ještě nepsal.
no vidíš. A přitom jsou jiné, jedna lepší, jiná horší. Rozdíly ve vlastnostech se poznají vlastně až při nouzové/extrémní situaci - přehnaná rychlost do zatáčky, vyhýbací manévr...tak se rozhoduje o dobrá pneumatika/špatná pneumatika ; lepší pohon/horší pohon. Pro rohlíky do delvity můžeš mít i šlapací autíčko. Stačí ale závěje,déšť,písek na silnici... Ale ukončíme to, ano? Píšu ti to nahoře. Poj´dme se bavit o něcem jiném.
GTI, na ten článek o pneumatikách si vzpomínám. Tenkrát jsem se tam nevyjadřoval... ale proč si sakra myslíš, že když něco nepoznáš ty, nepozná to nikdo jiny? Nemůžu si pomoc, ale měl jsem možnost na několika svých autech porovnávat pneumatiky několika výrobců od těch nejlevnějších na kterých jsem to obvykle koupil až po prémiové výrobce a rozdíly, ty jsou teda sakra markantní, alespoň když máš trochu citu pro auto. Především na té vodě, ale velmi výrazně i na tom suchu. A jestli mi chceš tvrdit, že ti Barum dodá výbornou gumu, tak se není čemu divit. Barum je dobrý tak na cestu do delvity a zpátky... (mám zkušenost s oběma typy - jak ten bravuris, tak brillantis - bravuris se občas lehce chytá na vodě...) Barum, stejně jako třeba debica nebo matador, jsou pro řidiče, kteří ví, že na autě musí být guma a nejmenší přípustná hodnota vzorku je 1,6mm, aby mu nesebrali techničák.
Jsem ochoten podstoupit sázku, že když ti na běžné auto budou dávat gumy od Barum po Dunlop 9000, nepoznáš nic. Jsou to poznatky mé i testové... koneckonců, mrkni na testy... ty veličiny u světových výrobců se takřka neliší.
A já tvrdím, že pokud nejsi navrdlý, tak rozdíl mezi relativně dost tvrdou barumkou a relativně měkkou dunlopou 9000 prostě poznáš. Poznáš i rozdíl mezi základní sp10 a sp9000. To by pak každému stačilo jezdit na barumkách a jiní výrobci by se v našich podmínkách nechytali... Velmi rychlý výjezd z rychlé levé s následným okamžitým bržděním do prudké pravé utahující - reakce zádi při brždění a zároveň působení zbytků odstředivých sil a zjistíš, že na jedněch to není takové drama jako na těch druhých... nemluvě za deště... 😉 Předpokládám, že jsi vůz nekoupil na barumkách, ale netvrď mi, že si je tam potom necháš obout, protože stejně nepoznáš jestli je lepší než ta dunlopa...
hmm je to smutne , ale on to nerozozna... 😲
Nahoře píši, že snad za děště bychom rozeznali rozdíly. Nepíši teď o nějakém suchém driftování, nýbrž o běžné jízdě, kdy to třeba i občas trochu proženeš. Tak já ti tvrdím, že nepoznáme nic. Tedy poznáme třeba rozdílnou hladinu zvuku odvalujících se gum, rozeznáme rozdíly v nahuštění... a případně i to, že se guma dřív sjede než-li jiná... ale jízda samotná, na suchu... nic nezjistíme. Koneckonců, mrkni na testy... první a poslední guma, mezi nimi jsou jen nepatrné rozdíly. Samozřejmě píši o kvalitních gumách, žádnej protektor ze supráče.
Reklamní
ááách, Stella 😉 . PS: Subaru není prémiovka, a řekl bych, že ani nechce být. Má jinou strategii...
Tak jsem zkouknul video, přečetl test, zírám. I když tam není autor podepsán, bylo mi to jasné. Libor Zezulka. Musím se pžiznat, že z podcastu jsem vás měl za takové chlápka s uspávacím hlasem, ale názor měním. Tím videem jste, Libore, udělal v historii auto.cz zlom, doufám, že v následujících videích udržíte tuto skoro až do nebes nastevenou laťku. Povedlo se vám to, nevěřil jsem ani očím a ani uším. Pěkné záběry, střih, vtip a nápad - prostě se vám to povedlo. Takže držím palce, ať to klape takhle dál 😉 :yes:
Díky za super hodnocení videa S-MAXe, vše vyřídím i Liborovi 😉
Vyřiďte, zaslouží si to, bylo to opravdu skoro dokonalé, nejlepší video z dosavadních na auto.cz. Díky. PS: Jestli mohu, připojil bych i výtky. Můžu ?
Myslím, že každej s mozkem chválí veřejně a připomínky sděluje diskrétně... zkus to mejlem... ne...
Klíííd, myslím, žes teď pořádně neporozumněl psanému textu. Ptal jsem se, zda můžu a ne jakou formou sdělit. Nemusíš hned podle sebe soudit mne. Možná bys měl více důvěřovat ve schopnosti jiných. 😉
Tebe soudím podle tebe. Už jen napsat veřejně, že chceš diskrítně sdělovat výtky je pro mne neakceptovatelným slonem v porcelánu. Pár trapasů jsem zažil. Tenhle je sice ten z menších, o to však trapnější.
Ty tví jeleni, ty jsou hluboko pod kůží. No věř, že spoustu trapasů ještě zažiješ a nechtěj raději vědět kolik trapasů s tebou museli zažít a ještě zažijí ostatní. Tak se tak nežer, usměj se a zkus raději napsat nějakej pěknej příběh, novej, žádný repete, to ti jde nejlépe. 😉
GTI
Takovýto trapas myslím, že nažažiji... tedy nezpůsobím. na to mám dost vyspělou představu o komunikaci a významu slov. Stokrát jsem ti tu psal, že kopíruješ slova, věty, dokonce celé odstavce kolegů. Dnes jsi byl originální, to uznávám, ovšem na medaili... to tedy není. Takhle zkazit to hezké ocenění, které jsi napsal nahoře může opravdu jen někdo... kdo to v životě moc zatím neumí...
Tvá vyspělá představa končí tam, kde začínají představy druhých, ne vždy je tvá představa nutně tou správnou. Několikráte si zde tvým odpůrcům psal o nepsaní příspěvků o tobě jako o přispěvateli, ale o předmětu přispívání a hle, co zde dnes od tebe máme, příspěvek týkající se přispěvatele - to také není na medaili. PS: tvůj pohled na to, že kopíruju slova, věty, dokonce celé odstavce kolegů je čistě subjektivní. Sám nejlépe vím, že nic takového nedělám a nejsem si vědom, že by podobným způsobem jako ty reagoval někdo jiný. Nejspíše je tvá reakce podnícena něčím jiným. Láskou to asi nebude 😉 Tak se z toho prosím vyspi a nebo si dej si odpolední pravou italskou kávu, přečti nějaké zajímavé članky v Autodesignu a pak se vrať s lepší náladou. 😉 Držím ti palce 😉
GTI
O sobě přemýšlej, o svém neskutečném trapasu, manitou. Až něco podobného způsobím já, properem tu GTIho... Dnes jsi král trapnosti ty.
No ten GTI, ten se tedy propírá dost často 😉 PS: To, kdo je tu za trapného, nechť posoudí jiní.
GTI
Jestli máš problém s tím uznat, žes neskutečně ulétl, pro mne tu na kolenou klečet nemusíš... pak ale mlč a namaž si ten trapas ještě po vlasech. Takhle se ztrapnit Manitou... to chce talent mistra :no:
Pokud bych někdy zde ulétl, nemám problém přiznat chybu, nehraju si na tak bohorovného jako ty. To vlákno si začal rozmazávat ty a to ve snaze ze svého trapasu uniknout a přišít ten trapas někomu jinému, však se nahoru podívej. Takhle se tady veřejně zesmněšnit, GTI, to jsem od tebe nečekal. 😉 Tak zítra 😉
GTI
Nahoře jsi napsal, ty hulváte, že bys chtěl napsat VÝTKY (!) k videu. Kde bereš tu odvahu si dovolit tohle napsat veřejně redaktorovi, kterej natočí dokonalé video... a kvůli komu asi myslíš? Bohužel i kvůli takovejm nevychovancům a slonům v porcelánu, jako jsi ty, manitou. Ty ho jednou větou pochválíš a v druhé větě ho připravíš na to, že mu budeš (asi laskavě) sdělovat nějaké - VÝTKY. Tak tohle ne, Manitou. Tvá neomalenost a zabedněnost tu nebude příčítána k mému účtu. Tuhle trapnost si laskavě vylízej sám. A namísto kopaní do druhejch bys měl požádat správce sítě, aby ten tvůj neskutečněj, neskutečnej lidskej úlet vymazal. :no: :no: :no:
Dobře, přistupuji na tůj slovník. Kde ty trubko čteš o výtkách k videu ? Tou výtkou (možná jsem nezvolil správné slovo) třeba mělo být, že dřívě tady bylo docela dost oficiálních videí z presskitů - třeba Z4, Q7 a to mi dlouho chybí, něvěřím, že u novinek nesjou, ale sem se bohužel přestali dávat. K videu nic, nejsem oprávněn kritizovat video, když sám jsem nic podobného, neřknu-li lepšího, nestvořil. Takže tedy nebuď tak nevychovaný a sprostý a přestaň zde plácat ty tvé rádobymravokárcovské kydy. Víš houbelec, co a jak jsem chtěl sdělit, ale hned máš plné pero jedovatých slin. Tvůj trapas, tvůj účet, rány si lízej sám. PS: Tím kopajícím se mi jeví někdo jiný, ale to nechme opět na posouzení jiných. Navíc to vymazávání úletů, pozor, jseš na tenkém ledě. PSS: Je vidět, že dnes nejsi diskutující, dnes jen snažíce se o ovládnutí sebe sama. 😉
GTI
Ano, Manitou, nezvolil jsi správné slovo, nezvolil jsi správnou formu... ani ses za to neomluvil (veřejně), a tedy obsah toho co se stalo je... klasickej, zoufalej trapas. A já ti to píši proto, aby sis nemyslel, že jsme tu všichni tak nevyzrálí jako ty. To ty jsi napsal, že hodláš sdělovat VÝTKY. TY, Manitou! :no: :no: :no:
manitou, tohle nemá cenu. Ostatní si to přečetli a udělali obrázek. Už toho nechte. 😉
GTI
Nepotřebuju, abys mi tu vyjadřoval sympatie. Manitou tvrdě ujel. Tohle se prostě v životě nedělá. A já se stydím za to, jak se jeden z nás zachoval k redaktorovi.
uz sa tu konecne ospravedln vsetkym a najviac serveru Auto.cz , kazis diskusiu vzdy a vsade... ... btw. je to psychicka choroba , ale o tom az nabuduce... ...nerad by som aby sa tu preberal tvoj zdravotny stav... 8-s
klid, prosím, klid... :-!
GTI, neviděl bych to tak rudě. To je minulost. Já to vidím následovně. Diskuse vznikla za vyjádřením názoru. Názor může být jak pozitivní, tak negativní nebo obojí (nejednou jsi tady sám redakci navrhoval možná zlepšení nebo nedostatky). Nehledě na to, že se kolem toho může vyvinout diskuze a dojít díky tomu ještě o kousek dál. Je fakt, že se neměl blbě dotazovat, ale přímo psát. Pokud se nejedná o poznámku přímo k osobě redaktora, není důvod nenapsat svoji myšlenku do éteru. Alespoň tak to podle mne normálně funguje. Takže podobné výkřiky jsou dle mého názoru mimo mísu. Nebo tady budeme vyzdvihovat pozitiva a jakoukoliv negativní poznámku tlačit pod pokličku? To je snad minulost...
My, my se tu třeba posekejme mačatama 😄 Ovšem... ten neskutečnej společenskej úlet Manitoua... na to jsem reagovat musel. jinak souhlasím, že i případný nějaký návrh, stanovisko, podnět, (nikoliv výtka, bože) se dá prezentovat... ovšem MichaleH... musí se to umět. Byl to klasickej trapas... klasické fax pass. Víš... šílené bylo to, že on napsal krásné ohodnocení a když redakce poděkuje... on na to naváže, NAVÁŽE!!! příspěvkem, že by taky rád sdělil výtky... no... já spadl z křesla. Opravdu.
Dobrý den. V první řadě děkuji za pochvalu, rád si poslechnu jakoukoliv zpětnou vazbu, konstruktivní kritika nám pomáhá se zlepšovat. Asi bude nejlepší, když mi napíšete na libor.zezulka@auto.cz. To platí pro všechny čtenáře. Díky vám mnohokrát.
Nemáte zač děkovat, pochvalu jste si svojí perfektně odvedenou prací zasloužil. Mail napíši, díky za přístup 😉
I když se mi X3 líbila od začátku,musim uznat,že změna se povedla rozhodně k lepšímu.A zarytým kritikům,stěžujícim si na levný vzhled kteří nedokázali prokouknot půvab,smysl,svěžest a hbytost x3 oproti těžké x5,vytrh facelift největšího trumfa z ruky. :yes:
Vyjdeme z následujiciho faktu: Vsechny dosavadni vyroky a prognozy jsou IRELEVANTNI! >😁 Az bude na trhu nova X5 s cenovkou, muzeme spekulovat o "vyhodnosti" koupe X3 vs. X5. 😉 P.S.: Je smutne, kolik zamestnancu sedi v praci u PC, pise blbosti na auto.cz v pracovni dobe a nadava na sveho a jine zamestnavatele, ze si jezdi v X5! 😲 😒 Kam jsme se to dostali....17.11. mely asi byt na ulicich gilotiny. 😄
😄 😄 Vítám tě :yes:
Bud rad, ze tam nebyly, taky jsi tu treba uz nemusel byt! 😉
ja samozrejme nemyslel estebacke gilotiny, ale ty "demokraticke" 😄
A neni to jedno? Podobna myslenka vetsinou pochazi od stejne sorty lidi, at uz jednaji jmenem demokracie, anarchie nebo komunismu...
zdrzim se dalsich komentaru ty umirnence :no:
Rika se spiklence! >😒] Doufam, ze jsem se Te nedotkl...
Kdyby si tu tvoji druhou větu vždycky řekl jeden Fauvéholik než odešle příspěvek bylo by tu třeba o půl příspěvků v diskusích méně. Škoda, většinou by to prospělo.
Jeste k cene budouci X5, ta bude podle mne lehce nad Q7...tim bude zajisten dostatecny odstup od X3 a zaroven konkurenceschopnost v ramci tridy velkych SUV.
No, na myslim ze bude podobna te jako ted, vetsinou to u novejch modelu tak byva. I kdyz pravdou je ze bude vic sedadel a vetsi auto.
Ona v zasade opravdu zustane stejna jako nyni, podle mne bude nekde na hranici 1,6 mio...
[odkaz]
Co se tam faceliftovalo? Jako že tomu zvedli předek 😉 ?
[odkaz]%209-5x.jpg]
Hmmm....myslim, ze toto je jeden z takych tych obrazkov, kt. su znacne pritiahnute za vlasy. 😉 Trci z toho az prilis Aero-X (...co je vcelku pochopitelne, kedze to je fotomontaz prave z neho). Myslim ale , ze seriova verzia bude menej dramaticka a urcite sa za dalsie 2-3 roky, kym pride 9-5 na trh, aj ten design este niekam posunie. 😉
Snad asi nikdo nenamítne, když napíšu, že X3 byla v původní podobě dost úlet (ve smyslu "obchodní risk", přece snad existují nějaké zákaznické testy, průzkumy atd.). Tohle ale už začíná vypadat použitelně, že by se to jako jeden nezhrozil, když to potká na ulici..
Mohl by ale někdo ze šťastných uživatelů dát vědět, jestli se ten středový panel "náhodou" neopírá při výšce postavy např. 185cm hranou o nohu, nebo zda tam není nějaká podobná libůstka? Z těch fotek se mi to totiž zdá uvnitř dost stísněné.
Ty přední blinkry - to je HNUS! >😒] Je to jak pěst na oko. Vůbec to tam nezapadá proboha! :no: Zbytek auta je dál odpornej jako jeho starší verze... tohle je stoprocentně nejhorší BMW, které se vyrábí. 8-s
Auto vcelku pěkný, ale ten zadek, to je fakt humus, kdo přišel na ten ,,poskákaný" design zadních lamp? To se fakt může někomu líbit? Není pan Bungle náhodou už tak trochu mimo mísu?
Poskákaný je supr estetická kategorie! :yes:
Mně se ten zadek nezdá tak hnusný, i když musím uznat, že ani na uvedených fotkách nezanikne, že použitý kontrapunkt by potěšil Hynajse i Marii Kurii.