Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Omlazená Mazda 3

22 komentářů

194 kW na přední nápravě 😄 dokonalé... Nechci opovrhovat Astrou OPC, ale na tohle asi stačit nebude 😄 :yes: . Jen velmi málo japonských aut má natolik sebevědomé ego jako tahle Mazda 3... Po poslední schvácené generaci 323 je tohle opravdu hrdý zástupce v nižší střední. Navíc s dokonalou gradací v typu MPS. Má ale i slabší stránky: ty budíky jako u Alfy 147... Tohle k Mazdě moc nejde. Ovšem sedadla jsou jedny z nejlepších :yes: . Když už nedosáhneš na MPS- skoč do dvoulitru. Točí se jako turbína a skvěle akceleruje 😉 :yes:
:yes: A s tím vymakaným diferákem vytře oči všem těm vykřikovačům o tom, že to nezvládne přenést.
:yes: kouzlo spočívá zejména v tom, že gumovat budeš moct-když budeš chtít. To je velký rozdíl proti tomu když chceš, ale nejde to 😄
Tož pjekně to ti kluci japonští dělají. Mazdu, obzvláště pak tu s číslem 3 mám z celé japonské proveniece tak nějak nejraděj. Jest to jedno z mála aut v nižší střední kde se povedl jak pětidvéř (což se u této třídy jaksi nosí nejvíce), tak i sedan (jenžto jest doménou o třídu výše). Bravo Mazda :yes:. Tož tak.
Vím že reklamní fotografie dokážou sekačku změnit v kombajn, ale ten interiér je skutečně žrádlo:yes:. Co se týče motoru, bude to k nezastavení. Subjektivní technický skvost Safrane Biturbo má jen o nějakých pět koní víc. Mazda3 rozhodně :yes:
Musím Tě poopravit. Safrane Bit.. byl cokoliv kromě technického skvostu: Jeho motor měl mechanický původ někdy v polovině sedmdesátých let a byl pouze doplněn přeplňováním. Výkon byl velice slušný, to ano, auto mělo i pohon všech kol. Ovšem jediná technická lahůdka se omezila pouze na elektronicky nastavitelné tlumiče, které přestaly fungovat sotva sjely z výrobního pásu... Byla-by to dobrá alternativa, ovšem i samotný výrobce musel ustoupit od této přeplňované verze skrze nikdy nekončící problémy. Jako počin to ovšem nebylo špatné
Safrane biturbo je jedním z aut vůbec. A zároveň snový sériový počin od masového výrobce. Já mimochodem napsal "subjektivní" technický skvost, jsem samozřejmě zaslepený, no a co? Já se na Biturbo dívám jako na celek. Ten vůz má kolem sebe neuvěřitelnou auru. Je to vůz z doby, kdy ještě občas Renault ukázal vztyčený prostředníček výdělku a vyšvihl interiér Baccara do luxusu.
Co to je? To vynechává slova! :no: Mělo tam být, že Safrane je jedním z aut vůbec a že Renault občas vyšvihl Baccaru ve fantastickém a luxusu. 😒
e? Biturbo je jedním z nej porucho vějších aut vůbec a na ten konec už kašlu :no: :no: :no:
taky mě vynechávají někdy půlky vět... Všiml jsem si že to dělá nejčastěji u Firefoxu. Zkouším to přes IEX, a zatím je to OK. Redakce: Haló !!!
GTI
Nevím, kde ti to teda vynechává 😄, ale já když napíšu - BRAVO GTI, čteš BRAVO GTI... takže ještě jednou všichni... ráááz dva - BRAVO GTI :yes:
Chtělo by to mezi smajlíky přidat nějakého blijícího, jako je třeba ten na icq... Díky neb jen ten může často vyjádřit mé rozpoložení.
😄 samochvála smrdí 😄 -na druhou stranu: kdo jiný to za tebe udělá, že ? 😄 😉
GTI
😄 chválím GTIčko... 😄
a kdo to má poznat? >😁 😉
GTI
😄
GTI sucks! 8-s
Bravo MPS >😁 :yes:
Zdravim vlky, bohuzel se nam objevil v diskusich "clovek", ktery provadel nepravosti a donutil nas prijmout urcita opatreni. Poopravil jsem nastaveni tech filtru, takze doufam, ze se to bude chovat lepe. Pokud by byl v tomto smeru jeste nejaky problem, tak prosim informaci na mail
Zapalenym diskuterum se omlouvam, ze neprijemnosti, nebylo to namireno proti Vam.
no uvidíme... :-!
GTI
:yes:
Z tak nezajímavého auta těžko vybrousí něco pěkného.