Podle mě je Fusion nedoceněný vůz. Má velice příjemný design - nevtíravý a moderně konzervativní. Je mi líto, že současná měřítka trhu (zákazníci) takové auto nedocení. Dnes se nosí tvarová prostituce. Bohužel i tam, kde je zbytečná. Jinak si myslím, že Fusion je dobrá alternativa k Fiestě a dle mého názoru i lepší volba ;-)
:yes: taky souhlasim jedine co mne trochu kazi Fusion je jeho cenova politika za zacatku modelu dnes je nabidka jako Fusion+ uz bezproblemova, ale mnoho lidi ma porad zafixovano Fusion ja drahe auto a pritom to tak neni pokud clovek vyuzije akce.
Jak rika nize RS. U Fusionu nevhodne nastavena cena. Celkove prilis blizko Fieste a prvni vezre celkem tragicky interier. Auta je skoda, ale v kazdym hnizde je jedno neprisil podarene mlade. Nastupce bude zajiste lepsi! :yes:
Jo dyzajn Fusionu jest taková příjemná "konzerva", což se nám starším "konzevám" líbí. Nicnéně prodeje nic moc ... asi si ty starší "konzervy" kupujou něco jinýho. Bereme-li za bernou minci že malý auta kupojou většinou mladí, tak zde jest dyzajn Fusionu ouplně někde jinde. A tož bude nové babyMPV od Henryho funny a zas to bude pěkný (jak již napovídala zde v kterési diskusi zveřejněná fotografie), a prodeje pujdou :yes:. A nám starým "konzervám" zas zbude "jen" MINI. Tož tak.
U nás v ulici jsou 2 Fiesty a 4 Fusiony. A světe div se, Fiesty mají jedni čtyřicátníci a druzí skorodůchodci. Fusiony mají všechny řidiče do 30 let ;-)
No možná je nedoceněné,ale celkově se mi auto vzhledově nelíbí. Připadá pi spíše jako krabice na čtyřech kolech, nežli pěkné robustní auto..Design se fordu u tohoto typu rozhodně nepovedl a navíc ty ceny. Když to srovnám s nováčky Fiatem sedici a Suzuki SX4, tak nemá absolutně šanci.Už aby přišla nová generace..
Jelikož jsem před časem o Fusionu nahlas uvažoval mám na něj takovýto názor: jasná plus - koncepce, ani ryba ani rak, od každého trochu, vše ukkryté v nenápadné krabici, vyšší světlá výška (ideál na zimu nebo městské obrubníky)oplastovaná spodní část karoserie ve verzi +, naprosta bomba pro všechny co občas musí na lesní nebo polní cestu (čtyřkolka je dobrá věc ale v létě ji neoceníš, naopak dobře chráněnej lak proti kamínkům, kamenům, větvím a keřům - velmi praktické), odpočet DPH - v této třídě skoro vyjímka. Naprosté mínus- středový tunel - kdo nevěří ať tam běží sedne si za volant a ..... další mínus - cena, v určitých modifikacích hravě předbíha focus kombi, tak že tudy ne pánové. Budoucí odklon od funkcionalizmu a jistého pseudoallroadu je pochopitelný, jenže v tohle segmentu nebude mít Ford už co nabídnout. Tak že taková meriva -MAX. Škoda.
Vejmrdky v přírodě, to mám dávno za sebou :-) , ale pracovně, pracovně. Focus cross?? je možné že bych ho mohl vidět v reálu? Nedávno jsem potkal něco co vypadalo jako FFII kombi ale nějak vyšší a trochu se odlišoval, je že to bylo letmo.
Kdyz jsem Fusion videl poprve, tak si rikam, sakra, proc je to takovy nudny, celkem good idea, ale design mi dodnes nesedl. Ocenuji kvality vozu jako takoveho, ale tvarove se nevyvedl a ten puvodni interier, jak se pise o neco vyse, fakt tragedie. Ford uvazoval jako vy vsichni tady vyse: 12 tisic konzeravtivcu je min nez treba 30-40 tisic tech, co by to koupili, kdyz to bude neco jako mini S-MAX. A rikam spravne, i VW si rekl, radsi novej krasnej Golf a driv nez stavajici sice hezkej, ale zase ne krasnej. Pro mne bude dulezite, aby ruka v ruce sla technicka vyspelost s emotivnim designem.
Ty jo,jen 12 000 to je fakt málo.A nejhorší natom je že si jdem ve čtvrtek toho Fučíka vyzvednout.Je fakt že je zbytečně drahý ale když si počkáte na slevy tak je to vpohodě.Navíc je to nejlepší auto ve svétřídě.Velký kufr bez nákladové hrany,dost místa a sedí se víš.Srovnávat ho třeba s tím suzuki at už ignis nebo sx4 fakt nemá cenu bo ti baby jsou pěkní ale malí.
Tak podle studií - a asi podle toho, co je napsáno, fiesta B-max již nebude mít takovou výsku podvozku - čímž příjde o výhodu Fusiona. Sám mohu potvrdit, že v místech, (na Slovensku, Zázrivá), kde všechny ostatní auta spodkem občas zachytí, Fusion vyjel bez potíží. Tak nevím, při stavu českých vedlejších a někdy i hlavních silnic, zda je to to pravé.
fusion ma svetlu vysku 175mm (mohlo byt este viac, aj ked na krajoch je 190mm, najnizsie miesto je 175mm), exterier je konzervativny a paci sa hlavne dochodcom. Pre mladych je akceptovatelny v ciernej a tmavosivej, inak mozu byt tercom vysmechu :)
Interier je po zmene v 2006 uplne nadherny a podla mna este krajsi ako na novom focuse. (krajsie vyduchy ventilacie/klimatizacie a pristrojovka) Miesta v interiery je habadej a kufor s nizkou nakladacou hranou je mnam.
Cena je otrasna a bez akcii by to bolo nekupitelne, ale zase vyraba sa to v nemecku a vsade sa pise ze su to kvalitne auta, co sa o niektorych inych autach vyrabanych v turecku, polsku alebo aj madarsku povedat neda. Kazdopadne tesme sa na BMax :)