Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Omlazená Mazda 3

Na japonském trhu byl představen facelift Mazdy 3, který lze co nevidět očekávat i v Evropě.
Zpět na článek
7. 6. 2006 16:27
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 16:31
neregistrovaný "MichalH"
7. 6. 2006 16:40
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 16:34
neregistrovaný "don Pedro"
7. 6. 2006 16:37
neregistrovaný "dCi"
7. 6. 2006 16:51
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 17:09
neregistrovaný "dCi"
7. 6. 2006 17:11
neregistrovaný "dCi"
7. 6. 2006 17:13
neregistrovaný "dCi"
7. 6. 2006 17:23
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 17:40
7. 6. 2006 17:45
neregistrovaný "MichalH"
7. 6. 2006 17:48
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 18:09
7. 6. 2006 18:11
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 18:21
8. 6. 2006 14:28
neregistrovaný "sn4pb4r"
7. 6. 2006 21:16
neregistrovaný "jozef77"
7. 6. 2006 20:53
neregistrovaný "Mirek(auto.cz)"
7. 6. 2006 21:42
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 22:44
8. 6. 2006 09:07
neregistrovaný "Pitomín"
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 16:27
MŮJ OBLÍBENEC MPS
194 kW na přední nápravě :-) dokonalé... Nechci opovrhovat Astrou OPC, ale na tohle asi stačit nebude :-) :yes: . Jen velmi málo japonských aut má natolik sebevědomé ego jako tahle Mazda 3... Po poslední schvácené generaci 323 je tohle opravdu hrdý zástupce v nižší střední. Navíc s dokonalou gradací v typu MPS. Má ale i slabší stránky: ty budíky jako u Alfy 147... Tohle k Mazdě moc nejde. Ovšem sedadla jsou jedny z nejlepších :yes: . Když už nedosáhneš na MPS- skoč do dvoulitru. Točí se jako turbína a skvěle akceleruje ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "MichalH"
7. 6. 2006 16:31
Re: MŮJ OBLÍBENEC MPS
:yes: A s tím vymakaným diferákem vytře oči všem těm vykřikovačům o tom, že to nezvládne přenést.
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 16:40
Re: MŮJ OBLÍBENEC MPS
:yes: kouzlo spočívá zejména v tom, že gumovat budeš moct-když budeš chtít. To je velký rozdíl proti tomu když chceš, ale nejde to :-)
neregistrovaný "don Pedro"
7. 6. 2006 16:34
Japíci umí taky
Tož pjekně to ti kluci japonští dělají. Mazdu, obzvláště pak tu s číslem 3 mám z celé japonské proveniece tak nějak nejraděj. Jest to jedno z mála aut v nižší střední kde se povedl jak pětidvéř (což se u této třídy jaksi nosí nejvíce), tak i sedan (jenžto jest doménou o třídu výše). Bravo Mazda :yes:. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
7. 6. 2006 16:37
fotky a biturbo
Vím že reklamní fotografie dokážou sekačku změnit v kombajn, ale ten interiér je skutečně žrádlo:yes:. Co se týče motoru, bude to k nezastavení. Subjektivní technický skvost Safrane Biturbo má jen o nějakých pět koní víc. Mazda3 rozhodně :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 16:51
Re: fotky a biturbo
Musím Tě poopravit. Safrane Bit.. byl cokoliv kromě technického skvostu: Jeho motor měl mechanický původ někdy v polovině sedmdesátých let a byl pouze doplněn přeplňováním. Výkon byl velice slušný, to ano, auto mělo i pohon všech kol. Ovšem jediná technická lahůdka se omezila pouze na elektronicky nastavitelné tlumiče, které přestaly fungovat sotva sjely z výrobního pásu... Byla-by to dobrá alternativa, ovšem i samotný výrobce musel ustoupit od této přeplňované verze skrze nikdy nekončící problémy. Jako počin to ovšem nebylo špatné
neregistrovaný "dCi"
7. 6. 2006 17:09
Re: fotky a biturbo
Safrane biturbo je jedním z aut vůbec. A zároveň snový sériový počin od masového výrobce. Já mimochodem napsal "subjektivní" technický skvost, jsem samozřejmě zaslepený, no a co? Já se na Biturbo dívám jako na celek. Ten vůz má kolem sebe neuvěřitelnou auru. Je to vůz z doby, kdy ještě občas Renault ukázal vztyčený prostředníček výdělku a vyšvihl interiér Baccara do luxusu.
neregistrovaný "dCi"
7. 6. 2006 17:11
Re: fotky a biturbo
Co to je? To vynechává slova! :no: Mělo tam být, že Safrane je jedním z aut vůbec a že Renault občas vyšvihl Baccaru ve fantastickém a luxusu. :-(
neregistrovaný "dCi"
7. 6. 2006 17:13
Re: fotky a biturbo
e? Biturbo je jedním z nej porucho vějších aut vůbec a na ten konec už kašlu :no: :no: :no:
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 17:23
Re: Redakci !
taky mě vynechávají někdy půlky vět... Všiml jsem si že to dělá nejčastěji u Firefoxu. Zkouším to přes IEX, a zatím je to OK. Redakce: Haló !!!
7. 6. 2006 17:40
Re: Redakci !
Nevím, kde ti to teda vynechává :-), ale já když napíšu - BRAVO GTI, čteš BRAVO GTI... takže ještě jednou všichni... ráááz dva - BRAVO GTI :yes:
neregistrovaný "MichalH"
7. 6. 2006 17:45
Re: Redakci !
Chtělo by to mezi smajlíky přidat nějakého blijícího, jako je třeba ten na icq... Díky neb jen ten může často vyjádřit mé rozpoložení.
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 17:48
Re: Redakci !
:-) samochvála smrdí :-) -na druhou stranu: kdo jiný to za tebe udělá, že ? :-) ;-)
7. 6. 2006 18:09
Re: Redakci !
:-) chválím GTIčko... :-)
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 18:11
Re: Redakci !
a kdo to má poznat? >:D ;-)
neregistrovaný "sn4pb4r"
8. 6. 2006 14:28
Re: Redakci !
GTI sucks! 8-s
neregistrovaný "jozef77"
7. 6. 2006 21:16
Re: Redakci !
Bravo MPS >:D :yes:
neregistrovaný "Mirek(auto.cz)"
7. 6. 2006 20:53
Re: Redakci !
Zdravim vlky, bohuzel se nam objevil v diskusich "clovek", ktery provadel nepravosti a donutil nas prijmout urcita opatreni. Poopravil jsem nastaveni tech filtru, takze doufam, ze se to bude chovat lepe. Pokud by byl v tomto smeru jeste nejaky problem, tak prosim informaci na mail
Zapalenym diskuterum se omlouvam, ze neprijemnosti, nebylo to namireno proti Vam.
neregistrovaný "mari"
7. 6. 2006 21:42
Re: Redakci !
no uvidíme... :-!
neregistrovaný "Pitomín"
8. 6. 2006 09:07
bez titulku
Z tak nezajímavého auta těžko vybrousí něco pěkného.
Rozbalit vlákno
0