jaky hybridni utok??, kdo chce jezdit z autem v kterem zabira polovina kufru baterka, lexus hybrid ma jen 250L kufr, spotrebu vetsi jak diesel a zvuk auta jak prazska tramvajka >:D
vysmíváte se tu hybridní technologii, ale koukněte se 30let zpátky na dieselový motor... slabá, hlučná, těžká železná ***, se spotřebou nepatrně nižší než benzíňák, a jaký je soudobý diesel? hybridní pohon v sériové produkci je v plenkách, tak mu dejte šanci a za třicet let si tu o tom můžeme střízlivě popovídat...
Mile prase, naftak od VW splnuje temer vse cojsi uvedl;-) Teda krome te spotreby, tu ma fakt dobrou;-) PS: Jsi on nebo ona? Pak bych te musel oslovovat jinak, to abys nebyl(a) urazeny (a) >:-[]
Az na ty emise - a proto VW nemuze prodavat svoje TDI treba v kalifornii, neb jednoduse nesplnuji emisni limity. Na druhou stranu hybridni benziny maji ty emsini limity hooodne dobry ....
No nic, my radsi v evrope vychcipame na rakovinu plic, hlavne ze to ma poradnej kroutak a jezdi to za 5 litru ...
Ja s tebou v celku souhlasim. Vsak jsem taky reagoval na praseci poznamku, cituji;-\"slabá, hlučná, těžká železná ***, se spotřebou nepatrně nižší než benzíňák" ;-)
Ale já jsem pro hybridní pohon a jakékoliv pokrokové technologie všemi deseti, diesel byl jen přirovnání. Jakože za těch 30 let se docela vyvinul a to čeká doufejme i hybridy, auta na vodík etc... ale říkejte to zaslepencům jako je GTI, vždyť přece Apoštol s uhelnym kotlem pod haubnou je nejlepší bourák na světě >:-[]
i ja jsem za pokrokovou technologii, ale hybrid nema budoucnost to uz zjistil porsche v roce 1903 kdyz poprve vyvinul auto na hybrid. Cisla mluvi zasebe, obrovske vyrobni naklady, velka cena, spotreba, kdyz se vsechno spocita tak je to pro zivotni prostredi daleko horsi jak normlani diesel nebo benzin.
vysoká cena je z důvodu vysokých výrobních nákladů a ty jsou důsledkem nízkých výrobních počtů, hybridní pohon se teprvé rodí pro seriovou výrobu... kolik stál dřív airbag? až 3000 DEM, dnes ho mají i miniauta nemíň 1x...
pred 3mesici schvalil americky parlament bushuv zakon, ktery "danove" stanovuje nove diesly na stejnou uroven jako hybrid. Kdyz do dieslu strci filter pevnych castic tak nemuzou mit problem
jen pozor aby vam na dalnici neuleteli kola, nebo neodeslo rizeni >:D , toyota uz vtomto roku po ctvrte stahuje svoje playmobily, ktere spatne zkopirovali od mercedesu, podobne problemy mam jen z vietnamskymi botami
Jedna z veci, ktera me na techto karach neprestane fascinovat, je omezovac na 250 km/hod. Ne, ze by se tu dalo jezdit nejak zvlast rychle, ale pri predstave, ze me na dalnici v nejakem klesani udela chipnuta OIIRS, se musim smat. Uz vidim ten pohled za volantem Audi, kdyz ho 5x levnejsi stroj pri "plny palbe" udola :-)
Nemyslím si, že by tam omezovač na 250 opravdu byl. Pokud tam vůbec je, tak bude někde výš (mohu se samozřejmě mýlit). Předchozí S8/S6 jely cca 280 bez zásahů do software. PS: 250 v Octavii musí být při jejích rozměrech (hlavně rozvor a výška) dost adrenalin. L.
Nevim jestli v době předchozích Audi S8 už omezovače byly.... Jednotka se dá za poplatek odstranit a představ si jak by to nějakej magor s mokrym řidičákem napálil na 280 km/h, navíc rychlost nad 250 km/h celkem ryziková a kdo by jel v OIIRS víc jak 250 tak už musí bejt totální šílenec
myslim ze ten omezovac tam davaji po dohode z pojistovnami a vladou. Tak uz to je v nemecku od 80let, deaktivovat ho neni problem jen potrebujes povoleni od pojistky
Ne po dohodě s pojištovnama, ale po dohodě německých automobilek mezi sebou, že se nebudou honit za stále vyššíma rychlostma... Tak se honěj pouze za stále vyššíma výkonama...
Takze se muze stat, ze casem vyjede novy Veyron, ktery bude mit (po dohode s pojistovnou) omezenou rychlost na 200 km/hod, ale bude to zakaznikovi kompenzovano vyssim vykonem cca 1300 koni a 1700 Nm.
To víš, že se bude s M5 srovnávat! Proč asi tohle "auto" vzniklo? Jo, Johnymu.Ricovi odpustíme velkoryse poznámku o zvýšených schopnostech oproti M5, Johny je známý zvýšenou konzumací THC a časopisu AutoTip... Audi nám opět předvádí vrchol řady. Srovnejte si však nakolik vzdálenější vrchol je vrchol řady pro BMW... Audi vždy bude jenom snít o tom, že se mu BMW bude dívat na výfuky. Ale jinak proč ne, lidi jim to žerou. Design a PR udělají své, motor á la Lambo a na světě je 5ti místný supersport a páni podnikatelé s vkusem a stylem už čistí konta... Takže bravo audi! >:D (a my víme své ;-) )
Pochopil jsem ted spravne, ze M5 a S8 jsou dve naprosto rozdilna a nesrovnatelna auta? Me se teda S8 libi vic nez M5, ovsem co se jezdeni tyka, tak nebudeme ztracet cas. Oba vime, jaka je realita, ze?;-) PS: M5 nema potrebu se stavet do pozice "neco jako Lambo", M5 je trida sama pro sebe!;-)
A jinak pro tebe *: THC bereš asi jen ty, Audi S6 se nedá srovnávat s M5, protože tohle bude plnit RS6 a jak jde vidět, nejezdil jsi v životě asi s ničím, co by mělo přes 200 koní, protože takové bláboly tu můžes psát jen ty. Psal jsem, že to je lepší varianta. A víš, proč jsem psal "Omlouvám se všem fandům BMW"? Protože je to můj názor a tak bych si vybral. Radši se vždy
Johny.Rico, tvoje oslovení mé osoby a zbytek urážek velkoryse přejdu. Trocha nadhledu na zdejší příspěvky by ti neškodila, nemůžeš brát všechno doslova. A k THC mě inspiroval tvůj nick - zní jako jméno šéfa kolumbijské mafie... to však byl asi záměr, ne?
Než odklepneš příspěvek, tak ho prosím znovu přečti a oprav chyby případně přidej logiku nebo konec věty - viz. také tvůj příspěvěk o pár řádků níž, cituji: "Omlouvám se!!!!!! Jako lepší alternativu k M5 jsem myslel AUDI S!!!!!!!!!špatně napsáno z mojí straby. co jsi teda myslel jako lepší alternativu k té M5 sakra?
No když je tady diskuze o S6, tak asi ji ne? Ale je pravda-na druhou stranu, že jsem to psal se Shiftem na num. klávesnici, takže to neudělalo "šestku". A ten spodek, prostě chyba. A žádná THC kua.
Punkte aus AutoBild-AutoTip to vidět jednosnačně. Der Audi ist besser. Mehr Punkte, mehr auto!! A pro ty, co chtěji vic punkte, at vydrzi na vic auto RS6. Mehr Punkte....
No to je teda srovnání ;-\ Audi zvítězí jen kvůli větší variabilitě zavazadlového prostoru a nižším nákladům, no to je teda něco. Takovýhle auto se snad kupuje pro pocit z jízdy - motor, jízda - a tam vyhrála pětka. Gratuluji PĚTKO ;-)