Volkswagen Polo 2007: Nové motory

V nabídce zážehových motorizací pro malý Volkswagen se objevily dvě nové položky - známý šestnáctiventilový čtyřválec 1,4 l s výkonem, zvýšeným na 59 kW, zatímco se čtyřstupňovou samočinnou převodovkou spolupracuje stále jeho původní verze (55 kW). Novinkou je šestnáctiventilová šestnáctistovka o výkonu 77 kW, na přání spojitelná s šestistupňovým Tiptronicem. Stejně jako ve Fabii, i v Polu nahradily původní vznětový tříválec 1,4 TDI o výkonu 55 kW jeho dvě inovované verze Euro IV o výkonech 51 a 59 kW. Pod kapotou dožívají i starší koncernové motorizace, které se v nové generaci s největší pravděpodobností nedočkají přímých nástupců - 1,8 turbo (110 kW) a 1,9 TDI 74 a 96 kW. Základem nabídky je boleslavský zážehový tříválec 1,2 HTP v obou výkonových verzích. V akci je nyní ke všem modelům druhý pár bočních dveří a ABS zdarma. Kompletní ceník najdete zde.