Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Polo 2007: Nové motory

82 komentářů

Tak to je to nejlepší, co mohli pro Polo udělat. Doufám, že tento motor nezazdí cena. Bude to ůsporný, tichý a velmi svižný motor. Ideální kombinace, pro celkem lehké Polo. Tentýž motor se objevuje, jako nejsilnější v Roomsteru, ale Polu bude slušet mnohem víc a je skvělou náhradou za 16ventilovou 1400 se 74kw, která měla dobré parametry, avšak až ve vysokých otáčkách a trochu slabší točivý moment. Polo se konečně dočkalo 1600, tedy motoru, který vyniká optimálními vlastnostmi. Takhle jsem si vždy představoval malá auta. :yes: :yes:
souhlas :yes:
😉
:yes:
Bravo 1,2 HTP, to je bomba, trhač asfaltu >😒] :no:
Jeste lepsi by pro neho mohla byt ta preplnovana 1,4 😄
:no: Myslim, ze polo si uz vela zakaznikov nenenajde lebo okrem renome znacky VW nema co ponuknut a este ma k tomu aj vysoku cenu.
Su tu ovela lepsie auta typu Grande Punto a ja osobne si urcite pockam na novu CORSU OPC!!! :yes:
Jo OPC je Gut, ale pozor Polo je velky hrac na mezinarodnim poli.
Na německém poli 😉
Musíš k OPC postavit POLO GTI... možná by s tebou hnulo... Možná určitě.
Corsa OPC bude jasná volba. Jasná jako slunce nad temným vrakovištěm 😄
Nechcu předvídat, ale myslím, že král těchto nadupaných tašek se nezmění. GTI, ST, Abarth, OPC, Cooper, RC, to všechno a mnozí další je jedna porovnávatelná skupina. Ale RenaultSport je jednoduše někde jinde. 😉
Mas pravdu
se podívat... na snímek - linie bočních oken... zejména harmonie zadního bočního se zadním sloupkem... na linii spodní hrany bočních oken, celkovou vyváženost karoserie... podíval ses? Tak tohle je mistrovství designu... jednoduché, logické a krásné tvary... jakoby zcela přirozené... žádná nesmyslná zákoutí, žádné odpudivé hrany... vše jen, jak má být u správného auta. Poměř si "masu" skel k plechu... vše dokonale vyvážené... A jestli tu klasu nevidíš... nemáš voko. BRAVO VW-PORSCHE :yes: P.S. Co ty motory? Zase špatný? Nebo dobrý? Co myslíš?
Polo je klasika: neurazí ani nenadchne... Holt klidná voda a ani ty břehy moc nemele 😄 😉 . Líbí se mi interiér- teda až na ten volant( to je opravdu malá tragédie).Budíky přehledné, vše na svém místě. Kouzelné jsou ty vysouvací držáky kelímků :yes: . Ovšem pozor: Nová Corsa - to je opravdu třída, stejně tak trochu zapomenutý Swift (ten má nejdokonalejší interiér). Počkáme na novou generaci Pola a uvidíme. Je ale potřeba říct, že v této třídě nebyl VW nikdy moc silný v kramflecích
Kelímky 😄 :yes: P.S. Včera jsem seděl v 207... velmi povedený vnitřek. Ta Corsa uvnitř... stále jsem to nevydejchal... Nové POLO bude výrazně omlazené (ovšem nikoliv ulétlé). No, předposlední generace s hranatými světly... to byla velká pecka.
s tou předposlední generací celkem souhlas: hlavně ten model po modernizaci tuším v 2000. Budíky ve stylu Lupa byly prostě k sežrání 😄 a to modrý podsvícení 😄 .Jediná slabina byly motory... Velice nepovedená nabídka- snad kromě tehdejší getei 1.6 16v. 207 je ve skutečnosti větší než vypadá- řekl bych tak o půl třídy nahoru. Má velice dobrý tvar volantu a kapličky, ale ten středový panel jako by tam šoupli z něčeho jinýho. Corsa: ten interiér nutně potřebuje tmavou barvu a pryč s navigací... Pak bude OK
GTI
Půjdu se do ní posadit, pak napíšu.
Mari klasika je cely VW - nezklame, neurazi a ani nenadchne. Proste klasika.
Koukám, koukám, zase koukám, pořád ještě koukám.... a po deseti minutách zjišťuju, že nemám VOKO... GTI, ztrácíš glanc, tohle není mistrovství designu! Jak bys chtěl potom nazývat vozy, které si tohle označení skutečně zaslouží! Klasa - znamená něco jiného. Tohle je lepší průměr pro člověka, který neví co je styl... :no:
Akorát, žes nenašel odvahu tu ty vozy vyjmenovat >😁 :no: Na Fiorano zapomeň, píšem o třídě - malé vozy. Tak to se těším... >😒]
Nebylo třeba. Každému pod tímto pojmem vyvstane např. Grande Punto, Mini Cooper. Snad bych si vzpomněl i na další... Ne však Polo... :no:
GTI
Ježišmarja... Knedlík je ikona ikon... GP... je už dnes starší než zejtra... bohužel...
Jasné, ale pokud se bavíme o mistrovském díle vzhledem k designu, tak prostě nemůžeme zmiňovat Polo!!! To je to jediné, o co mi v tuto chvíli jde...
GTI
Knedlík je mimo čas. Ale nemůžeš porovnat GP s POLO, to musíš vzít minulé PUNTO... a snad se hodneme, že POLU nesahá ani po ventilek...
Minulá generace punta měla dynamický výraz a šmrnc. Polo jde asi mimo moje vnímání... Jde prostě jenom o facelift a přilepení koncernových světel, byť vyváženě. Je to stejné jako když se tady rozplýváš nad 207, přitom nic nového nepřinesla, je to jenom další variace na téma současné přední masky peugeotu s nepříliš povedenou zádí (z některých úhlů).
to je fakt, polo je hnus :no:
Taky nemám voko, pohoda. Ale ukaž mi jinou persónu vůbec schopnou mluvit o dobrém designu ve spojení s výtvory z Vlkohradu. To se prostě musí chválit 😄
GTI
Já myslel, žes ještě po zimě nesundal palčáky... jeden příspěvek za kvartál... to je tedy frekvence... No, tvůj pohled na design je velmi filtrován přes francouzskou školu, zejména, a já neupírám zrovna tomuto stylu právo na život. Naopak... když se člověk ohlédne... úrověň to mělo. Ne ovšem všechno, to jo pochopitelné. V jiné rovině přístupu k designu stojí VW... nezatratitelný, jistý, nikoliv prvoplánový a už vůbec ne primitivní... je přívětivý a v čase velmi trvalý. Občas z VW vypadne klenot. V malých vozech je střih POLA tím středobodem pro všechny ostatní. Novej předek... no, trochu přerostlá světla... jinak silueta vozu je milá jako silueta 911...
Nezbývá mi na vás, chlapi, čas. Takže se spokojte jen s občasnými glosy :-! Moje voko není jen francouzské, přidej Itálii, Švédsko a L-finesse, ale to ty přece víš. Jedno musím Volkswagenům přiznat. Když je hodně velká tma, tak jim zadní světla skutečně kvetou, hezky se na to dívá. Ale jak se rozední...;-\ , s prvoplánovostí a primitivitou máš pravdu, s nikoliv a ta jistota? Nevím, jak u kterého VW. Golf, Jetta, Eos, ti jistí jsou. Ale zrovna Polo a především Passat, tam vidím přesný opak, vidím jejich velký strach, vidím v nich hodně nenaplněné ambice. Klenot z VW opravdu občas vypadne. Do Calibry mělo sice Corrado daleko, ale pokud jej nesprasil nějaký stromečkář, vypadá stále dobře. :-!
GTI
Souhlas. Ovšem s L-finesse na mě nechoď...
kouše?
GTI
😄 Právě, že ne.
Já vím, hladí.
GTI
Právě že ne. 😄
VW je zatratitelny az moc. ...a btw. vypadne z neho klenot naozaj len obcas, naposledy to bol xrobak... ...ale to uz je roku pane... ;-\
😄 :yes:
Nic moc 😒
když jsem si to přečetl. Konečně se z Pola stává štika malých vozů. S inovovanými polomotory a vysokovýkonnou šestnáctistovkou to nebude žádný outsider... A k těmto ultramoderním agregátům je možné připojit až šestistupňový pádlomatic. K tomu dveře zdarma a i ten blokovací systém a rázem je tu nejlepší koupě... Kam se hrabe konkurence! Bravo POLO! (tebe by už nezachránil ani motor od Porsche a cena Loganu...)
doporučuju studenou sprchu a tření froté ručníky... Konkurence není jenom Fábia 😄 😉
>😁 Bravo VW >😁
Velmi se mýlíš... Člověk s estetickým cítěním okamžitě vytuší tu jistotu POLA na silnici... Jen se podívej na minulou generaci... POLA a PUNTA 😄 nebo si srovnej Aktuální (!) Jazz ;-\ 😄 s POLEM (takřka na konci svého žití) 😄 Koneckonců... Yariss II se také snaží zaujmout... třeba tím že nemá před volantem kapličku... takže když přivřeš oči, připadáš si jako v tramvaji >😁 MichaleHá... POLO je velmi vyzrálé auto... to není pokus o pojízdnou matějskou... Hele, a co Micra? 😄 autíčko pro holky...
GTI, Jazz a Polo jsou nesrovnatelné věci. Yaris je ještě dál. Myslím, že kaplička před volantem nechybí proto, aby tě zaujala... To si myslí pouze u VW a operují s tím u svých zákazníků... Polo je možná svým způsobem vyzrálé auto pro starší usedlé lidi, kterým příliš nezáleží na tom, čím jezdí, ale hlavně to má "tu správnou" placku na čumáku. Jinak ti nemá co nabídnout. A co Micra? S tou správnou holkou bych se nechal klidně svést nebo svézt? 😄 Sakra ta čeština... Rozhodně by to mohla být v zatáčkách (a nebo na zadních sedačkách) větší zábava než s tím vysrálým mistrovským dílem... >😒]
GTI
Kapličku bych tedy zásadně neoželel... Jinak - za "vysrálý" >😁 >😁 dávám - :yes: :yes: Občas se ti to povede 😉
Getz :-!
GTI
Píšem tu o autech...
>😁 >😁 :yes:
píšemE :no:
GTI
Jo, E od MB je taky kláda :yes: :yes:
Emil od Mladé Boleslavi? Od kdy Tě tak zajímá jeho kláda? 😉
o autech jo? >😁 >😁 >😁 polo a auto >😁 >😁 >😁
GTI
POLOAUTO... slovník odborných výrazů v technických oborech, academia 1997 str. 356 - výraz pro dokonalé ztvárnění karoserie auta... jinak též geniální, osvícený apod... takřka univerzální pojem užívaný ve světě tvůrců aut...
Getz O.K. 😄 :yes:
Ford Fiesta po faceliftu dokonalejsi lepsi interier, prijemny na rizeni ovsem jiz zastaraly, znamka +3; Opel Corsa, novinka, zvenci na obrazcich svezi. Drzi styl Astry a Oply maji opet tvar, vevnitr trochu a ceka se na cenu, bez ceny bych dal za 2; VW Polo opet po faceliftu vyrazne lepsi oblicej, kdy vyraz ziskal jakoby serioznejsi a dynamictejsi raz, interier slusny, volant je opravdu hrozny, na to jak je stary stejne jako Fiesta +3; Citroen C3, naprosta stylovka...ale spise pro zeny, uzitkove na urovni, vnitrek dobry, dal bych lepsi trojku, ale napad a styl se musi cenit +3; P207 nazivo lepsi nez fotky, navazuje na 206, ale je dotazeny, interier slusny az na ovladace vetrani (ne autoklima!), ktere snad nekdo vybral z P309, davam za 2. Renault Clio, jasna dotazenost, tak nejak si predstavuji leadera, mozna snad design jakoby se hlasil k nemecke skole, ale myslim, ze celek 2; Grande Punto, tady plati to same co u Renaultu az na svebytnost designu, davam 2; Honda Jazz, tvarove takove poloMPV (s malym "p" 😉 ), jasne nedostatecny vyber motoru, bez nafty tady nezabere, vnitrni prostor jako takovy rovna 2-...motorizace 4. Mazda 2 se jaksi minula s tvarovou revoluci u rad "3" a "6" (vztazeno k jejich predchozim generacim) a je takova unyla, malokdo si ji v nabidce vsimne a i kdyby na ni sla reklama v mydlovych oprach a behem fotbalu kazdy den, prodeje to nezvysi. Koncept Fiesta nemuze byt spatny, takze za takovou nic moc 3. Mitsu Colt, mne se libi, je jine, pripomina trochu Jazz a nabidka motoru je slusna, interier s napadem a navic ostra verze CZT (Centralni zasobovani teplem?), stejne jako Fiesta a Polo za +3; Nissan Micra, milacek zen, je krasny, technicky dotazeny, ale jako chlap bych v nem nechtel byt viden, ideal pro zenu (stejne jako C3...ale s lepsi technikou) 2-3; Toyota Yaris, japonska stylovka s dokonalou technikou a neprekonatelnou spolehlivosti, je trochu jina, jakoby se do teto tridy nejak nehodila, ale stejne 2-; Seat Ibiza + Skoda Fabia, muze dostat spanelsky a cesky derivat Pola jinou znamku nez Polo? 😉 Tot muj nazor...a jde se kamenovat! >😒]
Ke Corse ....vevnitr trochu jsem telefon a nedomyslel vetu!)
Až na nějaké drobné detaily dané zřejmě osobním vkusem se musím zastavit u "stylovky" C3. Už ten výraz "stylovka" mě donutil poposadit se na židli a při zmínce o úrovni v jakémkoliv významu nebo dobrém interiéru jsem se svezl ze židle... Byť Yaris u mne osobně okupuje přední příčky této třídy, taktéž bych si ho asi nedovolil nazvat stylovkou... Jinak záleží na pohledu. Z hlediska řidiče by asi nemohla být Fiesta na stejném hodnocení jako Polo nebo Fabia... Mazda 2 si svůj boj prohrála sama tím, že se nebyla schopná prosadit, upozornit na sebe a od začátku se jim nepovedla dobře spočítat cena. Ale podívejte se třeba na úroveň zpracování interiéru. Patří k absolutní spičce v této třídě.
Vzal jsem to dle "bezneho uzivatele". Kdyz udelate mezi zenami anketu, co si mysli o C3...zkuste domyslet jak dopadne? Fiesta ma vyborny podvozek, o tom zadna, ale urcite si nemyslim, ze o tridu lepsi nez zminena trojice. Je lepsi, ale ne o moc. Mam zkusenosti se vsemi krome Ibizy.
GTI
C3 je v tomto segmentu jediné odvážné auto... na němž je znát, že aspiruje na legendu. A ve srovnání s Yarisem jde o jinej svět. Yaris je křečovitá snaha udělat výborný auto... nemá ovšem "obsah", ničím tě neinspiruje... je jen technicky na výši doby... Závěr - tisíckrát raději bych manželce koupil C3... co tisíckrát... milionkrát. Jinej svět... jinej vesmír.
Možná na první pohled líbivá, ale po dvou nebo třech letech ti z ní zůstávají opadané orýpané odporné nekvalitní plasty, obě nápravy jsou zralé na repasi a to nejsi řidič prase... Zvenčí se rozkližuje... To raději 1000x to tvoje Polo-auto než tohle. Odvážnost vypadá jinak než C3. Je to pokus být za každou cenu jiný a líbívý. Yaris není křečovitý, to určitě ne. Udělal si svoji linku, je jiný a po té lince si jde a jistě i v budoucnu půjde. To se hodnotí. K tomu přidává hodnoty o jakých se konkurenci jenom zdá. Není to stylovka, není to auto za kterým se otočíš (ale to není ani Polo), ale rozhodně má co nabídnout.
Ještě bych dodal toliko - doufej, že si to nepřečte tvoje manželka neb by si to mohla vyložit špatně. Alespoň já bych si to na jejím místě vyložil sakra špatně. >😁 Yaris za C3... chlape kam jsi dal rozum...
>😁 :yes:
Uff, tak manzelku by som dost nas..., keby som jej vymenil podla nej (aj mna)tiez vynimocny Suzuki Swift (na ktory si pri vymenuvani a hodnoteni aut jaksi zabudol) za C3-ku... teda zvlast ak by som jej v tej cene slusne vybaveneho Swifta s 1,3 68kW kupil v rovnako vybavenej C3-ke max. tak dychavicnu 1,1-ku ;-\
Jo, jo, swift...Máš pravdu, že se na něj pozapomnělo. Vynikající volba, pěkný design, super motory, slušný podvozek a dobrá cena. O tom se některým může jenom zdát. A tuším, že cena bude velmi brzy ještě lepší, páč vzhledem k ceně SX4 musí jít u swiftu dolů. Slušně vybavený 5D swift s 1.5 atakuje cenu SX4, která je mimořádně povedená...
a ty si akoze prisiel odkial , ked porovnavash Yaris a C3? Tu uz sa ludia nestacia zastavovat nad tvojimi uletmi... :😉
Vždyť už jsi právě všechna ta auta kamenoval... 😉 Nutno dodat, že většina to ovšem přežila se ctí... 😄
Nemyslel jsem auta... 😉
Já vím... 😄 Aby však došlo k Tvému kamenování, to by Tvé hodnocení muselo být spíše ve stylu "Polo - šest mínus" nebo "Polo - jednička s hvězdičkou" - obojí by mělo stejný efekt , buď by se pro šutr sehnul GTI a nebo všichni ostatní... 😉
GTI
>😁
Jiste, psal jsem to vsak jak to citim a k ruznym pokleskum, ktere se pouzivaji u rozvasnenych dikuzi jsem se snazil vyvarovat! 😉
GTI
Pěknej rozbor :yes: nevěděl jsem, že učíš 😉 No, řekněme, že problém je různá délka stáří modelů - rozdělil bych to na veterány a novou krev. Z veteránů je jednička POLO a z nové krve CLIO. Jinej region nedosahuje ani na evropské veterány a už vůbec ne na novou evropskou krev. Kdybych měl dnes kupovat... tak bych počkal 😄 na nové POLO :yes: a pokud bych kupovat musel... pak bych... taky asi počkal 😉 :yes:
>😁 Z veteranu? Polo vs. Fiesta, jde spise o to, jestli radsi ridis, nebo se vozis...jen rozdil v nahledu na vuz... 😉
GTI
Nová Fiesta je milá uvnitř... ale ta světla... ty bulky nahoře... to tedy neberu.
Vypadají mile.
GTI
Aha - 8-s 😉 :yes:
Presne tak. Ty novy svetla Fieste dost pomohly! Vnitrek je ted uz taky daleko lepsi. Nicmene musim priznat, ale kurevsky nerad, ze Polo me designove nijak neurazi. Motoricky je to teda desnej xindl😉
>😁 Kdo by cekal od Tebe neco jineho? >😒]
Myslis to priznani k Polu?😉
[odkaz]
..som nevedel ze Ford predal Fiestu Citroenu.. >😁 >😁 , musim ale povedat, ze je super, :yes: ,
Povedený 😉
mam polo doma kulatá světla předchozí pologenerace.musim říct,že jsem moc spokojen.polo hraje v segmentu malých aut prim.jízdní vlastnosti,zpracování interiéru,nastavení podvozku.taky asi proč se vyrábí 30 let že?a k těm motorum já mám jak tady někdo už řekl trhače asfaltu jedna dvojčičku tříhrneček a musim říci velká spokojenost.ono nebojte od 1.7.opravdovejm trhačum spadne hřebínek. >😁
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]