Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novinky škodovky pro modelový rok 2007: ABS sériově pro Fabii

Do modelového roku 2007 vstoupí Fabia, Octavia a Octavia Tour s několika změnami. Jde o drobnosti, ale i poměrně zásadní inovace.
Zpět na článek
29. 5. 2006 09:03
neregistrovaný "Johny.Rico"
29. 5. 2006 09:21
neregistrovaný "Darkenius"
29. 5. 2006 09:40
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 19:51
neregistrovaný "anonym"
29. 5. 2006 21:10
neregistrovaný "Ketor"
29. 5. 2006 13:40
neregistrovaný "cyrus smith"
29. 5. 2006 09:56
neregistrovaný "moose"
29. 5. 2006 13:21
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 10:04
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 10:19
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 10:20
neregistrovaný "Mario"
29. 5. 2006 12:58
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:07
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:10
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 13:17
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:26
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:54
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 14:12
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:15
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 14:23
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 14:25
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:27
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 10:21
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 12:58
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:12
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 13:20
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 10:27
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 12:59
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:08
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:20
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:57
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:31
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 14:22
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 14:29
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:11
neregistrovaný "anonym"
29. 5. 2006 11:05
neregistrovaný "anonym"
29. 5. 2006 13:00
neregistrovaný "Jiricek"
29. 5. 2006 13:09
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:09
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:18
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 20:20
neregistrovaný "Petr V"
31. 5. 2006 22:45
3. 6. 2006 09:57
neregistrovaný "Petr V."
29. 5. 2006 11:26
neregistrovaný "někdo"
29. 5. 2006 11:54
neregistrovaný "TECH"
29. 5. 2006 13:12
neregistrovaný "anonym"
30. 5. 2006 11:24
neregistrovaný "TECH"
29. 5. 2006 13:12
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:27
neregistrovaný "někdo"
29. 5. 2006 14:39
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 12:34
neregistrovaný "Jarda"
27. 12. 2006 09:15
neregistrovaný "morava"
30. 5. 2006 18:07
neregistrovaný "Carnet"
29. 5. 2006 14:03
neregistrovaný "Miso"
29. 5. 2006 14:26
neregistrovaný "Bohys"
29. 5. 2006 15:24
neregistrovaný "Miso"
29. 5. 2006 16:28
neregistrovaný "masO"
29. 5. 2006 18:33
neregistrovaný "IT"
30. 5. 2006 10:24
neregistrovaný "Miso"
6. 6. 2006 20:22
neregistrovaný "123"
30. 5. 2006 10:54
neregistrovaný "sepo"
30. 5. 2006 11:26
neregistrovaný "Miso"
30. 5. 2006 00:07
neregistrovaný "X"
30. 5. 2006 12:06
neregistrovaný "astros"
29. 5. 2006 10:38
neregistrovaný "Usak"
29. 5. 2006 20:32
neregistrovaný "Jer"
29. 5. 2006 10:49
neregistrovaný "kuca13"
29. 5. 2006 12:35
neregistrovaný "GAIGER"
3. 6. 2006 23:31
neregistrovaný "KREMO"
30. 5. 2006 14:07
neregistrovaný "joe"
3. 6. 2006 23:40
neregistrovaný "KREMO"
29. 5. 2006 10:56
neregistrovaný "Matthew"
29. 5. 2006 11:21
neregistrovaný "BIZI"
29. 5. 2006 13:30
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 11:47
neregistrovaný "JS"
29. 5. 2006 12:34
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:13
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:27
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:14
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 13:28
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:18
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 13:31
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:39
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 13:45
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:54
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 14:35
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 15:13
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 13:19
neregistrovaný "anonym"
29. 5. 2006 13:36
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:05
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 14:22
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 15:35
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 16:26
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 17:05
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 17:06
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 17:20
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 17:28
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 15:35
neregistrovaný "goro"
29. 5. 2006 16:16
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:20
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:29
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 14:37
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:32
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:39
neregistrovaný "někdo"
29. 5. 2006 14:42
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:40
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 14:43
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:43
neregistrovaný "Mario"
29. 5. 2006 14:57
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 15:03
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 15:05
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 16:01
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 14:51
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:56
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 16:01
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 16:18
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 16:24
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 16:28
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 16:29
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 16:25
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 15:32
neregistrovaný "don Pedro"
30. 5. 2006 10:39
neregistrovaný "Usak"
30. 5. 2006 13:44
neregistrovaný "astros"
29. 5. 2006 14:36
neregistrovaný "někdo"
29. 5. 2006 14:39
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:41
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:55
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:00
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 16:10
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:12
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 16:18
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:25
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 16:30
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 17:13
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 17:28
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 17:54
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 18:44
neregistrovaný "mates"
30. 5. 2006 08:47
neregistrovaný "GP"
29. 5. 2006 16:25
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 16:01
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 16:32
neregistrovaný "nielblack"
29. 5. 2006 16:35
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:28
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2006 14:32
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 15:52
neregistrovaný "don Pedro"
29. 5. 2006 16:01
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 17:52
neregistrovaný "ZZ"
30. 5. 2006 08:39
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:03
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 16:25
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 16:33
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 16:41
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 17:28
neregistrovaný "don Pedro"
29. 5. 2006 18:37
neregistrovaný "IT"
29. 5. 2006 17:51
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 18:37
neregistrovaný "don Pedro"
29. 5. 2006 17:38
neregistrovaný "Marvin"
3. 6. 2006 23:45
neregistrovaný "KREMO"
29. 5. 2006 18:19
29. 5. 2006 18:34
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 18:35
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 18:51
neregistrovaný "don Pedro"
29. 5. 2006 18:56
neregistrovaný "RS"
30. 5. 2006 09:09
neregistrovaný "mari"
30. 5. 2006 09:18
neregistrovaný "jirka"
30. 5. 2006 09:27
neregistrovaný "mari"
30. 5. 2006 10:00
neregistrovaný "jirka"
30. 5. 2006 14:56
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 15:35
neregistrovaný "RS"
30. 5. 2006 16:49
neregistrovaný "mari"
30. 5. 2006 16:47
neregistrovaný "mari"
30. 5. 2006 16:23
neregistrovaný "Mario"
30. 5. 2006 16:24
neregistrovaný "Mario"
29. 5. 2006 19:17
neregistrovaný "Rider"
29. 5. 2006 19:30
neregistrovaný "Šumící tráva"
29. 5. 2006 20:07
neregistrovaný "X"
29. 5. 2006 21:09
neregistrovaný "Pepa"
30. 5. 2006 08:53
neregistrovaný "Alessio"
30. 5. 2006 15:42
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 5. 2006 18:55
neregistrovaný "franta"
30. 5. 2006 09:32
neregistrovaný "sepo"
30. 5. 2006 21:56
neregistrovaný "prochy"
31. 5. 2006 05:15
neregistrovaný "chrchla"
6. 6. 2006 19:22
neregistrovaný "Marferr"
17. 7. 2006 18:32
neregistrovaný "petr"
17. 7. 2006 18:33
neregistrovaný "Nine"
neregistrovaný "Johny.Rico"
29. 5. 2006 09:03
Tak tak, dobrý tah.
:yes: Na to, kolik ty autka stojí, je to poměrně dobrý tah, ikdyž příliš pozdě. Ale - lepší pozdě nežli později, že? :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Darkenius"
29. 5. 2006 09:21
Konec Fabie hatchback???
Opravdu? Nejak se mi to nezda. Ciste teoreticky, kdyz si vzpomenu na narky sefu skodovky pri zacatcich fabie, ze ukoncili vyrobu felicie a kdyz vidim jak se stale prodava stara octavia s oznacenim tour, nezda se mi, ze by hatchback jen tak ukoncili. Spis bych videl napis tour i na fabiich. Nebyl myslen spis sedan???
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 09:40
Re: Konec Fabie hatchback???
Jo, také mě překvapuje, kolik jezdí těch Oktávek TOUR...
neregistrovaný "anonym"
29. 5. 2006 19:51
Re: Konec Fabie hatchback???
Ona se bude určitě prodávat dál,doufám,protože bude rozhodně levnější než ta nová :-O
neregistrovaný "Ketor"
29. 5. 2006 21:10
Re: Konec Fabie hatchback???
no moc levnejsi teda neni... si tam pridaj zopar veci ako klimu, el.okna, tempomat a razom sa priblizis cene novej. presne toto som riesil: nakoniec mi dali "vyraznu" zlavu na novu a nebolo o com...
neregistrovaný "Karizma"
29. 5. 2006 09:50
Automatická aktivace výstražných světel při prudkém brzdění
Co to má být? To už si člověk ani požádně nezabrzdí, bez toho aniž by ze sebe nedělal cirkusáka.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 10:08
Re: Automatická aktivace výstražných světel při prudkém brzd
Už jsi na to někdy v koloně šláp´? Bude se to aktivovat při velmi silném zabrždění... Vždy to dělám tak, že hned jdu po výstražnejch... samozřejmě až po akci... a tohle, to ti může opravdu zachránit hrb :yes:
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 10:14
Re: Automatická aktivace výstražných světel při prudkém brzd
Jenže někdy to funguje fakt dost blbě a je to použitý třeba u sportovněji laděných aut. Pak když jedeš trošku ostře, tak furt blikáš, jako cvok. Viz. třeba P406Coupé.
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 12:54
Re: Automatická aktivace výstražných světel při prudkém brzd
Já to vlastně v akci ještě neviděl... Domnívám se, že se to spustí až při "hamtnutí"... a jestli je to , jak píšeš, tak to by zrovna inspirativní nebylo...
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 13:08
Re: Automatická aktivace výstražných světel při prudkém brzd
Samozřejmě nevím, jak to bude/je u té Škody, ale u PSA to funguje takto. Na hamtnutí to reaguje ovšem taky. Je to dobrá funkce a 90% řidičů se aktivuje přesně, když bude třeba. Ovšem třeba u toho Coupé mě to dost překvapilo...
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:26
Re: Automatická aktivace výstražných světel při prudkém brzd
Jo.
neregistrovaný "cyrus smith"
29. 5. 2006 13:40
Re: Automatická aktivace výstražných světel při prudkém brzd
už spolu zase kamarádíte? >:D
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:53
Re: Automatická aktivace výstražných světel při prudkém brzd
Ne, to je pouze delostrelecka priprava;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:10
Re: Automatická aktivace výstražných světel při prudkém brzd
Pod Corsou to bytelně bručí... >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "moose"
29. 5. 2006 09:56
první obrázek - sluneční clony
vypadá to jako chytrý nápad, ale přesto se mi zdá že je to nějaká hloupost. všimněte si tvaru clony ve dveřích, neměla by být vodorovně převrácená ? ;-\ protože když ji otočím zpět, nebude sedět u zpětného zrcátka..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 13:21
Re: první obrázek - sluneční clony
Není vyklápěcí, ale odnímatelná, takže ji vyndáš zepředu a zacvakneš z boku.
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 10:04
ŠKODA JEDE
Vyhřívaná zadní sedadla... :yes: Dvojitá sluneční clona... :yes: autoaktivace výstražných světel... :yes: ikona o tempomatu na přístrojovce... :yes: no já žasnu... jsou to všechno věci, které ti sice v dlouhém táhlém moc nepomůžou, ale zvýšují tvou naději, že přežiješ... a to je dost, ne. Jinak k Octavii. Oct I. se stále vyrábí, ale hlavně se stále prodává. Kdo má voko, a podívá se na ni, pochopí proč... dokonalá kára v nižší střední. Na nic si nehraje, na silnici umí sedět a vypadá.... Jo, tohle tedy dokázali u Škody střihnout geniálně. Na Fabii můžem mít rozdílné názory, ovšem stvořit takovej evergreen, jakým Octavia I stále (!) je... to je takřka zázrak. Zázrak je i její cena... tak se na ni mrkni. A Octavia II... no, je to obdoba Oct I. Opět z ní bude evergreen... a co víc, velmi slušně boduje v zahraničí... Tak se do ní posaď... dnes... s rozšířenou výbavou získáváš obrovský nadčasový dělo, s nímž budeš dalších pět let stále na vrcholu. Vždyť kdo jinej ti nabídne v nižší střední obdobně krásnej a praktickej liftback či kombi? Moc ji sluší stříbrná... asi bych upřednostnil kombi... Jo, a nezapomeň na DSG - dokonalost tohoto století. BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
56
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 10:19
Re: ŠKODA JEDE
.... no dobrý, dobrý, ale děda měl v Pobědě, držák na květináč. Už z fabriky... ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 12:57
Re: ŠKODA JEDE
:-) :yes:
neregistrovaný "Mario"
29. 5. 2006 10:20
Re: ŠKODA JEDE
Jo, asi do ní půjdu, bez ikony tempomatu se mi blbě usíná >:D
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 12:58
Re: ŠKODA JEDE
Měl jsem auto bez indikace a občas, když jsem zrychlil a jel chvíli rychleji, mě pak překvapilo, že stále jedu na tempomat... když jsem již čekal, že budu dobrždovat motorem....
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:07
Re: ŠKODA JEDE
Tempomat se prece pri jakekoliv manipulaci s pedaly vypne. ne? Jak je mozny, ze jsi mel tenhle problem?
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 13:10
Re: ŠKODA JEDE
Nevypne. Při brždění možná, ale když máš nastavenou předem definovanou rychlost a tempomat znovu nahodíš, tak to buď začne zrychlovat samo, nebo se na tu rychlost můžeš dostat svižněji použitím plynu. Takhle to alespoň je v Mazdě 6.
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:17
Re: ŠKODA JEDE
Me jo.
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:26
Re: ŠKODA JEDE
To je zajímavé. Nastavím-li rychlost a přídám, pak se, když uvolním nohu vrátím na nastavenou rychlost. Ovšem, když zabrzdím, či vyšlápnu spojk (či dokonce bez spojky vyhodím rychlost na neutrál), automaticky se tempomat vypne. Měl jsem také auto, u něhož tempomat nereagoval na vyhození rychlosti bez spojky, a to byl hukot... :-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:54
Re: ŠKODA JEDE
Ja to moc nepouzivam, ale tak jak jsem psal me to funguje. Otazka je, jestli to dobre nastavuju;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:12
Re: ŠKODA JEDE
Hlavně to neaktivuj na zpátečku >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 14:15
Re: ŠKODA JEDE
:-) Tu jsem na dalnici jeste nepouzil. Ale dik za tip, dobrej napad! >:-[] :yes:
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 14:23
Re: ŠKODA JEDE
...jestli chcete mít, ausgerechnet, aktivní zatáčení zadní nápravou při nastaveném tempomatu, stačí vysokozdvižný vozík s cihlou na plynu. Nebolí přitom tolik za krkem, z vyvrácené hlavy a zábava je stejná... Odzkoušeno. :-)
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:25
Re: ŠKODA JEDE
:-) :yes:
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 14:27
Re: ŠKODA JEDE
Mate dneska s GTIm svuj den, samy dobry napady;-) Asi pujdu radsi neco delat nebo by me, nedej boze, mohlo napadnou neco z toho zkusit;-)
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 10:21
Re: ŠKODA JEDE
Já myslím, že za těch dalších 93 let bude dokonalostí trochu víc, než nějaký pošahaný déesgé ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 12:58
Re: ŠKODA JEDE
:-) pojď se vsadit... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 13:12
Re: ŠKODA JEDE
>:D Tak jo. Na hrob mi pak tvoje vnouče postaví láhev Chivase :-)
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:20
Re: ŠKODA JEDE
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 10:27
Re: ŠKODA JEDE
a nyní nově ve výbavě Elegance elektricky ovládaná zadní okna! Huráááá!!! Tomu říkám odpověď na japonské vozy! >:D (tam je asi šotek,ne?) PS: kolik to vyhřívání zadních chrbátů příjde? já jestli bych s těmahle extras šel vůbec do škodovky (kdybych teda do ní chtěl jít)
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 12:59
Re: ŠKODA JEDE
Až si koupíš kožený židle, pochopíš, k čemu je vyhřejvání zadku... ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:08
Re: ŠKODA JEDE
No jo, ale v zadu v Octavce? Jako moznost dobry, ale asi ne moc pochopitelny.
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:20
Re: ŠKODA JEDE
Vidím v tom trend... přebírání lux prvků z vyšší třídy...
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:57
Re: ŠKODA JEDE
Jo, to jo, ale jen jsem chtel poukazat na to, ze zadni sedacky vytapet v O2 nema valny vyznam. U limosek, kdyz si vezes zadek vzadu a nekdo ridi, to jo. Stejne si dost lidi dneska ridi auto sami.
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 13:31
Re: ŠKODA JEDE
no, zadek jsem si celou zimu vyhříval, takže neboj... ;-) . Ale jde mi o to, že za to budou chtít takový prachy, že dávat to do OCT. mi příjde zhovadilost, nic víc. jako dvouzónová klimoška do feldy...
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 14:22
Re: ŠKODA JEDE
Dvouzónová klima ve feldě :-) To jako pravý a levý okýnko? Šla tam vůbec stahovat zadní? U mé staré Š105 nešla :-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 14:29
Re: ŠKODA JEDE
Zadni sly, me dokonce to na strane u ridice samo padalo dolu. Jen bylo blby, ze to bylo stejne v lete jako v zime:-) Teda trochu kecam, kdyz mrzlo, tak drzelo:-)
neregistrovaný "anonym"
29. 5. 2006 13:11
Re: ŠKODA JEDE
no něco tě na škodifce určitě bere, když o ní čteš a vstupuješ do diskuze..
neregistrovaný "anonym"
29. 5. 2006 11:05
Re: ŠKODA JEDE
No tak na cenu jsem mrknul...síla za ty prachy auto které není nejmodernější a ještě bez výbavy, která je v jiných autech sériová...zde vše za příplatek a případně něco nejde dodat vůbec..když ceny sečteš tak se zblázníš
neregistrovaný "Jiricek"
29. 5. 2006 13:00
Re: ŠKODA JEDE
Cenová politika značky Škoda je výsměch Českému zákazníkovi.Například Octavia s nejlepším stupněm výbavy bez bočních a hlavových airbagů,bez ESP,metal.laku,zadního stěrače,autorádia.Nejlevnější autorádio s kaz.přehrávačem za 7000 tis.,ale schránka na něj je v ceně,což je velké plus.
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 13:09
Re: ŠKODA JEDE
Metalicky lak priplacis i u Jaguaru. To je normalka.
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:09
Re: ŠKODA JEDE
v podstatě to souhlasí... V tomto světle pak výsměch na korejská auta získává jiný rozměr. Škodovka holt nepřekračuje "hranice" koncernu. Jako domácí značka by mohla projevit určitou velkorysost. Byli to především čeští zákazníci, kteří ji neposlali do hrobečku když jí bylo nejhůř...
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:18
Re: ŠKODA JEDE
Škoda Octavia je evropská regulerní nižší střední třída. Je úplně jedno, co koupíš, vše tě krásně odveze... Octavia navíc přidává překrásnej kabát. Cenou se dostaneš vždycky trochu níž než u konkurence (domácí značka)... Ale už to není o mnoho. Navíc dokonce prodává model ve výbavě dražší než konkurence... jistě, vždyť píši - regulerní evropský vůz... Co bys chtěl? Octavii za třistapadesát? jedině v bázu... Novou prostě zaplatit musíš. A na závěr - 200 koní v RS... víc nepotřebuješ.
neregistrovaný "Petr V"
30. 5. 2006 20:20
Re: ŠKODA JEDE
No co se tyce ty ceny tak to je hlavni kamen urazu.
Pred pul rokem sem chtel koupit novou Octavku kombi, nicmene nechtel sem tam strcit starej slabej motor 1,6 l (nikdo me nevymluvi, ze pro nalozenou Octavii kombi je 100 konovej motor adekvantni motorizace). Takze v uvahu prichazel jedine 2l motor a protoze toho moc nenajezdim tak benzin by byla volba. Po seskladani v konfiguratoru s trochou vybavy (Ambiente + metaliza + par drobnosti za cca 25 tisic) sem byl na 650 tisicich. Fajn. Dotazem u dealera jak by to bylo se slevou sem se dozvedel ze o auta je zajem, ceka se 2 mesice a sleva veskera zadna.
Ten pristup me pekne naprdnul. Prodejci ostatnich znacek delaji akce, slevy desitky tisic a domaci znacka neda prakticky ani tuk.
Nechci tady vyvolavat zadny framewar na tema 'co je lepsi', jenom uvedu, ze ve stejny cene slo v te dobe koupit novou Zafiru s motorem 1.8 l s adekvatni vybavou popr. Scenica Grand 2.0 l o 60 tisic levneji, novyho Forda Focus,...
Zj. prvni 2 zminovany auta jsou nekde jinde, takze volba byla naprosto jasna, ANO, nova Octavia je dobry auto, zj. s 2 litrovymi motory je to parada, ale dost drahy.
31. 5. 2006 22:45
Re: ŠKODA JEDE
Také ovšem získáváš překrásný vůz... Nesmíme již čekat, že Škoda bude prodávat levně (na úrovni Korei své produkty) No, slevu bych viděl tak v rovině 30-40tisíc. Zkus to jinde, není jen jeden prodejce Škodovek. Ten motor je vynikající. :yes:
neregistrovaný "Petr V."
3. 6. 2006 09:57
Re: ŠKODA JEDE
Ale jo, motor 2.0 l je urcite perfektni - o tom nepochybuji. Nicmene je to o CENE. A za 650 tisic uz mam prakticky Toyotu Avensis Combi (pravda jenom s 1.8 l motorem). To nemluvim o Zafire, Scenicu apod. Rika se tomu konkurence. Navic - jsem mel tyto vozy si osobne vyzkouset (mimo Avensise, o tom jsem diky cene neuvazoval). Koukal sem se na variabiltu usporadani sedadel, odkladaci prostory, celkovy prostor apod. (mam 5-clennou rodinu). A Octavka nedopadla moc dobre - proste MPV s moznosti absolutni variability zadnich sedadel je jasna volba - to nemluvim o skutecnosti, ze Zafire/Scenicu sedim o nejakych 20-30 cm vyse...
No ale nechci zde porovnavat tato vozidla - co jsem chtel rici je to, ze Skoda se svou cenou Octaviky se slusnym motorem se dostala do segmentu, kde zacinaji uz uplne jina auta - a to je ten problem (alespon dle meho nazoru). Ale je dobre, ze je lidi kupuji, aspon bude na duchody
:-!
neregistrovaný "někdo"
29. 5. 2006 11:26
Re: ŠKODA JEDE
Tak Tvé příspěvky mě pobavili...nevím kolik aut jsi proti sobě vyzkoušel na silnici, na stejné trati za stejných podmínek. No o tom že umí sedět můžeš psát jen v případě že jsi nezkusil nic co sedí lépe (Octavia I - velké auto na malém rozvoru a v rychleji projížděných zatáčkách je znát, že ten zadek neposlouchá). Co se týká ceny...prošel jsem si konfigurátory škodovky a renaultu. Octavia Tour Combi 1.6 se shodnou výbavou jako Renault megane 1,6 v kombíku, vychází poměr 540 tis versus 485 tis.... Jedina vyhoda Octavie je, ze je vetsi...ale rozhodne neni vetsi o 55 tis >:D
neregistrovaný "TECH"
29. 5. 2006 11:54
Re: ŠKODA JEDE
Hmmm "někdo" se tady asi spletl...Tour se nabízí např za 369 000 a je tam, centrál, v elektrice, PP, klimča, metalíza.Jo a na cenikové ceny se nekoukej, za ty nikdo neprodává...a s levotočivým šmejdem S názvem Renault( i když vzhled se mi líbí) běž někam. ;-)
neregistrovaný "anonym"
29. 5. 2006 13:12
Re: ŠKODA JEDE
to si asi spad z višně na znak...v základu tourka má jen volant a pedály...nemá v zákldu ani centrál natož to co jsi vypsal další a volal jsem na jarov a cena konfigurátoru platí, jen navíc dostane majitel nějaké služby jako je asistenční karta atd.... takže pořád je to 55 tisic navíc za Octavii 1. generace v kombíku s motorem 1.6 proti Renaultu Megane v kombíku 2. generace též s motorem 1.6 a se stejnou výbavou
neregistrovaný "TECH"
30. 5. 2006 11:24
Re: ŠKODA JEDE
2Anonym- z višně jsem nespadl.Podívej se na [odkaz] nahoře je sekce - nabídky vozů - dej Octavia ( ne nová Octavia).Prostě jsou tam za tuhle cenovku 4 pcs Octavia Tour >:-[]
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:12
Re: ŠKODA JEDE
Proti sobě jsem tedy nevyzkoušel zatím žádné... :-) ale už jsem s pár auty pár zatáček projel ;-) Pokud se domníváš, že zrovna Megane je tím dravcem do zatáček... měl bys to zkusit projet ještě jednou. Takřka všechna auta v nižší střední maj motor vepředu a přední náhon... S tím si v zatáčce moc rozkoše neužiješ. Přiznávám, že trojka od BMW je v zatáčkách poměrně lepší. To je ale jinej svět. Já nahoře psal o světě nižší střední za cca 600 tisíc... za to dáš dohromady toho bavoráčka taky, akorát bude rozpůlenej a na druhou půlku ti daj šanci dostřádat...
neregistrovaný "někdo"
29. 5. 2006 14:27
Re: ŠKODA JEDE
v pohodě, jen mi přšlo jako bys pěl chválu že Octavia první generace sedí na vozovce jak přilepená. Fakt prázdná na normálních silničkách mě svým chováním v zatáčkách zklamala...ale jak jsem psal domnívám se že to je velkým zadním převysem...prostě to se musí někde podepsat když je podvozek z rozvorem 251 cm a na něm kára přes 4,5 metru dlouhá. Jináč škoda příšerné cenové politiky u škodovky a to mají levnější pracovní sílu a tuzemské subdodavatele součástí. Octávia II generace se mi totiž narozdíl od své předchůdkyně dost líbí jak zvenčí tak i uvnitř. kamarád si jí koupil v kombíku s 2.0 TDI a občas mu jí venčím. Fakt by se mi takováhla škodovka zamlouvala, ale šok pro mě byl když jsem viděl fakturu z Jarova na nějakých 750 táců a to nemá ani vnitřek v kůži nebo hliníkové disky (upřímě to bych taky ani nepotřeboval...ale i tak jsem té ceně nemohl uvěřit) 8-s
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:39
Re: ŠKODA JEDE
Jo, zaplatit si to již Škoda nechá...
neregistrovaný "Jarda"
30. 5. 2006 12:34
Re: ŠKODA JEDE
OI TDI 96 kW - mrtvy rizeni a kopanec pri cca 1800 ot/min. Jinak v primce na dalnici pohoda. Pokud sjedes na okresky kde jsou zatacky - nic moc. Teda spis nic nez moc.
neregistrovaný "morava"
27. 12. 2006 09:15
Re: ŠKODA JEDE
mam OII, pri motoru 2,0 TDI, automaticky máš lite kola, mam elegance, met, ESP, temp, dvouzonova klima,atd, vyšla ma na 620 000 pred 1,5 rokom.Supr auto, nabehane 70 000, zda se že se tu len keca a nevite o čem. Pa pa a pomlouvajte dal.
neregistrovaný "Carnet"
30. 5. 2006 18:07
Re: ŠKODA JEDE
Tak se taky podívej na nosnost obou vozidel.
Předpokládám rozdíl přes 100 kg.
A to se vyplatí. Čím to asi bude? ;-\
neregistrovaný "Miso"
29. 5. 2006 14:03
Re: ŠKODA JEDE
No, nic proti skodovke, Octavia II je fakt celkom elegantne auto, dokonca komfortne, tiche, paci sa mi. ALE - ak niekto napise, ze kupou Octavie mozno ziskat obrovske nadcasove delo...no, neviem. V robote jazdim s Fabiou Junior a to je taky neuveritelny srot, ze sa to ani neda opisat. Naviac s fantastickym 1.0 motorom so spotrebou, za ktoru by sa nemusel hambit ani dvojliter. O jazdnom komforte, odhlucneni
a (ne)dynamickych parametroch sa radsej nebudem ani rozsirovat. A z tohto dovodu by som si skodovku nekupil. Ani Octaviu, ktora sa mi paci, pretoze automobilka, ktora dokaze vyrobit taku haraburdu akou je Fabia Junior, v mojich ociach nema povest vyrobcu kvalitnych aut. Mozno je to cudne, ale to je moj nazor. Ja uz nerozumiem tejto filozofii, fakt nie. Ved ak sa nejaka automobilka snazi dostat vyssie a ponukat nove komfortne prvky, aby zvysila pridanu hodnotu svojich aut (koza, vyhrievanie zadnych sedadiel a neviem co este), ako moze pre panajana vyrobit Fabiu Junior? Skoda vyraba cenovo dostupne auta, alebo Skoda vyraba auta, ktore maju kvalitu, vyssiu pridanu hodnotu, prestiz? Neviem, co sa bude diat s novou Fabiou, ale ak bude zase verzia Junior, tak to uz bude totalna schizofrenia. V poslednej dobe totiz stracam prehlad o tom, cim chce vlastne Skoda byt. Podla mna by mohla byt nova Octavia (rovnako Superb)pozicionovana aj vyssie, podla mna ju ale taha dolu tento zvlastny imidz Skody.
neregistrovaný "Bohys"
29. 5. 2006 14:26
Re: ŠKODA JEDE
To je teda skutečně opravdu "kvalitní" názor. Zavrhovat Octavii II,protože stejná automobilka vyrábí Fabii Junior... >:D Když se jim to prodává,tak proč ne. To je stejné,jako bys odmítnul koupit LCD od Sony,jenom proto,že stále vyrábí walkmana za 399,- ?!?!?! Fabia Junior je socka bez výbavy,která spatřilo světlo tohodle světa jenom proto,aby byla co nejlevnější a podle toho také vypadá!!!
neregistrovaný "Miso"
29. 5. 2006 15:24
Re: ŠKODA JEDE
Fu, asi som urazil nejakeho skodovaka. Tak za prve - jedinou myslienkou som nezavrhol Octaviu II. Precitaj si prvu vetu. Len si nemyslim, ze Octavia II je nadupane delo a uz toboz nie, ze s nou budes o pat rokov stale na vrchole. Octavia II je sympaticke, seriozne auto, ale nie zazrak. Za druhe - porovnavat automobilku a vyrobcu spotrebnej elektroniky je dost scestne. Preco? No preto, lebo ten isty Walkman stal pred piatimi rokmi nie 399.-, ale 1 399,-, mozno viac. Ano, vyraba sa to preto, ze ma o to este niekto zaujem, hlavne rozvojove krajiny atd. Ale to neznamena, napriek tomu, ze to je stary produkt, ze je aj nekvalitny, pred par rokmi to mohol byt spickovy vyrobok. Co ale urobila Skoda? Z novo vyvinutej Fabie spravila torzo, do ktoreho praskla litrovy motor, ktory je naviac totalne zastaraly a clovek, ktory si to kupi, nakoniec zisti, ze prevadzkove naklady su take vysoke, ze keby si kupil o niekolko desiatok tisic drahsiu a vybavenu Fabiu s 1,2 motorom, tak by sa mu to oplatilo viac a este by aj usetril. O tom hovorim. Preco take "socky" neurobi trebars Citroen, Peugeot, Mazda, Toyota a pod.? Je ine vyrobit auto v zakladnej vybave a ine vyrobit Fabiu Junior, pretoze to je uplne ine auto nez trebars Fabia Classic. Ak som urazil nejakeho skodovaka, tak pardon
neregistrovaný "masO"
29. 5. 2006 16:28
Re: ŠKODA JEDE
Myslim ale ze skodovka nedela auta s litrovym motorem nebo jo ? Myslel jsem ze nejmensi je 1.2htp.. Mozna se ale pletu..nevim..
neregistrovaný "IT"
29. 5. 2006 18:33
Re: ŠKODA JEDE
Neurazil.My jsme na urážení od bráchy zvyklí,takže pohoda. Osobně si nemyslím,že obyčejná O2 RS je v nižší střední třídě nějaká chudá Popelka.Určitě bych jí dal přednost před nějakou KIA z SK či Hyundai z Nošovic.Prostě obyčejné auto pro nenáročnou českou rodinu a cena velice přiměřená.Chápu,že ve vyspělejší zemi, jako jsou některé země na východ od ČR,tohle auto nesplňuje nároky bohatých obyvatel bahatých zemí.Holt se na SK musíte obrátit na konkurenci a koupit Apoštoly,M6,Accordy,P407,BMW3 atd.Konečně jsou to auta o třídu výš. Zkusme připustit,že se dělají auta i pro chudobné obyvatele a O2 tohle splňuje. Kapito? :-!
neregistrovaný "Miso"
30. 5. 2006 10:24
Re: ŠKODA JEDE
No samozrejme, ze sa to zase zvrtlo ako vzdy. Samozrejme, ze cloveka s IQ hupacieho kona napadnu aj taketo suvislosti, ale to je polutovaniahodna skutocnost a v zivote ti prajem vsetko najlepsie. Budes to mat tazke. Kazdy mame svoje komplexy, vsak? No ale k veci: Ja som nepovedal, ze Skoda je zle auto. Naopak. Ja si nemyslim, ze Fabia Junior je auto pre chudobnych, pretoze jeho prevadzkove naklady su vyssie nez u beznych Fabii (to myslim vazne). Ja len jednoducho nerozumiem, preco vyrobili take auto, ked jeho pouzivanie v praxi je totalna katastrofa. Proste, vyrobit auto, ktore nema absolutne ziadnu vybavu a je absolutne neprakticke, len aby sa dalo predat co najlacnejsie ludom, ktori si ho kupia v dobrej viere, ze nizka obstaravacia cena pojde ruku v ruke s nizkymi prevadzkovymi nakladmi, to je od automobilky, ktora sa snazi zvysovat svoje renome, dost zvlastne. Technici v skode dobre vedeli, ze to bude uplne neprakticke auto, napriek tomu bez rozmyslu povyberali z toho auta, co sa dalo, len aby to mohli lacno predat. To je auto pre ludi? Preco nevzali obycajnu Fabiu a nenechali tam aspon take veci ako zamok na strane spolujazdca, kryt batozinoveho priestoru alebo madla nad dverami? Este aj odkladacie kapsy na zadnej strane prednych sedadiel odtial dali prec. Dalsia vec, co si myslim, je, ze setrili napriklad aj na zvukovej izolacii a na par dalsich konstrukcnych veciach, pretoze Juniorka je jednak podla mna o poznanie hlucnejsia a jednak jazda v Juniorke je subjektive i objektivne ina nez v beznej Fabii. Uz len brzdy, ktore su v Juniorke ine a nahradne stoja viac nez na beznu Fabiu. Takze to je to auto pre chudobnych ludi? Fabia Junior nie je seriozne auto a podla mna to dehonestuje skodovku.
neregistrovaný "123"
6. 6. 2006 20:22
Re: ŠKODA JEDE
juniora si koupí jenom idiot nebo firma pro 02 je tak drahá díky dvom slovům
POPTÁVKA a NABÍDKA
neregistrovaný "sepo"
30. 5. 2006 10:54
Re: ŠKODA JEDE
.. a ze nejste urazlivy .. cehuni .. ja umrem .. je tukonstruktyvna kr .. a uz ste vytoceny ... no neva ... ano sme vyspelejsia zemne na vychod od CR .. [nemame totiz paroubka ] .. a naozaj som sa ja nevyspely slovak musel spokojit s apostolem BMW ... inac rozmyslal som o O2 .. keby vyrabali O2 COMBI RS v nafte a 4x4 .. tak ju berem ... ale medzi nami .. je to bmw inde upne ... ale tm nechcem povedat ze O2 je zla alebo co ... a je fakt ze Fabia junior nerobi fakt dobry image znacke skoda .. to chcel povedat ten kolega predomnou .... a preto si to auto nekupil [O2 myslim] lebo clovek pozera ze jaky srot vyrobily a ma uz zlu mienku aj o ostatnych autach znacky ... keby BMW zacalo vyrabat traktory tak si urobi zly image .. no ale keby to boli kvalitne traktory .. ak mozno ne .. chapete >:D
neregistrovaný "Miso"
30. 5. 2006 11:26
Re: ŠKODA JEDE
Dakujem, dakujem, konecne ma niekto pochopil:-)
neregistrovaný "X"
30. 5. 2006 00:07
Re: ŠKODA JEDE
Tvou sanci na preziti zvysi predevsim to, ze si koupis nejake poradne auto , ktere v narazovych testech obstoji na pet hvezdicek. Bezpecnost je u Skodovky ostuda! Automaticka aktivace svetel to nezachrani :-!
neregistrovaný "astros"
30. 5. 2006 12:06
Re: ŠKODA JEDE
3kodovky sa mi po dizajnovej stranke pacia, ale nalejme si cisteho vina. Skodovka neponuka prestiz ale VALUE FOR MONEY - problem je, ze uz v tom nestiha konkurencii. (mozno tie extras ponuka preto aby aspon nieco mali) Myslim, ze na trhu nejdes urcite aj lepsiu kupu. Skoda je štandardná klasika s tradíciou z čoho práve na SR a ČR trhu ťaží najviac. Čo mi však na škodovke naozaj vadí je jej spoľahlivosť, a to hlavne O2. Nemenovaná farmaceutická spoločnosť (nám tá nabližšia) ich kúpila cca 150 plus dalších 7 ako náhradné, pretože z tých 150 je permanentne 7 pokazených. Spolahlivosť nič moc a ečte k tomu taká cena...čo je na tom simply clever??
neregistrovaný "Usak"
29. 5. 2006 10:38
Překvapení
Do Paříže se prý chystá překvapení, jak je uvedeno v článku.
Že by Octavie Cross? Někde jsem o tom četl.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jer"
29. 5. 2006 20:32
Re: Překvapení
Jo jo, určitě to bude Octavia Cross, jen doufám že do ní dají aspon 2.0 TDi 103kW.
neregistrovaný "kuca13"
29. 5. 2006 10:49
2.0 TDI 125 kW
Tak tenhle motor bych tak strasne rad videl ve 4x4. To auto by si ho zaslouzilo a naramne by mu slusel :-)))
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GAIGER"
29. 5. 2006 12:35
Re: Re:Fabie fuj
Fabie v zakladni vybave junior a jeste naky nemaj ani airbag spolujezdce tekze nedoporucuju. :no: :no: :no: .
¨
pisu bez carek a hacku
neregistrovaný "KREMO"
3. 6. 2006 23:31
Re: Re:Fabie fuj
fabia je nakupna taska bez ruciek.
neregistrovaný "joe"
30. 5. 2006 14:07
Re: Re:Fabie fuj
Už sa dá objednať
neregistrovaný "KREMO"
3. 6. 2006 23:40
Re: Re:Fabie fuj
kedy pojdu o-2 cenovo dolu,ked je modelova rada 2007 ? lebo mam zalusk na 1,9 tdi v akcii do konca sept. na lizing bez navysenia
neregistrovaný "Matthew"
29. 5. 2006 10:56
Paříž ve znamení nové Fabie??
Myslím, že pokud se tu píše o ukončení výroby současné fabie, tak v Paříži představí novou. Ono totiž není žádným tajemstvím jak bude nová Fabie vypadat takže není naco čekat :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "BIZI"
29. 5. 2006 11:21
Re: Paříž ve znamení nové Fabie??
Stará Fabie se stále dobře prodává, proto se čeká...
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 13:30
Re: Paříž ve znamení nové Fabie??
Pravděpodobnost je minimální, ale zajímavý tah by byl, kdyby v Paříži představili Fabii I jako pick-up ... když to beze změn fungovalo xx let u Renaultu a Citroenu, proč by to nešlo u Fabie ... přeci jen po Felicii Pick-up je na trhu celkem vážná díra ;-)
neregistrovaný "JS"
29. 5. 2006 11:47
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 12:34
OT: ROOMSTER TEST
tak jsem to přečetl a dělám si docela jasný obrázek: totiž přesně takový jaký jsem čekal... Roomster je prostě užitkovým autem, které prostě akorát nejdříve dostalo "osobní" verzi. Čím déle se dívám na jeho tvary, tím méně se mi líbí... A začínal jsem na tom, že se mi pouze "nějak nezdál"... Jsem zklamán- tedy hodně zklamán- vlastně možná opravdu hodně... Pokud si odmyslím živnostníky, tak ten kdo si tohle auto koupí jako rodinný dopravní prostředek, musí trpět opravdu velkou dávkou samotrýznitelství a exhibicionismu. Nerad to říkám, ale tohle se asi mine účinkem. Snad jen oravdu zarputilí HardCore příznivci značky se vydají Roomsteru vstříc. Nemá cenu se posmívat, to ne, ale někde se stala chyba. Taková malá... Asi jako v Černobylu...
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 13:13
Re: OT: ROOMSTER TEST
Hlásím chybu v odhadu - Roomster je pecka. Přesně do týhle doby... Já tipuju, že půjde na dračku...
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:27
Re: OT: ROOMSTER TEST
to tipuješ správně. Jenže to není v rozporu s tím co jsem napsal.
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 13:14
Re: OT: ROOMSTER TEST
>:D >:D Ten závěr >:-[] :yes:
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:28
Re: OT: ROOMSTER TEST
>:-[] :yes:
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 13:18
Re: OT: ROOMSTER TEST
...když musí být VW hóch a Seat športlich, tak kdo má dělat následníka Incy? Mimochodem, už jsem to tu jednou psal, ale nikdo to nebral vážně. Roomster je v duchovním smyslu slova, pohrobek křížence Felicie Fun a Seata Incy. Úvahy o podobném autu a první studie byly už koncem minulého století... :-)
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:31
Re: OT: ROOMSTER TEST
ano, to je pravda. Jenže na dodávečku je to krapet předražený a navíc je to prezentovaný jako osobní vůz nového věku... Tady hraje Škodovka s trochu vysokýma kartama.
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 13:39
Re: OT: ROOMSTER TEST
...no dá rozum, že když se skrz VW skříží levná dodávka s dražším autem pro zábavu, tak nemůže vzniknou veselá dodávka za babku, ale drahá skříň za všechny prachy... :-)
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:45
Re: OT: ROOMSTER TEST
>:D .Uvidíme, jak se ujme. Jenže skutečný stav věci se u nás těžko dozvíš. Český trh není soudce, který by rozhodoval-jak to říct: nestranně... Teda jestli rozumíš.
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 13:54
Re: OT: ROOMSTER TEST
...když si najdou kupce čínský Pumy, tak tohle se bude prodávat taky slušně. Kasaštyk to možná nebude, ale na to si už u VW, po New Beetle, zvykli... :-)
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:35
Re: OT: ROOMSTER TEST
:-) všimni si, že originalita Roomsteru je dávána do souvislostí, že existují daleko horší věci... Pokud tedy měl Roomster "vyhrát" nad těmi úplně nejhoršími, tak se mu to přece jen podařilo. Jenom, jaksi, ta laťka leží opravdu hodně nízko...
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 15:13
Re: OT: ROOMSTER TEST
...berte to z té lepší stránky. Už tuším Coubertier říkal, že není důležité vyhrát, ale zůčastnit se... ;-)
neregistrovaný "anonym"
29. 5. 2006 13:19
Re: OT: ROOMSTER TEST
Mně se to auto moc líbí. Na nic si nehraje, naopak, je to taková pěkná, dobře zpracovaná dodávečka s roztomilým designem. A pro Škodu je taky myslím dobře, že se, byť jen částečně, trochu odvázala, co se vzhledu týče. Je tam pár zajímavých detailů a jako celek to působí, tedy alespoň na mě, vyváženě a chik.
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 13:36
Re: OT: ROOMSTER TEST
zmiňuješ zajímavou větu: dodávečka. Ano, tak to vidím i já. Nic víc, nic míň. Tohle nemá s osobním (rozuměj: kulturním) cestováním nic společného. To bychom za mustr komfortu pak přijali autobus. Můj názor je ten, že když přidám do dodávky zadní sedadla, stále je to dodávka. Nikoliv prezentovaný přelom v chápání prostorného vozu.
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 14:05
Re: OT: ROOMSTER TEST
mari mari ... co si čekal od auta mezi Gallardem a Crafterem ;-) ... kdyby bylo po tvém, tak by většina MPV a "mini" MPV byla k ničemu.
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:22
Re: OT: ROOMSTER TEST
Ty tedy popíráš, že jde udělat užitkový vůz i pohledný? Já si to nemyslím...
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 15:35
Re: OT: ROOMSTER TEST
Já to nepopírám, já to naopak tvrdim ... však se podívej na Rumíka ;-)
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:26
Re: OT: ROOMSTER TEST
skvělý příklad... PS: jak Ti jde Brejlovo písmo? :-)
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 17:05
Re: OT: ROOMSTER TEST
To byla teda podpásovka ;-)
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 17:06
Re: OT: ROOMSTER TEST
Video z testu je v éteru. Nemůžu si pomoct, vypadá prostě pěkně :-) :yes:
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 17:20
Re: OT: ROOMSTER TEST
když ji miluješ, není co řešit... Už to máš vykoumaný co? :-) Skvělá dovolená... Ty, Roomster a ... a europaleta :yes:
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 17:28
Re: OT: ROOMSTER TEST
:-) :yes:
neregistrovaný "goro"
29. 5. 2006 15:35
Re: OT: ROOMSTER TEST
predpokladam ze vlastnis nejake delo jako 20 let stare polorozpadle BMW 8 majitel kery ma proste bavoraka a smeje se skodovkam..takovych znam vic
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:16
Re: OT: ROOMSTER TEST
nedávno jsem vzdával čest Octavii... Její nadčasovosti a kvalitě... Někdy je ale dobré se míň soustředit na značku, a více na obsah... Až někdy dosáhneš toho stádia-pochopíš... PS: BMW 8 bych bral. Jde totiž o auto trvalé estetické hodnoty...
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:20
dobře se podívej
na tu pravou stranu s testem Roomsteru. Tak mě napadá, že při té příležitosti je dobré zmínit jednu věc: Zamyslel se z vás někdo nad tím, proč se snažíme dělat pěkné věci? Je to totiž běh přírody. Škaredý věci totiž vyvolávají špatnou náladu, působí nepřitažlivě a někdy dokonce zbavují člověka posledních zbytků erekce(teď se to netýká Roomsteru) ;-) . Když před tebe postavím dvě ženský- jednu dokonalou krasavici, která umí všechno co má umět a druhou ježibabu s bradavicí a šmatlavýma nohama, tak kterou si vybereš? :-) Vždyť to je přirozený běh světa, že ten-kdo má možnost se rozhodovat, si vybere tu věc která je i hezká... Teď nevím, jestli Roomstera vyrobili jako alternativu pro všechny ty, kteří sami od sebe nedovedou rozeznat nejenom krásu od hrůzy, ale ani věc snesitelnou od nesnesitelné. Vždyť i zvoník od Matky Boží si přál nevypadat tak jak vypadal. Stane se že se občas v přírodě něco zvrhne, ale takovéto napomáhání tomu zvrhnutí je přímo zločin. Designérský zločin. Vždyť Roomster se mohl zrodit jako hrdý, krásný a praktický vůz. Místo toho jej nějaký šílený PR Mengele vydává za zdravého jedince- jenom trochu jiného. Byl navržen tak, aby vyvolával v ulicích chaos a běs, aby malé děti ze spaní křičely hrůzou, aby sám sobě neustále zvráceně nastavoval zrcadlo a onanoval nad svojí zrůdností. Originalita je hodně křehká věc: není možné vyrobit paskvil a všem hrdě dokazovat avntgardu. Vzpomínáte si na druhou generaci Fordu Scorpio? To auto nemělo žádnou chybu- jenom ty světla. Ten ubohý kousek skla rozhodl o budoucnosti toho auta... Jak bezvýznamně ty světla působí ve srovnání s tím, co právě vyjelo ze Škodovky... Tohle je výsměch obyčejné lidské potřebě dívat se na hezké věci. Existuje hodně příkladů, které velmi citlivě kombinují praktičnost a design. Pokud šlo někomu o to, aby to auto vešlo do světových dějin, tak se mu to nejspíš podařilo... Jenže to šlo tou velice jednoduchou cestou: Ta druhá, těžší a cennější zůstala netknutá :no:
Rozbalit vlákno
42
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 14:29
Re: dobře se podívej
"onanoval nad svojí zrůdností" >:D >:D >:D Ty mě dneska rozsekáváš >:D :yes: K věci: taky se mi nelíbí a přijde mi to, že je to udělané stylem "za každou cenu kontroverzní, aby se o nás mluvilo". Teď jde jen o to těm lidem podat, že to potřebují a že jsou in, když říděj lajfstajlovou dodávku.
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:37
Re: dobře se podívej
:-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:32
Re: dobře se podívej
Mari... klid. Upřímně píšu, že s tvejma potížema s erekcí soucítím jako chlap ;-) ... teda a když už jsme u toho, nemáš na tu ježibabu mobila? >:D :yes: P.S. Co se týká Roomstera... špatně to tipuješ. Je to velmi milé a povedené auto. Předek je úsměv sám. Zatím jej preferuji ve štříbrné... silnice nám ukáží celou paletu, pak vyberem tu nejvhodnější barvu... ale, Mari, cesta dál není proti Roomsteru... cesta je jen s Roomesterem. Bejt mi 20 a mít holku co ráda moderní sporty a přírodu... vlezu jen do Roomsteru... Stylové dělo... Až někdo vymyslí ho oplastovat, jako lehký, malý SUV... budou na ROOMSTER-CROSS fronty... to si piš. Hele, a nezapomeň mi hodit lano na tu ježibabu ;-) ach bože, ne*** a Roomster se mu nelíbí... ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "někdo"
29. 5. 2006 14:39
Re: dobře se podívej
no už vidím jak ve dvaceti vezmeš třeba půl melouna a půjdeš si pro Roomstra >:D
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:42
Re: dobře se podívej
No dobře, tak 25 a půl ;-)
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 14:40
Re: dobře se podívej
...teda Roomster je mi šuma fuk, ale dělo si, při vší úctě, představuju trochu míň krabiciózní. Ale bejt mi 20, tak si na krk neuvážu ani miss world... ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:43
Re: dobře se podívej
>:D >:D >:-[] >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "Mario"
29. 5. 2006 14:43
Re: dobře se podívej
GTI, koukáme že Tvůj vkus už překračuje všechny hranice...Cronenberg by o tom určitě natočil film... Škoda že Ti není 20, koukal bych se jak tu ježibabu nakládáš do Růmstru...procvičíš zápěstí abys stáhl okno...a přidupneš pedál na podlahu...tříválec zavyje...a holce vlajou lupy... :-)
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:57
Re: dobře se podívej
>:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 15:03
Re: dobře se podívej
>:D >:D >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 15:05
Re: dobře se podívej
>:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 16:01
Re: dobře se podívej
>:D :yes:
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:51
Re: dobře se podívej
tady je ten tel: 800 160 606. :-) :yes: Klidně si s tou krasavicí domluv schůzku. Je to novinka- úchylové už jsou v pořadníku >:D :yes: Hodně štěstí... Jinak, bejt mi 20 a dojed pro holku s takovým dělem, tak si natáhne černou kápi a škrabošku- aby ji někdo známý neviděl. A mě taky... Hele, všechny moderní sporty se daj provozovat i ve Fábii. >:D :-) ;-) Teda pokud těch sportovců není víc... Dovedeš se představit za volantem Roomsteru? Pokud ano, tak pak smekám. :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:56
Re: dobře se podívej
Není mi dvacet... Jako mladej kluk bych s tím problém neměl. Dočetl jsem teď test... je to tam. P.S. dík za telefon :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 16:01
Re: dobře se podívej
Dobře, tak abyste se nehádali, tak jsem udělal průzkum mezi mými vrstevníky: Na dotaz, jaké by chtěli auto bohužel ani jeden Roomster. ok, tak dál. Na dotaz, jaké by chtěli auto od Škody bylo nejvíc RS, několik Superbů a jedno RS combi. nicméně jsem se nenechal zviklat a pokračoval jsem dál:..."a co takhle,woe,ten růmst? Ty woe, jeden známej řikal, že bejt mu dvacet, tak do něj běží hned! co ty?" no, abych to zkrátil, tak syntézou všech odpovědí je cca. toto: "Ses ***, ty magore,ne? Si koupim dodávku,woe,to by se mi akorát všichni vysmáli a roštěny by zdrhly za tím ***m v Subaru..." >:D
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 16:18
Re: dobře se podívej
Vzhledem k tomu, že zmíněné rošteny se točí kolém svého frajera ve značkových hadrech, nakřivo našitou kšiltovkou, který má nově otuněnou Škodu 120GLX ala Supersport, tak bych Alesiovo průzkum až tak vážně nebral >:-[]
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 16:24
Re: dobře se podívej
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 16:28
Re: dobře se podívej
jak jsi tak přesně odhadl mé kamarády? Smekám.... >:D
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 16:29
Re: dobře se podívej
Nejsem včerejší >:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 16:25
Re: dobře se podívej
>:D :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
29. 5. 2006 15:32
Re: dobře se podívej
Jsi jen zapoměl dodat že na tu slečnu co má ráda moderní sporty v přírodě (i tak se tomu dá řikat, proč ne) by měla Škoda udělat ještě verzi jen s přední řadou sedadel (bo venku nejni furt jenom hezky). Tož tak.
neregistrovaný "Usak"
30. 5. 2006 10:39
Re: dobře se podívej
Cituji: "Až někdo vymyslí ho oplastovat, jako lehký, malý SUV... budou na ROOMSTER-CROSS fronty... to si piš."
Ano, skvělý postřeh, ale již se to nebude jmenovat ROOMSTER-CROSS, ale YETI. Dám krk na to, že YETI vznikne úpravou ROOMSTRU. Stačí trochu změnit vzhled, oplastovat, zvýšit podvozek a přidat HALDEX a máme tu nový hit. Jdu si stoupnut do fronty...
neregistrovaný "astros"
30. 5. 2006 13:44
Re: dobře se podívej
Pohoda GTI, o par rokov sa dockas aj ty >:D >:D >:D
neregistrovaný "někdo"
29. 5. 2006 14:36
Re: dobře se podívej
nádherně popsané a dobře jsem se u toho bavil... (sám bych to nenapsal lépe)ale jen počkej kolik nacionalistů s brýlemi od Škodovky Tě tu budu milovat >:D
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:39
Re: dobře se podívej
>:D ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 14:41
Re: dobře se podívej
Jak milovat?... zbičovat... :-)
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 14:55
Re: dobře se podívej
>:D . Umučení Krista 2 ? >:D
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 16:00
Re: dobře se podívej
Nechci byt vtiravy, ale co vsechno ma umet ta krasavice? Existuje nejaky seznam dovednosti, ktere by mela zvladat?;-)
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:10
Re: dobře se podívej
:-) jasně: musí být krásná a reprezentovat, musí umět vařit pivo, utáhnout pluh, porodit a vychovat děti, svědomitě a často plnit "povinnosti" :-) , dobrou krmi v kteroukoliv denní i noční hodinu připravit, starat se o zábavu, dotáhnout to na Miss Universe, vydělávat hodně peněz, postavit dům, zasadit strom, málo žrát... :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 16:12
Re: dobře se podívej
Me teda zajimaly jen ty "povinnosti";-) To ostatni si zaridim sam:-)
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:18
Re: dobře se podívej
nesmíš to brát tak vážně ;-)
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 16:25
Re: dobře se podívej
Z toho jde až strach. To je vážně nutný, kupovat si celou hospodu, když chci jen jedno pivo? :-(
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:30
Re: dobře se podívej
:-) zkus to podrobnějc, prosím...
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 17:13
Re: dobře se podívej
...teda já nevím, jestli už to není za lajnou, ale před pár lety jsme s kolegy piplali expertní systém obecného vyhodnocování rentability. A zákazník se dožadoval důkazu obecné použitelnosti. Tak jsme mu prohnali počítačem manželskou instituci. No, vyšla jako neperspektivní investice, protože náklady na 1 ks povinnosti byli téměř kvadraticky nepřímo úměrné délce jeho trvání... :*)
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 17:28
Re: dobře se podívej
no :-) manželství je věc spíše citová, než rozumová.Teda většinou. Takže čistě pragmaticky se nevyplatí-to souhlasí. A propos: jak nahlížíš na rentabilitu vlastnictví Roomstera? :-)
neregistrovaný "jirka"
29. 5. 2006 17:54
Re: dobře se podívej
Já jsem v tomhle asi nudně monotónní. Pokud má sloužit firmě nebo živnostníkovi, tak hraje roli, poměr pořizovací ceny a provozních nákladů, vůči četnosti nahodilých poruch, vyřazujících auto z provozu. Čím víc je tržba za transport penalizována za nedodržení termínu, tím je větší riziko, používat k ní auto téhle kategorie. Na to mi přijde málo robustní. Jako rodinné auto, si ho představit nedovedu, protože mě nevyhovuje kastování vnitřního prostoru. Prostě bych měl vpředu pocit panského kočí. V této souvislosti, si ho ale naopak dokážu představit jako drožku, kde lze vcelku snadno instalovat bezpečnostní přepážku, mezi taxíkářem a pasažéry. :-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 18:44
Re: dobře se podívej
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GP"
30. 5. 2006 08:47
Re: dobře se podívej
:yes: :yes: :yes: konečně někdo řekl co jsem měl celou dobu na mysli a neuměl vyjádřit ... kastování vnitřního prostoru, to je ono :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 16:25
Re: dobře se podívej
Ja se radsi vzdycky zeptam. Jeden nikdy nevi, jestli se nedozvi neco novyho;-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2006 16:01
Re: dobře se podívej
... PR Mengele..:-) :yes:
neregistrovaný "nielblack"
29. 5. 2006 16:32
Re: dobře se podívej
tenhle prispevek nema chybu :yes: a navic je vice nez pravdivy a kdo to nevidi tak je mi ho lito - skvele mari
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:35
Re: dobře se podívej
ó děkuji. Toho si vážím :yes: ;-)
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2006 14:28
OT: BMW X5 téměr bez maskování
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 14:32
Re: OT: BMW X5 téměr bez maskování
Ach jo. Kam se poděl ten krásný nadupaný suverénní terénní sporťák? :-( No, počkám si na oficiální fotky...
neregistrovaný "don Pedro"
29. 5. 2006 15:52
OT: Roomster live poprvé - a naposled.
Tož byl u nás v provinčním městečku střediskovém na severovýchodě naší milé země takový malý autoslónek. Mezi jinými vozy zde byl aj henten škodovácký Roomster. A mé pocity z něj? Zde jsou: Zepředu milý pohled, pjekná maska, zadní kukuč taky celkom ujde, z boku bohužel obludka, jako dvě auta splácnutý omylem dohromady. Pak jsem vlezl dovnitř. Předními dveřmi na sedadlo řidiče. A moc dlouho jsem se tam teda neohřál. A ne proto že by mne ostatní návštěvníci z důvodu nedočkavosti tahali ven. On ten vnitřek přátele jest jak z obludária, opravdu hodně nehezkej. A korunu tomu dodá černě pogumovaný plech (či co to je)v okně předních, jenžto tvoří ten extravagantní oblouk zvenčí. Můj verdikt: na fotkách a v TV se na to ještě dalo jakžtakž koukat, live jest to bohužel špatná komedie (v tom lepším případě). Nu a páč mi to nedalo tak jsem ještě chvíli zevloval kolem, špicluje ušiska co tomuhle vozu říkají jiní člověkové. A kladný názor jsem nezaslech ani jeden. Tož tak s Roomstrem.
P.S. Byl tam aj Velký Puntik od Fiatu, a to je panečku jiné kafe, ale o tom jindy a jinde - tady se to nehodí. TT.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "mari"
29. 5. 2006 16:01
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
:yes: skvělý postřeh: ten pogumovaný plech... Ten asi nejvíc vystihuje podstatu toho auta. Takže je to jasný: špatná věc ve špatný čas na špatným místě.
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 17:52
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
Pogumovaný plech?? On růmstr půjde taky vyplachovat hadicí jako Wrangler? :-)
neregistrovaný "mari"
30. 5. 2006 08:39
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
:-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 5. 2006 16:03
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
done Pedro, však já už od Lipska tvrdím, že jsem tam seděl jen v jednom horším interiéru...v ibize. ;-\
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 16:25
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
No vidíš, a já byl celou dobu z Roomstera na rozpacích... a od té doby co jsem si ho prohlédl live jsem ujištěn, že mise se zdařila na výbornou. A to upozorňuji že se jednalo o předváděcí vůz bez alu kol, barevných potahů, extra výbavy a jiných zhezčovátek. :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 5. 2006 16:33
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
Sakra... jedu se na něho podívat. Prolezu ho a zejtra tu napíšu. To by bylo, aby si ho Mari a don Pedro nezamilovali... :-)
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 16:41
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
>:D tady někdo bodá do vosího hnízda :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
29. 5. 2006 17:28
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
Můžeš prolézati jak chceš, to co jsem viděl jsem viděl a NEODVOLÁM, už můžeš chystat hranici.
neregistrovaný "IT"
29. 5. 2006 18:37
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
Ono je jedno,jestli se do toho 5 nebo kolik lidí na netu zamiluje či nikoliv.Podstatné je,jestli se to bude prodávat a protože nejsem akcionář,je mi to docela jedno,nicméně z pohledu české ekonomiky by nebylo špatné,pokud by se všechny vyvezly do západní části EU. ;-)
29. 5. 2006 18:47
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
Možná, že na to, aby byl člověk fandou a držel palce k co nejvyšším prodejům, nemusí být ausgerechnet akcionář ;-) Jinak s tím vývozem souhlas :-) Všechny se asi nevyvezou... ale bude o ně zájem určitě i tam...
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2006 17:51
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
Počkej, až si tvůj příspěvek přečte Tom. Napomene tě, že máš na konci o jedno "T" méně ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
29. 5. 2006 18:37
Re: OT: Roomster live poprvé - a naposled.
Na dvě T mám copyright já, Tož Tak.
neregistrovaný "Marvin"
29. 5. 2006 17:38
Dotaz?
Nevi nekdo dokdy bude Skodovka delat Oktavku I (tedy Tour?)
Dik ....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KREMO"
3. 6. 2006 23:45
Re: Dotaz?
myslim,ze max. 2 roky.rozpraval som sa s jednym predajcom
29. 5. 2006 18:19
TAK, JAK TO JE?
Je to dobrý. Je to výborný. Velkej šmrnc, úchvatná linie střechy, všechno na kastli dotažené. Za volantem - poměrně skromná sedadla, ovšem výborně se na nich sedí. Přístrojovka přesně ják má být, žádné pentle, vše účelné, praktické. Rámovací guma, tvořící tu parádičku na bočním okně je zcela přirozeně zakomponovaná do okna. Ohledneš se a fakt vidíš krásně ven. Vystoupím - zadní dveře, okno, paráda, paráda, opět zde akcentuji střechu auta :yes: Optické těžiště auta zboku je právě až v zadních dveřích... přesně, jak se nám to líbilo na konceptu... Vzadu je trochu víc místa než v prodloužené verzi A8 :-) Fakt... sednu dozadu - a mohu si dát takřka nohu přes nohu... na šíři je to ovšem jen pro dva, logicky. Uprostřed jen s anorektičkou... Krásný výhled do stran i dopředu... vystupuji a uvědomím si, že sedadla jsou pěkně vysoko... je to moc pohodlné. Odklopím víko kufru - velkej, velkej prostor. Je ve stříbrné... šíleně mu to sluší. Úplně se vidím, jak tam dozadu letěj věci na víkend někde v horách... Roomster je vynikající trefa. Nejde ani tak o to, jestli se ti dnes líbí, nýbrž o to, zda tě sejme za tři roky... A v tomto úhlu je Roomster stylotvorný, jak málo co, zde. Ano, souhlasím s testem, Roomster vlastně vytváří novou třídu - trochu menší než MPV, praktičtěšjší než bežnej hatch v malých vozech. Ptám se jaká je odezva - prý velká, již přijali objednávky... Hlavní poznatek - obrovskej prostor pro nohy vzadu, překrásná přední kapota a střecha... boky budem milovat a bude je napodobovat konkurence, velmi podařený posaz za volantem. P.S. Být ve verzi ROOMSTER-CROSS (plasty a 4x4), nestačej ho vyrábět...
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 18:34
Re: TAK, JAK TO JE?
Rychlý jako blesk :-) :yes:
29. 5. 2006 18:47
Re: TAK, JAK TO JE?
:-) :yes:
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 18:35
Re: TAK, JAK TO JE?
Roomster 4x4 jooo, to by bylo překvapení do Paříže jako bejk :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
29. 5. 2006 18:51
Re: TAK, JAK TO JE?
Tož ogare jsi muž činu, to chválím a oceňuji:yes: Nicméně, nicvíce tvé oko není mé (a naopak). A tudíž NEODVOLÁM, Mistr Jan jest vzorem mým. Tož tak. P.S. Nač páchati crossový Roomster, gdyž bude (doufám) Yetti - a to je ouplně jiná písnička než Roomster. Jen by si měli škodováci pohnout, aby je nepředběhla Dacia (koncep se jim poved hezky), případně jiná automobilka. Neb v této třídě, nazvemě ji třeba "outdoor", jest pole ještě poměrně neorané a viděl bych tam tudíž budoucnost (s bioethanolovým motorem, ať to v lese veverkám a podobné havěti tolik nesmrdí). Roomster je jen (dejmetomu) trochen načančaný a extravagantní "užitkáč". TT
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 18:56
Re: TAK, JAK TO JE?
Na Yetiho jsem také myslel. Problém ale bude v tom, že Yeti je vzhledem k velikosti menší Fabie konkurent spíše pro Pandu 4x4... tudíž Roomster 4x4 by nebyl od věci :yes:
neregistrovaný "mari"
30. 5. 2006 09:09
Re: TAK, JAK TO JE?
Dobrý no... A co říkáš na Ford Transit... ;-) :-) V tomto kontextu zjistíš, že každý auto ve kterým "účel světí prostředky"(tedy tvar) je vlastně krásný. Pak ovšem jsou diskuze na téma "líbí/nelíbí" bezpředmětné... Jenže estetika celku je důležitá. Je to potřeba dát ulevit očím od hnusů a paskvilů -kterýma je svět zaplaven. Krása je věčná. Antičtí umělci by nikdy nedosáhli věhlasu, kdyby namísto překrásných děl vytvořili samoúčelnou ohavnost. Ta by zapadla prachem ještě dřív, než by byla dokončena. Říkám samoúčelnou, protože Roomster byl navržen tak, aby doslova šokoval. Slučuje dva nikdy nespojitelné světy: totiž auto může být primárně koncipováno jako osobní, nebo jako užitkové. Užitkový vůz může být krásný, jestliže nezastírá svou funkci a nehraje si na nic jiného. Pokud tvrdíš, že každý tvar Roomsteru je přísně účelový, pak já tvrdím že takto pak můžeme nahlížet i na Kiu Rio, Daewoo Lanos-nebo cokoliv jiného... I touha po odlišení musí mít své hranice. Jinak se může stát, že jednoho dne vyjede auto ve tvaru exkrementu. Já takovým věcem netleskám-protože prostě nemůžu. Je možné že už mám unavené oči, ale o to víc bažím po krásných(nebo alespoň) snesitelných tvarech...
neregistrovaný "jirka"
30. 5. 2006 09:18
Re: TAK, JAK TO JE?
...zmíněný tvar v přímkové formě, je sice aerodynamicky a pevnostně výhodný, legislativně však naráží na předpis o stírané ploše čelního skla a výhledech na vnější zpětná zrcátka, explicitně k zrcátkům potom na definici vnějšího poloměru otáčení. Tak nevím, nevím, už s tím kdysi narazil kolega Collani... :-)
neregistrovaný "mari"
30. 5. 2006 09:27
Re: TAK, JAK TO JE?
:-) teď se tomu směješ, jenže ... Jen si představ, že Tě Roomster ráno čeká na parkovišti...Dokonalý začátek dne :no:
neregistrovaný "jirka"
30. 5. 2006 10:00
Re: TAK, JAK TO JE?
No, já už jsem na tvary dost otrlej z Imprezy. Jinak, to nebyl smích, to byla jen technická poznámka, k možnostem úletů designérů. A že už to taky zkoušeli... ;-)
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2006 14:56
Re: TAK, JAK TO JE?
Bude se... nám líbit, uvidíš. Jinak jsi napsal moc pěkné věty :yes:
neregistrovaný "RS"
30. 5. 2006 15:35
Re: TAK, JAK TO JE?
mari, měj trochu soudnosti. :no:
neregistrovaný "mari"
30. 5. 2006 16:49
Re: TAK, JAK TO JE?
:-) jak si představuješ soudnost? Vlastnictvím Roomstera? :-!
neregistrovaný "mari"
30. 5. 2006 16:47
Re: TAK, JAK TO JE?
:-)
neregistrovaný "Mario"
30. 5. 2006 16:23
Re: TAK, JAK TO JE?
Taky jsem slyšel že již přijali objednávky... Jedenkrát nějaký Kulhánek a dvakrát mlékárna Kunín... >:-[]
neregistrovaný "Mario"
30. 5. 2006 16:24
Re: TAK, JAK TO JE?
Tohle měl být ke GTIho ejakulátu o kus výš...
neregistrovaný "Rider"
29. 5. 2006 19:17
Redakce, redakce
Tak nevím, ale nejsilnější ropák a zrychlení za 14,7, tak tomu říkám podpásovka. Zase si někdo spletl řádek a napsal ůdaj zrychlení verze 1,4PD/59kW. Pánové Rooomster s tímhle motorem dá 100 za 11,5sekundy. Tak to opravte a nedělejte mu ostudu. Také jsem měl tu čest vidět a sedět v něm. Chtěl jsem se i projet, ale byla tam šílená řada, takže nic. Ale se základní 1,2 asi žádná sláva. Jinač vypadá moc hezky a ohlasy byly velmi pozitivní. Jiný kraj jiný mrav. Můj favorit je však benzínek 1,6, na ten se těším. Ale už jsem to někde psal, není to můj favorit, ale smekám. >:D >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Šumící tráva"
29. 5. 2006 19:30
:-/
dneska sem viděl Roomster naživo... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "X"
29. 5. 2006 20:07
Skoda je dobra leda pro volice CSSD a podobnou chamrad
Skodovka je stejne dobra leda pro cigose a socky... :-) Asi proto to take v Cigosske republice vyrabeji >:-[]
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Pepa"
29. 5. 2006 21:09
Re: Skoda je dobra leda pro volice CSSD a podobnou chamrad
A jak Ti jezdí Tvůj "žigul"....? ;-)
neregistrovaný "RS"
29. 5. 2006 23:06
Re: Skoda je dobra leda pro volice CSSD a podobnou chamrad
Tak to ti musim s politovanim rici, ze Topolanek jezdi ve Superbu ;-)
neregistrovaný "X"
29. 5. 2006 23:54
Re: Skoda je dobra leda pro volice CSSD a podobnou chamrad
Vzdyt to pisu... neni ti snad neco jasneho na slove "chamrad"? V tom pripade doporucuji pouzit slovnik, noumo!
neregistrovaný "Alessio"
30. 5. 2006 08:53
Re: Skoda je dobra leda pro volice CSSD a podobnou chamrad
slovník nepotřebuje, protože ty mu tady dost názorně význam "chamraď" vysvetlujes vlastnimy nazory
neregistrovaný "RS"
30. 5. 2006 10:54
Re: Skoda je dobra leda pro volice CSSD a podobnou chamrad
:yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
30. 5. 2006 15:42
Re: Skoda je dobra leda pro volice CSSD a podobnou chamrad
Nemám rád ČSSD, jsou to skoro komunisti, a ani je volit nebudu, ale to, že píšeš, že škodovka je dobrá tak pro cigany, tak tos *** *. Máme doma dvě Škodovky, a jako černej si nepřipadám a hluboko do kapsy taky nemám. Jsi jen obyčejný *, sociál a volič KSČM *!!!
neregistrovaný "RS"
30. 5. 2006 16:00
Re: Skoda je dobra leda pro volice CSSD a podobnou chamrad
Nebudu komentovat ... ale celkem od srdce jsem se zasmál >:D
neregistrovaný "franta"
30. 5. 2006 18:55
Re: Skoda je dobra leda pro volice CSSD a podobnou chamrad
a pre ciganov a komunistov.je to smejd za nekrestanske penaze.
neregistrovaný "sepo"
30. 5. 2006 09:32
skoda ze
... skoda za nechystaju Oktaviu RS 4x4 [tdi aj 2.0]... to by bolo auto na uvazenie trebars v combiku .... a toho spustania blinkrov pri prudkom brzdeni ab sa to nesustalo pri prudsom brzdeni pri sportovejsej jazde .. ale to budu mat snad vychytane
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "prochy"
30. 5. 2006 21:56
připojení externího zdroje (např. iPODU)?
Takze USB, nebo nejaky audio-in?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "chrchla"
31. 5. 2006 05:15
škoda
škoda peněz za takové pekáče. v práci jezdím s oktávkou 1,9tdi(novou) a doma mám opel omega 2,5td za pouhých 90 000. proti oktávce je to hyperluxusní vůz proto je škoda vydávat za škodu peníze.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marferr"
6. 6. 2006 19:22
Tdi
Já vim ze uz jste to mozna videli a za je to stary, ale ja jsem videl tu Octavii RS s 2.0l tdi, jak se o ni asi pred dvema mesici psalo na strankach Skody.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "markéta"
17. 6. 2006 11:00
podívejte se hned !§DŮLEŽITÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
:-( :-( :-( STÁHLA JSEM SI OKÝNKO U oCTAVIE A SPADLO MI ÚPLNĚ DO DVEŘÍ A NEJDE VYDĚLAT JAK SE ROZKLÁDAJÍ DVEŘE?JE TO CENTRÁL!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petr"
17. 7. 2006 18:32
nine
dobry konecne se probrali!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nine"
17. 7. 2006 18:33
dobry
Rozbalit vlákno
0