Od října bude Porsche nabízet novou sportovní verzi GT3 RS s atmosférickým šestiválcem 3,6 l (305 kW). Puristické GT3 je zbaveno většiny komfortních prvků a zůstává tak optimálním základem k dalším úpravám pro okruhové závodění.
pekna..pekna..jako vzdy :yes::-) .. 911 turbo je ale prece jenom the best :yes::-) .. a je za "stejnou" cenu .. pres 120 000 Euro .. ale co .. za ty penize bych bral Alpinu B5 touring a jeste 30 000 by zustalo jako kapesne :-)
Jo, podíváš se na volant... a netřeba dalších slov... Porsche je Porsche je Porsche. Jsou sice tací, co upřednostňujou jiné káry... tedy dočasně... než pochopí, co ví každej... Je král králů... GT3... pak Turbo, pak Carrera... a pak dlouho... dlouho... nic... někde za zatáčkou se třesou jiní. Ovšem král králů je jenom jeden... P.S. tolik euráků nedáš dohromady ani za sto let... nemusí ti to vadit, takovejch je většina. BRAVO PORSCHE :yes:
Porsche jsou super káry, o tom žádná. Pro někoho je Porsche král pro někoho ne. Já vidím Ferrari, dlouho nic, a pak ten zbytek. Ferrari není nejlepší, není nejrychlejší, ale je to Ferrari :-) Ale co, každému, co se mu líbí :-):-)
penez je to dost :-) to mas recht :-) .. ale kdo vi, mozna to vyjde .. pak poslu fotky :-) .. a kdyby to prece jenom nevyslo, tak zbude aspon sen :-) .. no a rodinny+sportovni auticko je u me jenom jedno :-) Alpina B5 touring .. pochybuju, ze existuje neco brutalnejsiho v takovem provedeni :-)
Skvělá volba... ;-):yes: Ještě tak před půl rokem bych napsal úplně to samé, ale poslední GT3 mě zcela dostala... :yes: Ufff, těžká otázka, ještě že to musíme řešit jen na auto.cz!;-)
Na tohle auto jsem se těšil asi nejvíce z celé modelové řady 997... :yes: Přesto (nebo možná právě proto) nyní budu malinko kritický, ale nedá mi to, protože cítím lehké zklamání... :-| RS bude bezesporu nekompromisní kára, ale právě proto si myslím, že mohli zajít se snižováním hmotnosti ještě trochu dál - např. váhový rozdíl minulých generací (996 - GT3 vs. RS) byl 50 kg... Rádio a klimatizaci si u RS mohli odpustit, pro zákazníky, kteří tohle vyžadují, tu přece je dostatečně ostrá GT3, jež je sama o sobě neuvěřitelný bolid - viděl jsem několik videí nové GT3 a to auto je doslova posedlé rychlostí - pravé řidičské inferno... :-) Dle mého by oholená RS do řady 997 - 997 GT3 - 997 GT3 RS zapadala naprosto dokonale... :yes: Každopádně, ať končím pozitivně ;-), GT3 a její deriváty jsou pravá Porsche v té nejryzejší podobě... :yes::yes::yes:;-)
Tva konkurence byla prave predstavena, vsichni vedi, co dokaze Tvuj jemnejsi bratr, ukaz ostatnim, ze Maranello je hlavnim mestem supersportu! To jen pro zacatek...jinak diky Porsche za dokonale Porsche 911!
Jo jo, CS je :yes: Ale tentokrát to Pájo nebude mít vůbec jednoduché - Walter Röhrl se v jednom rozhovoru zmínil, že GT3 RS má potenciál zajet Nürburgring za nějakých 7:38 (Carrera GT 7:32), což je devastující čas... :-) V Maranellu ze sebe tentokrát budou muset dostat opravdu to nejlepší - a stejně to možná nebude stačit... >:-[] Ale to je jen takové špičkování ;-) - jak říkám, CS je :yes:
CS se prohani po testovacich tratich, pokud bude schopna zajet lepsi cas nez RS, bude tento zverejnen (ja verim, ze ano). CS ma zrejme jednu jedinou vyhodu a tou je elektronicky diferencial, ktery je derivatem technologie F1 (to nechytracim, vime to vsichni), takze uvidime, co s nim dokaze predvest!
:yes: Ferrari bezesporu bude mít i další výhodu - větší výkon a nižší hmotnost... Jenže tuhle výhodu zase Porsche smaže lepší trakcí... :-) Je až neuvěřitelné, jak se dá zcela odlišnými přístupy (Porsche x Ferrari) dojít ke stejným výsledkům... :yes:
Doteraz som veľmi auta značky PORSCHE nemusel...
Ale nedávno som videl dokument o Ferdinandovi a zmenil som názor.
Tie autá sa mi nikdy nebudú páčiť na 100% (ale vždy sa zamerám na tie krajšie krivky karosérie) ale ziskali si môj rešpekt.
A ten (si myslím) je cennejší ako plech zohnutý do pekného tvaru... :yes:
Už se těším na novou GT2. To bude mazec! Je dobré, že i dnes, ve 21. století mají hardcore auta bránu otevřenou. Ekologové chcípněte!!! >:D >:D >:D >:D >:D
Ale když vidím ty slicky, podle mne to na silnici vůbec nepatří. Už vidím zatáčku, hodně vody jako dneska a myslím, že to stabilizace všechno nepochytá! >:D
o víkendu jsem byl v Brně na závodech FIA GT a šlo vidět, že Porsche potřebuje přijít s něčím novým, protože Aston Martin a Maserati byly jasně vedoucí vozy a předbíhaly o kolo úplně všechny auta, včetně Viper (který nakonec nedojel), Ferrari, Corvette a Lamborghini. Porsche byly ze vsech vozů nejslabší. Tak snad příští rok budou více konkurenceschopné :-) ať je závod zajímavější :yes:
Nemáš tak úplně pravdu, sr. MC12, C6R, DBR9, S7R, Murcielago GT a Lister Storm jezdí kategorii GT1. Tam žádné Porsche nestartuje. Teprve v kategorii GT2 startují GT3-RSR a GT3-RS společně se 430GT2, 350Z a s Panozem. V kategorii G2 pak máš ještě Gillet Vertigo a Mosler MT900.
to jo, nicméně jeli v jednom závodě. Nebylo to tak, že by jely vozy GT1 a pak další závod s GT2. Jeli v jednom závodě a byly o hodně pomalejší. Proto to chce něco, co bude moci konkurovat i v té silnější kategorii.
Ovšem, že jeli najednou. Taková jsou pravidla. Ale hodnotí se dvě kategorie. Tzn., že v Brně vyhrál jak Saleen, tak Ferrari. Nelze hodnotit GT1 a GT2 stejným metrem. Jabka a hrušky.
to ja prece vim, jenom chci rict, ze by Porsche melo udelat neco silnejsiho, protoze faktem je, ze to behem zavodu byly nejpomalejsi auta. Fandim tehle znacce, nemusi vyhravat, jenom to vypada blbe, kdyz jsou na okruhu nejpomalejsi.
Porsche:yes:je Porsche:yes:je Porsche:yes:, jak psal výše GTI. Se nám s tou oranžovou ňák letos roztrh pytel, resp. vylil kbelík s onou barvou. Po STčku od pana Henryho fčíl paj pan Porsche. Člověk si musí sice trochen zvykat, ale nevypadá to zle:yes: Tož tak.