Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
Subaru.in
0
:yes:
Falco
0
Zcela v duchu firemní filozofie :yes:
da_b0mb
0
:yes:
white label
0
Rozumné a moudré gesto...
0
:yes:
Katikakus
0
:yes:
twistedTSD
0
:yes:
ponco84
0
:yes:
Prius, setrvačník a stíhačka silnic v jednom balení >😁
mrak1
neměli by spíše odmítnou část platby od zákazníka ?
Však to udělali, mráčku. Taky mohli mlčet a nechat si ten úkon zaplatit v rámci servisní prohlídky, nebo situaci neřešit vůbec...
trošku máš pravdu, pracuji ve strojírnách, kde se dělá dost zásadní díl na škodovky. kolem roku 2000 to způsobilo několik nehod v německu, kde byla podána žaloba a škoda nás donutila provést opravu v rámci garančních prohlídek na řádově tisíci kusech v německu. V čechách se o tom raději nemluvilo a neopravovalo(protože těch aut by se opravovalo moc - byla to ještě felície) proč to píšu. malé problémy v řádech set tisíc kusů se nepřiznávají a v tichosti opravujou, velké průsery v řádech milionu (samozřejmě se nepřiznávají reálná čísla) se už musí řešit. Toyota udělala chybu. Ale aby ještě z normálně myslících lidí dělala pitomce svýma PR článkama o nepřebírání cen ??? to už přehání
Zajimava ukazka z tve profese. Hacek je v tom, ze mentalita lidi z Japonska je jina, i v porovnanim s Korejci ci Cinany... nerikam, ze lepsi ci horsi, proste vyrazne jina.
Mozna to zni hloupe, je to proste: prijat oceneni za neco co si sam myslis, ze si nezaslouzis je velmi dobra vlasnost, cloveka-spolecnosti. Nebo take skvele PR k vlastnim a dalsim potencionalnim zakaznikum v jejich zemi.
Samosebou nedivej se na tyto veci zase tak idealizovane i v teto zemi je kriminalita, nepoctivost, uplatkarstvi, ...etc.
Mozna to zni hloupe, je to proste: prijat oceneni za neco co si sam myslis, ze si nezaslouzis je velmi dobra vlasnost, cloveka-spolecnosti. Nebo take skvele PR k vlastnim a dalsim potencionalnim zakaznikum v jejich zemi.
Samosebou nedivej se na tyto veci zase tak idealizovane i v teto zemi je kriminalita, nepoctivost, uplatkarstvi, ...etc.
typicky koncern! Ma chyb viac ako Toyota ale nikdy nic nepriznaju, vsetko zatlkaju a zamlcia.
Tu sa aspon ukaze charakter! I ked v pripade koncernu sa o charaktere neda hovorit!
Koncern je absolutny odpad! :no: :no: :no:
Tu sa aspon ukaze charakter! I ked v pripade koncernu sa o charaktere neda hovorit!
Koncern je absolutny odpad! :no: :no: :no:
ty jseš taky odpad myšlenek a názorů... >😁 U posledních 3 aut od VW s kterýma jsem jezdil nebo jezdím jsem byl pozván na kontrolu jednotky ABS, potom bezplatnou výměnu zapalovacích cívek (po běžné záruce)
a naposled to byla kontrola ukostření elektrické topné vložky v agragátu topení. Čili VW se chová k zákazníkům zcela v pohodě a svolávací akce dělá. Akorát ty máš před očima rudý nápis oktávia vypálený na sýtnici a asi ti trochu deformuje vnímání... >😒]
a naposled to byla kontrola ukostření elektrické topné vložky v agragátu topení. Čili VW se chová k zákazníkům zcela v pohodě a svolávací akce dělá. Akorát ty máš před očima rudý nápis oktávia vypálený na sýtnici a asi ti trochu deformuje vnímání... >😒]
To by me zajimalo co to byla za chyba ktera se projevuje jen v nemecku :-!
dobra blbost, pamatuji si na ten medialni humbuk v nemecku u A klasse, audi tt. Privatni media nedelaji rozdil mezi vyrobci jim jde jen o preziti. Navic v Nemecku velke firmy jako Telekom, VW, Mercedes, Siemens nejsou moc oblibene protoze prestehovali praci do zahranici. Kazde problemy delaji lidem radost a poukazuji nato jak byla kdysi dobra kvalita kdyz se vsechno vyrabelo doma. U Eklasse varovali pred OM 651 kde motor je srot od Delphi z ceska.
To nemyslíš vážně! Mohli čekat, až se pár lidí v Priusu zabije, že někde nezabrzdí. Brzdy nejsou vrzající plast v interiéru.
mrs
Ještě mohli dát informaci o tom, že třeba 5% managementu spáchalo sebevraždu, čímž v duchu japonských tradic dali jasně najevo, že se velmi omlouvaj svým zákazníků... >😁
Brázdin
Když Škodovka půl roku vyráběla Roomster a pak se zjistilo, že se při nárazu dřív přeřízne kabeláž airbagů, než dojde k jejich odpálení, tak se jen změnil výrobní postup a ti co už auto měli a doma, či vyrobené, mají dodnes auto bez airbagů. Když jsem si kdysi koupil jednoho z posledních Favoritů 12/1994, tak jsem si od počátku stěžoval na hučení zadní nápravy. Veškeré reklamace mi byly vždy zamítnuty a teprve když se v novinách objevil článek o celé sérii aut s nepromazanou zadní nápravou, mi nápravu nakonec vyměnili. I tak na mně ale u Klokočky dlouho zkoušeli, že se to na mé auto podle VIN nevztahuje. Ale vztahovalo, což mi přiznali až v NH Caru. Jojo, mám na čele vypálený nápis Škoda už nikdy, ale dobře vím proč. Jinak mám 2 Toyoty 6 a 7 let a bez jediné závady. Dříve jsem měl Toyotu 5,5 roku a taktéž. Ať si útočí kdo chce na Toyotu, tak i když má své nedostatky, tak je zatraceně spolehlivá a mnoho jiných značek jí můžou jen tiše závidět.
Toyota :yes:
Toyota :yes:
uz som to tu kdesi pisal, ta "zavada" s brzdami je aj u vsetkych verzii Prius II. Ked som na to upozornil pri 2 prehliadkach v 2 servisoch ma odpalkovali s tym ze "mechanik pri skusobnej jazde nic nespozoroval" tak som si zvykol a jazdim s tym ze na hrbolatej a klzkej vozovke v malej rychlosti pod 30km/h ked dupnem na brzdu tak zacne brzdit s asi 0,5 se***vym oneskorenim.
jo a ak mas "2 toyoty 6 a 7 let bez jedine zavady" tak ja mam Prius rok a pol, v zaruke menili predne kotuce a brzdy pri 30tkm, celu jednotku radia pri 60tis km, vzadu objavili tecuci tlmic pri 80tis km a odbili to tym ze na toto je zaruka len do 60tis km. Pri 99,200 km mi odisiel katalyzator ktory v zaruke uz nevymenili.
jo a ak mas "2 toyoty 6 a 7 let bez jedine zavady" tak ja mam Prius rok a pol, v zaruke menili predne kotuce a brzdy pri 30tkm, celu jednotku radia pri 60tis km, vzadu objavili tecuci tlmic pri 80tis km a odbili to tym ze na toto je zaruka len do 60tis km. Pri 99,200 km mi odisiel katalyzator ktory v zaruke uz nevymenili.
no vidíš, já mám s celkem se 3mi škodovkami najeto asi 450tis km.
závady byly následující:
FABIA 1,4 - najeto 120tis. vypadával tempomat -záruka
OCT.II 1,6 FSI - 160tis. loupala se šaltpáka -záruka
oct.II 1,6 FSI - 170tis. aretace dvířek kaslíku -záruka
takže jsou to opravdu sráče,ve kterých je o strach vyjet na silnici!
závady byly následující:
FABIA 1,4 - najeto 120tis. vypadával tempomat -záruka
OCT.II 1,6 FSI - 160tis. loupala se šaltpáka -záruka
oct.II 1,6 FSI - 170tis. aretace dvířek kaslíku -záruka
takže jsou to opravdu sráče,ve kterých je o strach vyjet na silnici!
Od kdy škoda poskytuje 160 a 170 tis záruku?
[odkaz]
Protiargument
Fabia 1.4(2005)-najeto 35tis.. odešlo vypínací ložisko spojky
Fabia 1.4-najeto 40tis.. přední náprava v háji
Fabia 1.4-najeto 40tis.. nefukční servo
Fabia 1.4-najeto cca50tis.. auto začalo samo zhasínat
opomíjim koncert plastů v interieru a vrzání sedeček
Octavia 2.0tdi(2006otcova firemní)-
najeto 60 tis.. řídící jednotka blbla, neragovala na sešlápnutí plynu
najeto 65 tis.. svítí kontrolka ESP-pořád
najeto 90 tis.. prasklá hlava (banalita že :no: ) potom šlo auto do pryč
[odkaz]
Protiargument
Fabia 1.4(2005)-najeto 35tis.. odešlo vypínací ložisko spojky
Fabia 1.4-najeto 40tis.. přední náprava v háji
Fabia 1.4-najeto 40tis.. nefukční servo
Fabia 1.4-najeto cca50tis.. auto začalo samo zhasínat
opomíjim koncert plastů v interieru a vrzání sedeček
Octavia 2.0tdi(2006otcova firemní)-
najeto 60 tis.. řídící jednotka blbla, neragovala na sešlápnutí plynu
najeto 65 tis.. svítí kontrolka ESP-pořád
najeto 90 tis.. prasklá hlava (banalita že :no: ) potom šlo auto do pryč