Technika
0
Já vyvíjím kolo bez šlapky >😒] >😁 >😁 :yes:
0
Radšej auto aj so šlapkou :-! >😁
Jo kdyby raději uvedli po krásné Micře, praktickém Note konečně něco za Almeru a Primeru. 😉 PS: jinak za vývoj :yes:
moja rec, v nizsej a strednej nissan ziadna slava... 8-s
No, on Nissan by i ve stredni tride neco mel - treba Nissan Altima kterej se prodava v USA je dost pekny auto. Bohuzel do Evropy se nedovazi, tak jako treba Nissan Wingroad, kterej se zas dela jen pro Japonsko. Bohuzel se obavam ze prave fuze Renault-Nissan byla pro Nissan (nebo pro Nissanisty) spatna zprava ohledne Evropy - nekde jsem cetl, ze Nissan v Evrope se ma soustredit na SUV/Off-roady, zbytek ma milostive prenechat francouzum ...
... co je prave skoda, pretoze nissan lafesta na podvozku scenicu je urcite praktickejsie vozitko, nez "tatinek". i ked ten francuzky sarm nema (ale ten nema ani dlhy scenic)
... tomu nerozumim, ale asi to bude dobrý.
Taky jsem nerozuměl, když BMW udělalo Valvetronic, ale pak jsem pochopil, navíc je to hodně podobný způsob, dá se říci obšlehnuté, ale jsou to Japonci a ty já prostě můžu a ve velkých dávkách >😁
Dle teto logiky jsou motory VVTL-i od Toyoty kopii?
co jineho, pokud tam nezakoupili nejakeho amer. nebo evropskeho ing., tak asiate sami osobe nic kreativniho nedokazou. staci se podivat na sport nebo f1, kde pro toyotu jezdi i pracuji ne-asiate
aha...šinkanzen, Set😲haši,gastrokamera,CD-ROM, nejdelší tunel světa...fakt nicky :no:
Studoval jsem, jak je to u VVTLi u Toyoty a zjistil, že se nejedná o plynulé nastavení zdvihu, ale skokové, když se šlape plynu na krk, tak při určitých otáčkách se to přepne na vyšší zdvih. Údajně HONDA VVTi, to má podobně jako BMW, čili plynule.
Neviem sice co je Honda VVTi, ale i-VTEC ma skokove nastavenie zdvihu ventilu (vlastne celeho profilu vacky) a plynule nastavenie casovania. Valvetronic (BMW) ma plynule nastavenie casovania (VANOS) a plynule nastavenie zdvihu v rozmedzi 0 - 9,7 mm.
Nejen japonci nyni pracují na tomto řešení a co se týče kopírování, tak poprvé jsem tuto myšlenku zaregistroval v 70. letech u Alfy Romeo, kde zdvih ventilu měnili čistě mechanicky.
Zajimalo by mne, jak to ty japonci udelali, ze nepotrebuji skrtici klapku. Prece existuje par rezimu motoru, pri nichz je skrtici klapka nutna, at je za ni Valvetronic nebo ne.
Sam jsem chvili pracobval u BMW v Mnichove a hovoril s tvurci Valvetronicu. Skrtici klapku musi pouzivat i Valvetronic.
Vysvetli mi redakce, proc ji Nissan nepotrebuje?
Sam jsem chvili pracobval u BMW v Mnichove a hovoril s tvurci Valvetronicu. Skrtici klapku musi pouzivat i Valvetronic.
Vysvetli mi redakce, proc ji Nissan nepotrebuje?
System Valvetronik nebo tento obdobny system od Nissanu je jen reklamni tah na zakaznika. Ve skutecnosti vubec nic neprinasi, naopak cely rozvodovy system nabere na slozitosti. Navic BMW v motorech skrtici klapku stejne ma pro pripad poruchy.
Tento system jen prenese skrceni z mista skrtici klapky do sedla ventilu. Zadny skrtici ztraty se neodstrani. A prinos vetsiho rozvireni naplne valce je u benzinovych motoru diskutabilni.
Proste to sou vyhozeny prachy a ten kdo si takovej motor koupi neziska vubec nic co by starsi motor neumel.
Tento system jen prenese skrceni z mista skrtici klapky do sedla ventilu. Zadny skrtici ztraty se neodstrani. A prinos vetsiho rozvireni naplne valce je u benzinovych motoru diskutabilni.
Proste to sou vyhozeny prachy a ten kdo si takovej motor koupi neziska vubec nic co by starsi motor neumel.