Novinky
ja mam rad MB odvtedy, co som par z nich soferoval (C, E, S, G, SLK) a mal moznost porovnat s inymi (bmw, audi,...). Proste vela aut je dobrych ale MB najviac vyhovuje tomu, co od auta ocakavam.
:yes: :yes:
Před časem jsem si řekl, že do tohoto fora již nenapíši. Ale mi to nedá. Obrazy...atd nepoznáš pokud tomu nerozumíš a nezajímá Tě to, totéž je z holkama a autama - věc vkusu a estetického cítění. Před časem jsem psal, že jsem z passatem najel 250 tis. km bez poruchy/pouze přední levé ložisk👋 původní tlumiče atd., nevěřícné Tomáše jsem zval na projíždˇku- ani jeden chytrák se neozval. Dříve jsem si říkal, že si nikdy nekoupím MB, a už vůbec ne s automatem. Teď ho mám MB E 320 CDI 4matic a jsem velmi a to velmi spokojen. Ročně najezdím cca 60 tis. km a to jsem už měl cca 18 aut. Vždy budu vzpomínat a 1 auto - tatraplán, pak mě nezklamalo embéčko 105 S, VW passat variant, měl jsem snad smůlu, že korejská, francouzká a italská auta měla pořád nějaké poruchy,tak se u mě neohřála více jak rok a BMV, AUDI, Lexus - kdo má rád krásu - tak si je ani nemůže koupit, omlouvám se těm, kdo pijou přímo z láhve nebo umělohmotných hrnků, změnil jsem názor a musím chtě nechtě smeknout před umem lidí, kteří vymysleli a vytvořili tyto hezké auta. Diskutovat o klenotech t.j. autech nad 3 mil. mi nepřísluší, to jsou poze sny a ty si nechám zdát, tak hezkou noc , bravo MB
Ano, jako bys opsal moji zkusenost! :yes: Loni jsem dostal misto sluzebniho Passata Mercedes E320 CDI (bohuzel ne 4matic) a po nekolik "sluzebkach" do Nemecka uz vim, ze nechci nic jineho. Pred cca peti roky jsme meli BMW5, ale Ecko mi sedi jeste vic. Uz chapu, proc ti Nemci to Ecko tak zerou (v Nemecku nejprodavanejsi ve sve tride, a to uz neni zadny mladik).
Tak bohužel musím oponovat. Schválně jsem si našel statistiky přihlášených vozidel za duben v Německu: 1. samozřejmě Golf, 2. BMW 3 :-! , 3. Passat, dále jen výběrově: 5. Audi A4, 11. Audi A6, 14. MB třída C, 20. BMW 5, 24. MB E. Takže tolik k tomu, jak Němci žerou Éčko 😉
Přece nemůžeš porovnávat prodeje Golfů s prodeji MB-E... ;-\
To samozřejmě nechci, tím Golfem (a třetím Passatem) jsem ti jen chtěl udělat radost >😁 Jen jsem tím 24. místem pro MB E v porovnání s 20. pro BMW 5 a hlavně 11. pro Audi A6 chtěl poukázat na to, že to s tím zápalem Němců pro E-třídu tak žhavý rozhodně není...
😄 Udělal jsi mi radost 😄 :yes: Jo, překvapuje ta A6... no, ale E je na konci života a A6 je nová. Každopádně jsi zjistil, že pořadí je - AUDI, BMW, MB v lux třídě. napiš to kolegovi ZZ... má dneska nějakej špatnej den, tak ať to má z jedný vody >😁 😉 :yes:
tady končím. Abych tu četl, že do premiového segmentu patří Honda Accord, nebo dokonce Lexus IS (jediná kastle a dva motory - jedna nafta, jeden benzin)... tak na úrověň těchto diskuzí já nemám. Takhle tu diskutovat sice můžem... ale nebude to diskuze... bude to pakárna z Bohnic. P.S. Jdu se projet. Jestli cestou potkám jednoho IS >😁 tak to tu večer napíšu... a jestli "premivýho" Accorda... tak ho tu i vymaluju >😒] :no: >😒] :yes:
dávám GTImu za pravdu - nabídka japonských automobilek, tlačících se do vyšších sfér daných kategorií je tristní - třeba LS 430 nebo jak se to jmenuje - má jeden 8válec - asi dobrej, ale stačí to proti nabídce M-B třídy S? od 320 CDI až po supersportovní raketu S 65 AMG... BMW a Audi je na tom hodně podobně (v pozitivním slova smyslu)
Pokud budes merit "premiovku" podle mnozstvi nabizenych motoru, tak to asi vazne nema cenu 😒
Lexus ale prostě nemá co nabídnout! vždyť si to auto (za SVÝ) peníze nemůžeš ani nijak personifikovat... viz třeba AMG, M BMW, nebo Quattro GmbH... tohle Japonci nikdy nepochopí a proto se jejich "prémiovky" nebudou prodávat jako jejich zavedená, léty osvědčená konkurence, dlužno dodat, že vesměs z Německa😄
😄 Směšné. Že neumíš správně vybrat, neznamená, že nemá, co nabídnout 😉 A vážně si chceš skládat všechno na sebe a vybírat miliony zbytečností? A co říkáš na Bentley? Taky ti vadí, že má již vše v ceně? Vadí ti, že u Lexe máš pár paketů, které ti dokonalost ještě zdokonalí? Tak ho nekupuj a dál onanuj u konfigurátoru a sestavuj si dream car. Možná by ses ale víc pobavil u puzzle. 😉 BTW říká ti něco TTE?
neskládám si miliony zbytečností, ale objednám si auto, který mi bude vyhovovat - Japoncům platíš za něco, co třeba nechceš, jenže nemáš na výběr - ty to, zdá se, vidíš dost "konfekčně", toť vše😄
TTE nevím, znám ale DDT😄 Bentley je jiná liga, navíc o individualizaci takovýho auta nelze pochybovat, takže poněkud nevhodnej příklad...
TTE nevím, znám ale DDT😄 Bentley je jiná liga, navíc o individualizaci takovýho auta nelze pochybovat, takže poněkud nevhodnej příklad...
Pokud ti pojem Lexus asociuje pojem Bentley 😄 tak se sebou, prosím tě něco rychle udělej. Timhle bys omráčil i TTToma, natožpak nás, co se v tom možná trochu vyznáme 😉 Teď to ze sebe tlačíš špatným směrem... přece nechceš abych věřil tomu, že ti vyhovují dva pakety Lexe a raději bys neprožil krásnej věčer a vybíral si položku za položkou, která ti vyhovuje. Je znát, žes asi moc novejch aut nekupoval... Zásadní, přímo fatální problém Lexe v Evropě je, že zhýčkanejm evropanům si dovolí ve střední třídě nabídnout takřka podměrečnej IS... na dvou motorech... To je přesně odraz toho, jak je to jen vyhoněnej model... Umíš si představit proti této žalostné nabídce... co stojí za giganta v podobě třeba AUDI, nebo MB, nebo BMW? Vždyť to je vesmír aut, vesmír variant karoserií, proti jednomu rádoby stylovému sedanu... Ostatně neumím si vůbec představit, že by tu BMW ve střední třídě nabízel jenom sedan... to znamená jedinou možnou alternativu a dva motory k tomu >😒] Ani čárku bychom tu o BMW nenapsali... Lex bude muset hóódně moc zapracovat, aby se do Evropy vnesl roměr něčeho, co by stálo za to, aby se tomu fajnšmekr začal věnovat. A jestli tedy za něco Lexe musíme pochválit, je to za akcent na luxus a na ten hybridní pohon. Řekl bych, že to ho tu může profilovat. Ovšem nikoliv jedna IS vlaštovička ve střední třídě s naftou na cca 170 koních... k smíchu.
Ten dovětek... sedí ti :yes: 😄
ty, předsedo (čeho jsi předseda? můžu hádat? >😒] ), takhle mi kazit předzkouškový večer...sakra, musím ještě namalovat turbosoustrojí a tlapový motor... 😉
Nerozumím.
"k smíchu" 😄
tak čeho jsi předseda? PS: co má mates za kočku? PPS: myslel jsem auto
Nooo, já jsem předseda a Jarda je místopředseda. Přišel tučný členský příspěvek. Když pošleš i ty nějaký stranický poplatek, tak můžeš být třeba ... nástěnkář? 😉
nástěnkář jsem byl na sportovce (kdo kdy udělal jaký rekord...), takže nástěnkáře beru! 😄 Jaký je poplatek? >😁
Otázka zní jinak: na kolik si ceníš své členství. Zašli sumu a my pak na schůzi rozhodneme, jestli jsi hoden té funkce 😉
a kam? JZD slušovice? >😁 PS: nástěnkář by měla být čestná funkce za zásluhy...předsedo...si jí zasloužím, ne? 😉
>😁 Teda... agrokombinát Slušovice - to byl zázrak doby 😄
jasně že byl...nedivil bych se, kdybys mu šéfoval...určitě bys to zvládnul! (podlézání je základní úkol adepta na nástěnkáře)
Pozor... ZZ nepodleZZej... 😄 na to není dost vyZZrálý 😉 Vidíš přece jak padl TTTomovi do náruče... a píše jak japonskej beránek... a to nedávno ještě cenil zuby na každého, kdo hanil Francii... Jo, tady prožiješ všechno... Aby ne... vždyť i tady to je ... o životě.
Už mi to seplo.... 😄 Opravdu by ses tu odvážil dávat do kontrastu k BMW toho IS? To nemůžeš myslet vážně? Vždyť pro každého tu je Lex jestli něčím, tak snahou o luxus v lux třídě spolu s akcentem na hybridní pohon... tam je to těžiště Lexe... Nic z toho ovšem nemá a ani mít nemůže IS... Jak nahoře píše Alessio, IS je chudej základ, tlačenej do střední třídy. Rozměrově se potácí nekde mezi nižší střední a střední třídou... Ale tohle není kritika, to je určené nejspíš vzrůstem japonců... stopade... jejich míra... Tak co blázníš? Co tu zničehonic tlačíš nejakej pokus o střední premii? kams dal voko? Kde jsou tvé touhy z minulejch tejdnů? Kde je tvá horoucí láska k tuším Citroenu nebo Renaultu (omlouvám se, nevybavuji si teď přesně)... kam jsi to zapadl... že tu zčistajasna obhajuješ zoufalost nabídky jedné karoserie a dvou motorů? Takového tě tedy neznám. Co za tím vězí? Matně si vybavuji, jak jsi nám tu všem dojemně líčil, jak v zimě jsi svého Citroena/Renaulta v naftě startoval, a jak jsi musel dlouho čekat, pak že to chytlo... a že jsi byl šťastný, a pojednou tu tečeš z Lexe. nekoupil ti TTTom pivo?... Tací jsou také... co lítají od zdi ke zdi...
😄 :yes: Jo jo, s tím dovětkem to fakt sedlo >😁 Tohle fakt nemá smysl, když si myslíš, že je Audi premiovka.. Někdo si třeba myslí, že se voda vaří v 70°C 😉 Nejsi sám, neboj 😄 Je Vás víc.. třeba Paul, Charger, lowkick... 😄
Proč neodpovídáš na otázky? Stydíš se, či co? Píšeš tu zničehonic o AUDI a o vařící se vodě... Tedy přečti nahoře kolegu... jak se prodává A6... v Německu. Tak co, jak je to s tebou?... to tě TTTom koupil za dva Budvary? >😒] Tys dokázal zatratit ty zimní starty Citr👋Ren na jedno převlečení kabátu? Co blázníš, ZZ, kdo tě tak zblbnul?
Klid, klid, chápu, že jsi nesvůj, ovšem vlastnit Audi.. to chce hodně velkou odvahu.. podívat se každý den do zrcadla, resp. sebrat vůbec tu sílu se do něj podívat a nepřipadat si jako ***, že jsem zaplatil o třetinu víc a mám lidové-vozítko s průměrnou technikou, (subjektivně) nudným opakujícím se designem a jsem ovcí ve stádě.. Jo, Audi 😄
Netrpíš OOOO mindrákem? Nahoře máš prodeje v Německu, sám jsem překvapen úspěchem A6. Já nijak neobhajuji AUDI ze subjetkivního pocitu, vím ovšem, kde si v hierarchii aut stojí. Tak co, ZZ? Kams´dal mozek? Co žes tak prekabátil? z Nadšeného vyznavače Citr👋Ren (což bylo sympatické a bylo to o něčem) jsi se stal pouhým stínem kolegy TTToma... ta role ti minochodem vůbec nesedí... měl jsem tě za větší originalitu... za silnějsí osobnost. Fakt. A že tu budeš jednou jásat nad tou základní motorizací IS a dokonce obhajovat to, že si ulehčujou práci a nutěj tě do vybavení nikoliv podle tvých představ... to bych si netipnul. Nebo to je úkol od TTToma?
😄 Audi mindrák? To se snad raději zeptej majitelů. Ti by o něm mohli vědět své. Znáš snad někoho, kdo vlastní Audi? Někoho kdo byl ochoten utratit nadprůměrné množství peněz za průměrný produkt? A takovýhle člověk v tom ještě jezdí, aby ukázal své neekonomické myšlení, v případě jiném svou neznalost či povrchnost. PS: Hezký pokus.. však marný.. ty víš...
Co to máš pořád s AUDI? Tobě leží v žaludku? Áááá já pochopil... ty se snažíš teď psát o něčem jiném než o Lexu, abych ti jako nepředhazoval, žes TTTomův ocásek... tak tohle nemusíš dělat. Názor na tvé psaním mám a vyvíjí se v čase podle obsahu tvých příspěvků... To nelze změnit tak rychle, jak rychle ses prekabáTTTil 😄 :no: Ale k tomu AUDI. Jo, znám několik lidí v AUDI A8 a A6... občas s nimi i jedu... Nemám jedinou výhradu... snad jen, nedávno jsem jel v Q7 a trochu se mi zdál titěrný volant a "nijaká sedadla" Včera jsem někde viděl, že se mu daj vysouvat sedáky pod stehny... tak možná, že já to nevěděl, tak proto jsem byl ze sezení trochu rozpačitý. Jinak ale nemám sebemenší připomínku. Zkoušel jsem i minulou A6 včetně Allroada... a taktéž... velká klasa.
Ze je Audi predrazeny prumerny produkt muze napsat opravdu jen clovek, ktery o takovych autech jen cte. Audi je premiova znacka se vsim vsudy a to je zcela mimo diskuzi. Jenze ocenit SKUTECNE kvality takovych aut chce byt automobilove hodne zraly, tj.vubec vedet a citit, kde ta kvalita doopravdy je a co to je. To vetsina diskutujicich - nemyslim to pohrdave - bohuzel nedokaze. Ono je to tak ale se vsim. Kdo chce kvalitni HIFI sestavu a investuje poprve, pripada mu, ze reprosoustavy za 25000 Kc hraji fantasticky a absolutne nechape (a tudiz pomlouva) bedny za pul milionu. Kdyz pak takovy jedinec hudebne dal roste, zjisti, jak byl kdysi naivni. Stejne je to s auty. Uzivatele GTI opravu neznam, ale je mi jasne, ze tento clovek o dobry autech nejen pise, ale skutecne je ma moznost porovnavat (a rekl bych, ze uz hezkou radku let). Naopak nektere reakce na jeho velice presne a trefne nazory mi pripadaji uz az smutne usmevne... pro GTI: Myslim, ze nema cenu se zbytecne vysilovat, stejne jako zednikovi nevysvetlite, proc ma platit za genialni uselchtilost a krasu Michelangelova obrazu, tak nektere tuningare Hond a Renaultu nikdy nepresvedcite o tom, ze MB ci Audi jsou opravdu uplne neco jineho nez Accord. Nakonec, ono to ani neni na skodu 😄
Hele ty pisateli. Kdyz uz se tu navazis prave do Accordu, tak me tve radyk usvedcuji, zes v nem asi nikdy nejel, protoze i GTI ve svych zaslepenych progermanskych prispevcich musel uznat, ze kvalita Accordu (at jizdni ci zpracovani), je na spickove urovni. Takze pokud se chces to nejakyho japoncika navazet prave s Audi, tak laskave vynech Accorda, neb ten je Audi plne rovnocenny souper (za mnohem mensi cenu). Jediny, v cem ti dam za pravdu, je zminka o hudebni aparature. Mimochodem i aparatura za 25000 muze hrat hoooodne slusne.
Jardo, AUDI a Accord maj shodná jen ta počáteční písmena... jinak je AUDI premiová značka se vším všudy a Accord bežná střední třída... tohle vůbec nepoměřuj... tady to ví každej... Accord je dobrej... už jsem ti psal, dvojí těsnění ve dveřích... výborné jízdní vlastnosti... ale ve SVÉ třídě... je to auto za cca 700... nebe... to je AUDI, BMW, MB... to začíná od melounu vejš...
Ty proste pro tu svou zaslepenost odmitas pokrok. Ta doba,kdy ta trojka byla nedotknutelna je pryc. Z trojky se vyclenila TROJKA 😄 a na zbylou dvojku se dotahli nekteri z "nepremiovky". A tohle je fakt, ktery jen kecama, ktery tu meles, neprostrelis. A kdo si sjede a porovna - pochopi. Ja opakuju znova Accord (ten z "nepremiovky") je kvalitou zpracovani srovnatelny s MBC (ten z "premiovky") a jizdnima vlastnostma ho dokonce predci. Howg 😄 Jo a mimochodem. Ta tva "premiovka" zacina na 75 kW a 1,6 motoru. To je fakt premiovka jako hrom 😄
PS: dneska tady někdo slovíčkařil...tak si neodpustím... 😄 ...voda se vaří i při pokojové teplotě....čím menší tlak, tím klesá bod varu... 😉
Co to placas ??? Co bys chtel "personifikovat" v aute, ktere uz ma skoro vsechno v zakladu ??? Ty bys vazne chtel v lux. tride uvazovat o tom, ze napr. kolenni airbagy, ktere jsou ve standardu, proste nechces??? A podobne to bude treba s el. volantem, parkovaci kamerou apod. To snad nemuzes myslet strizlivej vazne 😄
asi 15 bavoráčků, 15 meďáků, 15 AUDI... jednu Imprezu v černé, to čestně přiznám... ovšem ani jednoho Lexe... příznačné... Jo, taky jsem potkal asi 3 Accordy... ani jeden z nich ovšem neaspiroval na premiovej segment 😄 :yes:
PS: kde jezdíš? Florida keys neplatí! 😉
PPS: IS je základní model lexuse, takže dva(výborné) motory nevadí. Máš li větší kapsu, jdi o model výš. hledáš-li alternativu k BMW3 nebo Passatovi...
PPS: IS je základní model lexuse, takže dva(výborné) motory nevadí. Máš li větší kapsu, jdi o model výš. hledáš-li alternativu k BMW3 nebo Passatovi...
To právě nejde. Alternativa (i když se teda musím smát) k BMW 3 je právě to IS 😄 tedy, má být... 😄 tedy, tohle je přání Lexe 😄 v praxi, jak známo, jsou i nerealistická přání možná 😄 Takže nemůžeš jít do jiného Lexe... Jiný lex se zase dere mezi konkurenci BMW5... 😄
já myslel tou alternativou IS, to jsme si nerozuměli. PS: Asi jsem se zakoukal do S-typu od jaguára...stojí 800 tisíc, když si ho přivezu z USA...ježiši, to jak lákavá nabídka! (škoda, že má zadní pohon. ten Jaguar drive(nebo tak nějak) jsem viděl jen v základním X-typu a má 40% předek a 60% zadek, což je docela dobrý poměr. proč ho S-type nemá? A myslíš, že servis je nějak přehnaně drahý? (tímto škrtám ze seznamu na prvním místě Audi A6 a Volvo S60 i s Lexem jako top manažer auto do 1,5 mega)
😄 Máš to dobře vykoumané 😉 :yes: Neznám detailní náročnost servisu, ale je to plusmínus obdoba jako u MB... Mě se X.type líbil a líbí stále. Líbí se mi i S-type. Volvo S60... tam pozor, svažující se střecha a zkrácený rozvor... dělá ze 60ky auto pro dva... ovšem je široké (o to jde) a uvnitř vlastně dodnes překonané jen samo sebou. Myslím v modelech 40/50 a teď i novou 80. Jo, Volvo 😉 X-type ti bude moc slušet. :yes: V IS bys ovšem jako top manažér nevypadal... leda tak zkrachovalej >😁 😉 A to ti teda fakt nepřeju... myslím ani toho lexe, ani ten krach :yes:
Jo, modely40/50 jsou fakt hezký 😉 . Ta nová S80 mě ale zklamala, interiér proti Saabu byl fakt levná d*vka vs. Angelina Jolie (drahá dívka). ten Jaguár je fakt moc pěkný auto, stojí v základu něco jako STI...sakra, to bude přemýšlení 😄 😉 :yes:
Jak takhle přemejšlíš... ses můj muž 😉 😄 >😁 :yes: Byl jsem se projet v 40/50... je to tedy rozhraní nižší střední a střední (vlastně trochu nafouklej Focus) ale má to neskutečnou klasu... vezmi si tam katalog... dělaj do toho barevně kombinovaná sedadla... a představ si, že barvu hlavy řadičky volíš ze 4 tuším, možností. je to opravdu vypiplané. A ten vnějšek... zejména 50ka... to je senzace. Jaguar... ano, to JE téma, bylo, je a bude...
já v tom seděl (zapomínáš...Lipsko?). není to špatné autí, penízky bych asi uložil jinam, ale je to alternativa. žeš ho byl projet ti věřím 😉 . No, a co se týče jaguáru...ještě si najdu tabulky poruchovosti (protože prostě nesmí být horší než konkurence, jinak to není auto pro mě...jako od partnera ve vztahu "silnice/já" od něj vyžaduji nadprůměrnou spolehlivost. PS: chceš citát z Barbara Conana? O důvěře...docela trefné
Sem s ním.
Otec Conana (ještě než ho zabijí proradní muži Thulsy soudce) říká synovi: " Nikom, nikomu na tomto světě nemůžeš věřit. Ani ženě, ani muži ,ani zvířeti. Ale tomuhle....(ukazuje na svůj zdobený meč)...tomu věřit můžeš". A já chci věřit autu 😉
Hezké... :yes: Je potřeba to dobře pochopit... Není to negativistická rada... je to rada zkušeného člověka, dávaná člověku nezkušenému, který by se mohl chytit do vlastní pasti... pasti nedůvěry v sebe překonávané důvěrou v jiné... Tak ten táta mu to pěkně podal. Jo :yes: člověk musí být napřed silným, aby pak mohl být velkorysý :yes:
Pánové a Martino, všimněte si jednoho zajímavého faktu. Poslední dobou se to všechno točí kolem Lexu. Dnes tu máme článek o Mercedesu a stejně se to stočí k Lexu. Lexus to tu vždy rozproudí. Ať už je téma hybridní pohon nebo nejmodernější technologie, vždy končíme debatou o Lexusu. Jo, tak to by jeden nečekal >😁 :yes: Ať jsi černý nebo bílý, nafťák nebo benzíňák, krutá pravda někdy bolí, Lexem bys chtěl jezdit rád >😒] :yes:
mám to dát na nástěnku? >😁 PS:něco mi ale říká, že diskuzi stočí ti stejní lidé 😉
Dělá si z nás legraci... vím, že tu píše o Francii, nevím přesně jestli o Citroenu či Renaultu, ale tohle je jeho miláček... opakovaně to tu psal. To je tutovka... střílí si z nás... už asi měsíc. Jenže já mu to nebaštím 😉 Ještě je tu TEORETICKÁ možnost, že vyměnil tu Francii za Lexe... ovšem to by musel bejt padlej na hlavu, aby tu vypisoval ódy na auta s kterejma zrovna jezdí... to by byl snad jedinej... takhle dementní. To by bylo na Bohnice. Tak špatně na tom snad ZZ není.... 😄 :yes: P.. Můj tip - střílí si z nás.
Co slavíš? >😁 Asi jsi spadl na temeno ne >😒] Ty, zarytý "francouz" tu vypisuješ, že bys rád jezdil v Lexíkovi? Tomu nemůžu věřit. Nesedí ti TTTom na zádech? >😒] :no: ZZ neblázni... my tě tu máme rádi... občes si sice nestihneš včas vyměnit menstruační vložku, kopeš kolem sebe jak poslední svatej bojovník... ovšem, my tu víme, jak je to s tebou. Tys to tu přece nedávno podrobně vypsal... jak jsi startoval teď v zimě svého miláčka z Francie, tak kdo myslíš, že ti bude věřit Lexíka z úst. Jenže já vím... to je ironie. BRAVO ZZ, BRAVO IRONIE ZZ >😁 >😁 :yes: Tohle je tvůj příspěvek, kterej mě fakt dostal... já ho musel dvakrát přečíst, než jsem pochopil tu srandu >😁 :yes: P.S. Hele, ale aby si někdo fakt nemyslel, že to můžeš myslet vážně? Ale, to je blbost... :yes:
Ja myslim, ze je to tym, ze lexus v poslednej dobe dava o sebe trosku viac vediet. Avsak (zase len podla mna) trosku sklamal... Prichadzal s povestou rovnocenneho partnera (MB, BMW) dokonca clovek trosku ocakaval ze bude viac ako rovnocenny, ze sa vytvori lepsia alternativa ale skutocnost je ina... Co podla mna najviac ludi od lexusa odradza je jeho vnutorna malost (myslim to doslova - maly interier). Takze ja lexus hodnotim ako velke sklamanie a potvrdenie MB, BMW ako kralov bezneho konzumu. Co je tak trochu skoda najma kvoli samotnym kralom...
Kamarád měl ML 270 CDI a asi milion dal jenom do oprav..takže o té kvalitě bych taky nepsal v superlativech..bylo to jak staré Jawy - jednou jeď a šestkrát spravuj. Nepíšu to sem proto, že bych chtěl Mercedes hanit. Rozhodně ho mám raději než třeba Audi a mimochodem to je to samé. Jeho syn měl TT a to byl ještě povedenější kousek než to ML.
A co se tyka toho jezdeni k pumpe podle pocitace - pokud mas auto v poradku, tak nez se tam hodnota "0" objevi (pokud vubec), tak ti musi do zblazneni ricet "hladovy oko" 😄
Ale jinak celkova gratulace k narustum prodeje 😄 i kdyz na cesky narust Lexusu 625% to jeste nema 😄