Novinky
Mýlíš se, GTI má pravdu.Můj soused občan SRN zatáhl na 3 dny ruční brzdu u koncernového skvostu Škoda Fabia 1,2 HTP a fakt se mu auto nerozjelo.Gumoval až na plato odtahové služby.Rozchodil to cca. za 1200kč.
Pravda je taková, že já to dělám auto má 200 000 a startér původní na to kolik ušetřím nehledím. Jde přece o to co jsem napsal když milion aut ušetří ždibec tak je z toho velkej ranec 😉
Jinak zhasnutí motoru a propálení paliva je v závislosti na motoru běžně je to 15-40 vteřin stání s předpokladem stání další minimálně minutu.Není to, ale o tom zhasínat na každý křižovatce, ale v nepohyblivý koloně by to lidi dělat mohli!
P.S. Nejsem Bursík 😉
Jinak zhasnutí motoru a propálení paliva je v závislosti na motoru běžně je to 15-40 vteřin stání s předpokladem stání další minimálně minutu.Není to, ale o tom zhasínat na každý křižovatce, ale v nepohyblivý koloně by to lidi dělat mohli!
P.S. Nejsem Bursík 😉
Myslim, ze jako za tezke penize si koupite priplatkovou vybavu stopAndGo a po ctvrthodine v kolone to automatika vyradi z provozu, protoze baterka bude vycucnuta. Zadne garance, ze s tim projedete krokem severojizni magistralu vam vyrobce jiste neposkytne. Technicky to jiste funguje. Otazka je, zda se to i vyplati. Myslim tedy uzivateli. BMW si to jiste necha zaplatit slusne.
Stop and start nedava smysl bez hybridni casti, ktera kdykoli umozni okamzity odjezd pouze na elektriku, bez startovani. Docela by mne zajimalo jak dlouho vydrzi aku letni kolonu - svetla, klima, kazdou pulminutu startovani. Prezije alespon 1/2 hodiny?
Mimochodem, az do vas nekdo zezadu tukne a vy sesrotujete vuz vpredu, mozna budete prekvapen ze policie bude zjistovat, zda jste mel zabrzdeno a pokud ne, budete spoluvinikem.
blbost! ked zapnes elektronicku rucnu (trebars u renaultov) tak sa ti automaticky odisti v momente ako sa pohnes, takze "rozjizdeni" do kopca je este jednoduchsie...
Jestli si mysli te ze BMW jw blbi tak ty vase trabanty tunersky nevonej zrovna pu fialkach takze BMW M5 ma 506koni pritom ze ten vas trabant nema ani 5 >😒] jo a da se srovnavat s novim Porsche turbo.Jako vy si myslite ze je to hovadina me teda nepripada ze treba M5 je blbe.
pisu bez hacku a carek :yes: :yes: :yes:
pisu bez hacku a carek :yes: :yes: :yes:
Souhlas :yes: Na sterac vetsinou staci obyc interval, sviceni se da nastavit na trvalo abys nezapomnel, motor si vypnes az budes chtit, podhustenou pneu odhalis i okem a bez rucky je to na snehu nekdy zajimave. Kdyby radsi zacali montovat seriove klimu a elektriku v oknech bez priplatku u vsech aut. Nebo jeste vetsi vychytavka...dostatek odkladacich ploch a dlouhe sedaky.
osobně tohle nechápu: auto už za tebe začne stírat, když uzná za vhodný, svítit, když uzná za vhodný, chcípne motor když uzná..., hlídá tlak v pneu, jako bys byl dement, kterej si ho neumí změřit.. ..za chvíli si za tebe asi i uprdne..není to už trochu pakárna?? to ani nemluvím o tý ručce. člověk už si ani nemůže v případě nutnosti moct pomoci mech. ruční brzdou, fuj. tohle do auta teda nechci. :no:
Ještě se mi nstalo, že bych opouštěl vozidlo a nezatáh´ruční brzdu... ty mě tedy šokuješ. Výjimku dělám jen v garáži (myslím vlastní). To je přece zásada. Měli bychom se tu k tomu vrátit.
A taky když bude v hodně prudkym kopci? Nerozjíždím se pomocí ručky (za chvíli bude elektronická už ve všech autech, takže jsem zvědavej na ty co jsou zvyklí se přes ní rozjíždět), ale podržením na spojce... Alternátorstartér bude mít hroznou radost, že se rozjíždím na jeho výkon... Doufám, že to jako v Citrónu půjde vypnout... Mám totiž v plánu si jednou BMW koupit - U4 in love with 125i...
presne tak, este len doplnim, ze v momente startovania (asi sekunda) sa spali viac benzinu ako za par desiatok sekund na volnobehu... 😉
Auto vezme z jednu hodinu na volnoběh asi litr benzínu. Když budeš na každým semaforu vypínat motor, věčným stratováním podstatně snížíš životnost startéru. Ten ti budou muset v servise vyměnit, jenže se kvůli němu zatíží životní prostředí mnohem víc - vyrobí ho někde ve fabrice třeba v ČR, pak ho pošlou do Japonska/Německa/Francie..., tam ho zabalí do krabičky a pošlou do tvýho servisu. Tak to zvaž
odhalil jsem Tě: Bursíku 😄 PS: jinak má každý samozřejmě možnost volby: otočit klíčkem přece není zase taková práce...
Hele kdybyjste radši místo toho krafání taky zhasínali motom když se to vyplatí. Vždycky si směju, když stojím někde u uzavírky na semaforech jak to těm tupcům předmnou nedojde, když čekají na zelenou která se tam rozsvítí jednou za 3 minuty a kolona se potom pohne o tři auta a kamion 😐
Tohle neni o ušetřenym deci benzínu až to bude mít 99% aut a ušetří to každýmu deci tak se to už myslím vyplatí protože milion krát deci už je sakra benzínu !!!
Tohle neni o ušetřenym deci benzínu až to bude mít 99% aut a ušetří to každýmu deci tak se to už myslím vyplatí protože milion krát deci už je sakra benzínu !!!
Já spíš nechápu k čemu tohle mít v autě to jako na každy křižovatce bude zhasínat motor?? A navíc nevím jak bych ocenil po koupi nové 535 to deci nespálenýho benzínu >😒]
Já to tak teda nedělám. Auto na rovině na neutrál přece stojí samo tak je docela zbytečný tomu pomáhat. To je jako bych pokaždé když parkuju zatahoval ruční brzdu.
Já to tak dělám. A soudím, že je nás takových většina. Nějak to musí poznat, že mám opravdu v úmyslu stát. Navíc se pořád zvyšuje podíl automatických převodovek a tam se na brzdě před křižovatkou stojí normálně.
Spíš bych si tipl, že za každodenní hodinové popojíždění v koloně s neustále rozsvícenými světlomety bude posílat akumulátor tisíce děkovných dopisů.
Spíš bych si tipl, že za každodenní hodinové popojíždění v koloně s neustále rozsvícenými světlomety bude posílat akumulátor tisíce děkovných dopisů.
takze StopAndStart je trochu lepsi a nikdy sem nevidel semafor na kopci to nedava smysl. 😄 Ale trabant s tim kdyz ujedu 2km jecela planeta v haji ale ne zelenim ale cernym. 8-s 8-s
pisu bez hacku a carek