Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Porsche 911 GT3 RS: pro okruh i silnice

Od října bude Porsche nabízet novou sportovní verzi GT3 RS s atmosférickým šestiválcem 3,6 l (305 kW). Puristické GT3 je zbaveno většiny komfortních prvků a zůstává tak optimálním základem k dalším úpravám pro okruhové závodění.
Zpět na článek
30. 5. 2006 14:09
neregistrovaný "old_wooden_shoes"
30. 5. 2006 14:14
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 15:00
neregistrovaný "pawelno"
30. 5. 2006 15:33
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 15:41
neregistrovaný "old_wooden_shoes"
30. 5. 2006 15:55
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 21:11
neregistrovaný "Jirka"
30. 5. 2006 17:09
neregistrovaný "Coulin"
31. 5. 2006 12:52
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 14:30
neregistrovaný "Tibby"
30. 5. 2006 14:51
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 15:27
neregistrovaný "2,7 RS"
30. 5. 2006 14:33
neregistrovaný "2,7 RS"
30. 5. 2006 14:46
neregistrovaný "Paja"
30. 5. 2006 14:52
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 15:25
neregistrovaný "anonym"
30. 5. 2006 15:26
neregistrovaný "Leftie"
30. 5. 2006 15:41
neregistrovaný "2,7 RS"
30. 5. 2006 16:00
neregistrovaný "Paja"
30. 5. 2006 16:09
neregistrovaný "2,7 RS"
30. 5. 2006 14:48
neregistrovaný "Leftie"
30. 5. 2006 15:41
neregistrovaný "kráva"
30. 5. 2006 15:49
neregistrovaný "kravín"
30. 5. 2006 16:04
neregistrovaný "2,7 RS"
30. 5. 2006 18:32
neregistrovaný "kravín"
31. 5. 2006 08:50
neregistrovaný "2,7 RS"
31. 5. 2006 05:04
neregistrovaný "chrchla"
30. 5. 2007 17:11
anonym
31. 5. 2006 07:37
neregistrovaný "Paja"
31. 5. 2006 19:49
neregistrovaný "mari"
31. 5. 2006 08:09
neregistrovaný "sr"
31. 5. 2006 08:12
neregistrovaný "sr"
31. 5. 2006 09:35
neregistrovaný "Tibby"
31. 5. 2006 10:32
neregistrovaný "sr"
31. 5. 2006 10:33
neregistrovaný "sr"
31. 5. 2006 11:08
neregistrovaný "Tibby"
31. 5. 2006 13:03
neregistrovaný "sr"
31. 5. 2006 13:07
neregistrovaný "Tibby"
31. 5. 2006 19:02
neregistrovaný "don Pedro"
31. 5. 2006 19:07
neregistrovaný "don Pedro"
13. 1. 2007 13:55
neregistrovaný "rere"
neregistrovaný "old_wooden_shoes"
30. 5. 2006 14:09
jako vzdy ..
pekna..pekna..jako vzdy :yes: :-) .. 911 turbo je ale prece jenom the best :yes: :-) .. a je za "stejnou" cenu .. pres 120 000 Euro .. ale co .. za ty penize bych bral Alpinu B5 touring a jeste 30 000 by zustalo jako kapesne :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 14:14
DOKONALOST JE DRAHÁ
Jo, podíváš se na volant... a netřeba dalších slov... Porsche je Porsche je Porsche. Jsou sice tací, co upřednostňujou jiné káry... tedy dočasně... než pochopí, co ví každej... Je král králů... GT3... pak Turbo, pak Carrera... a pak dlouho... dlouho... nic... někde za zatáčkou se třesou jiní. Ovšem král králů je jenom jeden... P.S. tolik euráků nedáš dohromady ani za sto let... nemusí ti to vadit, takovejch je většina. BRAVO PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "pawelno"
30. 5. 2006 15:00
Re: DOKONALOST JE DRAHÁ
Porsche jsou super káry, o tom žádná. Pro někoho je Porsche král pro někoho ne. Já vidím Ferrari, dlouho nic, a pak ten zbytek. Ferrari není nejlepší, není nejrychlejší, ale je to Ferrari :-) Ale co, každému, co se mu líbí :-) :-)
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 15:33
Re: DOKONALOST JE DRAHÁ
Chápu Ferrari-sty... ;-) :yes: Fiorano ostatně velmi cením...
neregistrovaný "old_wooden_shoes"
30. 5. 2006 15:41
Re: DOKONALOST JE DRAHÁ
penez je to dost :-) to mas recht :-) .. ale kdo vi, mozna to vyjde .. pak poslu fotky :-) .. a kdyby to prece jenom nevyslo, tak zbude aspon sen :-) .. no a rodinny+sportovni auticko je u me jenom jedno :-) Alpina B5 touring .. pochybuju, ze existuje neco brutalnejsiho v takovem provedeni :-)
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 15:55
Re: DOKONALOST JE DRAHÁ
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Jirka"
30. 5. 2006 21:11
Re: DOKONALOST JE DRAHÁ
M5 Touring? ;-)
neregistrovaný "Coulin"
30. 5. 2006 17:09
Re: DOKONALOST JE DRAHÁ
Tady stopro souhlasím.Toto je a asi ještě dlouho bude auto-IKONA... :yes: :yes: :yes: A je jedno kolik Jurášků si za to řeknou...PORSCHE 911 ist gut
neregistrovaný "GTI"
31. 5. 2006 12:52
Re: DOKONALOST JE DRAHÁ
:yes:
neregistrovaný "Tibby"
30. 5. 2006 14:30
Mno..
GT3-RS. Nesmlouvavé. Ostré a jemné zároveň. Opravdu špička. Kdybych ale já sepisoval smlouvu na 911, byla by to základní Carrera ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 14:51
Re: Mno..
Vidím, že máš jasno :yes: Jo, Carrera do garáže a na levé zápěstí Carrera od (TAG) HEUER, mod 1964 :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
30. 5. 2006 15:27
Re: Mno..
Skvělá volba... ;-) :yes: Ještě tak před půl rokem bych napsal úplně to samé, ale poslední GT3 mě zcela dostala... :yes: Ufff, těžká otázka, ještě že to musíme řešit jen na auto.cz! ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
30. 5. 2006 14:33
Uber, ale ne plyn!!! :-)
Na tohle auto jsem se těšil asi nejvíce z celé modelové řady 997... :yes: Přesto (nebo možná právě proto) nyní budu malinko kritický, ale nedá mi to, protože cítím lehké zklamání... :-| RS bude bezesporu nekompromisní kára, ale právě proto si myslím, že mohli zajít se snižováním hmotnosti ještě trochu dál - např. váhový rozdíl minulých generací (996 - GT3 vs. RS) byl 50 kg... Rádio a klimatizaci si u RS mohli odpustit, pro zákazníky, kteří tohle vyžadují, tu přece je dostatečně ostrá GT3, jež je sama o sobě neuvěřitelný bolid - viděl jsem několik videí nové GT3 a to auto je doslova posedlé rychlostí - pravé řidičské inferno... :-) Dle mého by oholená RS do řady 997 - 997 GT3 - 997 GT3 RS zapadala naprosto dokonale... :yes: Každopádně, ať končím pozitivně ;-), GT3 a její deriváty jsou pravá Porsche v té nejryzejší podobě... :yes: :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
30. 5. 2006 14:46
Kde jsi 430 CS?
Tva konkurence byla prave predstavena, vsichni vedi, co dokaze Tvuj jemnejsi bratr, ukaz ostatnim, ze Maranello je hlavnim mestem supersportu! To jen pro zacatek...jinak diky Porsche za dokonale Porsche 911!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 14:52
Re: Kde jsi 430 CS?
Ještě, žes na závěr vybral tu zatáčku... ;-) :yes:
neregistrovaný "anonym"
30. 5. 2006 15:25
Re: Kde jsi 430 CS?
>:D :yes:
neregistrovaný "Leftie"
30. 5. 2006 15:26
Re: Kde jsi 430 CS?
To je len ukážka, že tam robia squelé brzdy >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
30. 5. 2006 15:41
Re: Kdeje CS? Bojí se vylézt... :-)
Jo jo, CS je :yes: Ale tentokrát to Pájo nebude mít vůbec jednoduché - Walter Röhrl se v jednom rozhovoru zmínil, že GT3 RS má potenciál zajet Nürburgring za nějakých 7:38 (Carrera GT 7:32), což je devastující čas... :-) V Maranellu ze sebe tentokrát budou muset dostat opravdu to nejlepší - a stejně to možná nebude stačit... >:-[] Ale to je jen takové špičkování ;-) - jak říkám, CS je :yes:
neregistrovaný "Paja"
30. 5. 2006 16:00
Re: Kdeje CS? Bojí se vylézt... :-)
CS se prohani po testovacich tratich, pokud bude schopna zajet lepsi cas nez RS, bude tento zverejnen (ja verim, ze ano). CS ma zrejme jednu jedinou vyhodu a tou je elektronicky diferencial, ktery je derivatem technologie F1 (to nechytracim, vime to vsichni), takze uvidime, co s nim dokaze predvest!
neregistrovaný "2,7 RS"
30. 5. 2006 16:09
Re: Kdeje CS? Bojí se vylézt... :-)
:yes: Ferrari bezesporu bude mít i další výhodu - větší výkon a nižší hmotnost... Jenže tuhle výhodu zase Porsche smaže lepší trakcí... :-) Je až neuvěřitelné, jak se dá zcela odlišnými přístupy (Porsche x Ferrari) dojít ke stejným výsledkům... :yes:
neregistrovaný "Leftie"
30. 5. 2006 14:48
hmm
Doteraz som veľmi auta značky PORSCHE nemusel...
Ale nedávno som videl dokument o Ferdinandovi a zmenil som názor.
Tie autá sa mi nikdy nebudú páčiť na 100% (ale vždy sa zamerám na tie krajšie krivky karosérie) ale ziskali si môj rešpekt.
A ten (si myslím) je cennejší ako plech zohnutý do pekného tvaru... :yes:

(ale Cayenne fakt nemusím) ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kráva"
30. 5. 2006 15:41
Ty krávo.
Už se těším na novou GT2. To bude mazec! Je dobré, že i dnes, ve 21. století mají hardcore auta bránu otevřenou. Ekologové chcípněte!!! >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kravín"
30. 5. 2006 15:49
GT3 jede!
Ale když vidím ty slicky, podle mne to na silnici vůbec nepatří. Už vidím zatáčku, hodně vody jako dneska a myslím, že to stabilizace všechno nepochytá! >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "2,7 RS"
30. 5. 2006 16:04
Re: GT3 jede!
Na tu stabilizaci se vážně radši nespoléhej :-) - ESP (u Porsche PSM) bys totiž v GT3 hledal marně... ;-)
neregistrovaný "kravín"
30. 5. 2006 18:32
Re: GT3 jede!
Tedy nevím to jistě, ale mám pocit, že v GT3 nějaká kontrola (PSM) je. Ale je možné, a dost bych na to sázel, že v GT3 RS už není. 8-s >:-[]
neregistrovaný "2,7 RS"
31. 5. 2006 08:50
Re: GT3 jede!
V GT3 PSM není - na beton... ;-) GT3 má PASM (aktivní podvozek) a kontrolu trakce - stabilizaci nechávají na Tvých nohou... :-)
neregistrovaný "chrchla"
31. 5. 2006 05:04
pěkný
pěkný ,ale na ferari to nemá. ferari je prostě ferari.
Rozbalit vlákno
1
anonym
30. 5. 2007 17:11
Re: pěkný
Ale Porsche je Porsche, tomuto se vyrovna jedine Ferrari Enzo...
neregistrovaný "Paja"
31. 5. 2006 07:37
OT: Nova Lancia Delta
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
31. 5. 2006 19:49
Re: OT: Nova Lancia Delta
8-s proboha Ssang Yong! A tady u nás v evropě... Další hromnička na hrobeček :-( :no:
neregistrovaný "sr"
31. 5. 2006 08:09
FIA GT BRNO
o víkendu jsem byl v Brně na závodech FIA GT a šlo vidět, že Porsche potřebuje přijít s něčím novým, protože Aston Martin a Maserati byly jasně vedoucí vozy a předbíhaly o kolo úplně všechny auta, včetně Viper (který nakonec nedojel), Ferrari, Corvette a Lamborghini. Porsche byly ze vsech vozů nejslabší. Tak snad příští rok budou více konkurenceschopné :-) ať je závod zajímavější :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "sr"
31. 5. 2006 08:12
Re: FIA GT BRNO
[odkaz]
neregistrovaný "Tibby"
31. 5. 2006 09:35
Re: FIA GT BRNO
Nemáš tak úplně pravdu, sr. MC12, C6R, DBR9, S7R, Murcielago GT a Lister Storm jezdí kategorii GT1. Tam žádné Porsche nestartuje. Teprve v kategorii GT2 startují GT3-RSR a GT3-RS společně se 430GT2, 350Z a s Panozem. V kategorii G2 pak máš ještě Gillet Vertigo a Mosler MT900.
neregistrovaný "sr"
31. 5. 2006 10:32
Re: FIA GT BRNO
to jo, nicméně jeli v jednom závodě. Nebylo to tak, že by jely vozy GT1 a pak další závod s GT2. Jeli v jednom závodě a byly o hodně pomalejší. Proto to chce něco, co bude moci konkurovat i v té silnější kategorii.
neregistrovaný "sr"
31. 5. 2006 10:33
Re: FIA GT BRNO
samozřejmě nejeli, ale jely :-(
neregistrovaný "Tibby"
31. 5. 2006 11:08
Re: FIA GT BRNO
Ovšem, že jeli najednou. Taková jsou pravidla. Ale hodnotí se dvě kategorie. Tzn., že v Brně vyhrál jak Saleen, tak Ferrari. Nelze hodnotit GT1 a GT2 stejným metrem. Jabka a hrušky.
neregistrovaný "sr"
31. 5. 2006 13:03
Re: FIA GT BRNO
to ja prece vim, jenom chci rict, ze by Porsche melo udelat neco silnejsiho, protoze faktem je, ze to behem zavodu byly nejpomalejsi auta. Fandim tehle znacce, nemusi vyhravat, jenom to vypada blbe, kdyz jsou na okruhu nejpomalejsi.
neregistrovaný "Tibby"
31. 5. 2006 13:07
Re: FIA GT BRNO
Škoda, že se tam nedostala Carrera GT.. :-!
neregistrovaný "don Pedro"
31. 5. 2006 19:02
Re: FIA GT BRNO
Tož kókal enem na TV, a pjeknej závod to byl. BRAVO JANIŠ-SALEEN :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
31. 5. 2006 19:07
Jo jo,
Porsche:yes:je Porsche:yes:je Porsche:yes:, jak psal výše GTI. Se nám s tou oranžovou ňák letos roztrh pytel, resp. vylil kbelík s onou barvou. Po STčku od pana Henryho fčíl paj pan Porsche. Člověk si musí sice trochen zvykat, ale nevypadá to zle:yes: Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rere"
13. 1. 2007 13:55
rete
je to nula :-(
Rozbalit vlákno
0