Novinky
0
marketing? PR? Ty přece potřebuje a využívá jen VW, není-liž pravda, že, TTTome? >😒]
0
😄
0
Crr, crr, crr.. Pete vstávej, je 21.století >😒] 😉
😉 :yes: Nastal ten správný okamžik začít otevírat Evropanům oči. >😒]
Pokud se tedy považuješ za evropana... nevím kam jsi koukal ještě minulej tejden... pamatuji totiž tvé mastusbace nad Francouzskou produkcí... že by kleklo pérování?... jinak, rozkoukanej evropan... a těch je na silnici mimo tebe, naštěstí hodně... ví přesně s čím jezdit... Hlavně je potřeba rešit otázku v čem je třeba BMW pro slepce... myslíš třeba tím, že vyrábí v segmentu střední třídy jak sedan, tak combi, coupe i cabrio? Nebo ti vadí, že svá vozidla vybavuje dvojím pohonem kol... či snad za slepotu považuješ bezpočet nabídky motorů? Nebo snad variantu M3?... Jo, je to úplně jinak, pokuoušet se získat evropskej trh lze jen, pokud máš v premiovce a ve střední třídě víc, než jednu karoserii, jeden benzín a jednu naftu...
Pérování nekleklo, nemusíš se strachovat. Nicméně díky za tvou starostlivost. A tvůj maloměšťácký obstarožní názor na dobývání EU trhu asi nikoho nezajímá, tak proč mi ho vlastně píšeš? 😄
Jěště, žes napsal to - asi >😁 ... věř, ZZ, tvé myšlénky jsou víc o chtění, než o realitě... čas tomu chtění nastaví zrcadlo... jako každému... tehdy se tu budeš moci upřímně vypsat... zatím je to jen snaha o postoj 😄
Bla bla bla, taťka promluvil.. Cos říkal? Foukal tu nějak vítr a já ti nerozuměl. PS: Zase skvěle píšeš k tématu :no: Holt máš pevný postoj... 8-s
Jo, to mám 😉
Jde o to, jestli je to opravdu pevný postoj.. možná jo spíš zkostnatělost, všeobecná stařecká nechuť k novinkám a neochota přijmout fakt, že se svět za posledních 30 let radikálně změnil 😉
Neblázni Tome >😁 neříkám, že mutuju >😒] , ale ještě mám rozpoznávací schopnosti v šusu >😁 😉 :yes: Radikálně? Pár jedinců se tu snaží o úsměvné radikální postoje k autům... to ano... ale to nepovažuji za změny na mapě světa... 😉 :yes:
Brácho, netuším sice Tvůj přesný věk, ale řeknu Ti jedno.. naprostá většina lidí s padesátkou a víc na krku má tyhle problémy, ale přiznat si to nechce 😉 Automobilová mapa světa? Ta se mění ukrutně rychle, hlavně její těžiště!
Já mám své těžiště poměrně uspokojivé orientované - do Evropy. To není špatné, co? P.S. Ty bys mě rád viděl ve Velorexu >😁 , viď :yes:
GTI skus sa na to pozriet aj z druhej strany...co ak je pre zakaznikov jeden naftak a tri benziny dost? myslis, ze by VW malo aspon take predaje v takej cenovej hladine ako lexus s tymito motormi? zabudni...
Nějak ti nerozumím, ale vím bezpečně, že s jedním benzínem a jednou naftou toho v Evropě nedokáže nikdo moc...
Zkoukni prodeje Lexe v ČR, ale zejména v celé Evropě.. ale než to uděláš, tak si připrav noVVý tanga >😒]
Mám na mysli meziroční změny
Fandové tvého kalibru... kteří si koupí nováčka na trhu... tohle se naplní a začíná tvrdá facha na zlepšování prodejů po setinkách procenta... roky dřiny... desetiletí...
Pokud vím, tak na image Lexusu pracuje už dávno TTTom & spol.
Ono ani tak nejde o image Lexusu, jako spíš otevřít oči těm, kteří koukají jen k německému trhu... Image má Lexus daleko lepší než celá německá trojka. O tom není žádných pochyb...
Kolega ZZ se vznáší v oparu Saké... >😁 Dopřejme mu mladickou nerozvážnost... Hele... imidž... je důležitý v lokalitě o níž jde. Imidž na ostrově Fidži ti je tady v Evropě k ničemu... Musíš jej postupně vybudovat... Chce to širokou nabídku modelů a možnost variant, musíš mít historii..., musíš mít zázemí, musíš vytvořit "obsah" auta... pak to může začít postupně fungovat... a co je nejtěžší? - vplouvat tu do řeky premiových, dokonalých produktů s takřka dokonalým imidž - MB, BMW. Tak koho myslíš, že můžeš oslovit ve střední třídě jedním modelem na dvou motorech (jedna nafta, jeden benzín)... koho? P.S. Podívej na AUDI... jak na sobě usilovně pracuje opravdu desetiletí... a v Německu stále jeho vnímání nedosahuje intenzity vnímání MB, či BMW... Cti tradici, nešilhej, přitom registruj snahu schopných rozšířit tvůj autoobzor, ano Lex je nutno brát do úúvahy... ovšem klid... asi ani netušíš, co je BMW... soudím tak podle tvých vět... zatím zkus vypočítat variantní nabídku třeba BMW3 - prokombinuj karoserie, motory a pohony... pak tu napiš číslo. Určitě bude dvojciferné... Jak je prosím tě na tom IS?
Jo, Audi... chtělo by a moc... tak moc se snaží. Píšeš to velmi dobře. Upachtěný nudný design, průměrná technika a nadprůměrné ceny. Zajímavé, že tu jiné napadáš za jejich zálibu v číslech a ty se tu veřejně ukájíš nad kombinacemi. Pokud máš na sobě kombiné, tak jsi kombinátor na druhou 😄
Pokud sis zatím vybíral autíčka do sbírky Burago, chápu tvůj rezervovaný postoj k široké nabídce BMW. Ostatně obdobně má širokou nabídku každá evropská automobilka... No AUDI bych sice necharakterizoval, jako ty, ale oba asi vnímáme ten dokonalý tah na branku... který tedy trvá (což je logické) tolik let... Zde alespoň spatřuješ, jak je těžké dosáhnout výsledků BMW či MB. Měl bys umět nacházet správná patra. P.S. Jo, máš pravdu, činí mi radost moci kombinovat... třeba při sestavování konkrétního vozidla.
GTI -KOMBIN'ATOR >😁 >😁 >😁
>😁 Ty si to pleteš s inseminátorem >😁 >😒] :yes:
Ne ,ne nepletu jen Tě vidím v hnědém kombine po babičce jak si hraješ na Apoštola a kombinuješ výbavy 1,2 HTP s el.okýnkama a hlavně ABS-vc radši né aby to nestálo jak ve Wolfsburgu bungr... :-!
>😁 Jo, raději ne 😉
GTI viezol si sa niekedy v lexuse? odpovedz priamo, ano alebo nie...
Výslech? Proč tě to zajímá? Proč tě třeba nezajímá, jestli jsem se vezl v Passatu... nebo v čemkoliv jiném?... Kde bereš odvahu k této otázce? Jak si představuješ diskuzi na auto.cz?... že ti každý napřed vypíše s čím jezdil a s čím ne? Klid mišo... vím kam míříš... když ti napíši, že ne, budeš jásat, že o Lexu přece nemohu nic vědět, když ti napíši, že ano, budeš křičet, že nedokáži napsat pravdu o tom, že dobře jezdí... Takže tvá otázka je o ničem. Nauč se prezentovat myšlénky, o to méně dávej infantilních otázek. P.S. Mišo, vezl jsi se někdy ve Fabii? 😄 😉 :yes: Doufám, žes pochopil naivnost dotazu... P.S. Chceš-li porovnání pocitů z jízdy..., pak na nejvyšší příčce bude bavorská trojka... ale tohle já zrovna nechci tady a teď psát... my tu neporovnáváme jízdní pocity, nýbrž útok na premiovou střední třídu... jednou variantou karoserie se dvěma motory...
vies GTI, nikdy by som si nedovolil zhodit napr. novy VW passat, ked som sa v nom neviezol...ok, jasne, mozem mat nazor na to, ci ma dajmetomu oslovi dizajnom, alebo aka farba mu sekne, ale nedovolil by som si prorokovat mu uspech alebo neuspech, pripadne zhadzovat ho a fabulovat o nom hluposti len preto, ze VW nieje moja oblubena znacka...ako som si z toho, co casto a rad pises vsimol, odsudzujes, resp. zosmiesnujes ludi ktori pisu nazory myslienkovou a logickou stavbou podobne tebe...vysmievas sa im, ze nemaju na nic ineho ako na bazarove auto, ze nezarabaju dost na nove auto a podobne...takisto ti mozem napisat, ze predsa v diskuzii nejde o to, kto kolko zaraba...pricom v 80 percentach tvojich prispevkoch sa odbavujes na druhych, ze na auto o ktorom diskutuju - nemaju peniaze... unikaju ti suvislosti GTI, svoj nazor vydavas za absolutnu pravdu...to je ale tvoj problem. apropos passat, mali sme v rodine jeden, od nova kupeny a bola to hroza, ked uz riesime passat...co ma zaraza ( a zrejme nie jedineho, sudiac podla prispevkov inych na auto.cz ) je to, akou demagogiou o VW sa prezentujes...a myslim si, ze je stale lepsie pre automobilku, ked ponuka styri motory spickove, ako desat slabych, nespolahlivych a hlucnych...okrem toho, ked uz pises o tom, kto pise infantilne, precitaj si po sebe niekdy, co pises o apostoloch, guru-och a kompletne produkcii VW, kamo... 😄 ako 5rocny chlapec v skolke... ani neviem, preco som sa tak rozpisal v reakcii na tvoj prispevok 😉 😄 >😒]
Pěkně jsi se rozepsal 😄 ... ale všechno, mišo špatně. Tak především neodstřeluji IS. Opakovaně tu píši, že je to technicky auto na vrcholu doby. Píšeme tu o tom, že Tom a spol. tu řadí IS do stejné roviny s BMW a ostatními premiovkami Evropy ve střední třídě... což opravdu tedy jaksi je trochu mimo, zejména s odkazem na šíři nabídky. Kdes, mišo, koupil, že jsem v Lexu nejel? :no: Kdes koupil, že tu lze psát jen o autech v nichž jsi jel? :no: Jakto, že tě doma nenaučili chápat text?.. pochopit spodní proudy, humor, lehkost, nadstavdu atd... I tobě musím teď psát, aby sis před každý příspěvek (od kohokoliv) vložil text "podlé mého názoru"?... Mišo, mišo... jak pětiletej kluk ze školky... 😉
no vies, faktom ale zostava, ze LEXUS medzi premiove znacky nesporne parti a ked uz nic ineho, urcite sa kvalitou a prevedenim vyrovna BMW...dovolim si tvrdit (na zaklade testov, statistik a pod.), ze ho aj predci...ja som netvrdil, ze mozes pisat len nazor na auta, v ktorych si sa odviezol, to nieje pravda. pisal som, ze by som si nedovolil zhodit auto, v ktorom som sa neviezol a to je rozdiel, neprekrucaj moje slova mily brachu 😄 to, ze si sa v Lexuse neviezol je evidentne uz z toho, ake nazory na lexus prezentujes...neviem, ci naozaj nemam zmysel pre humor, GTI, ale naozaj mi nepripada nic vtipne na tom, ked sa niekomu vysmejes, ze je bazarovy kovboj, alebo ze sniva na papieri...a uz dost, vazne sa mi nechce viest nezmyselny flamewar na temu kto je s GTIm a BMW a kto proti...ok? 😉
Jéé, tys asi nepochopil, že GTI nezhazuje techniku a kvalitu Lexusu. O tom přece nikdo ani nemůže pochybovat (vždyť patří Toyotě!!!), ale je prostě fakt, že pokud máš jednu karoserii a dva motory, tak nikdy neukousneš takovej podíl na trhu,jako když máš možnost vybírat z daleko většího množství. To mi přijde logický,ne? Pletu se?
Otázkou je, jestli preferovat co největší tržní podíl před výnosností.. otázkou je, zda Lexus náhodou neusiluje o "slíznutí" smetany u nejvýnosnějších motorizací a výbav a zavedené konkurenci zatím(!) záměrně neponechává prostor.. Lexus nemusí hledat a vyplňovat mezery na trhu, Lexus utočí na střed trhu 😉
Ad absurdum: To mam jako misto Pink Floyd poslouchat Karla Gotta, protoze ten vydal kolem 200 desek, zatimco Pink Floyd jenom 15? Vase premysleni mne opravdu neprestava udivovat. Nechci tady slepe hajit Lexus, ale ta Vami oslavovana maximalni individualizace se mi zda taky zbytecna, stejne to dopada tak, ze jednotlive prvky vybavy byvaji v paketech, takze pak musite kupovat veci, ktere stejne nechcete. Btw Lexus IS se delal ve dvou karosarskych variantach, takze se da predpokladat, ze SportCross opet bude, do soucasneho se pak v USA montuje jeste 3,5 l motor. A o kabrioletu a IS s osmivalcem z LS460 (v minule generaci jej stavela TTE), ktery by mel konkurovat M3 se taky spekuluje, takze to mozna s temi kombinacemi tak spatne nebude. Podle mne vsechno zalezi jenom od toho, ze v Evrope bude min takovych GTI a diky tomu se Lexusu zacne darit a bude svou nabidku i v Evrope dal rozsirovat.
Za Pink Floyd velká pochvala 😉 :yes: jinak ti to střílí dost vedle... o tom, o čem kdo uvažuje... o tom jej nechme uvažovat... důležité je, ci ti dnes nabídnou na pultě... o to jde. Hlavně si přej, aby nabídku dále rozšiřoval BMW a další evropské značky... tedy, pokud nežiješ v Ósace...
Moc nevim, co mi kdo na pulte nabidne, protoze podrobne nabidky automobilek nestuduji a neporovnavam, ale je jedna vec, kterou vim urcite. Pokud bych si mel kupovat auto, tak me prvni kroky budou smerovat do autosalonu nektere z japonskych znacek (Mazda, Subaru, Toyota, Lexus), pak bych se zameril na zbytek. Mozna bych nakonec skoncil v BMW nebo VW, ale urcite by mne nepresvedcila ani ta nejdokonalejsi technika, kdyby byla zabalena do "mne se nelibiciho" obalu. Treba Passat je v mych ocich prilis rozporuplny - zepredu je ok, ale od zadnich dveri dal tomu nemuzu prijit na chut. Trojkove BMW taky zrovna neni muj "cup of tea", i kdyz tady mam stale jeste nekde hluboko zapadlou tu myslenku "vzdyt je to BMW, to se ti musi libit". Naproti tomu mi Lexus IS, Honda Accord, Subaru Legacy prijdou uplne dokonale, technika mozna bude horsi, ale nemyslim, ze to pri bezne jizde bude nejak extremne poznat. Nedokazu si predstavit, ze bych sel rano k autu a porad si rikal, proc to auto nevypada tak, jak jezdi. Radsi bych sel do nejakeho kompromisu, ktery by mne ale celkove dokazal uspokojit. Auto mi musi vyhovovat jako celek, ne pouze po castech. A to ze neziju v Osace je mozna chyba, ono Asiatky jsou taky moc pekne holky.
Do holek tu mluvit nebudu 😉 U aut... tam je o čem diskutovat... Všechna auta tě krásně povozí... i to nejlevnější... jde jen o to, pro co se rozhodneš a na co máš... Je známou věci, že design... že umění designu je jako doma v Evropě... Jijnak píšeš hezky, že auto tě musí zaujmout jako celek. Jistě... no a právě to umí dokonale evropské produkty... vždyť snad vnímáš "evropskou školu designu". Prakticky, co auto, to vizuální klenot...
Mazdy, Hondy, Toyoty, Hyndaie.. nové modely jsou navrhnuty evropskými designéry v Evropě 😉
Nevím, zda přímo evropany, ale že jsou vyvíjeny zde, to není žádná novinka... A proč myslíš, že to tu tvořej... zde je střed středů... zde je ta klasa, zde jsou ty hodnoty... tak jim dopřejme to lůno...
Design navrhují Evropani v Evropě pro Evropany, pak je tu Evropani v Evropě vyhobí pro Evropy! Tohle si vždycky uvědom!
A prave design je veci z nejindividualnejsich. Ano italska auta, to jsou vetsinou vizualni klenoty (bohuzel z toho co jsem slysel casto pouze to), o zbytku Evropy uz se da polemizovat. Takove prvni Mondeo po faceliftu, Focus II, VW Golf IV, VW Passat (vsechny, snad krome minule generace pred faceliftem), Smart, MB A (prvni generace), MB SLK (prvni generace), BMW 5 (soucasna generace), Citroen BX, Citroen C4 ("kupe"), Citroen C1, Peugeot 107, Peugeot 407, Skoda Favorit, Audi A2, Ford Fiesta (minula generace po faceliftech), Porsche Cayenne - rozhodne k designovym klenotum nepatri, z neutralnejsich aut bych jmenoval Audi (vsechny krome A4 Cabrio), BMW 3 (soucasna a minula generace), SAAB 9-3 (soucasny), Volvo S40/V50 (soucasne), Ford Fiesta (soucasna), Ford Mondeo (soucasne), Skoda Octavia II. Z hezkych aut bych jmenoval Opel Omega (posledni generace), Opel Vectra (snad krome soucasneho sedanu a kombi), VW Corrado, VW Golf I-III, MB C, MB S, MB SLK (soucasna generace), Volvo S80, Skoda Octavia I, Seat Toledo (obe generace), BMW 3 (E30), Peugeot 405, 406, Volvo S40/V40 (minula generace), SAAB 9-5, Jaguar (vsechny soucasne krome XK😄. Z vizualnich klenotu bych jmenoval Mini (soucasne i klasicke), BMW 6 (vcetne puvodniho), BMW Z4, BMW 7, BMW M3 (E30 a E46), Porsche 911 (pro omilani stejneho tematu, ktery presto vzdycky dokaze nadchnout), vetsina italskych aut, Super 7, TVR (vsechny), AC Cobra, Peugeot 406 Coupe, Renault Megane II, Citroen C4 (5 dver), Citroen C6, Ford Focus I, Opel Calibra, MB SLK, Volvo S60, Peugeot 607, MG F, Jaguar XK8 (kdybych hrabal v historii tak toho je samozrejme vic, vcetna modly Jaguaru E-type), Aston Martin (vsechny), Bentley Arnage, Audi A4 Cabrio. Rozporuplna auta, ktera maji neco do sebe (mne se libi) - Fiat Multipla, BMW X3, krabicoidni Volva, Saab 900/9-3. Stejne tak bych ale mohl jmenovat cely zbytek sveta vcetne Japonska, ale kdybych sel jenom do "vizualnich klenotů" ze vzdalenejsi a blizsi soucasnosti - Mazda RX-8, Mazda RX-7, Honda Civic (5. generace), Toyota MR2 (2. a 3. generace), Toyota Celica (soucasna), Suzuki Swift (soucasne), Lexus GS (prvni generace), Subaru SVX, Nissan 300ZX, Nissan 200SX (s vyklapecimi svetly), Honda Prelude, Honda Integra, Honda Accord (soucasna), Subaru Legacy (soucasne), Lexus IS (soucasna i minula gen.), Lexus SC, Infiniti FX, Infiniti G30 Coupe, Nissan 350Z. Samozrejme by se dalo jit hloubeji do minulosti, a cim hloubeji, tim by Japonsko vic prohravalo, to nepopiram, a priznavam, ze tech opravdovych "vizualnich klenotu" bych asi nasel mene, ale jak jsem uz psal drive, v konecnem rozhodnuti, ktere auto koupit, je vzhled jenom jednim z aspektu.
Prý že image má Lexus daleko lepší než německá trojka.. >😁 8-s Probud se..Lexus jenom touží po image Audi, MB, nebo dokonce BMW 😉
Na tvém místě bych si nebyl tak jistej.. respektive bych u takovéhoto prohlášení vždy uváděl lokaci a čas 😉
Pro mne teda ma BMW (alespon 3 a 5) spatnou image, kvuli typkum co v nich jezdi (nebo spis jezdili), stejne tak Golf a v posledni dobe Honda Civic/CRX... i kdyz trochu pausalizuji, tak uricite tim nechci nikoho urazet, je mi jasne, ze vetsina jejich majitelu je slusnych v beznem zivote i na silnici, jenom proste kdyz uz clovek na silnici narazi na *, tak vetsinou ridi nektere z tech aut.
presne tak, ja som este v lexuse nevidel nagelovaneho frajera s trojkilovou zlatou retazou okolo krku...len samych slusne posobiacich muzov v strednom veku v oblekoch...vies, je to presne o tom, ze ti manageri vedia ocenit kvalitu, styl a vyznaju sa, na rozdiel od tych nagelovanych, ktori si myslia, ze ked si kupia 6 rocny 3er BMW, lebo je to "znacka, vole" tak im cela dedinska diskoteka bude klacat pri nohach...vidim to nejak v zmysle sloganu na vyrobky firmy Davidoff ;-\"the more you know.." majitelia lexusu nepotrebuju presviedcat silou mocou okolie o tom, ze ich auto je jedno z najdrahsich na trhu...oni to vedia a staci im to...je to nieco podobne ako u majitelov zn. volvo. nepotrebuju si nic dokazovat stiahnutymi oknami, hudbou naplno a kopou zlata okolo holej hlavy... 8-s
Ty seš úplně mimo a rozhodně jsi nikdy žádný BMW ani Lexus neřídil. Kdyby jo, nepíšeš takovýhle hovadiny. Lexus a BMW přeci nemůžeš srovnávat, pokud budu brát jako kritérium sportovní jízdní vlastnosti. Já Lexusu fandím, jsou to moc hezká (first IS, new IS, new GS, new LS), designově čistá, pečlivě zpracovaná, dobře odhlučněná a určitě hodně spolehlivá, ale co je sakra špatnýho na tom, že nevyznávám tyhle hodnoty (jako ti padesátníci, o kterých píšeš), ale něco jinýho? To, jak sedí auto v zatáčkách, jak pevný je jeho podvozek, jaký zvuk má jeho motor.. Nenosím kilovou cihlu zlata na krku a myslím, že tihle týpci, které máš na mysli, jezdí většinou spíš v M-B. BMW je pro ně moc nepohodlný a M-B je větší "masírka". Neházej všechny do jednoho pytle. Těžko říct, proč máš takový názor, jaký máš.
heh, dotkol som sa zrejme majitela bmw, vsak? 😄 pozri, lexus vlastnim, ked to potrebujes pocut a nikde som nepisal, ze VSETCI majitelia bavorakov su taki ako som opisal vyssie. keby som tu mal napisat cim som sa vsetkym zviezol a co som soferoval, asi by to vydalo na samostatny clanok a GTI by ma ukamenoval na smrt, hehehe. nespornym faktom ale ostava, ze podobnych typkov, ako ich GTI pred casom vtipne pomenoval - dealeri bilejch noci >😒] vidno len na BMW a M-B (ked uz tak velmi chces)...
Je dobře, že LEXUS se zaměří konečně taky na Evropu. Konkurence je vždy ku prospěchu zákazníků. MB, BMW a Audi budou muset přidat do kroku s progresivními technologiemi nebo zlevnit a Lexus bude muset rozšířit nabídku (motory, kombi,...). Bude to zajímavý >😒]
Škoda, že auto.cz nemá takovou tu klikačku "Toto je kvalitní názor." U tohodle příspěvku bych si klikl. :yes:
A kde že se ted Lexus nachází?? No musím uznat, že nové LS je fakt na vysoké úrovni (pamatuješ na naši domluvu?? 😄 ) ale jinak je to bída..
Ehm...jaksi jsem se uklikl- mělo to být k Tomovu příspěvku..
Jasně, zrovna včera sem Ti psal do jiné diskuse 😉 Zastavil sem na benzínce, dávám si kafe a čučim po časopisech.. zahlédl sem Autocar, tak sem ho koupil.. je tam článek o technice nového Lexusu LS, moc pěkně tam o něm píšou.. psal sem Ti, že se už hodně těšim na silniční test a zejména se těším na srovnávací testy s konkurencí.. P.S. nezapomeň, že plichta je výhrou 😉
Nemci sú veľmi dobrí, ale už nedosahujú takých kvalít oproti druhým, ako v minulosti. Lexus má veľké medzery v modelovej a motorovej palete v porovnaní s konkurenciou, ale kiežby ostatné európske značky vedeli a chceli vyrobiť tak precízne auto ako to robí Lexus.
GTI du bist éézl...Toyota a Lexus nikdy nemá mnoho variant a kombinací výbav a motorů a nikdy se asi nebude moct stavět auto na zakázku a přesto se prodává... Ty jsi opravdu hroznej germanizátor,měl ses narodit někdy kolem roku 1900 a pak by si určitě byl ve svých 30 letech IN...Celou dobu vykřikuješ Evropa ,Evropa a přitom myslíš Německo.Jsou tady v E i jiné značky co dělaj Presitge cars a ne jen ty Bavorské vdolečky a studgardské předražené hvězdy... Jsi trapnej :no:
"Celou dobu vykřikuje Evropa, Evropa a přitom myslí Německo".. skvělě výstižná charakteristika :yes:
Opravdu to tak vnímáš? ;-\ Volvo je z Německa?, a Saab a Ferrari a Maserati, a Jaguar a... a... :no:
;-\ Nemůžu uvěřit tomu, že takovej blábol jsi mohl napsat ty... Jinak, Couline... mrkni do mapy... kde se vyrábí VOLVO a Saab, Jaguar, Maserati, Ferrari... tohle by opravdu v Německu asi už nezvládli... jo, dělaj tam také děla - BMW, MB, AUDI, VW :yes: PORSCHE :yes: :yes: P.S. Nahoře píši o BMW jen pro ZZ... aby byl vůbec schopnej reagovat... přece ho neumlátím jeho rodným kontinentem v první své reakci. Tak Couline, dnes to máš fakt za pět... :no:
Nebudu tu trvát dlouhé hodiny dohady, ale napsat to musim.. mnoho motorů v nabídce, mnoho karosérií v nabídce, mnoho variant výbav (respektive možnost objednat si každou položku zvlášť).. tohle všechno auto zbytečně prodražuje.. Toyota / Lexus apod. nikdy nebudou nabízet tolik variant jako zpátečnická konkurence, protože to není efektivní.. raději budou nabízet např. tři stupně výbav + možnost dokoupení různých paketů.. za stejný prachy pak člověk dostane nesrovnatelně více výbavy a luxusu než u konkurence.. jeden příklad za všechy: LS600hL = nejluxusnější limuzína v portfóliu prémiové značky.. vrchol nabídky pro opravdu movité zájemce.. Ten kdo kupuje auta jako LS600hL, ten podle mě na to má a určitě požaduje maximální luxus.. Jak to dělá Lexus? Bude (pravděpodobně) nabízet pouze jeden stupeň výbavy - maximální! A cena? Prej se jim ji podaří stlačit pod 100,000 $ :yes: Za 100,000 $ dostaneš všechno, dokonce i pár věcí na které ani nedokážeš pomyslet (viz armáda technickejch vychytávek nové třídy LS) + tolik luxusu a ticha, že se z toho konkurence dostává žaludeční záchvaty (platí zatím pouze pro USA). Tohle je podle mě správná cesta.. U nejmenované konkurence mě vždycky dostává jedna věc: proč si mám u auta střední třídy připlácet za takové věci jako jsou: přední okna v elektrice, základní CD přehrávač, základní palubní pc, airbag řidiče a spolujezdce, centrál s dálkovým ovládáním + další samozřejmosti? Takovouto výbaru beru u opravdové střední třídy jako standard. V USA to tak funguje, v Evropě zatím moc ne.. a dokud tu bude dost starejch psů, vycvičenejch skátak tak, jak automobilky pískají, tak se to moc měnit nebude
Nějak ti to ulétlo do nebeskejch výšin... soustřeď se na střední premiovou třídu, tedy IS... tam je to důležité... auto za 3 melouny... to je okrajová záležitost. Ovšem v zájmu objektivity je nutno ti doporučit návstevu u eS, či u sedmi statečnejch... abys jako poznal evropskou klasu v nejluxusnějším provedení... Ale jak píši, to není to důležité...
Ke střední třídě jsem se již vyjádřil.. "U nejmenované konkurence mě vždycky dostává jedna věc: proč si mám u auta střední třídy připlácet za takové věci jako jsou: přední okna v elektrice, základní CD přehrávač, základní palubní pc, airbag řidiče a spolujezdce, centrál s dálkovým ovládáním + další samozřejmosti? Takovouto výbaru beru u opravdové střední třídy jako standard. V USA to tak funguje, v Evropě zatím moc ne.. a dokud tu bude dost starejch psů, vycvičenejch skátak tak, jak automobilky pískají, tak se to moc měnit nebude"
Myslim, ze tady slo o tve scestne srovnani plne vybaveneho Lexe...tedy premiovky!...se stredni tridou obecne 😲 nebot si nemyslim, ze by A4, MB C,BMW 3 nebo Volvo S60 nemelo v zakladu "přední okna v elektrice, základní CD přehrávač, základní palubní pc, airbag řidiče a spolujezdce, centrál s dálkovým ovládáním" Takze vzdy hrusky s hruskama a ...... 😉
"U nejmenované konkurence mě vždycky dostává jedna věc: proč si mám u auta střední třídy připlácet za takové věci jako jsou: přední okna v elektrice, základní CD přehrávač, základní palubní pc, airbag řidiče a spolujezdce, centrál s dálkovým ovládáním + další samozřejmosti? Takovouto výbaru beru u opravdové střední třídy jako standard. V USA to tak funguje, v Evropě zatím moc ne.. a dokud tu bude dost starejch psů, vycvičenejch skátak tak, jak automobilky pískají, tak se to moc měnit nebude".. Nmeůžu si pomoci.. kde tady vidíš něcom o plně vybaveném Lexusu? Pokud by Tě zajímali podrobnosti, tak zrovna u toho porovnání jsem "v duchu" srovnával Avensis a O2, oboje v základní výbavě s motorem 1.6 :-!
"Portfolio japonské prémiové značky je již dostatečně atraktivní po technické stránce." - aha, takze jako driv nebylo?!? Kdyz prisel IS200, mel jako jedine auto sve tridy v zakladu 17" kola, sestikvalt a sestivalec. Navic prisel s cirymi zadnimi svetly. Moc dobre si pamatuju, jak je tenkrat BMW naprosto uboze okopirovalo na trojkovem "kompaktu", coz byla opravdova hruza. V nabidce se taky konecne objevil sestikvalt, ktery do te doby BMW nemelo. Proste techniku mel Lexus uz davno (ani RX nebo GS nejsou po technicke strance zadna orezavatka). Akorat jim chybel marketing a aspon jeden dalsi motor navic (coz u IS nepochopim, kdyz v USA byla verze IS300). Zrovna dnes rano jsem na krizovatce videl bile IS250 a za nim stribrnou trojku. Lexus vypadal jako luxusni auto, BMW jako nepovedeny Korejec. Nevahal bych ani sekundu. Jen tak dal :yes:
Dnes s tebou musím do posledního písmenka souhlasit. :yes:
Tak až nebudeš váhat... napiš 😉 To jsou všechno papírové písně... Nahoře kolega kritizuje šíři nabídky BMW... no, to je zoufalost... Ty tu tečeš nad sedmnáctkama v základu >😁 A co jako? Klid Skyline... sedmnáct... to je dobrej věk... u kol bych to nijak významně neakcentoval... Čirá skla? Hmmm to je opravdu téma. Téma, Skyline, jsou tvý prachy a co za ně... téma tedy je - co leží na prodejně, co si vybereš. Vybereš... chápeš správně, doufám, význam toho slova... P.S. Jen plakátové písně... jen touha mít originální postoj... I když... pokud vidíš v bavorské trojce nepovedeného korejce... a navíc se to na sebe nestydíš prozradit... jak pak má s tebou člověk kvalitně komunikovat 😉 Skyline - :no: Krásně myslím to tu za vás, za papírové zpěváky shrnul jeden kolega, který u testu ST napsal - být milionář, okamžitě si ho koupím >😁 >😁 No, tak to je přesně ta píseň při jejímž zpěvu ještě přeskakuje neusazený hlas... >😒] Děti... jo, děti aut... >😁 :yes:
BMW 3, auto roku 2006 a Ty o něm řekneš že vypadá vedle Lexe jako nepovedený korejec a že bys zvolil Lexe... Namlouváš si něco, čemu sám nevěříš... Východ NIKDY nedožene západ, opakuji NIKDY! Stejně tak Lex nikdy nebude jako BMW či Mercedes-Benz..
Prosím, ještě tu o červené karkulce
Jednoho krásného dne bude mít Lexus v nabídce 5 motorů >😁 >😁 >😁 To je ale sci-fi co?
Ani moc ne, u IS mas vyber ze 3 motoru (2,5litr, 3,5litr, 2,2 diesel) u GS 3 motory (3litr, 4,3litr, 3,5litr hybrid), LX - 4,7litr, RX - 3,3hybrid, novy LS - 4,6l, 5,0hybrid - takze to neni tak, ze Lexus ma na vyber jenom 2 motory.
>😁 no to čumím, 3 motory >😁 :no:
Ja taky cumim, ze v luxusnich vozech a supersportech maji velmi siroke nabidky motoru. Vem si takove Maserati - jeden motor ve trech autech a k tomu jeste koncernovy od Ferrari. Ferrari to je taky divna znacka, na kazdy model jeden motor. Nebo chapes Porsche, postavi nejakou Carreru GT a do ni postavi extra motor, ale zase jenom jeden. Nebo co rikas na Noble, to je nejaky pochybny koncernovy *, pouziva Fordi motor z Mondea. A co takhle Koenigsegg, tam je taky motor od Fordu. Bentley ma taky na 5 modelu 2 motory, a co treba Rolls-Royce, taky jenom jeden motor na vyber. A Pagani Zonda? Tam je taky jenom jeden motor a k tomu jeste od Mercedesu. A co treba Maybach?? Podivejme, ten nabizi taky jenom 2 motory - jeste porad si myslis, ze nabidka motoru ma nejaky vliv na kvalitu auta??
Zdá se mi, že jsi mírně ulétl do segmentů, kde trh funguje trochu jinak než v segmentu Lexusu... 😉
A nebo, že by ses mýlil.. a co LF-A a HLS?
Nemyslím, že bych se mýlil - kolegové nevedli debatu o nabídce motorů dvou nevyráběných Lexusů, nýbrž o současné produkci Lexe... 😉
Dokud nebude mít Lexus v nabídce impotentní zastaralý traktoridní 2.0 TDi, případně impotentní 200 cdi nebo alespoň benzínový čtyřválec, tak to pro pár jedinců opravdu nebude ta pravá prémiovka.. tyhle vyjmenované motory nemají s prémiovým segmentem co do činění.. je to úlitba "zoufalcům v upocených košilých".. Lexus nabízí pouze prémiové motory, proto jich má méně! Od kdy definuje prémiový segment a povedenost auta počet motorů v nabídce?
Vidím, že ti docházejí argumenty že se skláníš k takovým výrokům... Jak vidno, omluvíš a vysvětlíš si skutečně vše...
Nechci tvrdit, že nabídka motorů ovlivňuje kvalitu auta...Pouze říkám, že trh v exkluzivním segmentu, o kterém mluvil darkus, funguje jinak než řekněme prémiový segment (kam můžeme Lexus zařadit), a je v něm obvyklé nabízet pouze jeden motor. Pro výraznější prodejní úspěch Lexu v Evropě však budou muset vzhledem ke konkurenci v jejich segmentu nabídnout motorů více - to je prostě fakt. Ovšem já neříkám nic o tom, zda si přeju, aby každá automobilka jen chrlila co nejvíce různých verzí jednoho auta a snažila se získat podíl i v té nejmenší části segmentu. Často je mi naopak sympatická jiná cesta...
Jasne, ze to mela byt nadsazka, jenom jsem tim chtel ukazat, ze v nekterych segmentech to proste chodi jinak. A ze i predelany velkoseriovy motor muze udelat skvele auto. Reagoval jsem jenom na vysmech, kterym mne castoval Paul. Podle meho nazoru je nabidka Lexusu dostacujici, mozna jeste kdyby prihodili ten osmihrnek z LS jako vrchol nabidky, jinak si myslim, ze je nabidka dostacujici. Vazne mi neni jasne, proc by meli nabizet treba nejake mensi motory, kdyz se v Toyote/Lexusu domnivaji, ze by neodpovidaly charakteru auta. Vzdyt ten 2,5 litr ma 204 kone, 3,5 litr 306 koni, 2,2d 180k. 2,5 litr jde poridit i ve verzi AWD. To si opravdu kolegove mysli, ze je to malo? Osobne nechapu smysl rozsahleho spektra motoru, ktere ze sportovniho sedanu udelaji prumerne priblizovadlo. To jako aby si nekteri jedinci, kteri nemaji na M3 mohli honit ego tim, ze jezdi alespon v 318?
OK, takhle podaný to beru :yes: Problém je v tomhle - prodeje Lexů v Evropě jsou zatím(!) relativně malé a navíc poptávka po velkoobjemových benzínech není příliš velká = ekonomicky se zatím nevyplatí uvést více motorizací.. proto zatím ani nenabízejí IS350, což je IMHO dokonalej motor pro tohle auto.. to samé platí i pro automat v IS220d.. více než polovina zákazníků by o něm prý uvažovala - Lexus se vyjádřil v tom smyslu, že pokud bude růst poptávka tak, jak roste nyní, potom automat dodají.. BTW GS brzy dostane nové motory: V6 3.5 litru a V8 4.6 litru, pak přijde IS460 (nebo IS500), konkurence pro M3
Já Ti asi v podstatě rozumim.. dokud nebude mít Lexus v nabídce impotentní zastaralý traktoridní 2.0 TDi, případně impotentní 200 cdi nebo alespoň benzínový čtyřválec, tak to pro pár jedinců opravdu nebude ta pravá prémiovka :no: Až se probudíš, tak zjistíš, že je to přesně naopak.. tyhle vyjmenované motory nemají s prémiovým segmentem co do činění.. je to úlitba "zoufalcům v upocených košilých".. Lexus nabízí pouze prémiové motory, proto jich má méně!
Tak ted's me rozesmal, no a co, ze je to auto roku 2006? To se jako mam posadit na zadek? Kdo to rozhodl? Hochu, to ty si neco namlouvas. Vychod opravdu nikdy nedozene zapad, protoze uz ho davno predehnal a neni tedy co dohanet. To ty pod vlajkou klise a pod zaklinadlem tradic slepe hlasas marketingove tlachy, ktere uz davno nejsou pravda. A opravdu doufam, ze Lex nikdy nebude tak poruchove auto, jako BMW (osobni zkusenost) a MB.
Pánové, jsme Evropané, vyrábíme skvělá, krásná auta, která jsou za vzor těm "ostatním". Ano, Lexus, Toyota, GM, Hyundai, ti všichni, kteří v Evropě chtějí uspět, kopírují. Tupě kopírují. Ale Evropská auta to dělat nemusí.. Prosadí se i bez úprav pro ten a ten trh.To jsou prostě originály. Mercedes-Benz, BMW, VW, Audi, Porsche, Renault, Fiat, Citroen a další... Jsou krásná, originální a hlavně... jsou "naše"!! Proč Lexus, který nabídne jen CTRL+C Mercedesu, pak EDIT a CTRL+V... Proč? Německá trojka a další Evropané jsou lepší. Nejlepší. Prostě svůj ke svému. Japončíci kupují svoje, my kupujme taky svoje. Výběr je obrovský. Stačí jen otevřít oči, umět ocenit, udělat si názor...
Zajímalo by mne co si představuješ pod pojmem tupé kopírování EU aut. Pokud si dobře vzpomínám tak SUV nevymysleli v EU, ani MPV a přesto se do těchto segmentů hrnou EU značka jako divé. Je to prostě kšeft a ten kdo se nebojí a uspěje je vzorem pro ostatní kteří tu ovahu neměli. A to neplatí jen pro nové segmenty aut ale pro technologie. Řada pokrokových tenologií přišla z USA nebo z Japonska a EU je klidně převzala. Dodnes si vzpomínám na uštěpačná slova pana Piecha z VW, když na adresu prvních přímovstřikových zážehových motorů od Mitsubishi prohlásil, že to není cesta pro VW a ejhle, dnes se koncern VW chlubí FSI motory jako by je sám vymyslel. Trocha pokory a úcty i k ostatním, pánové. Evropa již dávno není střed světa.
:yes: dobre si to shrnul
Co shrnul??? SUV... trapné, můžu argumentovat Scénicem, ten taký vytvořil odlišný segment.. GDI - neboli ***line Direct Injection, pěkné, akorát z 1,8 92kW... Spotřeba taky nic moc, prostě jen o zoufalý výkřik do světa. Kdežto VW už, navzdory řečem F. Piecha, testovalo FSI, avšak s 4x většími tlaky... Věděli o problémech s oxidy dusíku, vířením směsi... Např. MB to řešil katalyzátorem s baryem, ale Mitshubishi nic. A dnes po GDI neštěkne ani pes... Jsi Evropan, nejsi šikmooký ani muslim. Stačí se opravdu jen rozhlédnout a vybrat si z té krásné nabídky "našich" aut.
myslel jsem 2 posledni vety
Evropa bylam, je a bude středem pozornosti, od které budou "ti ostatní" jen kopírovat a kopírovat...
Ano, určit máš pravdu.. stačí se podívat do oboru IS/ICT 😉
Vyjmenuj mi alespoň jeden argument, proč bych měl místo Mercedesu zvolit LExe... Aspoň jeden.
Value for money.. a za value si lze dosadit cokoliv, nejen peníze 😉
Např.??? To už tu nikdo neumí odpovědět na otázku přímo??? Jste už jako politikové.. Skutek utek...
Abych Paulovi a GTImu dokazal, ze na to mam >😁
Na co máš? Myslím že si namlouváte něco, čemu sami nevěříte. Ale kdoví, proč tomu tak je...
Mam koule na to, abych si koupil auto podle svych osobnich preferenci a ne podle preferenci diskuteru na Auto.cz.
Hmm tak Scenic ten mozna tak presunul jiz davno objevene do nizsi tridy, tohle neberu, jestli uz bychom se meli bavit o Renaultu a novych tridach, tak je tu Espace a MPV, ale proti nemu by se mohl postavit jak Chrysler Voyager, tak Nissan Praire, co by se snad Renaultu jako novy segment dalo pricist je kategorie dvouprostorovych vozu s R16.
Ha ha, koukam, ze jsi opravdu automobilovy znalec >😁 Pry Scenic neco objevil. Prosim te, udelej pro sebe neco, at nevypadas jako neznaly blbec a zjisti si, co to byl Civic Shuttle nebo Mitsubishi Space Wagon. Demagogicky kecy, ktery z tebe tecou, jsou mimochodem na bliti a prave takovi sasci, jako ty a tobe podobni me kazdy den presvedcuji, ze si s touto sortou "Evropanu" nemam co rict a je to dobre. Chces marketingovy zvasty a tradici? Kup si "nase" auto. Chces kvalitu a techniku? Sorry Paule, budes muset do Japonska. Chapu, je to pro nacka jako ty dost deprimujici, ale s tim nic nenadelas (nastesti). :no: :no:
Evropa je automobilová velmoc. Na tom se shodneme všichni. Ony Evropské vozy určují další technický vývoj.. Prakticky každá nová S-klasse, Passat, BMW 3 určují, co poletí v nejbližších letech.. A jim se přispůsobují ostatní, ti z Asie však doslova kopírují, a někdy doslova tupě. TDi, Common-Rail, PD, airbag, ESP, ASR, TFSI, dvojité přeplňování... to jsou všechno vynálezy Made in EU. A je jich mnohem, mnohem více.. Mimochodem, nikdy nenajdeš rozumný důvod k tomu, abys sis třeba místo MB či BMW koupil Lexus.. V této třídě se hledí na původ (ten Lexus nemá), tzv. šmrnc (Lexus opět ztrácí) a v poslední řadě kvalitní zázemí (zase Lexus ztrácí)... Prostě nechme asijská auta asiatům...
GTI je mimoň, ale koukám, že existují individua na které fakt nemá
Nevím kolik jsi v životě najezdil kilometrů s různými značkami, ale tvrdit, že Japonci něumějí vyrobit kvalitní auto a pokrokovou technologií a pouze kopírují je poněkud odvážné tvrzení. Já jsem měl tu čest jezdit s řadou modelů M-B vč. S-Klasse, s mnoha modely BMW vč. M3 a řadou dalších i amerických a japonských aut, ale rozhodně si nedovolím tvrdit, že nejlepší jenom německé resp. evropské auto. Pokud by tomu tak bylo již dávno by jap. potažmo US značky skončily v propadlišti dějin, ale ono tomu tak není a to je dobře. Mám strach z kategorických prohlášení typu nejlepší a nejdokonalejší jsme pouze mi Evropané a ostatní jsou dobří pouze k .... To už tady bylo.
V autech jsou Evropané prostě velmoc. Z Evropy vyšel první vůz. Ano, byli to Gottlieb Daimler a Karl Benz. Ti ukázali světu schopnosti Evropy. Chápeš to??? První auto jsme stvořili my, Evropané, naši sousedé... Měl jsem tu čest s voty Mercede-Benz, BMW, ale i amerikami. Nechci tvrdit, že Mercedes-Benz S je nejlepší na světě, ale je to super kára... Jiný svět, chytne Tě a nepustí, opravdu silný zážitek.. Shrnu-li to, neznám důvod, proč bych měl místo S-klasse koupit LS, nebo místo BMW 3 koupit IS.. Ten důvod prostě není...
Hmmm takovy pekne hokejove-fotbalovy prispevek - my jsme stvorili prvni auto, my jsme automobilova velmoc, od nas vsichni kopiruji, my jsme pupkem sveta, my jsme ti nadlidi... FORZA EUROPA... ja bych sel jeste dal, obehnejme Evropu ostnatym dratem, vyvezme odtud cernochy, asiaty, Zidy, muslimy, vypalme asijske restaurace, znicme zidovske hrbitovy, vyhodme do vzduchu tovarny s mimoevropskym kapitalem, vymenme domaci elektroniku Sony, Technics, Panasonic za Teslu, Blaupunkt, Philips, Grundig, pozavirejme vsechny univerzity, kde se vyucuji jazyky tech barbarskych narodu z Asie nebo Afriky, spalme vsechny jejich knihy, ktere najdeme v nasich knihovnach, znicme vsechny dvd a cd s jejich filmy a hudbou a ukajejme se nad bozskym Kajou, nemeckymi pohadkami o Vcelce Maji a skvelymi Kamenaky z Kamenakova, cteme Ostravaka, autora jedine ceske inteligence, ve skolach zavedme telesne tresty a vyuku patriotismu, protoze jenom ta nase evropska kultura je tou kulturou nejvyssi, od ktere se vsichni musi ucit a nikdy jinak!!!!... opravdu chcete zit v takovem svete??? jestli ano, tak mi dejte dost dopredu vedet, abych se mohl odstehovat nekde, kde clovek nebude povazovany za totalniho dementa, kdyz si misto BMW koupi Lexus nebo Hyundai.
Vidím že jsi nepochopil. P.S.: Místo BMW Lexus nebo Hyundai, Hyundai??? :no:
vzdyt lexus byl postaven na mercedesu. do roku 2000 kdyz prejel nejaky 430 v londyne tak ho moje zena nerozeznala od sklasse. Umim si predstavit ze v budoucnosti se proda vic kusu, ale podobne jak znacka adidas a abibas od cinanu to zustane jen kopie.
jsem proti asiatum, protoze vsechno od nas kopiruji a potom nici dobry trh, us automobilky ktere jsem miloval jsou dneska v pr....
jsem proti asiatum, protoze vsechno od nas kopiruji a potom nici dobry trh, us automobilky ktere jsem miloval jsou dneska v pr....
Promin, nevim jak tvoje zena, ale vetsina zen rozeznava auta podle barvy, maximalne pozna Fabii, Octavii, Picasso a Yaris. Ale cely automobilovy prumysl (a snad cely prumyslovy svet) je o tom, ze jeden od druheho kopiruji a snazi se udelat ten svuj vyrobek lepsim. Takhle zacinalo Lamborghini, takhle vzniklo Pagani nebo Noble. Nebo co mi napises o Caterhamu? Vzdyt je to jenom vylepseny Lotus.
Ano, opravdu věřím tomu, že más doma Octávii Combi 1.9 TDi v šedé metalíze a že jsi vlastně celkem spokojený
Nemám Octavii, ale kdybych ji měl, rozhodně bych nelitoval. Je designově povedená a vyspělá. Ono navíc jezdit za 5,5 l/100 km, mít kufr o objemu 580 litrů, skvělý vnitřní prostor, super podvozek, perfektní technika VW, dobrá cena, prostě pohoda. Proč ji odsuzuješ?
Já ji přece neodsuzuji 😉
Tak tenhle prispevek jsem puvodne prehlidl, ale fakt je jeden z nejlepsich. "skvělý vnitřní prostor, super podvozek, perfektní technika VW, dobrá cena" >😁 >😁 Paule, sorry, ja myslel, ze ty svoje prispevky myslis vazne, ale tady vidim, ze jen vtipkujes a srsis ironii. V tom pripade ovsem dostavas :yes: :yes: >😁 >😁 >😁
Panove zakopejme valecne sekery, a uznejme, ze proste na USA nemame ani my v Evrope, ani nasi kolegove z Asie: [odkaz]
No páni ja mením buduci rok 5koveho bawora (po dvoch rokoch)za hybridny lex. A idem do lepsieho.Podstatne lepsieho... Vy teoretizujte kolko chcete.. >😒] :-! Ked sa zase budete trepat v hrkotavych tdi vw skatuliach pomyslite ze je aj iny vesmír....😃 Jedine riesim ci zvoleja kupit 450h alebo trochu viac nasetrit na LS600h.....
A o par rokov ked ja uz budem menit za novsieho lexa s druhou alebo tretou generaciou hybridu vy tu zacnete ospevovat prve hybridne auto od vw. Ale nezabudajte : porsche kupilo ten patent na hybrida s toyoty nedavno.. A vzapeti kupilo akcie vw a stalo sa majoritnym vlastnikom.. Nemyslím ze by to co kupilo sakra draho v toyote- ponevac vw hlavy su prilis tupe aby to zvladli- dalo len do cayenu.. Daju to do vsetkých znaciek koncernu. Takze ked ja budem menit za novsí hybrid apostoli audinky seatiky skodovecky zacnu vychadzat s tovaren s niecim co im predala toyota😃)))))))))… to je ten eu "pokrok" >😒] >😒] :no: :no:
A o par rokov ked ja uz budem menit za novsieho lexa s druhou alebo tretou generaciou hybridu vy tu zacnete ospevovat prve hybridne auto od vw. Ale nezabudajte : porsche kupilo ten patent na hybrida s toyoty nedavno.. A vzapeti kupilo akcie vw a stalo sa majoritnym vlastnikom.. Nemyslím ze by to co kupilo sakra draho v toyote- ponevac vw hlavy su prilis tupe aby to zvladli- dalo len do cayenu.. Daju to do vsetkých znaciek koncernu. Takze ked ja budem menit za novsí hybrid apostoli audinky seatiky skodovecky zacnu vychadzat s tovaren s niecim co im predala toyota😃)))))))))… to je ten eu "pokrok" >😒] >😒] :no: :no:
Už Tvůj nick hovoří za vše. :no: Nevěřím že máš 5er, ani že si koupíš Lexus.
mam.. daj mi email poslem ti foto???
Nehci vidět BMW Tvého bráchy, strýčka, otce nebo dědečka... Je mi líto jak vidím, jak hluboko může člověk klesnout.
klesnut?? v com jazdis ty? rocne robim okolo 60tis km.. a ver ze mam par aut za sebou.BMW je dobre skvele ale poruchove hlucne... viem jazdit driftom. da sa to aj s automatom - da ako da no.. 8-sa kde to vyuzijem? ked idem s ba na jednanie do ke??? a chcem sa este v ten den vratit dom?? alebo kde? kolko najazdis ty???? Moj tym na teba: octafka tdi a kopec plagatov na stenach.. kdo s nas je kde????? aj keby som skocil hlavou dole a ty vystartoval oproti mne ako superman dlho by mi trvalo kym by som klesol na tvoju uroven.. tak sa spamataj. Ja pisem o niecom co poznam. Ty o niecom o com iba slintas
Neporovnávám člověka podle peněz... Řeknu Ti to přímo: Jsi nekvalitní člověk, kterému se něco povedlo. Ale zbytek... :no:
To je uplne jedna zda koupi ci nekoupi, zda ma petku nebo nema, ale na tom, co napsal o hybridu bude hodne pravdy.
myslim, ze Evropa pujde cestou diesel/hybridu 😉 a ti,kdo budou chtit v EU prodavat, to budou muset udelat taky :yes:
hybrid pro toyotu vymysleli v heidelbergu potom co nemecke automobilky odmitli, pro prilis drahou investici (podivej se do google).
Podle mne hybrid nema budoucnost, 2motory za velkou porizovaci cenu ktere spotrebuji stejne mnozstvi jak diesel, jedna se spis o modu
Podle mne hybrid nema budoucnost, 2motory za velkou porizovaci cenu ktere spotrebuji stejne mnozstvi jak diesel, jedna se spis o modu
A co emise? 😉
Jednou budeš muset dobíjet baterii... tak pokud ti to do garáže neládujou z atomové elektrárny... čoudí elektrárenské komíny ostošest...
Neni to nahodou tak, ze se palivove clanky v Toyotach, Lexusech a Hondach dobijeji behem jizdy???
mam bmw.. nechvalim sa.. je to vydrete auto.. To pozna kazdy kto normalne seriozne podnika. Splneny sen, Ale ked vas ten sen stojí nervy a acas lebo ma viac poruch ako dacia zacnete sa na vec pozerat inak. Jeden znamy ma Eclass a je to rovnaky srot.. A potom pridem na toto forum a tu dajaky uchylak gti onanuje nad vsetkym nemeckym.. Tak je logicke preco mam nic aky mam. A viem sa bavit na urovni. ale s gti sa to akosi neda. Takze idem do lexa. Seriozne, Viezol som som sa sice len v hybridnom Rx ale poproti mojej 5ke (ropak) je to ako..hmm.."sepot kvetin". Nechcem SUV tak preto ta 450h...ale ta 600h je...fantasticka.. ale je to uz trochu mimo moj dosah.. Ale keby som este rok aj nieco setril a vydrzal v tom co mam...😃)))) asi idem setrit
Opět kvalita Tvého příspěvku. Říci o GTI, resp o kterémkoli člověku, kterého jsi nikdy neviděl, neslyšel, že je úchylák... :no: :no: Je mi Tě líto. Hold zde chodí mnoho neschopných závistivců, kteří onanují nad vlastními nesplněnými sny... :no:
pro ANTIGTI:můj osobní zážitek s elegantním 55letým pánem vlastníkem BMW 730i. Jezdil jsem v té době nové GS300, jednou u mne zastavil pán s BMW a požádal mne zda bych ho mohl svézt v Lexusu, že o něm již četl, ale nikdy s ním nejel. Vyhověl jsem mu a ujeli jsem asi 40km za naprostého mlčení onoho pána a kdyyž jsem se ho zeptal jestli si chce sednou za volant, jen smutně zakroutil hlavou a řekl: "Vždy jsem si myslel, že mám nejlepší auto, s vozy BMW jezdil již můj otec a já celý život kupuji také BMW, ale teď jsem na pochybách." Podali jsme si ruce a každý odjel svým směrem. Věřím, že pokračuje v duchu odkazu svého otce dál, ale určitě si již nemyslí, že má to nejlepší auto. Toto je můj osobní zážitek.
kdo porovnava sportovneji ladeny 7er z lexusem je uplne mimo. Spis by se dal trochu porovnat z lincolnem,jaguarem, trochu sklasse ale ne 7er. Z lexusem nemuzes jed po dalnici jak minister rusko 250, protoze nema stavene brzdy na tak velkou rychlost (v togear propadli), a taky podvozek je urceny na utulnou jizdu po americkych highwai.
Projet se Lexusem.. to je přesně to, co by měla udělat většina přispěvatelů.. pak bych jim chtěl vidět do hlavy >😁 >😒]
Takže. Nedávno jsi řekl že konkurenti Lexusu IS nemají CD-přehrávač, el. přední okna atd. Lež. Porovnáváš počet motorů Maserati, Maybachu, Ferrari s Lexeusem. Opět neskutečná blbost, srovnáváš nesrovnatelné. Dále výrok o 200CDI nebo 2,0 TDI... Opět neskutečná blbost, nějak si pozapomněl na špičkový 2,0 TFSI, 320 CDI, BMW 540d to jsou konkurenti Lexusu. Světové motory, a je jich víc, mnohem víc. Lexus má jen tři... Shrnu-li to, jsi těžce vedle. Připomínáš mi 18 kluka, plného sebevědomí z časopisů, který chce na sebe jen upozornit. Za každou cenu... A je-li vyzván aby napsal kvalitní názor, odpověď, zbaběle utíkáš... Dnešní diskuse, opravdu :no:
Ty zase hazes spinu na Skyline'a jenom proto, ze na World Car of the Year 2006 napsal, ze zezadu vypada, jak nepovedeny korejec. Jak tady pises o svetovych motorech, videl jsi vysledky ankety Motor roku. Ok, vyhralo BMW, ale kdo se krome nej postavil na stupne vitezu?? Ano nebyl to nikdo jiny nez Toyota a Honda. Pokud budes chtit oponovat, ze ankety jsou neobjektivni, podplacene ap., vzpomen jsi, ze jsi zacal ty. Vis ona konkurence z Japonska (a treba i odnekud jinde) muze jenom tem Vasim evropskym modlam prospet. Pujdou dolu ceny, budou lepsi vybavy, nove technologie v jeste vetsim meritku. Myslim, ze o BMW nebo MB nemusite mit strach, ty si svoje misto na vrcholnych mistech v prodejnosti urcite zajisti.
Proč tu stále dokola čtu - půjdou ceny dolů... K čemu to je? Snaž se naopak vydělávat víc a víc... aktuálně bych napsal... usiluj o "premiovou mzdu" či o "premiovej zisk"... Pak ti bude šumafuk, jestli na Lexu ušetříš 200 tyček oproti trojce od BMW...
Jj mate pravdu, jenze ani tenhle premiovy segment neni v takovem postaveni, aby se u nej nebrala v uvahu cena.
Praxe je taková, že koupíš takové auto, které ti umožní tvůj příjem... tedy nikoliv, že bys snad na premiovku střádal 😄, jak tu naivně odtušuje antigti 😄 Střádá se na Logana a spol. U aut kolem milionu... a výš již nějaké střádání nerozhoduje. Vybereš si auto a jestli stojí 1,2 nebo 1,4... to je úplně jedno... 90% aut je koneckonců na leasing... takže řekněme, že takové dělo pořídíš za cca 25 tisíc měsíčně.
GTI! Buď jseš dealer nebo jseš úplně mimo! S pravdou ven! Každej, kdo si svý penize podstivě vydělal, moc dobře ví, kolik dřiny ho to úsilí stálo. Když něco kupuje, tak si těch peněz váží.. tomu teda věř a je téměř jedno jestli máš 50, 100 nebo 200 měsíčně 😉
Klam chudých je přesvědčení, že vydělat více peněz stojí více úsilí. Takhle ovšem to nestojí... P.S. Brát mzdu je jiná liga, než podnikat...
GTI si uplne mimo s tym, co si teraz napisal...zapamataj si jednu vec : ZIADNEMU BOHATEMU CLOVEKU NIEJE VOLNYCH NEJAKYCH PLUS MINUS DVESTO TISIC KORUN! precitaj si toto prosimta trikrat a zapamataj si to...vedz, ze bohatych ludi poznam vela a vsetci su to drzgrosi, ktori maju zratanu kazdu korunu... šetřílci, ako vy hovorite. trochu si sa teraz prezradil, myslel som si o tebe, ze si nejaky uspesny manager, ktory ma nieco za sebou, z financneho aj profesionalneho hladiska, ale teraz som na pochybach... 8-s pretoze toho o peniazoch vies zrejme malo...
>😒] Co ti na to mám napsat... ach bože... šetřílek... to není postoj hamižníka, to je postoj vynucený okolnostmi... tedy - musím střádat, abych si mohl něco koupit, auto, televizi atd. Nevím, jak si kupuješ boty, ale nepředpokládám, že se napřed ptáš, co stojí... vlezeš do obchodu, vyzkoušíš ty, které tě zaujmou a u kasy ti pak řeknou, kolik platíš... Akorát vlezeš tam, kde je tvá možnostní kategorie... ale rozdíl několika stovek tě nerozhází, to není určující. Musíš si prostě umět představit, že jsou lidé, pro něž je koupě BMW, třeba, tak finančně ruinující, jako pro tebe ty boty... to neznamená, že bohatý člověk rozhazuje bez rozmyslu... nikoliv... on jen ví, co chce... a to si koupí... tak, jako třeby ty koupíš své boty... P.S. Mám toho za sebou (a doufám, že i před sebou) poměrně dost... Pravda je, že o penězích člověk neví nikdy dost... zrovna tak, jako jich nikdy ani dost nemá 😄 😉 :yes:
Stejně jako lowkick jsi to špatně interpretoval.. ta výbava byla myšlena v kontextu "normálních" zástupců střední třídy, konkrétně jsem "v mysli" srovnával Avensis a O2, obě auta v základní výbavě s motorem 1.6 😉 Počet motorů v nabídce je z hlediska kvality auta naprosto irelevantní - lepší mít 3 spičkové motory, výkonné, tiché a ekologické než 10 průměrných, zastaralých, hlučných a neekologických. 2.0 TFSI je špičkový v rámci své třídy! Navíc základní 2.0 FSI je docela tragický, samozřejmě v intencích motorů od Toyoty/Hondy. 540d neexistuje! Kdo dělá nejlepší motory na světě? BMW, Toyota (Lexus) a Honda (Acura). Tvůj příspěvek mi přijde zbytečně emocionálně zabarvený skoro až jako pokud mě vytočit.. emoce stranou 😉
On to vlastně již perfektně, tuším včera, shrnul jiný kolega - jako hlavní argument pro koupi IS uvedl... "za necelej meloun máš komplet vybavený auto, premiovku"... a o tom to je... o ničem jiném. Kupci Lexe v Evropě ve střední třídě... to nejsou milovníci dokonalosti se sportovním akcentem (BMW), to nejsou milovníci klasy (MB), to jsou většinou mladí kluci, co potřebují ukázat světu "nový", jiný, neotřelý postoj... a protože na BMW či MB musíš mít poměrně dost vaty... jásají, že jim někdo podstrčí výrobek za 899 tyček v základu... (polož 300tyček jako akontaci a v leasingových splátkách po cca 18tisíc si ho splatíš...). Asi jen hlupák by v kontextu s Lexem psal, že BMW je šunka... jistě... ani Lex není žádná šunka... jen je potřeba ta auta správně zařadit... BMW je ikona... to není jedno, dvě či tři auta... BMW, to je premiovej svět aut... a do toho tu nějakejch pár mladejch snaživců rejpe s novým autem - jedna kastle a dva motory... úsměvné. U premiovky nejde o prachy... premiovku si koupí ten, co na ni má... jinak volí běžnou střední třídu (Apoštola či Mazdu 6, například) Vím, vím, hoši, touha mít před panelákem premiovku je tolik silná... Tak vězte, že nadšenci vykoupí lexe... tahle první vlna přejde a nastoupí holá pravda - získávání prodejních procentních bodíků po setinkách... desetiletí budování imidž značky... Jinak, je smutné, že tu píší přispěvatelé typu Antigti, kterým pro absenci vlastních myšlének nezbývá, než aby sami sebe veřejně přesvědčovali o důvodnosti pobytu na diskuzi tím, že vlastní - tu BMW, tu hybridního Lexe... ale nechme kolegu antigti střídat auta, vždyť u článku o Jaguaru se zase třeba dozvíme tu veselou novinku, že antigti právě nabyl nový X-Type... Naštěstí je tu převaha těch, co tu nevypisují svou sbírku angličáků, ale podělují se s námi o své originální pohledy na auta. A těch si já vážím. :yes: P.S. Můj tip - IS to v Evropě bude mít neskonale těžké... Mimochodem, neví někdo, kolik se tu celkem prodalo předchozího modelu?
Za celý rok 2005 se v České republice prodalo 62 Lexusů všech modelů, BMW prodalo 1254 aut a Mercedes-Benz 1308 aut... Zdroj www.sda-cia.cz
zbierka angličákov?? Mal som 😃 ked som mal 10 rokov. Teraz na rozdiel od teba jazdím v tom o com som sníval (teda uz som sa prebral). A jag?? Keby pre mna pred 2 rokmy xj nebola drahá 😒 😒 .. Jagy su pre mna dizajnovo stale najkrajsie auta ale dal som prednost bmw. Jojk ale toto je pokus sa s tebou normalne bavit a to je asi zbytocne ze? :-!
Zdravím Tě ty neštěstníku,počkej za pár let,možná i měsíců.Zatím platí skoro stopro ,co Toyota vytyčila to splnila...LEX byl do teďka jen popelka,ale s prachama od toyoty se budou věci hýbat :-! a jesli si myslíš ,že si Lexe kupujou mladí nerozumní jedinci ,tak si na velkým omylu...v tom mi opravdu věř-prodejem aut se zabývám víc jak 11let a z toho 10 pro největší,nejpokrovější,nejbohatší,nej,ne… automobilovou značku SVĚTA ne EU. Máš doma globus GTI? Jestli jo tak si ho dobře prohlédni... >😁 >😒]
Sledujem tu debatu celú- zabralo mi to polhodky čítania.. Poznáte to o tom že psy štekajú a karavána ide ďalej?? Nechcem riešit či jeden s prispievatelov má bmw 5 alebo nie a či iný viezol staršieho pána v gs 40km ani či niekto mudry napísal že hybridy su slepá ulička.Ale padla tu kdesi jedna poznamka - o tom ako porsche zakupilo technologiu od toyoty na hybrid..Preco to urobila prave jedna s technologicky najvyspelejších firiem?? Asi preto že usúdila že je to správne. Vraj sa jednalo o obchod za ktorý by sa dala kupiť menšia automobilka. Viete len cas ukaze kade vedie cesta. Ale mam tusenie ze hybrid sa stane tým čím sa stal diesel. Pred 10 rokmi by bol jaguar na naftu absurdný asi ako strategická ponorka na šlapací pohon.A je to tu. Ci sa to niekomu paci alebo nie. Stacilo si zvyknut na niečo nove a prijali to aj pravoverne" benzinove duše. Podobný osud caká aj hybridy.Možno sa mýlim ale ...😄 No a čo sa týka lexu ako značky...hmmm.. Stojí za ním najpokrokovejší výrobca na svete.A svet nie je len EU.. Radim zobrat globus a porovnat eu zo zvyskom planéty.. je to len poloostrov na konci ruska. (rozlohou) No a kto s vás číta testy áut s usa južnej ameriky alebo kludne aj od bratov rusov. Bol niekto s Vás v azii?? Ja ano. JUžná korea.Cakal ma tam SOK!!Mozeme sa tu v eu plieskat po *tvarit sa ako ani neviem co.. Ale eu mi v porovnaní s korejcami pripadala ako stredoveká kolonia. Zial. A nase východné státy ako neandrtálska rezervacia. Zial je to tak. kto nevidel nepochopí.Ale spat k lexu.. Lex nie je kopia. nemusí kopírovať nemá dovod. Skor dovolí kopírovať iným (porsche a celý koncern vw). Vsetky debaty ktoré tu prebehli sú irelevantné. Aj moj príspevok. Nik s nás nie je v stave reálne posúdiť smer vývoja technologii ani vývoj akejkolvek značky na trhu. Ak by to toiž niekto vedel predpovedať už by zarabal miliardy dolarov..😄 a to s nas tu debatujucich nezaraba nik
Pěkně napsaný :yes: P.S. někdy tady napiš, jak to vypadá v té Korei (raději ani nepiš o Japonsku, to by se místní hned ptali, jak na to harakiri) a srovnej to s Evropu, třeba se pár lidem otevřou oči :yes: 😉
Zdravím. Mám ti napísať ako mi sprievodca ukazoval 10 prudovú beznádejne preplnenú dialnicu cez celý soul ktorú za PLNEJ PREVáDZKY BEZ OBMEDZENIA - nepýtaj sa ma ako- ale potvrdili mi to našinci čo tam žiju - "zakopali" pod zem a na jej mieste "spustili" umelú rieku alebo o tom ako technologia od korejcov u nás vo fabrike vyvolala paniku ked sme zistili že materál na tom stroji použitý (rezné nástroje) vedia vyrobit len korejci a jedna firma u japončíkov?? Alebo o kultúre ktorá od každého jednotlivca ziada absolútnu zodpovednosť? Alebo sstém zákonov pred ktorým sú si REALNE rovný zobráci aj tí najbohatší??? Nie je to raj na zem to nie.. Ale ten rozdiel oproti eu je zdrvujuci. Z usa nejdem porovnávať - tam som nebol.. Ale to sme od áutť odbočili že? tak sa ospravedlňujem
V Koreji je taky korupce apod. 😉 Zase bych je nejak neglorifikoval, ale je fakt, ze do budoucna maji urcite vetsi potencial nez my s Parubem. My tady nakonec budem jen cekat, az nam tady postavi montazni zavod ;-\
Korupce je vsude. A vytahovat zrovna tenhle nesvar v zemi, kde se bez ni neobejde jedina statni zakazka je trochu, ehm, osemetne 😉 A presne, jak pises - s ruzovorudou bolsevickou koalici jsme nahrany, zatimco hosi korejsti se s nama mazlit nebudou. Holt pred par stovkama let byla Evropa na vysi a okupovala (pardon kolonizovala) co se dalo, dnes je karta jinak. Driv jsme vyvazeli technologie, dnes je dovazime. Nemyslim, ze je realna sance na zmenu, aspon ne v socialisticke Evrope. Holt budem muset padnout poradne na drzku (a ze uz se to pomalu deje) a pak se teprve veci zmeni. Bude to bolet, predevsim ruzna demagogicka individua, ale takovy je zivot.
Napadlo mě, že by Lex mohl v rámci investic do marketingu posílat na Auto.cz kvalitnější advokáty, jejich současnou úroveň shledávám, řekněme diskutabilní 😉
Pouze pro anglicky mluvící- [odkaz] Předesílám rovnou, že redakce (britská) je též na výplatní pásce marketingového oddělení pangermánské automobilové kliky 😉
Kolik jste kdo z vás, kteří tu vyzdvihujete německá auta v porovnání s Lexusem, najezdili např. v BMW a kolik v různých Lexusech? Problém je v tom, že nestačí projet se v předváděčce, ale abyste poznali kvality auta, musíte v něm najet minimálně 10 000 km, raději více... Žádné novinářské testy vám nenapoví, jak se budete cítit, až odjedete autem 1 000 nebo 1 500 km v kuse... Teprve pak si troufnu hodnotit. Osobně jsem s Lexusem spokojený téměř maximálně, kromě obvyklých klišé - ticho, spolehlivost..., bych vyzdvihnul podle mě nejlepší audio montované sériově do aut - Mark Levinson. Tady Lexus své konkurenty válcuje dost drtivě. Pro mě ale nejvíc podstatnou věcí je to, že většina Lexusů je vhodná pro dlouhé cesty a bez potíží v něm ujedete hodně přes tisíc km na jeden zátah (předesílám, že nikdy jsenm nejezdil v IS, ten nemůžu hodnotit). Koneckonců, pro mě je plusem i ta tolik kritizovaná image. Jednak nechci mít auto, kterých tu jezdí mračna a jednak nechci být řazen mezi typické skupiny lidí, kteří u nás vlastní např. Mercedes nebo BMW... Věřte mi, že důvodem proč vlastním Lexus, pro mě není cena.
Hezké... ano, "schopnosti" auta člověk pozná po ujetí více (mnoha) kilometrů... Možná bych měl doplnit, že například cestování v S-Klasse... přináší taktéž obdobné uspokojení, jako v konkurenčním Lexu... Co se týče pohodlí, pak dokonalost v Evropě znamená třeba vůz značky VOLVO... skrzevá dokonalá sedadla. Nějak mi nedochází, cože způsobuje kvalita audia... ML je vynikající značka, tak jako i jiné... osobně bych audio nepřeceňoval... stejně cestou poslouchá člověk zpravodajství, případně oblíbenou muziku... v příjemné hlasitosti... a to umí kde jaké auto. Neznám typickou skupinu, vlastníci Mercedes, ale kupují jej ti, co na něho mají... i ti, co na něho nemají 😄 tohle prostě nepřeceňujme, nebo, až zjistíš, že tvého Lexe vlastní také hlavní tunelář tvého paneláku... to pak toho svého prodáš?... P.S. Tématem zde teď je především IS... tedy údajný atak na pozice premiového německého triumvirátu ve střední třídě... Tak píši, že ten atak se mohl dostavit již v uplynulých šesti létech... nedostavilo se nic. Tak, jako se ani nedostavuje nic... Za březen 6 kusů... skromný útok... (Alfa 159 14 kusů a to si zoufá po celé Evropě...)
Jenom k té kvalitě audia. Také jsem to dřív až tak úplně nechápal a do audia jsem nijak zvlášť neinvestoval. Ono bohužel kvalitní audio vynikne až v autech vyšších tříd. Třeba dnes jsem si nemohl Mark Levinson v lexusu vynachválit. Jižní spojka někdy kolem poledne... Normálně to různě objíždím, nenapadlo mě, že to dnes bude až tak hrozný. Nicméně, strávil jsem tam aspoň 20 minut navíc. Buď můžu nadávat, vztekat se (jako většina ostatních), nebo prostě zasunu oblíbené cédéčko, řeknu si, že práce počká a místo abych se ročiloval si užívám hudbu z kvalitní aparatury stejně jako doma v obýváku. Auto mě izoluje od okolí, klimatizace funguje jak má a já si od rána poprvé na chvíli skvěle odpočinu...
Znám to, dělám to zrovna tak... Jen aby bylo jasno... nejde o nějaké dunění tunerů... ale o čistej, průzračnej poslech slušný muziky s parádním prostorem a pevnými basy... Jsem jazzman... a poslech akustického jazzu v autě mě dokonale naplňuje... Nebo... koncerty... potlesky... atmosféra... když člověk jede... a poslouchá... je třeba po dešti... auto ševelí... jo... to je opravdu hluboké...
GTI, doteraz som sa premahal, aby som nereagoval...😄 Popravde, tvoje prispevky mam vlastne v trubke a pobavia ma, ale urobil si z pohodoveho servera kazdym svojim prispevkom flame. To ma mrzi a znechucuje najviac - hlavne tvoja VW a germanofilia. Ci je to patologicke, alebo ci si robis podklady dizertacku sociologickou studiou diskusie na nete je mozno jedna vec, ale vyvolat znechutenie polovice chatujucich je vec druha😒 Som tu niekedy od roku 98(?) a diskusky tu boli prijemne bez nevrazivosti a zhadzovania inych nazorov ci vnucovania Jedineho Spravneho Nazoru. Cudujem sa, ze si este nedostal mail z auto.cz...
* * *
A teraz konecne k Lexu: o ISku sme sa uz bavili. Nemam 50 a predsa som sa prenho rozhodol. Jednoducho je to pre mna rovnocenna altarnativa v premiovom segmente voci nemeckej trojke. Ja som si dokonca svoj vyber tvrdo obhajit pred ponukanym motoricky silnejsim Ceckom s rovnakou vybavou. Tvoje zhadzovacky o parkingu pred panelakom su smiesne a trapne, takisto aj o malomestiackom pocite vlastnictva mat nieco ako uberauto, ale nemat dalsich 200t na nemecku trojku. Je to skratka individualne rozhodnutie mat nieco ine - mozno nie s tak genialnou odozvou riadenia ako 3er a jeho vybornym dieslom, ale nieco rovnako kvalitne s inym duchom. A v zasade o nic lacnejsie. Dovol nam, nedokonalym, vyberat si zaujimave veci a neruinovat tym europske hospodarstvo😄 Rovnako ako mam rad tenisky od Asics nie preto ze su z Japonska, ci Harmon/Kardan alebo Loewe len z ucty k zapadnej civilizacii😄
* * *
A teraz konecne k Lexu: o ISku sme sa uz bavili. Nemam 50 a predsa som sa prenho rozhodol. Jednoducho je to pre mna rovnocenna altarnativa v premiovom segmente voci nemeckej trojke. Ja som si dokonca svoj vyber tvrdo obhajit pred ponukanym motoricky silnejsim Ceckom s rovnakou vybavou. Tvoje zhadzovacky o parkingu pred panelakom su smiesne a trapne, takisto aj o malomestiackom pocite vlastnictva mat nieco ako uberauto, ale nemat dalsich 200t na nemecku trojku. Je to skratka individualne rozhodnutie mat nieco ine - mozno nie s tak genialnou odozvou riadenia ako 3er a jeho vybornym dieslom, ale nieco rovnako kvalitne s inym duchom. A v zasade o nic lacnejsie. Dovol nam, nedokonalym, vyberat si zaujimave veci a neruinovat tym europske hospodarstvo😄 Rovnako ako mam rad tenisky od Asics nie preto ze su z Japonska, ci Harmon/Kardan alebo Loewe len z ucty k zapadnej civilizacii😄
Koukam na druhem brehu Moravy lezi GTI v zdaleka nejvice zaludcich (naprosto nehodlam spekulovat proc tomu tak je), uz by vas, kuci, bylo na velmi pocetny anti-fanclub 😄
V čem běháš za holkama je mi šumafuk. Pokud máš názor na Lexe... tak ho tu vypisuj, třeba do úmoru, možná se něco zajímavého dozvíme... Soustřeďuj se víc na diskuzi a méně na mě. Možná že to tu zase nastolíš, jako pohádku o červeném Lexu... P.S. Probuď se... a nauč se chápat napsaný text... jinak, pastelky prodávaj v papírnictví. Já jen, pokud bys potřeboval tady něco zase přibarvovat na růžovo... A to že nejásáme nad stejnými auty... to prostě pochop... je to přirozené...
GTI, ty prostě nechceš slyšet pravdu.. a když Ti to někdo vysvětlí, tak na to v příštím příspěvku hned zapomeneš :no:
Tyhle hry na pravdu jsme hráli v mateřský školce... Jakou pravdu? TTTvou? Nebo jinou? Co je to za kategorii, ta pravda? Tak klid... nebo, že bychom tu někoho vybrali a on začal psát pravdu? dobrej nápad, co?... ale tak do Bohnic :no:
Já si myslím že jsem uhodil hřebíček na hlvičku...GTI je politik... Taky melou kraviny a nic jiného nechtěj slyšet... >😁 PS.Jestli jezdíš v koncernovým autě,jako že asi jo a navíc máš koncernovýho diesela TDííí tak ti může být jedno jakou máš aparaturu >😁 Leda že bys poslouchal při vypnutém motoru >😁 >😒]
Sem to tady vůbec nečet, mrknu na to večer, doufám, že to bude zajímavý. 😉 PS: Než Lexus, to bych raději v Evropě viděl Infiniti 😉
Páni písali ste tu o hudbe v aute.. Skúste Jarreho.. Garantujem Vám ze do 15 min máte na saláme všetok chaos co je za oknom Vášho auta..Ale chce to naozaj dobrú aparatúru..😄